1 | [url=hier de link]hier het adres [/url] |
1 | [img]hier de URL[/img] |
Kaasmarkt Alkmaarquote:
quote:Op woensdag 26 september 2012 19:44 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Kaasmarkt Alkmaar
edit: marktstraat om preciezer te zijn.
Welkom hier!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
jammer deze had ik ook herkend, meinerswijk vorig jaar nog een excursie gehadquote:Op woensdag 26 september 2012 23:50 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Welkom hier!
Eigenlijk is het de bedoeling dat je een linkje plaatst naar de locatie op google maps. Daarmee toon je dan aan dat je de locatie echt hebt gevonden. (tenzij het een overduidelijk adres is zoals bij Dagoduck hierboven)
Ik heb hem nu even voor je opgezocht: hier
Ik had hem zonder jouw berichtje nooit zo snel gevonden, dus het punt is voor jou en jij mag een nieuwe opdracht plaatsen.
Geef dan ook geen antwoordquote:Op donderdag 27 september 2012 18:43 schreef trigt013 het volgende:
Rockfire mag een nieuwe plaatsen, ik heb tot het weekend geen tijd om wat te zoeken.
quote:
Dan heb je een mazzeltje, want hij is goedquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:14 schreef Nico_S. het volgende:
Beelden aan Zee, Scheveningen.
http://maps.google.nl/map(...)A&cbp=12,202.42,,0,0
Maar deze is volgens mij al geweest.
quote:
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:52 schreef JDude het volgende:
Sophiastraat, Breda. Een van de bijgebouwen van de Koepelgevangenis.
Ik heb heel wat uren van mijn studententijd gesleten in de nabijgelegen NHTVquote:
Ik ben daar toch wel een aantal keren geweest, dus herkende het meteenquote:
Ik was al bang dat hij te makkelijk wasquote:
Dreijenseweg, Arnhemquote:
Stand:quote:
Gebruik een lijstje, dan heb je in ieder geval een plaats waar je iets moet zoekenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 12:09 schreef bork het volgende:
pff, begint een beetje moeilijk te worden hier om na 270 keer weer iets te vinden![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 8 oktober 2012 14:18 schreef JDude het volgende:
Die tweede plek komt nog eens in gevaar zo.
@huidige opgave: typisch zoeen waarvan ik meteen denk "how hard can it be?" om me vervolgens onverrichter zake de pestpokke te zoeken.
quote:
Tja, als je plekken gaat vergeten....quote:Op maandag 8 oktober 2012 14:24 schreef JDude het volgende:
Och ja, enige stukje in het oosten dat ik nog was vergeten.
Jammerquote:Op maandag 8 oktober 2012 14:28 schreef JDude het volgende:
[..]
Harlingen. Die zag ik dan weer meteen.
Ekkoquote:
Maar... dan moet ik nu gewoon aan het werk gaanquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 10:01 schreef Bart het volgende:
Begin van de middag komt de nieuwe, zit nu mobiel.
bij rdsw staat een versequote:Op dinsdag 9 oktober 2012 10:05 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Maar... dan moet ik nu gewoon aan het werk gaan
Fok is meer dan de streetviewquizquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 10:05 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Maar... dan moet ik nu gewoon aan het werk gaan
Klopt ABO SCquote:
Utrecht?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 10:08 schreef bork het volgende:
[..]
bij rdsw staat een verse![]()
utrecht staat ook nog open![]()
AKQ?quote:
Ben je nog onderweg met de FOK!stok?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 10:01 schreef Bart het volgende:
Begin van de middag komt de nieuwe, zit nu mobiel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:51 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Ben je nog onderweg met de FOK!stok?Moet ik onderweg zijn dan? Ik heb toch 24 uur?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
Ja klopt, maar ik ben vooral ongeduldig voor de nieuwe streetview opgavequote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:15 schreef Bart het volgende:
[..]
Moet ik onderweg zijn dan? Ik heb toch 24 uur?
Oh jaquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:35 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Ja klopt, maar ik ben vooral ongeduldig voor de nieuwe streetview opgave
Stand:quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:49 schreef densmee het volgende:
[..]
rotonde bij breukelen
https://maps.google.nl/?l(...)cbp=12,8.88,,0,10.28
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nobody expects the Spanish Inquisition!
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dank Bart,quote:
Misschien is dit niet het juiste topic om dit soort vragen te stellen?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 06:41 schreef floepiefloep het volgende:
[..]
Dank Bart,
Alleen is dit dan een alternatief voor de voornoemde hier... in de laatste zin hierboven probeer ik te zeggen wat nu zo stoort of onhandig is in fora.
Ook hier op FOK forum zullen best mensen zijn die plaatjes eerder gingen uploaden middels plaatjesupload?
Stel je opent ergens een topic met een vraag zoals: wat is dit voor insect of voorwerp en doet vanuit eigen opslag in de pc er een foto bij.
Dan geven er bv 2 mensen een antwoord. Maar omdat het bewuste plaatje ineens 'weg' is, "kan die vraag of topic niet verder gelezen of beantwoord worden.
Anders gezegd of gevraagd: waar is de site nu gebleven en waar zijn alle eerdere plaatjes daar van alle gebruikers of leden gebleven?
??quote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:19 schreef trigt013 het volgende:
psssst, uitgeroepen tot de mooiste kustplaats van nederland.
ik weet niet hoe ik die fotootjes knip en plakt.....dus ik sla over.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:20 schreef Rockfire het volgende:
[..]
??
Als je het weet mag je gewoon antwoord geven hoor...
Dat staat helemaal uitgelegd in de OP, valt best mee hoe moeilijk dat isquote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:21 schreef trigt013 het volgende:
[..]
ik weet niet hoe ik die fotootjes knip en plakt.....dus ik sla over.
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:24 schreef trigt013 het volgende:
http://maps.google.nl/?ll(...)bp=12,59.83,,0,-3.04
Zeewolde
Prima hoorquote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:38 schreef trigt013 het volgende:
volgens mij is dit een beetje de bedoeling.
Dit soort grotten zijn er eigenlijk alleen maar in Zuid-Limburg, dat verkleind het zoekgebied al flinkquote:
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:13 schreef Nico_S. het volgende:
Sint Plechelmusplein, Oldenzaal
http://maps.google.nl/map(...)Q&cbp=12,333.89,,0,0
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb JDude ingehaaldbork wordt een haast onmogelijke taak om die in te halen
![]()
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 08:41 schreef Rockfire het volgende:
[..]zeker als nico spoorfoto's gaat plaatsenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb JDude ingehaaldbork wordt een haast onmogelijke taak om die in te halen
Wat doe ik hier?
Bork laat anders nog niets horen...quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 12:02 schreef tdrone het volgende:
[..]
zeker als nico spoorfoto's gaat plaatsen
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 14:22 schreef Rockfire het volgende:
En dankzij je hint ben ik bork voor
Eindhovenseweg, Blerick
Mijn vorige opgave was Oldenzaal, niet echt het zuiden... Bovendien kom ik waar mijn lijstje mij brengtquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 14:26 schreef trigt013 het volgende:
blijven we nu alleen maar in het zuiden hangen mensen?
Het was met een knipoog bedoeld, ik ben namelijk niet super bekend in het zuiden.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 14:33 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Mijn vorige opgave was Oldenzaal, niet echt het zuiden... Bovendien kom ik waar mijn lijstje mij brengt
quote:Op zondag 21 oktober 2012 21:32 schreef bork het volgende:
Zo, weer terug, eitje Beursplein / Steenbergsestraat, Bergen op Zoom,
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat doe ik hier?
quote:
Nee natuurlijk niet, ik kan vandaag toch ook niet uitslapenquote:Op maandag 22 oktober 2012 10:23 schreef remcoP het volgende:
[..]
Rustig, mag een mens ook eens uitslapen?![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:47 schreef Rockfire het volgende:
Henri Dunantplein, Nijverdal
Ik zit mobiel, dus geen linkje
Klopt, die had ik geraden. Vond het wel grappig om nu de andere kant op te doenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 11:46 schreef JDude het volgende:
Ommen.
Ik heb nog niet zo gek lang geleden dezelfde brug gebruikt, maar dan het uitzicht de andere kant op.
Das snel, hoe wist je die?quote:
quote:
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 14:14 schreef Nico_S. het volgende:
Delfzijl.
http://maps.google.nl/map(...)A&cbp=12,342.86,,0,0
SPOILER: standOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:
Geen idee, waar je hiermee naar verwijst, maar ik heb hem bij toeval al gevondenquote:
quote:Op maandag 29 oktober 2012 23:40 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Geen idee, waar je hiermee naar verwijst, maar ik heb hem bij toeval al gevonden
Epenerbaan, Vijlen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
Ik eerst ook, was echt geluk dat de tweede plek die ik keek precies hier wasquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 08:16 schreef JDude het volgende:
Verdorie Bart, ik was nog een paar honderd meter verderop aan het kijken.
quote:
Haha, zo zie je maar weer dat geocaching een nuttige tijdsbesteding isquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 08:13 schreef Bart het volgende:
Herkend dankzij een geocache met liesje tijdens het bokbierfestival.
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:13 schreef Rockfire het volgende:
[..]
[..]
Haha, zo zie je maar weer dat geocaching een nuttige tijdsbesteding isIn Utrecht? Het bokbierfestival dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love tramcars,they go at the proper speed.You can see the world you know.They shake around,people adore them,it's great fun. B.Connolly
Wenn Träume sterben...Dann wirst du alt, Du bist dein eigener Schatten nur und du holst dich nicht mehr ein...
Bokbierfestival Zutphen.quote:
quote:
quote:
2 jaar lang om de hoek gewoond, Gaasterlandquote:
SPOILER: En de rest...Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's always around me, all this noise
But not nearly as loud as the voice saying
"Let it happen, let it happen (It's gonna feel so good)
Just let it happen, let it happen"
SPOILER: En de rest...Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: En de rest...Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nobody expects the Spanish Inquisition!
quote:
SPOILER: StandOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het was ook niet dat ik de afbeelding niet zag, ik zag je volledige post nietquote:Op donderdag 8 november 2012 13:23 schreef JDude het volgende:
Vreemd, ik heb gewoon dezelfde uploadpagina als altijd gebruikt.
Oh, FOK! zal wel kuren hebben.
Dat lijkt mij niet, gezien de erg kleine fietsenstalling rechts in beeldquote:Op maandag 12 november 2012 06:57 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Er gaan heel veel mensen op de fiets naar deze locatie?
quote:
SPOILER: STANDOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat doe ik hier?
het fietspad lijkt er op te houden. Maar als het een gemeentehuis is kan ik me wel voorstellen dat men er veel geld voor over heeft om 7 man op de fiets te laten komenquote:Op maandag 12 november 2012 08:50 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Dat lijkt mij niet, gezien de erg kleine fietsenstalling rechts in beeld
quote:Op woensdag 14 november 2012 15:19 schreef Nico_S. het volgende:
Bunschoten.
http://maps.google.nl/map(...)_g&cbp=12,15.74,,0,0
Iets van de Amsterdamse school?quote:
quote:Op donderdag 15 november 2012 15:56 schreef Rockfire het volgende:
Waarom kan ik het vaak eerst niet vinden, totdat iemand een opmerking plaatst waaruit blijkt dat diegene in dezelfde richting denkt![]()
Regionale Scholengemeenschap Ter Apel
graag gedaanquote:Op donderdag 15 november 2012 15:56 schreef Rockfire het volgende:
Waarom kan ik het vaak eerst niet vinden, totdat iemand een opmerking plaatst waaruit blijkt dat diegene in dezelfde richting denkt![]()
Regionale Scholengemeenschap Ter Apel
quote:Op maandag 19 november 2012 17:10 schreef Nico_S. het volgende:
Lemmer.
http://maps.google.nl/map(...)w&cbp=12,331.21,,0,0
SPOILER: StandOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nee dit is in noord brabant denk ik, en dan richting oostenquote:Op dinsdag 20 november 2012 16:53 schreef thettes het volgende:
Het lijkt nogal noord hollands maar verder geen idee :p
gevonden, wouwse plantage.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |