Welke zender?quote:
1quote:
quote:Op woensdag 26 september 2012 22:24 schreef borisz het volgende:
[ afbeelding ]
Terecht natuurlijk dat ze Kuifje wilden aanpakken in Zweden
/Doorgeslagen politieke correctheid
herenveenquote:Op woensdag 26 september 2012 22:31 schreef alors het volgende:
ONS Sneek én Sneek Wit-Zwart door in de bekerEn Heerenveen en Cambuur. Ongetwijfeld loten ze straks Ajax, Twente, PSV en AZ en is het meteen over met de pret maar toch
Voetjes in het waterquote:
Godsamme, bodywarmertje er bij aan?quote:
Nee, dat dan weer niet.quote:Op woensdag 26 september 2012 22:36 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Godsamme, bodywarmertje er bij aan?
Snuggiequote:Op woensdag 26 september 2012 22:36 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Godsamme, bodywarmertje er bij aan?
sorry schat, maar als cambuur tegen scheerenveen speelt winnen ze met 4-0 zolang mvb er zit.quote:
Dat is inmiddels cultquote:
Cambuur faalt nóg harder dan Hveen, ik maak me geen zorgen, laat die calimero's maar komen.quote:Op woensdag 26 september 2012 22:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
sorry schat, maar als cambuur tegen scheerenveen speelt winnen ze met 4-0 zolang mvb er zit.
doe mij maar cambuur - heerenveen in de beker
Zolang het niet regent, sneeuwt, hagelt of ijzelt vind ik momenteel alles wel bestquote:
Wat kijk ik al weer uit naar natuurijsquote:Op woensdag 26 september 2012 22:38 schreef CindieY het volgende:
[..]
Zolang het niet regent, sneeuwt, hagelt of ijzelt vind ik momenteel alles wel bestEn natuurlijk een goede winter met veel nachten ruim onder nul en dan overdag zo'n strakblauwe lucht en zonnetje...
als cambuur tegen heerenveen gaat thuis moet ik erbij zijn.quote:Op woensdag 26 september 2012 22:38 schreef alors het volgende:
[..]
Cambuur faalt nóg harder dan Hveen, ik maak me geen zorgen, laat die calimero's maar komen.
Ik stiekem ook alquote:Op woensdag 26 september 2012 22:39 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Wat kijk ik al weer uit naar natuurijs
Q.quote:Op woensdag 26 september 2012 22:38 schreef alors het volgende:
[..]
Veronica of Q waar zit ie tegenwoordig?
Ik liep vandaag in de supermarkt en zag de pakken chocomelk staan en dacht "zal ik...?" NEEN.quote:Op woensdag 26 september 2012 22:36 schreef alors het volgende:
[..]
Ik ook, ik vind het nu al te koud
Nederlandse winters falen toch altijd daarin, dus laat die kou maar achterwege, het wordt toch niks.quote:Op woensdag 26 september 2012 22:47 schreef Cee het volgende:
[..]
Zouden de rayonhoofden al vergaderen?
Een eckte Fryskquote:Op woensdag 26 september 2012 22:49 schreef alors het volgende:
[..]
Nederlandse winters falen toch altijd daarin, dus laat die kou maar achterwege, het wordt toch niks.
Nou idd, wat een gezapige bagger zeg. Ga eens wat 90s kneiters draaien.quote:Op woensdag 26 september 2012 22:54 schreef Cee het volgende:
Wat een onhoorbare vuilnisemmer-muziek.
Truste dan maar.
Ik heb na de eerste plaat NIETS interessants meer gehoordquote:Op woensdag 26 september 2012 22:54 schreef Cee het volgende:
Wat een onhoorbare vuilnisemmer-muziek.
Truste dan maar.
Kende da nog nie?quote:
Ja, vrij ernstig... Als je toch de behoefte hebt om buiten de deur te wippen, wees dan gewoon volwassen en verbreek je relatiequote:
Had er over gelezen, daadwerkelijk de eerste keer dat ik er een reclame van hoorde. Heel droevig, inderdaad.quote:Op woensdag 26 september 2012 23:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Kende da nog nie?
Dat is toch een vrij bekend (en droevig) concept.
Het meest belachelijke is nog wel dat je niet naar zomaar een datingsite gaat, maar precies naar secondlovequote:Op woensdag 26 september 2012 23:05 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, vrij ernstig... Als je toch de behoefte hebt om buiten de deur te wippen, wees dan gewoon volwassen en verbreek je relatie
Victoria Milan? Zegt me helemaal niksquote:Op woensdag 26 september 2012 23:09 schreef alors het volgende:
[..]
Ja dat is niet de enige hoor, je hebt ook nog Victoria Milan
Dat klinkt meer als Christine Le Ducquote:Op woensdag 26 september 2012 23:09 schreef alors het volgende:
[..]
Ja dat is niet de enige hoor, je hebt ook nog Victoria Milan
Victoria Milan NL - Passie, flirts, slippertjes en meerquote:Op woensdag 26 september 2012 23:09 schreef CindieY het volgende:
[..]
Victoria Milan? Zegt me helemaal niksOok zo'n vreemdgaandatingssite?
Even aanmelden hoor.quote:Op woensdag 26 september 2012 23:10 schreef alors het volgende:
[..]
Victoria Milan NL - Passie, flirts, slippertjes en meer
www.victoriamilan.nl/
100% Anoniem Vreemdgaan
Discreet overspelquote:Op woensdag 26 september 2012 23:10 schreef alors het volgende:
[..]
Victoria Milan NL - Passie, flirts, slippertjes en meer
www.victoriamilan.nl/
100% Anoniem Vreemdgaan
Als de passie dan toch is verdwenen, waarom dan nog verder gaan met elkaar? Ik begrijp dat soort dingen echt niet...quote:Op woensdag 26 september 2012 23:11 schreef CindieY het volgende:
[..]
Discreet overspel
Herleef de passie![]()
Right.
Neuh, ik ben jonger dan jij en ik ben het met je eens.quote:Op woensdag 26 september 2012 23:15 schreef minthy het volgende:
[..]
Als de passie dan toch is verdwenen, waarom dan nog verder gaan met elkaar? Ik begrijp dat soort dingen echt niet...
Of ik ben te oud voor dat soort bullshit, kan ook
Kinderen is voor mij de enige logische reden.quote:Op woensdag 26 september 2012 23:15 schreef minthy het volgende:
[..]
Als de passie dan toch is verdwenen, waarom dan nog verder gaan met elkaar? Ik begrijp dat soort dingen echt niet...
Of ik ben te oud voor dat soort bullshit, kan ook
Jij hebt gewoon een stokoude zielquote:Op woensdag 26 september 2012 23:15 schreef CindieY het volgende:
[..]
Neuh, ik ben jonger dan jij en ik ben het met je eens.
Die opmerking is nog niet eens zo vreemdquote:Op woensdag 26 september 2012 23:20 schreef minthy het volgende:
[..]
Jij hebt gewoon een stokoude ziel
Hoe gelukkig zijn kinderen van ouders die eigenlijk niet meer gelukkig met elkaar zijn? Hoe klein ook, ze krijgen er altijd wel iets van meequote:Op woensdag 26 september 2012 23:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Kinderen is voor mij de enige logische reden.
Weet ikquote:Op woensdag 26 september 2012 23:21 schreef CindieY het volgende:
[..]
Die opmerking is nog niet eens zo vreemd
Heel lang geleden, in dit topic. Lesstof vergeet ik bij een tentamen, maar wat hier gepost wordt blijft hangenquote:
Maar is geen passie gelijk aan niet meer samen door één deur kunnen?quote:Op woensdag 26 september 2012 23:22 schreef minthy het volgende:
[..]
Hoe gelukkig zijn kinderen van ouders die eigenlijk niet meer gelukkig met elkaar zijn? Hoe klein ook, ze krijgen er altijd wel iets van mee
Herkenbaarquote:Op woensdag 26 september 2012 23:24 schreef minthy het volgende:
[..]
Heel lang geleden, in dit topic. Lesstof vergeet ik bij een tentamen, maar wat hier gepost wordt blijft hangen
Nee, dat niet. Ik heb zelf lang samengewoond, daar was het vuurtje ook wel uit. We kunnen nog steeds goed met elkaar, al een jaar of 7 gescheidenquote:Op woensdag 26 september 2012 23:25 schreef alors het volgende:
[..]
Maar is geen passie gelijk aan niet meer samen door één deur kunnen?
Ik denk dat het je wel vies gaat tegenvallen als je denk dat je na 30 jaar huwelijk nog dezelfde passie hebt als in het begin.
Klopt, hadden we in de afgelopen minor ook al. Een klasgenoot was toevallig op vakantie en heeft die mails gemist... Kan nu alles herkansen, werd niet meer toegelatenquote:Op woensdag 26 september 2012 23:25 schreef CindieY het volgende:
[..]
HerkenbaarHeb jij ook dat nieuwe inschrijfgebeuren voor tentamens? Ik zag dat ik nog maar tot 1 oktober heb
Ohja dan zijn we het verder eens hoorquote:Op woensdag 26 september 2012 23:29 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee, dat niet. Ik heb zelf lang samengewoond, daar was het vuurtje ook wel uit. We kunnen nog steeds goed met elkaar, al een jaar of 7 gescheiden![]()
Wel ben ik van mening dat, wanneer je de behoefte hebt om vreemd te gaan, je blijkbaar iets mist in je relatie. Dan heb je de imo keuze om daarover te praten en actie te ondernemen, of uit elkaar te gaan. Als je bij elkaar blijft hangen "voor de kinderen" en verder nergens aan gaat werken vraag ik me af of je heel verstandig bezig bent. Dat gaat opbreken
Begrijpelijk, ja. Ik denk ook dat het niet werkt, maar ik kan de redenatie begrijpen.quote:Op woensdag 26 september 2012 23:29 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee, dat niet. Ik heb zelf lang samengewoond, daar was het vuurtje ook wel uit. We kunnen nog steeds goed met elkaar, al een jaar of 7 gescheiden![]()
Wel ben ik van mening dat, wanneer je de behoefte hebt om vreemd te gaan, je blijkbaar iets mist in je relatie. Dan heb je de imo keuze om daarover te praten en actie te ondernemen, of uit elkaar te gaan. Als je bij elkaar blijft hangen "voor de kinderen" en verder nergens aan gaat werken vraag ik me af of je heel verstandig bezig bent. Dat gaat opbreken
Yay!quote:Op woensdag 26 september 2012 23:30 schreef alors het volgende:
[..]
Ohja dan zijn we het verder eens hoor
Vaak is het makkelijker om te blijven hangen in een relatie, want comfort zone, koopwoning die je aan de straatstenen niet kwijtraakt op het moment, en meer van dat soort redenen...quote:Op woensdag 26 september 2012 23:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Begrijpelijk, ja. Ik denk ook dat het niet werkt, maar ik kan de redenatie begrijpen.
Nog triester; ik heb 2 katten!11!!11 OMGWTFBBQquote:Op woensdag 26 september 2012 23:38 schreef CindieY het volgende:
Ach, passie, passie. Als ik op m'n 80ste nog handjesvasthoudend rondloop over straat met een kerel, ben ik allang gelukkkig
* CindieY zet alvast geld opzij voor katten![]()
Ik ben nog helemaal niet gesettled dus ik ben allemaal niet zo goed bekend met dat soort dingen, maar mijn zus heeft ook problemen met woning en alle verdelingen. Ik snap dat het allemaal enorm lastig is. Maar dan nog snap ik niet dat je zoiets doet als zo'n gare site.quote:Op woensdag 26 september 2012 23:39 schreef minthy het volgende:
[..]
Vaak is het makkelijker om te blijven hangen in een relatie, want comfort zone, koopwoning die je aan de straatstenen niet kwijtraakt op het moment, en meer van dat soort redenen...
Vriendin van me zit op het moment in dat schuitje, veel ruzie met haar vent (hebben ze beide schuld aan), de kinderen komen er steeds vaker letterlijk tussenin te staan. Dat vind ik hemeltergend triest...
Hij gaat vreemd bij het leven, zij geeft aan ook wel een snackje buiten de deur te lusten en de kinderen? Tja...
Heb je ook zo'n lekker wollig vormeloos vestje aan?quote:Op woensdag 26 september 2012 23:40 schreef minthy het volgende:
[..]
Nog triester; ik heb 2 katten!11!!11 OMGWTFBBQ
Nee, ik ook niet! Kap er dan gewoon mee en ga niet net doen alsof seks met een ander alle problemen oplost. Als je na die beurt weer thuiskomt, ligt nog steeds dezelfde bak ellende op je te wachtenquote:Op woensdag 26 september 2012 23:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ben nog helemaal niet gesettled dus ik ben allemaal niet zo goed bekend met dat soort dingen, maar mijn zus heeft ook problemen met woning en alle verdelingen. Ik snap dat het allemaal enorm lastig is. Maar dan nog snap ik niet dat je zoiets doet als zo'n gare site.
Joggingbroek, slobbertrui en Spaanse slofjesquote:Op woensdag 26 september 2012 23:42 schreef CindieY het volgende:
[..]
Heb je ook zo'n lekker wollig vormeloos vestje aan?
Ahja, ik zit al helemaal klaar in m'n flanellen pyjamaquote:Op woensdag 26 september 2012 23:44 schreef minthy het volgende:
[..]
Joggingbroek, slobbertrui en Spaanse slofjes
Fok damesmodequote:Op woensdag 26 september 2012 23:44 schreef minthy het volgende:
[..]
Joggingbroek, slobbertrui en Spaanse slofjes
Thermopanty en een te groot wollen vest. Ja en ook pantoffels, mijn voeten vriezen er bij deze temperaturen al afquote:
Laat Sersjee het niet lezen, die kickt op flanel... Al is die meer van de hooggesloten japonnetjesquote:Op woensdag 26 september 2012 23:47 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ahja, ik zit al helemaal klaar in m'n flanellen pyjama
Tja, ik hoef toch de deur niet meer uit... Dan ga ik echt niet opgedoft zitten zijnquote:
Komt morgen wel weer inderdaadquote:Op woensdag 26 september 2012 23:54 schreef minthy het volgende:
[..]
Tja, ik hoef toch de deur niet meer uit... Dan ga ik echt niet opgedoft zitten zijn
Dat staat hier garant voor een flinke bos met onhandelbare krullenquote:Op woensdag 26 september 2012 23:56 schreef CindieY het volgende:
[..]
Komt morgen wel weer inderdaadIs ook de reden dat ik nog wakker ben, m'n haar is nog niet droog van het douchen. Slapen met nat haar staat garant voor een bad hair day
Baas boven baasquote:Op woensdag 26 september 2012 23:56 schreef 3rdRock het volgende:
tshirt, boxer en sokken....oh, en mijn onafscheidelijke, 5-gulden-gekost-hebbende, badslippers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |