quote:FC Twente is een Nederlandse professionele voetbalvereniging uit Enschede die op 1 juli 1965 werd opgericht. Kernwaarden van FC Twente zijn 'voetbal, ambiance en solidariteit'. Tevens zijn dit de belangrijkste pijlers die de club probeert uit te dragen onder het motto 'meer dan een club'. De traditionele uitrusting van FC Twente bestaat uit een volledig rood tenue. De 'Tukkers' spelen hun thuiswedstrijden in De Grolsch Veste. Tot medio 1998 was Stadion Het Diekman de thuisbasis van de club.
Sinds de oprichting in 1965 speelt de club betaald voetbal. Met uitzondering van het seizoen 1983/84 kwam de club constant uit in de Eredivisie. Op de UEFA ranglijst van de beste voetbalclubs in Europa stond FC Twente voor het seizoen 2011/12 als vierde Nederlandse club op de 49e plaats.[3]. Op de eeuwige ranglijst van de Eredivisie bevond de club zich in 2011 op een vierde plaats. FC Twente werd voor het eerst in haar historie landskampioen in het seizoen 2009/10.
Per seizoen 2011/12 werd Co Adriaanse Manager Technische Zaken. Alfred Schreuder, Boudewijn Pahlplatz en Youri Mulder werden de assistent-trainers van het eerste elftal.
Openingspost is hier terug te vindenquote:Rugnummer Naam Land Positie
1 Boschker, Sander (NED) Keeper
2 Bjelland, Andreas (DEN) Verdediger
3 Kuiper, Nicky (NED) Verdediger
4 Wisgerhof, Peter (NED) Verdediger
5 Schilder, Robbert (NED) Middenvelder
6 Brama, Wout (NED) Middenvelder
7 Landzaat, Denny (NED) Middenvelder
8 Fer, Leroy (NED) Middenvelder
9 Bulykin, Dmitry (RUS) Aanvaller
10 Tadic, Dusan (SER) Aanvaller
11 Cabral, Jerson (NED) Aanvaller
12 Cornelisse, Tim (NED) Verdediger
13 Mihaylov, Nikolay (BUL) Keeper
14 Janssen, Willem (NED) Middenvelder
15 Rosales, Roberto (VEN) Verdediger
16 Breukers, Tim (NED) Verdediger
17 Bengtsson, Rasmus (ZWE) Verdediger
18 Boyata, Dedryck (BEL) Verdediger
19 Douglas (NED) Verdediger
20 Braafheid, Edson (NED) Verdediger
21 Gutiérrez, Felipe (CHL) Middenvelder
22 Chadli, Nacer (BEL) Aanvaller
25 Fernandes, Daniel (POR) Keeper
30 Castaignos, Luc (NED) Aanvaller
34 Rendla, Andrej (SLW) Aanvaller
quote:Op woensdag 26 september 2012 18:57 schreef TwenteFC het volgende:
Zat te denken om de TT te veranderen, maar als we het hele seizoen doorkomen met deze TT dan is het dik in orde.
Hear, hear.quote:Op woensdag 26 september 2012 18:57 schreef TwenteFC het volgende:
Zat te denken om de TT te veranderen, maar als we het hele seizoen doorkomen met deze TT dan is het dik in orde.
1-3 zei je?quote:Op woensdag 26 september 2012 19:17 schreef Daywalk3r het volgende:
Klaarstomen voor zaterdag en daar 3-1 winnen.
QFtquote:
Uiteraard. Ik zet Twente altijd op de eerste plek.quote:
fixedquote:Op woensdag 26 september 2012 19:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Deze pot werd echt op 1,0% gedaan ofzo?
quote:Op woensdag 26 september 2012 19:21 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Uiteraard. Ik zet Twente altijd op de eerste plek.
Het was inderdaad van te voren uitgedacht om in de 93ste minuut te scoren en al die onwetende het maar op slecht spel houdenquote:
Zand in de ogen strooien van de Amsterdammers, het is allemaal tactiek zeg ik jequote:Op woensdag 26 september 2012 19:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het was inderdaad van te voren uitgedacht om in de 93ste minuut te scoren en al die onwetende het maar op slecht spel houden
basis was; Boschker; Breukers, Bengtsson, Boyata, Kuiper; Landzaat, Pelupessy, Gutiérrez; Cabral, Born, Gyasi.quote:
Geen wonder dat ze kansen kregenquote:Op woensdag 26 september 2012 19:36 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
basis was; Boschker; Breukers, Bengtsson, Boyata, Kuiper; Landzaat, Pelupessy, Gutiérrez; Cabral, Born, Gyasi.
quote:Op woensdag 26 september 2012 19:39 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Geen wonder dat ze kansen kregen
Bengtsson kan niet genoeg "quote:
Als dat lukt, dan verdienen jullie het ook!quote:Op woensdag 26 september 2012 18:57 schreef TwenteFC het volgende:
Zag het net jaquote:Op woensdag 26 september 2012 23:12 schreef Momo... het volgende:
Het is ook altijd onze schuld :
[ afbeelding ]
telegraaf
quote:Op woensdag 26 september 2012 23:12 schreef Momo... het volgende:
[ afbeelding ]
telegraaf
quote:Op woensdag 26 september 2012 23:12 schreef Momo... het volgende:
[ afbeelding ]
telegraaf
volgend seizoen voor een klein bedrag weer overnemen van BMG?quote:De Jong: Bij Twente lukte het wel
Mönchengladbach - Het scoren wil nog niet echt lukken voor Luuk de Jong bij Borussia Mönchengladbach. De spits die voor twaalf miljoen euro overkwam van FC Twente wist in vijf wedstrijd pas één keer het net te vinden. Woensdagavond tegen HSV staat De Jong gewoon weer in de basis.
"In Nederland vlogen de ballen er wel allemaal in", zegt De Jong nuchter in Bild. "Ik kan niets anders doen dan het gewoon blijven proberen."
Geen probleem. Zaterdag gewoon met de gebruikelijke selectie fulle pulle voor de 0-5 tegen Ajakkes! Op naar die 1e ster!quote:Op woensdag 26 september 2012 19:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Deze pot werd echt op 10% gedaan ofzo?
Toen had hij ook fatsoenlijke spelers achter zich.quote:Op donderdag 27 september 2012 11:40 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
volgend seizoen voor een klein bedrag weer overnemen van BMG?
nondejuquote:Op woensdag 26 september 2012 23:12 schreef Momo... het volgende:
[ afbeelding ]
telegraaf
`ga PES spelen manquote:
ONTZETTEND KUT. Noodgedwongen op de PC moeten spelen, na 1 seizoen heb ik het wel gezien allemaal.quote:
PC weet ik niet, ik speel PS3quote:Op donderdag 27 september 2012 20:23 schreef d1ce het volgende:
[..]
ONTZETTEND KUT. Noodgedwongen op de PC moeten spelen, na 1 seizoen heb ik het wel gezien allemaal.
Zuchtquote:Op vrijdag 28 september 2012 14:25 schreef Frutsel het volgende:
Michailov onzeker voor Ajax
rugproblemen
zal ook eens niet
We gaan ons best doenquote:
Ja, dat was minder fijnquote:Op zaterdag 29 september 2012 00:06 schreef ReMcOrE het volgende:
maar ja, aan de andere kant verloren we het kampioenschap ook in de Arena
Dat kan heul niet, want:quote:Op zaterdag 29 september 2012 10:17 schreef Moody het volgende:
Het is wachten op een plaatje waarop de god Ajax het paard wegblaast vanaf zijn wolk
Deze is nog beterquote:Op zaterdag 29 september 2012 10:17 schreef Moody het volgende:
Het is wachten op een plaatje waarop de god Ajax het paard wegblaast vanaf zijn wolk
Leuke foto, na de wedstrijd maar zien hoe die wolken met de staart tussen de benen weer oostwaarts gaanquote:Op zaterdag 29 september 2012 11:08 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
Deze is nog beter
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 29 september 2012 11:58 schreef Stienn het volgende:
[..]
http://www.ea.com/nl/voetbal/filmpjes/ugc/137042021
[..]
Zien ze niks van, de deksel zal wel op de frituurpan zitten.quote:Op zaterdag 29 september 2012 11:08 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
Deze is nog beter
[ afbeelding ]
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een Petertjequote:Op zaterdag 29 september 2012 11:58 schreef Stienn het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 29 september 2012 14:41 schreef Ties02 het volgende:
IK heb vannacht gedroomd dat we verloren met 1-4 maar we speelden thuis
Ah. Da's beter ja.quote:Op zaterdag 29 september 2012 18:56 schreef Spatzmann het volgende:
[..]
Straks een verjaardag met vrijwel alleen maar tukkers en twentesupporters. Dus dat kan een mooie avond worden
Waar woon jij? Ik namelijk ook zoquote:Op zaterdag 29 september 2012 18:56 schreef Spatzmann het volgende:
[..]
Straks een verjaardag met vrijwel alleen maar tukkers en twentesupporters. Dus dat kan een mooie avond worden
twitter:basticheler twitterde op zaterdag 29-09-2012 om 19:44:47Ook bij Twente geen verrassingen; Schilder speelt, weer op middenveld #ajatwe reageer retweet
Mooiquote:Op zaterdag 29 september 2012 19:46 schreef Ties02 het volgende:
twitter:basticheler twitterde op zaterdag 29-09-2012 om 19:44:47Ook bij Twente geen verrassingen; Schilder speelt, weer op middenveld #ajatwe reageer retweet
Ik ben benieuwd. Beide ploegen hebben hun sterke en zwakke kanten in zowel aanvallend als verdedigend opzicht.quote:Op vrijdag 28 september 2012 23:45 schreef Ascendancy het volgende:
John alweer 8 goals in 7 wedstrijden![]()
Morgen moeten we gewoon kunnen winnen. Blind tegenover Tadic en Rosales. Arme blind![]()
En als Sana weer op rechts speelt, krijgt van Rijn het ook lastig met Chadli, want die Sana liet tegen Dortmund ook alles lopen.
Gewaagde voorspelling hoorquote:Op zaterdag 29 september 2012 22:35 schreef June. het volgende:
Alvast een voorspelling, als Ajax wint komen ze hier weer massaal trollen
Uiteraard en dan ook nog dat gebral wij zijn Ajax, wij zijn de beste.quote:Op zaterdag 29 september 2012 22:35 schreef June. het volgende:
Alvast een voorspelling, als Ajax wint komen ze hier weer massaal trollen
Ditquote:Op zaterdag 29 september 2012 22:35 schreef Opaas het volgende:
McClaren gekomen voor een gelijkspel. Helaas. Het was niet veel vandaag. Guti in het laatste kwartier erin gooien werkt dan ook niet echt meer. Braafheid is trouwens een verademing zeg met zijn strakke passes.
Onvermogen, blijkt maar weer dat de media het allemaal nergens op baseert.quote:Op zaterdag 29 september 2012 22:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat speelde Twente inspiratieloos zeg.
Wil jij het geen laf voetbal noemen?quote:Op zaterdag 29 september 2012 22:40 schreef stevenmac26 het volgende:
Ajax users die hier trollen worden gewoon genote, zelfde gaat op voor andere supporters
Zeg ik dat dan?quote:Op zaterdag 29 september 2012 22:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wil jij het geen laf voetbal noemen?
Ik heb alleen gezegd, Twente speelde laf vandaag.quote:Op zaterdag 29 september 2012 22:42 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Zeg ik dat dan?
Maar ik weet hoe jij bent en je gaat hier gewoon niet trollen klaar
Het is dan ook een waarschuwing voorafquote:Op zaterdag 29 september 2012 22:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb alleen gezegd, Twente speelde laf vandaag.
quote:Op zaterdag 29 september 2012 22:43 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Het is dan ook een waarschuwing vooraf
Niet laf, niet attractief, ergens wel logisch. Maar je moet gewoon op de aanval. Met Tadic en Chadli had het zat gekunt. Verlies je m, dan verlies je m. Maar ga er gewoon voor. Ajax heeft het goed uit gespeeld.quote:Op zaterdag 29 september 2012 22:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wil jij het geen laf voetbal noemen?
Naar mijn mening was het laf. Op een gegeven moment zelfs 35% balbezit.quote:Op zaterdag 29 september 2012 22:44 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Niet laf, niet attractief, ergens wel logisch. Maar je moet gewoon op de aanval. Met Tadic en Chadli had het zat gekunt. Verlies je m, dan verlies je m. Maar ga er gewoon voor. Ajax heeft het goed uit gespeeld.
Steve schreeuwt iedereen even naar voren in de 90e minuut.... kun je toch niet blij mee zijn zo'n coach?quote:Op zaterdag 29 september 2012 22:44 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Niet laf, niet attractief, ergens wel logisch. Maar je moet gewoon op de aanval. Met Tadic en Chadli had het zat gekunt. Verlies je m, dan verlies je m. Maar ga er gewoon voor. Ajax heeft het goed uit gespeeld.
Je kan het laf noemen je kan het ook tactisch noemenquote:Op zaterdag 29 september 2012 22:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Naar mijn mening was het laf. Op een gegeven moment zelfs 35% balbezit.
Dan zie je dat ze na de 1-0 in paniek raken en niet weten wat ze moeten doen.quote:Op zaterdag 29 september 2012 22:46 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Je kan het laf noemen je kan het ook tactisch noemen
AJax moest, twente niet
Lekker achterover leunen op de counter
Ze kwamen voor een punt
Het was ook enorm laf. Juist omdat ik verwacht had dat Twente voetballend zo sterk zou zijn. Maar daar was helemaal niks van terug te zien.quote:Op zaterdag 29 september 2012 22:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Naar mijn mening was het laf. Op een gegeven moment zelfs 35% balbezit.
Brama kan het al jaren niet meer aan joh. Wat een overschatte speler is dat zeg.quote:Op zaterdag 29 september 2012 22:49 schreef Ties02 het volgende:
Brama liet het op bepaalde momenten ook flink afweten
Iedereen boort 'm de grond in, dus met die overschatting valt het wel meequote:Op zaterdag 29 september 2012 22:51 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Brama kan het al jaren niet meer aan joh. Wat een overschatte speler is dat zeg.
De spelers schijnen het wel te kunnen, laffe coach vooral ja.quote:Op zaterdag 29 september 2012 22:53 schreef Moody het volgende:
[..]
Iedereen boort 'm de grond in, dus met die overschatting valt het wel mee
Het lag vandaag echt aan de laffe tactiek. Maar goed, bij Twente-Ajax maar laten zien dat het ook anders kan....
En dan vervolgens eruit gecounterd worden door Ajax met Babelquote:Op zaterdag 29 september 2012 22:53 schreef Moody het volgende:
[..]
Iedereen boort 'm de grond in, dus met die overschatting valt het wel mee
Het lag vandaag echt aan de laffe tactiek. Maar goed, bij Twente-Ajax maar laten zien dat het ook anders kan....
Dit. Snap niet dat zo'n man op handen gedragen wordt in Enschede.quote:Op zaterdag 29 september 2012 22:54 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
De spelers schijnen het wel te kunnen, laffe coach vooral ja.
Dat is wat de media er van maakt. Het is echt een coach die voor het resultaat speelt. Meestal pakt dat goed uit, vandaag draaft hij het iets te ver door....quote:Op zaterdag 29 september 2012 22:55 schreef 16meter het volgende:
[..]
Dit. Snap niet dat zo'n man op handen gedragen wordt in Enschede.
Met z'n nietszeggende praatjes altijd. En die wilde gebaren in de laatste minuut.. echt een clown.
Ajax had ook in de eerste helft op 1-0 kunnen komenquote:Op zaterdag 29 september 2012 22:57 schreef Moody het volgende:
[..]
Dat is wat de media er van maakt. Het is echt een coach die voor het resultaat speelt. Meestal pakt dat goed uit, vandaag draaft hij het iets te ver door....
Vergeet niet dat Twente zowel in de 1e als in de 2e helft op 0-1 had kunnen komen. Onverdiend, maar dan zou dit topic minder goed lopen zullen we maar zeggen
Die man is vrijwel overal mislukt . In Engeland lachen ze zich nog ziek met zijn naamquote:Op zaterdag 29 september 2012 22:57 schreef Moody het volgende:
[..]
Dat is wat de media er van maakt. Het is echt een coach die voor het resultaat speelt. Meestal pakt dat goed uit, vandaag draaft hij het iets te ver door....
Vergeet niet dat Twente zowel in de 1e als in de 2e helft op 0-1 had kunnen komen. Onverdiend, maar dan zou dit topic minder goed lopen zullen we maar zeggen
Het zou wat zijn dat Ajax thuis geen kans zou krijgen jah. Je legt de lat niet erg hoog voor de club met de grootste begroting van Nederlandquote:Op zaterdag 29 september 2012 22:58 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ajax had ook in de eerste helft op 1-0 kunnen komen
Zwak excuus weer dit over dat begrotingquote:Op zaterdag 29 september 2012 23:03 schreef Moody het volgende:
[..]
Het zou wat zijn dat Ajax thuis geen kans zou krijgen jah. Je legt de lat niet erg hoog voor de club met de grootste begroting van Nederland
Jij moet het nog maar eens een keer lezen want hij komt juist op voor ajax, niet dat dat de bedoeling is in dit topic, maar dat terzijdequote:Op zaterdag 29 september 2012 23:04 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Zwak excuus weer dit over dat begroting
Twente kwam met 1 opdracht en dat was niet verliezen
Dat is gewoon ergens zwak want ze hebben in mijn ogen de beste aanval in Nederland
Ohquote:Op zaterdag 29 september 2012 23:05 schreef bambino het volgende:
[..]
Jij moet het nog maar eens een keer lezen want hij komt juist op voor ajax, niet dat dat de bedoeling is in dit topic, maar dat terzijde
Twente heeft toch echt meer uitgegeven aan transfers dus dat gelul over begroting gaat nergens over.quote:Op zaterdag 29 september 2012 23:03 schreef Moody het volgende:
[..]
Het zou wat zijn dat Ajax thuis geen kans zou krijgen jah. Je legt de lat niet erg hoog voor de club met de grootste begroting van Nederland
25 miljoen deze zomer, 6 miljoen bij Ajax deze zomer.quote:Op zaterdag 29 september 2012 23:06 schreef Tyron het volgende:
[..]
Twente heeft toch echt meer uitgegeven aan transfers dus dat gelul over begroting gaat nergens over.
Twente heeft ook meer ontvangen aan transfers. Ze hebben meer overgehouden dan Ajax. Daarentegen betaalt Ajax haar spelers meer veel loon.quote:Op zaterdag 29 september 2012 23:06 schreef Tyron het volgende:
[..]
Twente heeft toch echt meer uitgegeven aan transfers dus dat gelul over begroting gaat nergens over.
Ajax gaf in 2008 ook 35 miljoen uit en werd geen kampioen. Zegt dus niet veel.quote:Op zaterdag 29 september 2012 23:08 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
25 miljoen deze zomer, 6 miljoen bij Ajax deze zomer.
Heeft Twente echt meer ontvangen aan transfers? Volgens mij niet hoor.quote:Op zaterdag 29 september 2012 23:09 schreef Moody het volgende:
[..]
Twente heeft ook meer ontvangen aan transfers. Ze hebben meer overgehouden dan Ajax. Daarentegen betaalt Ajax haar spelers meer veel loon.
Hoe dan ook, wat doen al die Ajacieden opeens in dit topic? Er was nog plek in het stadion hoor
Maar dat is 2008, we hebben het nu over nu.quote:Op zaterdag 29 september 2012 23:09 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ajax gaf in 2008 ook 35 miljoen uit en werd geen kampioen. Zegt dus niet veel.
Ken de feiten aub.quote:Op zaterdag 29 september 2012 23:10 schreef Tyron het volgende:
[..]
Heeft Twente echt meer ontvangen aan transfers? Volgens mij niet hoor.
Wij hebben Vertonghen, Anita en vd Wiel verkocht en ik noem deze namen omdat zij het meest opbrachte.
Met een Tadic,Castignos en Chadli moet je toch ook gewoon op de aanval spelenquote:Op zaterdag 29 september 2012 23:09 schreef Buitendam het volgende:
Voor dit Twente is de aanval de beste verdediging. Deze tactiek niet meer hanteren en het team compleet houden.
Ik zeg toch dat het meer is. Als je het niet vertrouwd, zoek je het toch opquote:Op zaterdag 29 september 2012 23:11 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ik vraag het jou nu toch? Hoeveel heeft Twente ontvangen aan transfers afgelopen zomer?
Al geprobeerd, maar kon het niet vinden. Blijkbaar weet jij het ook niet zeker anders zei je het welquote:Op zaterdag 29 september 2012 23:12 schreef Moody het volgende:
[..]
Ik zeg toch dat het meer is. Als je het niet vertrouwd, zoek je het toch op
Weet je hoe Google werkt?
ga nou niet verder in op dat gefrustreerde gejank van hemquote:Op zaterdag 29 september 2012 23:13 schreef Tyron het volgende:
[..]
Al geprobeerd, maar kon het niet vinden. Blijkbaar weet jij het ook niet zeker anders zei je het wel
100% zeker. Ik snap de discussie niet? Ajax heeft vandaag gewonnen. Gefeliciteerd! Hoeveel jaar heb jij al een seizoenskaart voor Ajax?quote:Op zaterdag 29 september 2012 23:13 schreef Tyron het volgende:
[..]
Al geprobeerd, maar kon het niet vinden. Blijkbaar weet jij het ook niet zeker anders zei je het wel
Heb het al gevonden, Twente haalde 24 miljoen binnen, Ajax 25,5 miljoen.quote:Op zaterdag 29 september 2012 23:14 schreef tompsv18 het volgende:
Twente volgens mij rond de 25 mil verkocht
quote:Op zaterdag 29 september 2012 23:16 schreef Moody het volgende:
[..]
100% zeker. Ik snap de discussie niet? Ajax heeft vandaag gewonnen. Gefeliciteerd! Hoeveel jaar heb jij al een jaarkaart voor Ajax?
quote:Op zaterdag 29 september 2012 23:16 schreef Tyron het volgende:
[..]
Heb het al gevonden, Twente haalde 24 miljoen binnen, Ajax 25,5 miljoen.
quote:
Ajax verkocht; Vertonghen 12 milquote:FC Twente scoort hier ook goed door de verkoop van onder andere Ola John en Luuk de Jong. In totaal kwam er zo'n 24 miljoen euro binnen. Bron: http://www.voetbalprimeur(...)schouders-boven-rest
Daarom.quote:Op zaterdag 29 september 2012 23:09 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ajax gaf in 2008 ook 35 miljoen uit en werd geen kampioen. Zegt dus niet veel.
quote:
Wat een bullshit, in mijn artikel staat er wel dat de Jong uiteindelijk 15 miljoen oplevert (al vraag ik me af hoe als hij kut speelt) en nog verdiende Ajax meer.quote:Op zaterdag 29 september 2012 23:22 schreef Moody het volgende:
Luuk De Jong staat er voor 12 miljoen, terwijl het 15 miljoen moet zijn (excl. bonussen).
http://www.nu.nl/sport/28(...)monchengladbach.html
Oftewel, er valt geen touw aan vast te knopen.
quote:Op zaterdag 29 september 2012 23:19 schreef Tyron het volgende:
[..]
[..]
Ajax verkocht; Vertonghen 12 mil
Anita 8,5 mil
Vd Wiel ong 6 mil
= 26 en dan noem ik een paar spelers niet
Hij begon er mee en loog ook nog eensquote:Op zaterdag 29 september 2012 23:24 schreef Ties02 het volgende:
Mijn clubje kreeg meer dan jouw clubje neneneneneneee
Hoezo is dit relevant? Jij was er blijkbaar ook niet anders was je nu niet terug?quote:Op zaterdag 29 september 2012 23:26 schreef Moody het volgende:
Ik vraag me nog steeds af hoe lang Tyron al een seizoenskaart voor Ajax heeft. Hij schijnt Ajax een warm hart toe te dragen.
quote:Op zaterdag 29 september 2012 23:26 schreef Moody het volgende:
Ik vraag me nog steeds af hoe lang Tyron al een seizoenskaart voor Ajax heeft. Hij schijnt AjaxEriksen een warm hart toe te dragen.
Totaal niet relevant. Maar je moet wat hebben om terug te zeggen blijkbaar.quote:Op zaterdag 29 september 2012 23:26 schreef Moody het volgende:
Ik vraag me nog steeds af hoe lang Tyron al een seizoenskaart voor Ajax heeft. Hij schijnt Ajax een warm hart toe te dragen.
Neuh, uitwedstrijden zijn niet meer mijn ding sinds ik vader ben. Heb al wel 20 jaar een seizoenskaart, ook toen we 9e stonden.quote:Op zaterdag 29 september 2012 23:26 schreef Tyron het volgende:
[..]
Hoezo is dit relevant? Jij was er blijkbaar ook niet anders was je nu niet terug?
Wat hartstikke goed van je, nu nog even de feiten over transfergelden leren voordat je onzin gaat lopen blaten.quote:Op zaterdag 29 september 2012 23:27 schreef Moody het volgende:
[..]
Neuh, uitwedstrijden zijn niet meer mijn ding sinds ik vader ben. Heb al wel 20 jaar een seizoenskaart, ook toen we 9e stonden.
Er was nog plek hoor
Jij wint met transfergelden, ik win met clubliefde. Deal? Mogen we nu weer verder gaan met ons seizoen?quote:Op zaterdag 29 september 2012 23:29 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Wat hartstikke goed van je, nu nog even de feiten over transfergelden leren voordat je onzin gaat lopen blaten.
Eh, nee.quote:Op zaterdag 29 september 2012 23:31 schreef Moody het volgende:
[..]
Jij wint met transfergelden, ik win met clubliefde. Deal? Mogen we nu weer verder gaan met ons seizoen?
Doe niet zo zielig alsjeblieft. Beetje patserig gaan lopendoen met een seizoenskaart, om zo een discussie uit de weg te gaan. Erg sneu.quote:Op zaterdag 29 september 2012 23:31 schreef Moody het volgende:
[..]
Jij wint met transfergelden, ik win met clubliefde. Deal?
Treurig.quote:Op zaterdag 29 september 2012 23:31 schreef Moody het volgende:
[..]
Jij wint met transfergelden, ik win met clubliefde. Deal? Mogen we nu weer verder gaan met ons seizoen?
het was vanavond toch echt Blind die overeind bleef tegen Tadic.quote:Op vrijdag 28 september 2012 23:45 schreef Ascendancy het volgende:
John alweer 8 goals in 7 wedstrijden![]()
Morgen moeten we gewoon kunnen winnen. Blind tegenover Tadic en Rosales. Arme blind![]()
En als Sana weer op rechts speelt, krijgt van Rijn het ook lastig met Chadli, want die Sana liet tegen Dortmund ook alles lopen.
Ik ga geen discussie uit de weg. Ik geef mijn ongelijk toe. Ajax heeft meer ontvangen aan transfers volgens de bronnen. Zelfs in de anonimiteit op fora maken mensen fouten. Excuus.quote:Op zaterdag 29 september 2012 23:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Doe niet zo zielig alsjeblieft. Beetje patserig gaan lopendoen met een seizoenskaart, om zo een discussie uit de weg te gaan. Erg sneu.
Het zou je sieren dat gewoon gelijk te zeggen, maar ok.quote:Op zaterdag 29 september 2012 23:35 schreef Moody het volgende:
[..]
Ik ga geen discussie uit de weg. Ik geef mijn ongelijk toe. Ajax heeft meer ontvangen aan transfers volgens de bronnen.
Jij hebt gelijk. Het spijt me ten zeerstequote:Op zaterdag 29 september 2012 23:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het zou je sieren dat gewoon gelijk te zeggen, maar ok.
Snap ik, was ook echt vreemd. Ik vind dat jullie kwaliteit voetballend ligt. Dan ga je zo spelen. Raar.quote:Op zaterdag 29 september 2012 23:37 schreef Moody het volgende:
[..]
Jij hebt gelijk. Het spijt me ten zeerste
Feit blijft dat ik baal van de laffe tactiek van mijn ploeg. Onbegrijpelijk.
Castaignos is een counterspits met oogkleppen.quote:Op zaterdag 29 september 2012 23:40 schreef Moody het volgende:
Fer, Bulykin en Bjelland werden gemist. Duo Wisgerhof en Douglas durft niet in te schuiven.
Castaignos zal er wel komen, maar is nu helaas nog te licht om echt het verschil te maken.
en dan wissel je Wisgerhof, breng je er een verdediger er voor in. Dan wil je ook gewoon niet winnen.quote:Op zaterdag 29 september 2012 23:41 schreef j0rdiiii het volgende:
Wat ik dan altijd zo treuring vind is dat ze dan 1-0 achter komen en dan ineens snel Gutierrez erin brengen, begin dan gewoon zo. Dan had je iig meer kans gehad.
Barca staat achterquote:Op zaterdag 29 september 2012 23:42 schreef Daywalk3r het volgende:
Jongens jongens, Barcelona is de beste. Nu niet zo zeuren. Het seizoen is nog lang, we zien het wel.
In het Twente-topic is het niet de bedoeling om een inhoudelijke discussie te voeren?quote:Op zaterdag 29 september 2012 23:42 schreef Daywalk3r het volgende:
Jongens jongens, Barcelona is de beste. Nu niet zo zeuren. Het seizoen is nog lang, we zien het wel.
Jawel. Maar laat het nu een soort nabeschouwing zijn. De rest van de week (-Europa league) kun je beter over randzaken lullen.quote:Op zaterdag 29 september 2012 23:43 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
In het Twente-topic is het niet de bedoeling om een inhoudelijke discussie te voeren?
Als niemand in het PSV topic met je wil praten, mag je hier wel komen hoor. Tukkers zijn wel gezelligquote:Op zaterdag 29 september 2012 23:43 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
In het Twente-topic is het niet de bedoeling om een inhoudelijke discussie te voeren?
Nou ik begreep de Barca-opmerking niet echt, omdat er een inhoudelijke discussie aan de gang was.quote:Op zaterdag 29 september 2012 23:47 schreef Moody het volgende:
[..]
Als niemand in het PSV topic met je wil praten, mag je hier wel komen hoor. Tukkers zijn wel gezelligJe wil het over Barca hebben?
Denk dat je aan Bulykin deze wedstrijd niets had gehad, Bjelland vind ik ook niet super, Fer is idd wel een gemis.quote:Op zaterdag 29 september 2012 23:40 schreef Moody het volgende:
Fer, Bulykin en Bjelland werden gemist. Duo Wisgerhof en Douglas durft niet in te schuiven.
Castaignos zal er wel komen, maar is nu helaas nog te licht om echt het verschil te maken.
Bjelland is een goede speler voor Twente. Misschien zou hij bankzitter bij Ajax zijn geweest, achter Moisander.quote:Op zaterdag 29 september 2012 23:49 schreef Tyron het volgende:
[..]
Denk dat je aan Bulykin deze wedstrijd niets had gehad, Bjelland vind ik ook niet super, Fer is idd wel een gemis.
En dat kunnen wequote:Op zaterdag 29 september 2012 23:56 schreef Againzender het volgende:
Wel ff een compliment voor de Twente supporters, ik zit altijd naast het uitvak in de Arena, en eindelijk werd er weer eens wat sfeer gemaakt
jullie waren ook met best wat mensen gekomenquote:Op zondag 30 september 2012 00:00 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
En dat kunnen weAjax ging ook helemaal los. Mooi om te zien.(op tv) met zo'n doorgesnuifde 2x2 meter vent midden in 410. Moet kunnen.
Ajax en Twente laten over en weer altijd zien hoe het wel moet.quote:Op zondag 30 september 2012 00:02 schreef Againzender het volgende:
[..]
jullie waren ook met best wat mensen gekomensfeer was leuk!
Zo hoort het ook. Zit hier ook met 3 ajacieden naast me. Elkaar belachelijk maken, feliciteren en door.quote:Op zondag 30 september 2012 00:02 schreef Againzender het volgende:
[..]
jullie waren ook met best wat mensen gekomensfeer was leuk!
Dat vinden er meerquote:Op zaterdag 29 september 2012 23:41 schreef j0rdiiii het volgende:
Wat ik dan altijd zo treuring vind is dat ze dan 1-0 achter komen en dan ineens snel Gutierrez erin brengen, begin dan gewoon zo. Dan had je iig meer kans gehad.
Ajax en Twente zijn dan van oorsprong helemaal geen rivalen. Alleen de jonge garde denkt van wel sinds dat Twente succes boekt.quote:Op zondag 30 september 2012 00:06 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Ajax en Twente laten over en weer altijd zien hoe het wel moet.
Niet te moeilijk doen met buscombi's en weet ik het wat en gewoon lekker een feestje bouwen.
Jonge garde is te snel jaloers.quote:Op zondag 30 september 2012 00:12 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ajax en Twente zijn dan van oorsprong helemaal geen rivalen. Alleen de jonge garde denkt van wel sinds dat Twente succes boekt.
de jonge garde weet niet eens wie Boerenbach of een Scott Booth isquote:Op zondag 30 september 2012 00:12 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ajax en Twente zijn dan van oorsprong helemaal geen rivalen. Alleen de jonge garde denkt van wel sinds dat Twente succes boekt.
De jonge garde weet niet waar Twente geweest is. Niet dat ik (veel) recht van spreken heb met m'n 28 jaar, maartochquote:
Boerebachquote:Op zondag 30 september 2012 00:15 schreef DrommelsDrommels het volgende:
[..]
de jonge garde weet niet eens wie Boerenbach of een Scott Booth is
Die kerel snuift dus nietquote:Op zondag 30 september 2012 00:00 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
En dat kunnen weAjax ging ook helemaal los. Mooi om te zien.(op tv) met zo'n doorgesnuifde 2x2 meter vent midden in 410. Moet kunnen.
laat staan Prince Polley.quote:Op zondag 30 september 2012 00:15 schreef DrommelsDrommels het volgende:
[..]
Het zijn copycats die Ajax na willen doenquote:Op zondag 30 september 2012 00:15 schreef DrommelsDrommels het volgende:
[..]
ook meestal fan sinds 2006 of 2007...quote:Op zondag 30 september 2012 00:25 schreef Devv het volgende:
[..]
Het zijn copycats die Ajax na willen doen.
Dan is het een fucking held!quote:Op zondag 30 september 2012 00:19 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Die kerel snuift dus niet
Hij drinkt zelfs niet
Ken hem persoonlijk dus weet waar ik over praat
Was toen ie jong was een groot tennis talentquote:
Tennis, ADHD. En dat lichaam? Lijkt me trouwens wel roids. En veel trainen uiteraard.quote:Op zondag 30 september 2012 00:30 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Was toen ie jong was een groot tennis talent
Heeft gewoon erg veel last van adhd
mwahquote:
Vooral zn borstspieren springen eruit, maar ik zie wel stuk gespierderer mensen op fitnessquote:
quote:JOOP!! Wordt eens wakker. Die Ajax schit is wel 2 klassen slechter dan wij! Nergens voor nodig. Die Wizsgerhof moet niet zo lullen, maar andere club zoeken.
dat soort fansites zijn niet echt een maatstaf. Die heb je van elke club.quote:Op zondag 30 september 2012 00:46 schreef Smoofie het volgende:
http://www.fctwente.net/fanzone_forum.php
Echt grappig hoe die twentefans daar denken dat ze ook echt veel beter zijn dan Ajax.
Weet ik, maar bij Ajax netwerk zeiken ze vaak meer Ajax af dan de tegenstanderquote:Op zondag 30 september 2012 00:47 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
dat soort fansites zijn niet echt een maatstaf. Die heb je van elke club.
realistisch hoor sommige mensenquote:Tja, met de tactiek was nog weinig mis eigenlijk. Ajax creërde heel weinig en Twente verdedigde prima. Het ging echter al fout met de tweede bal, die werd te weinig gewonnen. Echter houden we het nog prima vol en met wat geluk sta je gewoon op voorsprong. Dat zo'n goal nog valt is wat pech, maar andere kant kan je ook zeggen dat ze het wel afdwingen.
Wat er daarna gebeurd is véél en véél zorgwekkender. Het spel werd dramatisch. We konden Ajax totaal niet vast zetten, ze voetbalden rustig rond zonder dat er een Twente speler in de buurt kwam. Hadden we een keer de bal, dan was er geen enkele organisatie. Het middenveld was helemaal nergens, door het midden kon er niets en er werd geen bal vastgehouden. Zo hebben we geen enkele vuist kunnen maken in het laatste stuk. Ajax werd niet onder druk gezet, die voetbalden zeer makkelijk naar de winst.
Ik zie wel redelijk realisme hoor?quote:Op zondag 30 september 2012 00:51 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
realistisch hoor sommige mensen
quote:Op zondag 30 september 2012 00:46 schreef Smoofie het volgende:
http://www.fctwente.net/fanzone_forum.php
Echt grappig hoe die twentefans daar denken dat ze ook echt veel beter zijn dan Ajax.
quote:Ajax is net als FC Twente nu, nog steeds een top-club, en ja...ook al ben je een top-club, dan kun je ook van een andere top-club verliezen. Als Chadli zijn kansen had verzilverd, dan was Twente als winnaar van het veld gestapt. Dankzij welgeteld 1 geplaatst schot uit de 2e lijn heeft Ajax gewonnen. Verder hebben zij barweinig laten zien en nauwelijks een vinger in de pap gehad....
Haha daar moet ik zelfs om lachen. Als Twente gewoon ging voetballen had het alle kanten op gekund. Op de verdediging voetballen kun je het verliezen. En dat gebeurde ook. Steve moet nu snappen dat het altijd vooruit moet. Dat kan zaterdag Chadli, Tadic en (geen castaignos). Bulyekin. Ajax was de betere ploeg en heeft goed de 3 punten gepakt. Ben benieuwd hoe het thuis gaat.quote:
Kwam nogal sarcastisch overquote:
Nee, ik vond het echt realistischquote:Op zondag 30 september 2012 01:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Kwam nogal sarcastisch over
Nu doe je het weerquote:Op zondag 30 september 2012 01:53 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee, ik vond het echt realistisch
Ik vond het 1 van de weinige realistische stukjes proza te vinden op dat forumquote:
Da's al beterquote:Op zondag 30 september 2012 01:56 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik vond het 1 van de weinige realistische stukjes proza te vinden op dat forum
thanks, het was ook verdiendquote:Op zondag 30 september 2012 02:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Da's al beter
Nog gefeli met de overwinning trouwens
Eens. Steve had gewoon met Brama, Guti en Schilder op het middenveld moeten starten ipv het ouwe-wijven-trio Wisgerhof-Brama-Janssenquote:
Het was duidelijk dat jullie voor een punt kwamen jaquote:Op zondag 30 september 2012 02:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Eens. Steve had gewoon met Brama, Guti en Schilder op het middenveld moeten starten ipv het ouwe-wijven-trio Wisgerhof-Brama-Janssen
Tja, er zijn maar weinig clubs die lekker mee gaan ballen in de Arena. Dan krijg je met 4-0 op de broekquote:Op zondag 30 september 2012 02:07 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Het was duidelijk dat jullie voor een punt kwamen ja
Ik had het na de afgelopen paar jaar met Ajax-Twente dat echt open en zeer leuke wedstrijden waren totaal niet verwacht.
Maarja Steve heeft gegokt en ik vind godzijdank heel terecht verloren
Anti-voetbal was het bijna gewoon
Hoeft niet perse als Twente zijndequote:Op zondag 30 september 2012 02:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Tja, er zijn maar weinig clubs die lekker mee gaan ballen in de Arena. Dan krijg je met 4-0 op de broek
Die Joopquote:'Spelers zijn onwrikbaar geworden en doen alles voor een transfer'
Luuk de Jong verliet FC Twente afgelopen zomer voor Borussia Mönchengladbach en daar heeft voorzitter Joop Munsterman nog altijd flink de pee in.
Foto
De 22-jarige aanvaller, ex-spits van De Graafschap, leverde de Enschedese club uiteindelijk een transfersom van circa vijftien miljoen euro op. In een interview met De Volkskrant blikt Munsterman terug op de transfersoap. "Weet je wat het is: spelers zijn onwrikbaar geworden en ze doen alles om een transfer te maken. Zie de situatie met Luuk. Spelers geven je niet eens meer de kans voor tussenonderhandelingen. Borussia Mönchengladbach bood eerst vier miljoen euro. Daarop zei ik: dertig miljoen euro. Zeiden ze: 'Ihr seid bekloppt (gek, red.).' Toen zei ik: 'Nein, ihr seid bekloppt.' Die bellen daarna Luuk op en zeggen: verdomme, Munsterman vraagt dertig miljoen euro."
"Luuk stapt daarop naar de pers en zegt dat ik een enorme zak ben. En wat gaat Borussia Mönchengladbach dan doen? Die zeggen tegen de speler en de zaakwaarnemer (Louis Laros, red.): trammelant schoppen! Daar hebben wij dan weer woorden over met Borussia Mönchengladbach, waarop wij gezegd hebben: als jullie daarmee doorgaan, dan ketst de deal af."
quote:
Kudo's for the grammarnaziquote:
Kusjekroelquote:Op zondag 30 september 2012 02:50 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Kudo's for the grammarnazi
Ik ben trots op je.
Monsterman is weer bezig hoor. Doet hij echt altijd. Nog een beetje natrappen naar een oud-speler. Wat een zielig en gefrustreerde man is dat zegquote:
Zit toch wel een kern van waarheid in en met alle respect wat moet De Jong bij Borussia Mönchengladbach, als het nu Bayern of Man U was geweest die je willen kan ik me het nog voorstellen dat je een vertrek forceertquote:Op zondag 30 september 2012 10:34 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Monsterman is weer bezig hoor. Doet hij echt altijd. Nog een beetje natrappen naar een oud-speler. Wat een zielig en gefrustreerde man is dat zeg
Klopt, maar dan nog. Hij heeft een geweldig bedrag voor De Jong gekregen. Moet je nu niet meer gaan zeiken.quote:Op zondag 30 september 2012 10:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zit toch wel een kern van waarheid in en met alle respect wat moet De Jong bij Borussia Mönchengladbach, als het nu Bayern of Man U was geweest die je willen kan ik me het nog voorstellen dat je een vertrek forceert
BMGquote:
Eens, alleen jammer van dat stuk over Duitsers. Dat is sneuquote:Op zondag 30 september 2012 11:43 schreef mossad_agent het volgende:
Genoten van die laffe Duitsers... heb je zulke spelers...laat je ze niet spelen. Kijk, Duitsers kunnen op een Duitse manier winnen..boertjes niet.
Grote jongenquote:Op zondag 30 september 2012 11:43 schreef mossad_agent het volgende:
Genoten van die laffe Duitsers... heb je zulke spelers...laat je ze niet spelen. Kijk, Duitsers kunnen op een Duitse manier winnen..boertjes niet.
En die Castagnos...nadat hij van de week stoer een amateur uitschold, stond hij (of lag...) hij toch mooi voor lul gisteren, niet één bal geraakt hahahaha
Dit dus.quote:Op zondag 30 september 2012 11:28 schreef Moody het volgende:
[..]
BMG4 miljoen
Over de wedstrijd: Twente had gewoon niet zo mongool moeten doen. Op de aanval spelen en laten zien wat je kan. Mocht je er eentje inprikken, dan was de Arena tegen Ajax gekeerd en was kon je alleen maar lekkerder voetballen. Nee, met z'n 10-en voor de pot hangen, we zijn geen VVV ofzo
Ik kan me ook niet voorstellen dat de spelers achter deze tactiek stonden......
Zo snel keert de Arena zich niet tegen Ajax, maar verder heb je wel gelijk, spelen om niet te verliezen is wat anders dan spelen om te winnenquote:Op zondag 30 september 2012 11:28 schreef Moody het volgende:
[..]
BMG4 miljoen
Over de wedstrijd: Twente had gewoon niet zo mongool moeten doen. Op de aanval spelen en laten zien wat je kan. Mocht je er eentje inprikken, dan was de Arena tegen Ajax gekeerd en was kon je alleen maar lekkerder voetballen. Nee, met z'n 10-en voor de pot hangen, we zijn geen VVV ofzo
Heb je er misschien bij stil gestaan dat ze niet beter konden en dat Ajax gewoon een klasse beter was? Ik vind sowieso dat Twente zwaar wordt overschat. Ik heb al meerdere analisten horen zeggen dat ze het beste voetbal van Nederland zouden spelenquote:Op zondag 30 september 2012 11:28 schreef Moody het volgende:
[..]
BMG4 miljoen
Een wedstrijdje slecht spelen en je bent troep? Dat is ook wel kort door de bocht. Twente doet het prima dit seizoen, als ze van AZ winnen is iedereen deze wedstrijd weer vergeten....quote:Op zondag 30 september 2012 12:40 schreef Devv het volgende:
We hebben gisteren het ware gezicht van Twente gezien, namelijk een inspiratieloze ploeg die met afbraakvoetbal resultaat hoopt te boeken.
Het is wel iets wat kort door de bocht hoe ie het brengtquote:Op zondag 30 september 2012 12:54 schreef Moody het volgende:
[..]
Een wedstrijdje slecht spelen en je bent troep? Dat is ook wel kort door de bocht. Twente doet het prima dit seizoen, als ze van AZ winnen is iedereen deze wedstrijd weer vergeten....
Ik heb me gisteren voor het eerst aan Steve geërgerd en hij zal vanavond en morgen er flink van langs krijgen van onze vriendjes van de media.quote:Op zondag 30 september 2012 13:06 schreef Chewbalhaar het volgende:
Als steve z'n fratsen niet snel afleert zal hij toch zeker ook wel worden weggewieberd
Steve was het hier niet mee eens trouwens.quote:Op zaterdag 29 september 2012 00:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
We kunnen er goed uit komen ja, maar Twente is spelmaker
voor t eerst? Ben je vorig seizoen al weer vergeten?quote:Op zondag 30 september 2012 13:19 schreef Moody het volgende:
[..]
Ik heb me gisteren voor het eerst aan Steve geërgerd en hij zal vanavond en morgen er flink van langs krijgen van onze vriendjes van de media.
Steve moet zich gewoon aan de filosofie van Twente houden en een beetje people manager spelen, meer niet....
Voor het eerst?quote:Op zondag 30 september 2012 13:19 schreef Moody het volgende:
[..]
Ik heb me gisteren voor het eerst aan Steve geërgerd en hij zal vanavond en morgen er flink van langs krijgen van onze vriendjes van de media.
Steve moet zich gewoon aan de filosofie van Twente houden en een beetje people manager spelen, meer niet....
Daarom, dus hij zal niet zo snel ontslagen wordenquote:Op zondag 30 september 2012 13:25 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Voor het eerst?
Vorig seizoen ook faal na faal, met als hoogtepunt een C-team de EL insturen
Vorig seizoen konden ze hem niet wegsturen na monstermans fiasco met Co, maar ooit zal de maat toch volzijn met die maffe brit. Zou wel lachen zijn als fer(rader) de opstand zou aanvoeren om hem weg te stemmenquote:Op zondag 30 september 2012 13:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
Daarom, dus hij zal niet zo snel ontslagen worden
quote:Op zondag 30 september 2012 13:42 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Vorig seizoen konden ze hem niet wegsturen na monstermans fiasco met Co, maar ooit zal de maat toch volzijn met die maffe brit. Zou wel lachen zijn als fer(rader) de opstand zou aanvoeren om hem weg te stemmen
Kluivertquote:Op zondag 30 september 2012 14:09 schreef Daywalk3r het volgende:
Wie zal er in zijn plaats moeten komen?
Neuh vorig jaar niet. Doe niet mee aan de Derksen-showquote:Op zondag 30 september 2012 13:21 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
voor t eerst? Ben je vorig seizoen al weer vergeten?
Ik doe ook niet mee aan de Derksen show, maar om dit in te zien had je ook helemaal geen Derksen show nodig hoor.quote:Op zondag 30 september 2012 14:22 schreef Moody het volgende:
[..]
Neuh vorig jaar niet. Doe niet mee aan de Derksen-show
quote:
Toch kampioen geworden met een team dat de helft van het geld te besteden had dan de concurrentie. Daarnaast nog een 2e plek, bekerfinale, goede CL reeks. Het is allemaal niet zo dramatisch hoorquote:Op zondag 30 september 2012 14:25 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ik doe ook niet mee aan de Derksen show, maar om dit in te zien had je ook helemaal geen Derksen show nodig hoor.
Het is niet gek dat een Britse trainer tactisch faalt.
Dat komt gewoon omdat jullie een prima selectie hebben. Met Adriaanse en Preudhomme deed je ook gewoon mee om de prijzen. Tactisch is McClaren gewoon een faal en dat heeft zich al meerdere keren bewezen.quote:Op zondag 30 september 2012 14:27 schreef Moody het volgende:
[..]
Toch kampioen geworden met een team dat de helft van het geld te besteden had dan de concurrentie. Daarnaast nog een 2e plek, bekerfinale, goede CL reeks. Het is allemaal niet zo dramatisch hoor
Ik zeg niet dat ze troep zijn. Ik vind alleen dat ze zwaar overschat worden.quote:Op zondag 30 september 2012 12:54 schreef Moody het volgende:
[..]
Een wedstrijdje slecht spelen en je bent troep?
Grappig, dat vind ik nu van Ajax na '95.quote:Op zondag 30 september 2012 14:36 schreef Devv het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ze troep zijn. Ik vind alleen dat ze zwaar overschat worden.
Overschat door wie? Lees de laatste 20 topics van Twente eens door en je ziet voornamelijk realisme. Wat de media schreeuwt, boeit me niet.quote:Op zondag 30 september 2012 14:36 schreef Devv het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ze troep zijn. Ik vind alleen dat ze zwaar overschat worden.
seizoen 97-98 gemist zekerquote:Op zondag 30 september 2012 14:36 schreef starla het volgende:
[..]
Grappig, dat vind ik nu van Ajax na '95.
Dus iedereen die niet voor twente is is meteen maar een troll en shit?quote:Op zondag 30 september 2012 14:35 schreef starla het volgende:
Al die kansloze trolls hier.
Boehooee, Ajax speelde beter dus Twente is een waardeloze club. Sommige Fokkers moeten een cursusje logica nemen. So what...Twente verliest van een waardige tegenstander, kan gebeuren. Ze hadden een andere tactiek dan Ajax, kan gebeuren. Twente staat boven Ajax in de competitie. kan gebeuren
Geen waardeloze club. Juist noemenswaardig hoe men een topclub in Nederland is geworden. Echter hebben jullie gewoon een matige trainer imo.quote:Op zondag 30 september 2012 14:35 schreef starla het volgende:
Boehooee, Ajax speelde beter dus Twente is een waardeloze club. Sommige Fokkers moeten een cursusje logica nemen. So what...Twente verliest van een waardige tegenstander, kan gebeuren. Ze hadden een andere tactiek dan Ajax, kan gebeuren. Twente staat boven Ajax in de competitie. kan gebeuren
Toen zoog ik nog aan de tietjes van m'n moeder, dus waarschijnlijk wel.quote:Op zondag 30 september 2012 14:36 schreef DrommelsDrommels het volgende:
[..]
seizoen 97-98 gemist zeker
roep het dan ook niet kleuterquote:Op zondag 30 september 2012 14:37 schreef starla het volgende:
[..]
Toen zoog ik nog aan de tietjes van m'n moeder, dus waarschijnlijk wel.
Van jou had ik nog niveau verwacht.quote:Op zondag 30 september 2012 14:37 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dus iedereen die niet voor twente is is meteen maar een troll en shit?
Ga dan ook niet praten over zaken waar je geen verstand van hebtquote:Op zondag 30 september 2012 14:37 schreef starla het volgende:
[..]
Toen zoog ik nog aan de tietjes van m'n moeder, dus waarschijnlijk wel.
Wie zegt dat Twente een waardeloze club is dan?quote:Op zondag 30 september 2012 14:35 schreef starla het volgende:
Jaloers he!quote:Op zondag 30 september 2012 14:38 schreef DrommelsDrommels het volgende:
[..]
roep het dan ook niet kleuter
?quote:Op zondag 30 september 2012 14:38 schreef starla het volgende:
[..]
Van jou had ik nog niveau verwacht.
Lees de posts eens terug van Devv. Is alleen getroll.quote:Op zondag 30 september 2012 14:38 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
?
Wat loop je nou slap te ouwehoeren?
Ik stel een vraag en ga er eens inhoudelijk op in dan
Je hebt het over "allemaal trolls" en je komt met 1 user aan.quote:Op zondag 30 september 2012 14:41 schreef starla het volgende:
[..]
Lees de posts eens terug van Devv. Is alleen getroll.
quote:Op zondag 30 september 2012 14:42 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Je hebt het over "allemaal trolls" en je komt met 1 user aan.
Ik weet dat vrouwen graag overdrijven, dus.....
Als je dat al getroll vindtquote:Op zondag 30 september 2012 14:41 schreef starla het volgende:
[..]
Ahh ja dan is iedereen het natuurlijkquote:Op zondag 30 september 2012 14:41 schreef starla het volgende:
[..]
Mag een mens niet moe worden van al die gastjes 'met verstand van zaken' die komen nuilen en tieren over hoe slecht Twente is en dat ze overschat worden? Blijf toch lekker in je eigen topic, natuurlijk verdenk ik ze dan van trollen. Duh.quote:Op zondag 30 september 2012 14:43 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Als je dat al getroll vindtJe moet wel een beetje tegen een stootje kunnen hoor.
Ze worden ook een beetje overschatquote:Op zondag 30 september 2012 14:44 schreef starla het volgende:
[..]
Mag een mens niet moe worden van al die gastjes 'met verstand van zaken' die komen nuilen en tieren over hoe slecht Twente is en dat ze overschat worden? Blijf toch lekker in je eigen topic, natuurlijk verdenk ik ze dan van trollen. Duh.
Prima, meldt dat lekker in het Ajax topic.quote:Op zondag 30 september 2012 14:45 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ze worden ook een beetje overschat
Ze hebben nog geen serieuze tegenstander gehad en bij de 1e beste serieuze tegenstander gaan ze onwijs behoudend spelen....
'Blijf lekker in je eigen topic?quote:Op zondag 30 september 2012 14:44 schreef starla het volgende:
[..]
Mag een mens niet moe worden van al die gastjes 'met verstand van zaken' die komen nuilen en tieren over hoe slecht Twente is en dat ze overschat worden? Blijf toch lekker in je eigen topic, natuurlijk verdenk ik ze dan van trollen. Duh.
Neequote:Op zondag 30 september 2012 14:46 schreef starla het volgende:
[..]
Prima. meldt dat lekker in het Ajax topic.
Lot van een topclub he, meer trolls en meer successupporters.quote:Op zondag 30 september 2012 14:44 schreef starla het volgende:
[..]
Nee.quote:Op zondag 30 september 2012 14:46 schreef starla het volgende:
[..]
Prima, meldt dat lekker in het Ajax topic.
Iets over Twente in een Ajax-topic?quote:Op zondag 30 september 2012 14:46 schreef starla het volgende:
[..]
Twente is geweldig.quote:Op zondag 30 september 2012 14:46 schreef starla het volgende:
[..]
Dan zeg je: Dankje Twente voor de onnozele tactiek en je steekt de 3 punten in de zak. Het seizoen is nog lang.....quote:Op zondag 30 september 2012 14:45 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ze hebben nog geen serieuze tegenstander gehad en bij de 1e beste serieuze tegenstander gaan ze onwijs behoudend spelen....
quote:
Overschat weet ik niet maar als je zo laf als gister speelt en vanaf minuut 1 voor het gelijkspel gaat dan verdien je de kritiek en het verlies.quote:Op zondag 30 september 2012 14:45 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |