waxinelichtje werkt idd welquote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:16 schreef UncleSam het volgende:
Net uit geprobeerd met een waxinelichtje, werkt echt
quote:
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:01 schreef VeerEli het volgende:
[..]Veeg me op! Ik heb de tranen van het lachen en mijn vader belde van beneden dat de ambulance gebeld is en ik mee geen zorgen moet maken, zo hard liep ik te bulderen hier
Wat een idiootquote:
Lastige is dat Google van SNSV gewoon ASUS maaktquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 12:05 schreef marcel-o het volgende:
k zag laatst ergens n plaatje dat er een "snsv " (Asus ondersteboven) notebook te koop was
kan t alleen ff niet meer vinden..
Originele filmpje?quote:
Meer informatie heb ik niet, helaas.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 12:15 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Originele filmpje?
Want crashed die auto daarna dan nog of weet hij hem bij de vangrail weg te houden?
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 12:15 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Originele filmpje?
Want crashed die auto daarna dan nog of weet hij hem bij de vangrail weg te houden?
Rehost het dan.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 12:14 schreef genakt het volgende:
http://www.skoftenmedia.com/images/picdump/284/57.jpg
Kan plaatje niet linken.
ben op me werk ;-)quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 12:40 schreef Woffel het volgende:
[..]
Google en youtube zijn je vrienden..
Maar hij haalt ook rechts in dus hij heeft niets te klagenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 12:40 schreef Woffel het volgende:
[..]
Google en youtube zijn je vrienden..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |