Oh wacht, dat kan nog bestquote:Op donderdag 27 september 2012 19:02 schreef STING het volgende:
Tot op het bot onzeker, geen ervaring met meiden?
Right
Ik heb alleen het begin gezien ik ga nu verder kijken.quote:Op donderdag 27 september 2012 18:47 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Heb het gemist maar geen handige tips bij voor ons mannen in nood?
Op die ene gast met die sik na, maar daar zit het probleem dan ook niet denk ik.quote:Op donderdag 27 september 2012 18:48 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
wattt, die jongens zijn best knap hoor
Heb het wel eens meegemaaktquote:Op donderdag 27 september 2012 19:04 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik denk ook dat 'zomaar' op iemand aflopen in de middag in een kroeg ook niet echt normaal is, vooral als er een groep vriendinnen zit te kletsen op een terras, kom jij ineens met je dope linesNee.
quote:Op donderdag 27 september 2012 19:02 schreef xFriendx het volgende:
Nog maar paar minuten gezien, maar het is volgens mij ook weer niet normaal om een café binnen te stappen, drankje te bestellen en bijna linea recta door te lopen naar een groep dames.
Als daar Flippiee, Sammers en Evie en zo zitten okay, maar nu vond ik het een beetje overtrokken.
Die sik komt volgens mij nauwelijk buiten, die ex-christen ziet er gemiddeld uit en die met die hipsterbril is best hotquote:Op donderdag 27 september 2012 19:05 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb alleen het begin gezien ik ga nu verder kijken.
[..]
Op die ene gast met die sik na, maar daar zit het probleem dan ook niet denk ik.
Wat heb je toen gedaan?quote:Op donderdag 27 september 2012 19:06 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik alleen door een 35+er in de gaybar, meh
Hoe kom je dan ook in een gaybar terecht?quote:Op donderdag 27 september 2012 19:06 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik alleen door een 35+er in de gaybar, meh
Meestal lopend of met de auto.quote:Op donderdag 27 september 2012 19:06 schreef STING het volgende:
[..]
Hoe kom je dan ook in een gaybar terecht?
Gewoon gechilled met hem en zijn bier aangenomenquote:
Kom er regelmatigquote:Op donderdag 27 september 2012 19:06 schreef STING het volgende:
[..]
Hoe kom je dan ook in een gaybar terecht?
Goede analyse.quote:Op donderdag 27 september 2012 19:06 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Die sik komt volgens mij nauwelijk buiten, die ex-christen ziet er gemiddeld uit en die met die hipsterbril is best hot
Zo leer je nog eens watquote:Op donderdag 27 september 2012 19:07 schreef Murdera het volgende:
[..]
Meestal lopend of met de auto.
quote:Op donderdag 27 september 2012 19:07 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Gewoon gechilled met hem en zijn bier aangenomen
Hij?quote:Op donderdag 27 september 2012 19:07 schreef Evie het volgende:
[..]
O echt he?!Hij zou gewoon op ons afstappen
Okquote:Op donderdag 27 september 2012 19:07 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Kom er regelmatig
Precies, plus dan maken je lines ook niet meer uit. Als jij als enkele dude op zo'n groepje meiden af stapt, wat je ook zegt, ze zullen altijd denken dat je in hun broekje wil komen (dat laatste lees je maar naar hoe je het wil lezen). Of je nou vraagt om de tijd/vuurtje of een zin er uit gooit die ze nog nooit gehoord hebben, je komt niet serieus naar ze toe om te kletsen over lengte van hakken oid.quote:Op donderdag 27 september 2012 19:04 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik denk ook dat 'zomaar' op iemand aflopen in de middag in een kroeg ook niet echt normaal is, vooral als er een groep vriendinnen zit te kletsen op een terras, kom jij ineens met je dope linesNee.
Niet?quote:Op donderdag 27 september 2012 19:09 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Precies, plus dan maken je lines ook niet meer uit. Als jij als enkele dude op zo'n groepje meiden af stapt, wat je ook zegt, ze zullen altijd denken dat je in hun broekje wil komen (dat laatste lees je maar naar hoe je het wil lezen). Of je nou vraagt om de tijd/vuurtje of een zin er uit gooit die ze nog nooit gehoord hebben, je komt niet serieus naar ze toe om te kletsen over lengte van hakken oid.
Versieren gebeurt meer in het heetst van de dansvloer of in een herriekroeg waar de sfeer los isquote:Op donderdag 27 september 2012 19:09 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Precies, plus dan maken je lines ook niet meer uit. Als jij als enkele dude op zo'n groepje meiden af stapt, wat je ook zegt, ze zullen altijd denken dat je in hun broekje wil komen (dat laatste lees je maar naar hoe je het wil lezen). Of je nou vraagt om de tijd/vuurtje of een zin er uit gooit die ze nog nooit gehoord hebben, je komt niet serieus naar ze toe om te kletsen over lengte van hakken oid.
Wat?quote:Op donderdag 27 september 2012 19:09 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Wijsheid als Socrates, lichaam als Pontos.quote:Op donderdag 27 september 2012 19:08 schreef STING het volgende:
[..]
Gelukkig, dan is er nog hoop voor ons oudjes
Je mag wel met ze praten toch?quote:Op donderdag 27 september 2012 19:09 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik welquote:Op donderdag 27 september 2012 19:12 schreef Evie het volgende:
OMG die player met: Dan moeten jullie elkaar ook aankijken..
Zou ik echt nooit voor vallen
Waar hebben we het over?quote:Op donderdag 27 september 2012 19:12 schreef Evie het volgende:
OMG die player met: Dan moeten jullie elkaar ook aankijken..
Zou ik echt nooit voor vallen
Ik zit nu al te wachten op het moment dat ze de kroeg ingestuurd worden.quote:Op donderdag 27 september 2012 19:10 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Versieren gebeurt meer in het heetst van de dansvloer of in een herriekroeg waar de sfeer los is
Maar wel leuk om die falers te zien in de kroeg
ohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhquote:Op donderdag 27 september 2012 19:13 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
http://www.veronicatv.nl/(...)ootcamp-aflevering-1
Gebeurt al gelijk, je gaat kapot als je die rooie zietquote:Op donderdag 27 september 2012 19:13 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zit nu al te wachten op het moment dat ze de kroeg ingestuurd worden.
Waarom zouden ze je niet leuk vinden?quote:Op donderdag 27 september 2012 19:13 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik denk meestal dat ze mij toch niet leuk vinden, of dat ze het vervelend vinden als ik ze aanspreek
quote:Op donderdag 27 september 2012 19:14 schreef Royco1 het volgende:
Geen tijd om te kijken nu, er is voetbal op tv
Man het is de beker, laat gaan joh.quote:Op donderdag 27 september 2012 19:14 schreef Royco1 het volgende:
Geen tijd om te kijken nu, er is voetbal op tv
Weet ik nietquote:Op donderdag 27 september 2012 19:14 schreef Sammers het volgende:
[..]
Waarom zouden ze je niet leuk vinden?
Voetbal is voetbal heloef.quote:Op donderdag 27 september 2012 19:15 schreef heloef het volgende:
[..]
Man het is de beker, laat gaan joh.
Zeker worden van jezelf.. gewoon spontaan aanspreken! Nee heb je en ja kan je krijgenquote:Op donderdag 27 september 2012 19:13 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik denk meestal dat ze mij toch niet leuk vinden, of dat ze het vervelend vinden als ik ze aanspreek
Kan wel lachen om de player met zn Fransquote:Op donderdag 27 september 2012 19:13 schreef xFriendx het volgende:
Voor de dames, vallen die players wel/ook in de smaak?
Ik kijk ook vanwege het entertainment aspect.quote:Op donderdag 27 september 2012 19:15 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Voetbal is voetbal heloef.
En ik hoef geen versieren bootcamp
Jij weet wel beter. Je weet dat ik geen verstand heb van voetbalquote:Op donderdag 27 september 2012 19:15 schreef Royco1 het volgende:
[..]
PSV stond net al achter tegen Achilles
Ja dat weet ik, je bent niet voor niks voor psv hequote:Op donderdag 27 september 2012 19:16 schreef Sammers het volgende:
[..]
Jij weet wel beter. Je weet dat ik geen verstand heb van voetbal
Ik weet het, maar ik háát van die gare hakkelende gesprekken, dat je weet dat die klik er niet direct is en dat hij maar niet komt...quote:Op donderdag 27 september 2012 19:16 schreef Evie het volgende:
[..]
Zeker worden van jezelf.. gewoon spontaan aanspreken! Nee heb je en ja kan je krijgen
Alles is te lerenquote:Op donderdag 27 september 2012 19:15 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Weet ik niet
ik heb ook echt heeel weinig ervaring met versieren, heb 4 jaar lang een relatie gehad (van 17e tot 21e) en daarvoor waren de meisjes het die mij versierden of leuk vonden, en als ik ging versieren was het via msn of sms ofzo voordat we afspraken. Gewoon jagen op los vee heb ik volgens mij nog nooit succesvol gedaan
Thomas krijgt het direct voor elkaarquote:Op donderdag 27 september 2012 19:17 schreef heloef het volgende:
Serieus drie kandidaten en die heten dan: Tim, Tom en Thomas.
Wie zegt dat ik voor PSV ben?quote:Op donderdag 27 september 2012 19:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja dat weet ik, je bent niet voor niks voor psv he
Dat is eigenlijk helemaal niet zo'n slechte, maar die heeft een negatief imagoquote:
Eetsequote:Op donderdag 27 september 2012 19:18 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk helemaal niet zo'n slechte, maar die heeft een negatief imago
Eten trouwenstot later
Als het een mooie leuke kerel is waarmee je kan praten met humorquote:Op donderdag 27 september 2012 19:17 schreef xFriendx het volgende:
Ze zullen ook vast wel zeggen dat openingszinnen als 'weet je misschien hoe laat het is?' niet (meer) werken. Nou dan hebben ze mooi pech. Ik doe gewoon iedereen die mij de tijd vraagt. Als dat maar genoeg in de rondte gaat dan komt die zin vaak genoeg langs als 'succesverhaal'. Eat that, players.
En weer een man zijn zelfvertrouwen compleet de grond ingeboordquote:Op donderdag 27 september 2012 19:21 schreef Evie het volgende:
[..]
Als het een mooie leuke kerel is waarmee je kan praten met humorzou het kunnen werken. Anders is het:
Hij: weet jij hoe laat het is?
Ik: tijd om te vertrekken
Hij: kom je hier vaker?
Ik: Nu nooit meer!
Hij: Wow jij bent echt mooi
Ik: dank je wel(en dan iemand anders aanspreken)
Hij: ben je leuk uit met vriendinnen?
Ik: ja! (en dan verplaatsen)
Hij: Jullie hebben dezelfde gezichtsuitdrukking
Ik: Als je niet optieft kan ik deze wel even met kracht in je gezicht drukken(vuistjes laten zien)
O How to love the game!
Hm die mannen hebben een enorm ego die zo op je af kunnen stappen. Dat zijn ook de mannen die dergelijke antwoorden krijgen.quote:Op donderdag 27 september 2012 19:23 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En weer een man zijn zelfvertrouwen compleet de grond ingeboord
Mee eens!quote:Op donderdag 27 september 2012 19:24 schreef Evie het volgende:
[..]
Hm die mannen hebben een enorm ego die zo op je af kunnen stappen. Dat zijn ook de mannen die dergelijke antwoorden krijgen.
Voor aardige mannen ben ik meestal best liefToch?!
Je kunt best lief zijn jaquote:Op donderdag 27 september 2012 19:24 schreef Evie het volgende:
[..]
Hm die mannen hebben een enorm ego die zo op je af kunnen stappen. Dat zijn ook de mannen die dergelijke antwoorden krijgen.
Voor aardige mannen ben ik meestal best liefToch?!
Jawelquote:Op donderdag 27 september 2012 19:25 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Vast niet
Niemand is altijd lief
Dan moet je zeggen: Bedankt dat je dat zegt, echt heel aardig. Nu heb ik eindelijk genoeg zelfvertrouwen om die leuke jonge daar aan te spreken.quote:Op donderdag 27 september 2012 19:21 schreef Evie het volgende:
[..]
Als het een mooie leuke kerel is waarmee je kan praten met humorzou het kunnen werken. Anders is het:
Hij: Wow jij bent echt mooiO How to love the game!
quote:Op donderdag 27 september 2012 19:26 schreef heloef het volgende:
[..]
Dan moet je zeggen: Bedankt dat je dat zegt, echt heel aardig. Nu heb ik eindelijk genoeg zelfvertrouwen om die leuke jonge daar aan te spreken.
Ik krijg ze nooit, dus dat scheelt.quote:
Zeker wel.quote:Op donderdag 27 september 2012 19:28 schreef Evie het volgende:
[..]
Hier ook...
Nu was een warme man wel een uitkomst geweest
Ik vind jou anders best lief. Leuk kan ik geen antwoord op gevenquote:Op donderdag 27 september 2012 19:28 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik krijg ze nooit, dus dat scheelt.
Dan mag ik tegen de verwarming komen zitten?quote:
Dan moet je met hem iets leuks gaan doenquote:Op donderdag 27 september 2012 19:29 schreef Evie het volgende:
[..]
Ik vind jou anders best lief. Leuk kan ik geen antwoord op geven
Bijvoorbeeldquote:Op donderdag 27 september 2012 19:30 schreef Sammers het volgende:
[..]
Dan mag ik tegen de verwarming komen zitten?
Nee, daar kom ik niet voor op en neer hoorquote:
Mijn bed is ook lekker warmquote:Op donderdag 27 september 2012 19:31 schreef Sammers het volgende:
[..]
Nee, daar kom ik niet voor op en neer hoorJe moet echt met wat beters komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |