Precies, plus dan maken je lines ook niet meer uit. Als jij als enkele dude op zo'n groepje meiden af stapt, wat je ook zegt, ze zullen altijd denken dat je in hun broekje wil komen (dat laatste lees je maar naar hoe je het wil lezen). Of je nou vraagt om de tijd/vuurtje of een zin er uit gooit die ze nog nooit gehoord hebben, je komt niet serieus naar ze toe om te kletsen over lengte van hakken oid.quote:Op donderdag 27 september 2012 19:04 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik denk ook dat 'zomaar' op iemand aflopen in de middag in een kroeg ook niet echt normaal is, vooral als er een groep vriendinnen zit te kletsen op een terras, kom jij ineens met je dope linesNee.
Niet?quote:Op donderdag 27 september 2012 19:09 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Precies, plus dan maken je lines ook niet meer uit. Als jij als enkele dude op zo'n groepje meiden af stapt, wat je ook zegt, ze zullen altijd denken dat je in hun broekje wil komen (dat laatste lees je maar naar hoe je het wil lezen). Of je nou vraagt om de tijd/vuurtje of een zin er uit gooit die ze nog nooit gehoord hebben, je komt niet serieus naar ze toe om te kletsen over lengte van hakken oid.
Versieren gebeurt meer in het heetst van de dansvloer of in een herriekroeg waar de sfeer los isquote:Op donderdag 27 september 2012 19:09 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Precies, plus dan maken je lines ook niet meer uit. Als jij als enkele dude op zo'n groepje meiden af stapt, wat je ook zegt, ze zullen altijd denken dat je in hun broekje wil komen (dat laatste lees je maar naar hoe je het wil lezen). Of je nou vraagt om de tijd/vuurtje of een zin er uit gooit die ze nog nooit gehoord hebben, je komt niet serieus naar ze toe om te kletsen over lengte van hakken oid.
Wat?quote:Op donderdag 27 september 2012 19:09 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Wijsheid als Socrates, lichaam als Pontos.quote:Op donderdag 27 september 2012 19:08 schreef STING het volgende:
[..]
Gelukkig, dan is er nog hoop voor ons oudjes
Je mag wel met ze praten toch?quote:Op donderdag 27 september 2012 19:09 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik welquote:Op donderdag 27 september 2012 19:12 schreef Evie het volgende:
OMG die player met: Dan moeten jullie elkaar ook aankijken..
Zou ik echt nooit voor vallen
Waar hebben we het over?quote:Op donderdag 27 september 2012 19:12 schreef Evie het volgende:
OMG die player met: Dan moeten jullie elkaar ook aankijken..
Zou ik echt nooit voor vallen
Ik zit nu al te wachten op het moment dat ze de kroeg ingestuurd worden.quote:Op donderdag 27 september 2012 19:10 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Versieren gebeurt meer in het heetst van de dansvloer of in een herriekroeg waar de sfeer los is
Maar wel leuk om die falers te zien in de kroeg
ohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhquote:Op donderdag 27 september 2012 19:13 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
http://www.veronicatv.nl/(...)ootcamp-aflevering-1
Gebeurt al gelijk, je gaat kapot als je die rooie zietquote:Op donderdag 27 september 2012 19:13 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zit nu al te wachten op het moment dat ze de kroeg ingestuurd worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |