word je dan niet misselijk?quote:Op maandag 22 oktober 2012 07:20 schreef The_Hives het volgende:
[..]
ik kwam natuurlijk net voor de marathon terug, de omgeving leende er ook niet echt voor, dus liep ik maar rondjes om het blokwas precies 1km, dus 2 keer 10 rondjes en 1 keer 15 rondjes gelopen
het was dat, of langs de highwayquote:Op maandag 22 oktober 2012 09:50 schreef Grumpey het volgende:
[..]
word je dan niet misselijk?Ik had rondjes van 10 km, dat scheelt, dan hoef je er maar 3
ja, ging gewoon super. In de training had ik het na 30km wel gehad.quote:Op maandag 22 oktober 2012 09:43 schreef Mr.B. het volgende:
[..]
Wow!, bijna elke 5km sneller dan de vorige 5! En dat dan dus met een negatieve split van 5 minuten; er zijn er niet veel die je dat nadoen en dan helemaal niet bij een debuut. Goed gelopen man.
En natuurlijk verder iedereen ook gefeliciteerd met hun prestaties
Ik had mij inderdaad even verkeken op dat laatste stukje wat geen 5 maar 6 KM was hehe. Wat was dat stuk op Spaklerweg dood trouwens...quote:
Een positieve split betekent verval, een negatieve split betekent dat je voor de tweede helft minder tijd nodig hebtquote:Op maandag 22 oktober 2012 09:49 schreef Grumpey het volgende:
Mooie tijd Hives, echt super. Mijn 1e marathon ging in 3:23:17, maar ik had zeker geen positieve split (had heel constant tot aan kilometer 32 op schema 3:16, daarna verval). Mijn langste trainingsloop vooraf was ook 32/33 kilometer, de rest loop je toch vooral op karakter.
Ja, het is vervelend. Maar volgens mij zijn er daar ergere dingen aan de handquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:26 schreef schaal_9 het volgende:
Wat erg voor degenen die New York willen gaan lopen (zoals een collega van mij)... Die zitten nu flink in de zenuwen.
Vervelend is inderdaad het betere woord, al blijft het een evenement waar mensen 1,5 jaar lang naar uitkijken. Tegen de natuur kunnen we moeilijk vechten. Heb je plannen voor de CPC Loop?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:26 schreef YUR het volgende:
[..]
Ja, het is vervelend. Maar volgens mij zijn er daar ergere dingen aan de hand
Mja, dan kunnen mensen er ook 2,5 jaar naar uitkijken. Lopen is leuk, en een marathon is alles bij elkaar echt heel wat, maar dan nog stelt het niet kunnen lopen van een marathon eigenlijk maar weinig voor...quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:37 schreef schaal_9 het volgende:
[..]
Vervelend is inderdaad het betere woord, al blijft het een evenement waar mensen 1,5 jaar lang naar uitkijken. Tegen de natuur kunnen we moeilijk vechten. Heb je plannen voor de CPC Loop?
Niet als je gepland had dat dit je laatste marathon zou worden.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:41 schreef YUR het volgende:
[..]
Mja, dan kunnen mensen er ook 2,5 jaar naar uitkijken.
Dan heb je gewoon pure pechquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:43 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Niet als je gepland had dat dit je laatste marathon zou worden.
Voor mij geldt hetzelfde. En deze keer komen we (na drie jaar niet geloof ik) eindelijk weer bij de Pier! Staat die P toch niet voor niets meer tussen die twee C's.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:41 schreef YUR het volgende:
Ik loop de halve marathon bij de CPC. Thuiswedstrijdje![]()
Heb inmiddels 3 halve marathons gepland voor de eerste helft van 2013: Egmond, CPC en Edinburgh
Mits ze daar het geld voor hebben en je kan niet zonder meer met die marathon meedoen.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:41 schreef YUR het volgende:
[..]
Mja, dan kunnen mensen er ook 2,5 jaar naar uitkijken. Lopen is leuk, en een marathon is alles bij elkaar echt heel wat, maar dan nog stelt het niet kunnen lopen van een marathon eigenlijk maar weinig voor...
Ik loop de halve marathon bij de CPC. Thuiswedstrijdje![]()
Heb inmiddels 3 halve marathons gepland voor de eerste helft van 2013: Egmond, CPC en Edinburgh
Juist. Geldt overigens niet voor mij zelf, want ik moet mijn eerste marathon nog lopen, maar voor een loopmaat.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |