quote:Trinny & Susannah zijn terug in Nederland! Woensdag 31 augustus is bij RTL 4 het tweede seizoen gestart van de succesvolle reeks Trinny & Susannah: Missie Holland.
Vorig jaar kon Nederland al kennismaken met het beroemde Britse stylistenduo Trinny Woodall en Susannah Constantine, die de Nederlandse vrouw (en een enkele man) op modegebied drastisch onder handen nam. In acht nieuwe afleveringen reizen Trinny en Susannah ook dit jaar af naar verschillende Nederlandse steden om daar negen kandidaten (acht vrouwen en één man) op straat te selecteren op hun modemissers.
Ik mis dan de veldvles. Vroeger bij soldaatje spelen kon die aan zo'n brede riem.quote:Op woensdag 26 september 2012 22:00 schreef MissJ het volgende:
ik word zo moe van de uberbrede riemen
Online?quote:Op woensdag 26 september 2012 22:01 schreef Karina het volgende:
Sjesus die broekWaar koop je zoiets?
bij mannen kan wel?quote:Op woensdag 26 september 2012 22:00 schreef Pisces29 het volgende:
Ohhhhh groffe wenkbrauwen, mensen toch, dames
Jaquote:
Zijn ze in de bible belt?quote:Op woensdag 26 september 2012 22:02 schreef Pisces29 het volgende:
Als ze straks getrouwd is.... was ze nou 22?
Ja 22 pas en al trouwen.quote:Op woensdag 26 september 2012 22:02 schreef Pisces29 het volgende:
Als ze straks getrouwd is.... was ze nou 22?
Zolang je geen Bert heet welquote:
quote:Op woensdag 26 september 2012 22:01 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik mis dan de veldvles. Vroeger bij soldaatje spelen kon die aan zo'n brede riem.
Ah gezellig, daarom ziet ze er ook uit als een moeke.quote:
Wel weer vooroordeel bevestigend jaquote:Op woensdag 26 september 2012 22:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ah gezellig, daarom ziet ze er ook uit als een moeke.
Je heet geen Bert?quote:
quote:Op woensdag 26 september 2012 22:04 schreef -Vaduz- het volgende:
Er gaat een wereld voor me open overigens.
Ti's een bustier geen bodyquote:Op woensdag 26 september 2012 22:03 schreef Karina het volgende:
Zoiets lijkt me zo lastig als je moet plassen.
quote:
Dert, Dernie kan ookquote:
Jaquote:
ok, ik ga jou opgeven om mee te doenquote:Op woensdag 26 september 2012 22:09 schreef Karina het volgende:
Ik heb niet eens een jurk. Ik vind het vreselijk om in een jurk te lopen.
Hehe ik doe toch niet meequote:Op woensdag 26 september 2012 22:10 schreef MissJ het volgende:
[..]
ok, ik ga jou opgeven om mee te doen
Komen we klappen in het publiekquote:
jaaaaquote:Op woensdag 26 september 2012 22:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Komen we klappen in het publiek
nou dan verzin je maar watquote:Op woensdag 26 september 2012 22:13 schreef Karina het volgende:
Jullie kunnen lullen als Brugman, vergeet het maar
En ik heb ook geen zielig verhaaltje, dus dan kun je het sowieso al vergeten.
Laat dat maar aan ons overquote:Op woensdag 26 september 2012 22:13 schreef Karina het volgende:
En ik heb ook geen zielig verhaaltje, ...
Vorige week was er nog een man, nou ja, een jongen. Maar er zijn ook wel mannen geweest.quote:Op woensdag 26 september 2012 22:15 schreef -Vaduz- het volgende:
Doen ze dit ook wel eens bij mannen?
Alleen gayquote:Op woensdag 26 september 2012 22:15 schreef -Vaduz- het volgende:
Oeh, bedoel je hiermee wat ik denk dat je bedoelt?quote:Op woensdag 26 september 2012 22:15 schreef -Vaduz- het volgende:
Lijkt me best een avontuur.quote:Op woensdag 26 september 2012 22:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oeh, bedoel je hiermee wat ik denk dat je bedoelt?
quote:
Woon je ook op Texel?quote:Op woensdag 26 september 2012 22:18 schreef -Vaduz- het volgende:
Sowieso een keer door een luxe kledingstraat banjeren. Die zie ik nooooit!
Lange man zoekt extra lange kleding, en wat extra hipperdehipheid, ik denk dat ze je wel kiezenquote:Op woensdag 26 september 2012 22:18 schreef -Vaduz- het volgende:
quote:Op woensdag 26 september 2012 22:15 schreef -Vaduz- het volgende:
quote:
ik wil wel met je meequote:Op woensdag 26 september 2012 22:18 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik heb zo'n buuf die ook wel eens zo in de tuin staat, al is die dan echt wezen rennenquote:Op woensdag 26 september 2012 22:20 schreef Karina het volgende:
Lekker dan, zien al die mensen je staan in je sportondergoed
Zo lekker was dat niet hoorquote:Op woensdag 26 september 2012 22:20 schreef Karina het volgende:
Lekker dan, zien al die mensen je staan in je sportondergoed
Ja, lijkt me leuk!quote:Op woensdag 26 september 2012 22:20 schreef MissJ het volgende:
[..]
ik wil wel met je meeEn dan ga ik je gelijk stylingadvies geven
Ik zag het rijtje dames hier al voor je klappenquote:Op woensdag 26 september 2012 22:21 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat programma is denk ik net iets teveel van het goede.
Dat is nou jammerquote:Op woensdag 26 september 2012 22:21 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ja, lijkt me leuk!
ok hihi, gaan we binnenkort even een date makenquote:Op woensdag 26 september 2012 22:21 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ja, lijkt me leuk!
quote:Op woensdag 26 september 2012 22:22 schreef MissJ het volgende:
[..]
ok hihi, gaan we binnenkort even een date maken
Soms vraag ik me af, aangezien we dat vaker hebben, is het licht daar zo anders en zien wij het met beeld van een afstand scherper ofzo? Zo vaak is het te strak... of gaan ze uit van het feit dat dames toch downgraden, dus beginnen ze met een strakke jurk zodat er nog iets overblijft.quote:
"Er mist iets.. Ho wacht, pak aan dit ding. Hij kriebelt mij toch teveel!"quote:Op woensdag 26 september 2012 22:26 schreef MissJ het volgende:
wheheheh heeft ze die ketting te leen ofzo?![]()
Of 'embrace je rolletjes' of iets dergelijks.quote:Op woensdag 26 september 2012 22:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Soms vraag ik me af, aangezien we dat vaker hebben, is het licht daar zo anders en zien wij het met beeld van een afstand scherper ofzo? Zo vaak is het te strak... of gaan ze uit van het feit dat dames toch downgraden, dus beginnen ze met een strakke jurk zodat er nog iets overblijft.
zoiets jaquote:Op woensdag 26 september 2012 22:27 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
"Er mist iets.. Ho wacht, pak aan dit ding. Hij kriebelt mij toch teveel!"
quote:Op woensdag 26 september 2012 22:28 schreef mootie het volgende:
[..]
Of 'embrace je rolletjes' of iets dergelijks.
Yeah, hier word ik blij vanquote:
quote:Op woensdag 26 september 2012 22:30 schreef -Vaduz- het volgende:
Nou, onverwacht, maar ik vond het leuk.
Ik denk dat wij ook wel iets praktischer zijn. Zij kiezen meestal outfitjes waar je echt geen ruk mee kunt.quote:Op woensdag 26 september 2012 22:30 schreef Karina het volgende:
Eigenlijk vind ik de kleren nooit geweldig, zou het naar de Engelse smaak zijn? Dat het daardoor komt?
Die neongele dingen, ik dacht dat dat het iets van 5 jaar terug was, maar hell, nu weerquote:Op woensdag 26 september 2012 22:30 schreef MissJ het volgende:
oh noes dit ranzige programma weer![]()
Tijd om te gaan slapen, dromen van een knijp in de tieten, brede riemen en neongele kettingen
Haha, welterusten!quote:Op woensdag 26 september 2012 22:30 schreef MissJ het volgende:
oh noes dit ranzige programma weer![]()
Tijd om te gaan slapen, dromen van een knijp in de tieten, brede riemen en neongele kettingen
Ja daar zeg je nog eens wat!quote:Op woensdag 26 september 2012 22:30 schreef Karina het volgende:
Eigenlijk vind ik de kleren nooit geweldig, zou het naar de Engelse smaak zijn? Dat het daardoor komt?
Als je daarvan droomt zijn er vast genoeg mannen die je droom uit willen laten komen hoorquote:Op woensdag 26 september 2012 22:30 schreef MissJ het volgende:
Tijd om te gaan slapen, dromen van een knijp in de tieten...
dank jequote:
Er zijn ook ranzige Belgenquote:Op woensdag 26 september 2012 22:32 schreef Pisces29 het volgende:
Wacht ff hoor, eerst van die ranzige verhalen, maar nu ook een Belgen versie? What the hell?
oh? hihihihiquote:Op woensdag 26 september 2012 22:32 schreef D. het volgende:
[..]
Als je daarvan droomt zijn er vast genoeg mannen die je droom uit willen laten komen hoor
Ja!quote:Op woensdag 26 september 2012 22:33 schreef DarkElf het volgende:
Over T&S denk dat ze idd t bewust zo doen, mensen dimmen t zelf wat en zo blijft er wrs toch wel iets fleurigs nieuws over.
Ik heb de cd besteldquote:Op woensdag 26 september 2012 22:34 schreef Pisces29 het volgende:
Slaap lekker MissJ, ik ga ook aan de PJ!
Je LuisterboekJ?quote:
PJ Harvey?quote:Op woensdag 26 september 2012 22:35 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, van PJ
Van hun concert in de Ziggodome afgelopen juni
quote:
quote:
Neequote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:36 schreef MissJ het volgende:
oh noes ben ik ik dan de en die zo nog kijkt?
ja pleasssss!quote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:38 schreef -Vaduz- het volgende:
Misschien blijf ik wel hangen. Ajax is nogal kansloos.
Heb je nog een ophijsmoment nodig of staan ze nog fierrrr ende ferm?quote:
Ik bedoelde eigenlijk ook 'hijs' ipv 'knijp'quote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Heb je nog een ophijsmoment nodig of staan ze nog fierrrr ende ferm?
Kak te laat vanavond, was het vergeten
hoe bedoel je wanhopigquote:
Nouja, mannelijkquote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:51 schreef MissJ het volgende:
WTF! Die (mannelijke!) kapper met dat lange krullende haar
whehe.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:51 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik hoor alles rammelen en klapperen.
Ik blijf, Ajax verliest nu echt wel.
haha nou ja, in de vorm van een mannelijk geslacht hebben (denk ik dan whehe)quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:54 schreef MissJ het volgende:
ha wat leuk, ze heeft dezelfde tetmaat als ik
Maar in die sportbeha zag het er heel idioot uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
inderdaad ja, niet bepaald charmant.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar in die sportbeha zag het er heel idioot uit.
Beetje Britse kop.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:58 schreef Disana het volgende:
Die knul staat er maar bij als een zielepietje.
Ja precies. Alsof ie bang is dat ze 'm slaan en dat ie dan heel hard moet huilenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:58 schreef Disana het volgende:
Die knul staat er maar bij als een zielepietje.
Haha ja.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:58 schreef D. het volgende:
[..]
Ja precies. Alsof ie bang is dat ze 'm slaan en dat ie dan heel hard moet huilen
Die haren vindt ie ook elke dag weer op z'n kussen. Brrr.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:58 schreef MissJ het volgende:
serieus, dat hele lang haar van die man... Ik weet niet wat ik ervan moet denken
ja inderdaad, dan had ie maar een kort pittig kapsel moeten nemen.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:59 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Die haren vindt ie ook elke dag weer op z'n kussen. Brrr.
Waarschijnlijk is zijn vriend er dol opquote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:58 schreef MissJ het volgende:
serieus, dat hele lang haar van die man... Ik weet niet wat ik ervan moet denken
Misschien slaapt ie wel met badmuts. Zie ik hem nog wel voor aan.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:00 schreef MissJ het volgende:
[..]
ja inderdaad, dan had ie maar een kort pittig kapsel moeten nemen.
ditquote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:00 schreef D. het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is zijn vriend er dol op
hahahaha ja! Of hij doet zijn haar in een vlecht ofzo.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:00 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Misschien slaapt ie wel met badmuts. Zie ik hem nog wel voor aan.
Censuurquote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:03 schreef -Vaduz- het volgende:
Beetje naar tieten kijken en wij zien een pashokdoek.
beetje jammer ja.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:03 schreef -Vaduz- het volgende:
Beetje naar tieten kijken en wij zien een pashokdoek.
ik zeg het ookquote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:17 schreef -Vaduz- het volgende:
Beetje saaie aflevering. Zeg ik na 2 keer kijken.
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:21 schreef -Vaduz- het volgende:
Alsof ie een kapstok is draagt hij die sjaal.
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:17 schreef -Vaduz- het volgende:
Met gebakje en al ben ik al ready to rumble.
Deed ze het maar, waren we er vanaf.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:24 schreef -Vaduz- het volgende:
Heeft ze die groene ketting nog niet aan iemand uitgeleend?
ze zijn in Amsterdamquote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:33 schreef Karina het volgende:
Heeel klein stukje gemist, was even bezig met iets anders
anders had je nu blauwe plekken op je tetten gehadquote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik ze niet tegengekomen
Welke tettenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:35 schreef MissJ het volgende:
[..]
anders had je nu blauwe plekken op je tetten gehad
helaas wel ja.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:36 schreef -Vaduz- het volgende:
Zijn toch veel vrouwen die standaard voor zwart/donker gaan.
Het stoort ook gewoon.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:39 schreef -Vaduz- het volgende:
Die ketting, please iemand, trek hem kapot!!
Echt he? En dat voor iemand die modeadvies geeft. Die kleur slaat ook echt als een tang op een varken. Zeker bij dat blauwe ding wat ze aan heeft.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:39 schreef -Vaduz- het volgende:
Die ketting, please iemand, trek hem kapot!!
Altijd lelijk inderdaad. Sowieso, spijkerrokjes.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:39 schreef MissJ het volgende:
een spijkerrokje met legging eronder... dat is zo'n mega faal he. Maar zó veel Nederlandse vrouwen lopen daarin, heel jammer.
Is ook de valkuil. Dat ze dan voor zichzelf denken: ik doe nog een stapje bij.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Echt he? En dat voor iemand die modeadvies geeft. Die kleur slaat ook echt als een tang op een varken. Zeker bij dat blauwe ding wat ze aan heeft.
dat was afgelopen zomer wel hip, zulkse tegenstrijdige kleuren bij elkaar, colorblocking jeweetzquote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Echt he? En dat voor iemand die modeadvies geeft. Die kleur slaat ook echt als een tang op een varken. Zeker bij dat blauwe ding wat ze aan heeft.
Ow ik weet niks van modequote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:42 schreef MissJ het volgende:
[..]
dat was afgelopen zomer wel hip, zulkse tegenstrijdige kleuren bij elkaar, colorblocking jeweetz
ditquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |