Dit topic is speciaal gemaakt voor mensen die net begonnen zijn met hardlopen, of die zich nog thuis voelen hier . Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of C25K: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over je voortgang, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat..Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen . ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Er zijn 3 verschillende hardlooptopics gaande: [LIF] Topicreeks: Hardlopen voor beginners : Specifiek bedoeld voor mensen die hardlopen gebruiken om bijv af te vallen, over de kleding te praten etc. Tevens zijn we allemaal recent begonnen met hardlopen [SPT] Topicreeks: Hardlopen voor beginners : Voor de hardlopers die hardlopen werkelijk als een sport zien maar die wel net begonnen zijn. [SPT] Topicreeks: Centraal topic voor amateurhardlopers : Dit topic is voor de hardlopers die geen beginners meer zijn, al aardig wat wedstrijden lopen, flink op de tijden letten maar toch nog amateurs zijn.
Kijk en post gezellig mee in het topic wat voor jou van toepassing is ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Tevens zijn we een Fok! Endomondo team begonnen! Dus gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen Stuur even een PM/DM naar GotC als je je hebt aangemeld
Gewoon de hele tijd met nog half open ogen, beetje tranen.. scheelt ook dat ik echt verrot heb geslapen vannacht, denk ik. Was elk uur zowat wakker, waarvan een keer bijna helemaal zonder deken en (dus) ijskoud en dan duurde het weer 20 minuten voordat ik warm was en sliep In totaal misschien 5,5 uur geslapen
ik probeer wel afwisseling... maar vooral 's ochtends is een drama om te starten
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren. Ecosia ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
Ik denk dat je de HM wel zou kunnen halen trouwens...want je basis is er wel Misschien moet je alleen je doel bijstellen naar uitlopen, en dan de HM gaan zien als een gewone lange duurloop?
ging voor de 5km tempoloop maar bij 2 km begon het te borrelen en binnen een halve km stond ik stil. even gepauzeerd en toen rustig geprobeerd tot 3 km maar dat was niet mogenlijk. naar huis gewandeld met de staart tussen de benen. buikgriep.......... bleegh en nee niet zulke toestanden als op het bekende plaatje.
home is where doghair sticks to anything but the dog!
ging voor de 5km tempoloop maar bij 2 km begon het te borrelen en binnen een halve km stond ik stil. even gepauzeerd en toen rustig geprobeerd tot 3 km maar dat was niet mogenlijk. naar huis gewandeld met de staart tussen de benen. buikgriep.......... bleegh en nee niet zulke toestanden als op het bekende plaatje.
Ik denk dat je de HM wel zou kunnen halen trouwens...want je basis is er wel Misschien moet je alleen je doel bijstellen naar uitlopen, en dan de HM gaan zien als een gewone lange duurloop?
kan, maar niet van harte daar heb ik de afgelopen maanden niet voor getrained...
naja, fucking klote blessures en nu die kut griep. Mn hardloophumeur is op een aardig dieptepunt kan ik je vertellen...
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren. Ecosia ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
klote
Maar je kunt gaan zitten mokken en je kunt een nieuw doel gaan stellen (Egmond?) en je focus daarnaartoe verschuiven
doel en focus blijft het zelfde. HM amsterdam ga ik hoe dan ook lopen. Ja, "uitlopen" zal het wel worden, doel blijft <2 uur. Het schema wat ik nu volg staat op 1:55. Imho nog steeds realistisch..
gewoon het beste zien te maken van de komende 4 weken.
en ach, november de 7heuvelenloop, gaan we daar toch lekker een rondje rennen
kortom, ik moet inderdaad niet mokken... maar gezeik op mn werk + ziekte + blessure + kut gelopen op een 10 em doet mij de moed in de schoenen zakken.
terwijl ik juist zoveel lekkere loopjes heb gehad afgelopen maaden... hollandsche rading -> bussum Baarn -> bussum Almere -> bussum Weesp -> bussum Vleuten -> Dieren (over de posbank) Midzomernachtcross
misschien moet ik daar maar een paar nachten over dromen, dan komt het vast goed
doel en focus blijft het zelfde. HM amsterdam ga ik hoe dan ook lopen. Ja, "uitlopen" zal het wel worden, doel blijft <2 uur. Het schema wat ik nu volg staat op 1:55. Imho nog steeds realistisch..
gewoon het beste zien te maken van de komende 4 weken.
Ik heb trouwens wel een kleine startvakgerelateerde uitdaging bij de Zevenheuvelenloop. Ik heb een tijd van 1u25min opgegeven, maar dat is inmiddels niet helemaal meer juist...
Ik heb trouwens wel een kleine startvakgerelateerde uitdaging bij de Zevenheuvelenloop. Ik heb een tijd van 1u25min opgegeven, maar dat is inmiddels niet helemaal meer juist...
Je weet niet half hoe jaloers ik ben op je looptijden Yur Maar mooi om te zien hoe makkelijk het je afgaat en ik hoop dat je echt een top tijd loopt (amsterdam en nijmegen )
Dat maakt bij de 7heuvelen niet zoveel uit YUR! En het parcours is eigenlijk overal breed genoeg om rustig je eigen tempo te lopen (sneller of langzamer) en in te halen.
Je weet niet half hoe jaloers ik ben op je looptijden Yur Maar mooi om te zien hoe makkelijk het je afgaat en ik hoop dat je echt een top tijd loopt (amsterdam en nijmegen )
Blijven trainen! Als ik het kan, moet iedereen hier het ook kunnen
Ohja, ik loop natuurlijk via via jouw werk...was ik alweer vergeten
quote:
Op woensdag 26 september 2012 10:24 schreef motorbloempje het volgende: Dat maakt bij de 7heuvelen niet zoveel uit YUR! En het parcours is eigenlijk overal breed genoeg om rustig je eigen tempo te lopen (sneller of langzamer) en in te halen.
Ik las in het andere topic juist allemaal verhalen over het moeilijk in kunnen halen bij de 7HL
Heb ik werkelijk waar niets van gemerkt toen ik 'm liep. Ik startte in het laatste vak samen met en achter heel veel andere mensen en was zelfs met 'n tijd van 1.42.00 zeker niet de snelste maar heb nog aardig wat mensen ingehaald en ik vond het juist een hele ruime loop, om het zo maar even te zeggen. De CPC werd ik bekant claustrofobisch van, daarentegen.
Op woensdag 26 september 2012 10:29 schreef motorbloempje het volgende: Heb ik werkelijk waar niets van gemerkt toen ik 'm liep. Ik startte in het laatste vak samen met en achter heel veel andere mensen en was zelfs met 'n tijd van 1.42.00 zeker niet de snelste maar heb nog aardig wat mensen ingehaald en ik vond het juist een hele ruime loop, om het zo maar even te zeggen. De CPC werd ik bekant claustrofobisch van, daarentegen.
De CPC heeft inderdaad een flinke bottleneck vlak na de start...
De CPC heeft inderdaad een flinke bottleneck vlak na de start...
Yup, dat was echt supervervelend en heeft m'n tijd toen ook wel echt genekt. Zeker op een 5kmn afstand is dan zo'n vernauwing/vertraging echt 'funest'. Zat toen namelijk net boven de 30min, terwijl ik 'm écht wel sneller had gelopen als ik in een keer door had gekund
naja, fucking klote blessures en nu die kut griep. Mn hardloophumeur is op een aardig dieptepunt kan ik je vertellen...
Not to worry, ik had ook 1:50 als doel. Maar door de ontwikkelingen van de afgelopen maand (niet kunnen lopen) heb ik dat doel al lang en breed opzij geschoven. Ik heb nu het doel van vorig jaar weer uit de kast gehaald. 6/km lopen, is een eindtijd van 2:06:35.
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.