abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_117250798
De Slankreeks

Vorige topics: Topicreeks: Gezond Slank

De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.

Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden
• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt: veel mensen die willen afvallen eten te weinig om te kunnen afvallen. Wie te weinig eet geeft z'n lichaam onvoldoende energie om vet af te breken, en daarnaast krijgt het lichaam signalen dat het heel verstandig is om elke overblijvende calorie ergens op te slaan. Op je buik, kont of heupen.
• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.
• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.
• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.
• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), brood etc (volkoren), vlees (mager) en vet (van de juiste soort). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.

Meedoen!
Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop:
• O Ontbijt
• T Tussendoortje
• L Lunch
• D Diner
• S Sport
Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub.
BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!

PM-lijst PM-lijst is hier te vinden.
Bijwerken staat vrij!
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_117250960
Lekker! :9
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_117251051
Mmmm....maar, is er al nachtvorst geweest?
pi_117251223
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2012 21:27 schreef Jagärtrut het volgende:
Mmmm....maar, is er al nachtvorst geweest?
Moet dat dan? :P
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_117251371
Officieel wel. Idem voor spruitjes toch?

Gelukkig gelden dergelijke regels niet voor broccoli. B-)
Doe wat je niet durft.
pi_117252088
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2012 21:33 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Officieel wel. Idem voor spruitjes toch?

Gelukkig gelden dergelijke regels niet voor broccoli. B-)
Spruitjes heb ik al gehad, boerenkool deze week of volgende week ook wel O+ . Ik kijk gewoon naar wat er in de reclame is :P .
pi_117252135
@Coco: Ze vinden dat ik een boete mag betalen omdat het mijn tweede studie is en ik volgens het niet meer onder de overgangsregeling val. Ik vind van niet dus probeer ze in ieder geval op andere gedachten te brengen dmv een bezwaarschrift!

En :9~ @ boerenkool! Krijg spontaan honger.
Illusion is the first of all pleasures
pi_117252598
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2012 21:47 schreef Missfortunate het volgende:
@Coco: Ze vinden dat ik een boete mag betalen omdat het mijn tweede studie is en ik volgens het niet meer onder de overgangsregeling val. Ik vind van niet dus probeer ze in ieder geval op andere gedachten te brengen dmv een bezwaarschrift!

En :9~ @ boerenkool! Krijg spontaan honger.
Ah, op die manier. Heb je de OER v/d opleiding al bekeken? Of staat deze info daar niet in?
Weet even niet uit mijn hoofd of deze info in de OER thuishoort....
pi_117252891
Het staat niet in de OER maar wel in het inschrjivingsbesluit. Toen ik begon stond dat ik recht had t/m augustus 2013 om mijn studie af te ronden. Een jaar later stond er ineens bij dat dit nominaal moest. En omdat ik in 2006 (!) een schakeljaar heb gedaan om een master te doen (ik ben daarna dus nog de bachelor Rechtsgeleerdheid gaan doen omdat ik toch civiel effect wil hebben) en ze dat jaar meetellen studeer ik nu 'ineens' niet meer nominaal. Het zure is dat ik voor dit jaar ingechreven stond maar dat ze dat nu dus weer hebben ingetrokken. :{
pi_117253298
Even een shoppinglist van Dr. Oz.
Doe wat je niet durft.
pi_117254100
Die rookworst in de OP :) Lekker hoor!

Ik heb de eerste nachtdienst weer overleefd, zo op weg naar de volgende. (en laatste jeeeeeeej :D)

Jullie allemaal een fijne dag gehad?
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  dinsdag 25 september 2012 @ 22:22:45 #12
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_117254221
Rekent meneer Oz dan ook ff af? :Y)

Naar boven dragen en opruimen mag ie dan ook wel doen :7.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  Vis een optie? dinsdag 25 september 2012 @ 23:12:41 #13
70532 loveli
N
pi_117256952
Als jij het eet draag ikhet naar boven.
crap in = crap out
pi_117257592
:D

Ik ben even naar de Ulta geweest, daar kan je goed shoppen :9

Dat gezegd hebbende wil ik volgende maand mijn credit card afrekening niet zien :X
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_117259053
De dollar staat toch best wel gunstig? O~)
pi_117260783
Boerenkool! Dat ga ik eten als ik weer thuis ben O+
  woensdag 26 september 2012 @ 07:30:55 #17
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_117262304
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 september 2012 23:25 schreef _aurum_ het volgende:

Ik ben even naar de Ulta geweest, daar kan je goed shoppen :9

Dat gezegd hebbende wil ik volgende maand mijn credit card afrekening niet zien :X
ik las dat je naar utah was geweest :')
Niet meer actief op Fok!
pi_117262583
goeiemrogen slankies. Vandaag is een heeeeele lange dag. Ik moet vanaf over 8.15 tot 5 lesgeven. Vier verschilldende groepen, 4x hetzelfde riedeltje. Net een beetje te lang.
pi_117262677
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 08:05 schreef Jagärtrut het volgende:
goeiemrogen slankies. Vandaag is een heeeeele lange dag. Ik moet vanaf over 8.15 tot 5 lesgeven. Vier verschilldende groepen, 4x hetzelfde riedeltje. Net een beetje te lang.
oef! Dat is een lange dag idd. Zorg iig dat je genoeg eet en drinkt, dan hou je het beter vol. :)
Doe wat je niet durft.
pi_117262890
Ah dat kan je heus jagar :)

En goedemorgen!

Mijn voorlopige lijstje:

O: brinta, cappuccino
T: cappuccino, minneola
B: naar de open dag op de basisschool, met stok :)
L: 2 boterhammen met kaasomelet, rauwkost, melk
B: wandelen
T: cappuccino, banaan
D: sperzieboontjes, runderburger, aardappel
T: kwark met fruit

Ben bang dat ik voorlopig gewoon niet meer op krijg op een dag :')
  woensdag 26 september 2012 @ 08:49:13 #21
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_117263078
Jagär kan alles ^O^.

Ik heb gisteren 1,5 setje buikspieroefeningen gedaan en toen ging het niet meer wegens spierpijn van de vorige keer :'). Dus dodag of vrijdag poging 2. Het wordt vanzelf wel minder :Y.

Lijstje:

O: kwark/ananas
T: banaan
T: worteltjes
T: twee bth
L: twee bth
S: 40 min crosstrainen met een zwaarder schema
D: spaghetti carbonara :9
Niet meer actief op Fok!
pi_117263161
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 08:49 schreef Viking84 het volgende:
Jagär kan alles ^O^.

Ik heb gisteren 1,5 setje buikspieroefeningen gedaan en toen ging het niet meer wegens spierpijn van de vorige keer :'). Dus dodag of vrijdag poging 2. Het wordt vanzelf wel minder :Y.

Lijstje:

T: twee bth
L: twee bth
S: 40 min crosstrainen met een zwaarder schema
D: spaghetti carbonara :9
Anders maak je de setjes eerst wat kleiner? Hoeveel doe je nu?
  woensdag 26 september 2012 @ 08:58:22 #23
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_117263213
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 08:54 schreef MarMar het volgende:

[..]

Anders maak je de setjes eerst wat kleiner? Hoeveel doe je nu?
3 x 15. Lijkt me niet heel veel? De eerste keer ging dat prima.
Niet meer actief op Fok!
pi_117263224
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 08:05 schreef Jagärtrut het volgende:
Zwaar hè, lesgeven? ;).

Succes!
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_117263242
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 08:58 schreef Viking84 het volgende:

[..]

3 x 15. Lijkt me niet heel veel? De eerste keer ging dat prima.
Hm neh, zelfs ik red 3 x 20 even dooroefenen nog dus ;) maar begin anders gewoon met 3 x 12 en dan zit je met een weekje met gemak op 15 en dan uitbouwen? Beter dan 1 keer wel 1 keer niet halen, want dan bouw je niet echt op.
pi_117263593
quote:
1s.gif Op woensdag 26 september 2012 08:15 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

oef! Dat is een lange dag idd. Zorg iig dat je genoeg eet en drinkt, dan hou je het beter vol. :)
kooooofffffieeeeeeeeeee!
pi_117263636
Ik wilde vanochtend hardlopen, had ik mn wekker niet gezet :') dus werd pas om 8 uur wakker.. Nou ja morgen beter.
pi_117263652
Mogguh!

Dat is inderdaad niet veel, Vik, maar als ik dat zo lees zijn ze ook nog niet echt getraind bij jou en buikspieren kun je vrij snel erg sterk trainen.

Welke andere oefeningen doe je trouwens erbij?

En afhankelijk van wat er op je boterhammen gaat heb je wel veel KH's, probeer dat soort lijstjes dan juist op sportdagen te doen.

Naar aanleiding van die boerenkool met worst misschien wel een idee om vanavond eens stamppot zuurkool met spekjes te doen. :9 (en worst erbij natuurlijk :+)
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_117263861
Ik vind het eigenlijk wel genoeg dat ik dagelijks rugpijn heb. Ik snap niet waarom dat nog keer tien moet als ik ongesteld moet worden. ;(.
  Vis een optie? woensdag 26 september 2012 @ 09:29:54 #30
70532 loveli
N
pi_117263898
Omega's, misschien lossen ze niet alles op, maar de factor zal dalen.
crap in = crap out
pi_117264028
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 09:19 schreef V1z0R het volgende:
Mogguh!

Dat is inderdaad niet veel, Vik, maar als ik dat zo lees zijn ze ook nog niet echt getraind bij jou en buikspieren kun je vrij snel erg sterk trainen.

Eens!
Wat misschien ook wel een leuke is: de Lidl heeft vanaf morgen van die yogaballen in de aanbieding voor 7 euro. Zijn ook erg handig om je core stability mee te trainen. :)
quote:
En afhankelijk van wat er op je boterhammen gaat heb je wel veel KH's, probeer dat soort lijstjes dan juist op sportdagen te doen.
40 minuten op de crosstrainer (ik deed gister 15 minuten en vond het nou niet bepaald inspirerend, dus respect voor de 40 minuten!) is ook best wel sport hoor. :P
quote:
Naar aanleiding van die boerenkool met worst misschien wel een idee om vanavond eens stamppot zuurkool met spekjes te doen. :9 (en worst erbij natuurlijk :+)
Oew! Dat klinkt ook lekker! :D

Ik heb gister zoete aardappel, passievruchten, granaatappel en avocado's gekocht.
Iemand ideen voor wat ik er mee kan doen? :D
En wanneer is een passievrucht rijp? :D
Doe wat je niet durft.
pi_117264147
@li vraagje: denk je dat het profijt van zonlicht ook wat te maken kan hebben met vit. D voor mij?
Kom er niet goed uit, maar bedacht me dat het misschien handig is om daar wat van te slikken in de donkere maanden.
pi_117264173
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 09:29 schreef loveli het volgende:
Omega's, misschien lossen ze niet alles op, maar de factor zal dalen.
Ik moet gewoon stoppen met smoesjes verzinnen en naar de sportschool gaan. Ik heb regelmatig het gevoel alsof mijn lijf niet sterk genoeg is om zichzelf overeind te houden.

Vicieuze cirkel: na een werkdag is mijn lijf zo moe dat ik het echt niet zie zitten om nog te gaan sporten, maar als ik zou gaan sporten zou de vermoeidheid waarschijnlijk minder zijn.
pi_117264198
Heb heul over die crosstrainer heen gelezen :@

Al vaker geroepen, maar krachttraining verhelpt veel rugklachten, DaD
Je zegt het zelf al :P
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_117264200
Ik ben ziek dus geen lijstjes van mij.

Score van gisteren was namelijk 1 beschuitje met kaas -O-
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_117264221
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 09:39 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Ik moet gewoon stoppen met smoesjes verzinnen en naar de sportschool gaan. Ik heb regelmatig het gevoel alsof mijn lijf niet sterk genoeg is om zichzelf overeind te houden.

Vicieuze cirkel: na een werkdag is mijn lijf zo moe dat ik het echt niet zie zitten om nog te gaan sporten, maar als ik zou gaan sporten zou de vermoeidheid waarschijnlijk minder zijn.
Ik heb jarenlang mijn rugpijn kunnen verminderen door goede buikspieroefeningen, dat begint nu ook weer wat te lukken. Misschien gewoon eerst daarmee beginnen, thuis? Hoef je je niet helemaal voor naar een sportschool te slepen.
En mbt ongesteld: kruikje (dan zo'n zak, niet een harde fles) in je rug wil wel es helpen.
  woensdag 26 september 2012 @ 09:46:57 #37
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_117264335
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 09:19 schreef V1z0R het volgende:
Mogguh!

Vandaag is een sportdag :P. En doe verder nog niks erbij. Alleen buikspieroefeningen en crosstrainen dus.
Niet meer actief op Fok!
pi_117264345
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 09:39 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

De dag beginnen met wat oefeningen? Is dat misschien een oplossing?
Koop desnoods zo'n yogabal en ga daar 's avonds opzitten, is ook goed voor je rug en buikspieren. :)
Babystapjes enzo.
Doe wat je niet durft.
  woensdag 26 september 2012 @ 09:49:32 #39
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_117264407
Iedereen die zegt dat crosstrainen geen sport is mag het onderste schema eens gaan doen :P. Straks in de pauze even aanpassen. Alles gaat een level omhoog :9. Ben benieuwd :9.
Niet meer actief op Fok!
pi_117264408
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 09:42 schreef MarMar het volgende:

[..]

Ik heb jarenlang mijn rugpijn kunnen verminderen door goede buikspieroefeningen, dat begint nu ook weer wat te lukken. Misschien gewoon eerst daarmee beginnen, thuis? Hoef je je niet helemaal voor naar een sportschool te slepen.
En mbt ongesteld: kruikje (dan zo'n zak, niet een harde fles) in je rug wil wel es helpen.
Buikspieroefeningen op de grond of op een bankje doen te veel pijn aan m'n rug. :'). Ik heb het geprobeerd.

Net met Baard besloten om ons gewoon allebei in te schrijven bij de sportschool. Gedeelde smart, en zo.
pi_117264567
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 09:49 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Buikspieroefeningen op de grond of op een bankje doen te veel pijn aan m'n rug. :'). Ik heb het geprobeerd.

Net met Baard besloten om ons gewoon allebei in te schrijven bij de sportschool. Gedeelde smart, en zo.
Weet niet hoeveel en of je sport, maar je kunt ook beweging steeds meer inpassen in je dagelijkse dingen. Je moet echt een soort drempel over om te gaan sporten. Je kunt bijvoorbeeld ook eerst beginnen met bijvoorbeeld glas naar de glasbak te brengen en dan gelijk een blokje om te wandelen. Vaak ben je toch langer bezig dan je denkt. Als je na een tijdje elke dag wat loopt/fiets dan kun je wel echt gaan sporten. Maak eerst bewegen een vast onderdeel van de dag. Vooral sportschool vond ik zelf lastig om vaak heen te gaan, waarschijnlijk omdat ik het niet echt als hobby/leuk zag.
pi_117264630
Dan zou ik in de sportschool gaan voor pulley-oefeningen, DaD, train je je rug mee en minder belasting.
Wat belangrijk is om pijnvrij (behalve spierpijn :P) te blijven is goed letten op je ademhaling!
http://www.youtube.com/user/alenac2000
Dit zijn wel bruikbare filmpjes, vertellen ze ook hoe je ademhaling goed kunt houden ^O^
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 09:46 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Vandaag is een sportdag :P. En doe verder nog niks erbij. Alleen buikspieroefeningen en crosstrainen dus.
Meer oefeningen gaan doen, je andere spieren zijn ook beweging nodig, beter voor doorbloeding, goed voor je botten, enzovoort.
Kun je ook meer eten zonder aan te komen oO<
pi_117264633
quote:
1s.gif Op woensdag 26 september 2012 09:55 schreef the85mc het volgende:

[..]

Weet niet hoeveel en of je sport, maar je kunt ook beweging steeds meer inpassen in je dagelijkse dingen. Je moet echt een soort drempel over om te gaan sporten. Je kunt bijvoorbeeld ook eerst beginnen met bijvoorbeeld glas naar de glasbak te brengen en dan gelijk een blokje om te wandelen. Vaak ben je toch langer bezig dan je denkt. Als je na een tijdje elke dag wat loopt/fiets dan kun je wel echt gaan sporten. Maak eerst bewegen een vast onderdeel van de dag. Vooral sportschool vond ik zelf lastig om vaak heen te gaan, waarschijnlijk omdat ik het niet echt als hobby/leuk zag.
Oh, te weinig beweging krijg ik niet hoor. Ik werk vier dagen per week, fiets op die dagen zo'n drie kwartier, en ik heb een beroep waarbij ik continu sta en loop. Maar na zo'n dag sta ik nauwelijks nog recht van de rugpijn.

Ik had verwacht dat m'n steunzolen meer effect zouden hebben, maar helaas.
pi_117264730
Een goed stevig matras scheelt mij ook veel trouwens.
pi_117264735
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 09:57 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Oh, te weinig beweging krijg ik niet hoor. Ik werk vier dagen per week, fiets op die dagen zo'n drie kwartier, en ik heb een beroep waarbij ik continu sta en loop. Maar na zo'n dag sta ik nauwelijks nog recht van de rugpijn.

Ik had verwacht dat m'n steunzolen meer effect zouden hebben, maar helaas.
Klinkt niet goed hoor, zoveel rugpijn van gewoon normale beweging. Zou je een fysio niet eens kunnen vragen om gerichte oefeningen?

En wat V1z zegt, een goed matras kan ook veel verschil maken. :)
Doe wat je niet durft.
pi_117264805
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 09:49 schreef Viking84 het volgende:
Iedereen die zegt dat crosstrainen geen sport is mag het onderste schema eens gaan doen :P. Straks in de pauze even aanpassen. Alles gaat een level omhoog :9. Ben benieuwd :9.
Ik raak al helemaal kriegel als ik zo'n schema zie. :D
Gewoon omdat je steeds de weerstand moet aanpassen. :D
Hoeveel rpm doe je trouwens in de stukken waar het niet staat aangegeven?
Doe wat je niet durft.
pi_117264807
Oh das wel apart dan. Fietsen en lopen is best goed voor je rug. Staan en zitten wat minder. Misschien core stability oefeningen doen. Wees wel voorzichtig met rugtrainingsapparaten in de sportschool. Als je die verkeerd gebruikt kun je het erger maken. Dus vraag af en toe aan trainers of je het goed doet.
pi_117264878
Het is denk ik een combinatie van aanleg (m'n zus kampt net zo met haar rug als ik), beenlengteverschil, jarenlang pijn in m'n voeten waardoor ik mezelf een verkeerde houding heb aangeleerd, op m'n werk veel te veel sjouwen met een te zware tas... Ik heb niet het idee dat het matras te zacht is of zo.

We gaan ons vanavond inschrijven bij de sportschool. Ik heb daar eerder gesport en toen waren de begeleiders heel betrokken en aandachtig, dus daar heb ik wel vertrouwen in. :).

Bedankt allemaal, voor de tips!
pi_117265141
Hoi Slankies! :W Hoe is het hier?
Ik moest gisteren aan jullie denken omdat ik mijn eerste zumba-les had! Ik voelde me echt een enorm stijve hark, maar je wordt er wel blij van. :D
Know that while you sleep
Everything has changed
pi_117265184
Wat stom van je rug, DaD! :* Maar een collega van mij heeft ook problemen met d'r rug en bij haar helpt sporten inderdaad wel, die pulley-dingen die Viz ook noemde, dus hopelijk helpt dat bij jou ook. :)
Everything has changed
  Vis een optie? woensdag 26 september 2012 @ 10:19:22 #51
70532 loveli
N
pi_117265196
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 10:02 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Klinkt niet goed hoor, zoveel rugpijn van gewoon normale beweging. Zou je een fysio niet eens kunnen vragen om gerichte oefeningen?

En wat V1z zegt, een goed matras kan ook veel verschil maken. :)
qft
crap in = crap out
  woensdag 26 september 2012 @ 10:19:31 #52
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_117265204
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 10:04 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Ik raak al helemaal kriegel als ik zo'n schema zie. :D
Gewoon omdat je steeds de weerstand moet aanpassen. :D
Hoeveel rpm doe je trouwens in de stukken waar het niet staat aangegeven?
Dat is juist prettig, anders wordt het saai :O .

Tijdens warming-up en coolingdown doe ik rustig aan. De stukken waarbij het niet staat aangegeven doe ik op gevoel. Soms ben ik nog aan het uithijgen van een pittiger stuk en doe ik even 30 secs rustig aan :P en verder ga ik wel redelijk voluit. Merk nu dus dat ik ook bij de stukken waar het niet staat aangegeven de 'voluitsnelheid' benader of haal, dus dan wordt het tijd om het schema aan te passen :Y.
Niet meer actief op Fok!
  Vis een optie? woensdag 26 september 2012 @ 10:24:46 #53
70532 loveli
N
pi_117265334
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 09:38 schreef MarMar het volgende:
@li vraagje: denk je dat het profijt van zonlicht ook wat te maken kan hebben met vit. D voor mij?
Kom er niet goed uit, maar bedacht me dat het misschien handig is om daar wat van te slikken in de donkere maanden.
Goed voor je botten, vit D is ook basis voor bepaalde hormonen. Volgens mij ook basis voor signaalstoffen voor de hersenen. Zou er even in moeten duiken om specifieker te ziin. Met 20 mg/dag leg je een goede basis om de winter door te komen. D3, niet 2.
crap in = crap out
  woensdag 26 september 2012 @ 10:26:34 #54
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_117265380
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 09:57 schreef V1z0R het volgende:
Dan zou ik in de sportschool gaan voor pulley-oefeningen, DaD, train je je rug mee en minder belasting.
Wat belangrijk is om pijnvrij (behalve spierpijn :P) te blijven is goed letten op je ademhaling!
http://www.youtube.com/user/alenac2000
Dit zijn wel bruikbare filmpjes, vertellen ze ook hoe je ademhaling goed kunt houden ^O^

[..]

Meer oefeningen gaan doen, je andere spieren zijn ook beweging nodig, beter voor doorbloeding, goed voor je botten, enzovoort.
Kun je ook meer eten zonder aan te komen oO<
I know, ik moet de motivatie nog even vinden :P.

Ik heb geen zin om élke dag met sport bezig te zijn (iets anders dan hardlopen dan :+), dus ik denk dat ik het twee keer na het sporten in de sportschool ga doen, thuis, en nog één keer in het weekend. En dan die oefeningen van Asics, voor zover ik die kan doen met de attributen die ik thuis heb.

Ik merk trouwens totaal geen effect van crosstrainen op m'n gewicht oid. Maar goed, dat gold ook voor hardlopen.
Niet meer actief op Fok!
pi_117265394
Ik ga ook naar de sportschool als mijn loon gestort is (over een maand) O+. Heb nu oefeningen van de fysio voor mn enkel/knie, en die vind ik veel leuker in een sportschool dan thuis aankloten. Gister ook weer wezen trainen (taekwondo) dus ik voel me topfit :P. Ahum. Vind het alleen wel eng om helemaal zelf in de sportschool te gaan staan, zonder vrienden of begeleiding. Straks doe ik alles fout/te zwaar. En als DaD iets vindt tegen de rugpijn hoor ik het ook graag, ik kon laatst (toen ik ongesteld werd) niet meer zitten, staan of lopen van de pijn :').
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_117265636
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 10:27 schreef Chicolate het volgende:
Ik ga ook naar de sportschool als mijn loon gestort is (over een maand) O+. Heb nu oefeningen van de fysio voor mn enkel/knie, en die vind ik veel leuker in een sportschool dan thuis aankloten. Gister ook weer wezen trainen (taekwondo) dus ik voel me topfit :P. Ahum. Vind het alleen wel eng om helemaal zelf in de sportschool te gaan staan, zonder vrienden of begeleiding. Straks doe ik alles fout/te zwaar. En als DaD iets vindt tegen de rugpijn hoor ik het ook graag, ik kon laatst (toen ik ongesteld werd) niet meer zitten, staan of lopen van de pijn :').
Ik wil 'straks' ook weer naar de sportschool :Y Kilootjes eraf werken en dan door tot ik weer ongeveer 58 kilo weeg. Ben benieuwd. Vind het ook een beetje eng hoor (Martijn zou mee gaan bewegen, en dat kan prima met wandelen enzo, maar niet met naar de sportschool gaan :+), deels omdat ik ook niet altijd weet hoe alles moet, deels want socially awkward.

Wat rugpijn betreft, ik ga ervan uit dat je dit wel al doet, maar voor de zekerheid: warme kruik in je rug leggen (zeker tijdens ongesteldheid) verzacht de boel al behoorlijk :Y

En nu ontbijten, pas om 10u opgestaan vandaag :7
pi_117266280
Waarom zou je niet met Martijn naar de sportschool gaan? :?
Het argument: omdat ik niet weet hoe alles moet, vind ik niet gelden. Dan moet je het namelijk vragen. Beter 3 keer vragen dan blessures oplopen. :)
Doe wat je niet durft.
pi_117266308
Omdat er dan niemand bij de baby is, wellicht?
pi_117266353
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 11:04 schreef DevilsAndDust het volgende:
Goed punt! Baby's zitten niet in mijn denkpatroon.
Maar goed: Oppas?
Doe wat je niet durft.
pi_117266360
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 10:08 schreef DevilsAndDust het volgende:
Het is denk ik een combinatie van aanleg (m'n zus kampt net zo met haar rug als ik), beenlengteverschil, jarenlang pijn in m'n voeten waardoor ik mezelf een verkeerde houding heb aangeleerd, op m'n werk veel te veel sjouwen met een te zware tas... Ik heb niet het idee dat het matras te zacht is of zo.

We gaan ons vanavond inschrijven bij de sportschool. Ik heb daar eerder gesport en toen waren de begeleiders heel betrokken en aandachtig, dus daar heb ik wel vertrouwen in. :).

Bedankt allemaal, voor de tips!
Bankje of grond doe ik ook niet, gelukkig heb ik bedden en ook wel een met een stevig matras ;)
pi_117266374
quote:
1s.gif Op woensdag 26 september 2012 10:24 schreef loveli het volgende:

[..]

Goed voor je botten, vit D is ook basis voor bepaalde hormonen. Volgens mij ook basis voor signaalstoffen voor de hersenen. Zou er even in moeten duiken om specifieker te ziin. Met 20 mg/dag leg je een goede basis om de winter door te komen. D3, niet 2.
thx :)
pi_117266386
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 11:04 schreef DevilsAndDust het volgende:
Als die 3mnd oud is moet 'ie z'n steentje ook maar gaan bijdragen niet? Kunt niet eeuwig voor ze zorgen natuurlijk :+
  Vis een optie? woensdag 26 september 2012 @ 11:07:11 #63
70532 loveli
N
pi_117266389
Iedereen die ongesteld is en nog hormonale rugpijn heeft als 'ie elke dag omega-3 (vis) en met enige regelmaat borage- en/of teunisbloemolie slikt, krijgt van mij een tientje.

[ Bericht 4% gewijzigd door loveli op 26-09-2012 11:12:16 ]
crap in = crap out
pi_117266403
Meh :{ geen tientje voor mij...
pi_117266443
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 11:07 schreef loveli het volgende:
Iedereen die ongesteld is en nog rugpijn heeft als 'ie elke dag omega-3 (vis) en met enige regelmaat borage- en/of teunisbloemolie slikt, krijgt van mij een tientje.
Kom maar vast door dan, of speel ik vals? :P
  woensdag 26 september 2012 @ 11:10:41 #66
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_117266483
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 11:03 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Het argument: omdat ik niet weet hoe alles moet, vind ik niet gelden. Dan moet je het namelijk vragen. Beter 3 keer vragen dan blessures oplopen. :)
Moet er wel iemand zijn om het aan te vragen :{. Ik heb het al eens aangekaart, maar er is niks mee gedaan. Ze zijn druk met nieuwe mensen introduceren en verder zie je ze niet :N.
Niet meer actief op Fok!
  Vis een optie? woensdag 26 september 2012 @ 11:11:16 #67
70532 loveli
N
pi_117266496
Ik edit even dat het om hormonale rugpijn moet gaan ;)
crap in = crap out
pi_117266542
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 11:03 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Baby inderdaad. En ik wil straks toch zeker 2x per week naar de sportschool gaan, om daarvoor een babysitter te regelen, vind ik wat ver gaan.

quote:
En dit is onzin, je leest niet goed (of trekt te snel conclusies, dat kan ook). Ik vind het serieus een beetje eng omdat ik niet alles weet. Wat in mijn geval namelijk niet wil zeggen dat ik dan maar wat ga zitten aankloten in de hoop dat het goed is, of dat het een reden is om niet te gaan.

Het wil zeggen dat ik het inderdaad moet gaan vragen, en dat vind ik juist het enge. Ik ben wat dat betreft ietwat socially awkward. Doe dat soort dingen wel hoor, en denk dat niemand doorheeft dat ik het eng(ig) vind, maar dat vind ik wel :+

quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 11:07 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Als die 3mnd oud is moet 'ie z'n steentje ook maar gaan bijdragen niet? Kunt niet eeuwig voor ze zorgen natuurlijk :+
Als 'ie 3 maanden oud is, neem ik 'm mee en ga ik ermee bankdrukken. Gewicht past zich vanzelf aan (wordt steeds zwaarder) dus win win situatie :Y
pi_117266602
Zie anders die filmpjes in het linkje dat ik hierboven plaatste :) stap voor stap worden oefeningen uitgelegd.
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 11:13 schreef Cocotrimonium het volgende:
Als 'ie 3 maanden oud is, neem ik 'm mee en ga ik ermee bankdrukken. Gewicht past zich vanzelf aan (wordt steeds zwaarder) dus win win situatie :Y
Laat hem ook gelijk meedoen! :D
pi_117266636
quote:

[..]

Baby inderdaad. En ik wil straks toch zeker 2x per week naar de sportschool gaan, om daarvoor een babysitter te regelen, vind ik wat ver gaan.

[..]

En dit is onzin, je leest niet goed (of trekt te snel conclusies, dat kan ook). Ik vind het serieus een beetje eng omdat ik niet alles weet. Wat in mijn geval namelijk niet wil zeggen dat ik dan maar wat ga zitten aankloten in de hoop dat het goed is, of dat het een reden is om niet te gaan.

Het wil zeggen dat ik het inderdaad moet gaan vragen, en dat vind ik juist het enge. Ik ben wat dat betreft ietwat socially awkward. Doe dat soort dingen wel hoor, en denk dat niemand doorheeft dat ik het eng(ig) vind, maar dat vind ik wel :+

[..]

Ik heb de oudste wel meegehad, lag lekker te slapen in de wagen terwijl mama aan het zweten was :P Erheen wandelen vlak voor het middagdutje, was dan gelijk mn warming up en dat ging heel prima.
Ligt er natuurlijk ook helemaal aan hoever je van de sportschool woont en hoe rustig het daar is etc.. maar de moeite waard om te kijken of dat kan toch?
  woensdag 26 september 2012 @ 11:16:59 #71
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_117266640
Sportbaby \o/

Spierpijn van hardlopen :o

Ik denk dat ik volgend jaar nog een baan heb *O* :P
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  woensdag 26 september 2012 @ 11:19:13 #72
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_117266698
quote:
10s.gif Op woensdag 26 september 2012 11:16 schreef MariaEtcetera het volgende:
Sportbaby \o/

Spierpijn van hardlopen :o

Ik denk dat ik volgend jaar nog een baan heb *O* :P
*O* Woei! Weer een jaarcontract of vast contract? :)
Niet meer actief op Fok!
pi_117266720
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 11:16 schreef MarMar het volgende:

[..]

Ik heb de oudste wel meegehad, lag lekker te slapen in de wagen terwijl mama aan het zweten was :P Erheen wandelen vlak voor het middagdutje, was dan gelijk mn warming up en dat ging heel prima.
Ligt er natuurlijk ook helemaal aan hoever je van de sportschool woont en hoe rustig het daar is etc.. maar de moeite waard om te kijken of dat kan toch?
Nog niet eens aan gedacht! Was nu gewoon van plan om het 's avonds sporten met Martijn af te wisselen. En op andere momenten gewoon samen te gaan wandelen op de hei ofzo, of als ik alleen ben, gewoon een rondje door de buurt. Als ik maar in beweging blijf.

En dan hebben we natuurlijk altijd nog de hometrainer, roeimachine & bokszak in huis :+

Vaiz, er staat een dikke vette NO bij? Ik weet niet helemaal zeker of het wel een goed idee is dan...

MARIA!!!! W000000t! *O* *O* *O* Awesome :D Trots O+
pi_117266807
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 11:20 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Nog niet eens aan gedacht! Was nu gewoon van plan om het 's avonds sporten met Martijn af te wisselen. En op andere momenten gewoon samen te gaan wandelen op de hei ofzo, of als ik alleen ben, gewoon een rondje door de buurt. Als ik maar in beweging blijf.

En dan hebben we natuurlijk altijd nog de hometrainer, roeimachine & bokszak in huis :+

Vaiz, er staat een dikke vette NO bij? Ik weet niet helemaal zeker of het wel een goed idee is dan...

MARIA!!!! W000000t! *O* *O* *O* Awesome :D Trots O+
Zonder kiddo gaan is ook wel lekker hoor, echt ff tijd voor jezelf dan, maar met de oudste was ik vanaf maand 3 alleen, dus dat ging een beetje lastiger ;)

Eerst maar eens bevallen schat!

En hier ook *O* voor Maria :D
pi_117266908
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 11:23 schreef MarMar het volgende:

[..]

Zonder kiddo gaan is ook wel lekker hoor, echt ff tijd voor jezelf dan, maar met de oudste was ik vanaf maand 3 alleen, dus dat ging een beetje lastiger ;)

Eerst maar eens bevallen schat!

En hier ook *O* voor Maria :D
Oh ja, dat sowieso. Eerst even afwachten :Y Maar in het gunstigste scenario zie ik het zo voor me :)
pi_117266922
Gewoon verkeerd vertaald uit het Japans :D Moet zijn "No pain, no gain" natuurlijk :P

Feli, Maria! ^O^
pi_117266942
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 11:10 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Moet er wel iemand zijn om het aan te vragen :{. Ik heb het al eens aangekaart, maar er is niks mee gedaan. Ze zijn druk met nieuwe mensen introduceren en verder zie je ze niet :N.
Dan zou ik toch echt voor een andere sportschool gaan. Dan maar wat meer geld kwijt zijn, goede begeleiding is toch best prettig. Net als goede apperatuur.
quote:

[..]

Veel sportscholen bieden ook overdag een oppasservice aan. :)
Probeer iig niet alleen te gaan sporten om af te vallen, maar vooral omdat het goed is voor je lichaam. :)
quote:
[..]

[..]

Sorry! Niet goed begrepen dan. :)
Maar afijn, beter vragen dan oefeningen verkeerd doen en blessures oplopen dus. Over het algemeen vinden de instructeurs het leuk om dingen uit te leggen. Daar zijn ze ook voor. :)
Doe wat je niet durft.
pi_117267021
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 11:27 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Dan zou ik toch echt voor een andere sportschool gaan. Dan maar wat meer geld kwijt zijn, goede begeleiding is toch best prettig. Net als goede apperatuur.

[..]

Veel sportscholen bieden ook overdag een oppasservice aan. :)
Probeer iig niet alleen te gaan sporten om af te vallen, maar vooral omdat het goed is voor je lichaam. :)

[..]

Sorry! Niet goed begrepen dan. :)
Maar afijn, beter vragen dan oefeningen verkeerd doen en blessures oplopen dus. Over het algemeen vinden de instructeurs het leuk om dingen uit te leggen. Daar zijn ze ook voor. :)
In 'mijn' sportschool hebben we heel aardige instructeurs, en dat weet ik ook wel :Y Alleen blijft het een drempel voor me (ik ben van nature vrij verlegen, en dat is in bepaalde situaties nog steeds goed merkbaar).

En absoluut eens wat de motivatie betreft! Ik wil om meerdere redenen gaan sporten: óók omdat ik wil afvallen, maar vooral vanwege mijn conditie en het feit dat ik een luie hond ben. Daar moet wat aan veranderen :)

Oh, die oppasservice, daar doen ze bij ons in de buurt niet aan, helaas. Was wel handig geweest :D
  woensdag 26 september 2012 @ 11:50:24 #79
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_117267597
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 11:19 schreef Viking84 het volgende:

[..]

*O* Woei! Weer een jaarcontract of vast contract? :)
Bedankt voor de enthousiaste reacties, maar ik heb nog geen idee :@ :D Ik bedoelde alleen te zeggen dat ik vanochtend een gesprekje had waarbij mister baas het had over de plannen voor volgend jaar en daarbij kwam ik ook ter sprake, dus ik ga er vanuit dat ik mag blijven dan :+ :D O.a. ook over in welke richting ik zou willen doorontwikkelen (vond ie goed klinken, dus hoezee).
  woensdag 26 september 2012 @ 11:51:40 #80
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_117267637
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 11:30 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

In 'mijn' sportschool hebben we heel aardige instructeurs, en dat weet ik ook wel :Y Alleen blijft het een drempel voor me (ik ben van nature vrij verlegen, en dat is in bepaalde situaties nog steeds goed merkbaar).

En absoluut eens wat de motivatie betreft! Ik wil om meerdere redenen gaan sporten: óók omdat ik wil afvallen, maar vooral vanwege mijn conditie en het feit dat ik een luie hond ben. Daar moet wat aan veranderen :)

Oh, die oppasservice, daar doen ze bij ons in de buurt niet aan, helaas. Was wel handig geweest :D
O+

Ik ga ook altijd dom giebelen als ik mensen iets moet vragen :')
  woensdag 26 september 2012 @ 11:56:49 #81
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_117267809
Ik heb ook dingen-aan-mensen-vragenvrees. Het duurde niet voor niets zolang voor ik wist waar de humus staat in de AH >:O .

Naar een andere sportschool ga ik niet, want dat is me te duur :P. Kost me nu 15 euro van m'n brutosalaris en meer heb ik er ook niet voor over :P. Het is toch een tijdelijk iets, tot ik weer lopen mag *O*.
Niet meer actief op Fok!
pi_117268313
Ik vraag altijd van alles, echt super handig!

O: kom yoghurt, 2 kopjes koffie
L: 4 boterhammen, 2 eieren, beker melk
T: fruit, nog 2 boterhammen denk ik
D: indisch eten
T: biertje

Maar rustig aan, morgen 9 uur moet ik weer fris en fruitig zijn ;(
Het enige probleem is het kiezen van de oplossing
pi_117269690
quote:

[..]

[..]

[..]

ik snap dat heel goed. ik heb dat ook hoor, doe graag iets in een keer goed.

Zo, halverwegen. Nog vier uur te gaan. Wel een beetje moe nu, en de koffie komt mn neus uit, langzamerhand. Cola zero to the rescue. Heeft dat wel kaffeine?
pi_117269706
Toevoeging bij lijstje: na m'n L nog een bak kwark met een banaan gepakt, ik kom er wel :)
pi_117270163
quote:

[..]

Je hebt ook kennissen met verstand van zaken, die zou je kunnen uitnodigen om eens een middagje met je mee te lopen en je stap voor stap dingen kunnen uitleggen. Waar je op moet letten, wat goede oefeningen zijn, welke volgorde het verstandigst is, om uiteindelijk een schema voor je in elkaar te draaien.
En dan zou je ze later kunnen trakteren op gourmetten en een biertje of zo :7

Is de drempel al een stukje lager :)

Maar eerst bevallen natuurlijk! oO<
pi_117270235
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 13:03 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

ik snap dat heel goed. ik heb dat ook hoor, doe graag iets in een keer goed.

Zo, halverwegen. Nog vier uur te gaan. Wel een beetje moe nu, en de koffie komt mn neus uit, langzamerhand. Cola zero to the rescue. Heeft dat wel kaffeine?
Ik zou overstappen op de thee of op water. Vind je maag vast leuker. :)
Doe wat je niet durft.
pi_117270283
Ik ga straks voor het eerst!! mijn dochtertje ophalen bij ballet en helpen met omkleden in de kleedkamer O+
Met alleen maar een stok kan ik opeens overal bij.

*O*
  woensdag 26 september 2012 @ 13:26:51 #88
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_117270583
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 13:16 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Je hebt ook kennissen met verstand van zaken, die zou je kunnen uitnodigen om eens een middagje met je mee te lopen en je stap voor stap dingen kunnen uitleggen. Waar je op moet letten, wat goede oefeningen zijn, welke volgorde het verstandigst is, om uiteindelijk een schema voor je in elkaar te draaien.

Maar eerst bevallen natuurlijk! oO<
Ik zat van de week nog te denken: goh, het was wel leuk/handig als Viz een keer met mij meeging :').

Waarom woon je ook zover weg }:|.
Niet meer actief op Fok!
pi_117270931
Wat grappig om te lezen dat sommigen iets niet vragen.. Uiteindelijk ben je wel hun klant, dus ook zij hebben belang om jou tevreden te houden. Ben zelf niet bepaald op mn mond gevallen en dat is vaak wel handig (zeker als gids). Al heb ik dat wel mezelf moeten leren, niks vragen/zeggen levert meestal niks op.
  Vis een optie? woensdag 26 september 2012 @ 13:36:07 #90
70532 loveli
N
pi_117270950
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 13:26 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik zat van de week nog te denken: goh, het was wel leuk/handig als Viz een keer met mij meeging :').

Waarom woon je ook zover weg }:|.
Jij bent gewoon naar de verkeerde plaats verhuisd :')
crap in = crap out
pi_117271187
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 13:16 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Oh, maar het maakt niet uit dat er een drempel is. Ik vraag alles als het nodig is, waar & wat dan ook, maar wil alleen niet zeggen dat ik me van binnen dan net zo spontaan/zelfverzekerd/enthousiast voel als ik overkom :P

Drempels overstappen is goed juist :Y Alleen niet altijd even leuk of chill :+
pi_117271299
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 13:35 schreef the85mc het volgende:
Wat grappig om te lezen dat sommigen iets niet vragen.. Uiteindelijk ben je wel hun klant, dus ook zij hebben belang om jou tevreden te houden. Ben zelf niet bepaald op mn mond gevallen en dat is vaak wel handig (zeker als gids). Al heb ik dat wel mezelf moeten leren, niks vragen/zeggen levert meestal niks op.
Bepaald niet op mn mond gevallen <--> mezelf dat moeten leren.

Betekent dat dat je eerst ook een bepaalde drempel voelde dan? Ik denk dat bij mij niemand zich kan voorstellen (als je me niet goed kent) dat ik me van binnen vaak best onzeker/verlegen kan voelen. Ben heel goed in zelfverzekerd/spontaan overkomen :+

Nu heb ik dat onzekere/verlegene overigens vooral in nieuwe situaties. En zelfs dán ga ik die drempel over, tis alleen niet iets waar ik me van tevoren al op verheug, zeg maar :+
pi_117271400
Dan niet vooruit kijken naar wat de drempel is, maar hoe verheugd je bent als je erover bent? /makkelijker gezegd dan gedaan :+

;( geen gourmetten en een biertje dus :P
  woensdag 26 september 2012 @ 13:48:58 #94
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_117271422
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 13:42 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Oh, maar het maakt niet uit dat er een drempel is. Ik vraag alles als het nodig is, waar & wat dan ook, maar wil alleen niet zeggen dat ik me van binnen dan net zo spontaan/zelfverzekerd/enthousiast voel als ik overkom :P

Drempels overstappen is goed juist :Y Alleen niet altijd even leuk of chill :+
Precies dat! :Y Ik vraag juist een boel (de weg enzo :+) maar ik kan niet garanderen dat ik 100% normaal over kom :+

Wellicht omdat ik mensen niet tot last wil zijn en dan domme grapjes ga maken in de hoop dat ze het niet erg vinden om gestoord te worden ofzo :') :P
pi_117271592
Maar als je dan bij jezelf nagaat, je zou het toch niet erg vinden wanneer mensen om de weg vragen?
Waarom zouden anderen dat dan wel vinden? Natuurlijk zijn er uitzonderingen, maar de meesten vinden het niet erg.

Denk ik dan, en anders houd ik me dat gewoon voor. oO<
  woensdag 26 september 2012 @ 13:53:21 #96
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_117271615
Wat ister met geen gourmet of bier, V1zmans?

Gourmet :9

Ik heb nu vegetarische-biologische-glutenvrije linzen-pompoensoep oO< <oneofthecoolkids>
  woensdag 26 september 2012 @ 13:56:24 #97
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_117271772
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 13:52 schreef V1z0R het volgende:
Maar als je dan bij jezelf nagaat, je zou het toch niet erg vinden wanneer mensen om de weg vragen?
Waarom zouden anderen dat dan wel vinden? Natuurlijk zijn er uitzonderingen, maar de meesten vinden het niet erg.

Denk ik dan, en anders houd ik me dat gewoon voor. oO<
Is ook wel zo denk ik, maar je weet nooit van tevoren hoe mensen reageren :+ Achja het zal ook allemaal niet echt rationeel zijn enzo :D
pi_117271838
Cool is nog altijd een extra pittige vleessoep van minimaal 3 verschillende bedreigde diersoorten >:) :D
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 13:53 schreef MariaEtcetera het volgende:
Wat ister met geen gourmet of bier, V1zmans?

Gourmet :9
Had semi-aangeboden om een keer de oefeningen en apparaten in de sportschool uit te leggen hoe je ze juist gebruikt en zo. Dat in ruil tegen gourmet en een biertje :+
Maar dat was dus niet nodig...

[ Bericht 1% gewijzigd door V1z0R op 26-09-2012 14:03:10 ]
pi_117272155
quote:

[..]

Receptiemeisje lief aankijken en zeggen dat ze elke maand een chocoladetaart krijgt als ze ongesteld is, als ze even met baby wil spelen? Of gewoon zo'n lieve baby kweken die iedereen op schoot wil :D.

Ik zie ook op tegen het 'zelf doen' en dan moeten vragen hoe alles werkt. Ik heb eigenlijk liever dat ze gewoon de eerste 3x met me meelopen ofzo, en alles corrigeren, zodat ik het daarna min of meer zelf kan. Maar mijn sportschool heeft wel dagen waarop er begeleiding rondloopt bij de halters, dan vast ook wel bij de apparaten? (ik heb een gruwelijke hekel aan cardio dus dat hoop ik te ontwijken, laat mij maar met apparaten en gewichten spelen)
  woensdag 26 september 2012 @ 14:07:40 #100
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_117272209
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 13:57 schreef V1z0R het volgende:
Cool is nog altijd een extra pittige vleessoep van minimaal 3 verschillende bedreigde diersoorten >:) :D

[..]

Had semi-aangeboden om een keer de oefeningen en apparaten in de sportschool uit te leggen hoe je ze juist gebruikt en zo. Dat in ruil tegen gourmet en een biertje :+
Oh, wie zei dat dat niet nodig was? :o :D.
Niet meer actief op Fok!
pi_117272344
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 13:57 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Joh :D :D Ik ben niet goed in subtiele hints oppikken :D :')

Je bent sowieso welkom voor gourmet en biertje! :Y Maar als je een keer een roadtrip wilt doen naar het zonnige ( :') ) zuiden, dan raad ik je wel aan om dat de komende paar weken ergens te doen... Wil je fatsoenlijk kunnen slapen 's nachts :P (althans, ik neem aan dat logeren gewenst is dan :P)
pi_117272848
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 14:11 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Je bent sowieso welkom voor gourmet en biertje! :Y Maar als je een keer een roadtrip wilt doen naar het zonnige ( :') ) zuiden, dan raad ik je wel aan om dat de komende paar weken ergens te doen... Wil je fatsoenlijk kunnen slapen 's nachts :P (althans, ik neem aan dat logeren gewenst is dan :P)
Ja, maar dan kan 'ie de apparaten op de sportschool toch nog niet uitleggen? :D _O-
pi_117272890
Lijstjeeeee

O: bakje magere kwark met muesli, mini appel
T: volkoren boterham pindakaas
L: bruin pistoletje filet americain met uitjes, mini appel
T: tomatensoepje, mineola
D: kip teriyaki met zilvervliesrijst en veul groente
T: bakje perzikyoghurt
  woensdag 26 september 2012 @ 14:29:05 #104
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_117272900
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 14:27 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Ja, maar dan kan 'ie de apparaten op de sportschool toch nog niet uitleggen? :D _O-
:D.
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 26 september 2012 @ 14:29:45 #105
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_117272914
En ik heb net geleerd dat de tibia (scheenbeen) in de hersenen gelokaliseerd is. Okeeeeeeeee :'). Blijkbaar heb ik dus een hersenprobleem. Makes sense :+.
Niet meer actief op Fok!
pi_117273121
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 14:27 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Jawel joh, dan gaan we voor de vorm ook nog even langs de sportschool :s)
pi_117273163
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 14:28 schreef Goodbye het volgende:
Lijstjeeeee

O: bakje magere kwark met muesli, mini appel
T: volkoren boterham pindakaas
L: bruin pistoletje filet americain met uitjes, mini appel
T: tomatensoepje, mineola
D: kip teriyaki met zilvervliesrijst en veul groente
T: bakje perzikyoghurt

Mooi lijstje!

Mijn lijstje:
O: koffie verkeerd, kwark met wat frambozen en bran flakes
T: banaan, mini babybel kaasje, handje amandelen
L: McKroket (is maar 330 calorieen, viel mij mij!), dubbele boterham kaas
T: dubbele boterham runderrollade, appel
D: Of pastasaus met een beetje pasta of een salade met geitenkaasjes en tomaat en nog een berg groente
T: restje boeren vanillevla met warme appel en een beetje slagroom.

Qua sport: misschien een rondje rennen en anders een berg core stability oefeningen en pushups. Moet eigenlijk rusten en herstellen, maar dat zit niet zo in mn systeem geloof ik. :D
Doe wat je niet durft.
  woensdag 26 september 2012 @ 14:42:29 #108
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_117273260
McKroket :9.

Vind jij die core stability-oefeningen nou echt leuk, HPKW? :@.
Niet meer actief op Fok!
pi_117273353
Hee bubbeltjesplastic liefhebbers! Waar koop ik rollen bubbeltjes plastic?
Worry is a misuse of imagination
pi_117273370
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 14:42 schreef Viking84 het volgende:
McKroket :9.

Vind jij die core stability-oefeningen nou echt leuk, HPKW? :@.
Nee. Maar er mag wel wat verbeteren op dat gebied, dus dan moet het maar. Zoveel tijd kost het niet. :)
Doe wat je niet durft.
pi_117273371
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 14:45 schreef Probability het volgende:
Doe-het-zelf-zaken. Enorme rollen. ENORME rollen O+
pi_117273383
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 14:45 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Of online bestellen bij van die grote kantoorhandels.
pi_117273497
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 14:11 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Oja, die dingen maken best een boel lawaai natuurlijk :P Maar ik whatsapp je binnenkort wel, komende tijd nog wat dingetjes staan maar wordt wel is tijd dat ik keer langs kom bij jou, M. en de kleintjes.

Had al gekeken naar waar ze "Abe Lincoln Vampire Hunter" afspelen, maar die draait dus nergens :{
Want er stond nog altijd een uitnodiging open...
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2012 10:21 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Echt! Zullen we samen gaan? *;

imdb link
reddit link
Maar is vast wel op een andere manier te verkrijgen :+
  woensdag 26 september 2012 @ 14:51:25 #114
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_117273571
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 14:49 schreef V1z0R het volgende:
maar wordt wel is tijd dat ik keer langs kom bij jou, M. en de kleintjes.
}:|.

Overige fouten negeer ik even :+.
Niet meer actief op Fok!
pi_117273674
Kun je je pace time nu al berekenen? :P
  woensdag 26 september 2012 @ 14:54:36 #116
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_117273682
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 14:45 schreef Probability het volgende:
Ik krijg altijd van die #dtv gevoelens bij dit soort posts :D
pi_117273749
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 13:45 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Bepaald niet op mn mond gevallen <--> mezelf dat moeten leren.

Betekent dat dat je eerst ook een bepaalde drempel voelde dan? Ik denk dat bij mij niemand zich kan voorstellen (als je me niet goed kent) dat ik me van binnen vaak best onzeker/verlegen kan voelen. Ben heel goed in zelfverzekerd/spontaan overkomen :+

Nu heb ik dat onzekere/verlegene overigens vooral in nieuwe situaties. En zelfs dán ga ik die drempel over, tis alleen niet iets waar ik me van tevoren al op verheug, zeg maar :+
Eerder was ik afwachtender en deed ik wat anderen wilden/verwachten. Maar van afwachten en pleasen word je niet gelukkig van. Tenminste, ik niet. De belangrijkste invloed op hoe mn leven eruit ziet ben ik zelf. Dus als dingen niet gaan zoals ik zou willen is het aan mij om er iets aan te doen. Heft in eigen hand nemen.
Tuurlijk ben ik wel eens onzeker als ik op iemand afstap, maar eigenlijk kun je nooit een geldige reden vinden om je onzeker te voelen tov iemand anders.
pi_117273758
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 14:29 schreef Viking84 het volgende:
En ik heb net geleerd dat de tibia (scheenbeen) in de hersenen gelokaliseerd is. Okeeeeeeeee :'). Blijkbaar heb ik dus een hersenprobleem. Makes sense :+.
In de hersenen gelokaliseerd? Hij zit toch in je been? :+
Everything has changed
pi_117273952
quote:

[..]

Ik heb 6 van die rollen nodig of zo :P
pi_117273994
quote:

[..]

Of online bestellen bij van die grote kantoorhandels.
Dat is wel een goeie, hoef ik niet te slepen :P
  woensdag 26 september 2012 @ 15:05:27 #121
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_117274057
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 14:54 schreef V1z0R het volgende:
Kun je je pace time nu al berekenen? :P
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 26 september 2012 @ 15:06:13 #122
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_117274077
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 14:56 schreef Mini. het volgende:

[..]

In de hersenen gelokaliseerd? Hij zit toch in je been? :+
Ja, vandaar mijn opmerking dus :+.

Overigens dacht ik dat iedereen dat wel wist, maar mijn collega's wisten het ook niet, dus het is maar goed dat ik dit klusje oppak :+. Had het zelf vast ook niet geweten als ik geen scheenbeenblessure had gehad :+.
Niet meer actief op Fok!
pi_117274872
Vet irritant, heb nu al 2 treinen gemist
  woensdag 26 september 2012 @ 15:39:16 #124
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_117275309
Beter mikken!
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  woensdag 26 september 2012 @ 15:39:56 #125
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_117275328
quote:
3s.gif Op woensdag 26 september 2012 15:39 schreef XcUZ_Me het volgende:
Beter mikken!
:').
Niet meer actief op Fok!
pi_117275356
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 15:05 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Als ik jou nou niet op je zwakke punten wijs, en jij dat niet bij mij doet :P
pi_117275393
Mogguh!

Coco, je kan op youtube ook van een hoop oefeningen filmpjes vinden hoe ze uitgevoerd moeten worden. Dat scheelt aleen hoop, dan kan je het alvast visualiseren.

Ik heb mijn trolley dicht gekregen :7 maar ik moet zo nog wel even naar Walmart :D
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_117275494
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 14:49 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Oja, die dingen maken best een boel lawaai natuurlijk :P Maar ik whatsapp je binnenkort wel, komende tijd nog wat dingetjes staan maar wordt wel is tijd dat ik keer langs kom bij jou, M. en de kleintjes.

Had al gekeken naar waar ze "Abe Lincoln Vampire Hunter" afspelen, maar die draait dus nergens :{
Want er stond nog altijd een uitnodiging open...

[..]

Maar is vast wel op een andere manier te verkrijgen :+
Volgens mij draait ie bij ons in de buurt in België!!
pi_117275524
quote:
3s.gif Op woensdag 26 september 2012 15:39 schreef XcUZ_Me het volgende:
Beter mikken!
_O-
pi_117275555
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 15:41 schreef _aurum_ het volgende:
Mogguh!

Coco, je kan op youtube ook van een hoop oefeningen filmpjes vinden hoe ze uitgevoerd moeten worden. Dat scheelt aleen hoop, dan kan je het alvast visualiseren.
Oh, goed idee! :Y

quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 15:41 schreef _aurum_ het volgende:
Ik heb mijn trolley dicht gekregen :7 maar ik moet zo nog wel even naar Walmart :D
Nog een trolley kopen?
pi_117275562
Coco, wil jij misschien een adresje voor bubbeltjesplastic PMen? Ik ken geen kantoor groothandels..
pi_117275581
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 15:46 schreef Probability het volgende:
Coco, wil jij misschien een adresje voor bubbeltjesplastic PMen? Ik ken geen kantoor groothandels..
Moet ik straks even aan Martijn vragen als 'ie thuis is. :)
  woensdag 26 september 2012 @ 15:48:24 #133
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_117275652
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 15:40 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Als ik jou nou niet op je zwakke punten wijs, en jij dat niet bij mij doet :P
Ja maar tis zo leuheuk!
Niet meer actief op Fok!
pi_117275657
:6
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 15:46 schreef Probability het volgende:
Gamma heeft ook gewoon rollen http://www.gamma.com/assortiment/overige/verhuizen/noppenfolie/

En denk dat je voor groothandel al snel KvK-nummer nodig bent.
pi_117275758
Oh, wat is leuker om te krijgen als kleinigheidje? (ben mini-cadeaupakketjes aan het maken voor schoonbroertje, -zusje, neefje en nieuw nichtje, online bestellen bij de Hema en gratis bezorging ftw!)

Flesje rosé, 1 chique wijnglas en een doosje met marsepeinen hartjes
of
Flesje rosé, doosje met 6 cheapy wijnglazen en een doosje met marsepeinen hartjes

Cadeaupakketjes zijn per persoon verpakt.
  Vis een optie? woensdag 26 september 2012 @ 15:52:01 #136
70532 loveli
N
pi_117275791
quote:
1s.gif Op woensdag 26 september 2012 15:02 schreef Probability het volgende:

[..]

Ik heb 6 van die rollen nodig of zo :P
Addict!
crap in = crap out
pi_117275957
Wat een baggeravond gisteren qua eten

O: havermout /shake / banaantje
D: Pizza / cola light
T: pindakaas met chocolade whey

dat was alles :p
pi_117275984
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 15:51 schreef Cocotrimonium het volgende:
Oh, wat is leuker om te krijgen als kleinigheidje? (ben mini-cadeaupakketjes aan het maken voor schoonbroertje, -zusje, neefje en nieuw nichtje, online bestellen bij de Hema en gratis bezorging ftw!)

of
Flesje rosé, doosje met 6 cheapy wijnglazen en een doosje met marsepeinen hartjes

1 glas. Want chique, weinig ruimte in kast en goedkope crap koop je zelf wel als er visite komt :). Vind ik dan he. Cool idee trouwens!
pi_117276055
Wat Chico zegt, glazen heb je vaak wel zat...
pi_117276107
Ik zou zeggen geen glas, want anders heb je 1 glas wat niet bij de rest past.
Zou de neuroot in mij erg onrustig van worden. :P
Doe wat je niet durft.
pi_117276124
Aighty, dat dacht ik ook al :Y Martijn dacht dat een setje leuker was, denk, check t even snel :)

En thx :D Zou het zelf ook leuk vinden om onverwacht cadeautjes te krijgen, en vind het (daardoor?) ook tof om zoiets te sturen O+

Vaiz, misschien zou het cadeautje voor schoonbroertje ook iets voor jou zijn!
SPOILER: dit cadeautje dus :+
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_117276141
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 16:00 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik zou zeggen geen glas, want anders heb je 1 glas wat niet bij de rest past.
Zou de neuroot in mij erg onrustig van worden. :P
Ah nee, dat mag ze anders wegpleuren, da's npnp. Of bewaren als Speciaal Glas voor Verwenavondjes voor Jezelf. Ofzo :D
pi_117276259
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 16:00 schreef Cocotrimonium het volgende:
Aighty, dat dacht ik ook al :Y Martijn dacht dat een setje leuker was, denk, check t even snel :)

En thx :D Zou het zelf ook leuk vinden om onverwacht cadeautjes te krijgen, en vind het (daardoor?) ook tof om zoiets te sturen O+

Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
whaha, da's wat voor mijn lief :P
pi_117276294
Ik heb allerlei glazen die niet bij elkaar passen :') Maar ken ook personen die hetzelfde denken als HPKW, en dan alleen voor feestjes een doos met een assortiment onsamenhangende glazen uit de kast trekken.
quote:
Heb het al wel onder de knie hoor ;)
*maar even terugdrukken dus*
pi_117276385
quote:

Ik zit nu al te bedenken aan wie ik dat kan geven :').
pi_117276398
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 16:05 schreef V1z0R het volgende:
Ik heb allerlei glazen die niet bij elkaar passen :') Maar ken ook personen die hetzelfde denken als HPKW, en dan alleen voor feestjes een doos met een assortiment onsamenhangende glazen uit de kast trekken.
Terecht! Je zou toch niet willen dat je mooie glasservies aan diggelen gaat tijdens een feestje? :D ]zegt zij met blokker en hema glazen in de kast :P
Maar ik moet toegeven dat ik best wel baalde toen ik net een nieuw servies had gekocht en een vriendin kwam eten en gelijk krassen in mijn mooie nieuwe borden wist te produceren. }:|
Doe wat je niet durft.
  woensdag 26 september 2012 @ 16:10:28 #147
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_117276482
quote:

Weet jij dingen van Vaiz die wij niet weten? :o.

* Viking84 vraagt zich af wat er in al die whatsappjes staat :@.
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 26 september 2012 @ 16:17:07 #148
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_117276710
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 16:10 schreef Viking84 het volgende:

[..]

*insert GeeBee-smiley*
pi_117277049
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 15:51 schreef Cocotrimonium het volgende:

of

2 chique glazen! En vertellen waar ze de rest kunnen kopen.
pi_117277069
quote:
1s.gif Op woensdag 26 september 2012 15:52 schreef loveli het volgende:

[..]

Addict!
Ik moet pakketjes maken voor m'n stage
pi_117277517
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 16:08 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Terecht! Je zou toch niet willen dat je mooie glasservies aan diggelen gaat tijdens een feestje? :D ]zegt zij met blokker en hema glazen in de kast :P
Maar ik moet toegeven dat ik best wel baalde toen ik net een nieuw servies had gekocht en een vriendin kwam eten en gelijk krassen in mijn mooie nieuwe borden wist te produceren. }:|
Slechte kwaliteit borden dan!
pi_117277546
Of goede kwaliteit bestek :+
pi_117277975
quote:

[..]

O-)
pi_117278120
pi_117278463
quote:
1s.gif Op woensdag 26 september 2012 16:36 schreef Probability het volgende:

[..]

Slechte kwaliteit borden dan!
extreem lompe vriendin die dr best deed het bord door te snijden.

Zag net op het station trouwens een meisje in kaplaarzen. Weer zo'n modetrend die ik niet begrijp. :?
Doe wat je niet durft.
  woensdag 26 september 2012 @ 17:39:48 #156
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_117280134
Zo dat was duidelijk zwaarder maar ik heb het weer overleefd *O* straks nog eems proberen of mijn spierpijn genoeg over is om buikspieroefeningen te doen :)
Niet meer actief op Fok!
  Vis een optie? woensdag 26 september 2012 @ 17:54:17 #157
70532 loveli
N
pi_117280616
To burger king or not to burger king...
/levensvragen

Als die springer vanmorgen de trein had gemist, was ik al thuis geweest bij biefstuk en tuinboontjes.
crap in = crap out
pi_117280738
Triple whopper XXL is maar 1100kcal dus ik zeg doen! :9
pi_117280870
quote:

[..]

Jaaaa, blote piemel-pics naar getrouwde, zwangere vrouwen sturen blijft gewoon een favoriete hobby van me :)

En nog steeds geen foto teruggekregen he :(
pi_117281710
Ah men ik heb een foutje gemaakt. Verkeerde persoon gestuurd dat iets onderweg is. Shit. Stomme is dat ze het vrijdag (ochtend?) nodig hebben en ik het morgen pas weer kan versturen. Postkamer was namelijk net al dicht.

Kwam er net achter na het mailtje. Ik voel mij een beetje stom nu ;(

Bedenk net dat ik misschien een deel had kunnen verzenden met reguliere post.

Nou dat gebeurt mij ook geen twee keer. Ben nog even op zoek naar een goede oplossing. Qua mailen en versturen.
pi_117282123
Ik ben ook zo'n neuroot die glazen graag in even aantallen in de kast wil hebben staan. Ik heb laatst per ongeluk een gas gebroken van een set van 6 en heb echt serieus de neiging om er nog een kapot te gooien voor een gelijk aantal. :P
pi_117282154
Thuis, eindelijk. Moe!
pi_117282169
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 18:30 schreef Probability het volgende:
Ah men ik heb een foutje gemaakt. Verkeerde persoon gestuurd dat iets onderweg is. Shit. Stomme is dat ze het vrijdag (ochtend?) nodig hebben en ik het morgen pas weer kan versturen. Postkamer was namelijk net al dicht.

Kwam er net achter na het mailtje. Ik voel mij een beetje stom nu ;(

Bedenk net dat ik misschien een deel had kunnen verzenden met reguliere post.

Nou dat gebeurt mij ook geen twee keer. Ben nog even op zoek naar een goede oplossing. Qua mailen en versturen.
Wat voor stage doe je? En bubbeltjesplastic ook voor stage? Je moet niet alle overgebleven kantoorklusjes gaan doen natuurlijk..
pi_117282212
En lijstje!

o: banaan, muesli, yoghurt,
t: cappuccino/thee
l: witlofsalade, spinaziesoep, vk bh met oude kaas, 2 stukken ananas
t: cola light, paar pepernoten
d: broccolisoep met vk minibroodje
(t: wellicht nog een minibroodje met parmaham)
pi_117282465
Net thuis, nog 3 dagen vlammen deze week, zondag even niks. Toch weer redelijk lang dagje vandaag, ik heb tegelijk wel en geen zin om te gaan sporten vanavond. Over de ene kan is het even je systeem leeg maken, aan de andere kant heb ik zin om op de bank te gaan liggen en niet meer te bewegen.
pi_117282652
O: brinta, cappuccino
T: cappuccino, minneola
B: naar de open dag op de basisschool, met stok
L: 2 boterhammen met kaasomelet, rauwkost, melk
T: kwark met banaan
B: wandelenwinkelen, lopend, scootmobiel geparkeerd bij begin winkelcentrum
T: cappuccino, banaan koekje
B: dik anderhalf uur wandelen, voor het eerst alleen
D: sperzieboontjes, runderburger, aardappel
T: kwark met kiwi

1768 kcal zegt eetmeter, ik vind het netjes! En ik zit vol!
pi_117283054
Ik ga per 1 november naar een nieuwe sportschool. Die duurdere. Dichterbij en meer begeleiding.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_117283150
Lijst
• yoghurt
• pond rauwe groente
• 3 boterhammen met tevredenheid
• 2 prince-koeken
• shake (2 bananen, schepje eiwitpoeder, karnemelk)
• handvol druiven, minihandje pinda's
• pond rauwe groente
• avondeten: bruine bonen, varkensgehakt, ui, paprika, banaan
• toe: minibaklava'tje
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_117283525
quote:
1s.gif Op woensdag 26 september 2012 18:43 schreef the85mc het volgende:

[..]

Wat voor stage doe je? En bubbeltjesplastic ook voor stage? Je moet niet alle overgebleven kantoorklusjes gaan doen natuurlijk..
Ik heb de begin tot eindverantwoordelijkheid van een project. Dus incl alles.
pi_117283598
quote:
1s.gif Op woensdag 26 september 2012 19:16 schreef Probability het volgende:

[..]

Ah ok. Dat je niet alle k*t karweitjes moet doen waar je helemaal niet voor bent opgeleid en waar je weinig van leert. Maar dat valt dus gelukkig mee :)
Bevalt het een beetje?
pi_117283620
De foto's van ons optreden van zaterdag beginnen online te komen.
Vind deze foto toch wel erg tof (ook al is het wel duidelijk waar er gewerkt aan moet gaan worden).

pi_117284355
ik vind hem niet zo flatteus Sarabi :@ niet onaardig bedoeld hoor, maar ik ken mooiere (recente) foto's van je...

ik zit op de bank met een slapende poezel in nek/op schouder O+

en bij mij is vandaag ook het eerste collegegeld incl. langstudeerbonus afgeschreven :x auw! het is in elk geval wel een stimulans, en gelukkig kan ik het wel lenen van de DUO in de overgangsregeling... heb niet het hele bedrag aangevraagd, maar een deel, want wil niet een heel jaar nog doen over de bevoegdheid.

[ Bericht 0% gewijzigd door kwakz0r op 26-09-2012 19:40:16 ]
Kwak
pi_117284435
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 19:33 schreef kwakz0r het volgende:
ik vind hem niet zo flatteus Miss S :@ niet onaardig bedoeld hoor, maar ik ken mooiere (recente) foto's van je...

Dat mag :) ik vind hem echt heel tof omdat ik weet hoeveel plezier we uitstraalden en ik vind dat je dat ook aan deze foto ziet.

Waarom trouwens mijn oude naam gebruiken Kwakveense? ;)
pi_117284632
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 19:35 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Dat mag :) ik vind hem echt heel tof omdat ik weet hoeveel plezier we uitstraalden en ik vind dat je dat ook aan deze foto ziet.

oh shoot! niet-zo-ninja-edit

en je mag mij best kwakveense noemen hoor ;) ik heb ooit gewisseld vanwege een geblokkeerd account en een dbhack...
Kwak
pi_117284694
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 19:40 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

oh shoot! niet-zo-ninja-edit

en je mag mij best kwakveense noemen hoor ;) ik heb ooit gewisseld vanwege een geblokkeerd account en een dbhack...
Was bij mij dezelfde reden dus maakt ook niet uit, maar vroeg het me af.
pi_117284760
in mn hoofd gebruik ik die naam blijkbaar nog... net als dat ik sommige slankies steeds bijna bij hun gewone naam noem...
Kwak
  woensdag 26 september 2012 @ 19:45:16 #177
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_117284851
Lol, dat heb ik bij jagär :P
Niet meer actief op Fok!
pi_117284918
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 19:43 schreef kwakz0r het volgende:
in mn hoofd gebruik ik die naam blijkbaar nog... net als dat ik sommige slankies steeds bijna bij hun gewone naam noem...
Dan heb je een beter geheugen dan ik.
Die van jou is een van de weinige die ik zo nog weet, over de rest moet ik toch langer na denken.
pi_117284965
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 19:35 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Ik snap wat je bedoelt, ik had zelf denk ik een kwart uitgesneden van die foto en dan wel rechts boven. Je snoet staat er zeker prachtig op.
Het lijkt wel alsof hij van laag genomen is en foto's die van lager dan ooghoogte genomen zijn, zijn eigenlijk nooit flatteus, bij niemand.
pi_117285102
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 19:47 schreef MarMar het volgende:

[..]

Ik snap wat je bedoelt, ik had zelf denk ik een kwart uitgesneden van die foto en dan wel rechts boven. Je snoet staat er zeker prachtig op.
Het lijkt wel alsof hij van laag genomen is en foto's die van lager dan ooghoogte genomen zijn, zijn eigenlijk nooit flatteus, bij niemand.
Maar wat is er mis met mijn buik? Ik schaam me er in ieder geval niet voor :)
Begrijp wel dat de meeste mensen het lelijk vinden hoor, daar niet van.
Maar ik ben blij met de foto (en waarschijnlijk is dat ook de reden dat afvallen niet goed gaat, omdat ik eigenlijk blij ben met mijn figuur).
pi_117285218
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 19:50 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Maar ik ben blij met de foto (en waarschijnlijk is dat ook de reden dat afvallen niet goed gaat, omdat ik eigenlijk blij ben met mijn figuur).
Waarom wil je dan uberhaupt afvallen?
pi_117285292
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 19:53 schreef MarMar het volgende:

[..]

Waarom wil je dan uberhaupt afvallen?
Omdat ik geloof dat als ik minder weeg gezonder ben.
Dat hoeft niet veel minder te zijn maar wel iets minder dan dat het op dit moment is.
pi_117285370
Ik vind de foto dus wel tof, Sarabi. Precies om wat jij zegt; het plezier wat je uitstraalt. Natuurlijk zijn er wel eens foto's voorbijgekomen van jou die flatteuzer zijn, maar dat zijn toch meer de geposeerde foto's voor de spiegel, zeg maar. ;)
pi_117285665
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 19:54 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Omdat ik geloof dat als ik minder weeg gezonder ben.
Dat hoeft niet veel minder te zijn maar wel iets minder dan dat het op dit moment is.
Oke, goede reden, maar voel je je niet gezond dan? Vanuit mijn perspectief, als ik lees hoeveel je danst en doet, lijk je me toch een behoorlijk gezonde dame.
pi_117287095
Ik bedenk mij net dat er ook iets als express post bestaat? Eerst maar even de urgentie inschatten en dan handelen.

Ik wilde verantwoordelijkheden toch :')?
pi_117288044
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 20:01 schreef MarMar het volgende:

[..]

Oke, goede reden, maar voel je je niet gezond dan? Vanuit mijn perspectief, als ik lees hoeveel je danst en doet, lijk je me toch een behoorlijk gezonde dame.
Ik voel me wel gezond en ben volgens mij ook wel gezond.
Maar iets van een buffer opbouwen voor later kan geen kwaad.
pi_117289900
Zo, ingeschreven bij de sportschool. Zaterdag een fittest. Samen met Baard. O+ .
pi_117290244
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 19:50 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Je hebt een buik. Maar in die outfit, heb ik ook een buik. Alleen heb jij heupen, dus staat het gestroomlijnder. Ik hou zelf meer van een plat, recht figuur maar snap goed dat jij je er prima en zelfverzekerd bij voelt.
pi_117291559
Gosh; Miss S :) *zwaait*; ik had die userwissel natuurlijk gemist haha :)

Kwakzor, was ik al wel achter en Jager ook ;)

en lijstjes doe ik maar ff niet; ivm nachtdienst, raar ritme.... morgen ff weer normaal fatsoenlijk eten.
pi_117292015
nou dan zal ik ook ff showen waar bij mij de kinderkilo's nog vandaan moeten:

kijk ik heb een buikrol ;)
pi_117292173
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 21:49 schreef Beessie-Jen het volgende:
[ afbeelding ]
Beter een buikrol dan een rickroll :P

Als je rechtop staat heb je m vast niet zo.
  woensdag 26 september 2012 @ 22:03:36 #192
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_117292997
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 21:49 schreef Beessie-Jen het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind je nu mooier dan vlak voor je eerste zwangerschap. Buikje is volgens mij praktisch weg als je rechtop staat.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_117293104
Leuke foto's! Pretkopjes O+

Stamppot zuurkool :9 flink fout geweest met het spek en de worst,, zo'n dubbel pakje dobbelspek en een 3/4 rookworst met Groningse mosterd...
O voor morgen is dus opgebakken stamppot met 1/4 rookworst, goed begin lijkt me :D
pi_117293296
quote:
1s.gif Op woensdag 26 september 2012 22:03 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Ik vind je nu mooier dan vlak voor je eerste zwangerschap. Buikje is volgens mij praktisch weg als je rechtop staat.
lief van je, ik was toen, achteraf ook wel wat magertjes.... zo dun wil ik ook niet weer zijn.
  woensdag 26 september 2012 @ 22:10:41 #195
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_117293528
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 22:07 schreef Beessie-Jen het volgende:

[..]

lief van je, ik was toen, achteraf ook wel wat magertjes.... zo dun wil ik ook niet weer zijn.
Je straalt nu ook veel meer. Niet weer in de fout van toen vervallen inderdaad, al is dat best moeilijk
  Vis een optie? woensdag 26 september 2012 @ 22:20:28 #196
70532 loveli
N
pi_117294229
Tink, hoe is het met jou? Gaat alles weer een beetje de goede kant op?
crap in = crap out
  Vis een optie? woensdag 26 september 2012 @ 22:21:11 #197
70532 loveli
N
pi_117294284
Was vandaag soort van in de buurt en moet er niet aan denken om elke dag zoveel te reizen.
crap in = crap out
pi_117295000
Vandaag aardig lijstje, in totaal 8 boterhammen, stukje chocola, appel, bord volkoren pasta, 1 biertje.
Zo nog even krachttraining en daarna bak kwark naar binnen schuiven.
pi_117297239
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 19:55 schreef Goodbye het volgende:
Ik vind de foto dus wel tof, Sarabi. Precies om wat jij zegt; het plezier wat je uitstraalt. Natuurlijk zijn er wel eens foto's voorbijgekomen van jou die flatteuzer zijn, maar dat zijn toch meer de geposeerde foto's voor de spiegel, zeg maar. ;)
en ja er zaten nogal geposeerde foto's tussen, maar dat moet ook soms.
pi_117297503
Respect Mc, al hoe gek ik ben van KT, rond deze tijd niet.... _O_

Vrijdag filmpje kijken, wel zin aan.
pi_117297995
Even een jompeltje voor Maria's baan *O*
pi_117298061
Sarabi: je staat er vrolijk op. Tof dat je dat wilt laten zien!
pi_117298496
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 23:16 schreef V1z0R het volgende:

Mwah was niet zo intensief, het ging meer om het idee.. Niet echt gepusht toen ik mn spieren begon te voelen.

Maar filmpje kijken vrijdag: met je dame van afgelopen weekend? Dat maakt het film kijken een stuk leuker ;)
pi_117302049
Oei, ik ben de eerste.

Ik vroeg me ook af met wie je een filmpje gaat kijken, viz...

Vandaag een relaxte dag op het werk, en voor de eerste keer deze week sporten!
pi_117302301
Mogge!!
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
  donderdag 27 september 2012 @ 08:41:15 #206
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_117302434
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 19:55 schreef Goodbye het volgende:
Ben ik het wel mee eens, eigenlijk :Y.
Niet meer actief op Fok!
pi_117302455
quote:
Oehhh.... Is dat met Het Meisje van Laatst?

Sarabi, ik vind het een toffe foto! Qua buik-regionen misschien niet de aller meest charmante foto die er van jou bestaat, maar als je een foto van wie dan ook maakt op een onbewaakt moment en in die pose, dan is het nooit de aller meest charmante foto :+
pi_117302466
Zo, lekker een enorme beker ijskoude melk :9 En een boterham met banaan. For pony!
  donderdag 27 september 2012 @ 08:43:21 #209
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_117302471
Goeiemorgen :).

Dit weekend ga ik serieus met m'n core stability-oefeningen beginnen. Het moet en het zal :). Alles wat je doorzet wordt routine en minder vervelend, dus ik weet dat dat hiervoor ook geldt :).

Gisteren wel m'n buikspieroefeningen weer gedaan. Heb het idee dat ik ze beter uitvoer dan voorheen. Minder gehaast, lang genoeg vasthouden etc. Ik verwacht niet dat ik er snel iets van ga zien, want ik heb wel een speklaagje eroverheen en ik ben qua eten niet gedisciplineerd genoeg :P, maar het is al een fijn idee dat er straks spieren zitten en dat mijn lijf sterker is :).
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 27 september 2012 @ 08:43:54 #210
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_117302479
quote:

Benieuwd of je het einde haalt :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_117302514
Mogguh!

:D for pony!
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 23:44 schreef the85mc het volgende:

[..]

Mwah was niet zo intensief, het ging meer om het idee.. Niet echt gepusht toen ik mn spieren begon te voelen.

Maar filmpje kijken vrijdag: met je dame van afgelopen weekend? Dat maakt het film kijken een stuk leuker ;)
:Y

Opgebakken zuurkool stamppot als ontbijt is dus niet zo'n verkeerd idee :9~
  donderdag 27 september 2012 @ 08:45:50 #212
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_117302522
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2012 08:42 schreef Cocotrimonium het volgende:
Zo, lekker een enorme beker ijskoude melk :9 En een boterham met banaan. For pony!
Ik mis vast een of andere nerd joke :P.

Nu wil ik ook melk ;(.
Niet meer actief op Fok!
pi_117302539
quote:
10s.gif Op donderdag 27 september 2012 08:43 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Benieuwd of je het einde haalt :P.
Ik heb ooit, toen M. en ik nog een beetje rond elkaar heen aan het dansen waren, samen met M. een film gekeken. Bij hem thuis. Alleen wij twee.

Ik herinner me geen klap meer van die film, werd alleen maar afgeleid door hoe dicht hij bij me zat en 'de spanning' die er hing.
Later kwam ik erachter dat M. eigenlijk alleen écht die film aan het kijken was :')

Niet dat hij geen interesse had, integendeel. Maar ja, we gingen film kijken. Dus. Dan kijk je film. :+
pi_117302562
:') Zo'n beetje hoe Green Zone kijken was met PHM...
pi_117302583
Vik:
SPOILER
  donderdag 27 september 2012 @ 08:50:31 #216
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_117302627
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2012 08:46 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Ik heb ooit, toen M. en ik nog een beetje rond elkaar heen aan het dansen waren, samen met M. een film gekeken. Bij hem thuis. Alleen wij twee.

Ik herinner me geen klap meer van die film, werd alleen maar afgeleid door hoe dicht hij bij me zat en 'de spanning' die er hing.
Later kwam ik erachter dat M. eigenlijk alleen écht die film aan het kijken was :')

Niet dat hij geen interesse had, integendeel. Maar ja, we gingen film kijken. Dus. Dan kijk je film. :+
:D.

Hahaha. Eerlijk gezegd: zo zou ik ook redeneren. Of iig: bang zijn dat die ander wél graag film wil kijken en dus maar geen move maken :+.
Niet meer actief op Fok!
pi_117302675
Kun je nog wel beetje knuffelen/strelen... Bioscoopstoelen met opklapbare leuningen FTW!
pi_117302868
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2012 08:47 schreef V1z0R het volgende:
:') Zo'n beetje hoe Green Zone kijken was met PHM...
Awww... :*

quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2012 08:52 schreef V1z0R het volgende:
Kun je nog wel beetje knuffelen/strelen... Bioscoopstoelen met opklapbare leuningen FTW!
Naja, wat Vik zegt. Knuffelen/strelen is ook een move, of in ieder geval zoiets. M. en ik hadden toen nog nooit gezoend of wat dan ook. Alleen flirten. En ik stelde voor om een film op te zetten. Nou ja, waarom zou je zoiets voorstellen als je de film niet wilt kijken? Althans, zo dacht M. En zo zou hij nog steeds denken. :+ :D :')
pi_117302891
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2012 08:46 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Herkenbaar dit :D
pi_117302925
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2012 09:04 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Herkenbaar dit :D
Is die van jou ook zo'n player als M.? ;)
pi_117302964
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2012 09:06 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Is die van jou ook zo'n player als M.? ;)
Nou..
pi_117302975
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2012 09:03 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Awww... :*

[..]

Naja, wat Vik zegt. Knuffelen/strelen is ook een move, of in ieder geval zoiets. M. en ik hadden toen nog nooit gezoend of wat dan ook. Alleen flirten. En ik stelde voor om een film op te zetten. Nou ja, waarom zou je zoiets voorstellen als je de film niet wilt kijken? Althans, zo dacht M. En zo zou hij nog steeds denken. :+ :D :')
:D nee zo dacht ik dus ook, PHM niet, die klapte de leuning omhoog en ging tegen me aan hangen...

On-topic

Lijstje:
O: zuurkoolschotel restje, 1/4 rookworst zonder mosterd, glas melk
T: 2 plakjes schinken
L: 2 bth paprika/kip/paard, kiwi, stukje zalm, 2 glazen melk
T: 2 bth peer/kip, kiwi, 2 glazen melk
T: blikje makreel, glas melk
S: KT, als ik zin heb nog wat HIIT
D: bruine bonen met spek
T: wodka'tje
pi_117303025
Spuit 11, maar Maria wat gaaf van je baan...

*door gaat met bijlezen....*
Life is what happens while you are busy making other plans...
  donderdag 27 september 2012 @ 09:11:50 #224
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_117303045
Duurde even voor ik snapte wie PHM is _O-.
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 27 september 2012 @ 09:12:47 #225
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_117303070
Plaatje met uitleg van pony werd gewaardeerd door mijn collega :+.
Niet meer actief op Fok!
pi_117303724
For pony :D
pi_117304456
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 15:45 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Oh, goed idee! :Y

[..]

Nog een trolley kopen?
:N

Manlief wilde beef jerkey, dus nog maar even wezen halen *;
pi_117304529
Beef jerky > kleding! :P
pi_117304611
Gefeli Maria met je baan!! /spuit 12
pi_117304652
Pff, wat is het koud hier :X Koffer half uitgepakt, ik heb geen zin meer :+ En niet echt geslapen in het vliegtuig, nu maar proberen wakker te blijven tot vanaaf :P

Was nog ff niet omgeschakeld naar het op de rechterbaanrijden, reed op mijn gemakkie op die linkerbaan en ik kreeg gelijk al the evil eye van een oud opaatje :D
pi_117304668
Lijstje oO<

O: half bakje 'volkoren ontbijtgranen' (soort brinta van een huismerk, niet echt lekker, vandaar het halve bakje), 2 kiwi's
T: klein bakje magere kwark met muesli
L: 2 grof volk. boterhammen achterham, appel
T: krentenbol, mineola
D: ik heb zin in pizza :+ maar beter iets met groente enzo
pi_117304669
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2012 10:20 schreef V1z0R het volgende:
Beef jerky > kleding! :P
schoenen > Beef jerkey :P
  donderdag 27 september 2012 @ 10:27:27 #233
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_117304695
quote:
10s.gif Op donderdag 27 september 2012 10:23 schreef _aurum_ het volgende:
Gefeli Maria met je baan!! /spuit 12
Thaaanks! O+ Maar ik weet nog niet precies hoe/wat he :D Alleen dat er nog plannen voor mij zijn kennelijk :+

Maar das ook wel een kleine juich waard denk ik :9

Hoe was le voyaaage? w/
pi_117304771
vermoeiend :P Vandaag rommeldagje, morgen weer keihard aan het werk :7
pi_117304832
quote:
1s.gif Op woensdag 26 september 2012 19:16 schreef Probability het volgende:

[..]

Dat je verantwoordelijk bent, betekent niet dat je ook alles zelf moet doen hè? ;)
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_117304857
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2012 10:26 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

schoenen > Beef jerkey :P
Rund == rund :P
/Er van uit gaat dat het leer was
  Vis een optie? donderdag 27 september 2012 @ 10:41:36 #237
70532 loveli
N
pi_117305032
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2012 10:34 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Rund == rund :P
/Er van uit gaat dat het leer was
Lamsnappa :9
crap in = crap out
pi_117305181
Beef jerkey O+ O+ :9
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_117308067
Lijstje:
O: 4 bth ham, kipsate, beker magere melk
L: 4 bth smeerkaas, pindakaas
T: appel
S: kwartiertje krachttraining, daarna 5 km hardlopen
D: pasta 100 gram, 400 gram groenten, 200 gram mager rundergehakt, tomatensaus, 2 theelepels pesto
T: 300 gram kwark

Iemand opmerkingen/tips?
  donderdag 27 september 2012 @ 12:19:49 #240
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_117308187
Lekker lijstje, krijg er trek van :9.

Wat is kipsaté? Echt stokjes met satésaus?
Niet meer actief op Fok!
pi_117308254
Nee, waarschijnlijk plofkip in pindasaus ;) Van dat kant en klare spul zeg maar, wat je op toastjes kunt doen.
  Vis een optie? donderdag 27 september 2012 @ 12:40:38 #242
70532 loveli
N
pi_117308817
Gisteren lang in de auto gezeten en flinke stukken gelopen, nu een dikke enkel. Oude blessure die de kop opsteekt, ik kan niet meer ongestraft alles doen -O-
crap in = crap out
  donderdag 27 september 2012 @ 13:29:23 #243
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_117310188
Mijn lijstje:

O: kwark/ananas op sap
T: twee bth 30+ kaas
T: bekertje chocomelk
L: twee bth 30+ kaas
D: Italiaanse salade met o.a. Parmaham :9
T: sinassplit

Op tijd thuis vanavond. Fijn O+.
Niet meer actief op Fok!
pi_117312614
Veel kh of lijkt dat zo?
Heb net erg interressant artikel gevonfden voor mn scriptie, altijd lekker. Eerste artikel wat echt nuttig bijdraagt ipv dat ik verschillende artikelen moet gebruiken en vanalles moet corrigeren.. Ideaal!
  donderdag 27 september 2012 @ 14:55:01 #245
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_117312854
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2012 14:47 schreef the85mc het volgende:
Veel kh of lijkt dat zo?
Heb net erg interressant artikel gevonfden voor mn scriptie, altijd lekker. Eerste artikel wat echt nuttig bijdraagt ipv dat ik verschillende artikelen moet gebruiken en vanalles moet corrigeren.. Ideaal!
Zal wel :P. Ik ben er niet zo mee bezig tbh :@.

En ik voeg nog even twee stroopwafels toe aan mijn lijstje :'). Note to self: meer eten.
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 27 september 2012 @ 14:55:33 #246
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_117312874
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2012 14:55 schreef Viking84 het volgende:

[..]

En ik voeg nog even twee stroopwafels toe aan mijn lijstje :'). Note to self: meer eten.
Twee stroopwafels in kader van meer eten? :+
  Vis een optie? donderdag 27 september 2012 @ 15:05:02 #247
70532 loveli
N
pi_117313220
Eat all the stroopwafels!
crap in = crap out
  donderdag 27 september 2012 @ 15:15:17 #248
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_117313516
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2012 15:05 schreef loveli het volgende:
Eat all the stroopwafels!
Koesje op je enkel!
pi_117313899
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2012 14:55 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ok. Ik merk veel verschil of ik kh eet. Eet ik meer kh dan kom ik snel aan en voel ik me minder fit.. Maar dat is puur mijn ervaring. Dat heb ik vooral met suiker, niet zoveel met kh uit volkoren spul..
pi_117314998
Ben ik heel raar als ik volgende week naar een concert ga omdat ik daarvoor van mezelf naar een borrel van een oud-werkgever moet waar ik niet zoveel zin in heb? :?
Wel een leuk concert trouwens. *)

Doe wat je niet durft.
pi_117315151
Dat van die werkgever is best raar ja :Y
pi_117315478
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2012 15:58 schreef V1z0R het volgende:
Dat van die werkgever is best raar ja :Y
Netwerken V1z, jeweetst. En uit mn comfortzone stappen!
Ga nog wel even wat mensen mailen om te horen of ze ook komen. :D De vriendin die er ook werkte komt neit iig. :D
Doe wat je niet durft.
  donderdag 27 september 2012 @ 16:31:38 #253
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_117316669
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2012 14:55 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Twee stroopwafels in kader van meer eten? :+
er zaten er twee in het pakje en mn andere opties spraken me niet aan. Als ik worteltjes had gehad, had ik die gegeten.
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 27 september 2012 @ 16:37:45 #254
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_117316934

Meer schattige/grappige eyecandy hier!
pi_117318301
Wat cute!

Ik heb een middagdutje gedaan en doe het wel weer een beetje. :D

En mijn lief komt zo thuis O+

mijn lijstje is niet veel soeps vandaag, morgen weer de broekriem aantrekken :')

O: 2 rijstewafels met pindakaas
L: havermoutpap met blauwe bessen en lijnzaad
D: omelet met groente en eitjes
pi_117319022
Mijn lijstje:
O koffie verkeerd, kwark met branflakes
L salade met worst, geitenkaas, honing en een stukje ciabatta
T koffie verkeerd, banaan, babybel kaasje
D: pastasaus met heel veel groenten en een beetje pasta.
T: boeren vanillevla met appel en een beetje slagroom O+
B: core stability en push ups.
Doe wat je niet durft.
  donderdag 27 september 2012 @ 17:31:41 #257
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_117319160
Mijn lijstje
o. 2 sneden speltbrood met boter
t. banaan + 2 koffie verkeerd
l. tosti kaas + cracker kaas + cracker margarine met hagelslag
t. negerzoen + cracker kaas
d. zou iets met groente moeten zijn

Dit is eigenlijk een beetje een standaard lijstje de laatste tijd :@ Veel brood, veel kaas/boter, weinig fruit, beetje groente. Niet zo best.
pi_117319251
Net rabarber compote op ipv appel. Tsja wat moet ik er van zeggen. Echt lekker, nou neuh.. Megazoet maar zuur tegelijk met rare textuur..
  donderdag 27 september 2012 @ 17:35:33 #259
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_117319289
Oja, lijstje

O: bak kwark met banaan en beetje honing
L: dubbele bth kaas
T: appel en een speculaasje
D: nasi compleet
pi_117322164
Vrije dag besteed aan vergaderen met ambtenaren en het wegbrengen van de laatste ooilammeren.
Lijst
• yoghurt
• broodmaaltijd: 6 boterhammen,2 krekkers, gekookt ei, beleg
• 1 Affligem dubbel
• avondeten: 3 ons gekookte sperziebonen; half pak gemarineerde gebakken tahu, pindasaus
• toe: minibaklava'tje
pi_117325943
lijst:

O: kwark met muesli en banaan
T: koffie..
L: dubbele boterham kaas en komkommer
T: koffie met een gebakje (mijn jongste tantezegster werd 1)
D: chinees :P
T: yoghurt, minneola

Van 9.00 tot 15.00 bezig geweest in het theater met de eerste opzet van het kostuum maken.
  donderdag 27 september 2012 @ 20:15:38 #262
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_117325993
2 l en geen d, mar? :P
Niet meer actief op Fok!
pi_117326059
quote:
1s.gif Op donderdag 27 september 2012 20:15 schreef Viking84 het volgende:
2 l en geen d, mar? :P
  donderdag 27 september 2012 @ 20:25:48 #264
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_117326551
quote:
10s.gif Op donderdag 27 september 2012 20:16 schreef MarMar het volgende:

[..]

:*

Fijn dat het zo goed met je gaat :). Daar geniet je extra van als je ook mindere tijden hebt gekend.
Niet meer actief op Fok!
pi_117327685
mijn lijstje:
o: biogarde met appel
t: fruit
l: garnalen, 2 gekookte eieren, rookvlees, komkommer
s: WII (40 min)
d; couscous
t: nog geen idee

gisteravond nog lekker gebikkeld op de volleybaltraining... en langzaamaan dus weer wat koolhydraten, en wat was de couscous lekker!
pi_117328347
Oi, wat heb ik hard gewerkt vandaag! Geen tijd gehad te surfen vandaag, en lig nu uitgeteld op de bank...tijd voor weekeind!
pi_117328500
Zit te denken om zelf een bedrijf te starten. Binnenkort ga ik naar een seminar van een soortgelijk bedrijf. Kijken hoe die het doen ;) Ik kan daar mooi van leren en het uiteindelijk verbeteren, omdat ik meer kennis over dat onderwerp heb. Maar dat hoef ik hen niet te vertellen 8-)
  donderdag 27 september 2012 @ 21:02:24 #268
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_117328677
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2012 20:59 schreef the85mc het volgende:
Zit te denken om zelf een bedrijf te starten. Binnenkort ga ik naar een seminar van een soortgelijk bedrijf. Kijken hoe die het doen ;) Ik kan daar mooi van leren en het uiteindelijk verbeteren, omdat ik meer kennis over dat onderwerp heb. Maar dat hoef ik hen niet te vertellen 8-)
Wat voor seminar?
pi_117328842
Mwah, kan niet echt in detail treden, maar het is in ieder geval energie gerelateerd. En ook met mijn stage heeft het te maken.. En aangezien ik voor de instelling stage heb gelopen die de regels opstelt, ken ik de regels (en gaten in de regels) dus behoorlijk goed..
  donderdag 27 september 2012 @ 21:07:26 #270
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_117329019
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2012 21:04 schreef the85mc het volgende:
Mwah, kan niet echt in detail treden, maar het is in ieder geval energie gerelateerd. En ook met mijn stage heeft het te maken.. En aangezien ik voor de instelling stage heb gelopen die de regels opstelt, ken ik de regels (en gaten in de regels) dus behoorlijk goed..
Ah okee, dan niks wat ik ken :+

Vanuit mijn werk kom ik ook veel met beroepsgerelateerde seminars in aanraking namelijk :P

Nu ik er zo naar kijk is dit een beetje stom, er zijn tig soorten seminars e.d. :') Nuja, laten we maar zeggen dat de rest van je post me eraan deed denken.
pi_117329039
Energie - regels - Energiekamer?
Doe wat je niet durft.
  donderdag 27 september 2012 @ 21:08:13 #272
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_117329084
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2012 21:04 schreef the85mc het volgende:
Ben ik heel benieuwd. Esco, energadvies, labels, monitoring, inkoop, meters, facturatie, inkopen, exploitatiemanagement, zonnepaneeltjes, lokale duurzame energiebedrijven, duurzaam parkmanagement....
pi_117329097
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2012 21:07 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Energie - regels - Energiekamer?
Haha nee, dat is het niet. Heeft meer met bepaalde certificering te maken, soort van ISO.
  donderdag 27 september 2012 @ 21:09:41 #274
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_117329198
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2012 21:08 schreef the85mc het volgende:

[..]

Haha nee, dat is het niet. Heeft meer met bepaalde certificering te maken, soort van ISO.
.Epa's?
  donderdag 27 september 2012 @ 21:10:30 #275
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_117329260
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2012 21:08 schreef the85mc het volgende:

[..]

De energiemanagement certificering?
pi_117329286
Ik ga hier geen dingen posten qua namen/etc omdat ik eerst wat meer wil uitwerken..
  donderdag 27 september 2012 @ 21:11:45 #277
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_117329346
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2012 21:10 schreef the85mc het volgende:
Ik ga hier geen dingen posten qua namen/etc omdat ik eerst wat meer wil uitwerken..
Ben nu wel erg benieuwd.
pi_117329507
quote:
1s.gif Op donderdag 27 september 2012 21:11 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Ben nu wel erg benieuwd.
Jij werkte ook in de energie sector toch?
  donderdag 27 september 2012 @ 21:15:15 #279
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_117329564
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2012 21:14 schreef the85mc het volgende:

[..]

Jij werkte ook in de energie sector toch?
Ja.
pi_117329630
quote:
1s.gif Op donderdag 27 september 2012 21:15 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Ja.
Bij welk bedrijf dan? Of ben je net als ik afwachtend om alles online te plempen ;)
pi_117329681
Ehm, DM of PM, hoeft niet in het forum als dat het probleem is :P
  donderdag 27 september 2012 @ 21:18:08 #282
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_117329721
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2012 21:16 schreef the85mc het volgende:

[..]

Bij welk bedrijf dan? Of ben je net als ik afwachtend om alles online te plempen ;)
Dat ga ik niet online zetten ivm privacy. Maar volgens mij heb ik het je al eens ge-pmd.
pi_117330010
quote:
1s.gif Op donderdag 27 september 2012 21:18 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Dat ga ik niet online zetten ivm privacy. Maar volgens mij heb ik het je al eens ge-pmd.
O ja, das waar ook :)
pi_117331894
Ohai!! Ik eet lekker :9 hier alles goed enzo?

O: yoghurt, cornflakes, druiven, melk.
T: halve granolabar
L: spaghetti met zeedieren
T: druiven en nootjes
T: cannoli met creme
D: tomatensoep, rode wijn
T: cantuccini met vin santo

Oi oi oi oi oi. Ik ga zo lekker boekje lezen en dan tukkie doen.
  donderdag 27 september 2012 @ 21:55:56 #285
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_117332006
Ik heb gegourmet met de mister :D Vleesch en voor mij een courgette en champignons, dus iig genoeg groentjes :9
pi_117332257
Gourmet hoort ook met vleesch, net als een barbecue :9

:D >:)
  donderdag 27 september 2012 @ 22:07:39 #287
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_117332688
Ik had OOK vleesch :Y Vriendje alleen geen groenten :P
pi_117332821
Snap ik :P Maar als je alleen groente op een gourmetplaat gooit is het geen gourmetten :D
  donderdag 27 september 2012 @ 22:20:33 #289
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_117333436
http://nl.m.wikipedia.org/wiki/Gourmetten

Onzin dat je vlees móet eten bij gourmet.
  donderdag 27 september 2012 @ 22:21:16 #290
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_117333482
quote:
12s.gif Op donderdag 27 september 2012 22:10 schreef V1z0R het volgende:
Snap ik :P Maar als je alleen groente op een gourmetplaat gooit is het geen gourmetten :D
Ohzo! :+ Opinions may vary :D Edit: zie post boven mij!

Ooooh ik kan zo blij worden van sommige plaatjes O+ Ben deze gallery aan het doorspitten en om de zoveel tijd gil ik tegen vriendje dat ie moet kijken want AAAH KIJK NOU HOE LEUK :') :D Krijg dan altijd meer zin om ook nieuwe dingetjes te leren maken :9
  Vis een optie? donderdag 27 september 2012 @ 22:27:29 #291
70532 loveli
N
pi_117333821
quote:
1s.gif Op donderdag 27 september 2012 22:20 schreef XcUZ_Me het volgende:
http://nl.m.wikipedia.org/wiki/Gourmetten

Onzin dat je vlees móet eten bij gourmet.
Mijn wereldbeeld, wat doe je!
crap in = crap out
pi_117333836
:{w
quote:
gour·met·ten (werkwoord; gourmette, heeft gegourmet)
1
manier van eten waarbij men zelf aan tafel stukjes vlees enz. bakt
Een :D, :P en een ;) in de post, niet al te serieus nemen dus :*
pi_117334101
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2012 22:21 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Ohzo! :+ Opinions may vary :D Edit: zie post boven mij!

Ooooh ik kan zo blij worden van sommige plaatjes O+ Ben deze gallery aan het doorspitten en om de zoveel tijd gil ik tegen vriendje dat ie moet kijken want AAAH KIJK NOU HOE LEUK :') :D Krijg dan altijd meer zin om ook nieuwe dingetjes te leren maken :9
:o Pusheen laid eggs! O+

Verder heel begrijpelijk dat jij wegsmelt bij die gallery :+
  vrijdag 28 september 2012 @ 07:03:52 #294
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_117341224
Goeiemorgen :9.

Bijna weekend. Morgen naar school, dat is leuk *O*.
Niet meer actief op Fok!
pi_117341334
Op zaterdag Vik? Nehh dat is niet leuk :+

Mogge!
Laat ik weer eens een lijstje neerplempen.
T: choco uit een nieuwe automaat, te goed te drinken helaas..
O: volle kwark met een banaan erdoor
T: 1 boterham (spelt zuurdesem zonnepit) met smeerkaas of filet AM
L: restje van gister, nasi met 2 soorten rijst doperwten en wortel met een soort groentesausje dat meer bij bami lijkt te horen. Ik heb het niet zelf gemaakt ;)
T: Nog zo'n boterham
D: nog geen idee

Vermoed nog ergens wel wat nootjes enzo.
  vrijdag 28 september 2012 @ 08:12:36 #296
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_117341660
Dat het op zaterdag is, is niet per se leuk, maar naar school gaan is op zich wel leuk :Y. Ik doe nu de afstandsopleiding, want dat vond ik wel handig: zelf tijd indelen enzo, maar ik vind het een beetje saai, zo zonder interactie, dus ik denk dat ik ga overstappen, maar eerst even kijken hoe de reguliere lessen en studenten zijn :P. Het is maar één keer in de maand, dus goed te doen :).
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 28 september 2012 @ 08:19:32 #297
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_117341728
Mijn lijstje:

L: twee bth met ik-weet-nog-niet-wat, kaas denk ik
S: 40 min crosstrainen
D: Italiaanse salade
T: nog meer kwark met ananas
S: 3 x 15 buikspieroefeningen (zondag ga ik een schema opstellen met meer core stability-oefeningen erin)

Plan is om 500 gram worteltjes weg te kanen, maar het kan ook zijn dat ik het na een halve zak zat ben en nog twee bth eet :+. Iig genoeg eten, want wil voluit gaan in de sportschool.
Niet meer actief op Fok!
pi_117342158
grr, een of andere idioot heeft vanmorgen m'n fiets gestolen. Nu moeten we dit weekeind twee nieuwe fietsen kopen, nadat de duutser zijnes gister total loss verklaart heeft..
pi_117342272
balen dat je fiets is gestolen Jager -O- Gaan jullie nu opzoek naar bij elkaar matchende fietsen? *;

:P
  vrijdag 28 september 2012 @ 08:58:55 #300
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_117342280
Boh balen jatje!

Ik miste de trein na giga haasten omdat ie op een ander spoor vertrok :') wel lange dag vandaag dus geen grote ramp... :P
pi_117342312
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 september 2012 08:58 schreef _aurum_ het volgende:
balen dat je fiets is gestolen Jager -O- Gaan jullie nu opzoek naar bij elkaar matchende fietsen? *;

:P
en bijpassende regenpakken!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')