Als het goed is welquote:Op donderdag 27 september 2012 10:35 schreef JaafkeGB het volgende:
kan je die minigames vanaf het begin al spelen?
kan niet wachten om mijn vrijetrappen door de bordjes te jagen
Ja, is een "Skill Games" categorie in het hoofdmenuquote:Op donderdag 27 september 2012 11:35 schreef JaafkeGB het volgende:
veel plezier, mijne ligt tot 6 uur op de mat:(
laat even weten of het kan x !
Hmjah komt ook waarschijnlijk omdat ze 31 Augustus als cutoff datum nemen, games als bijvoorbeeld Football Manager houden het wel actueel en stellen niet zo'n deadline voor researchers.quote:Op donderdag 27 september 2012 11:59 schreef Paardindewei het volgende:
Dat las ik elders ook inderdaad. Beetje jammer dat het EA niet eens lukt alle transfers te verwerken. Dat is wel het minste wat je mag verwachten. Je zou toch zeggen dat het niet zo heel moeilijk moet zijn om een speler naar een andere club te verplaatsen.
Wel meerdere landen hoorquote:Op donderdag 27 september 2012 01:59 schreef Strani het volgende:
Grappig dat het in Nederland zo strict is. Hier in Spanje kreeg ik rond een uur of 15 vanmiddag een SMS dat ik m'n reservering op kon komen halen.
Heb er al een paar uur op zitten inmiddels, speelt heel lekkerAlleen moet ik nog wat zoeken naar het niveau. Op professioneel is het te makkelijk, of World Class best moeilijk.
Kan vanaf het hoofdmenu jaquote:Op donderdag 27 september 2012 10:35 schreef JaafkeGB het volgende:
kan je die minigames vanaf het begin al spelen?
kan niet wachten om mijn vrijetrappen door de bordjes te jagen
Had ik ook, maar hier was het vanwege early acces. Gewoon opnieuw startenquote:Op donderdag 27 september 2012 12:36 schreef Kerol het volgende:
Kan FIFA13 niet spelen. Crash nadat ik voor mijn 'huidige' instellingen kies van FIFA12. Iemand zelfde prob?
Dat werkt ook niet, al paar x geprobeerd.quote:Op donderdag 27 september 2012 12:38 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Had ik ook, maar hier was het vanwege early acces. Gewoon opnieuw starten
Tuurlijk, hij ligt overal, de game is uit.quote:Op donderdag 27 september 2012 12:55 schreef Leonos het volgende:
Ligt ie nu dus al bij de Mediamarkten voor de PS3?
Of moet ik tot morgen wachten?
Kwaliteit grafisch gezien is op pc vele mate beter.quote:Op donderdag 27 september 2012 13:46 schreef Jimbo het volgende:
Hmm ik twijfel nog of ik em op de pc of de ps3 haal.
pc is relaxed, beetje op de laptop terwijl ik op de bank zit en mn meis tv kijkt kunnen spelen (met ps3 controller uiteraard)
maarja ps3 + 52'' tv is toch wel een stuk toffer..maarja dan kan ik geen tv kijken / zij geen tv kijken.
Volgens mij is dat de aparte optie in hoofdmenu "seasons".quote:Op donderdag 27 september 2012 14:23 schreef Fukjoeman het volgende:
Waar zijn die standaard online season nou ineens naartoe? EA Sports Arena?
Laptop aansluiten op de 52inch TV via HDMI-kabel en dan spelen.quote:Op donderdag 27 september 2012 13:46 schreef Jimbo het volgende:
Hmm ik twijfel nog of ik em op de pc of de ps3 haal.
pc is relaxed, beetje op de laptop terwijl ik op de bank zit en mn meis tv kijkt kunnen spelen (met ps3 controller uiteraard)
maarja ps3 + 52'' tv is toch wel een stuk toffer..maarja dan kan ik geen tv kijken / zij geen tv kijken.
Huh weet je dat zeker? Dat zou inderdaad crap zijn.quote:Op donderdag 27 september 2012 14:37 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Volgens mij is dat de aparte optie in hoofdmenu "seasons".
Vind het beetje raar dat er niet de optie is om gewoon een oefenwedstrijd te spelen, alleen die matchday onzin (waar je bijv. geen creation centre team in kan gebruiken).
heb m al een tijdje binne via www.bol.comquote:
Waarom plaats je referer spam?quote:Op donderdag 27 september 2012 15:06 schreef JaafkeGB het volgende:
[..]
heb m al een tijdje binne via www.bol.com
Dat gaat automatischquote:Op donderdag 27 september 2012 15:15 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Waarom plaats je referer spam?
Ow. Triest zeg van die bedrijven. Naja voor de zekerheid post maar aangepast.quote:Op donderdag 27 september 2012 15:17 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dat gaat automatisch
check maar
bol.com
wehkamp.nl
Komt vanuit FOK! vandaanquote:Op donderdag 27 september 2012 15:18 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ow. Triest zeg van die bedrijven. Naja voor de zekerheid post maar aangepast.
Oh hahahaquote:
Ik ga hem morgen halenquote:Op donderdag 27 september 2012 15:19 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Oh hahahaTeruggezet dan maar
Nog steeds FIFA 13 niet bezorgd
Seizoenenquote:Op donderdag 27 september 2012 15:49 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Is online spelen nou aangepast of niet? Bij 11 had je nog dat als je online speelde je begon in seizoen 12, hoe heet dat nu? Ik heb nu alleen via 'Aangepaste match' gespeeld en dan 1-t-1.
quote:Op donderdag 27 september 2012 16:15 schreef Creeg het volgende:
Wat is dit godverdomme??? Kan 'm facking niet installeren.
Ik heb de Ultimate Edition besteld. Geactiveerd via Origin, maar kan 'm nu niet downloaden vanaf Origin, want het spel is niet uitgebracht. Moet ik nu serieus wachten tot morgen zodat iedereen hem kan kopen en dat ik hem dan kan installeren?quote:Op donderdag 27 september 2012 16:49 schreef Rahl het volgende:
[..]
Goede omschrijving van je probleem
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
Dat van die opstelling zat inderdaad ook al in 12 in volgens mij ook in 11, maar ik heb nog nooit 'lag' gehad tijdens een offline potje.quote:
seasons = seizoenenquote:Op donderdag 27 september 2012 14:23 schreef Fukjoeman het volgende:
Waar zijn die standaard online season nou ineens naartoe? EA Sports Arena?
Ik heb dit dus ookquote:Op donderdag 27 september 2012 16:29 schreef SaxoPower het volgende:
Ik vind het op prof wel erg moeilijk. je komt eigenlijk niet voor het doel.
Bij Semi pro kom je dat wel. Alleen komen zei dan bijna niet voor de goal.
Hmmm.
Maar het gaat mij om mn plezier, en niet op hoe hoog de moeilijkheidsgaard is.
Zeg wat je wil, maar ik speel voor mijn plezier
Ik heb soms een kleine hapering als de keeper de bal uit zijn handen trapt. Verder vrijwel geen problemen hoor.quote:Op donderdag 27 september 2012 16:33 schreef UncleDolan het volgende:
Ik speel offline tegen m'n broertje op de xbox en tijdens wedstrijden hapert het beeld zo nu en dan. Vooral als een van ons de offside trap doet of de tactiek verandert. Voelt als online lag.
Hetzelfde gebeurt ook als we gelijktijdig de opstelling van ons team veranderen. Net alsof FIFA niet tegen twee controllers kan ofzo.
Iemand dezelfde ervaring?
quote:Op donderdag 27 september 2012 17:10 schreef Asskicker14 het volgende:
De toptalenten van FIFA 13
(Geboren na 1/1/1992 ; Potentie >82)Maher staat er niet tussen? Terwijl dat het beste talent zou zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En hoeveel controllers heb je al gekochtquote:Op donderdag 27 september 2012 17:45 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik heb dit dus ook
Als het te moeilijk is raak ik toch alleen maar gefrustreerd en ga ik met controllers smijten?
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
Xbox of PS3?quote:Op donderdag 27 september 2012 17:47 schreef Lemsterr het volgende:
[..]
Ik heb soms een kleine hapering als de keeper de bal uit zijn handen trapt. Verder vrijwel geen problemen hoor.
Ga er morgen meteen 2 extra kopenquote:Op donderdag 27 september 2012 17:57 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Maher staat er niet tussen? Terwijl dat het beste talent zou zijn
[..]
En hoeveel controllers heb je al gekocht?
Maak er maar 3 vanquote:Op donderdag 27 september 2012 17:57 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ga er morgen meteen 2 extra kopen
kutduitsers online die de hele tijd balletje terug doen en door microfoon gaan schelden wanneer je scoortquote:
Neuh met 2 kom ik wel even vooruitquote:
Ik schreeuw hoogstens de hele buurt bij elkaar, maar slopen van een controller is zonde geldquote:Op donderdag 27 september 2012 18:01 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
kutduitsers online die de hele tijd balletje terug doen en door microfoon gaan schelden wanneer je scoort
Ja ik gooi er meestal perongeluk mee en 2x een controller stuk geslagen op een tafelquote:Op donderdag 27 september 2012 18:02 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik schreeuw hoogstens de hele buurt bij elkaar, maar slopen van een controller is zonde geld
Je hebt PS3 neem ik aanquote:Op donderdag 27 september 2012 18:01 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Neuh met 2 kom ik wel even vooruit
Heb er nog 2
ps3 iddquote:Op donderdag 27 september 2012 18:05 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Je hebt PS3 neem ik aan? Gelukkig heb ik nog een controller of 6 voor de xbox liggen
Dus je durft dan geen goal te makenquote:Op donderdag 27 september 2012 18:10 schreef Captainp00face het volgende:
Ik heb een vriend die regelmatig zijn controller door de kamer gooit, altijd zeer onprettig om mee te spelen.
Ben jij het?quote:Op donderdag 27 september 2012 18:10 schreef Captainp00face het volgende:
Ik heb een vriend die regelmatig zijn controller door de kamer gooit, altijd zeer onprettig om mee te spelen.
Wij moesten nog steeds een pot doen trouwens man, vorig jaar afgesproken een keerquote:Op donderdag 27 september 2012 18:03 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja ik gooi er meestal perongeluk mee en 2x een controller stuk geslagen op een tafel
Ik kan er niks aan doen man
Ja ik ga eerst even oefenen met 13 wanneer ik hem morgen heb okequote:Op donderdag 27 september 2012 18:33 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Wij moesten nog steeds een pot doen trouwens man, vorig jaar afgesproken een keer
Sure, van het weekend spelen dan maar?quote:Op donderdag 27 september 2012 18:34 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja ik ga eerst even oefenen met 13 wanneer ik hem morgen heb oke
weekend ben ik er niet maar daarna kunnen we wel even kijken jaquote:Op donderdag 27 september 2012 18:36 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Sure, van het weekend spelen dan maar?
Laad ik alvast m'n headset op om je uit te lachen
EAS Matchday, dan staat er kick-off of aftrap bij in de dropdown menuquote:Op donderdag 27 september 2012 18:43 schreef Kevillac het volgende:
Ben ik nou achterlijk, of zijn de opties 'Aftrap' en 'Virtuele Prof' verdwenen uit het hoofdmenu?![]()
Zo ja, hoe kan ik dan een vriendschappelijk offline potje spelen (of offline multiplayer wedstrijden) en waar kan ik een virtuele prof aanmaken/aanpassen?
En waar is de profklassementmatch?
Een paar keer klikken is teveel moeite?quote:Op donderdag 27 september 2012 18:43 schreef Kevillac het volgende:
Ben ik nou achterlijk, of zijn de opties 'Aftrap' en 'Virtuele Prof' verdwenen uit het hoofdmenu?![]()
Zo ja, hoe kan ik dan een vriendschappelijk offline potje spelen (of offline multiplayer wedstrijden) en waar kan ik een virtuele prof aanmaken/aanpassen?
En waar is de profklassementmatch?
Maar dan zit je dus altijd met de online teams en met hun huidige vorm? Want je ziet bij het team selection screen ook van die vormgegevens en pijltjes omhoog/naar beneden bij de team ratings...quote:Op donderdag 27 september 2012 18:46 schreef TBakkert het volgende:
[..]
EAS Matchday, dan staat er kick-off of aftrap bij in de dropdown menu
Staat midden het schermquote:Op donderdag 27 september 2012 18:48 schreef Kevillac het volgende:
[..]
Maar dan zit je dus altijd met de online teams en met hun huidige vorm? Want je ziet bij het team selection screen ook van die vormgegevens en pijltjes omhoog/naar beneden bij de team ratings...
Ik zag het idd net voordat je reageerdequote:Op donderdag 27 september 2012 18:50 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Staat midden het scherm
MATCHDAY ON / OFF
in vorm en uit vormquote:Op donderdag 27 september 2012 21:50 schreef bjanaan het volgende:
Waar staan die groene en rode pijltjes eig voor? Stomme vraag misschien maar mijn laatste fifa was 2011.
Ik durf niet te zeggen wanneer het word bijgewerktquote:Op donderdag 27 september 2012 21:53 schreef bjanaan het volgende:
[..]
Tnx man en dat word elke week netjes bijgewerkt na het weekend?
Buttner had in iedegeval +3 in het groenquote:Op donderdag 27 september 2012 21:53 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ik durf niet te zeggen wanneer het word bijgewerkt
Hier toch echt +5?quote:Op donderdag 27 september 2012 21:55 schreef bjanaan het volgende:
[..]
Buttner had in iedegeval +3 in het groen.
Ja ik dacht huh? Speelt fijn iddquote:Op donderdag 27 september 2012 21:57 schreef bjanaan het volgende:
[..]
Bedoel ik excuses. Speelt lekker op de LB.
Bij mij dus ook....quote:Op donderdag 27 september 2012 22:09 schreef Saekerhett het volgende:
Die standaardopstelling van Barcelona
Puyol, Pique, Iniesta, Villa, Messi, allemaal op de bank
Heeft Barcelona bekerwedstrijd gespeeld of zo? Misschien dat de standaardopstelling de opstelling is die ze het laatst gebruikt hebben.quote:
Denk het ook, misschien sparen ze die spelers voor volgende week.quote:Op donderdag 27 september 2012 22:11 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Heeft Barcelona bekerwedstrijd gespeeld of zo? Misschien dat de standaardopstelling de opstelling is die ze het laatst gebruikt hebben.
Volgens mij Spanje en Italiaans ook.quote:Op donderdag 27 september 2012 22:13 schreef Olep het volgende:
Die live updates van andere wedstrijden, is dat alleen met Engels commentaar en in de Engelse competitie?
Hm, jammer.quote:Op donderdag 27 september 2012 22:31 schreef bjanaan het volgende:
[..]
Volgens mij Spanje en Italiaans ook.
Kreeg wat credits erbij ja, bedoel je die bronzen muntjes?quote:Op donderdag 27 september 2012 22:32 schreef Olep het volgende:
[..]
Hm, jammer.
Heb jij trouwens je extra credits ook gekregen?
Hier na het inlossen niks.
was alleen een pre-order actie dacht ik.quote:Op donderdag 27 september 2012 22:35 schreef bjanaan het volgende:
Iemand enig idee hoe ik aan het Adidas All Star team kan komen?
Ja, 10.000 extra credits bij pre-order.quote:Op donderdag 27 september 2012 22:35 schreef bjanaan het volgende:
[..]
Kreeg wat credits erbij ja, bedoel je die bronzen muntjes?
MLS ookquote:Op donderdag 27 september 2012 22:13 schreef Olep het volgende:
Die live updates van andere wedstrijden, is dat alleen met Engels commentaar en in de Engelse competitie?
Ik heb die codes niet eens gekregenquote:Op donderdag 27 september 2012 22:37 schreef Olep het volgende:
Heeft iemand anders ook het probleem dat hij/zij de extra credits niet heeft gekregen na het inlossen van de code?
Anders moet ik fucking EA support weer mailen.
Jammer man, Adidas team is awesome.quote:Op donderdag 27 september 2012 22:37 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ik heb die codes niet eens gekregen
Waar kan je die codes invoeren voor Adidas dan?quote:Op donderdag 27 september 2012 22:53 schreef Olep het volgende:
[..]
Jammer man, Adidas team is awesome.
Ik heb een Playstation, via de store.quote:Op donderdag 27 september 2012 22:55 schreef bjanaan het volgende:
[..]
Waar kan je die codes invoeren voor Adidas dan?
Xbox?quote:Op donderdag 27 september 2012 22:55 schreef bjanaan het volgende:
[..]
Waar kan je die codes invoeren voor Adidas dan?
Kan hem niet vinden ..quote:Op donderdag 27 september 2012 22:56 schreef Olep het volgende:
[..]
Ik heb een Playstation, via de store.
Viktor Elm zit ook bij AZ.quote:
vd wiel zit hier gewoon bij PSG?quote:Op vrijdag 28 september 2012 00:16 schreef Revontulet het volgende:
Toch wel een paar minpuntjes gevonden:
Transfers niet up to date (witsel, hulk, vd wiel)
Virtual pro is zo goed als verdwenen, ik genoot er erg van om hem zo sterk mogelijk te maken
Gamefaces: mijn favo speler Lavezzi heeft nogsteeds het zelfde gezicht als in 2011, erg jammer aangezien hij best veranderd is!
Nee je kan hem nu niet meer boosten iddquote:Op vrijdag 28 september 2012 00:21 schreef Revontulet het volgende:
bij mij istie nog van ajax....en pro is er nog wel, maar niet meer zo duidelijk en goed geintegreerd als in 12
beste VP-systeem was in 10.quote:Op vrijdag 28 september 2012 00:21 schreef Revontulet het volgende:
bij mij istie nog van ajax....en pro is er nog wel, maar niet meer zo duidelijk en goed geintegreerd als in 12
Jawellquote:Op vrijdag 28 september 2012 00:28 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nee je kan hem nu niet meer boosten idd
Sliders manier werkt toch niet meerquote:
ik ben bang van welquote:Op donderdag 27 september 2012 17:08 schreef Creeg het volgende:
[..]
Ik heb de Ultimate Edition besteld. Geactiveerd via Origin, maar kan 'm nu niet downloaden vanaf Origin, want het spel is niet uitgebracht. Moet ik nu serieus wachten tot morgen zodat iedereen hem kan kopen en dat ik hem dan kan installeren?
Ja maar je kan hem wel boosten door online te spelen.quote:Op vrijdag 28 september 2012 00:45 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Sliders manier werkt toch niet meer?
Jij koopt FIFA voor de careermode? Ik vind het best tof in deze FIFA maar het slaat na een seizoen nergens meer op. Ik kreeg met Ajax 60 miljoen transferbudget en kon Neymar kopenquote:Op vrijdag 28 september 2012 01:15 schreef louter_genieten het volgende:
Twee vraagkes voor de fifa bezitters.
Hoe speelt de computer op Legendary? Won in de demo erg vaak tegen Legendary, hoop dat ze deze wat sterker hebben gemaakt anders worden het saaie careers en twijfel ik of ik het moet kopen.
Zijn de skillgames ook op semi en manual te spelen? In de demo zijn de skillgames alleen op assisted en dat is natuurlijk erg onwennig als je manual/semi gewend bent.
Dat is niet echt boosten he, tenzij je tegen bekenden kan spelenquote:Op vrijdag 28 september 2012 01:18 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ja maar je kan hem wel boosten door online te spelen.
Ja was heel raar die 1e pot. Ik drukte af en toe vol driehoekje voor een lange pass en die kwam gewoon altijd aanquote:Op vrijdag 28 september 2012 03:19 schreef emokid het volgende:
Uhh ja, hier ook. Net Seasons gedaan en het leek nergens op. Alles voelde "gestuurd" aan en scoorde een belachelijk onrealistische goal met Sessegnon van de middenlijn. Tegenstander quitte, en terecht.snap dit niet. Offline is het spelletje heel mooi.
Goeie reactie manquote:Op vrijdag 28 september 2012 00:28 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nee je kan hem nu niet meer boosten idd
Waarschijnlijk speel je dan geen standaard seizoens wedstrijd online maar een aangepaste, heb ik ook eens gehad dan hebben alle clubs standaard allemaal 80'ers..quote:Op vrijdag 28 september 2012 10:05 schreef JaxterNL het volgende:
Heeft iemand ook het volgende gespot:
Als ik online seizoenen ga spelen, zoals ook al in fifa 12 kon, en ik mijn teampje Real selecteer, heeft ELKE speler 85 punten. Iemand enig idee hoe dit zou kunnen? Ik heb de nieuwe spelersupdate gedaan voor de zekerheid, maar het verandert niks.
Ook staat de sprintsnelheid van Higain op iets van 90.. die slaat natuurlijk nergens op
Kan wel hoor, alleen word je nu pas manager als je stopt met je career als voetballerquote:Op vrijdag 28 september 2012 07:43 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Goeie reactie manin 12 kon je tenminste een career doen als speler/manager en dat heb ik graag. Ik wil met mijn vp kunnen spelen en zelf bepalen welke spelers ik koop en dat kan nu dus niet.
dat weet ik, maar lekker nuttig is dat dan...eer dat ik manager ben met mijn speler zijn alle voetballers die ik in me team wil allang deaudquote:Op vrijdag 28 september 2012 11:37 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Kan wel hoor, alleen word je nu pas manager als je stopt met je career als voetballer
Misschien stoppen na je 1ste wedstrijdquote:Op vrijdag 28 september 2012 11:38 schreef Revontulet het volgende:
[..]
dat weet ik, maar lekker nuttig is dat dan...eer dat ik manager ben met mijn speler zijn alle voetballers die ik in me team wil allang deaud
en dan heb ik geen prof meer...zie je waar ik heen wil? dat bedoel ik dus, dat is gewoon jammer dat dat er uit is...maargoed, zal ermee moeten levenquote:Op vrijdag 28 september 2012 11:39 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Misschien stoppen na je 1ste wedstrijd![]()
?
Hier ook. Ben gestopt met proberen.quote:Op vrijdag 28 september 2012 12:31 schreef Dvv1990 het volgende:
Nog meer mensen met problemen tijdens het laden van een match in seizoenen? Hij vind bijna geen tegenstanders en regelmatig laadt hij een match met een ander team dan ik geselecteerd had, vervolgens wordt de verbinding verbroken..
Ik de eerste drie, daarna verloren en nu 2 keer gewonnen. Al gepromoveerd, maar nieuw is dat je dit jaar nog door speelt voor de divisie waar je in zit, in plaats van dat je meteen in de volgende divisie verder gaat.quote:Op vrijdag 28 september 2012 14:45 schreef Darkestrah het volgende:
Eerste twee wedstrijden gelijkgespeeld.
Hoe "promoveer" je dan?quote:Op vrijdag 28 september 2012 14:47 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Ik de eerste drie, daarna verloren en nu 2 keer gewonnen. Al gepromoveerd, maar nieuw is dat je dit jaar nog door speelt voor de divisie waar je in zit, in plaats van dat je meteen in de volgende divisie verder gaat.
Ik heb nog niet verder gespeeld, maar ik denk op het moment dat je daadwerkelijk kampioen wordt of als je op promotie staat en het kampioenschap niet meer haalbaar is.quote:
Dat was in FIFA 12 al zo. Ik heb altijd de indruk dat ze nog meer missen wanneer je als een Bruce Grobbelaar over de lijn rent maar dat kan mijn verbeelding zijn.quote:Op vrijdag 28 september 2012 15:15 schreef Cardozo het volgende:
Waarom mist de computer zo ongelofelijk veel penalty's tegen mij?
Ja idd..hij lijkt ook te hangen als je met een speler in de Arena zit te wachten op de wedstrijd.quote:Op vrijdag 28 september 2012 12:31 schreef Dvv1990 het volgende:
Nog meer mensen met problemen tijdens het laden van een match in seizoenen? Hij vind bijna geen tegenstanders en regelmatig laadt hij een match met een ander team dan ik geselecteerd had, vervolgens wordt de verbinding verbroken..
Moet je ook gewoon download latest squad doen hequote:Op vrijdag 28 september 2012 00:21 schreef Revontulet het volgende:
1x zat ik idd vast op het oefenveldquote:Op vrijdag 28 september 2012 16:48 schreef Blue_note het volgende:
Nog meer mensen last van ontzettende kut verbinding in Seasons? Soms blijft ie ook hangen op dat oefenveld en moet je gewoon rebooten.
Edit: ja dus blijkbaar..
Bij mij vindt hij niet eens een tegenstanderquote:Op vrijdag 28 september 2012 16:48 schreef Blue_note het volgende:
Nog meer mensen last van ontzettende kut verbinding in Seasons? Soms blijft ie ook hangen op dat oefenveld en moet je gewoon rebooten.
Edit: ja dus blijkbaar..
Iedereen heeft het.quote:Op vrijdag 28 september 2012 17:29 schreef Laser. het volgende:
Hebben jullie ook soms dat een wedstrijd niet start (seasons)?
Nu gaat het iets beter bij mij. Net lukte het helemaal niet om een game te starten.quote:Op vrijdag 28 september 2012 17:29 schreef Laser. het volgende:
Hebben jullie ook soms dat een wedstrijd niet start (seasons)?
Das normaal toch als je 2x promoveert?quote:Op vrijdag 28 september 2012 17:51 schreef MRN89 het volgende:
2x op rij gepromoveerd
van divisie 10 naar divisie 8
Klopt..behalve als ik in divisie 7 zou zitten en 2x op rij zou promoverenquote:Op vrijdag 28 september 2012 18:23 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Das normaal toch als je 2x promoveert?
jij krijgt wel tegenstanders?quote:Op vrijdag 28 september 2012 17:51 schreef MRN89 het volgende:
2x op rij gepromoveerd
van divisie 10 naar divisie 8
Ja in het begin was de verbinding continu verbroken met de tegenstander..nu paar keer geen last meer van gehad.quote:
Gister zaten er 3 mensen in divisie 1 (PS3). Dan kan je dus alleen spelen tegen de 2 anderenquote:
Nu 5quote:Op vrijdag 28 september 2012 19:43 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Gister zaten er 3 mensen in divisie 1 (PS3). Dan kan je dus alleen spelen tegen de 2 anderen
Neem aan dat je bedoeld: actief, niet in wedstrijden. Want als ze niet online zijn worden ze ook niet geregistreerd als actief, denk ikquote:Op vrijdag 28 september 2012 19:45 schreef Blue_note het volgende:
Zit inmiddels ook in divisie 8.
Zijn 98k online spelers actief trouwens. (Actief, niet online).
Zijn het niet de mensen die aan seizoenen meedoen? Zou eigenlijk wel weinig zijn inderdaad.quote:Op vrijdag 28 september 2012 19:50 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Neem aan dat je bedoeld: actief, niet in wedstrijden. Want als ze niet online zijn worden ze ook niet geregistreerd als actief, denk ik
Ben nu trouwens 2 keer blijven hangen in de arena terwijl het spel aan het laden is.
hoezo mazzel? Je mist nu juist het leukste van fifa.quote:Op vrijdag 28 september 2012 20:19 schreef Strani het volgende:
Ik mazzel dat ik eigenlijk vrijwel nooit online speel.. ik hou het altijd liever op managementmodus.
Da's een kwestie van smaak. Ik speel dit soort spellen om te relaxen, niet om me te storen aan irritante figuren onlinequote:Op vrijdag 28 september 2012 20:50 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
hoezo mazzel? Je mist nu juist het leukste van fifa.
NEE! Niet doen.quote:Op vrijdag 28 september 2012 22:39 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Kan je ntsc-j gewoon zonder problemen spelen op een 360 van hier? Bestel ik hem gewoon hier: http://www.play-asia.com/FIFA_13/paOS-13-71-dw-49-en-70-523r.html
Er staat toch PAL of niet?quote:Op vrijdag 28 september 2012 22:39 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Kan je ntsc-j gewoon zonder problemen spelen op een 360 van hier? Bestel ik hem gewoon hier: http://www.play-asia.com/FIFA_13/paOS-13-71-dw-49-en-70-523r.html
Je wilt een potje niet voor het klassement? Kan wel hoor zoek het zo voor je op!quote:Op vrijdag 28 september 2012 23:08 schreef Caland het volgende:
Krijg me maar niet aangemeld voor die EA sports arena. Al speel je daar dit jaar voor geld zie ik?
Vond dat af en toe wel relaxed om niet voor een klassement een potje online te spelen. Maar dat kan dus niet meer?
Offline is moeilijker imoquote:Op vrijdag 28 september 2012 23:35 schreef tochweerhenk het volgende:
Wereldklasse is pittig lastig offline, en zo te lezen moet ik nog maar niet online gaan zo te zien.
Ik zou eigenlijk niet weten waarom nietquote:Op vrijdag 28 september 2012 23:37 schreef Peter_Aragorn het volgende:
[..]
Weet ik, maar werkt de online code dan ook gewoon? Dat vroeg ik me meer af...
Nja weet nog dat bij Fifa 11 op de PS3 de code werd geweigerd, toen ook bij een niet EU-versie.quote:Op vrijdag 28 september 2012 23:40 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ik zou eigenlijk niet weten waarom niet. Maar koop je hem nu echt daar om een paar euro te besparen
?
Geen MM in de buurt?quote:Op vrijdag 28 september 2012 23:49 schreef Peter_Aragorn het volgende:
[..]
Nja weet nog dat bij Fifa 11 op de PS3 de code werd geweigerd, toen ook bij een niet EU-versie.
En met de winkels hier in de buurt scheelt het ¤13. Niet veel, maar toch.
Online speltypen -> Aangepaste Wedstrijden.quote:Op vrijdag 28 september 2012 23:08 schreef Caland het volgende:
Krijg me maar niet aangemeld voor die EA sports arena. Al speel je daar dit jaar voor geld zie ik?
Vond dat af en toe wel relaxed om niet voor een klassement een potje online te spelen. Maar dat kan dus niet meer?
Jawel... 55 euro. Nu maakt het me niet zo heel veel uit hoor, maar toch...quote:
voor 50 heb je hem ook welquote:
PS3 of XBOX?quote:Op zaterdag 29 september 2012 00:08 schreef Creeg het volgende:
Vraagje: heb net 2 DLC code's ontvangen voor Adidas All-star team en EA Sports Football Club-pakket. Waar kan ik deze codes activeren?
PCquote:
Ja hier in de buurt blijkbaar niet dus. Maar goed, ik ben komende week toch druk met school, sowieso tot dinsdag. Mag hem van mezelf daarna pas halenquote:
Dede?quote:Op zaterdag 29 september 2012 00:20 schreef emokid het volgende:
Iemand aanraders voor Career Mode? Speel met Atletico. Kan overal wel een speler erbij gebruiken, behalve op de nummer 9 positie.
Ah, cool. Ik dacht dat je Dedê bedoelde. Die is bijna 35.quote:Op zaterdag 29 september 2012 00:49 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Redelijk jong dus potentie, lekker snel en beresterkPrima CB.
nee Dédé van Vasco dusquote:Op zaterdag 29 september 2012 00:55 schreef emokid het volgende:
[..]
Ah, cool. Ik dacht dat je Dedê bedoelde. Die is bijna 35.
quote:Op zaterdag 29 september 2012 00:08 schreef Creeg het volgende:
Vraagje: heb net 2 DLC code's ontvangen voor Adidas All-star team en EA Sports Football Club-pakket. Waar kan ik deze codes activeren?
Skill games / OTP ging allemaal ineens niet meerquote:Op zaterdag 29 september 2012 01:16 schreef HL_Dog43 het volgende:
Nou fijn, wilde ik godver een nieuwe career doen hangt dat klotespel vast. 3 keer geprobeerd, steeds als ie het nieuwe seizoen wilde starten hangt dat kutspel vast. Heb ik 50 euro gedokt voor een game waarvoor het belangrijkste asset voor mij het niet eens doet, dat terwijl het in de Early Access dit wel het geval was. Continue Career werkte wel, maar nu ik een nieuwe career wil starten hangt ie vast? Fuck dit! Dat EA maar eens iets WEL gaat fixen.
Nu doet u het ook.quote:
'Trollers'quote:
Ja, die mensen mag ik welquote:
Probeer het in het FUT topicquote:Op zaterdag 29 september 2012 04:47 schreef Toekito het volgende:
Iemand nog een Esteban voor een 4-1-2-1-2 formatie kopen?
Semshov voor 4-3-3? Forlin 5-3-2? Mario Suarez 4-2-3-1?
Staat allemaal te koop de komende drie dagen. Want wil een 4-4-2 PL team bouwen.
Fut topicquote:Op zaterdag 29 september 2012 04:47 schreef Toekito het volgende:
Iemand nog een Esteban voor een 4-1-2-1-2 formatie kopen?
Semshov voor 4-3-3? Forlin 5-3-2? Mario Suarez 4-2-3-1?
Staat allemaal te koop de komende drie dagen. Want wil een 4-4-2 PL team bouwen.
Geven ze toch best vaak aan hoor, heeft te maken met welke rol ze gaan spelenquote:Op zaterdag 29 september 2012 11:06 schreef VelitoX het volgende:
Wat is die career mode contract zooi toch een onzin, gaat een speler mn aanbod afwijzen, maar vertellen waarom.... nee hoor, moet je maar wat gokken.... pffff. Waarom niet gewoon onderhandelingen ofzo.
En dan vraag ik een club hoeveel ze voor een speler willen hebben, krijg ik dat in mn inbox, ik naar die speler, bedrag vergeten, kan ik niet meer terug naar die inbox...... Lijkt wel alsof ze de meest simpele dingen eruit laten lol.
Hmjah ben natuurlijk verwend door Football Managerquote:Op zaterdag 29 september 2012 11:21 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Geven ze toch best vaak aan hoor, heeft te maken met welke rol ze gaan spelen
Gelukkig duurt dat ook niet heel lang meerquote:Op zaterdag 29 september 2012 11:38 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Hmjah ben natuurlijk verwend door Football Manager.
verkeerde topicquote:Op zaterdag 29 september 2012 11:44 schreef StijnDa het volgende:
Doen de search engines al weer normaal?
Ik bedoel omdat er zoveel problemen zijn.quote:Op vrijdag 28 september 2012 23:36 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Offline is moeilijker imo
Ze hebben je geld toch al?quote:Op zaterdag 29 september 2012 12:43 schreef Leonos het volgende:
Staat er al een update klaar met bugfixes? Of laat EA het lekker zitten?
Drogba.quote:Op zaterdag 29 september 2012 17:33 schreef emokid het volgende:
Iemand nog meer toppers voor Career mode? Heb nu Swansea (). Vond Atletico toch iets te makkelijk gaan. Ik zoek een beest voorin.
gtfo plz lolquote:
Lol. Heb ook Swansea. Kutteam. Koop Caprari/Marcos Junior/zon snelle neger van Liverpool. Wel goede spelers voor Swanseaquote:Op zaterdag 29 september 2012 17:33 schreef emokid het volgende:
Iemand nog meer toppers voor Career mode? Heb nu Swansea (). Vond Atletico toch iets te makkelijk gaan. Ik zoek een beest voorin.
Zeker een kutteam. Kan er niks mee. Die Michu kan totaal niet dribblen voor een CAM, en Graham is een trage spits. Dyer is snel maar zwak. Britton kan alleen passen en meer niet. De rest is wel oké. Ik heb 7m te spenderen.quote:Op zaterdag 29 september 2012 21:28 schreef Kerol het volgende:
[..]
Lol. Heb ook Swansea. Kutteam. Koop Caprari/Marcos Junior/zon snelle neger van Liverpool. Wel goede spelers voor Swansea
Daar heb ik ook een ontzettende hekel aan. Zielige mensen zijn dat.quote:Op zaterdag 29 september 2012 22:26 schreef Blue_note het volgende:
Zo de tyfus irritant dat gasten die dan na 30 minuten met 3-0 achterstaan gewoon niks meer doen. De controller neerleggen en weggaan ofzo.
dafuq. Krijg je dan ook hogere doelstelling?quote:Op zaterdag 29 september 2012 22:44 schreef emokid het volgende:
WTF. Heb 54 miljoen gekregen in Career mode voor Swansea.Die investeerders optie is briljant.
Vervang Dyer ofzo met Sterling van Licerpool. Jonge snelle behendige speler. Ook leuke Rb is Allier ofzo van Marseille. 19 jaar en al 73 bij mij. Leuke speler subtopquote:Op zaterdag 29 september 2012 21:44 schreef emokid het volgende:
[..]
Zeker een kutteam. Kan er niks mee. Die Michu kan totaal niet dribblen voor een CAM, en Graham is een trage spits. Dyer is snel maar zwak. Britton kan alleen passen en meer niet. De rest is wel oké. Ik heb 7m te spenderen.
Volgens mij kun je in Catalogue een rijke investeerder laten langskomen. Iemand dat al geprobeerd? Ben benieuwd hoeveel miljoen ik erbij krijg.
Nou dan gaan we Messi kopen met Zwolle.quote:Op zaterdag 29 september 2012 21:44 schreef emokid het volgende:
[..]
Zeker een kutteam. Kan er niks mee. Die Michu kan totaal niet dribblen voor een CAM, en Graham is een trage spits. Dyer is snel maar zwak. Britton kan alleen passen en meer niet. De rest is wel oké. Ik heb 7m te spenderen.
Volgens mij kun je in Catalogue een rijke investeerder laten langskomen. Iemand dat al geprobeerd? Ben benieuwd hoeveel miljoen ik erbij krijg.
quote:Op zondag 30 september 2012 00:55 schreef emokid het volgende:
Heb Suarez gekocht voor ¤36m bij Swansea. Direct 4 maanden geblesseerd bij zijn eerste wedstrijd. Wat een kutspel.
Ja. Dat heet "Seizoenen"quote:Op zondag 30 september 2012 14:26 schreef Friesz het volgende:
Is het nog mogelijk om bij deze Fifa net als bij Fifa 12 online seizoenen te kunnen spelen, dat je dus begint in divisie 10 en zo door kunt promoveren naar 1 en ook bekerwedstrijden kunt spelen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |