Mijn vorige opgave was Oldenzaal, niet echt het zuiden... Bovendien kom ik waar mijn lijstje mij brengtquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 14:26 schreef trigt013 het volgende:
blijven we nu alleen maar in het zuiden hangen mensen?

Het was met een knipoog bedoeld, ik ben namelijk niet super bekend in het zuiden.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 14:33 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Mijn vorige opgave was Oldenzaal, niet echt het zuiden... Bovendien kom ik waar mijn lijstje mij brengt

quote:Op zondag 21 oktober 2012 21:32 schreef bork het volgende:
Zo, weer terug, eitje Beursplein / Steenbergsestraat, Bergen op Zoom,
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat doe ik hier?

quote:

Nee natuurlijk niet, ik kan vandaag toch ook niet uitslapenquote:Op maandag 22 oktober 2012 10:23 schreef remcoP het volgende:
[..]
Rustig, mag een mens ook eens uitslapen?![]()
[ afbeelding ]

Stand:quote:

quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:47 schreef Rockfire het volgende:
Henri Dunantplein, Nijverdal
Ik zit mobiel, dus geen linkje

Klopt, die had ik geraden. Vond het wel grappig om nu de andere kant op te doenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 11:46 schreef JDude het volgende:
Ommen.
Ik heb nog niet zo gek lang geleden dezelfde brug gebruikt, maar dan het uitzicht de andere kant op.

Das snel, hoe wist je die?quote:

quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |