Moet dat dan?quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:27 schreef Jagärtrut het volgende:
Mmmm....maar, is er al nachtvorst geweest?
Spruitjes heb ik al gehad, boerenkool deze week of volgende week ook welquote:Op dinsdag 25 september 2012 21:33 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Officieel wel. Idem voor spruitjes toch?
Gelukkig gelden dergelijke regels niet voor broccoli.
Ah, op die manier. Heb je de OER v/d opleiding al bekeken? Of staat deze info daar niet in?quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:47 schreef Missfortunate het volgende:
@Coco: Ze vinden dat ik een boete mag betalen omdat het mijn tweede studie is en ik volgens het niet meer onder de overgangsregeling val. Ik vind van niet dus probeer ze in ieder geval op andere gedachten te brengen dmv een bezwaarschrift!
En@ boerenkool! Krijg spontaan honger.
ik las dat je naar utah was geweestquote:Op dinsdag 25 september 2012 23:25 schreef _aurum_ het volgende:
Ik ben even naar de Ulta geweest, daar kan je goed shoppen
Dat gezegd hebbende wil ik volgende maand mijn credit card afrekening niet zien
oef! Dat is een lange dag idd. Zorg iig dat je genoeg eet en drinkt, dan hou je het beter vol.quote:Op woensdag 26 september 2012 08:05 schreef Jagärtrut het volgende:
goeiemrogen slankies. Vandaag is een heeeeele lange dag. Ik moet vanaf over 8.15 tot 5 lesgeven. Vier verschilldende groepen, 4x hetzelfde riedeltje. Net een beetje te lang.
Anders maak je de setjes eerst wat kleiner? Hoeveel doe je nu?quote:Op woensdag 26 september 2012 08:49 schreef Viking84 het volgende:
Jagär kan alles.
Ik heb gisteren 1,5 setje buikspieroefeningen gedaan en toen ging het niet meer wegens spierpijn van de vorige keer. Dus dodag of vrijdag poging 2. Het wordt vanzelf wel minder
.
Lijstje:
O: kwark/ananas
T: banaan
T: worteltjes
T: twee bth
L: twee bth
S: 40 min crosstrainen met een zwaarder schema
D: spaghetti carbonara
3 x 15. Lijkt me niet heel veel? De eerste keer ging dat prima.quote:Op woensdag 26 september 2012 08:54 schreef MarMar het volgende:
[..]
Anders maak je de setjes eerst wat kleiner? Hoeveel doe je nu?
Zwaar hè, lesgeven?quote:Op woensdag 26 september 2012 08:05 schreef Jagärtrut het volgende:
goeiemrogen slankies. Vandaag is een heeeeele lange dag. Ik moet vanaf over 8.15 tot 5 lesgeven. Vier verschilldende groepen, 4x hetzelfde riedeltje. Net een beetje te lang.
Hm neh, zelfs ik red 3 x 20 even dooroefenen nog dusquote:Op woensdag 26 september 2012 08:58 schreef Viking84 het volgende:
[..]
3 x 15. Lijkt me niet heel veel? De eerste keer ging dat prima.
kooooofffffieeeeeeeeeee!quote:Op woensdag 26 september 2012 08:15 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
oef! Dat is een lange dag idd. Zorg iig dat je genoeg eet en drinkt, dan hou je het beter vol.
Eens!quote:Op woensdag 26 september 2012 09:19 schreef V1z0R het volgende:
Mogguh!
Dat is inderdaad niet veel, Vik, maar als ik dat zo lees zijn ze ook nog niet echt getraind bij jou en buikspieren kun je vrij snel erg sterk trainen.
Welke andere oefeningen doe je trouwens erbij?
40 minuten op de crosstrainer (ik deed gister 15 minuten en vond het nou niet bepaald inspirerend, dus respect voor de 40 minuten!) is ook best wel sport hoor.quote:En afhankelijk van wat er op je boterhammen gaat heb je wel veel KH's, probeer dat soort lijstjes dan juist op sportdagen te doen.
Oew! Dat klinkt ook lekker!quote:Naar aanleiding van die boerenkool met worst misschien wel een idee om vanavond eens stamppot zuurkool met spekjes te doen.(en worst erbij natuurlijk
)
Ik moet gewoon stoppen met smoesjes verzinnen en naar de sportschool gaan. Ik heb regelmatig het gevoel alsof mijn lijf niet sterk genoeg is om zichzelf overeind te houden.quote:Op woensdag 26 september 2012 09:29 schreef loveli het volgende:
Omega's, misschien lossen ze niet alles op, maar de factor zal dalen.
Ik heb jarenlang mijn rugpijn kunnen verminderen door goede buikspieroefeningen, dat begint nu ook weer wat te lukken. Misschien gewoon eerst daarmee beginnen, thuis? Hoef je je niet helemaal voor naar een sportschool te slepen.quote:Op woensdag 26 september 2012 09:39 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik moet gewoon stoppen met smoesjes verzinnen en naar de sportschool gaan. Ik heb regelmatig het gevoel alsof mijn lijf niet sterk genoeg is om zichzelf overeind te houden.
Vicieuze cirkel: na een werkdag is mijn lijf zo moe dat ik het echt niet zie zitten om nog te gaan sporten, maar als ik zou gaan sporten zou de vermoeidheid waarschijnlijk minder zijn.
Vandaag is een sportdagquote:Op woensdag 26 september 2012 09:19 schreef V1z0R het volgende:
Mogguh!
Dat is inderdaad niet veel, Vik, maar als ik dat zo lees zijn ze ook nog niet echt getraind bij jou en buikspieren kun je vrij snel erg sterk trainen.
Welke andere oefeningen doe je trouwens erbij?
En afhankelijk van wat er op je boterhammen gaat heb je wel veel KH's, probeer dat soort lijstjes dan juist op sportdagen te doen.
Naar aanleiding van die boerenkool met worst misschien wel een idee om vanavond eens stamppot zuurkool met spekjes te doen.(en worst erbij natuurlijk
)
De dag beginnen met wat oefeningen? Is dat misschien een oplossing?quote:Op woensdag 26 september 2012 09:39 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik moet gewoon stoppen met smoesjes verzinnen en naar de sportschool gaan. Ik heb regelmatig het gevoel alsof mijn lijf niet sterk genoeg is om zichzelf overeind te houden.
Vicieuze cirkel: na een werkdag is mijn lijf zo moe dat ik het echt niet zie zitten om nog te gaan sporten, maar als ik zou gaan sporten zou de vermoeidheid waarschijnlijk minder zijn.
Buikspieroefeningen op de grond of op een bankje doen te veel pijn aan m'n rug.quote:Op woensdag 26 september 2012 09:42 schreef MarMar het volgende:
[..]
Ik heb jarenlang mijn rugpijn kunnen verminderen door goede buikspieroefeningen, dat begint nu ook weer wat te lukken. Misschien gewoon eerst daarmee beginnen, thuis? Hoef je je niet helemaal voor naar een sportschool te slepen.
En mbt ongesteld: kruikje (dan zo'n zak, niet een harde fles) in je rug wil wel es helpen.
Weet niet hoeveel en of je sport, maar je kunt ook beweging steeds meer inpassen in je dagelijkse dingen. Je moet echt een soort drempel over om te gaan sporten. Je kunt bijvoorbeeld ook eerst beginnen met bijvoorbeeld glas naar de glasbak te brengen en dan gelijk een blokje om te wandelen. Vaak ben je toch langer bezig dan je denkt. Als je na een tijdje elke dag wat loopt/fiets dan kun je wel echt gaan sporten. Maak eerst bewegen een vast onderdeel van de dag. Vooral sportschool vond ik zelf lastig om vaak heen te gaan, waarschijnlijk omdat ik het niet echt als hobby/leuk zag.quote:Op woensdag 26 september 2012 09:49 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Buikspieroefeningen op de grond of op een bankje doen te veel pijn aan m'n rug.. Ik heb het geprobeerd.
Net met Baard besloten om ons gewoon allebei in te schrijven bij de sportschool. Gedeelde smart, en zo.
Meer oefeningen gaan doen, je andere spieren zijn ook beweging nodig, beter voor doorbloeding, goed voor je botten, enzovoort.quote:Op woensdag 26 september 2012 09:46 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Vandaag is een sportdag. En doe verder nog niks erbij. Alleen buikspieroefeningen en crosstrainen dus.
Oh, te weinig beweging krijg ik niet hoor. Ik werk vier dagen per week, fiets op die dagen zo'n drie kwartier, en ik heb een beroep waarbij ik continu sta en loop. Maar na zo'n dag sta ik nauwelijks nog recht van de rugpijn.quote:Op woensdag 26 september 2012 09:55 schreef the85mc het volgende:
[..]
Weet niet hoeveel en of je sport, maar je kunt ook beweging steeds meer inpassen in je dagelijkse dingen. Je moet echt een soort drempel over om te gaan sporten. Je kunt bijvoorbeeld ook eerst beginnen met bijvoorbeeld glas naar de glasbak te brengen en dan gelijk een blokje om te wandelen. Vaak ben je toch langer bezig dan je denkt. Als je na een tijdje elke dag wat loopt/fiets dan kun je wel echt gaan sporten. Maak eerst bewegen een vast onderdeel van de dag. Vooral sportschool vond ik zelf lastig om vaak heen te gaan, waarschijnlijk omdat ik het niet echt als hobby/leuk zag.
Klinkt niet goed hoor, zoveel rugpijn van gewoon normale beweging. Zou je een fysio niet eens kunnen vragen om gerichte oefeningen?quote:Op woensdag 26 september 2012 09:57 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Oh, te weinig beweging krijg ik niet hoor. Ik werk vier dagen per week, fiets op die dagen zo'n drie kwartier, en ik heb een beroep waarbij ik continu sta en loop. Maar na zo'n dag sta ik nauwelijks nog recht van de rugpijn.
Ik had verwacht dat m'n steunzolen meer effect zouden hebben, maar helaas.
Ik raak al helemaal kriegel als ik zo'n schema zie.quote:Op woensdag 26 september 2012 09:49 schreef Viking84 het volgende:
Iedereen die zegt dat crosstrainen geen sport is mag het onderste schema eens gaan doen. Straks in de pauze even aanpassen. Alles gaat een level omhoog
. Ben benieuwd
.
qftquote:Op woensdag 26 september 2012 10:02 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Klinkt niet goed hoor, zoveel rugpijn van gewoon normale beweging. Zou je een fysio niet eens kunnen vragen om gerichte oefeningen?
En wat V1z zegt, een goed matras kan ook veel verschil maken.![]()
Dat is juist prettig, anders wordt het saaiquote:Op woensdag 26 september 2012 10:04 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ik raak al helemaal kriegel als ik zo'n schema zie.![]()
Gewoon omdat je steeds de weerstand moet aanpassen.
Hoeveel rpm doe je trouwens in de stukken waar het niet staat aangegeven?
Goed voor je botten, vit D is ook basis voor bepaalde hormonen. Volgens mij ook basis voor signaalstoffen voor de hersenen. Zou er even in moeten duiken om specifieker te ziin. Met 20 mg/dag leg je een goede basis om de winter door te komen. D3, niet 2.quote:Op woensdag 26 september 2012 09:38 schreef MarMar het volgende:
@li vraagje: denk je dat het profijt van zonlicht ook wat te maken kan hebben met vit. D voor mij?
Kom er niet goed uit, maar bedacht me dat het misschien handig is om daar wat van te slikken in de donkere maanden.
I know, ik moet de motivatie nog even vindenquote:Op woensdag 26 september 2012 09:57 schreef V1z0R het volgende:
Dan zou ik in de sportschool gaan voor pulley-oefeningen, DaD, train je je rug mee en minder belasting.
Wat belangrijk is om pijnvrij (behalve spierpijn) te blijven is goed letten op je ademhaling!
http://www.youtube.com/user/alenac2000
Dit zijn wel bruikbare filmpjes, vertellen ze ook hoe je ademhaling goed kunt houden
[..]
Meer oefeningen gaan doen, je andere spieren zijn ook beweging nodig, beter voor doorbloeding, goed voor je botten, enzovoort.
Kun je ook meer eten zonder aan te komen![]()
Ik wil 'straks' ook weer naar de sportschoolquote:Op woensdag 26 september 2012 10:27 schreef Chicolate het volgende:
Ik ga ook naar de sportschool als mijn loon gestort is (over een maand). Heb nu oefeningen van de fysio voor mn enkel/knie, en die vind ik veel leuker in een sportschool dan thuis aankloten. Gister ook weer wezen trainen (taekwondo) dus ik voel me topfit
. Ahum. Vind het alleen wel eng om helemaal zelf in de sportschool te gaan staan, zonder vrienden of begeleiding. Straks doe ik alles fout/te zwaar. En als DaD iets vindt tegen de rugpijn hoor ik het ook graag, ik kon laatst (toen ik ongesteld werd) niet meer zitten, staan of lopen van de pijn
.
Goed punt! Baby's zitten niet in mijn denkpatroon.quote:Op woensdag 26 september 2012 11:04 schreef DevilsAndDust het volgende:
Omdat er dan niemand bij de baby is, wellicht?
Bankje of grond doe ik ook niet, gelukkig heb ik bedden en ook wel een met een stevig matrasquote:Op woensdag 26 september 2012 10:08 schreef DevilsAndDust het volgende:
Het is denk ik een combinatie van aanleg (m'n zus kampt net zo met haar rug als ik), beenlengteverschil, jarenlang pijn in m'n voeten waardoor ik mezelf een verkeerde houding heb aangeleerd, op m'n werk veel te veel sjouwen met een te zware tas... Ik heb niet het idee dat het matras te zacht is of zo.
We gaan ons vanavond inschrijven bij de sportschool. Ik heb daar eerder gesport en toen waren de begeleiders heel betrokken en aandachtig, dus daar heb ik wel vertrouwen in..
Bedankt allemaal, voor de tips!
thxquote:Op woensdag 26 september 2012 10:24 schreef loveli het volgende:
[..]
Goed voor je botten, vit D is ook basis voor bepaalde hormonen. Volgens mij ook basis voor signaalstoffen voor de hersenen. Zou er even in moeten duiken om specifieker te ziin. Met 20 mg/dag leg je een goede basis om de winter door te komen. D3, niet 2.
Als die 3mnd oud is moet 'ie z'n steentje ook maar gaan bijdragen niet? Kunt niet eeuwig voor ze zorgen natuurlijkquote:Op woensdag 26 september 2012 11:04 schreef DevilsAndDust het volgende:
Omdat er dan niemand bij de baby is, wellicht?
Kom maar vast door dan, of speel ik vals?quote:Op woensdag 26 september 2012 11:07 schreef loveli het volgende:
Iedereen die ongesteld is en nog rugpijn heeft als 'ie elke dag omega-3 (vis) en met enige regelmaat borage- en/of teunisbloemolie slikt, krijgt van mij een tientje.
Moet er wel iemand zijn om het aan te vragenquote:Op woensdag 26 september 2012 11:03 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Waarom zou je niet met Martijn naar de sportschool gaan?
Het argument: omdat ik niet weet hoe alles moet, vind ik niet gelden. Dan moet je het namelijk vragen. Beter 3 keer vragen dan blessures oplopen.
Baby inderdaad. En ik wil straks toch zeker 2x per week naar de sportschool gaan, om daarvoor een babysitter te regelen, vind ik wat ver gaan.quote:Op woensdag 26 september 2012 11:03 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Waarom zou je niet met Martijn naar de sportschool gaan?
En dit is onzin, je leest niet goed (of trekt te snel conclusies, dat kan ook). Ik vind het serieus een beetje eng omdat ik niet alles weet. Wat in mijn geval namelijk niet wil zeggen dat ik dan maar wat ga zitten aankloten in de hoop dat het goed is, of dat het een reden is om niet te gaan.quote:Op woensdag 26 september 2012 11:03 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Het argument: omdat ik niet weet hoe alles moet, vind ik niet gelden. Dan moet je het namelijk vragen. Beter 3 keer vragen dan blessures oplopen.
Als 'ie 3 maanden oud is, neem ik 'm mee en ga ik ermee bankdrukken. Gewicht past zich vanzelf aan (wordt steeds zwaarder) dus win win situatiequote:Op woensdag 26 september 2012 11:07 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Als die 3mnd oud is moet 'ie z'n steentje ook maar gaan bijdragen niet? Kunt niet eeuwig voor ze zorgen natuurlijk
Laat hem ook gelijk meedoen!quote:Op woensdag 26 september 2012 11:13 schreef Cocotrimonium het volgende:
Als 'ie 3 maanden oud is, neem ik 'm mee en ga ik ermee bankdrukken. Gewicht past zich vanzelf aan (wordt steeds zwaarder) dus win win situatie
Ik heb de oudste wel meegehad, lag lekker te slapen in de wagen terwijl mama aan het zweten wasquote:Op woensdag 26 september 2012 11:13 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Baby inderdaad. En ik wil straks toch zeker 2x per week naar de sportschool gaan, om daarvoor een babysitter te regelen, vind ik wat ver gaan.
[..]
En dit is onzin, je leest niet goed (of trekt te snel conclusies, dat kan ook). Ik vind het serieus een beetje eng omdat ik niet alles weet. Wat in mijn geval namelijk niet wil zeggen dat ik dan maar wat ga zitten aankloten in de hoop dat het goed is, of dat het een reden is om niet te gaan.
Het wil zeggen dat ik het inderdaad moet gaan vragen, en dat vind ik juist het enge. Ik ben wat dat betreft ietwat socially awkward. Doe dat soort dingen wel hoor, en denk dat niemand doorheeft dat ik het eng(ig) vind, maar dat vind ik wel
[..]
Als 'ie 3 maanden oud is, neem ik 'm mee en ga ik ermee bankdrukken. Gewicht past zich vanzelf aan (wordt steeds zwaarder) dus win win situatie
quote:Op woensdag 26 september 2012 11:16 schreef MariaEtcetera het volgende:
Sportbaby \o/
Spierpijn van hardlopen![]()
Ik denk dat ik volgend jaar nog een baan heb![]()
Nog niet eens aan gedacht! Was nu gewoon van plan om het 's avonds sporten met Martijn af te wisselen. En op andere momenten gewoon samen te gaan wandelen op de hei ofzo, of als ik alleen ben, gewoon een rondje door de buurt. Als ik maar in beweging blijf.quote:Op woensdag 26 september 2012 11:16 schreef MarMar het volgende:
[..]
Ik heb de oudste wel meegehad, lag lekker te slapen in de wagen terwijl mama aan het zweten wasErheen wandelen vlak voor het middagdutje, was dan gelijk mn warming up en dat ging heel prima.
Ligt er natuurlijk ook helemaal aan hoever je van de sportschool woont en hoe rustig het daar is etc.. maar de moeite waard om te kijken of dat kan toch?
Zonder kiddo gaan is ook wel lekker hoor, echt ff tijd voor jezelf dan, maar met de oudste was ik vanaf maand 3 alleen, dus dat ging een beetje lastigerquote:Op woensdag 26 september 2012 11:20 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Nog niet eens aan gedacht! Was nu gewoon van plan om het 's avonds sporten met Martijn af te wisselen. En op andere momenten gewoon samen te gaan wandelen op de hei ofzo, of als ik alleen ben, gewoon een rondje door de buurt. Als ik maar in beweging blijf.
En dan hebben we natuurlijk altijd nog de hometrainer, roeimachine & bokszak in huis
Vaiz, er staat een dikke vette NO bij? Ik weet niet helemaal zeker of het wel een goed idee is dan...
MARIA!!!! W000000t!![]()
![]()
Awesome
Trots
Oh ja, dat sowieso. Eerst even afwachtenquote:Op woensdag 26 september 2012 11:23 schreef MarMar het volgende:
[..]
Zonder kiddo gaan is ook wel lekker hoor, echt ff tijd voor jezelf dan, maar met de oudste was ik vanaf maand 3 alleen, dus dat ging een beetje lastiger
Eerst maar eens bevallen schat!
En hier ookvoor Maria
Dan zou ik toch echt voor een andere sportschool gaan. Dan maar wat meer geld kwijt zijn, goede begeleiding is toch best prettig. Net als goede apperatuur.quote:Op woensdag 26 september 2012 11:10 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Moet er wel iemand zijn om het aan te vragen. Ik heb het al eens aangekaart, maar er is niks mee gedaan. Ze zijn druk met nieuwe mensen introduceren en verder zie je ze niet
.
Veel sportscholen bieden ook overdag een oppasservice aan.quote:Op woensdag 26 september 2012 11:13 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Baby inderdaad. En ik wil straks toch zeker 2x per week naar de sportschool gaan, om daarvoor een babysitter te regelen, vind ik wat ver gaan.
Sorry! Niet goed begrepen dan.quote:[..]
En dit is onzin, je leest niet goed (of trekt te snel conclusies, dat kan ook). Ik vind het serieus een beetje eng omdat ik niet alles weet. Wat in mijn geval namelijk niet wil zeggen dat ik dan maar wat ga zitten aankloten in de hoop dat het goed is, of dat het een reden is om niet te gaan.
Het wil zeggen dat ik het inderdaad moet gaan vragen, en dat vind ik juist het enge. Ik ben wat dat betreft ietwat socially awkward. Doe dat soort dingen wel hoor, en denk dat niemand doorheeft dat ik het eng(ig) vind, maar dat vind ik wel
[..]
In 'mijn' sportschool hebben we heel aardige instructeurs, en dat weet ik ook welquote:Op woensdag 26 september 2012 11:27 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Dan zou ik toch echt voor een andere sportschool gaan. Dan maar wat meer geld kwijt zijn, goede begeleiding is toch best prettig. Net als goede apperatuur.
[..]
Veel sportscholen bieden ook overdag een oppasservice aan.![]()
Probeer iig niet alleen te gaan sporten om af te vallen, maar vooral omdat het goed is voor je lichaam.
[..]
Sorry! Niet goed begrepen dan.![]()
Maar afijn, beter vragen dan oefeningen verkeerd doen en blessures oplopen dus. Over het algemeen vinden de instructeurs het leuk om dingen uit te leggen. Daar zijn ze ook voor.
Bedankt voor de enthousiaste reacties, maar ik heb nog geen ideequote:Op woensdag 26 september 2012 11:19 schreef Viking84 het volgende:
[..]Woei! Weer een jaarcontract of vast contract?
quote:Op woensdag 26 september 2012 11:30 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
In 'mijn' sportschool hebben we heel aardige instructeurs, en dat weet ik ook welAlleen blijft het een drempel voor me (ik ben van nature vrij verlegen, en dat is in bepaalde situaties nog steeds goed merkbaar).
En absoluut eens wat de motivatie betreft! Ik wil om meerdere redenen gaan sporten: óók omdat ik wil afvallen, maar vooral vanwege mijn conditie en het feit dat ik een luie hond ben. Daar moet wat aan veranderen
Oh, die oppasservice, daar doen ze bij ons in de buurt niet aan, helaas. Was wel handig geweest![]()
ik snap dat heel goed. ik heb dat ook hoor, doe graag iets in een keer goed.quote:Op woensdag 26 september 2012 11:13 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
[..]
[..]
Je hebt ook kennissen met verstand van zaken, die zou je kunnen uitnodigen om eens een middagje met je mee te lopen en je stap voor stap dingen kunnen uitleggen. Waar je op moet letten, wat goede oefeningen zijn, welke volgorde het verstandigst is, om uiteindelijk een schema voor je in elkaar te draaien.quote:Op woensdag 26 september 2012 11:30 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
In 'mijn' sportschool hebben we heel aardige instructeurs, en dat weet ik ook welAlleen blijft het een drempel voor me (ik ben van nature vrij verlegen, en dat is in bepaalde situaties nog steeds goed merkbaar).
En absoluut eens wat de motivatie betreft! Ik wil om meerdere redenen gaan sporten: óók omdat ik wil afvallen, maar vooral vanwege mijn conditie en het feit dat ik een luie hond ben. Daar moet wat aan veranderen
Oh, die oppasservice, daar doen ze bij ons in de buurt niet aan, helaas. Was wel handig geweest![]()
Ik zou overstappen op de thee of op water. Vind je maag vast leuker.quote:Op woensdag 26 september 2012 13:03 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ik snap dat heel goed. ik heb dat ook hoor, doe graag iets in een keer goed.
Zo, halverwegen. Nog vier uur te gaan. Wel een beetje moe nu, en de koffie komt mn neus uit, langzamerhand. Cola zero to the rescue. Heeft dat wel kaffeine?
Ik zat van de week nog te denken: goh, het was wel leuk/handig als Viz een keer met mij meegingquote:Op woensdag 26 september 2012 13:16 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Je hebt ook kennissen met verstand van zaken, die zou je kunnen uitnodigen om eens een middagje met je mee te lopen en je stap voor stap dingen kunnen uitleggen. Waar je op moet letten, wat goede oefeningen zijn, welke volgorde het verstandigst is, om uiteindelijk een schema voor je in elkaar te draaien.
En dan zou je ze later kunnen trakteren op gourmetten en een biertje of zo![]()
Is de drempel al een stukje lager
Maar eerst bevallen natuurlijk!![]()
Jij bent gewoon naar de verkeerde plaats verhuisdquote:Op woensdag 26 september 2012 13:26 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik zat van de week nog te denken: goh, het was wel leuk/handig als Viz een keer met mij meeging.
Waarom woon je ook zover weg.
Oh, maar het maakt niet uit dat er een drempel is. Ik vraag alles als het nodig is, waar & wat dan ook, maar wil alleen niet zeggen dat ik me van binnen dan net zo spontaan/zelfverzekerd/enthousiast voel als ik overkomquote:Op woensdag 26 september 2012 13:16 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Je hebt ook kennissen met verstand van zaken, die zou je kunnen uitnodigen om eens een middagje met je mee te lopen en je stap voor stap dingen kunnen uitleggen. Waar je op moet letten, wat goede oefeningen zijn, welke volgorde het verstandigst is, om uiteindelijk een schema voor je in elkaar te draaien.
En dan zou je ze later kunnen trakteren op gourmetten en een biertje of zo![]()
Is de drempel al een stukje lager
Bepaald niet op mn mond gevallen <--> mezelf dat moeten leren.quote:Op woensdag 26 september 2012 13:35 schreef the85mc het volgende:
Wat grappig om te lezen dat sommigen iets niet vragen.. Uiteindelijk ben je wel hun klant, dus ook zij hebben belang om jou tevreden te houden. Ben zelf niet bepaald op mn mond gevallen en dat is vaak wel handig (zeker als gids). Al heb ik dat wel mezelf moeten leren, niks vragen/zeggen levert meestal niks op.
Precies dat!quote:Op woensdag 26 september 2012 13:42 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Oh, maar het maakt niet uit dat er een drempel is. Ik vraag alles als het nodig is, waar & wat dan ook, maar wil alleen niet zeggen dat ik me van binnen dan net zo spontaan/zelfverzekerd/enthousiast voel als ik overkom
Drempels overstappen is goed juistAlleen niet altijd even leuk of chill
Is ook wel zo denk ik, maar je weet nooit van tevoren hoe mensen reagerenquote:Op woensdag 26 september 2012 13:52 schreef V1z0R het volgende:
Maar als je dan bij jezelf nagaat, je zou het toch niet erg vinden wanneer mensen om de weg vragen?
Waarom zouden anderen dat dan wel vinden? Natuurlijk zijn er uitzonderingen, maar de meesten vinden het niet erg.
Denk ik dan, en anders houd ik me dat gewoon voor.
Had semi-aangeboden om een keer de oefeningen en apparaten in de sportschool uit te leggen hoe je ze juist gebruikt en zo. Dat in ruil tegen gourmet en een biertjequote:Op woensdag 26 september 2012 13:53 schreef MariaEtcetera het volgende:
Wat ister met geen gourmet of bier, V1zmans?
Gourmet![]()
Receptiemeisje lief aankijken en zeggen dat ze elke maand een chocoladetaart krijgt als ze ongesteld is, als ze even met baby wil spelen? Of gewoon zo'n lieve baby kweken die iedereen op schoot wilquote:Op woensdag 26 september 2012 11:30 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Oh, wie zei dat dat niet nodig was?quote:Op woensdag 26 september 2012 13:57 schreef V1z0R het volgende:
Cool is nog altijd een extra pittige vleessoep van minimaal 3 verschillende bedreigde diersoorten![]()
[..]
Had semi-aangeboden om een keer de oefeningen en apparaten in de sportschool uit te leggen hoe je ze juist gebruikt en zo. Dat in ruil tegen gourmet en een biertje
Maar dat was dus niet nodig...
Johquote:Op woensdag 26 september 2012 13:57 schreef V1z0R het volgende:
Cool is nog altijd een extra pittige vleessoep van minimaal 3 verschillende bedreigde diersoorten![]()
[..]
Had semi-aangeboden om een keer de oefeningen en apparaten in de sportschool uit te leggen hoe je ze juist gebruikt en zo. Dat in ruil tegen gourmet en een biertje
Maar dat was dus niet nodig...
Ja, maar dan kan 'ie de apparaten op de sportschool toch nog niet uitleggen?quote:Op woensdag 26 september 2012 14:11 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Joh![]()
Ik ben niet goed in subtiele hints oppikken
![]()
Je bent sowieso welkom voor gourmet en biertje!Maar als je een keer een roadtrip wilt doen naar het zonnige (
) zuiden, dan raad ik je wel aan om dat de komende paar weken ergens te doen... Wil je fatsoenlijk kunnen slapen 's nachts
(althans, ik neem aan dat logeren gewenst is dan
)
quote:Op woensdag 26 september 2012 14:27 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, maar dan kan 'ie de apparaten op de sportschool toch nog niet uitleggen?![]()
Jawel joh, dan gaan we voor de vorm ook nog even langs de sportschoolquote:Op woensdag 26 september 2012 14:27 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, maar dan kan 'ie de apparaten op de sportschool toch nog niet uitleggen?![]()
Mooi lijstje!quote:Op woensdag 26 september 2012 14:28 schreef Goodbye het volgende:
Lijstjeeeee
O: bakje magere kwark met muesli, mini appel
T: volkoren boterham pindakaas
L: bruin pistoletje filet americain met uitjes, mini appel
T: tomatensoepje, mineola
D: kip teriyaki met zilvervliesrijst en veul groente
T: bakje perzikyoghurt
Nee. Maar er mag wel wat verbeteren op dat gebied, dus dan moet het maar. Zoveel tijd kost het niet.quote:Op woensdag 26 september 2012 14:42 schreef Viking84 het volgende:
McKroket.
Vind jij die core stability-oefeningen nou echt leuk, HPKW?.
Doe-het-zelf-zaken. Enorme rollen. ENORME rollenquote:Op woensdag 26 september 2012 14:45 schreef Probability het volgende:
Hee bubbeltjesplastic liefhebbers! Waar koop ik rollen bubbeltjes plastic?
Of online bestellen bij van die grote kantoorhandels.quote:Op woensdag 26 september 2012 14:45 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Doe-het-zelf-zaken. Enorme rollen. ENORME rollen
Oja, die dingen maken best een boel lawaai natuurlijkquote:Op woensdag 26 september 2012 14:11 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Joh![]()
Ik ben niet goed in subtiele hints oppikken
![]()
Je bent sowieso welkom voor gourmet en biertje!Maar als je een keer een roadtrip wilt doen naar het zonnige (
) zuiden, dan raad ik je wel aan om dat de komende paar weken ergens te doen... Wil je fatsoenlijk kunnen slapen 's nachts
(althans, ik neem aan dat logeren gewenst is dan
)
Maar is vast wel op een andere manier te verkrijgenquote:Op dinsdag 14 februari 2012 10:21 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Echt! Zullen we samen gaan?![]()
imdb link
reddit link
quote:Op woensdag 26 september 2012 14:49 schreef V1z0R het volgende:
maar wordt wel is tijd dat ik keer langs kom bij jou, M. en de kleintjes.
Ik krijg altijd van die #dtv gevoelens bij dit soort postsquote:Op woensdag 26 september 2012 14:45 schreef Probability het volgende:
Hee bubbeltjesplastic liefhebbers! Waar koop ik rollen bubbeltjes plastic?
Eerder was ik afwachtender en deed ik wat anderen wilden/verwachten. Maar van afwachten en pleasen word je niet gelukkig van. Tenminste, ik niet. De belangrijkste invloed op hoe mn leven eruit ziet ben ik zelf. Dus als dingen niet gaan zoals ik zou willen is het aan mij om er iets aan te doen. Heft in eigen hand nemen.quote:Op woensdag 26 september 2012 13:45 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Bepaald niet op mn mond gevallen <--> mezelf dat moeten leren.
Betekent dat dat je eerst ook een bepaalde drempel voelde dan? Ik denk dat bij mij niemand zich kan voorstellen (als je me niet goed kent) dat ik me van binnen vaak best onzeker/verlegen kan voelen. Ben heel goed in zelfverzekerd/spontaan overkomen
Nu heb ik dat onzekere/verlegene overigens vooral in nieuwe situaties. En zelfs dán ga ik die drempel over, tis alleen niet iets waar ik me van tevoren al op verheug, zeg maar
In de hersenen gelokaliseerd? Hij zit toch in je been?quote:Op woensdag 26 september 2012 14:29 schreef Viking84 het volgende:
En ik heb net geleerd dat de tibia (scheenbeen) in de hersenen gelokaliseerd is. Okeeeeeeeee. Blijkbaar heb ik dus een hersenprobleem. Makes sense
.
Ik heb 6 van die rollen nodig of zoquote:Op woensdag 26 september 2012 14:45 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Doe-het-zelf-zaken. Enorme rollen. ENORME rollen
Dat is wel een goeie, hoef ik niet te slepenquote:Op woensdag 26 september 2012 14:45 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Of online bestellen bij van die grote kantoorhandels.
Ja, vandaar mijn opmerking dusquote:Op woensdag 26 september 2012 14:56 schreef Mini. het volgende:
[..]
In de hersenen gelokaliseerd? Hij zit toch in je been?
Als ik jou nou niet op je zwakke punten wijs, en jij dat niet bij mij doetquote:
Volgens mij draait ie bij ons in de buurt in België!!quote:Op woensdag 26 september 2012 14:49 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Oja, die dingen maken best een boel lawaai natuurlijkMaar ik whatsapp je binnenkort wel, komende tijd nog wat dingetjes staan maar wordt wel is tijd dat ik keer langs kom bij jou, M. en de kleintjes.
Had al gekeken naar waar ze "Abe Lincoln Vampire Hunter" afspelen, maar die draait dus nergens
Want er stond nog altijd een uitnodiging open...
[..]
Maar is vast wel op een andere manier te verkrijgen
Oh, goed idee!quote:Op woensdag 26 september 2012 15:41 schreef _aurum_ het volgende:
Mogguh!
Coco, je kan op youtube ook van een hoop oefeningen filmpjes vinden hoe ze uitgevoerd moeten worden. Dat scheelt aleen hoop, dan kan je het alvast visualiseren.
Nog een trolley kopen?quote:Op woensdag 26 september 2012 15:41 schreef _aurum_ het volgende:
Ik heb mijn trolley dicht gekregenmaar ik moet zo nog wel even naar Walmart
Moet ik straks even aan Martijn vragen als 'ie thuis is.quote:Op woensdag 26 september 2012 15:46 schreef Probability het volgende:
Coco, wil jij misschien een adresje voor bubbeltjesplastic PMen? Ik ken geen kantoor groothandels..
Ja maar tis zo leuheuk!quote:Op woensdag 26 september 2012 15:40 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Als ik jou nou niet op je zwakke punten wijs, en jij dat niet bij mij doet
Gamma heeft ook gewoon rollen http://www.gamma.com/assortiment/overige/verhuizen/noppenfolie/quote:Op woensdag 26 september 2012 15:46 schreef Probability het volgende:
Coco, wil jij misschien een adresje voor bubbeltjesplastic PMen? Ik ken geen kantoor groothandels..
Addict!quote:Op woensdag 26 september 2012 15:02 schreef Probability het volgende:
[..]
Ik heb 6 van die rollen nodig of zo
1 glas. Want chique, weinig ruimte in kast en goedkope crap koop je zelf wel als er visite komtquote:Op woensdag 26 september 2012 15:51 schreef Cocotrimonium het volgende:
Oh, wat is leuker om te krijgen als kleinigheidje? (ben mini-cadeaupakketjes aan het maken voor schoonbroertje, -zusje, neefje en nieuw nichtje, online bestellen bij de Hema en gratis bezorging ftw!)
Flesje rosé, 1 chique wijnglas en een doosje met marsepeinen hartjes
of
Flesje rosé, doosje met 6 cheapy wijnglazen en een doosje met marsepeinen hartjes
Cadeaupakketjes zijn per persoon verpakt.
SPOILER: dit cadeautje dus :+Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ah nee, dat mag ze anders wegpleuren, da's npnp. Of bewaren als Speciaal Glas voor Verwenavondjes voor Jezelf. Ofzoquote:Op woensdag 26 september 2012 16:00 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik zou zeggen geen glas, want anders heb je 1 glas wat niet bij de rest past.
Zou de neuroot in mij erg onrustig van worden.
quote:Op woensdag 26 september 2012 16:00 schreef Cocotrimonium het volgende:
Aighty, dat dacht ik ook alMartijn dacht dat een setje leuker was, denk, check t even snel
En thxZou het zelf ook leuk vinden om onverwacht cadeautjes te krijgen, en vind het (daardoor?) ook tof om zoiets te sturen
Vaiz, misschien zou het cadeautje voor schoonbroertje ook iets voor jou zijn!whaha, da's wat voor mijn liefSPOILER: dit cadeautje dus :+Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vaiz, misschien zou het cadeautje voor schoonbroertje ook iets voor jou zijn!SPOILER: dit cadeautje dus :+Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb het al wel onder de knie hoor
*maar even terugdrukken dus*Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
Aighty, dat dacht ik ook alMartijn dacht dat een setje leuker was, denk, check t even snel
En thxZou het zelf ook leuk vinden om onverwacht cadeautjes te krijgen, en vind het (daardoor?) ook tof om zoiets te sturen
Vaiz, misschien zou het cadeautje voor schoonbroertje ook iets voor jou zijn!Ik zit nu al te bedenken aan wie ik dat kan gevenSPOILER: dit cadeautje dus :+Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
Terecht! Je zou toch niet willen dat je mooie glasservies aan diggelen gaat tijdens een feestje?quote:Op woensdag 26 september 2012 16:05 schreef V1z0R het volgende:
Ik heb allerlei glazen die niet bij elkaar passenMaar ken ook personen die hetzelfde denken als HPKW, en dan alleen voor feestjes een doos met een assortiment onsamenhangende glazen uit de kast trekken.
Vaiz, misschien zou het cadeautje voor schoonbroertje ook iets voor jou zijn!Weet jij dingen van Vaiz die wij niet weten?SPOILER: dit cadeautje dus :+Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
* Viking84 vraagt zich af wat er in al die whatsappjes staat.
Niet meer actief op Fok!
*insert GeeBee-smiley*quote:Op woensdag 26 september 2012 16:10 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Weet jij dingen van Vaiz die wij niet weten?.
2 chique glazen! En vertellen waar ze de rest kunnen kopen.quote:Op woensdag 26 september 2012 15:51 schreef Cocotrimonium het volgende:
Oh, wat is leuker om te krijgen als kleinigheidje? (ben mini-cadeaupakketjes aan het maken voor schoonbroertje, -zusje, neefje en nieuw nichtje, online bestellen bij de Hema en gratis bezorging ftw!)
Flesje rosé, 1 chique wijnglas en een doosje met marsepeinen hartjes
of
Flesje rosé, doosje met 6 cheapy wijnglazen en een doosje met marsepeinen hartjes
Cadeaupakketjes zijn per persoon verpakt.
Slechte kwaliteit borden dan!quote:Op woensdag 26 september 2012 16:08 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Terecht! Je zou toch niet willen dat je mooie glasservies aan diggelen gaat tijdens een feestje?]zegt zij met blokker en hema glazen in de kast
Maar ik moet toegeven dat ik best wel baalde toen ik net een nieuw servies had gekocht en een vriendin kwam eten en gelijk krassen in mijn mooie nieuwe borden wist te produceren.
quote:Op woensdag 26 september 2012 16:10 schreef Viking84 het volgende:
[..]
extreem lompe vriendin die dr best deed het bord door te snijden.quote:Op woensdag 26 september 2012 16:36 schreef Probability het volgende:
[..]
Slechte kwaliteit borden dan!
quote:Op woensdag 26 september 2012 16:10 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wat voor stage doe je? En bubbeltjesplastic ook voor stage? Je moet niet alle overgebleven kantoorklusjes gaan doen natuurlijk..quote:Op woensdag 26 september 2012 18:30 schreef Probability het volgende:
Ah men ik heb een foutje gemaakt. Verkeerde persoon gestuurd dat iets onderweg is. Shit. Stomme is dat ze het vrijdag (ochtend?) nodig hebben en ik het morgen pas weer kan versturen. Postkamer was namelijk net al dicht.
Kwam er net achter na het mailtje. Ik voel mij een beetje stom nu
Bedenk net dat ik misschien een deel had kunnen verzenden met reguliere post.
Nou dat gebeurt mij ook geen twee keer. Ben nog even op zoek naar een goede oplossing. Qua mailen en versturen.
Ik heb de begin tot eindverantwoordelijkheid van een project. Dus incl alles.quote:Op woensdag 26 september 2012 18:43 schreef the85mc het volgende:
[..]
Wat voor stage doe je? En bubbeltjesplastic ook voor stage? Je moet niet alle overgebleven kantoorklusjes gaan doen natuurlijk..
Ah ok. Dat je niet alle k*t karweitjes moet doen waar je helemaal niet voor bent opgeleid en waar je weinig van leert. Maar dat valt dus gelukkig meequote:Op woensdag 26 september 2012 19:16 schreef Probability het volgende:
[..]
Ik heb de begin tot eindverantwoordelijkheid van een project. Dus incl alles.
Dat magquote:Op woensdag 26 september 2012 19:33 schreef kwakz0r het volgende:
ik vind hem niet zo flatteus Miss Sniet onaardig bedoeld hoor, maar ik ken mooiere (recente) foto's van je...
oh shoot! niet-zo-ninja-editquote:Op woensdag 26 september 2012 19:35 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat magik vind hem echt heel tof omdat ik weet hoeveel plezier we uitstraalden en ik vind dat je dat ook aan deze foto ziet.
Waarom trouwens mijn oude naam gebruiken Kwakveense?
Was bij mij dezelfde reden dus maakt ook niet uit, maar vroeg het me af.quote:Op woensdag 26 september 2012 19:40 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
oh shoot! niet-zo-ninja-edit
en je mag mij best kwakveense noemen hoorik heb ooit gewisseld vanwege een geblokkeerd account en een dbhack...
Dan heb je een beter geheugen dan ik.quote:Op woensdag 26 september 2012 19:43 schreef kwakz0r het volgende:
in mn hoofd gebruik ik die naam blijkbaar nog... net als dat ik sommige slankies steeds bijna bij hun gewone naam noem...
Ik snap wat je bedoelt, ik had zelf denk ik een kwart uitgesneden van die foto en dan wel rechts boven. Je snoet staat er zeker prachtig op.quote:Op woensdag 26 september 2012 19:35 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat magik vind hem echt heel tof omdat ik weet hoeveel plezier we uitstraalden en ik vind dat je dat ook aan deze foto ziet.
Waarom trouwens mijn oude naam gebruiken Kwakveense?
Maar wat is er mis met mijn buik? Ik schaam me er in ieder geval niet voorquote:Op woensdag 26 september 2012 19:47 schreef MarMar het volgende:
[..]
Ik snap wat je bedoelt, ik had zelf denk ik een kwart uitgesneden van die foto en dan wel rechts boven. Je snoet staat er zeker prachtig op.
Het lijkt wel alsof hij van laag genomen is en foto's die van lager dan ooghoogte genomen zijn, zijn eigenlijk nooit flatteus, bij niemand.
Waarom wil je dan uberhaupt afvallen?quote:Op woensdag 26 september 2012 19:50 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Maar wat is er mis met mijn buik? Ik schaam me er in ieder geval niet voor
Begrijp wel dat de meeste mensen het lelijk vinden hoor, daar niet van.
Maar ik ben blij met de foto (en waarschijnlijk is dat ook de reden dat afvallen niet goed gaat, omdat ik eigenlijk blij ben met mijn figuur).
Omdat ik geloof dat als ik minder weeg gezonder ben.quote:Op woensdag 26 september 2012 19:53 schreef MarMar het volgende:
[..]
Waarom wil je dan uberhaupt afvallen?
Oke, goede reden, maar voel je je niet gezond dan? Vanuit mijn perspectief, als ik lees hoeveel je danst en doet, lijk je me toch een behoorlijk gezonde dame.quote:Op woensdag 26 september 2012 19:54 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Omdat ik geloof dat als ik minder weeg gezonder ben.
Dat hoeft niet veel minder te zijn maar wel iets minder dan dat het op dit moment is.
Ik voel me wel gezond en ben volgens mij ook wel gezond.quote:Op woensdag 26 september 2012 20:01 schreef MarMar het volgende:
[..]
Oke, goede reden, maar voel je je niet gezond dan? Vanuit mijn perspectief, als ik lees hoeveel je danst en doet, lijk je me toch een behoorlijk gezonde dame.
Je hebt een buik. Maar in die outfit, heb ik ook een buik. Alleen heb jij heupen, dus staat het gestroomlijnder. Ik hou zelf meer van een plat, recht figuur maar snap goed dat jij je er prima en zelfverzekerd bij voelt.quote:Op woensdag 26 september 2012 19:50 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Maar wat is er mis met mijn buik? Ik schaam me er in ieder geval niet voor
Begrijp wel dat de meeste mensen het lelijk vinden hoor, daar niet van.
Maar ik ben blij met de foto (en waarschijnlijk is dat ook de reden dat afvallen niet goed gaat, omdat ik eigenlijk blij ben met mijn figuur).
Beter een buikrol dan een rickrollquote:Op woensdag 26 september 2012 21:49 schreef Beessie-Jen het volgende:
nou dan zal ik ook ff showen waar bij mij de kinderkilo's nog vandaan moeten:
[ afbeelding ]
kijk ik heb een buikrol
Ik vind je nu mooier dan vlak voor je eerste zwangerschap. Buikje is volgens mij praktisch weg als je rechtop staat.quote:Op woensdag 26 september 2012 21:49 schreef Beessie-Jen het volgende:
nou dan zal ik ook ff showen waar bij mij de kinderkilo's nog vandaan moeten:
[ afbeelding ]
kijk ik heb een buikrol
lief van je, ik was toen, achteraf ook wel wat magertjes.... zo dun wil ik ook niet weer zijn.quote:Op woensdag 26 september 2012 22:03 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik vind je nu mooier dan vlak voor je eerste zwangerschap. Buikje is volgens mij praktisch weg als je rechtop staat.
Je straalt nu ook veel meer. Niet weer in de fout van toen vervallen inderdaad, al is dat best moeilijkquote:Op woensdag 26 september 2012 22:07 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
lief van je, ik was toen, achteraf ook wel wat magertjes.... zo dun wil ik ook niet weer zijn.
Thanksquote:Op woensdag 26 september 2012 19:55 schreef Goodbye het volgende:
Ik vind de foto dus wel tof, Sarabi. Precies om wat jij zegt; het plezier wat je uitstraalt. Natuurlijk zijn er wel eens foto's voorbijgekomen van jou die flatteuzer zijn, maar dat zijn toch meer de geposeerde foto's voor de spiegel, zeg maar.
Mwah was niet zo intensief, het ging meer om het idee.. Niet echt gepusht toen ik mn spieren begon te voelen.quote:Op woensdag 26 september 2012 23:16 schreef V1z0R het volgende:
Respect Mc, al hoe gek ik ben van KT, rond deze tijd niet....
Vrijdag filmpje kijken, wel zin aan.
Ben ik het wel mee eens, eigenlijkquote:Op woensdag 26 september 2012 19:55 schreef Goodbye het volgende:
Ik vind de foto dus wel tof, Sarabi. Precies om wat jij zegt; het plezier wat je uitstraalt. Natuurlijk zijn er wel eens foto's voorbijgekomen van jou die flatteuzer zijn, maar dat zijn toch meer de geposeerde foto's voor de spiegel, zeg maar.
Oehhh.... Is dat met Het Meisje van Laatst?quote:
Benieuwd of je het einde haaltquote:Op woensdag 26 september 2012 23:16 schreef V1z0R het volgende:
Respect Mc, al hoe gek ik ben van KT, rond deze tijd niet....
Vrijdag filmpje kijken, wel zin aan.
quote:Op woensdag 26 september 2012 23:44 schreef the85mc het volgende:
[..]
Mwah was niet zo intensief, het ging meer om het idee.. Niet echt gepusht toen ik mn spieren begon te voelen.
Maar filmpje kijken vrijdag: met je dame van afgelopen weekend? Dat maakt het film kijken een stuk leuker
Ik mis vast een of andere nerd jokequote:Op donderdag 27 september 2012 08:42 schreef Cocotrimonium het volgende:
Zo, lekker een enorme beker ijskoude melkEn een boterham met banaan. For pony!
Ik heb ooit, toen M. en ik nog een beetje rond elkaar heen aan het dansen waren, samen met M. een film gekeken. Bij hem thuis. Alleen wij twee.quote:Op donderdag 27 september 2012 08:43 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Benieuwd of je het einde haalt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
quote:Op donderdag 27 september 2012 08:46 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik heb ooit, toen M. en ik nog een beetje rond elkaar heen aan het dansen waren, samen met M. een film gekeken. Bij hem thuis. Alleen wij twee.
Ik herinner me geen klap meer van die film, werd alleen maar afgeleid door hoe dicht hij bij me zat en 'de spanning' die er hing.
Later kwam ik erachter dat M. eigenlijk alleen écht die film aan het kijken was
Niet dat hij geen interesse had, integendeel. Maar ja, we gingen film kijken. Dus. Dan kijk je film.![]()
Awww...quote:Op donderdag 27 september 2012 08:47 schreef V1z0R het volgende:
Zo'n beetje hoe Green Zone kijken was met PHM...
Naja, wat Vik zegt. Knuffelen/strelen is ook een move, of in ieder geval zoiets. M. en ik hadden toen nog nooit gezoend of wat dan ook. Alleen flirten. En ik stelde voor om een film op te zetten. Nou ja, waarom zou je zoiets voorstellen als je de film niet wilt kijken? Althans, zo dacht M. En zo zou hij nog steeds denken.quote:Op donderdag 27 september 2012 08:52 schreef V1z0R het volgende:
Kun je nog wel beetje knuffelen/strelen... Bioscoopstoelen met opklapbare leuningen FTW!
Herkenbaar ditquote:Op donderdag 27 september 2012 08:46 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik heb ooit, toen M. en ik nog een beetje rond elkaar heen aan het dansen waren, samen met M. een film gekeken. Bij hem thuis. Alleen wij twee.
Ik herinner me geen klap meer van die film, werd alleen maar afgeleid door hoe dicht hij bij me zat en 'de spanning' die er hing.
Later kwam ik erachter dat M. eigenlijk alleen écht die film aan het kijken was
Niet dat hij geen interesse had, integendeel. Maar ja, we gingen film kijken. Dus. Dan kijk je film.
Nou..quote:Op donderdag 27 september 2012 09:06 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Is die van jou ook zo'n player als M.?
quote:Op donderdag 27 september 2012 09:03 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Awww...
[..]
Naja, wat Vik zegt. Knuffelen/strelen is ook een move, of in ieder geval zoiets. M. en ik hadden toen nog nooit gezoend of wat dan ook. Alleen flirten. En ik stelde voor om een film op te zetten. Nou ja, waarom zou je zoiets voorstellen als je de film niet wilt kijken? Althans, zo dacht M. En zo zou hij nog steeds denken.![]()
![]()
quote:Op woensdag 26 september 2012 15:45 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Oh, goed idee!
[..]
Nog een trolley kopen?
schoenen > Beef jerkeyquote:
Thaaanks!quote:Op donderdag 27 september 2012 10:23 schreef _aurum_ het volgende:
Gefeli Maria met je baan!! /spuit 12
Dat je verantwoordelijk bent, betekent niet dat je ook alles zelf moet doen hè?quote:Op woensdag 26 september 2012 19:16 schreef Probability het volgende:
[..]
Ik heb de begin tot eindverantwoordelijkheid van een project. Dus incl alles.
Rund == rundquote:
Lamsnappaquote:Op donderdag 27 september 2012 10:34 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Rund == rund
/Er van uit gaat dat het leer was
Zal welquote:Op donderdag 27 september 2012 14:47 schreef the85mc het volgende:
Veel kh of lijkt dat zo?
Heb net erg interressant artikel gevonfden voor mn scriptie, altijd lekker. Eerste artikel wat echt nuttig bijdraagt ipv dat ik verschillende artikelen moet gebruiken en vanalles moet corrigeren.. Ideaal!
Twee stroopwafels in kader van meer eten?quote:Op donderdag 27 september 2012 14:55 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Zal wel. Ik ben er niet zo mee bezig tbh
.
En ik voeg nog even twee stroopwafels toe aan mijn lijstje. Note to self: meer eten.
Ok. Ik merk veel verschil of ik kh eet. Eet ik meer kh dan kom ik snel aan en voel ik me minder fit.. Maar dat is puur mijn ervaring. Dat heb ik vooral met suiker, niet zoveel met kh uit volkoren spul..quote:Op donderdag 27 september 2012 14:55 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Zal wel. Ik ben er niet zo mee bezig tbh
.
En ik voeg nog even twee stroopwafels toe aan mijn lijstje. Note to self: meer eten.
Netwerken V1z, jeweetst. En uit mn comfortzone stappen!quote:Op donderdag 27 september 2012 15:58 schreef V1z0R het volgende:
Dat van die werkgever is best raar ja
er zaten er twee in het pakje en mn andere opties spraken me niet aan. Als ik worteltjes had gehad, had ik die gegeten.quote:Op donderdag 27 september 2012 14:55 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Twee stroopwafels in kader van meer eten?
quote:
Wat voor seminar?quote:Op donderdag 27 september 2012 20:59 schreef the85mc het volgende:
Zit te denken om zelf een bedrijf te starten. Binnenkort ga ik naar een seminar van een soortgelijk bedrijf. Kijken hoe die het doenIk kan daar mooi van leren en het uiteindelijk verbeteren, omdat ik meer kennis over dat onderwerp heb. Maar dat hoef ik hen niet te vertellen
Ah okee, dan niks wat ik kenquote:Op donderdag 27 september 2012 21:04 schreef the85mc het volgende:
Mwah, kan niet echt in detail treden, maar het is in ieder geval energie gerelateerd. En ook met mijn stage heeft het te maken.. En aangezien ik voor de instelling stage heb gelopen die de regels opstelt, ken ik de regels (en gaten in de regels) dus behoorlijk goed..
Ben ik heel benieuwd. Esco, energadvies, labels, monitoring, inkoop, meters, facturatie, inkopen, exploitatiemanagement, zonnepaneeltjes, lokale duurzame energiebedrijven, duurzaam parkmanagement....quote:Op donderdag 27 september 2012 21:04 schreef the85mc het volgende:
Mwah, kan niet echt in detail treden, maar het is in ieder geval energie gerelateerd. En ook met mijn stage heeft het te maken.. En aangezien ik voor de instelling stage heb gelopen die de regels opstelt, ken ik de regels (en gaten in de regels) dus behoorlijk goed..
Haha nee, dat is het niet. Heeft meer met bepaalde certificering te maken, soort van ISO.quote:Op donderdag 27 september 2012 21:07 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Energie - regels - Energiekamer?
.Epa's?quote:Op donderdag 27 september 2012 21:08 schreef the85mc het volgende:
[..]
Haha nee, dat is het niet. Heeft meer met bepaalde certificering te maken, soort van ISO.
De energiemanagement certificering?quote:Op donderdag 27 september 2012 21:08 schreef the85mc het volgende:
[..]
Haha nee, dat is het niet. Heeft meer met bepaalde certificering te maken, soort van ISO.
Ben nu wel erg benieuwd.quote:Op donderdag 27 september 2012 21:10 schreef the85mc het volgende:
Ik ga hier geen dingen posten qua namen/etc omdat ik eerst wat meer wil uitwerken..
Ja.quote:Op donderdag 27 september 2012 21:14 schreef the85mc het volgende:
[..]
Jij werkte ook in de energie sector toch?
Dat ga ik niet online zetten ivm privacy. Maar volgens mij heb ik het je al eens ge-pmd.quote:Op donderdag 27 september 2012 21:16 schreef the85mc het volgende:
[..]
Bij welk bedrijf dan? Of ben je net als ik afwachtend om alles online te plempen
O ja, das waar ookquote:Op donderdag 27 september 2012 21:18 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dat ga ik niet online zetten ivm privacy. Maar volgens mij heb ik het je al eens ge-pmd.
Ohzo!quote:Op donderdag 27 september 2012 22:10 schreef V1z0R het volgende:
Snap ikMaar als je alleen groente op een gourmetplaat gooit is het geen gourmetten
Mijn wereldbeeld, wat doe je!quote:Op donderdag 27 september 2012 22:20 schreef XcUZ_Me het volgende:
http://nl.m.wikipedia.org/wiki/Gourmetten
Onzin dat je vlees móet eten bij gourmet.
Eenquote:gour·met·ten (werkwoord; gourmette, heeft gegourmet)
1
manier van eten waarbij men zelf aan tafel stukjes vlees enz. bakt
quote:Op donderdag 27 september 2012 22:21 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ohzo!Opinions may vary
Edit: zie post boven mij!
Ooooh ik kan zo blij worden van sommige plaatjesBen deze gallery aan het doorspitten en om de zoveel tijd gil ik tegen vriendje dat ie moet kijken want AAAH KIJK NOU HOE LEUK
![]()
Krijg dan altijd meer zin om ook nieuwe dingetjes te leren maken
en bijpassende regenpakken!quote:Op vrijdag 28 september 2012 08:58 schreef _aurum_ het volgende:
balen dat je fiets is gestolen JagerGaan jullie nu opzoek naar bij elkaar matchende fietsen?
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |