Bij mij doet hij het ook niet meer.quote:Op woensdag 26 september 2012 22:20 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Niks? Werkt hier normaal
Eens.quote:Op woensdag 26 september 2012 22:20 schreef KingRoland het volgende:
WIJ ZIJN AJAX , WIJ ZIJN DE BESTE
durf ik ook wel te wedden ja.quote:
Paul kwam het veld opquote:Op woensdag 26 september 2012 22:20 schreef FL_Freak het volgende:
Maar wat is er nu precies allemaal gebeurd voor de staking?
F5 rammen, drukte bij UStream gquote:Op woensdag 26 september 2012 22:20 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Bij mij doet hij het ook niet meer.
Hij moet minuten maken, ze hopen hem nog te verkopen.quote:
Paul is de grootste rellertquote:Op woensdag 26 september 2012 22:20 schreef chufi het volgende:
Zijn er nu ook Fokkers die vanuit het stadion fokken?
Paul?quote:Op woensdag 26 september 2012 22:20 schreef chufi het volgende:
hallon hier live uit de Galgenwaard, ik zat naast Paul, helaas is de vlerk er net vandoor gegaan met de hoekvlag.quote:Op woensdag 26 september 2012 22:20 schreef chufi het volgende:
Ik hoop op nog 3 goals.quote:Op woensdag 26 september 2012 22:20 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Ben ik de enige die op de 0-4 hoopt?
Nee, hoop ik nu ookquote:Op woensdag 26 september 2012 22:20 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Ben ik de enige die op de 0-4 hoopt?
Klopt. Die speelt prima de laatste tijd.quote:Op woensdag 26 september 2012 22:20 schreef TheVulture het volgende:
Het zal wel vloeken in de kerk zijn maar ik vind Daley Blind beter en beter worden
Helemaal mee eens. Is echt gegroeid!quote:Op woensdag 26 september 2012 22:20 schreef TheVulture het volgende:
Het zal wel vloeken in de kerk zijn maar ik vind Daley Blind beter en beter worden
Niet meer, hij heeft zijn smartphone net stuk gegooid op het veldquote:
quote:Op woensdag 26 september 2012 22:20 schreef Grifte het volgende:
[..]
hallon hier live uit de Galgenwaard, ik zat naast Paul, helaas is de vlerk er net vandoor gegaan met de hoekvlag.
gr gr
Nee man, die heeft hij verloren toen hij er met de vlag vandoor gingquote:Op woensdag 26 september 2012 22:21 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Niet meer, hij heeft zijn smartphone net stuk gegooid op het veld
Heeft eindelijk zijn ogen geopend.quote:Op woensdag 26 september 2012 22:20 schreef TheVulture het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |