quote:Op donderdag 27 september 2012 19:40 schreef Evie het volgende:
[..]Ik zal hem hebbenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Love the life you live, live the life you love - Bob Marley
Anders zeg je gewoon hoi! En dan zie je wel waar het schip strandquote:Op donderdag 27 september 2012 19:39 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Veel vrouwen hebben denk ik ook totaal geen behoefte dat iemand zo op je afstapt en een oppervlakkige vraag stelt
quote:Op donderdag 27 september 2012 19:40 schreef Evie het volgende:
[..]Ik weet dat als het echt moet ik hard genoeg ben om ze te ondergaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus mijn angst is al een stuk minder
What the..quote:Op donderdag 27 september 2012 19:40 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Bedoel je niet niet of wel niet
Dat heb ik wel vaker gedaan, maar dan bij mensen die bij je komen dansen, of een meisje wat een vriend van een vriend is.quote:Op donderdag 27 september 2012 19:40 schreef Evie het volgende:
[..]
Anders zeg je gewoon hoi! En dan zie je wel waar het schip strand
Nee, maar ik zie bij veel meisjes dat ze het niet super vinden als zomaar iemand op ze af komtquote:Op donderdag 27 september 2012 19:41 schreef Sammers het volgende:
[..]
What the..
Soms zijn oppervlakkige vragen/gesprekken niet erg
Wie zegt datquote:Op donderdag 27 september 2012 19:42 schreef heloef het volgende:
Als ie over 10 jaar nog alleen is, dan wil hij niet meer leven.
Overdrijven is ook een kunst.
Het ligt aan de situatie.quote:Op donderdag 27 september 2012 19:42 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Nee, maar ik zie bij veel meisjes dat ze het niet super vinden als zomaar iemand op ze af komt
Ik denk dat dat op den duur ook wel vervelend isquote:Op donderdag 27 september 2012 19:42 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Nee, maar ik zie bij veel meisjes dat ze het niet super vinden als zomaar iemand op ze af komt
Met het een en ander aan tussendoortjes is het wel te overbruggenquote:Op donderdag 27 september 2012 19:42 schreef heloef het volgende:
Als ie over 10 jaar nog alleen is, dan wil hij niet meer leven.
Overdrijven is ook een kunst.
Die no-life WoW chappie.quote:
Irritant als meisjes daar over gaan klagen, dank denk ik bij jezelf, jij hebt makkelijk praten, je kan zo kiezen.quote:Op donderdag 27 september 2012 19:43 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik denk dat dat op den duur ook wel vervelend is
Je denkt dat iedere vrouw kan kiezen?quote:Op donderdag 27 september 2012 19:44 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Irritant als meisjes daar over gaan klagen, dank denk ik bij jezelf, jij hebt makkelijk praten, je kan zo kiezen.
Niet iedere, maar de vrouwen waar wij op af stappen wel.quote:Op donderdag 27 september 2012 19:44 schreef Sammers het volgende:
[..]
Je denkt dat iedere vrouw kan kiezen?
Nouja die klagen blijkbaar welquote:Op donderdag 27 september 2012 19:44 schreef Sammers het volgende:
[..]
Je denkt dat iedere vrouw kan kiezen?
Ja, maar dan lijkt het me nog wel vervelend als elke keer als je gewoon rustig wat wil drinken met een vriendin ofzo je elke keer word aangesproken.quote:Op donderdag 27 september 2012 19:44 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Irritant als meisjes daar over gaan klagen, dank denk ik bij jezelf, jij hebt makkelijk praten, je kan zo kiezen.
quote:Op donderdag 27 september 2012 19:45 schreef Murdera het volgende:
[..]
Niet iedere, maar de vrouwen waar wij op af stappen wel.
Ik zeg niksquote:Op donderdag 27 september 2012 19:45 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Nouja die klagen blijkbaar wel
De mooiste meisjes durf ik niet eens aanquote:Op donderdag 27 september 2012 19:45 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja, maar dan lijkt het me nog wel vervelend als elke keer als je gewoon rustig wat wil drinken met een vriendin ofzo je elke keer word aangesproken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |