klopt. zij hebben ook het gereedschap. die oudere fietsen hebben meestal weer net wat ander gereedschap nodig. en bij t museum hebben ze zoveel spul, dat ze altijd t passend materiaal hebben.quote:Op dinsdag 25 september 2012 20:57 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Laat ik denk bij het museum doen, hun zullen wel beter zijn dan ik erin..
en dan begon je nog wel met een startbedrag van 80 euro he.quote:Op dinsdag 25 september 2012 20:58 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
als je meer als 2500 bied niet, maar dat heb je denk ik niet..
Oud engelse maten (meeste zit met Non-Straight-Thread, NST) vast. Als je ergens op een moertje de afkorting NST tegenkomt is dat ook een goede indicatie van de leeftijd.quote:Op dinsdag 25 september 2012 20:59 schreef marsan het volgende:
[..]
klopt. zij hebben ook het gereedschap. die oudere fietsen hebben meestal weer net wat ander gereedschap nodig. en bij t museum hebben ze zoveel spul, dat ze altijd t passend materiaal hebben.
daarom ook handiger om er zelf heen te gaan
Had TS niet nog een MTB staan ergens?quote:Op dinsdag 25 september 2012 20:59 schreef kanovinnie het volgende:
Heb ik wel over, maar ik moet ook moet ook nog een MTB voor in de winter.
Sorry, ik zal eerst moeten afwachten of die echt is..quote:Op dinsdag 25 september 2012 20:59 schreef DeHangui het volgende:
Zucht, ik doe nog 1 keer een bod: 1500 euro. Morgen ophalen.
ditquote:Op dinsdag 25 september 2012 21:02 schreef Pritt het volgende:
Kickje maar naar ONZ? Wat een onzin dit, niet eens grappig
Ik verkoop iets thats all, ga jij maar naar ONZquote:Op dinsdag 25 september 2012 21:02 schreef Pritt het volgende:
quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:03 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ik verkoop iets thats all, ga jij maar naar ONZ
Iddquote:Op dinsdag 25 september 2012 21:02 schreef Awesome_ het volgende:
Ts, ga eens heel gauw de tandwieltjes tellen, en de schakeltjes tellen met een zaklampje! Je heb hier tientallen geïnteresseerden, die allemaal grof geld willen neer leggen voor je wrak. Wat een verkoper.
Precies. Die Pritt is denk ik jaloers dat hij zelf niet zo'n speciale fiets heeft of kan betalenquote:Op dinsdag 25 september 2012 21:03 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ik verkoop iets thats all, ga jij maar naar ONZ
Ik ben ook nog jongquote:Op dinsdag 25 september 2012 21:04 schreef Barbapapamama het volgende:
[..]
Idd
Verkopen is zijn beste vak niet
Stiekem doen alsof een hoax is, en hem dan zelf voor 50 euro oprapen.quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:02 schreef Pritt het volgende:
quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:05 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Ben weg, morgen tel ik de tandwieltjes..
quote:
Ik heb nog even de behoefte hier op te reageren. Het lijkt mij duidelijk dat de fiets gaat naar het instituut met het hoogste bod. Dat zullen wij zijn als blijkt dat deze fiets inderdaad van Jan Janssen is geweest.quote:Op dinsdag 25 september 2012 19:54 schreef Grasisgroenvoordehaas het volgende:
Volgens mij was Olympion Amsterdam eerder.
Denk dat TS de fiets liever aan een nederlands museum verkoopt dan aan een belgisch museum, misschien moeten jullie is achter de fiets van Lucien van Impe aan gaan.quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:27 schreef Wielermuseum_Roeselare het volgende:
[..]
Ik heb nog even de behoefte hier op te reageren. Het lijkt mij duidelijk dat de fiets gaat naar het instituut met het hoogste bod. Dat zullen wij zijn als blijkt dat deze fiets inderdaad van Jan Janssen is geweest.
Daarnaast weet u net zo goed als ik dat deze fiets immer beter op zijn plaats is in Roeselare.
Confrere: ik stel voor dat je je beter informeert aangezien deze fiets al reeds 5 maanden geleden aan onze collectie is toegevoegd.quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:29 schreef Grasisgroenvoordehaas het volgende:
[..]
Denk dat TS de fiets liever aan een nederlands museum verkoopt dan aan een belgisch museum, misschien moeten jullie is achter de fiets van Lucien van Impe aan gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |