Huhquote:Op donderdag 27 september 2012 19:46 schreef Murdera het volgende:
[..]
Had ik heulemaal geen bericht van.
Zijn ook maar gewoon mensen hoorquote:Op donderdag 27 september 2012 19:46 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
De mooiste meisjes durf ik niet eens aan
De mooiste meisjes zijn de leukste?quote:Op donderdag 27 september 2012 19:46 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ook zij stinken op de wcquote:Op donderdag 27 september 2012 19:46 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Nee als ik zou rondneuken de komende 10 jaar overleef ik het ook wel.quote:Op donderdag 27 september 2012 19:43 schreef Evie het volgende:
[..]
Met het een en ander aan tussendoortjes is het wel te overbruggen
Dan gaat het de goede kant op, als je niet iedereen meer met haar vergelijkt.quote:Op donderdag 27 september 2012 19:48 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik merk eigenlijk nu pas, misschien 2/3e jaar dat het uit is met mijn ex dat ik andere meisjes/jongens leuk begin te vindenNiet verliefd maar dat ik denk, zo die heeft een leuke uitstraling
Meestal bitchesquote:Op donderdag 27 september 2012 19:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ook zij stinken op de wc. Dus waarom niet?
De allermooisten kosten moeite, en dan moet ik me inhouden enzo, me gedragen.quote:Op donderdag 27 september 2012 19:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ook zij stinken op de wc. Dus waarom niet?
Absoluut niet, ik ben er 100% overheen blijkbaarquote:Op donderdag 27 september 2012 19:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dan gaat het de goede kant op, als je niet iedereen meer met haar vergelijkt.
Oh.quote:Op donderdag 27 september 2012 19:48 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Meestal bitches![]()
En ze blijven binnen een horde
Oh.quote:Op donderdag 27 september 2012 19:49 schreef Murdera het volgende:
[..]
De allermooisten kosten moeite, en dan moet ik me inhouden enzo, me gedragen.
Goed bezigquote:Op donderdag 27 september 2012 19:49 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Absoluut niet, ik ben er 100% overheen blijkbaar
quote:Op donderdag 27 september 2012 19:49 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Absoluut niet, ik ben er 100% overheen blijkbaar
Maar dat doe je toch niet bewust? Of merk je dat je dat onbewust doet?quote:Op donderdag 27 september 2012 19:49 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik ben juist op zoek zelfs naar iemand die níet op d'r lijkt
Daar kan ik niet eens tegen praten.quote:Op donderdag 27 september 2012 19:46 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik val natuurlijk wel op een bepaald type, maar er waren dingen aan mijn ex die ik miste en die zoek ik wel in anderen.quote:Op donderdag 27 september 2012 19:50 schreef STING het volgende:
[..]
Maar dat doe je toch niet bewust? Of merk je dat je dat onbewust doet?
Misschien voor 1 avond, en dan moet het wel het type zijn dat "alternatief" kan waarderen.quote:Op donderdag 27 september 2012 19:50 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Murdera jij kan best voor de mooiste meisjes gaan hoor
Echt heel herkenbaar.quote:Op donderdag 27 september 2012 19:51 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik val natuurlijk wel op een bepaald type, maar er waren dingen aan mijn ex die ik miste en die zoek ik wel in anderen.
Praten in de trein is al best stoerquote:Op donderdag 27 september 2012 19:50 schreef heloef het volgende:
[..]
Daar kan ik niet eens tegen praten.
Ik zat eergisteren in de trein met een normaal meisje, daar kon ik gewoon mee praten.
Gisteren zat ik tegenover een meisje in de trein, mijn god wat was ze mooi. Toen ben ik de krant maar gaan lezen.
quote:Op donderdag 27 september 2012 19:51 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Praten in de trein is al best stoer
En normaal, bedoel je cup C of B?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |