Nicequote:Op zaterdag 6 oktober 2012 22:33 schreef zwarte_hand het volgende:
^^ ff een interne mededeling van huishoudelijke aard, zodat er geen onnodige kilometers gereden worden: ............. de stok is verplaatst
Na een ritje van 893km die mij o.a.. voerde via Wateringen naar Nieuw-Vennep kon ik het niet nalaten om via Noordwijk aan Zee te rijden om te kijken of de stok er nog lag op de Koningin Astrid Boulevard alwaar ik vlakbij het alom bekende Ei van Noordwijk de ons bekende stok met een nieuw slot vond.
Ik heb hem mee genomen, en heb hem in het voor mij zeer "hoge" noorden neergelegd heb.
De melding even vlug hier neer gezet, zodat er niemand voor niks rijd, nu uitrusten en bij komen, morgen de foto's bekijken/bewerken en plaatsen ......![]()
![]()
oja voor hen die alvast willen gaan zoeken, de route volgens mij rittenstaat ongeveer:
Wateringen, (Noordwijk), Nieuw-Vennep, Zeist, Amersfoort,Dronryp, Lutjegast
16 Adressen in 14,5 uur........
Tellen 5 verschillende plaatsen in 1 weekend niet mee?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 22:44 schreef Maringo het volgende:
[..]
Nice![]()
Dat was ook het einde van de Zuid-Hollandse streak. 10 plaatsen in ZH aangedaan in iets meer dan een maand én ook nog een week uit de roulatie. Ook nice.
Als ik het zo goed bekeken heb, de langste streak binnen 1 provincie met unieke gemeentes.
Tuurlijk wel, maar dat is een andere statistiek.quote:Op zondag 7 oktober 2012 11:54 schreef boertie het volgende:
[..]
Tellen 5 verschillende plaatsen in 1 weekend niet mee?
in het voor mij "hoge" noorden, wil niet zeggen dat het voor iedereen het " hoge noorden" is (let op de aanhalingstekens)quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 22:33 schreef zwarte_hand het volgende:
Ik heb hem mee genomen, en heb hem in het voor mij zeer "hoge" noorden neergelegd.
Hier 140KM enkele reis met de fiets.quote:Op zondag 7 oktober 2012 17:27 schreef kanovinnie het volgende:
Werkt goed zo met die TR's
Met 62 km enkele reis ligt hij nu nog even te ver weg om te halen.
den helder>daarheen is 120 hoor.quote:Op zondag 7 oktober 2012 17:35 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hier 140KM enkele reis met de fiets.
Je moet wel het fiets icoontje aanklikken op Maps.quote:
m1st1g komt dinsdag terug. Ik betwijfel of ie vrijdag daar dan nog zal liggen.quote:Op zondag 7 oktober 2012 17:42 schreef ursel het volgende:
Dat moet hier zijn.
Als die er volgende week ligt neem ik hem wel weer mee.
Kom er vrijdag langs en ga naar een uitstekende plaats toe
Fietsdingetje klopt nog lang niet. Lopen is veel beter.quote:Op zondag 7 oktober 2012 17:55 schreef Maringo het volgende:
[..]
Je moet wel het fiets icoontje aanklikken op Maps.Dan kom ik ook op 140 km..
[..]
m1st1g komt dinsdag terug. Ik betwijfel of ie vrijdag daar dan nog zal liggen.
Dan haal ik hem morgen op en dump hem pas vrijdag als het zo moetquote:Op zondag 7 oktober 2012 17:55 schreef Maringo het volgende:
[..]
Je moet wel het fiets icoontje aanklikken op Maps.Dan kom ik ook op 140 km..
[..]
m1st1g komt dinsdag terug. Ik betwijfel of ie vrijdag daar dan nog zal liggen.
Dat mag heul niet.quote:Op zondag 7 oktober 2012 18:16 schreef ursel het volgende:
[..]
Dan haal ik hem morgen op en dump hem pas vrijdag als het zo moet
Deze routeplanner van de fietsersbond is best goed moet ik zeggen:quote:Op zondag 7 oktober 2012 18:00 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Fietsdingetje klopt nog lang niet. Lopen is veel beter.
Als ik de stok dinsdag ophaal, is de volgende locatie binnen Zuid Holland. Doe ik het tegen het weekend, kan ik niets belovenquote:Op zondag 7 oktober 2012 18:16 schreef ursel het volgende:
[..]
Dan haal ik hem morgen op en dump hem pas vrijdag als het zo moet
quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:05 schreef kanovinnie het volgende:
Tsjah. Wel de stok gehaald en verplaatst, maar fototoestel vergeten
Gevonden...quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:09 schreef kanovinnie het volgende:
Zoek 't dorpje maar eens op in Google
Ga ik morgen allemaal even naar kijken, bedankt voor het opmerkenquote:Op zondag 7 oktober 2012 21:41 schreef Maringo het volgende:
Tara: Nummer 35 van de derde ronde, Boomhoek, ligt in Noord-Holland, in de gemeente Wijdemeren. Tevens moet Woerden in het gemeentelijstje opgenomen worden bij Utrecht.
En nummers 5 & 6 van vierde ronde zijn twee jaar te laat.
Inderdaad, ik weet nog dat ik Teckop eruit had gelaten omdat er geen borden meer staan, later alsnog toegevoegd vanwege die verplaatsing. Maar geen datum erbij gezet vervolgens.quote:Op maandag 8 oktober 2012 08:58 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Stom van die data, die zijn aangepast.
Nauerna in de Wiki's gezet
Nu dus wel de ZH-run ten einde
Boomhoek ook aangepast. Dat was ook destijds inderdaad NH, geen Utrecht
Nu nog kijken naar Woerden
edit: Woerden zat niet in het gemeentelijstje, en hoeft ook niet, want:
12. 12-09-2004 Teckop Utrecht D.O.L.F, KixAss456 (ronde 2)
Teckop ligt in de gemeente Woerden
Dat van Boomhoek/Loosdrecht was volgens Wikipedia in 2002, dus voordat de stok daar lagquote:Op maandag 8 oktober 2012 09:08 schreef Maringo het volgende:
[..]
Inderdaad, ik weet nog dat ik Teckop eruit had gelaten omdat er geen borden meer staan, later alsnog toegevoegd vanwege die verplaatsing. Maar geen datum erbij gezet vervolgens.![]()
Boomhoek was toentertijd wel Utrecht. Zie gemeente Loosdrecht waar ie toen onder viel. Loosdrecht is overgeheveld naar NH om zo samen met twee andere gemeente het huidige Wijdemeren te vormen.
Ja, maar die schijnt weggehaald te zijn. Dat las ik in de plaatsengids. En ik zie hem ook niet op Maps.quote:Op maandag 8 oktober 2012 09:10 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Dat van Boomhoek/Loosdrecht was volgens Wikipedia in 2002, dus voordat de stok daar lag
Enneh:
[ afbeelding ]
Ik zit er net naar te kijken. De plaatsengids heeft ook een foto, van mei 2009, maar bij Streetview (feb. 2009) kan ik hem niet vinden.quote:Op maandag 8 oktober 2012 09:16 schreef Maringo het volgende:
[..]
Ja, maar die schijnt weggehaald te zijn. Dat las ik in de plaatsengids. En ik zie hem ook niet op Maps.
Nee, daar is ie al geweestquote:Op maandag 8 oktober 2012 17:51 schreef kanovinnie het volgende:
Naar Harsenkarspel en Zijpe bedoel je?
Breng hem dan maar even naar het huidige schagen dan haal ik hem wel even op, gooi ik hem even op texel dan is hij daar ook geweest!quote:Op maandag 8 oktober 2012 19:45 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Nee, daar is ie al geweestMaar als het 1 gemeente wordt is Schagen gelijk geschrapt, dan is daar geweest, zonder daadwerkelijk in de huidige gemeente Schagen te zijn geweest
Haal hem maar op in nauerna.quote:Op maandag 8 oktober 2012 19:53 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Breng hem dan maar even naar het huidige schagen dan haal ik hem wel even op, gooi ik hem even op texel dan is hij daar ook geweest!
Te ver...quote:
Mietjequote:
Heb je Rijnwoude rood gelaten in zh?quote:Op maandag 8 oktober 2012 19:50 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Nieuw kaartje:
[ afbeelding ]
Ter vergelijking, dit is het kaartje van oktober 2011, een jaar geleden:
[ afbeelding ]
Foutje, op verkeerde gemeente-lijstje (die uit de OP) denk ik. Ik had ze beiden openstaanquote:Op maandag 8 oktober 2012 21:18 schreef Maringo het volgende:
[..]
Heb je Rijnwoude rood gelaten in zh?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |