Dat sowieso.quote:Op woensdag 19 september 2012 21:33 schreef GGMM het volgende:
Ik zou me kapot schamen als we verliezen.
Denken dat Ajax wint van Utrechtquote:
quote:Groot spektakel verwacht bij FC Utrecht - Ajax
Voordat de bekerkraker tegen Ajax op woensdagavond 26 september begint, vindt een groots spektakel plaats. Anderhalf uur voor aanvang van het duel start een grootste show met muziek, lasers en veel vuurwerk.
Op alle tribunes worden extra boxen geplaatst, zodat niemand iets hoeft te missen. De muziek wordt verzorgd door DJ Basti Lourenz, een bekende naam uit de uitgaansscene uit de stal van Armin van Buuren. MC Apster zal met de microfoon in zijn hand de sfeer verder opzwepen.
Aan de lichtmasten wordt extra licht gehangen, zoals movingheads en stroboscopen. In het stadion wordt rook verspreid waardoor de lasershow nog beter zichtbaar wordt. Op het dak van de tribunes komt vuurwerk te staan.
Dit spektakel voorafgaand aan de wedstrijd wordt mede mogelijk gemaakt door de SupportersVereniging FC Utrecht. Ook True Support wordt bedankt voor haar financiėle bijdrage aan dit spektakel. Tal van vrijwilligers van beide supportersclubs zijn betrokken bij de voorbereidingswerkzaamheden. Dit alles om een groot feest te maken nog voordat de wedstrijd is begonnen.
Op het moment dat beide ploegen aftrappen verwachten we dat het spektakel op het veld doorgaat. De wedstrijd begint om 20:45 uur, maar het feest in het stadion dus al om 19:15 uur.
Tja, kan. In het speciaal voor de beker ontworpen shirt.quote:Op donderdag 20 september 2012 21:08 schreef Devv het volgende:
[..]
En dan keihard onderuit gaan tegen Ajax...
Dat denkenquote:Op donderdag 20 september 2012 21:08 schreef Devv het volgende:
[..]
En dan keihard onderuit gaan tegen Ajax...
quote:Op dinsdag 25 september 2012 18:01 schreef tong80 het volgende:
Om vijf uur op een dinsdagmiddag
Alleen in Nederland.
Is de ranja al besteld?quote:Op dinsdag 25 september 2012 18:44 schreef Paul het volgende:
NU VOORUITBLIK OP DE KRAKER VAN MORGEN OP NED 1 BIJ STUDIO SPORT!
belangrijkste wedstrijd van je levenquote:Op dinsdag 25 september 2012 18:51 schreef Paul het volgende:
Ik weet niet of ik wel kan slapen vannacht
Ja nou weet ik niet meer zeker of Utrecht wintquote:Op dinsdag 25 september 2012 18:54 schreef DrommelsDrommels het volgende:
Vermeer wil niet nog een keer voor aap staan
Tuurlijk kan Utrecht die slappe ongemotiveerde zakken oprollen johquote:Op dinsdag 25 september 2012 18:55 schreef Paul het volgende:
[..]
Ja nou weet ik niet meer zeker of Utrecht wint
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |