En je hebt niet gehosseld?quote:Op donderdag 27 september 2012 20:21 schreef heloef het volgende:
[..]
Hoe bedoel je?
[..]
Dat heb ik in de zomer wel eens gedaan ja.
Als barman? Nee dan ben ik gewoon geld aan het verdienen.quote:
Zo zijn niet alle barmannen!quote:Op donderdag 27 september 2012 20:23 schreef heloef het volgende:
[..]
Als barman? Nee dan ben ik gewoon geld aan het verdienen.
Much to learn you have, young padawanquote:Op donderdag 27 september 2012 20:23 schreef heloef het volgende:
[..]
Als barman? Nee dan ben ik gewoon geld aan het verdienen.
En KSCquote:Op donderdag 27 september 2012 20:27 schreef magnetronkoffie het volgende:
Dood hier? Dan zit iedereen natuurlijk weer in de SEX SC
KSCquote:Op donderdag 27 september 2012 20:27 schreef magnetronkoffie het volgende:
Dood hier? Dan zit iedereen natuurlijk weer in de SEX SC
Andersom probeerden ze het trouwens wel, daar word je ook niet vrolijk van.quote:
Ja maar jij stelt redelijk veel eisen, ik heb wel wat eisen maar daar voldoen in de gemiddelde kroeg meestal wel 10 meisjes aan. Die andere eisen zou ik pas kunnen afvinken na een gesprek.quote:Op donderdag 27 september 2012 20:23 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maakt niet uit wat ik doe, ik kom gewoon niks tegen.
Dat, of ik heb gewoon dikke pech gehad
Ik sta 9 uur achter een bar op een aftands kutfestval in Flevoland, ik heb dan geen zin om uit mijn comfortzone te komen.quote:Op donderdag 27 september 2012 20:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Much to learn you have, young padawan
Dat klopt. Ik ken een barman, echt niet normaal.quote:Op donderdag 27 september 2012 20:27 schreef heloef het volgende:
[..]
Andersom probeerden ze het trouwens wel, daar word je ook niet vrolijk van.
[..]
Ja maar jij stelt redelijk veel eisen, ik heb wel wat eisen maar daar voldoen in de gemiddelde kroeg meestal wel 10 meisjes aan. Die andere eisen zou ik pas kunnen afvinken na een gesprek.
[..]
Ik sta 9 uur achter een bar op een aftands kutfestval in Flevoland, ik heb dan geen zin om uit mijn comfortzone te komen.
quote:Op donderdag 27 september 2012 20:28 schreef Sammers het volgende:
[..]
Dat klopt. Ik ken een barman, echt niet normaal.
Hoe die gehosseld worden? Ja de barman heeft een cultstatus.quote:Op donderdag 27 september 2012 20:28 schreef Sammers het volgende:
[..]
Dat klopt. Ik ken een barman, echt niet normaal.
Ja man, elke keer is het weer raak, de slipjes vliegen je om de orenquote:Op donderdag 27 september 2012 20:28 schreef heloef het volgende:
[..]
Hoe die gehosseld worden? Ja de barman heeft een cultstatus.
Mocht je willenquote:Op donderdag 27 september 2012 20:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja man, elke keer is het weer raak, de slipjes vliegen je om de oren
Nog net niet, maar een ging wel heel ver om een flesje te krijgen.quote:Op donderdag 27 september 2012 20:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja man, elke keer is het weer raak, de slipjes vliegen je om de oren
Op die feesten is dat soms wel erg jaquote:Op donderdag 27 september 2012 20:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Nog net niet, maar een ging wel heel ver om een flesje te krijgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |