Nu komen ze rest van het seizoen niet meer naar het stadionquote:Op woensdag 26 september 2012 22:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Haha, zwakzinnig volk. Ajax wint weer eens in de galgenwaard en het is hommeles
wat een kut-alarm iddquote:Op woensdag 26 september 2012 22:05 schreef Mandéra het volgende:
Als utrecht dan ook kapt met dat kutalarm om al die tokkies op te hitsen.
Ajax wint weer eens in de galgenwaard en het is hommelesquote:Op woensdag 26 september 2012 22:06 schreef GGMM het volgende:
10 jaar zonder Utrecht-supporters spelen, zowel uit en thuis.
Was toch weinig aan de hand dan, kom op beetje rivaliteit en frustratie, laat gaanquote:Op woensdag 26 september 2012 22:06 schreef GGMM het volgende:
10 jaar zonder Utrecht-supporters spelen, zowel uit en thuis.
Paul heeft nu huilend in z'n broek geplast.quote:Op woensdag 26 september 2012 22:07 schreef muzas het volgende:
Ik ben benieuwd hóe graag Paul nu wil fok!ken.
Is nu idd erg rustigquote:Op woensdag 26 september 2012 22:07 schreef S0nic het volgende:
Cillessen maakt wel een goede indruk.
Nee joh, terecht afgefloten. Die achterlijke mongolen moeten gewoon normaal doen.quote:Op woensdag 26 september 2012 22:07 schreef Grifte het volgende:
[..]
Was toch weinig aan de hand dan, kom op beetje rivaliteit en frustratie, laat gaan
quote:Op woensdag 26 september 2012 22:07 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ligt aan Ustream, F5 doen
quote:Op donderdag 20 september 2012 21:08 schreef Devv het volgende:
[..]
En dan keihard onderuit gaan tegen Ajax...
Mijn voorspelling is uitgekomen.quote:
quote:Op woensdag 26 september 2012 22:07 schreef ZuidGrens het volgende:
Kut, dit is het enige wat ik nog wilde zien eigenlijk, staken/rellen/vuurwerk/opschudding...wedstrijd al gespeeld...loopt die stream vast
quote:Op woensdag 26 september 2012 22:07 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ligt aan Ustream, F5 doen
Inderdaad, aanstekersquote:Op woensdag 26 september 2012 22:07 schreef Grifte het volgende:
[..]
Was toch weinig aan de hand dan, kom op beetje rivaliteit en frustratie, laat gaan
Speelt gewoon een degelijke tot goede wedstrijd.quote:Op woensdag 26 september 2012 22:08 schreef Dj_Day-V het volgende:
Eriksen is weer een groot talent omdat hij een bal binnen knalt.
quote:Op woensdag 26 september 2012 22:08 schreef tralalala het volgende:
[..]
Inderdaad, aanstekers
In Iran gooien ze handgranaten op het veld.
Kijk hoe hij binnen gaat dan.quote:Op woensdag 26 september 2012 22:08 schreef Dj_Day-V het volgende:
Eriksen is weer een groot talent omdat hij een bal binnen knalt.
Ja zag het net pas, dank je.quote:
Dit dusquote:Op woensdag 26 september 2012 22:08 schreef tralalala het volgende:
[..]
Inderdaad, aanstekers
In Iran gooien ze handgranaten op het veld.
Nee manquote:
Doe andere brwoser.quote:Op woensdag 26 september 2012 22:09 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ustream zit te kutten, ik weet niet waarom. Heeft niks met mij te maken
quote:
Ze hebben zich georganiseerd op facebook, blame facebookquote:Op woensdag 26 september 2012 22:10 schreef tralalala het volgende:
Ik geef alvast de schuld aan de ME.
Weet jij dat toevallig ClapClapYourHands?quote:
Ohjaquote:Op woensdag 26 september 2012 22:11 schreef Gwunnik het volgende:
[..]
Weet jij dat toevallig ClapClapYourHands?
Liever afspelenquote:Op woensdag 26 september 2012 22:11 schreef Mandéra het volgende:
Tijd voor een reglementaire nederlaag voor utrecht van 0 - 3, niks mis mee. :p
Omdat nijhuis een fukcing pussy is en jankend het veld af rende omdat er met vuurwerk werd gegooitquote:
quote:Op woensdag 26 september 2012 22:12 schreef blackAFCA het volgende:
Wat een sukkeltjes die Utrecht supporters, tering![]()
Lijkt het toch een beetje op RedTubequote:Op woensdag 26 september 2012 22:13 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Kan zijn dat Ustream zo nu en dan loop te fucken.
opnieuw of overquote:Op woensdag 26 september 2012 22:12 schreef Grifte het volgende:
Wedstrijd overnieuw spelen, in De Koel, 0-0
Dat Az naar binnen ging is nog steeds terecht.quote:Op woensdag 26 september 2012 22:06 schreef vaagjunior het volgende:
HAMAS HAMAS NIJHUIS AAN HET GAS , is het niet AZ dat jankend naar binnen gaat, is het Nijhuisnooit meer een bekerwedstrijd van Ajax laten fluiten die gast.
Maar dat ze niet meer naar buiten kwamen om verder te spelen isquote:Op woensdag 26 september 2012 22:13 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Dat Az naar binnen ging is nog steeds terecht.
Right, alsof Ajax benadeeld wordt vanwege ditquote:Op woensdag 26 september 2012 22:13 schreef RensAjacied het volgende:
GODVERDOMME sta je 0-3 voor en dan moet hij straks weer overnieuw worden gespeeld
KNTB als deze wedstrijd overgespeeld moet worden.quote:Op woensdag 26 september 2012 22:13 schreef RensAjacied het volgende:
GODVERDOMME sta je 0-3 voor en dan moet hij straks weer overnieuw worden gespeeld
Scheids moet niet zo aanstellen trouwens, waren maar 3 minuten spreekkoren en paar bommen. Maar blijft zielig van die kneuzen.
Tuurlijk wordt de wedstrijd niet overnieuw gespeeldquote:Op woensdag 26 september 2012 22:13 schreef RensAjacied het volgende:
Scheids moet niet zo aanstellen trouwens, waren maar 3 minuten spreekkoren en paar bommen. Maar blijft zielig van die kneuzen.
t?quote:Op woensdag 26 september 2012 22:14 schreef Seam het volgende:
[..]
KNTB als deze wedstrijd overgespeeld moet worden.
Dat is niet eens een optiequote:Op woensdag 26 september 2012 22:15 schreef Tyron het volgende:
[..]
Tuurlijk wordt de wedstrijd niet overnieuw gespeeldMisschien tweede helft en dat het 0-2 staat ofzo.
Ja dat kan dus niet hequote:Op woensdag 26 september 2012 22:15 schreef Tyron het volgende:
[..]
Tuurlijk wordt de wedstrijd niet overnieuw gespeeldMisschien tweede helft en dat het 0-2 staat ofzo.
tukkerquote:
AZ moest toch ook een keer een tweede helft overspelen tegen Excelsior?quote:Op woensdag 26 september 2012 22:15 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja dat kan dus niet he
Of het is uitspelen of helemaal opnieuw
Overnieuw? Dit wordt of nooit uitgespeeld of een halfuur uitgespeeld.quote:Op woensdag 26 september 2012 22:13 schreef RensAjacied het volgende:
quote:Op woensdag 26 september 2012 22:15 schreef Geo4kant het volgende:
Gewoon staken, Ajax wint en de club Utrecht opdoeken.
Ja, omdat hij toen gestaakt was ja.quote:Op woensdag 26 september 2012 22:15 schreef Tyron het volgende:
[..]
AZ moest toch ook een keer een tweede helft overspelen tegen Excelsior?
Uitspelen jaquote:Op woensdag 26 september 2012 22:16 schreef Tyron het volgende:
[..]
AZ moest toch ook een keer een tweede helft overspelen tegen Excelsior?
Of opnieuw spelen, of verder spelen vanaf de gestaakte minuut, een andere keuze is er niet bij staken.quote:Op woensdag 26 september 2012 22:15 schreef Tyron het volgende:
[..]
Nu is de wedstrijd toch ook gestaakt?quote:Op woensdag 26 september 2012 22:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, omdat hij toen gestaakt was ja.
quote:Op woensdag 26 september 2012 22:16 schreef j0rdiiii het volgende:
Maar goed, ik ga even een blik knakworstjes opwarmen.
Broodje knakworst.
Dat wordt of uitspelen of Ajax wordt tot winnaar verklaard.quote:Op woensdag 26 september 2012 22:15 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja dat kan dus niet he
Of het is uitspelen of helemaal opnieuw
In de frituur?quote:Op woensdag 26 september 2012 22:16 schreef j0rdiiii het volgende:
Maar goed, ik ga even een blik knakworstjes opwarmen.
TOch niet bij een 0-2quote:Op woensdag 26 september 2012 22:16 schreef Tyron het volgende:
[..]
Nu moet de wedstrijd toch ook uitgespeeld worden?
heb je geen vriendin/zus/moeder?quote:Op woensdag 26 september 2012 22:16 schreef j0rdiiii het volgende:
Verdomme, wacht nou even. Ik wil eten halen.
opnieuw of overquote:Op woensdag 26 september 2012 22:16 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Overnieuw? Dit wordt of nooit uitgespeeld of een halfuur uitgespeeld.
Overnieuwrietje kwam uit bunnikside.
Zat er al aan te denken om even mijn moeder te vragen of die oplet. Alsnog maar even doen.quote:Op woensdag 26 september 2012 22:17 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
heb je geen vriendin/zus/moeder?
Gewoon ff schijten, moet kunnen tochquote:
Ja, het was een grapje. Ik ben echt een gekkie af en toe hoor.quote:Op woensdag 26 september 2012 22:17 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Nee, doe niet zo mal joh. Ik stop alleen maar echt frituur voedsel in de frituur.
Debiel soms ook wel hoor.quote:Op woensdag 26 september 2012 22:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, het was een grapje. Ik ben echt een gekkie af en toe hoor.
Pas sinds je dat kort pittig kapseltje hebt hoor.quote:Op woensdag 26 september 2012 22:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, het was een grapje. Ik ben echt een gekkie af en toe hoor.
Meestal is 2/3 van wedstrijd leidend of een wedstrijd over gespeelt of hervat moet worden.quote:
Ze speelde op de counter.quote:Op woensdag 26 september 2012 22:18 schreef stevenmac26 het volgende:
psv verloor van 9 van die klaplopers uit utrecht, hoe dan?
pech.quote:Op woensdag 26 september 2012 22:18 schreef stevenmac26 het volgende:
Skirre tijden Gquote:Op woensdag 26 september 2012 22:18 schreef stevenmac26 het volgende:
utrecht heeft ajax gewoon onderschatquote:Op woensdag 26 september 2012 22:18 schreef stevenmac26 het volgende:
Ja, mensen hopen tevergeefs nog steeds dat hij zijn omschakel momenten van vorig seizoen weer terug krijgt.quote:Op woensdag 26 september 2012 22:18 schreef Paxcon het volgende:
Boerrigter is ook altijd een beetje net-niet
quote:Op woensdag 26 september 2012 22:18 schreef raptorix het volgende:
[..]
Meestal is 2/3 van wedstrijd leidend of een wedstrijd over gespeelt of hervat moet worden.
Utrecht dacht dat het tegen Ajax moest spelenquote:Op woensdag 26 september 2012 22:18 schreef stevenmac26 het volgende:
PSV nieuwe aartsrivaal, Ajax is eenzijde rivaliteit vanuit Amsterdamquote:Op woensdag 26 september 2012 22:18 schreef stevenmac26 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ongelooflijk ja.quote:Op woensdag 26 september 2012 22:18 schreef stevenmac26 het volgende:
pech dat ze zo slecht speelden.quote:
Babel sparen voor komende wedstrijd?quote:
Bij mij doet hij het ook niet meer.quote:Op woensdag 26 september 2012 22:20 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Niks? Werkt hier normaal
Eens.quote:Op woensdag 26 september 2012 22:20 schreef KingRoland het volgende:
WIJ ZIJN AJAX , WIJ ZIJN DE BESTE
durf ik ook wel te wedden ja.quote:
Paul kwam het veld opquote:Op woensdag 26 september 2012 22:20 schreef FL_Freak het volgende:
Maar wat is er nu precies allemaal gebeurd voor de staking?
F5 rammen, drukte bij UStream gquote:Op woensdag 26 september 2012 22:20 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Bij mij doet hij het ook niet meer.
Hij moet minuten maken, ze hopen hem nog te verkopen.quote:
Paul is de grootste rellertquote:Op woensdag 26 september 2012 22:20 schreef chufi het volgende:
Zijn er nu ook Fokkers die vanuit het stadion fokken?
Paul?quote:Op woensdag 26 september 2012 22:20 schreef chufi het volgende:
hallon hier live uit de Galgenwaard, ik zat naast Paul, helaas is de vlerk er net vandoor gegaan met de hoekvlag.quote:Op woensdag 26 september 2012 22:20 schreef chufi het volgende:
Ik hoop op nog 3 goals.quote:Op woensdag 26 september 2012 22:20 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Ben ik de enige die op de 0-4 hoopt?
Nee, hoop ik nu ookquote:Op woensdag 26 september 2012 22:20 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Ben ik de enige die op de 0-4 hoopt?
Klopt. Die speelt prima de laatste tijd.quote:Op woensdag 26 september 2012 22:20 schreef TheVulture het volgende:
Het zal wel vloeken in de kerk zijn maar ik vind Daley Blind beter en beter worden
Helemaal mee eens. Is echt gegroeid!quote:Op woensdag 26 september 2012 22:20 schreef TheVulture het volgende:
Het zal wel vloeken in de kerk zijn maar ik vind Daley Blind beter en beter worden
Niet meer, hij heeft zijn smartphone net stuk gegooid op het veldquote:
quote:Op woensdag 26 september 2012 22:20 schreef Grifte het volgende:
[..]
hallon hier live uit de Galgenwaard, ik zat naast Paul, helaas is de vlerk er net vandoor gegaan met de hoekvlag.
gr gr
Nee man, die heeft hij verloren toen hij er met de vlag vandoor gingquote:Op woensdag 26 september 2012 22:21 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Niet meer, hij heeft zijn smartphone net stuk gegooid op het veld
Heeft eindelijk zijn ogen geopend.quote:Op woensdag 26 september 2012 22:20 schreef TheVulture het volgende:
quote:Op woensdag 26 september 2012 22:21 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Niet meer, hij heeft zijn smartphone net stuk gegooid op het veld
Dat komt omdat Johan Derksen zei dat hij niet goed genoeg is, als Derksen iets zegt blijkt altijd direct daarna het tegendeel.quote:Op woensdag 26 september 2012 22:20 schreef TheVulture het volgende:
61.55 hierquote:
valse tussenstandquote:
Waar is die hoekvlag?quote:Op woensdag 26 september 2012 22:20 schreef Grifte het volgende:
[..]
hallon hier live uit de Galgenwaard, ik zat naast Paul, helaas is de vlerk er net vandoor gegaan met de hoekvlag.
gr gr
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eerste minuut zat hij er ook al doorheen.quote:Op woensdag 26 september 2012 22:24 schreef Tyron het volgende:
[..]
Moet gewisseld worden ja, zit er doorheen.
fixedquote:Op woensdag 26 september 2012 22:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
wij zijn ajax, wij staan 3e!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Quoten van iemand die een valse tussenstand zietquote:Op woensdag 26 september 2012 22:24 schreef Silverdigger2 het volgende:
[..]
quoten van valse tussenstand
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |