quote:Trinny & Susannah zijn terug in Nederland! Woensdag 31 augustus is bij RTL 4 het tweede seizoen gestart van de succesvolle reeks Trinny & Susannah: Missie Holland.
Vorig jaar kon Nederland al kennismaken met het beroemde Britse stylistenduo Trinny Woodall en Susannah Constantine, die de Nederlandse vrouw (en een enkele man) op modegebied drastisch onder handen nam. In acht nieuwe afleveringen reizen Trinny en Susannah ook dit jaar af naar verschillende Nederlandse steden om daar negen kandidaten (acht vrouwen en één man) op straat te selecteren op hun modemissers.
Ik mis dan de veldvles. Vroeger bij soldaatje spelen kon die aan zo'n brede riem.quote:Op woensdag 26 september 2012 22:00 schreef MissJ het volgende:
ik word zo moe van de uberbrede riemen
Online?quote:Op woensdag 26 september 2012 22:01 schreef Karina het volgende:
Sjesus die broekWaar koop je zoiets?
bij mannen kan wel?quote:Op woensdag 26 september 2012 22:00 schreef Pisces29 het volgende:
Ohhhhh groffe wenkbrauwen, mensen toch, dames
Jaquote:
Zijn ze in de bible belt?quote:Op woensdag 26 september 2012 22:02 schreef Pisces29 het volgende:
Als ze straks getrouwd is.... was ze nou 22?
Ja 22 pas en al trouwen.quote:Op woensdag 26 september 2012 22:02 schreef Pisces29 het volgende:
Als ze straks getrouwd is.... was ze nou 22?
Zolang je geen Bert heet welquote:
quote:Op woensdag 26 september 2012 22:01 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik mis dan de veldvles. Vroeger bij soldaatje spelen kon die aan zo'n brede riem.
Ah gezellig, daarom ziet ze er ook uit als een moeke.quote:
Wel weer vooroordeel bevestigend jaquote:Op woensdag 26 september 2012 22:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ah gezellig, daarom ziet ze er ook uit als een moeke.
Je heet geen Bert?quote:
quote:Op woensdag 26 september 2012 22:04 schreef -Vaduz- het volgende:
Er gaat een wereld voor me open overigens.
Ti's een bustier geen bodyquote:Op woensdag 26 september 2012 22:03 schreef Karina het volgende:
Zoiets lijkt me zo lastig als je moet plassen.
quote:
Dert, Dernie kan ookquote:
Jaquote:
ok, ik ga jou opgeven om mee te doenquote:Op woensdag 26 september 2012 22:09 schreef Karina het volgende:
Ik heb niet eens een jurk. Ik vind het vreselijk om in een jurk te lopen.
Hehe ik doe toch niet meequote:Op woensdag 26 september 2012 22:10 schreef MissJ het volgende:
[..]
ok, ik ga jou opgeven om mee te doen
Komen we klappen in het publiekquote:
jaaaaquote:Op woensdag 26 september 2012 22:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Komen we klappen in het publiek
nou dan verzin je maar watquote:Op woensdag 26 september 2012 22:13 schreef Karina het volgende:
Jullie kunnen lullen als Brugman, vergeet het maar
En ik heb ook geen zielig verhaaltje, dus dan kun je het sowieso al vergeten.
Laat dat maar aan ons overquote:Op woensdag 26 september 2012 22:13 schreef Karina het volgende:
En ik heb ook geen zielig verhaaltje, ...
Vorige week was er nog een man, nou ja, een jongen. Maar er zijn ook wel mannen geweest.quote:Op woensdag 26 september 2012 22:15 schreef -Vaduz- het volgende:
Doen ze dit ook wel eens bij mannen?
Alleen gayquote:Op woensdag 26 september 2012 22:15 schreef -Vaduz- het volgende:
Oeh, bedoel je hiermee wat ik denk dat je bedoelt?quote:Op woensdag 26 september 2012 22:15 schreef -Vaduz- het volgende:
Lijkt me best een avontuur.quote:Op woensdag 26 september 2012 22:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oeh, bedoel je hiermee wat ik denk dat je bedoelt?
quote:
Woon je ook op Texel?quote:Op woensdag 26 september 2012 22:18 schreef -Vaduz- het volgende:
Sowieso een keer door een luxe kledingstraat banjeren. Die zie ik nooooit!
Lange man zoekt extra lange kleding, en wat extra hipperdehipheid, ik denk dat ze je wel kiezenquote:Op woensdag 26 september 2012 22:18 schreef -Vaduz- het volgende:
quote:Op woensdag 26 september 2012 22:15 schreef -Vaduz- het volgende:
quote:
ik wil wel met je meequote:Op woensdag 26 september 2012 22:18 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik heb zo'n buuf die ook wel eens zo in de tuin staat, al is die dan echt wezen rennenquote:Op woensdag 26 september 2012 22:20 schreef Karina het volgende:
Lekker dan, zien al die mensen je staan in je sportondergoed
Zo lekker was dat niet hoorquote:Op woensdag 26 september 2012 22:20 schreef Karina het volgende:
Lekker dan, zien al die mensen je staan in je sportondergoed
Ja, lijkt me leuk!quote:Op woensdag 26 september 2012 22:20 schreef MissJ het volgende:
[..]
ik wil wel met je meeEn dan ga ik je gelijk stylingadvies geven
Ik zag het rijtje dames hier al voor je klappenquote:Op woensdag 26 september 2012 22:21 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat programma is denk ik net iets teveel van het goede.
Dat is nou jammerquote:Op woensdag 26 september 2012 22:21 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ja, lijkt me leuk!
ok hihi, gaan we binnenkort even een date makenquote:Op woensdag 26 september 2012 22:21 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ja, lijkt me leuk!
quote:Op woensdag 26 september 2012 22:22 schreef MissJ het volgende:
[..]
ok hihi, gaan we binnenkort even een date maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |