Dank Bart,quote:

Misschien is dit niet het juiste topic om dit soort vragen te stellen?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 06:41 schreef floepiefloep het volgende:
[..]
Dank Bart,
Alleen is dit dan een alternatief voor de voornoemde hier... in de laatste zin hierboven probeer ik te zeggen wat nu zo stoort of onhandig is in fora.
Ook hier op FOK forum zullen best mensen zijn die plaatjes eerder gingen uploaden middels plaatjesupload?
Stel je opent ergens een topic met een vraag zoals: wat is dit voor insect of voorwerp en doet vanuit eigen opslag in de pc er een foto bij.
Dan geven er bv 2 mensen een antwoord. Maar omdat het bewuste plaatje ineens 'weg' is, "kan die vraag of topic niet verder gelezen of beantwoord worden.
Anders gezegd of gevraagd: waar is de site nu gebleven en waar zijn alle eerdere plaatjes daar van alle gebruikers of leden gebleven?

??quote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:19 schreef trigt013 het volgende:
psssst, uitgeroepen tot de mooiste kustplaats van nederland.

ik weet niet hoe ik die fotootjes knip en plakt.....dus ik sla over.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:20 schreef Rockfire het volgende:
[..]
??
Als je het weet mag je gewoon antwoord geven hoor...

Dat staat helemaal uitgelegd in de OP, valt best mee hoe moeilijk dat isquote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:21 schreef trigt013 het volgende:
[..]
ik weet niet hoe ik die fotootjes knip en plakt.....dus ik sla over.

quote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:24 schreef trigt013 het volgende:
http://maps.google.nl/?ll(...)bp=12,59.83,,0,-3.04
Zeewolde
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Prima hoorquote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:38 schreef trigt013 het volgende:
volgens mij is dit een beetje de bedoeling.

Dit soort grotten zijn er eigenlijk alleen maar in Zuid-Limburg, dat verkleind het zoekgebied al flinkquote:

quote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:13 schreef Nico_S. het volgende:
Sint Plechelmusplein, Oldenzaal
http://maps.google.nl/map(...)Q&cbp=12,333.89,,0,0
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb JDude ingehaaldbork wordt een haast onmogelijke taak om die in te halen
![]()

quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 08:41 schreef Rockfire het volgende:
[..]zeker als nico spoorfoto's gaat plaatsenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb JDude ingehaaldbork wordt een haast onmogelijke taak om die in te halen
Wat doe ik hier?

Bork laat anders nog niets horen...quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 12:02 schreef tdrone het volgende:
[..]
zeker als nico spoorfoto's gaat plaatsen

quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 14:22 schreef Rockfire het volgende:
En dankzij je hint ben ik bork voor
Eindhovenseweg, Blerick
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |