Nee joh, terecht afgefloten. Die achterlijke mongolen moeten gewoon normaal doen.quote:Op woensdag 26 september 2012 22:07 schreef Grifte het volgende:
[..]
Was toch weinig aan de hand dan, kom op beetje rivaliteit en frustratie, laat gaan

quote:Op woensdag 26 september 2012 22:07 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ligt aan Ustream, F5 doen

quote:Op donderdag 20 september 2012 21:08 schreef Devv het volgende:
[..]
En dan keihard onderuit gaan tegen Ajax...
Mijn voorspelling is uitgekomen.quote:

quote:Op woensdag 26 september 2012 22:07 schreef ZuidGrens het volgende:
Kut, dit is het enige wat ik nog wilde zien eigenlijk, staken/rellen/vuurwerk/opschudding...wedstrijd al gespeeld...loopt die stream vast
quote:Op woensdag 26 september 2012 22:07 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ligt aan Ustream, F5 doen

Inderdaad, aanstekersquote:Op woensdag 26 september 2012 22:07 schreef Grifte het volgende:
[..]
Was toch weinig aan de hand dan, kom op beetje rivaliteit en frustratie, laat gaan

Speelt gewoon een degelijke tot goede wedstrijd.quote:Op woensdag 26 september 2012 22:08 schreef Dj_Day-V het volgende:
Eriksen is weer een groot talent omdat hij een bal binnen knalt.

quote:Op woensdag 26 september 2012 22:08 schreef tralalala het volgende:
[..]
Inderdaad, aanstekers
In Iran gooien ze handgranaten op het veld.

Kijk hoe hij binnen gaat dan.quote:Op woensdag 26 september 2012 22:08 schreef Dj_Day-V het volgende:
Eriksen is weer een groot talent omdat hij een bal binnen knalt.

Ja zag het net pas, dank je.quote:

Dit dusquote:Op woensdag 26 september 2012 22:08 schreef tralalala het volgende:
[..]
Inderdaad, aanstekers
In Iran gooien ze handgranaten op het veld.

Nee manquote:

Doe andere brwoser.quote:Op woensdag 26 september 2012 22:09 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ustream zit te kutten, ik weet niet waarom. Heeft niks met mij te maken

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |