Live beeldquote:Botsingen bij betoging in Madrid
MADRID - Duizenden Spanjaarden zijn dinsdag voor het parlement in Madrid gaan betogen tegen het bezuinigingsbeleid van het kabinet van premier Mariano Rajoy.
AFP
Protest in Madrid Fotoserie
De politie voerde charges uit toen de demonstranten probeerden langs de dranghekken te komen die hun de toegang tot de volksvertegenwoordiging beletten.
Zeker drie betogers zijn gearresteerd, een raakte gewond, aldus verslaggevers ter plaatse. De organisatoren van de demonstratie hadden ertoe opgeroepen het parlement te omsingelen. De autoriteiten zeiden zo'n ''poging tot staatsgreep'' niet te accepteren.
Terwijl buiten meer dan 1300 agenten de circa 3000 betogers in bedwang hielden, ging de vergadering in het parlementsgebouw ongestoord door.
De betogers verwijten Rajoy dat hij met zijn bezuinigingen de beloftes schendt die hij voor de verkiezingen in november 2011 heeft gedaan.
Voetbalvereniging en schoolkantine krijgen ook subsidie.quote:Op dinsdag 25 september 2012 22:24 schreef Sjabba het volgende:
[..]
Mensen kunnen zelf prima kiezen wat ze steunen en wat niet.
Veel geven liever wat aan de voetbalvereniging of schoolkantine ipv een raar kunstwerk langs de snelweg.
Duh, dat is het omslachtige ervan.quote:Op dinsdag 25 september 2012 22:31 schreef ArnosL het volgende:
[..]
Voetbalvereniging en schoolkantine krijgen ook subsidie.
en er zijn demonstraties in Spanje!quote:Op dinsdag 25 september 2012 22:29 schreef ellevehC86 het volgende:
Maar goed, kort samengevat:
Banken zijn stom
ambtenaren zijn stom
EU is stom
Makelaars zijn stom
en stiekem Wilders ook...
heb ik het zo een beetje goed?
RUK!quote:Op dinsdag 25 september 2012 22:34 schreef sp3c het volgende:
[..]
en er zijn demonstraties in Spanje!
Ben benieuwd wat ze elkaar hadden te melden...quote:Op dinsdag 25 september 2012 22:38 schreef xenobinol het volgende:
Man met oranje jasje praat rustig met ME man... kijk... zo kan het ook.
Dit inderdaad.quote:Op dinsdag 25 september 2012 22:40 schreef StateOfMind het volgende:
Tijd voor een Europese Herfst: dat die EU- en GoldmanSachs ratten mogen hangen
Durf je handtekening aan te passenquote:Op dinsdag 25 september 2012 22:41 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Durf te dromen, durf idealen te koesteren, durf te vliegen, durf te geloven.
Hang the bankstersquote:Op dinsdag 25 september 2012 22:40 schreef StateOfMind het volgende:
Tijd voor een Europese Herfst: dat die EU- en GoldmanSachs ratten mogen hangen
Vinkje vergetenquote:Op dinsdag 25 september 2012 22:48 schreef sp3c het volgende:
jaja power to the peoplez enzo blabla
wat is er nu aan de hand in Spanje?
fucking facebookquote:
Ik verwacht binnen enkele maanden weer verkiezingen in Nederland.quote:Op dinsdag 25 september 2012 22:45 schreef my2cents het volgende:
[..]
Durf je handtekening aan te passen
Dat je zelf eens het verschil gaat maken.quote:Op dinsdag 25 september 2012 22:49 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Ik verwacht binnen enkele maanden weer verkiezingen in Nederland.![]()
Hoef ik alleen de datum aan te passen!![]()
Een revolutie zou beter zijn, maar ja het Nederlandse volk is te druk bezig met sterren zingen, springen, dansen, neuken, schijten, pissen, eten en de dagelijkse update op hun gezichtsboek.Met foto's van de 'kidz en een poot van Fikkie'.
![]()
![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |