Als het goed is welquote:Op donderdag 27 september 2012 10:35 schreef JaafkeGB het volgende:
kan je die minigames vanaf het begin al spelen?
kan niet wachten om mijn vrijetrappen door de bordjes te jagen
Ja, is een "Skill Games" categorie in het hoofdmenuquote:Op donderdag 27 september 2012 11:35 schreef JaafkeGB het volgende:
veel plezier, mijne ligt tot 6 uur op de mat:(
laat even weten of het kan x !
Hmjah komt ook waarschijnlijk omdat ze 31 Augustus als cutoff datum nemen, games als bijvoorbeeld Football Manager houden het wel actueel en stellen niet zo'n deadline voor researchers.quote:Op donderdag 27 september 2012 11:59 schreef Paardindewei het volgende:
Dat las ik elders ook inderdaad. Beetje jammer dat het EA niet eens lukt alle transfers te verwerken. Dat is wel het minste wat je mag verwachten. Je zou toch zeggen dat het niet zo heel moeilijk moet zijn om een speler naar een andere club te verplaatsen.
Wel meerdere landen hoorquote:Op donderdag 27 september 2012 01:59 schreef Strani het volgende:
Grappig dat het in Nederland zo strict is. Hier in Spanje kreeg ik rond een uur of 15 vanmiddag een SMS dat ik m'n reservering op kon komen halen.
Heb er al een paar uur op zitten inmiddels, speelt heel lekkerAlleen moet ik nog wat zoeken naar het niveau. Op professioneel is het te makkelijk, of World Class best moeilijk.
Kan vanaf het hoofdmenu jaquote:Op donderdag 27 september 2012 10:35 schreef JaafkeGB het volgende:
kan je die minigames vanaf het begin al spelen?
kan niet wachten om mijn vrijetrappen door de bordjes te jagen
Had ik ook, maar hier was het vanwege early acces. Gewoon opnieuw startenquote:Op donderdag 27 september 2012 12:36 schreef Kerol het volgende:
Kan FIFA13 niet spelen. Crash nadat ik voor mijn 'huidige' instellingen kies van FIFA12. Iemand zelfde prob?
Dat werkt ook niet, al paar x geprobeerd.quote:Op donderdag 27 september 2012 12:38 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Had ik ook, maar hier was het vanwege early acces. Gewoon opnieuw starten
Tuurlijk, hij ligt overal, de game is uit.quote:Op donderdag 27 september 2012 12:55 schreef Leonos het volgende:
Ligt ie nu dus al bij de Mediamarkten voor de PS3?
Of moet ik tot morgen wachten?
Kwaliteit grafisch gezien is op pc vele mate beter.quote:Op donderdag 27 september 2012 13:46 schreef Jimbo het volgende:
Hmm ik twijfel nog of ik em op de pc of de ps3 haal.
pc is relaxed, beetje op de laptop terwijl ik op de bank zit en mn meis tv kijkt kunnen spelen (met ps3 controller uiteraard)
maarja ps3 + 52'' tv is toch wel een stuk toffer..maarja dan kan ik geen tv kijken / zij geen tv kijken.
Volgens mij is dat de aparte optie in hoofdmenu "seasons".quote:Op donderdag 27 september 2012 14:23 schreef Fukjoeman het volgende:
Waar zijn die standaard online season nou ineens naartoe? EA Sports Arena?
Laptop aansluiten op de 52inch TV via HDMI-kabel en dan spelen.quote:Op donderdag 27 september 2012 13:46 schreef Jimbo het volgende:
Hmm ik twijfel nog of ik em op de pc of de ps3 haal.
pc is relaxed, beetje op de laptop terwijl ik op de bank zit en mn meis tv kijkt kunnen spelen (met ps3 controller uiteraard)
maarja ps3 + 52'' tv is toch wel een stuk toffer..maarja dan kan ik geen tv kijken / zij geen tv kijken.
Huh weet je dat zeker? Dat zou inderdaad crap zijn.quote:Op donderdag 27 september 2012 14:37 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Volgens mij is dat de aparte optie in hoofdmenu "seasons".
Vind het beetje raar dat er niet de optie is om gewoon een oefenwedstrijd te spelen, alleen die matchday onzin (waar je bijv. geen creation centre team in kan gebruiken).
heb m al een tijdje binne via www.bol.comquote:
Waarom plaats je referer spam?quote:Op donderdag 27 september 2012 15:06 schreef JaafkeGB het volgende:
[..]
heb m al een tijdje binne via www.bol.com
Dat gaat automatischquote:Op donderdag 27 september 2012 15:15 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Waarom plaats je referer spam?
Ow. Triest zeg van die bedrijven. Naja voor de zekerheid post maar aangepast.quote:Op donderdag 27 september 2012 15:17 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dat gaat automatisch
check maar
bol.com
wehkamp.nl
Komt vanuit FOK! vandaanquote:Op donderdag 27 september 2012 15:18 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ow. Triest zeg van die bedrijven. Naja voor de zekerheid post maar aangepast.
Oh hahahaquote:
Ik ga hem morgen halenquote:Op donderdag 27 september 2012 15:19 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Oh hahahaTeruggezet dan maar
Nog steeds FIFA 13 niet bezorgd
Seizoenenquote:Op donderdag 27 september 2012 15:49 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Is online spelen nou aangepast of niet? Bij 11 had je nog dat als je online speelde je begon in seizoen 12, hoe heet dat nu? Ik heb nu alleen via 'Aangepaste match' gespeeld en dan 1-t-1.
quote:Op donderdag 27 september 2012 16:15 schreef Creeg het volgende:
Wat is dit godverdomme??? Kan 'm facking niet installeren.
Ik heb de Ultimate Edition besteld. Geactiveerd via Origin, maar kan 'm nu niet downloaden vanaf Origin, want het spel is niet uitgebracht. Moet ik nu serieus wachten tot morgen zodat iedereen hem kan kopen en dat ik hem dan kan installeren?quote:Op donderdag 27 september 2012 16:49 schreef Rahl het volgende:
[..]
Goede omschrijving van je probleem
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
Dat van die opstelling zat inderdaad ook al in 12 in volgens mij ook in 11, maar ik heb nog nooit 'lag' gehad tijdens een offline potje.quote:
seasons = seizoenenquote:Op donderdag 27 september 2012 14:23 schreef Fukjoeman het volgende:
Waar zijn die standaard online season nou ineens naartoe? EA Sports Arena?
Ik heb dit dus ookquote:Op donderdag 27 september 2012 16:29 schreef SaxoPower het volgende:
Ik vind het op prof wel erg moeilijk. je komt eigenlijk niet voor het doel.
Bij Semi pro kom je dat wel. Alleen komen zei dan bijna niet voor de goal.
Hmmm.
Maar het gaat mij om mn plezier, en niet op hoe hoog de moeilijkheidsgaard is.
Zeg wat je wil, maar ik speel voor mijn plezier
Ik heb soms een kleine hapering als de keeper de bal uit zijn handen trapt. Verder vrijwel geen problemen hoor.quote:Op donderdag 27 september 2012 16:33 schreef UncleDolan het volgende:
Ik speel offline tegen m'n broertje op de xbox en tijdens wedstrijden hapert het beeld zo nu en dan. Vooral als een van ons de offside trap doet of de tactiek verandert. Voelt als online lag.
Hetzelfde gebeurt ook als we gelijktijdig de opstelling van ons team veranderen. Net alsof FIFA niet tegen twee controllers kan ofzo.
Iemand dezelfde ervaring?
quote:Op donderdag 27 september 2012 17:10 schreef Asskicker14 het volgende:
De toptalenten van FIFA 13
(Geboren na 1/1/1992 ; Potentie >82)Maher staat er niet tussen? Terwijl dat het beste talent zou zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En hoeveel controllers heb je al gekochtquote:Op donderdag 27 september 2012 17:45 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik heb dit dus ook
Als het te moeilijk is raak ik toch alleen maar gefrustreerd en ga ik met controllers smijten?
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
Xbox of PS3?quote:Op donderdag 27 september 2012 17:47 schreef Lemsterr het volgende:
[..]
Ik heb soms een kleine hapering als de keeper de bal uit zijn handen trapt. Verder vrijwel geen problemen hoor.
Ga er morgen meteen 2 extra kopenquote:Op donderdag 27 september 2012 17:57 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Maher staat er niet tussen? Terwijl dat het beste talent zou zijn
[..]
En hoeveel controllers heb je al gekocht?
Maak er maar 3 vanquote:Op donderdag 27 september 2012 17:57 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ga er morgen meteen 2 extra kopen
kutduitsers online die de hele tijd balletje terug doen en door microfoon gaan schelden wanneer je scoortquote:
Neuh met 2 kom ik wel even vooruitquote:
Ik schreeuw hoogstens de hele buurt bij elkaar, maar slopen van een controller is zonde geldquote:Op donderdag 27 september 2012 18:01 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
kutduitsers online die de hele tijd balletje terug doen en door microfoon gaan schelden wanneer je scoort
Ja ik gooi er meestal perongeluk mee en 2x een controller stuk geslagen op een tafelquote:Op donderdag 27 september 2012 18:02 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik schreeuw hoogstens de hele buurt bij elkaar, maar slopen van een controller is zonde geld
Je hebt PS3 neem ik aanquote:Op donderdag 27 september 2012 18:01 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Neuh met 2 kom ik wel even vooruit
Heb er nog 2
ps3 iddquote:Op donderdag 27 september 2012 18:05 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Je hebt PS3 neem ik aan? Gelukkig heb ik nog een controller of 6 voor de xbox liggen
Dus je durft dan geen goal te makenquote:Op donderdag 27 september 2012 18:10 schreef Captainp00face het volgende:
Ik heb een vriend die regelmatig zijn controller door de kamer gooit, altijd zeer onprettig om mee te spelen.
Ben jij het?quote:Op donderdag 27 september 2012 18:10 schreef Captainp00face het volgende:
Ik heb een vriend die regelmatig zijn controller door de kamer gooit, altijd zeer onprettig om mee te spelen.
Wij moesten nog steeds een pot doen trouwens man, vorig jaar afgesproken een keerquote:Op donderdag 27 september 2012 18:03 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja ik gooi er meestal perongeluk mee en 2x een controller stuk geslagen op een tafel
Ik kan er niks aan doen man
Ja ik ga eerst even oefenen met 13 wanneer ik hem morgen heb okequote:Op donderdag 27 september 2012 18:33 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Wij moesten nog steeds een pot doen trouwens man, vorig jaar afgesproken een keer
Sure, van het weekend spelen dan maar?quote:Op donderdag 27 september 2012 18:34 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja ik ga eerst even oefenen met 13 wanneer ik hem morgen heb oke
weekend ben ik er niet maar daarna kunnen we wel even kijken jaquote:Op donderdag 27 september 2012 18:36 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Sure, van het weekend spelen dan maar?
Laad ik alvast m'n headset op om je uit te lachen
EAS Matchday, dan staat er kick-off of aftrap bij in de dropdown menuquote:Op donderdag 27 september 2012 18:43 schreef Kevillac het volgende:
Ben ik nou achterlijk, of zijn de opties 'Aftrap' en 'Virtuele Prof' verdwenen uit het hoofdmenu?![]()
Zo ja, hoe kan ik dan een vriendschappelijk offline potje spelen (of offline multiplayer wedstrijden) en waar kan ik een virtuele prof aanmaken/aanpassen?
En waar is de profklassementmatch?
Een paar keer klikken is teveel moeite?quote:Op donderdag 27 september 2012 18:43 schreef Kevillac het volgende:
Ben ik nou achterlijk, of zijn de opties 'Aftrap' en 'Virtuele Prof' verdwenen uit het hoofdmenu?![]()
Zo ja, hoe kan ik dan een vriendschappelijk offline potje spelen (of offline multiplayer wedstrijden) en waar kan ik een virtuele prof aanmaken/aanpassen?
En waar is de profklassementmatch?
Maar dan zit je dus altijd met de online teams en met hun huidige vorm? Want je ziet bij het team selection screen ook van die vormgegevens en pijltjes omhoog/naar beneden bij de team ratings...quote:Op donderdag 27 september 2012 18:46 schreef TBakkert het volgende:
[..]
EAS Matchday, dan staat er kick-off of aftrap bij in de dropdown menu
Staat midden het schermquote:Op donderdag 27 september 2012 18:48 schreef Kevillac het volgende:
[..]
Maar dan zit je dus altijd met de online teams en met hun huidige vorm? Want je ziet bij het team selection screen ook van die vormgegevens en pijltjes omhoog/naar beneden bij de team ratings...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |