met ananas!!quote:
tuurlijk met liefde, anders is er helemaal niets aan... dat kokenquote:Op woensdag 26 september 2012 17:17 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
en met liefde klaargemaakt![]()
Love is in the air!
jij snapt hem!quote:Op woensdag 26 september 2012 17:19 schreef Inlognaam het volgende:
Hahaha.
Kan het hier wel mee eens zijn. Koken is voor mij ook niet bepaald iets wat ik leuk vind. Eerder noodzakelijk iets.
als ik alleen ben, pak ik net zo makkelijk een blik/pak soepquote:Op woensdag 26 september 2012 17:19 schreef Inlognaam het volgende:
Hahaha.
Kan het hier wel mee eens zijn. Koken is voor mij ook niet bepaald iets wat ik leuk vind. Eerder noodzakelijk iets.
Ik heb gelezen dat mango het goed doet bij haar. Al dan niet op een rubber hoesjequote:Op woensdag 26 september 2012 17:34 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
als ik alleen ben, pak ik net zo makkelijk een blik/pak soep
maar met iemand kan ik helemaal los gaan
d-c merkt dat van het weekeinde wel
kloptquote:Op woensdag 26 september 2012 17:40 schreef Inlognaam het volgende:
Ik heb gelezen dat mango het goed doet bij haar. Al dan niet op een rubber hoesje
quote:Op woensdag 26 september 2012 17:40 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Ik heb gelezen dat mango het goed doet bij haar. Al dan niet op een rubber hoesje
fluister het eens in mijn oor *lief kijkt*quote:Op woensdag 26 september 2012 17:42 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
klopt
maar ik had iets anders in petto dus...
ff afwachten of dat ook in goede aarde valt
quote:Op woensdag 26 september 2012 17:43 schreef dolfina-chica het volgende:
fluister het eens in mijn oor *lief kijkt*
* Inlognaam fluistert dat ie denkt dat Kwiebuske heerlijk verse pudding heeft en de dag ervoor net even wat meer fruit heeft gegeten dan normaalquote:Op woensdag 26 september 2012 17:43 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
fluister het eens in mijn oor *lief kijkt*
*proest*quote:Op woensdag 26 september 2012 17:44 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
* Inlognaam fluistert dat ie denkt dat Kwiebuske heerlijk verse pudding heeft en de dag ervoor net even wat meer fruit heeft gegeten dan normaal
*knipper knipper* *glimlach* *knipper knipper*quote:
quote:Op woensdag 26 september 2012 17:44 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
* Inlognaam fluistert dat ie denkt dat Kwiebuske heerlijk verse pudding heeft en de dag ervoor net even wat meer fruit heeft gegeten dan normaal
Je hebt nog nooit zelf geproeft?quote:Op woensdag 26 september 2012 18:23 schreef vannelle het volgende:
Vruchtenyoghurt is wel veel lekkerder dan lauwe yoghurt heb ik gehoord.
een ander het voorschotelen zonder zelf te proeven...quote:
Jawel hoor, ik bak ook wel eens vis zonder dat ik het zelf lust en wacht dan de recensies wel af.quote:Op woensdag 26 september 2012 18:37 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
een ander het voorschotelen zonder zelf te proeven...
dat kan niet!!!
de kerriesaus is mislukt.. bah bah.. die was echt niet lekker!!![]()
![]()
geen idee, was net een hap meel...quote:Op woensdag 26 september 2012 18:39 schreef vannelle het volgende:
[..]
Jawel hoor, ik bak ook wel eens vis zonder dat ik het zelf lust en wacht dan de recensies wel af.
Maar hoezo kerriesaus mislukt? Wat kun je daar fout aan doen?
winkels leeg?quote:Op woensdag 26 september 2012 18:46 schreef espri het volgende:
Ben ik weer na een hele gezellige dag, hoe is het met jullie?
Ze zitten weer vol met vunzige praat.quote:Op woensdag 26 september 2012 18:46 schreef espri het volgende:
Ben ik weer na een hele gezellige dag, hoe is het met jullie?
dat vind ik wat anders.. vis of eigen yogurtquote:Op woensdag 26 september 2012 18:39 schreef vannelle het volgende:
[..]
Jawel hoor, ik bak ook wel eens vis zonder dat ik het zelf lust en wacht dan de recensies wel af.
Maar hoezo kerriesaus mislukt? Wat kun je daar fout aan doen?
Ligt eraan hoe rot die vis is.quote:Op woensdag 26 september 2012 18:49 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
dat vind ik wat anders.. vis of eigen yogurt
Geen van beide lokt mij erg aan....quote:Op woensdag 26 september 2012 18:49 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
dat vind ik wat anders.. vis of eigen yogurt
Hollandse.quote:Op woensdag 26 september 2012 18:54 schreef Inlognaam het volgende:
Maar ik ga even de vraag stellen: welke zal ik halen?
Hollands, Turks, Grieks, Duits, Frans of Zwitsers... van Aviko dan he?
Heb ik jou 2x geqoute?quote:Op woensdag 26 september 2012 18:54 schreef vannelle het volgende:
[..]
Geen van beide lokt mij erg aan....
Waarom quote jij mij eigenlijk 2x? Zo in de war van je mislukte saus?
quote:
Ik denk dan ook dat jij gelukkig getrouwd bent, kinderen hebt en met alle liefde voor hen een verse warme maaltijd bereidtquote:
Ik vind ze voor 1.25 wel goed te eten. Daar kan ik zelf niet voor koken.quote:Op woensdag 26 september 2012 19:14 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Ik vind ze stiekem niet eens zo lekker
Bijna Goed, gescheiden, kids al de deur uit en over 7 weken ben ik een getrouwde vrouwquote:Op woensdag 26 september 2012 19:13 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Ik denk dan ook dat jij gelukkig getrouwd bent, kinderen hebt en met alle liefde voor hen een verse warme maaltijd bereidt
Het is de Hollandse en de Italiaanse geworden trouwens. En die laatste ligt nu in de pan
De andere smaken haal ik morgen of overmorgen wel. Nu even voor de knapperige kleine aardappelblokjes gegaan van de Italiaanse.
Dat is ook zo hoorquote:Op woensdag 26 september 2012 19:15 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Ik vind ze voor 1.25 wel goed te eten. Daar kan ik zelf niet voor koken.
En nu kan ik ook nog eens multitasken. Moet alleen af en toe even naar de pan om te roeren.
Moet je trouwen of wil je?quote:Op woensdag 26 september 2012 19:16 schreef espri het volgende:
[..]
Bijna. Goed, gescheiden, kids al de deur uit en over 7 weken ben ik een getrouwde vrouw
Whahah, ik zal maar niet zeggen wat mn eerste gedachte is bij het zien van het plaatje... derhalve staat het in een spoilerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook hoi !
quote:[quote]Op woensdag 26 september 2012 19:18 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Whahah, ik zal maar niet zeggen wat mn eerste gedachte is bij het zien van het plaatje... derhalve staat het in een spoilerJe bent de enige niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zaterdag 14 april 2012 23:50 schreef innepin het volgende: Rucky en Merlijn zijn tof.
Op donderdag 21 juni 2012 00:22 schreef Papabear het volgende: We kennen elkaar, daten elkaar, doen elkaar en helpen elkaar. FHF O+
Op vrijdag 17 december 2010 13:58 schreef smegmanus het volgende: FOK!kers, hard van buiten. Zacht van binnen 8-)
Nouja, dadelijk wordt ik nog beticht van rellen. Plaats ik het in een spoiler, heb je het al gequote :/quote:
Maar ik zie het mezelf nog niet nadoen. Ik denk dat je dan pas foto's van mijn finish krijgt waar je helemaal van moet lachen.quote:Op woensdag 26 september 2012 19:21 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Nouja, dadelijk wordt ik nog beticht van rellen. Plaats ik het in een spoiler, heb je het al gequote :/
quote:Op woensdag 26 september 2012 19:20 schreef espri het volgende:
Haha nee hoor het is geen moetje maar wel echte liefde
Lijkt me ook vreselijk, een 'moetje'quote:Op woensdag 26 september 2012 19:20 schreef espri het volgende:
Haha nee hoor het is geen moetje maar wel echte liefde
omdat ik niet had gereageerd op de yogurtquote:Op woensdag 26 september 2012 18:54 schreef vannelle het volgende:
[..]
Geen van beide lokt mij erg aan....
Waarom quote jij mij eigenlijk 2x? Zo in de war van je mislukte saus?
quote:Op woensdag 26 september 2012 19:18 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Whahah, ik zal maar niet zeggen wat mn eerste gedachte is bij het zien van het plaatje... derhalve staat het in een spoilerloop het eerst zelf maar eensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dan heb je pas recht om een ander uit te lachen.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
sorry, maar het lijkt inderdaad een beetje raar op de foto...quote:Op woensdag 26 september 2012 19:28 schreef DJMO het volgende:
[..]
loop het eerst zelf maar eensdan heb je pas recht om een ander uit te lachen.
Ja Rucky! Ga jij die loop maar eens lopen! Ik doe 'm wel fietsend.quote:Op woensdag 26 september 2012 19:28 schreef DJMO het volgende:
[..]
loop het eerst zelf maar eensdan heb je pas recht om een ander uit te lachen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook hoi !
geen behoefte meer aan hen. Ik post er verder ook niets meer over, alleen nu toevallig die foto(s) omdat ik een wedstrijd gelopen heb. meer nietquote:Op woensdag 26 september 2012 19:33 schreef Ehhe het volgende:
Er is toch ook een hardlooptopic op fok? Kan je daar niet beter over je hardlopen praten? Met lotgenoten en zulks.
quote:Op woensdag 26 september 2012 19:34 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Ja Rucky! Ga jij die loop maar eens lopen! Ik doe 'm wel fietsend.
Ik lach je enkel uit omdat ie foto gemaakt is op het moment dat je dezelfde pose hebt als Koos Albert met stront aan zn wielen
Daar sta je er een stuk beter opquote:
PB maakte de mooiste finishfoto's overigens:quote:Op woensdag 26 september 2012 19:43 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Daar sta je er een stuk beter op
En verschijnt er bij de dame in het roze shirt spontaan een tepel als ik de foto scroll door een vlekje op mn monitor![]()
Ook daar kom je er stukken beter uit.. bij die andere had je gewoon een rare houding, terwijl je hier overduidelijk aan het hardlopen bent.quote:Op woensdag 26 september 2012 19:47 schreef DJMO het volgende:
[..]
PB maakte de mooiste finishfoto's overigens:
[ afbeelding ]
En de volgende stap.quote:Op woensdag 26 september 2012 19:47 schreef DJMO het volgende:
[..]
PB maakte de mooiste finishfoto's overigens:
[ afbeelding ]
Zin hebben is één ding maar het nog doen ook.quote:
Jullie komen toch wel in polonaise de finish over?quote:Op woensdag 26 september 2012 20:30 schreef YskaFredriksson het volgende:
Wat een gek, ik zou ook maar eens gaan lopen zo want anders word het met mij ook niks de 14e.
Ik ben al bezig met een 2 spans tuigje voor DJMO en M. Daar kan ik dan mijn karretje aanhangen.quote:Op woensdag 26 september 2012 20:33 schreef Rucky het volgende:
[..]
Jullie komen toch wel in polonaise de finish over?
Die zijn al zo getraind dat je de gouden koets erachter kan binden.quote:Op woensdag 26 september 2012 20:38 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Ik ben al bezig met een 2 spans tuigje voor DJMO en M. Daar kan ik dan mijn karretje aanhangen.
Ik wil je anders wel met een rolstoel over de finish rijden alsl het echt niets wordt.quote:Op woensdag 26 september 2012 20:30 schreef YskaFredriksson het volgende:
Wat een gek, ik zou ook maar eens gaan lopen zo want anders word het met mij ook niks de 14e.
Ik dacht eigenlijk meer aan afzeggenquote:Op woensdag 26 september 2012 20:49 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Ik wil je anders wel met een rolstoel over de finish rijden alsl het echt niets wordt.
Maar in de verkeerde vestiging zekerquote:Op woensdag 26 september 2012 20:53 schreef Ehhe het volgende:
Ik was vanmiddag nog in je winkel Yska
De oude jaquote:Op woensdag 26 september 2012 20:55 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Maar in de verkeerde vestiging zeker
Potverdikke! De nieuwe heeft een ander assortiment hoorquote:
ik was bij de oude in de buurtquote:Op woensdag 26 september 2012 20:58 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Potverdikke! De nieuwe heeft een ander assortiment hoor
Mijn overtuigingskracht werkt dus duidelijk niet!quote:
Rondje om je huis is ook al een rondje he? Dan ben je wellicht in 2-3 minuten klaar, maa rheb je wel een rondje gelopen!quote:Op woensdag 26 september 2012 21:00 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Mijn overtuigingskracht werkt dus duidelijk niet!
Nou k ben dr ff van tussen. Even een rondje erop wagen!
Heb je ook een biertje en een asbak?quote:Op woensdag 26 september 2012 22:34 schreef espri het volgende:
slaapt iedereen al?
ik zet een fles rode wijn en een paar glazen hier neer en ook een hapje, wie weet.......
Nee. Mn kelderbox is te vol. Daarom zeg ik ook dat ik er niet nog een bij moet kopen.quote:Op woensdag 26 september 2012 22:37 schreef espri het volgende:
tast toe zou ik zeggen,
dus jij hebt weer een fiets op het oog?
is je tuin zo groot?
en nu doorverkopen met winst?quote:Op woensdag 26 september 2012 22:42 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Nee. Mn kelderbox is te vol. Daarom zeg ik ook dat ik er niet nog een bij moet kopen.
Maar tegelijkertijd weet ik dat het een enorm koopje is waar best 2-300 euro op te pakken moet zijn met wat geduld.
Alleen is ie te klein voor mij...
Het grappige is, dat de fiets die ik laatst gekocht heb dat ik die voor de neus van deze verkoper heb weggekaapten ie mij flink overboden heeft
Heeft er iemand hier een steekwagentje jongens?quote:Op woensdag 26 september 2012 22:41 schreef Rucky het volgende:
Wil iemand mij naaar mijn bed dragen?
Gewoon bij 1 enkel pakken en achter je aanslepenquote:Op woensdag 26 september 2012 22:44 schreef billie1985 het volgende:
[..]
Heeft er iemand hier een steekwagentje jongens?
Alle fietsen die ik heb gekocht heb ik voor leuke prijsje gekocht. Daar maak ik geen verlies op.quote:
meteen een goede leer voor je geweest dusquote:Op woensdag 26 september 2012 22:45 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Alle fietsen die ik heb gekocht heb ik voor leuke prijsje gekocht. Daar maak ik geen verlies op.
Op eentje na mogelijk; die ik gekocht heb voor mogelijk de hoofdprijs. Omdat ik toen niet wist dat ie zo rap zn prijzen verlaagt.
dat moet je toch doen met vrouwen? Om vervolgens mee te sleuren naar je grot?quote:Op woensdag 26 september 2012 22:45 schreef vannelle het volgende:
[..]
Gewoon bij 1 enkel pakken en achter je aanslepen
Van boven of onder?quote:
Alsjeblieft, geef hier geen antwoord op, ik wil het niet wetenquote:
Nah, ik heb m teruggepakt door mn vorige fiets voor zijn neus weg te kapenquote:Op woensdag 26 september 2012 22:46 schreef espri het volgende:
[..]
meteen een goede leer voor je geweest dus
* DJMO tondeuse paktquote:
ja dat zal je nooit weten he?quote:Op woensdag 26 september 2012 22:55 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Nah, ik heb m teruggepakt door mn vorige fiets voor zijn neus weg te kapen
En op zich is ook die fiets wel het geld waard want uniek exemplaar.
Alleen had ik 'm achteraf gezien ook goedkoper kunnen krijgen wellicht? Zal ik nooit weten, maar denk dus van wel. Zo maar even van ander bandje voorzien trouwens, is ie weer rijdbaarEn kan ie ook marktplaats op. Dr moeten er 2 weg, minimaal.
Van boven of onder?quote:
Boven dus.quote:
boven, da's grunn.. kom jij foto's maken de 14e??quote:Op woensdag 26 september 2012 23:04 schreef Rucky het volgende:
[..]
Van boven of onder?
[..]
Boven dus.![]()
![]()
Ies primaquote:Op woensdag 26 september 2012 21:18 schreef DJMO het volgende:
Yska .. kan ik zaterdag de 13e bij jou blijven slapen? De kids blijven tot maandag bij hun vader. Ik wil zondag het risico niet lopen dat ik door vertraging de wedstrijd mis ...
je bent een schat!quote:
Als jij even regelt dat ik ook bij Yska mag logeren.quote:Op woensdag 26 september 2012 23:06 schreef DJMO het volgende:
[..]
boven, da's grunn.. kom jij foto's maken de 14e??
lul. je sloeg de dtd ook al over. dusquote:Op woensdag 26 september 2012 23:17 schreef Rucky het volgende:
[..]
Als jij even regelt dat ik ook bij Yska mag logeren.![]()
Maar ik denk dat ik dan nog druk bezig ben in mijn huisje. Dus ik sla deze keer over.
Je kan ook hulp aan Rucky aanbieden, zodat ie dan wel al klaar is met zn huisje.quote:Op woensdag 26 september 2012 23:18 schreef DJMO het volgende:
[..]
lul. je sloeg de dtd ook al over. dus
en waar denk jij dat ik en papabear volgend weekend zijn? juist... daar!quote:Op woensdag 26 september 2012 23:19 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Je kan ook hulp aan Rucky aanbieden, zodat ie dan wel al klaar is met zn huisje.
Is dat geen goed idee
Hij is toch niet contractueel verplicht?quote:Op woensdag 26 september 2012 23:18 schreef DJMO het volgende:
[..]
lul. je sloeg de dtd ook al over. dus
Hoe laat kan jij ook alweer?quote:Op woensdag 26 september 2012 23:21 schreef Inlognaam het volgende:
Beetje doorwerken dan... moet lukkenHet is nog niet de 14e
quote:Op woensdag 26 september 2012 23:38 schreef Inlognaam het volgende:
Vanaf het moment dat ik wakker ben plus 1,5 uur in principe. Als ik verder geen verplichtingen heb tenminste. Vooralsnog heb ik nu niets staan.
quote:Op woensdag 26 september 2012 22:34 schreef espri het volgende:
slaapt iedereen al?
ik zet een fles rode wijn en een paar glazen hier neer en ook een hapje, wie weet.......
Ik ook maar niet lang meer.quote:
ja, ik ga ook...quote:
ow.. dan moet ik zo nog even bezigquote:
Gewoon even aan Rucky denken, dan kun je het overslaanquote:Op donderdag 27 september 2012 01:23 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
ow.. dan moet ik zo nog even bezig
thanks, die hielpquote:Op donderdag 27 september 2012 01:47 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Gewoon even aan Rucky denken, dan kun je het overslaan
quote:Op donderdag 27 september 2012 01:47 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Gewoon even aan Rucky denken, dan kun je het overslaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |