met ananas!!quote:
tuurlijk met liefde, anders is er helemaal niets aan... dat kokenquote:Op woensdag 26 september 2012 17:17 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
en met liefde klaargemaakt![]()
Love is in the air!
jij snapt hem!quote:Op woensdag 26 september 2012 17:19 schreef Inlognaam het volgende:
Hahaha.
Kan het hier wel mee eens zijn. Koken is voor mij ook niet bepaald iets wat ik leuk vind. Eerder noodzakelijk iets.
als ik alleen ben, pak ik net zo makkelijk een blik/pak soepquote:Op woensdag 26 september 2012 17:19 schreef Inlognaam het volgende:
Hahaha.
Kan het hier wel mee eens zijn. Koken is voor mij ook niet bepaald iets wat ik leuk vind. Eerder noodzakelijk iets.
Ik heb gelezen dat mango het goed doet bij haar. Al dan niet op een rubber hoesjequote:Op woensdag 26 september 2012 17:34 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
als ik alleen ben, pak ik net zo makkelijk een blik/pak soep
maar met iemand kan ik helemaal los gaan
d-c merkt dat van het weekeinde wel
kloptquote:Op woensdag 26 september 2012 17:40 schreef Inlognaam het volgende:
Ik heb gelezen dat mango het goed doet bij haar. Al dan niet op een rubber hoesje
quote:Op woensdag 26 september 2012 17:40 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Ik heb gelezen dat mango het goed doet bij haar. Al dan niet op een rubber hoesje
fluister het eens in mijn oor *lief kijkt*quote:Op woensdag 26 september 2012 17:42 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
klopt
maar ik had iets anders in petto dus...
ff afwachten of dat ook in goede aarde valt
quote:Op woensdag 26 september 2012 17:43 schreef dolfina-chica het volgende:
fluister het eens in mijn oor *lief kijkt*
* Inlognaam fluistert dat ie denkt dat Kwiebuske heerlijk verse pudding heeft en de dag ervoor net even wat meer fruit heeft gegeten dan normaalquote:Op woensdag 26 september 2012 17:43 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
fluister het eens in mijn oor *lief kijkt*
*proest*quote:Op woensdag 26 september 2012 17:44 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
* Inlognaam fluistert dat ie denkt dat Kwiebuske heerlijk verse pudding heeft en de dag ervoor net even wat meer fruit heeft gegeten dan normaal
*knipper knipper* *glimlach* *knipper knipper*quote:
quote:Op woensdag 26 september 2012 17:44 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
* Inlognaam fluistert dat ie denkt dat Kwiebuske heerlijk verse pudding heeft en de dag ervoor net even wat meer fruit heeft gegeten dan normaal
Je hebt nog nooit zelf geproeft?quote:Op woensdag 26 september 2012 18:23 schreef vannelle het volgende:
Vruchtenyoghurt is wel veel lekkerder dan lauwe yoghurt heb ik gehoord.
een ander het voorschotelen zonder zelf te proeven...quote:
Jawel hoor, ik bak ook wel eens vis zonder dat ik het zelf lust en wacht dan de recensies wel af.quote:Op woensdag 26 september 2012 18:37 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
een ander het voorschotelen zonder zelf te proeven...
dat kan niet!!!
de kerriesaus is mislukt.. bah bah.. die was echt niet lekker!!![]()
![]()
geen idee, was net een hap meel...quote:Op woensdag 26 september 2012 18:39 schreef vannelle het volgende:
[..]
Jawel hoor, ik bak ook wel eens vis zonder dat ik het zelf lust en wacht dan de recensies wel af.
Maar hoezo kerriesaus mislukt? Wat kun je daar fout aan doen?
winkels leeg?quote:Op woensdag 26 september 2012 18:46 schreef espri het volgende:
Ben ik weer na een hele gezellige dag, hoe is het met jullie?
Ze zitten weer vol met vunzige praat.quote:Op woensdag 26 september 2012 18:46 schreef espri het volgende:
Ben ik weer na een hele gezellige dag, hoe is het met jullie?
dat vind ik wat anders.. vis of eigen yogurtquote:Op woensdag 26 september 2012 18:39 schreef vannelle het volgende:
[..]
Jawel hoor, ik bak ook wel eens vis zonder dat ik het zelf lust en wacht dan de recensies wel af.
Maar hoezo kerriesaus mislukt? Wat kun je daar fout aan doen?
Ligt eraan hoe rot die vis is.quote:Op woensdag 26 september 2012 18:49 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
dat vind ik wat anders.. vis of eigen yogurt
Geen van beide lokt mij erg aan....quote:Op woensdag 26 september 2012 18:49 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
dat vind ik wat anders.. vis of eigen yogurt
Hollandse.quote:Op woensdag 26 september 2012 18:54 schreef Inlognaam het volgende:
Maar ik ga even de vraag stellen: welke zal ik halen?
Hollands, Turks, Grieks, Duits, Frans of Zwitsers... van Aviko dan he?
Heb ik jou 2x geqoute?quote:Op woensdag 26 september 2012 18:54 schreef vannelle het volgende:
[..]
Geen van beide lokt mij erg aan....
Waarom quote jij mij eigenlijk 2x? Zo in de war van je mislukte saus?
quote:
Ik denk dan ook dat jij gelukkig getrouwd bent, kinderen hebt en met alle liefde voor hen een verse warme maaltijd bereidtquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |