Ik doe wat ik kan. Ik heb actief gefolderd voor de sopn, ik heb een bankrekening bij Triodos i.p.v. een reguliere bank en ik roep anderen op hetzelfde te doen.quote:Op dinsdag 25 september 2012 22:50 schreef Ravvie het volgende:
[..]
Dat je zelf eens het verschil gaat maken.
of men is gewoon niet geinteresseert in je 'revolutie'quote:Op dinsdag 25 september 2012 22:49 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Ik verwacht binnen enkele maanden weer verkiezingen in Nederland.![]()
Hoef ik alleen de datum aan te passen!![]()
Een revolutie zou beter zijn, maar ja het Nederlandse volk is te druk bezig met sterren zingen, springen, dansen, neuken, schijten, pissen, eten en de dagelijkse update op hun gezichtsboek.Met foto's van de 'kidz en een poot van Fikkie'.
![]()
![]()
slaaf zijn is een keuze.quote:Op dinsdag 25 september 2012 22:55 schreef sp3c het volgende:
[..]
of men is gewoon niet geinteresseert in je 'revolutie'
Of Partizanen. Voorbeelden zat, maar die zijn allemaal buiten Nederland en buiten Fryslan.quote:Op dinsdag 25 september 2012 22:57 schreef my2cents het volgende:
Haha, FARCFunny Articulating Retarted Cunts
noem het wat je wil maar zolang de meerderheid daarvoor kiest blijf je een roepende in de woestijnquote:Op dinsdag 25 september 2012 22:57 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
slaaf zijn is een keuze.
Veel Nederlanders zijn liever slaaf. Tsja.
Revolutie, klinkt romantisch hoor. Maar je hebt geen idee hoe goed je het werkelijk hebt. Je leeft in een bijzonder rijk, ontwikkeld en welvarend land.quote:Op dinsdag 25 september 2012 22:55 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Ik zou bij het FARC kunnen gaan zitten, maar ik zou dan iets in Nederland moeten organiseren. Als echter het overgrote deel van Nederland graag een slaaf is en uitgebuit wordt, dan gaat een revolutie, een vrijheidsstrijd, een volksopstand nooit lukken.
Zodra echter hier ook de pijn gevoeld gaat worden, want graaiers hebben immers nooit genoeg en dat is ook de kuil die ze voor zichzelf graven, dan ben ik geen roepende meer in de woestijn.quote:Op dinsdag 25 september 2012 23:00 schreef sp3c het volgende:
[..]
noem het wat je wil maar zolang de meerderheid daarvoor kiest blijf je een roepende in de woestijn
hoelang roep je dit nu al?quote:Op dinsdag 25 september 2012 23:04 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Zodra echter hier ook de pijn gevoeld gaat worden, want graaiers hebben immers nooit genoeg en dat is ook de kuil die ze voor zichzelf graven, dan ben ik geen roepende meer in de woestijn.
In Spanje was het ook ooit rustig en zou niemand aan een volksopstand of omverwerping van de illegale regering hebben gedacht. Maar goed, de poep heeft de ventilator geraakt in Spanje.
Nu is het wachten tot het in Nederland ook hommeles wordt, doordat criminelen een greep uit de staatskas doen, waardoor ook Nederland instort. En je zult zien, dat Geer en Goor dan ineens een stuk minder kijkers trekken en men wel massaal de straat opgaat.
Zeker, communistische meisjes kunnen beeldschoon zijn en ook nog strijdlustig.quote:
Klopt. Oa met de mijnwerkers:quote:Op dinsdag 25 september 2012 23:03 schreef karton2 het volgende:
Deze demonstratie is toch niet zo heel groot nieuws volgens mij. In Spanje zijn zo volgens mij al een jaar non stop aan het demonstreren.
Oh zeker wel.quote:Op dinsdag 25 september 2012 23:05 schreef sp3c het volgende:
[..]
hoelang roep je dit nu al?
gaan we het nog mee maken of niet?
Elke keer wanneer jij het over de FARC hebt kookt mijn bloed. De FARC die vele onschuldige mensen heeft vermoord of ontvoerd, die bommen legt in stadsbussen, grote delen van Colombia ontoegankelijk maakt (dat heeft jouw grote liefde Tanja persoonlijk gedaan).quote:Op dinsdag 25 september 2012 22:55 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Ik doe wat ik kan. Ik heb actief gefolderd voor de sopn, ik heb een bankrekening bij Triodos i.p.v. een reguliere bank en ik roep anderen op hetzelfde te doen.
Ik zou bij het FARC kunnen gaan zitten, maar ik zou dan iets in Nederland moeten organiseren. Als echter het overgrote deel van Nederland graag een slaaf is en uitgebuit wordt, dan gaat een revolutie, een vrijheidsstrijd, een volksopstand nooit lukken.
Mja youtube filmpje komt niet van een Spanjaard, heb het verder nog niet gebruikt zien worden behalve in dit topic.quote:Op dinsdag 25 september 2012 23:23 schreef Strani het volgende:
Als overigens de Spaanse revolutie frases als 'Comandante Che Guevara' gaat gebruiken, heb ik nog liever Rajoy.
Misschien hangt ie nog de originele ideologieën van de FARC aan, waar nog wat voor te zeggen viel, en heeft ie idd geen benul van tot wat de FARC verworden is.... mag ik hopenquote:Op dinsdag 25 september 2012 23:19 schreef Strani het volgende:
[..]
Elke keer wanneer jij het over de FARC hebt kookt mijn bloed. De FARC die vele onschuldige mensen heeft vermoord of ontvoerd, die bommen legt in stadsbussen, grote delen van Colombia ontoegankelijk maakt (dat heeft jouw grote liefde Tanja persoonlijk gedaan).
Je weet niet waar je het over hebt.
och ... als el Che het grote voorbeeld is dan kunnen we rustig slapenquote:Op dinsdag 25 september 2012 23:23 schreef Strani het volgende:
Als overigens de Spaanse revolutie frases als 'Comandante Che Guevara' gaat gebruiken, heb ik nog liever Rajoy.
Er zijn helaas ook nog een heleboel mensen die de originele ideologieën van het kapitalisme aanhangen. Het huidige kapitalisme en zijn gevolgen is een van de grootste massamoordenaars in de geschiedenis.quote:Op dinsdag 25 september 2012 23:28 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Misschien hangt ie nog de originele ideologieën van de FARC aan, waar nog wat voor te zeggen viel, en heeft ie idd geen benul van tot wat de FARC verworden is.... mag ik hopen
Zoals je in veel topics kunt zien ben ik fel tegen de grote bankrovers. Maar ik heb duizend maal liever de rovers van Goldman Sachs and friends dan de sadistische moordenaars van de FARC. Ga eens naar Colombia, of praat met Colombianen. Je weet niet waar je het over hebt, echt niet. Mijn Colombiaanse vriendin wil nog steeds niet terug naar Colombia vanwege de traumas die ze daar heeft opgelopen door jouw lieve FARC vrienden.quote:Op dinsdag 25 september 2012 22:55 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Ik doe wat ik kan. Ik heb actief gefolderd voor de sopn, ik heb een bankrekening bij Triodos i.p.v. een reguliere bank en ik roep anderen op hetzelfde te doen.
Dit dus.quote:Op dinsdag 25 september 2012 23:19 schreef Strani het volgende:
[..]
Elke keer wanneer jij het over de FARC hebt kookt mijn bloed. De FARC die vele onschuldige mensen heeft vermoord of ontvoerd, die bommen legt in stadsbussen, grote delen van Colombia ontoegankelijk maakt (dat heeft jouw grote liefde Tanja persoonlijk gedaan).
Je weet niet waar je het over hebt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |