abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_117237922

Primark

quote:
Primark Almere opent in december

De grootste Primark van Nederland opent medio december de deuren in Almere. Het gaat om een vierduizend vierkante meter grote winkel.

Primark meldt op de eigen website dat het bedrijf op zoek is naar medewerkers voor de nieuwe vestiging. De modeketen zoekt verkoopmedewerkers en supervisors.

Tot nu toe is de winkel in Zaandam het grootste Primark-filiaal in Nederland. De winkel, die eind vorig jaar opende, is zo'n drieduizend vierkante meter groot. In Eindhoven moet echter een nog grotere winkel komen. Het bedrijf heeft een winkelpand van 7350 vierkante meter aangeschaft aan de Vestdijk 2 / Hermanus Boextraat 1. Het hoekpand is recht tegenover het NS Station. Wanneer de Eindhovense winkel open gaat is nog niet bekend.

Volgens de Twentsche courant Tubantia aast Primark ook op een plek aan het H.J. van Heekplein in Enschede. In het pand is nu een vestiging van de Bijenkorf. Een woordvoerder van de Bijenkorf heeft aan de krant laten weten dat de warenhuisketen niet zal veranderen in een filiaal van Primark.
bron
pi_117238333
Dan opent het station hierzo ook die in 15 minuten voor de Primark stopt, is wel handig, kan ik gelijk ff een paar vesten halen.
  dinsdag 25 september 2012 @ 17:09:23 #3
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_117238899
quote:
Hmm de Bijenkorf ik wel onderdeel van Selfridge Group, en die heeft weer dezelfde CEO als ASF Waar Primark dan weer bij hoort :P

Maar het lijkt mij eigenlijk niet dat De Bijenkorf ruimte zal inleveren.
吴 曼 迪
pi_117239389
mooi, al die nieuwe filialen, hopelijk wordt het dan een tikje minder druk in alexander ( as if :') )
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_117239566
quote:
99s.gif Op dinsdag 25 september 2012 17:20 schreef littledrummergirl het volgende:
mooi, al die nieuwe filialen, hopelijk wordt het dan een tikje minder druk in alexander ( as if :') )
Ik kan niet wachten om niet meer maar de hell te moeten :D :P
pi_117240270
quote:
7s.gif Op dinsdag 25 september 2012 17:24 schreef amaranta het volgende:

[..]

Ik kan niet wachten om niet meer maar de hell te moeten :D :P
ik vind m ook vreselijk, maar voor cheap ondergoed, tassen en wegwerpshirtjes issie wel handig. die rijen :r met van die efteling linten ertussen
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_117241769
Enschede begint zo'n raar verhaal te worden...
Primark zou eerst in een al bestaand winkelcentrum komen, maar besluit na een hele lange tijd dat er toch teveel verbouwt moet worden om het pand Primark-proof te maken.
Opeens wordt het Primark te duur en teveel werk dus willen ze daar niet meer naar toe. Een dag later zou opeens de Bijenkorf uit Enschede willen vertrekken en zou Primark in het pand van de Bijenkorf trekken. Van een B- locatie in het centrum van Enschede naar een A+ locatie. Maar nu dan weer het bericht dat de Bijenkorf helemaal niet van plan is om uit Enschede te vertrekken... :')
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  dinsdag 25 september 2012 @ 18:24:04 #8
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_117241883
Ben ook nog steeds verbaast ovet de locatie in Eindhoven. Zo in het centrum.
吴 曼 迪
pi_117242526
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 september 2012 18:24 schreef megamandy het volgende:
Zoals ik al in het vorige topic zei...eerst zien dan geloven. Er zijn na de berichten van juli helemaal geen berichten meer hierover verschenen...
pi_117242580
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 september 2012 18:24 schreef megamandy het volgende:
Dat komt op zich wel vaker voor. In Londen bijvoorbeeld zit de eerste vestiging die ze daar hadden ook aan een hele grote winkelstraat. In Berlijn ligt die dan weer een eindje uit het centrum :?
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_117242818
quote:
7s.gif Op dinsdag 25 september 2012 18:40 schreef amaranta het volgende:

[..]

Zoals ik al in het vorige topic zei...eerst zien dan geloven. Er zijn na de berichten van juli helemaal geen berichten meer hierover verschenen...
Ik heb wel min of meer een bevestiging gehad van een personeelslid van de America Today, die nu weg is. Maar goed, is natuurlijk ook niet zeker dat zij het 100% zeker weet.
pi_117243088
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2012 18:47 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:

[..]

Ik heb wel min of meer een bevestiging gehad van een personeelslid van de America Today, die nu weg is. Maar goed, is natuurlijk ook niet zeker dat zij het 100% zeker weet.
Dat vind ik (ik dus, mijn mening) allemaal van die vage bronnen....ja we hebben gehoord dat...
Die medewerker zegt natuurlijk ook alleen wat ze van horen zeggen heeft. En dat primark er zou komen is vooralsnog ook gewoon een gerucht dat door de vastgoedhandelaar de wereld in is geholpen.
De woordvoerder van America Today bevestigt het... tja.... Ik blijf het zo vaag vinden.

Neemt niet weg dat ik graag wil dat er een primark in Eindhoven komt...
  dinsdag 25 september 2012 @ 19:04:29 #13
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_117243549
quote:
7s.gif Op dinsdag 25 september 2012 18:54 schreef amaranta het volgende:

[..]

Dat vind ik (ik dus, mijn mening) allemaal van die vage bronnen....ja we hebben gehoord dat...
Die medewerker zegt natuurlijk ook alleen wat ze van horen zeggen heeft. En dat primark er zou komen is vooralsnog ook gewoon een gerucht dat door de vastgoedhandelaar de wereld in is geholpen.
De woordvoerder van America Today bevestigt het... tja.... Ik blijf het zo vaag vinden.

Neemt niet weg dat ik graag wil dat er een primark in Eindhoven komt...
Hierboven staat het anders ook weer genoemd.
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2012 18:41 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Dat komt op zich wel vaker voor. In Londen bijvoorbeeld zit de eerste vestiging die ze daar hadden ook aan een hele grote winkelstraat. In Berlijn ligt die dan weer een eindje uit het centrum :?
Heb het even opgezocht waar hij in Berlijn ligt, vind ik toch niet echt buiten het centrum :P Berlijn heeft namelijk niet echt 1 centrum en hij ligt toch op een plek waar je makkelijk heen kan wandelen.
吴 曼 迪
pi_117243740
quote:
17s.gif Op dinsdag 25 september 2012 19:04 schreef megamandy het volgende:

[..]

[..]

Heb het even opgezocht waar hij in Berlijn ligt, vind ik toch niet echt buiten het centrum :P Berlijn heeft namelijk niet echt 1 centrum en hij ligt toch op een plek waar je makkelijk heen kan wandelen.
Dat ze niet weten wanneer het pand open gaat.
Het is toch raar, dat er helemaal niks, niks over bekend is? Ik vind dat echt vaag.
Als keten maak je juist toch zoiets bekend? Of hang je het op het pand...hier komt...
Volgens mij gebeurt dat wel vaker hoor. Ook toen er in Best bijvoorbeeld een Decathlon kwam. Of de McDonalds in Geldrop bijvoorbeeld.
Nouja, ik bedoel het niet aanvallend hoor, ik vind het gewoon een bizarre gang van zaken.
Sowieso gebeurt er volgens mij niks aan dat pand op het moment. Ze zijn bezig met iets recht ervoor, een soort van 2de blob ofzo.
  dinsdag 25 september 2012 @ 19:08:55 #15
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_117243795
quote:
7s.gif Op dinsdag 25 september 2012 19:07 schreef amaranta het volgende:

[..]

Dat ze niet weten wanneer het pand open gaat.
Het is toch raar, dat er helemaal niks, niks over bekend is? Ik vind dat echt vaag.
Als keten maak je juist toch zoiets bekend? Of hang je het op het pand...hier komt...
Volgens mij gebeurt dat wel vaker hoor. Ook toen er in Best bijvoorbeeld een Decathlon kwam. Of de McDonalds in Geldrop bijvoorbeeld.
Nouja, ik bedoel het niet aanvallend hoor, ik vind het gewoon een bizarre gang van zaken.
Sowieso gebeurt er volgens mij niks aan dat pand op het moment. Ze zijn bezig met iets recht ervoor, een soort van 2de blob ofzo.
Ja daar komt een tweede mini blob en daar komt de American Today in. Heb niet heel goed op het andere pand gelet maar zag wel dat er planken voor de ramen aan de kant van de Vestdijk waren vastgemaakt.
吴 曼 迪
pi_117244106
quote:
17s.gif Op dinsdag 25 september 2012 19:08 schreef megamandy het volgende:

[..]

Ja daar komt een tweede mini blob en daar komt de American Today in. Heb niet heel goed op het andere pand gelet maar zag wel dat er planken voor de ramen aan de kant van de Vestdijk waren vastgemaakt.
Ik zal morgen eens kijken als ik het niet vergeet. Werk er vlakbij.
pi_117376441
quote:
17s.gif Op dinsdag 25 september 2012 19:04 schreef megamandy het volgende:

[..]

[..]

Nou ja... Hij ligt op ruim een uur lopen vanaf bijvoorbeeld de Kurfurstendamm/station Berlin Zoo...
pi_118631883
Primark Berlijn SSC was echt super! Erg rustig, ruim en opgeruimd :o!
Leuke dingen gekocht oa voor 5.- per stuk van die gekleurde kunststof horloges. Eigenlijk achteraf jammer dat ik er niet meer meegenomen heb :(
  woensdag 31 oktober 2012 @ 08:19:11 #19
363056 Wildervankstertje
Nu een Westerleestertje
pi_118655120
Ik hoorde dat er ook een Primark in het Duitse Essen zit. Maar welke Essen is dat? Er zijn namelijk 2 plaatsen die zo heten. 1 in Nedersaksen en 1 in het Ruhrgebied.

Essen Nederseksen is voor mij niet zo ver weg, dichterbij als Rotterdam.
pi_118656107
Essen bij Oberhausen. :Y
It's all fun and games until someone loses a head
Mijn nagellakjes
Londena Blog
pi_118656465
Hoe vinden jullie de kwaliteit bij Primark?
pi_118657885
quote:
7s.gif Op dinsdag 25 september 2012 19:15 schreef amaranta het volgende:

[..]

Ik zal morgen eens kijken als ik het niet vergeet. Werk er vlakbij.
op een paar planken op de ramen na is er volgensmij nog vrij weinig gebeurd :')
vraag me ook af hoe ze dat gaan doen, want het zou dan de america today, de BCC en dat kleine winkeltje bij elkaar moeten worden. Moet dan nog een hoop aan verbouwd worden
  woensdag 31 oktober 2012 @ 11:05:40 #23
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_118659297
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 09:29 schreef Pomegranate123 het volgende:
Hoe vinden jullie de kwaliteit bij Primark?
Wisselt heel sterk. Sommige shirtjes zijn na 1 keer wassen al kapot of gerafeld, andere dingen gaan veel langer mee. Maar over het algemeen geldt dat voor een dubbeltje op de eerste rang zitten ook bij Primark niet opgaat O+.

quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 10:16 schreef electronique het volgende:

[..]

vraag me ook af hoe ze dat gaan doen, want het zou dan de america today, de BCC en dat kleine winkeltje bij elkaar moeten worden. Moet dan nog een hoop aan verbouwd worden
Ze zijn wel constant aan het werk volgens mij, er zal binnen wel een hoop verbouwd moeten worden. De andere mega Primarks hebben veel roltrappen, dat zal hier ook wel gebouwd moeten worden. Gek genoeg is er nog steeds geen officieel bericht uitgegaan, maar goed dat is dus blijkbaar Primarkbeleid.
pi_118665341
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 10:16 schreef electronique het volgende:

[..]

Ik ben er toevallig vorige week (pas) opzettelijk langsgefietst, en idd niks te zien.
pi_119989802
Primark Almere partycollectie

Woensdag 12 december opent Primark haar deuren in Almere. Styletoday is erbij voor een verslag. Hier vast een preview van hun partycollectie die nu in de winkels hangt.

Volgende week opent de grootste Primark van Nederland haar deuren in Almere. Met een winkeloppervlakte van vierduizend vierkante meter overtreft de winkel het filiaal in Zaandam dat drieduizend vierkante meter groot is.

Maar of dit de grootste zal blijven? Hoogstwaarschijnlijk niet. In Eindhoven lopen er plannen om dit record te verbreken. Daar is een winkelpand aangeschaft van 7350 vierkante meter aan de Vestdijk 2 / Hermanus Boextraat 1. Een walhalla voor de fashionista’s!

Adres Primark Almere
Metropolestraat 11

Partycollectie
Supervrouwelijk met glitter, pailletten, kant en goud; dat is de wintercollectie van Primark. Zowel op de jurkjes, truien en rokjes als op de accessoires zien we deze winter veel glitters en pailletten. In combinatie met zwart en leer krijgt je feestelijke outfit een stoere look. Wil je een zachtere en romantische look? Kies dan voor roomwit, lichtroze of lichtblauw.

bron

Leuk dat onderste jurkje, beetje truttig met zo'n kraag.
pi_119994105
Bovenstaande en middelste vind ik echt te gek, verder de trui is ook leuk en het onderste jurkje. Alleen vind ik de combi trui en rok niet zo. Ook de paillettentrui en de slangenbroek samen is mij net te hysterisch, maar met een mooie zwarte skinny zal ik het wel dragen. Ga zeker eens kijken in Almere.
  donderdag 6 december 2012 @ 13:52:07 #27
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_119994312
Zo'n high fashion model staat dat classy, de gemiddelde Nederlandse meid staat dat een beetje als Big Fat Gypsy Wedding/veerkampjes-kleding, vrees ik :{
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_119994476
Inderdaad ja. Dat is bij de meeste denk ik toch wat te heftig. Met een zwarte skinny zou ik het nog wel durven dragen inderdaad. Voor de kerst kan het wel weer iets hebben maar voor het werk nee dank je.
pi_119996260
Jemig, dat model kijkt echt alsof ze er zin in heeft. Waarom doen ze dat toch altijd. :')

Ik vind dat jurkje juist leuk. :@
Omdat peer.
pi_120105655
Almere is er helemaal klaar voor. Liep er deze week langs en alle kleding hangt al in de winkel. Ziet er wel spic en span uit allemaal. Op de website staat dat ze op donderdag tot 18:30 open zijn (net als de andere dagen) maar dan is er in heel Almere-Stad tot 21:00 uur koopavond, beetje vreemd. Maar ik ga me er in 2013 pas vertonen denk ik, volgens mij wordt het hysterisch druk. Je rolt eigenlijk zo vanuit het station de Primark in. Wel een super lokatie. Mocht je de rest van het centrum nog willen bekijken, dan moet je even een stuk doorlopen, de Primark zit namelijk in het "oude" centrum en achter dat centrum zit eigenlijk het nieuwe centrum, maar dat zie je niet goed als je het niet kent. Ben wel benieuwd naar verslagen :-).
pi_120106131
http://www.uwv.nl/OverUWV(...)_Primark_Almere.aspx

Ik wist dat er veel mensen werkten bij Primark, maar 275 is best veel :P
pi_120141112
De grootste komt tot nu toe in Den Haag 8500 m2 Primark
Helaas wel pas eind 2014 want er wordt een geheel nieuw pand gebouwd die ze helemaal huren.

http://lifesplash.nl/bouwtekeningen-van-primark-den-haag-bekend/
  maandag 10 december 2012 @ 10:09:04 #33
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_120141200
Ze bieden wel tegen elkaar op hè, eindhoven zou de grootste worden en die is er nog niet eens.. Ik hoorde trouwens dat die in mei open gaat, maar nog steeds geen officiële bron.
  maandag 10 december 2012 @ 10:18:19 #34
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_120141391
Dat duurt nog wel heel lang helaas -O-
Dan woon ik niet eens meer in Den Haag ga ik vanuit.
Maar prima locatie daar op de hoek :Y
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_120238722
quote:
Primark-effect al voelbaar in Almere

Honderden vrouwen in de startblokken, een leger beveiligers die hen in toom moeten houden en een twee meter breed blauw lint dat door een trotse burgemeester wordt doorgeknipt. Dit scenario begint inmiddels een traditie te worden bij de opening van een nieuwe Primark winkel in Nederland. Het vierde Primark filliaal – dat tegenover treinstation Almere Centrum ligt – is vanochtend met hetzelfde enthousiasme geopend.

Volgens de eerste schattingen stonden er alleen al vanochtend zeshonderd consumenten voor de deur. Niet alleen Primark, maar ook ondernemers van omliggende winkels vieren vandaag feest. Uit eerdere winkelopeningen is namelijk gebleken dat Primark als een magneet voor consumenten werkt. Zo leverde de komst van Primark in Zaandam tot 30 procent meer passanten op in het totale winkelgebied volgens een telling van Locatus.

Ondernemers van omliggende winkels en cafés in het Almeerse centrum hebben daarom alles uit de kast gehaald om een graantje mee te pikken van het succes van de Ierse modeketen. Vanwege de opening blijft Primark vandaag tot negen uur open en zo’n veertig andere winkels in het Almeerse stadshart hebben volgens Almere Vandaag voor de gelegenheid een extra koopavond ingelast.

Zeeman, dat volgens onderzoek van GfK het meeste last heeft van de concurrentie met Primark, heeft ook een mascotte en een flyerteam ingezet om consumenten naar de winkel te trekken. De plaatselijke boordjeswinkel heeft kraam opgezet om aan de vraag van hongerige shoppers te kunnen voldoen.

Volgens burgemeester Annemarie Jorritsma is Primark dan ook een ‘buitengewoon welkome toevoeging van het winkelcentrum’. “Hierdoor gaat Almere een regionale, misschien zelfs wel bovenregionale, functie vervullen. Als meest Noordelijke stad met een Primark winkel hopen we consumenten uit andere steden en dorpen aan te trekken, zelfs tot Groningen en Friesland. Als gemeente gaan wij ervoor zorgen dat de consumenten ook andere winkels meepakken,” aldus Jorritsma.

Naast een impuls in het aantal passanten geeft Primark ook de werkgelegenheid een boost. Het filiaal, dat met 4.000 vierkante meter de grootste van Nederland is, heeft 256 mensen in dienst genomen, waarvan 190 jongeren en 75 mensen met een werkeloosheids- en bijstandsuitkering. De retailer wil ook kansen gaan bieden aan werkzoekenden met een Wajong-, WIA- of WAO-uitkering. Voor deze kandidaten gaat de winkelketen naar eigen zeggen ‘passende functies’ creëren.

Den Haag, Eindhoven en Nijmegen kijken vanwege dit 'Primark-effect' op de economie, retailsector en werkgelegenheid reikhalzend uit naar ‘hun’ eerste Primark winkels, die volgend jaar open moeten gaan. Over verdere expansie in Nederland wil Primark nog niets loslaten, maar volgens Wolfgang Krogmann, algemeen directeur van Primark Europa, is het bedrijf volop op zoek naar interessante winkellocaties. “We zien nog veel potentie in Nederland,” aldus Krogmann.

Online shoppen zit er daarentegen de eerste jaren niet in. In het eerste halfjaar van 2013 zal de website van Primark wel worden vernieuwd, maar volgens Krogmann focust de retailer zich nu volledig op fysieke winkels. In totaal heeft de dochteronderneming van Associated British Foods nu 265 in 8 landen.
bron
  woensdag 12 december 2012 @ 19:03:08 #36
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_120238942
190 + 75 = 265

Heeft Primark 9 spoken in dienst of lopen er tegenwoordig al jongeren rond met een werkeloosheids/bijstandsuitkering?
"Dit? Dit zijn mijn oorlogswonden, heb jarenlang oorlog gevoerd met mezelf, maar ik heb gewonnen!"
pi_120239050
Ik weet niet hoe het in Nederland zit, maar in Duitsland zitten r een aantal grote.
Die hebben dan een paar verdiepingen maar er hangt dan veel hetzelfde op verschillende verdiepingen.
Peace; it does not mean to be in a place where there is no noise or trouble. It means to be in the midst of those things and still be calm in your heart.
  woensdag 12 december 2012 @ 19:07:07 #38
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_120239089
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 19:06 schreef Beeertjee het volgende:
Ik weet niet hoe het in Nederland zit, maar in Duitsland zitten r een aantal grote.
Die hebben dan een paar verdiepingen maar er hangt dan veel hetzelfde op verschillende verdiepingen.
Apart, de grootste waar ik ben geweest is Bristol (en die is enorm), en daar hebben ze buiten 2 tafeltjes met wat effe t-shirts op elke vloer ander spul liggen

edit: die is zo'n 100 000 vierkante voet, wat meer dan 9000 vierkante meter zou moeten zijn (?)
"Dit? Dit zijn mijn oorlogswonden, heb jarenlang oorlog gevoerd met mezelf, maar ik heb gewonnen!"
pi_120239677
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 19:07 schreef Tanin het volgende:

[..]

Apart, de grootste waar ik ben geweest is Bristol (en die is enorm), en daar hebben ze buiten 2 tafeltjes met wat effe t-shirts op elke vloer ander spul liggen

edit: die is zo'n 100 000 vierkante voet, wat meer dan 9000 vierkante meter zou moeten zijn (?)
De laatste waar ik was, was in Essen. En hier vond ik veel hetzelfde spul op de 1e en op een van de hogere. Maar dan ga ik de volgende keer naar Bristol.
Peace; it does not mean to be in a place where there is no noise or trouble. It means to be in the midst of those things and still be calm in your heart.
  woensdag 12 december 2012 @ 19:24:30 #40
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_120239730
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 19:23 schreef Beeertjee het volgende:

[..]

De laatste waar ik was, was in Essen. En hier vond ik veel hetzelfde spul op de 1e en op een van de hogere. Maar dan ga ik de volgende keer naar Bristol.
Ik ben pas in 2 geweest: Cardiff en Bristol, Cardiff is vervelend, klein, veel mensen, weinig personeel, slecht ingedeeld, maar Bristol vond ik erg lekker winkelen, ben meerdere keren terug geweest.
pi_120240201
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 10:09 schreef Spees_Eend het volgende:
Ze bieden wel tegen elkaar op hè, eindhoven zou de grootste worden en die is er nog niet eens.. Ik hoorde trouwens dat die in mei open gaat, maar nog steeds geen officiële bron.
Ik hoorde..... ja daar heb je weer zo'n betrouwbare bron...
Dat de partner van mijn bff laatst een bespreking had bij de gemeente. Waar iemand van de gemeente heeft gezegd dat de gemeente Ehv heel bewust de primark naar ehv heeft gehaald, en ook heel bewust dat pand heeft gekozen. Maar ze wist niet wanneer. Ik las ergens op een blog Februari.
pi_120240229
Ik was zaterdag in Essen, en na 2 minuten stond ik weer buiten. Verschrikkelijk druk. Er lagen mensen op de grond met stapels kleren om zich heen. En echt je kon niet rondlopen of niks.
pi_120320160
Ik ga maandag denk, naar rotterdam. Almere is denk nog te druk.
~ Bonito La Risa ~
pi_120326592
Rotterdam is een ellende, Hoofddorp is een stuk beter
pi_120367634
quote:
7s.gif Op woensdag 12 december 2012 19:37 schreef amaranta het volgende:
Ik was zaterdag in Essen, en na 2 minuten stond ik weer buiten. Verschrikkelijk druk. Er lagen mensen op de grond met stapels kleren om zich heen. En echt je kon niet rondlopen of niks.
Ik ook! Wat een living hell! :{ NOOOOIT meer.
pi_120367745
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2012 21:20 schreef Mixende_match het volgende:
Ik ga maandag denk, naar rotterdam. Almere is denk nog te druk.
valt mee hoor, ik woon er :P
dehket, ya3ni hassat hawak!
pi_120368029
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2012 23:11 schreef heaven7 het volgende:
Rotterdam is een ellende, Hoofddorp is een stuk beter
Is het er altijd druk dan of zijn er ook rustige momenten?
pi_120393185
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2012 12:03 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Is het er altijd druk dan of zijn er ook rustige momenten?
Geen idee maar ik ben op een vrijdagmiddag in Hoofddorp geweest en dat was wel druk maar goed te doen, zaterdagochtend om 9 uur naar Rotterdam was een puinhoop :o
  dinsdag 18 december 2012 @ 19:57:37 #49
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_120473162
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2012 21:43 schreef heaven7 het volgende:

[..]

Geen idee maar ik ben op een vrijdagmiddag in Hoofddorp geweest en dat was wel druk maar goed te doen, zaterdagochtend om 9 uur naar Rotterdam was een puinhoop :o
Wat een verschil zeg :o

Ik ga meestal vanuit mijn werk, rond de klok van 6en..
Vorige week was het zo heerlijk rustig en opgeruimd! :)

Ik woon er ook maar 10 minuten vandaan :@

[ Bericht 7% gewijzigd door Rijstebuiltje op 18-12-2012 20:07:24 ]
Wir müssen leben, bis wir sterben!
pi_120480063
Ik ben gisteren naar Almere geweest een kwartier voor sluitingstijd. Wel een lekker vest en koeienslofjes gescoord!
  † In Memoriam † dinsdag 18 december 2012 @ 22:20:53 #51
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_120484252
Ik ben vrijdagochtend de Primark in Almere binnen gelopen, was rond half 11 denk ik. Ik vond het erg meevallen qua drukte, bij Hoofddorp was het een paar dagen na opening hysterisch druk maar toen was ik in de middag gegaan. Nogal een verschil :P.
Geen rij bij de kassa en de rij bij de kleedkamer was ook niet lang. Puike schoenen en kek truitje gescoord 8-).

Mooie winkel overigens, en alles was zo opgeruimd, dat werkt ook wel mee aan een rustig effect. Bij mij dan :P.
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
pi_120512124
Ooh hebben ze van die teddystof pluisvesten toevallig??
pi_120515394
Zo, ik ben naar Rotterdam geweest. O+ 3 shirtjes, een onwijs tof jurkje en bloemetjes kisten gekocht. O+ En 2 keer 4 van die mini-nagellakjes als een kerst cadeautje.

Totaal 45 euro kwijt.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_120647019
Toevallig zelf afgelopen week even geweest. Vlak voor sluitingstijd nog gauw een leuk wollen Noors achtig vest gescoord en koeienpantoffels.
pi_120653637
quote:
14s.gif Op woensdag 19 december 2012 17:52 schreef Myraela het volgende:
Zo, ik ben naar Rotterdam geweest. O+ 3 shirtjes, een onwijs tof jurkje en bloemetjes kisten gekocht. O+ En 2 keer 4 van die mini-nagellakjes als een kerst cadeautje.

Totaal 45 euro kwijt.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omg die schoenen O+ O+ hoe duur waren die? :9
it's the map in my mind that sends me on my way.
pi_120654046
quote:
14s.gif Op woensdag 19 december 2012 17:52 schreef Myraela het volgende:

Totaal 45 euro kwijt.

SPOILER
Holy fokking hell. Mijn onderboxen kosten al bijna meer man :D

Bij de weg, wat is er met dat Primark!? Waarom doen alle vrouwen zo hysterisch over die winkel!?
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
  zondag 23 december 2012 @ 00:01:05 #57
242204 YskaFredriksson
Vitamientjes zijn je vriendjes
pi_120654373
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 23:53 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Holy fokking hell. Mijn onderboxen kosten al bijna meer man :D

Bij de weg, wat is er met dat Primark!? Waarom doen alle vrouwen zo hysterisch over die winkel!?
Cheap as hell, een snel doorwisselende goedgevulde collectie. Dus van de meeste kledngstukken hangen er zeker wel 30 :P
Attentie attentie letten wij even op... [kerst] Creatieve FOK!kers voor een fijne kerst voor FOK!kers
pi_120654457
quote:
1s.gif Op zondag 23 december 2012 00:01 schreef YskaFredriksson het volgende:

[..]

Cheap as hell, een snel doorwisselende goedgevulde collectie. Dus van de meeste kledngstukken hangen er zeker wel 30 :P
Ah, een soort Action dus. Ik weet niet of je daar dood in gevonden wil worden :{
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_120654697
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 23:45 schreef Diconnected het volgende:

[..]

Omg die schoenen O+ O+ hoe duur waren die? :9
20 euro. O+

Ze hadden ze deze zomer ook al in een ander kleurtje, maar toen waren ze er niet meer in mijn maat. Dus ik was helemaal blij toen ik deze zag. O+
  zondag 23 december 2012 @ 10:51:17 #60
327568 rosepetals
Beware of the thorns.
pi_120663415
Leuke schoenen O+

Kan echt niet wachten, na de vakantie ga ik, anders zou het wel druk zijn.
Zijn er al veel mensen in Almere geweest?
"What's in a name? That which we call a rose
By any other name would smell as sweet."
pi_120663579
Geruchten gaan dat er in Z'meer een Primark wordt geopend. Iemand hier die er iets meer over heeft gehoord?
Just when you think there is no one else to disappoint you, you disappoint yourself.
  zondag 23 december 2012 @ 11:17:02 #62
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_120663811
Eindhoven schijnt pas in de zomer te openen ;(.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  zondag 23 december 2012 @ 11:28:28 #63
203250 Diconnected
Zeg maar Dico.
pi_120664075
quote:
14s.gif Op zondag 23 december 2012 00:07 schreef Myraela het volgende:

[..]

20 euro. O+

Ze hadden ze deze zomer ook al in een ander kleurtje, maar toen waren ze er niet meer in mijn maat. Dus ik was helemaal blij toen ik deze zag. O+
Das niet duur :9 tot welke maat gingen ze?
pi_120665262
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 11:28 schreef Diconnected het volgende:

[..]

Das niet duur :9 tot welke maat gingen ze?
In ieder geval tot 42.
  zondag 23 december 2012 @ 14:53:43 #65
203250 Diconnected
Zeg maar Dico.
pi_120670672
quote:
14s.gif Op zondag 23 december 2012 12:23 schreef Myraela het volgende:

[..]

In ieder geval tot 42.
Ah top, ik heb 42 :D morgen maar even langs dus denk ik :Y
pi_120872840
Naar Hoofddorp geweest vandaag O+ De buit:

-Sloffen ¤2,-
-Thermosokken ¤4,-
-2 pyjama's ¤3,- per stuk
-Fleece thuisbroek ¤2,-
-Haarspeldjes ¤1,50
-Overhemd voor vriendlief ¤5,-
-Polo voor vriendlief ¤5,-
-Trui voor vriendlief ¤7,-

Totaal ¤32,50 :D _O- O+
  † In Memoriam † vrijdag 28 december 2012 @ 19:17:53 #67
37843 lady-wrb
kortaf
pi_120875113
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 18:30 schreef heaven7 het volgende:
Naar Hoofddorp geweest vandaag O+ De buit:

-Sloffen ¤2,-
-Thermosokken ¤4,-
-2 pyjama's ¤3,- per stuk
-Fleece thuisbroek ¤2,-
-Haarspeldjes ¤1,50
-Overhemd voor vriendlief ¤5,-
-Polo voor vriendlief ¤5,-
-Trui voor vriendlief ¤7,-

Totaal ¤32,50 :D _O- O+
o hier zit je!

joehoe! :W ik heb nog twee comfortbra's voor je liggen hier :W
  † In Memoriam † vrijdag 28 december 2012 @ 19:21:12 #68
240917 Mula
pi_120875295
Hoe druk is Almere? Iemand een idee?
pi_120884868
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 19:17 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

o hier zit je!

joehoe! :W ik heb nog twee comfortbra's voor je liggen hier :W
Oh ja! :P Ben nu in het land :P Nog een klein weekje, heb geen tingeldingetje meer voor je gevonden :( Ze waren schaars.. Ik PM je ff!
  vrijdag 28 december 2012 @ 22:01:15 #70
73348 mmascha
Restaurant Odell
pi_120885029
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 december 2012 19:21 schreef Mula het volgende:
Goed te doen hoor. Zelfs een uurtje na de opening O-)

Ik ben ook in Zaandam geweest. Dat was een tijdje na de opening en dat was chaos :X
Bij Hoevelaken rechtsaf.
pi_120885523
Vandaag dagje Primark Essen gedaan. Wat een drukte en wat een bende in de winkel zeg :{

Een behoorlijke tas vol voor +/- 60.- :D
pi_120889278
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 december 2012 19:21 schreef Mula het volgende:
Op zaterdag zijn de rijen stevig (als ik berichten van kennissen in Almere mag geloven), in de categorie 45 min voor de paskamers en 45 min voor de kassa's.

Ben soortgelijke rijen gewend bij die van Zaandam, waarop ik een trui in de winkel ging passen en bijna ruzie kreeg met een bewaker want 'dat mag niet mevrouw'. Het was een trui verdorie, ik had nog een shirt eronder aan }:| De lange rijen en ineffeciente methodes bij de paskamers (goh laten we met 3 man sorteren en 1 iemand laten innemen/uitdelen van kamers waardoor er continue minstens 5 kamers leeg zijn) maken het wel minder leuk voor mij.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  zaterdag 29 december 2012 @ 00:59:53 #73
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_120896040
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 23:04 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Op zaterdag zijn de rijen stevig (als ik berichten van kennissen in Almere mag geloven), in de categorie 45 min voor de paskamers en 45 min voor de kassa's.

Ben soortgelijke rijen gewend bij die van Zaandam, waarop ik een trui in de winkel ging passen en bijna ruzie kreeg met een bewaker want 'dat mag niet mevrouw'. Het was een trui verdorie, ik had nog een shirt eronder aan }:| De lange rijen en ineffeciente methodes bij de paskamers (goh laten we met 3 man sorteren en 1 iemand laten innemen/uitdelen van kamers waardoor er continue minstens 5 kamers leeg zijn) maken het wel minder leuk voor mij.
Ik kwam altijd in Primark in Cardiff, en ik pastte daar altijd alles midden in de zaak, evenals al m'n vrienden. Buiten wat rare blikken is er nooit iets van gezegd, moest er nog eens bijkomen, ik sta hen tijd te besparen!

quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 14:53 schreef Diconnected het volgende:

[..]

Ah top, ik heb 42 :D morgen maar even langs dus denk ik :Y
Houd er rekening mee dat Primark groot valt, probeer dus zeker de 40 even!
  zaterdag 29 december 2012 @ 01:04:44 #74
242204 YskaFredriksson
pi_120896295
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 23:04 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Whaaat 45 min? In bremen sta je 15min hoogstens bij de paskamers en 3 minuten bij de kassa!
Attentie attentie letten wij even op... [kerst] Creatieve FOK!kers voor een fijne kerst voor FOK!kers
pi_120897734
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 december 2012 01:04 schreef YskaFredriksson het volgende:

[..]

Whaaat 45 min? In bremen sta je 15min hoogstens bij de paskamers en 3 minuten bij de kassa!
Wat ik tot nu toe aan Primarks heb ervaren valt het wachten bij de kassa inderdaad behoorlijk mee. De wachttijden van de paskamers worden natuurlijk grotendeels door de klanten zelf gemaakt.
  zaterdag 29 december 2012 @ 01:46:02 #76
242204 YskaFredriksson
pi_120898045
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2012 01:38 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Wat ik tot nu toe aan Primarks heb ervaren valt het wachten bij de kassa inderdaad behoorlijk mee. De wachttijden van de paskamers worden natuurlijk grotendeels door de klanten zelf gemaakt.
Nouja de ervaring met 3 mensen die controleren op ineffeciente wijze hoeveel kledingstukken ermee naar binnen gaan en 1 persoon controleert de terugkomende personen ben ik het wel mee eens. In bremen, bij die 15minuten wachten was de helft van de paskamers gewoon leeg...
De doorgang was daar ook best smal.
  zaterdag 29 december 2012 @ 01:56:04 #77
9342 abraham
[Smart statement Pending]
pi_120898404
Hilarische winkel met wegwerpshirtjes!, cheap ass overhemden! chino's! en schoenen-. Werkelijk een genot om als een dolle dingen in een visnetje te gooien en op naar de paskamer. Prima prijs-kwaliteit verhouding behalve voor de voetbedekking. Zou het geen schoenen durven noemen. Je kunt er net op stil staan voor ze uit elkaar vallen. Maar dat is voor de damesschoenen met hakken van 12cm plus dan ook vast exact de bedoeling.

En afrekenen is ook geen straf. Als vent ben je wat minder bedeeld dan de dames maar zeker een aanrader. Mijn domein tot Den Haag opent: Hoofddorp :)
If at first you fail, re-define your objective.
pi_120912339
Primark Zaandam iemand? ;(
graag op anoniem
pi_120915831
De eerste keer Hoofddorp kreeg ik ook te horen dat ik geen kleren in de winkel mocht passen en had 10 dingen voor de paskamer maar moest er 2 laten hangen en daarvoor weer achter in de rij aansluiten :') Maar gisteren zag ik veel meer mensen passen in de winkel en dat heb ik zelf ook gedaan, ze zullen er inmiddels wel achter zijn dat het een stuk efficiënter werkt als je het wel toestaat.
pi_120933657
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2012 00:59 schreef Tanin het volgende:
Houd er rekening mee dat Primark groot valt, probeer dus zeker de 40 even!
Die bloemetjes kisten vallen niet echt groot, ik heb normaal 40.5/41 en bij deze de 42.
pi_120940688
Ik wil weer eens gaan...welke gaat het worden...Luik, Hoofddorp, Essen...? Andere tips? Vertrekpunt = Eindhoven. Rotterdam gaat het niet worden i.v.m. paupergehalte.
pi_120940987
quote:
0s.gif Op zondag 30 december 2012 01:02 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Ik wil weer eens gaan...welke gaat het worden...Luik, Hoofddorp, Essen...? Andere tips? Vertrekpunt = Eindhoven. Rotterdam gaat het niet worden i.v.m. paupergehalte.
Wat? :')

Op welke manier openbaart zich dat dan?
pi_120948141
quote:
0s.gif Op zondag 30 december 2012 01:08 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Wat? :')

Op welke manier openbaart zich dat dan?
Publiek, rotzooi, medewerkers. Ja, uit eigen ervaring x 2.
pi_120953230
quote:
0s.gif Op zondag 30 december 2012 11:18 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:

[..]

Maar komt datzelfde publiek niet ook in de andere Primarks dan? Essen was ook een belachelijke bende. Dus volgens mij ga je een beetje te kort door de bocht. Maar ik ben nog nooit in Rotterdam geweest, dus misschien is het daar wel 'erger' dan in andere winkels.
pi_120954203
quote:
0s.gif Op zondag 30 december 2012 11:18 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:

[..]

Ik vind het wel meevallen!!
pi_120954718
quote:
0s.gif Op zondag 30 december 2012 13:41 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Maar komt datzelfde publiek niet ook in de andere Primarks dan? Essen was ook een belachelijke bende. Dus volgens mij ga je een beetje te kort door de bocht. Maar ik ben nog nooit in Rotterdam geweest, dus misschien is het daar wel 'erger' dan in andere winkels.
Essen is 1000x erger dan Rotterdam. :)
pi_120955863
quote:
0s.gif Op zondag 30 december 2012 13:41 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Ik ga te kort door de bocht denk je, maar je bent er zelf nooit geweest :D . Nee, serieus, het was echt een grote bende daar met stinkend asovolk als publiek. Dat was in elk geval de 2x dat ik daar ben geweest zo, dus dan ga ik daar niet nog eens > 200km voor rijden :)
pi_120956054
quote:
0s.gif Op zondag 30 december 2012 14:38 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:

[..]

Ik ga te kort door de bocht denk je, maar je bent er zelf nooit geweest :D . Nee, serieus, het was echt een grote bende daar met stinkend asovolk als publiek. Dat was in elk geval de 2x dat ik daar ben geweest zo, dus dan ga ik daar niet nog eens > 200km voor rijden :)
Overdrijven is ook een vak zeg!!!
pi_120956343
quote:
0s.gif Op zondag 30 december 2012 14:41 schreef soapie het volgende:

[..]

Uhm...dat is mijn eigen ervaring :') . Maar goed, verder voor jullie toch ook totaal niet boeiend of ik nu wel of niet naar Rotterdam wil gaan.
pi_120957722
quote:
0s.gif Op zondag 30 december 2012 14:41 schreef soapie het volgende:

[..]

Ik sluit me helemaal bij haar aan hoor, ben bij elke wel een aantal x geweest maar die in Rotterdam is een en al asociale tokkies en onbeschofte buitenlanders met hordes kinderwagens.
All good things are wild and free.
  zondag 30 december 2012 @ 15:51:40 #91
131889 Ladylicious
Want more? Good luck.
pi_120959146
Pff ik ben afgelopen vrijdag (11u) naar Almere geweest. Wat een ellende. Kon nergens normaal bij, helft van de rekken was leeg en alles hing door elkaar. Daarnaast was de rij bij de kleedkamers 100m en bij de kassa 200m.
Ben maar weggegaan... ;(
Therapy has taught me that nothing is my fault.
pi_120967662
Rotterdam is idd vreselijk en ook nog eens een stuk kleiner. Ik snap volledig dat iemand daar geen 200 km voor gaat rijden!
  zondag 30 december 2012 @ 19:05:26 #93
327568 rosepetals
Beware of the thorns.
pi_120968344
quote:
10s.gif Op zondag 30 december 2012 15:19 schreef tliciouz het volgende:

[..]

Ik sluit me helemaal bij haar aan hoor, ben bij elke wel een aantal x geweest maar die in Rotterdam is een en al asociale tokkies en onbeschofte buitenlanders met hordes kinderwagens.
Sowieso heel vervelend al die kinderwagens in de primark. En ik snap ook niet goed dat je daar als moeder zelf zin in hebt. Ga dan een keer alleen als je man oppast ofzo.

Maar inderdaad, in Rotterdam wel veel asociale mensen. Ik liep per ongeluk (zachtjes!) tegen een vrouw aan en die begon meteen te gillen dat ik geen prinses was, uit mijn doppen moest kijken en een kutwijf was :D :')
pi_120968510
Ik ben zelf gisteren in Almere geweest (woon er maar een half uur vandaan). Allemensen wat een drukte zeg maar desondanks 2 hele leuke blazers gescoord, een spijkerbroek 2 shirtjes, een vest, een tas, camee oorbellen en ketting. Moet inderdaad wel zeggen dat ik er niet honderden kilometers voor zou gaan rijden.
  zondag 30 december 2012 @ 20:48:50 #95
293744 RichardHammond
Tante van Jan en Monique
pi_120974899
Elke keer als ik met de metro langs de Primark kom moet ik weer lachen, of als ik alle vrouwen met de bruine tasjes op het perron zie wachten op de trein of metro. :')
pi_120979076
quote:
0s.gif Op zondag 30 december 2012 20:48 schreef RichardHammond het volgende:
Elke keer als ik met de metro langs de Primark kom moet ik weer lachen, of als ik alle vrouwen met de bruine tasjes op het perron zie wachten op de trein of metro. :')
Nou ja ach het is toch leuk. Je hebt leuke spullen voor weinig.
pi_120985525
Vandaag met vriendin geweest, conclusie: NOOIT MEER! Ik haat dit soort winkels.
  † In Memoriam † maandag 31 december 2012 @ 08:31:18 #98
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_120997943
quote:
0s.gif Op zondag 30 december 2012 14:46 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:

[..]

Uhm...dat is mijn eigen ervaring :') . Maar goed, verder voor jullie toch ook totaal niet boeiend of ik nu wel of niet naar Rotterdam wil gaan.
Ha Rotterdam is bijna een verademing, de Primark in Blackpool is pas om te huilen :D.
Maar ik vind het grootste deel van het publiek in de Rotterdamse winkel ook niet fijn. Hoofddorp ook hoor. Ik probeer altijd heel relaxed te zijn als ik in zo'n winkel rondloop maar zelf ik raak er opgefokt van.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
pi_121002173
quote:
0s.gif Op zondag 30 december 2012 14:38 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:

[..]

Nou meer omdat volgens mij dus elke Primark hetzelfde publiek aantrekt.
  † In Memoriam † maandag 31 december 2012 @ 15:55:27 #100
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_121012734
quote:
0s.gif Op maandag 31 december 2012 11:35 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Nou meer omdat volgens mij dus elke Primark hetzelfde publiek aantrekt.
Ik stink niet ;(

Vanmorgen ff snel geweest, Che Guevara shirt (mannenafdeling, die zitten me beter dan de dames 3 euro shirtjes :D) en sjaal gescoord. Paskamers vermeden want die waren teringdruk :D
pi_121013637
quote:
6s.gif Op maandag 31 december 2012 15:55 schreef Skaai het volgende:

[..]

Ik stink niet ;(

Vanmorgen ff snel geweest, Che Guevara shirt (mannenafdeling, die zitten me beter dan de dames 3 euro shirtjes :D) en sjaal gescoord. Paskamers vermeden want die waren teringdruk :D
Gewoon in de winkel passen inderdaad.
pi_121025247
Ik ben een paar keer in Almere geweest, maar vond het best meevallen. Alleen op de dag van de opening was het super druk, moest je zelfs wachten om naar binnen te mogen, maar de andere keren dat ik er was, viel het heel erg mee.
Heb 1 keer zelfs binnen een kwartiertje kleding voor mn kindjes uitgezocht én afgerekend.

En heb er ook 2 paar schoenen gekocht, met hakken, en die zijn echt niet slecht hoor. Heb ze al meerdere keren gedragen, maar vallen nog steeds niet uit elkaar :+
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_121031761
Afgelopen vrijdag in Almere geweest. Wel vrij vroeg toen was het nog te doen.
Om 12.00 stond er een rij buiten, brrrr
Ook nog wat gekocht, sloffen, vestje, blouse en schoenen.
Rij bij pashokjes hopeloos, niet gedaan. Kassa viel erg mee.
Dat is eens wat anders...
  † In Memoriam † dinsdag 1 januari 2013 @ 17:22:52 #104
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_121040009
quote:
17s.gif Op maandag 31 december 2012 16:16 schreef iFok. het volgende:

[..]

Gewoon in de winkel passen inderdaad.
Nah met schoenen en jassen doe ik dat wel, shirtje heb ik op de gok meegenomen en hij past perfect :D.
pi_121040537
quote:
14s.gif Op dinsdag 1 januari 2013 17:22 schreef Skaai het volgende:

[..]

Nah met schoenen en jassen doe ik dat wel, shirtje heb ik op de gok meegenomen en hij past perfect :D.
Jammer :+

Maar dat passen vind ik altijd zwaar irritant, ook als het niet druk is. Meestal neem ik het op de gok mee, behalve als het echt duur is.
pi_121069691
komen deze zaken over paar jaar in elke stad
pi_121069750
Wrm Heeft Primark in Rotterdam geen Pashokjes bij mannen afdeling?
  woensdag 2 januari 2013 @ 14:02:27 #108
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_121070016
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2013 13:55 schreef Gulmez het volgende:
Wrm Heeft Primark in Rotterdam geen Pashokjes bij mannen afdeling?
Had je dat niet beter in de Primark zelf kunnen vragen aan een medewerker? :P
pi_121070035
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2013 14:02 schreef Spees_Eend het volgende:

[..]

Had je dat niet beter in de Primark zelf kunnen vragen aan een medewerker? :P
Haha, kon ook ja :P
  woensdag 2 januari 2013 @ 16:16:24 #110
327568 rosepetals
Beware of the thorns.
pi_121074477
Vandaag naar de primark geweest, jezus wat een drukte :'( Vreselijk. :') De rij voor de kassa begon bijna bij de ingang :D

Blij met de spullen tho O+
  woensdag 2 januari 2013 @ 16:20:15 #111
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_121074584
ik was vanmiddag ook even in de Primark in R'dam.. Dat doe ik nooit meer! :D Wát een ongelofelijke klerebende zeg! Voortaan weer gewoon om 8.30 gaan :) Lekker rustig en lekker opgeruimd :Y
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_121080410
Hier ook een shopdag @ Primark gehad :) . Dit keer in Luik! Erg druk en warm maar wel te doen. EUR 110,- armer maar wel heul veel dingen rijker :) . Waaronder superleuke wijnrode schoenen met ingebouwde sleehak. Klinkt superlelijk maar ik vind ze heeeeeel gaaf! En een mooie zwarte broek met studs erop!
pi_121080436
Oh en een applausje voor mezelf dat we (ik) in de stad zelf in één keer goed zijn gereden!! De vorige bezoeken waren minder succesvol :') .
  woensdag 2 januari 2013 @ 19:04:09 #114
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_121080492
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2013 19:02 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Hier ook een shopdag @ Primark gehad :) . Dit keer in Luik! Erg druk en warm maar wel te doen. EUR 110,- armer maar wel heul veel dingen rijker :) . Waaronder superleuke wijnrode schoenen met ingebouwde sleehak. Klinkt superlelijk maar ik vind ze heeeeeel gaaf! En een mooie zwarte broek met studs erop!
HALLO! Stuur mij eens foto's! Ipv tijd te verspillen aan FOK!
pi_121080522
quote:
1s.gif Op woensdag 2 januari 2013 19:04 schreef Spees_Eend het volgende:

[..]

HALLO! Stuur mij eens foto's! Ipv tijd te verspillen aan FOK!
Haha ja snorry! Slik net m'n laatste hap macaroni door en zit nu keigaar op de bank! Ik ga nu moed verzamelen om naar boven te lopen, waar al de kleren liggen :D
pi_121191808
Ik zal de score eens laten zien hier :) !

En nog wat ondergoed :)

Beetje jammer van de witte kattenharen op de zwarte broek, maar dat is gelukkig een logeerkat.
  zaterdag 5 januari 2013 @ 18:08:00 #117
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_121198927
Ook digitaal ben ik jaloers op je rode schoenen. Vind ze in het echt wel nog mooier dan op de foto!
pi_121377465
Die schoenen zijn erg mooi! Hoeveel kosten ze?
pi_121463028
'Primark komt op locatie derde stadskantoor'

TILBURG - Het internationale modehuis Primark (goedkope kleding en modeaccessoires) wordt waarschijnlijk toch dé motor van de nieuwe winkelas tussen Stadhuisstraat en Piusplein in het centrum van Tilburg.

Primark wil winkel in Tilburg
Volgens Kees Rijnboutt, die bezig is met een stedenbouwkundig plan voor de Stadhuisstraat en Stadhuisplein, komt er nieuwbouw op de huidige plaats van Stadskantoor III (de groene doos). "Negentig procent daarvan is in principe bestemd voor Primark, het hoekgedeelte ter hoogte van stadscafé Meesters voor een kleinere, zelfstandige winkel."

Rijnboutt zegt dat in het Brabants Dagblad van zaterdag.

http://www.bd.nl/regio/ti(...)adskantoor-1.3603048
  zaterdag 12 januari 2013 @ 13:47:15 #120
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_121468428
In Eindhoven hangen nu ook posters op de ramen met "Primark opent binnenkort"
吴 曼 迪
  zaterdag 12 januari 2013 @ 15:10:03 #121
73348 mmascha
Restaurant Odell
pi_121471181
Vandaag even in Almere geweest. Ik heb met kerst een tegoedbon gekregen. Ik had leuke pyama's gezien. Maar nu hingen er al bikini's op die plek!
Snelle wisseling van assortiment. Zal ik volgende keer maar rekening mee houden. Voor de prijs hoef ik het niet laten ;)
Bij Hoevelaken rechtsaf.
pi_121474831
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 13:47 schreef megamandy het volgende:
In Eindhoven hangen nu ook posters op de ramen met "Primark opent binnenkort"
:D ! Leuk!
  zaterdag 12 januari 2013 @ 17:19:21 #123
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_121474864
Benieuwd of Amaranta het nu gelooft!! ;)
  zaterdag 12 januari 2013 @ 18:09:10 #124
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_121476394
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 17:19 schreef Spees_Eend het volgende:
Benieuwd of Amaranta het nu gelooft!! ;)
Foto's of het is niet gebeurd 8-)

[ Bericht 0% gewijzigd door amaranta op 12-01-2013 19:29:58 (met een d uiteraard ) ]
  zaterdag 12 januari 2013 @ 19:02:00 #125
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_121478130
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 18:09 schreef amaranta het volgende:

[..]

Foto's of het is niet gebeurt 8-)
:7
pi_121496454
Hoe zit het nou met Primark in Nijmegen eigenlijk?
  zondag 13 januari 2013 @ 17:02:29 #127
365714 Vansschoen
Beetje raar, maar wel lekker!
pi_121509067
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2013 11:04 schreef heaven7 het volgende:
Komt er een primark in Nijmegen?
Dat zou echt fantastisch zijn :D !
pi_121509843
Dit jaar zelfs was de bedoeling maar ik hoor er niks meer over :) Op plein 1944.
pi_121509961
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2013 17:18 schreef heaven7 het volgende:
Dit jaar zelfs was de bedoeling maar ik hoor er niks meer over :) Op plein 1944.
Er komt er een ja, maar of die dit jaar af gaat zijn? Ze zijn er nog volop bezig met bouwen.
  maandag 14 januari 2013 @ 12:23:56 #130
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_121541625
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 18:09 schreef amaranta het volgende:

[..]

Foto's of het is niet gebeurd 8-)
Zat om 23u in de bus, niet echt een moment om foto's te maken hoewel ik er wel aan dacht :')
吴 曼 迪
  maandag 14 januari 2013 @ 18:42:59 #131
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_121557117
Gelukkig zijn er nog anderen die het wel doen
:6
http://www.dichtbij.nl/ei(...)komt-binnenkort.aspx
  vrijdag 18 januari 2013 @ 21:41:29 #132
264281 livalo
Parttime internetheldin.
pi_121741072
Vandaag langs de primark in zaandam geweest. Was er rond half 11 en het was echt heerlijk rustig. Wel jammer dat ik helemaal niets heb kunnen vinden, op sokken na. Alle shirtjes die ik leuk vond hadden een (redelijk) doorzichtige stof, en daar hou ik helemaal niet van. Mensen hoeven mijn bh niet te zien, dat is niet mijn ding, maar had het idee dat de hele winkel jammer genoeg volhing met die stof.
Het enige wat ik echt geweldig vond was een jurkje met de print van vliegende papegaaien. De pasvorm was geweldig (kwam erachter dat een kortere voorkant, langere achterkant erg mooi staat) maar door de gelige kleur leek ik net doodziek qua huidskleur. Baal er echt nog steeds van. Maar achja, wel een leuk dagje gehad!
Op zaterdag 23 januari 2010 18:54 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
JIJ HEKS :'(
  vrijdag 18 januari 2013 @ 22:21:06 #133
377797 Missblackhairhighheels
Intelligent en gehaat.
pi_121743801
Weet iemand of er nog primarkblousjes in de Primark Rotterdam te vinden zijn? Of zijn die er altijd wel? Gewoon van die wijdvallende, wat doorzichtige blousjes.
FOK! is een primaire levensbehoefte. FOK! bevredigt mijn ziel.
pi_121746570
Er komt definitief een primark in heerlen.
pi_121755027
Wat is nou de perfecte tijd om nou naar de Primark te gaan.

Zondag in elk geval niet haha!

Ik vind het een hele leuke winkel, maar ik word altijd gek van die drukte, dat ik er altijd zo snel mogelijk weer weg wil...
pi_121755939
Ik gok op een dinsdag om 9.30 ofzo...
pi_121755970
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 januari 2013 10:46 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Ik gok op een dinsdag om 9.30 ofzo...
Dat is een prima dag en tijd idd, als de kinderbijslag nog niet binnen is iig. Dan is het enorm druk altijd....
pi_121756109
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 januari 2013 10:48 schreef soapie het volgende:

[..]

Dat is een prima dag en tijd idd, als de kinderbijslag nog niet binnen is iig. Dan is het enorm druk altijd....
Oh ja, goeie... zelfde geldt vast voor salaris :D . Dan zou ik gaan voor rond de 20ste, dat is vaak net vóór alle salarissen worden gestort :') !
pi_121762575
In E'hoven hangen tegenwoordig wel posters dat er de primark komt!
pi_121807880
Vandaag in Almere geweest. Winkel opent om 12.00, ik kwam 11.55 aanrijden (parkeergarage naast de winkel) en er stond al een rij buiten :') Ben in totaal een uur in de winkel geweest, maar heb wel echt leuke dingen gescoord. een aantal bh's, sokken, twee shirtjes, een hoodie, een joggingbroek, een basic topje met lange mouwen, twee vrolijke sjaals, en een lekker zacht kleed voor op de bank, ik ben er helemaal happy mee :)
I had a signature once. It was awful.
  zondag 20 januari 2013 @ 17:21:00 #141
73386 Fazz
onderweg
pi_121808177
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 januari 2013 09:54 schreef parouscha het volgende:
Wat is nou de perfecte tijd om nou naar de Primark te gaan.

Ik ben nu een paar keer op maandagmiddag gegaan in Hoofddorp, nog nooit hoeven wachten bij de pashokjes! :D

Nu was m'n laatste bezoekje alweer 2 of 3 maanden terug dus hoog tijd er weer een te plannen :7
  dinsdag 22 januari 2013 @ 16:18:10 #142
374339 mirjammajrim
Waar geen wil is, ben ik weg
pi_121892798
Heeft Primark ook leuke dingetjes als je maat L - XL hebt?
Of is het allemaal kleine maatjes?
  dinsdag 22 januari 2013 @ 16:21:50 #143
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_121892960
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 16:18 schreef mirjammajrim het volgende:
Heeft Primark ook leuke dingetjes als je maat L - XL hebt?
Of is het allemaal kleine maatjes?
Het is een Iers merk dat vooral populair is op de Britse eilanden. Of het leuk staat weet ik niet, maar of ze die maten *hebben* hoef je je echt geen zorgen over te maken ;)

[ Bericht 0% gewijzigd door Tanin op 22-01-2013 17:17:28 ]
  dinsdag 22 januari 2013 @ 16:28:21 #144
374339 mirjammajrim
pi_121893244
Haha oke duidelijk.
Ik ben niet moddervet ofzo. Maar een maatje 34 heb ik ook niet, en daarbij houd ik er niet van als kleding erg strak zit. Ik ben meer van de oversized truien en ruime blousjes..
pi_121893847
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 16:28 schreef mirjammajrim het volgende:
Haha oke duidelijk.
Ik ben niet moddervet ofzo. Maar een maatje 34 heb ik ook niet, en daarbij houd ik er niet van als kleding erg strak zit. Ik ben meer van de oversized truien en ruime blousjes..
Een vriendin met maat 46 kan slagen bij de primark, dus jij zeker hoor :)
pi_121898341
Ik vind wel dat kleding van de primark over het algemeen wat klein valt, dus zou dan sowieso een maatje groter passen.
pi_121900299
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2013 11:04 schreef heaven7 het volgende:
Op Facebook las ik:

Ik zie veel vragen over de opening van Primark Nijmegen. Blij dat je zo enthousiast bent. Op dit moment is het nog niet bekend wanneer de Primark in Nijmegen opengaat. Zodra het bekend is, hoor je het hier.

Geniet ondertussen van de andere updates die we hier binnenkort met je delen.
  dinsdag 22 januari 2013 @ 19:32:03 #148
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_121900898
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 18:38 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Ik vind wel dat kleding van de primark over het algemeen wat klein valt, dus zou dan sowieso een maatje groter passen.
Apart, ik heb (voor zowel mannen als vrouwen) de tegenovergestelde ervaring...
  dinsdag 22 januari 2013 @ 23:15:40 #149
264281 livalo
Parttime internetheldin.
pi_121916286
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 19:32 schreef Tanin het volgende:

[..]

Apart, ik heb (voor zowel mannen als vrouwen) de tegenovergestelde ervaring...
Als ik uit eigen ervaring spreek vallen vooral de shirtjes, maar ook bepaalde jurken toch wel erg kort, terwijl ze wel mooi zitten. Daarom ga ik ook standaard een maatje groter zitten, omdat ik dan niet telkens kleren omlaag aan het trekken ben.
Op zaterdag 23 januari 2010 18:54 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
JIJ HEKS :'(
  woensdag 23 januari 2013 @ 00:21:12 #150
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_121920651
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 23:15 schreef livalo het volgende:

[..]

Als ik uit eigen ervaring spreek vallen vooral de shirtjes, maar ook bepaalde jurken toch wel erg kort, terwijl ze wel mooi zitten. Daarom ga ik ook standaard een maatje groter zitten, omdat ik dan niet telkens kleren omlaag aan het trekken ben.
oh, ja! bij de dames valt het allemaal inderdaad wel kort ja! dacht dat het over de breedte hadden :D
pi_121967778
5 zonnebrillen, een sjaaltje met vosjes erop ( O+ ) en schoentjes (soort van als de afbeelding, geen zin om foto te maken, gewoon simpele) gehaald. Was 20 euro kwijt.

Vond dat ze erg weinig toffe dingen hadden.

vrijdag 25 januari 2013 @ 13:44:38 #152
118556 RandomMoron
our common boredom
pi_122028248
vraagje..
een klant in de winkel waar ik werk had een ontzettend leuke shawl om. Na navraag bleek deze van de primark te komen,
ik heb op internet gezocht en hij is in oktober ongeveer verkocht. Nu woon ik niet nabij een Primark,
is er iemand van jullie die weet of deze nog te koop is? en zo ja, zou iemand hem dan voor me mee willen nemen?

vrijdag 25 januari 2013 @ 13:48:44 #153
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_122028433
Ik weet dat onder andere de Primark in Bristol (Cardiff daarentegen had een miezerig rekje) een tafel had met alle spullen van het vorige seizoen. Dus zelfs al wordt het officieel niet meer verkocht, allicht dat er ergens nog een hangt. Helaas ben ik zelf nu ook niet in de buurt...
pi_122028729
Heb datzelfde printje niet gezien. Maar ze zijn nu ook allemaal in de aanbieding voor 1 a 2 euro. Dus vrees dat als die er wel nog was, dat ze behoorlijk snel weg (zullen) zijn.
  vrijdag 25 januari 2013 @ 14:00:10 #155
118556 RandomMoron
our common boredom
pi_122028859
jammer, op ebay was hij ook al uitverkocht :P
  zondag 27 januari 2013 @ 17:05:16 #156
374339 mirjammajrim
pi_122120294
Ik was vandaag in Almere, wat een fijne winkel zeg!
Het was helemaal niet zo druk.
Gekocht:
Roze slofjes, beige ballerina's met studs, Twee nette broeken, drie kettingen, oorbellen, twee armbandjes, blousje en sokken.
61 euro kwijt :)
  donderdag 31 januari 2013 @ 19:20:59 #157
131889 Ladylicious
Want more? Good luck.
pi_122309886
Iemand toevallig enig idee wanneer de vracht in Zaandam komt en de winkel aangevuld wordt? Ik heb altijd het probleem dat er amper schoenen in maat 38 zijn..
  Moderator / Miss SHO donderdag 31 januari 2013 @ 19:45:08 #158
22592 crew  Ole
pi_122311036
Wel een heul mager modelletje hoor
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_122335162
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 13:44 schreef RandomMoron het volgende:
vraagje..
een klant in de winkel waar ik werk had een ontzettend leuke shawl om. Na navraag bleek deze van de primark te komen,
ik heb op internet gezocht en hij is in oktober ongeveer verkocht. Nu woon ik niet nabij een Primark,
is er iemand van jullie die weet of deze nog te koop is? en zo ja, zou iemand hem dan voor me mee willen nemen?

[ afbeelding ]
In Zaandam hebben ze hem nog. Net zien hangen :)
pi_122349665
quote:
Primark naar Zoetermeer

De Ierse modeketen Primark breidt verder uit in Nederland. Eind dit jaar moet een vestiging openen in Zoetermeer.

De winkel in Zoetermeer is ruim 3500 vierkante meter groot, zo laat een woordvoerder van het bedrijf weten aan FashionUnited. Aankomende winter gaan de deuren open van het filiaal in winkelcentrum Stadshart.

Eind vorig jaar opende Primark een filiaal in Almere. Zo'n zeshonderd consumenten stonden voor de opening voor de deur te wachten. Den Haag, Eindhoven en Nijmegen kijken vanwege dit 'Primark-effect' op de economie, retailsector en werkgelegenheid reikhalzend uit naar ‘hun’ eerste Primark winkels, die dit jaar open moeten gaan. Primark liet eerder al weten nog volop potentie te zien in Nederland.
bron
pi_122349846
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 17:49 schreef Mylene het volgende:

[..]

bron
Yes *O*
pi_122356498
En nu nog een in Enschede.
  zaterdag 2 februari 2013 @ 00:19:43 #163
118556 RandomMoron
our common boredom
pi_122366257
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 11:42 schreef Negentiendertig het volgende:

[..]

In Zaandam hebben ze hem nog. Net zien hangen :)
ik ben vandaag naar Rotterdam geweest en nergens te vinden :(
mocht iemand hem bij Zaandam zien en hem voor me mee willen nemen, graag!
  zaterdag 2 februari 2013 @ 04:18:14 #164
242204 YskaFredriksson
pi_122368922
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 20:48 schreef aarontje112 het volgende:
En nu nog een in Enschede.
en Groningen, Assen of Leeuwarden...
  zaterdag 2 februari 2013 @ 05:56:53 #165
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_122369030
De 'Primark opent binnenkort' affiche is nu wel erg huge in eindhoven. Kan niet heel lang meer duren lijkt me.
  zaterdag 2 februari 2013 @ 07:16:49 #166
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_122369099
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 februari 2013 05:56 schreef Spees_Eend het volgende:
De 'Primark opent binnenkort' affiche is nu wel erg huge in eindhoven. Kan niet heel lang meer duren lijkt me.
Eind juni zouden bouwvakkers hebben gezegd.
  zaterdag 2 februari 2013 @ 09:04:04 #167
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_122369481
Oh dan hebben ze wel een erg ruime definitie van bijna :{
  zaterdag 2 februari 2013 @ 09:47:55 #168
363056 Wildervankstertje
Nu een Westerleestertje
pi_122369865
Wordt tijd dat er Primark in Groningen komt. Ze zitten nu allemaal veel te ver weg. De dichtstbijzijnde zit in Bremen.
  zaterdag 2 februari 2013 @ 10:22:14 #169
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_122370312
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 februari 2013 09:04 schreef Spees_Eend het volgende:
Oh dan hebben ze wel een erg ruime definitie van bijna :{
Ik heb het ook maar van een gillendewijven blog hoor.

http://www.frizzling.nl/fashion/brands/opening-primark-eindhoven/

Wel erg bijzonder van Primark om zo stil erover te blijven.
Misschien moeten we een terugboycot doen, en de 1e 6 maanden de winkel niet bezoeken :+
  zaterdag 2 februari 2013 @ 10:46:39 #170
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_122370776
quote:
7s.gif Op zaterdag 2 februari 2013 10:22 schreef amaranta het volgende:

[..]

Ik heb het ook maar van een gillendewijven blog hoor.

http://www.frizzling.nl/fashion/brands/opening-primark-eindhoven/

Wel erg bijzonder van Primark om zo stil erover te blijven.
Misschien moeten we een terugboycot doen, en de 1e 6 maanden de winkel niet bezoeken :+
Goeie! We zullen ze hebben!
  zaterdag 2 februari 2013 @ 10:47:18 #171
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_122370786
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 februari 2013 09:47 schreef Wildervankstertje het volgende:
Wordt tijd dat er Primark in Groningen komt. Ze zitten nu allemaal veel te ver weg. De dichtstbijzijnde zit in Bremen.
Ze schieten nu als paddestoelen uit de grond, dus dat zal vast niet al te lang duren.
pi_122371308
Ben blij dat ie naar Z'meer komt! Kan ik vaker even kijken of ze wat leuks hebben.
Just when you think there is no one else to disappoint you, you disappoint yourself.
pi_122373715
Dat zou niet gek zijn in het stadshart, kom ik vaak!!!!
  woensdag 6 februari 2013 @ 19:50:58 #174
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_122564359
pi_122564606
quote:
Goh... das best duidelijk ;)
  woensdag 6 februari 2013 @ 19:56:20 #176
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_122564663
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 19:55 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Goh... das best duidelijk ;)
Ik stond bij het stoplicht, en ik dacht, laat ik eens een foto nemen :D
  zondag 24 februari 2013 @ 10:22:24 #177
363056 Wildervankstertje
Nu een Westerleestertje
pi_123267825
Gisteren naar de Primark in Almere geweest. Wat een sh*t winkel zeg :( Veel te druk en te weinig pashokjes. Heb maar 2 truitjes gekocht, die durf ik nog wel te kopen zonder te passen. Hingen ook erg leuke beha's maar niks in mijn maat. Heb meestal 85F of 85G (ligt aan het merk) maar F en G hing er alleen maar in 70 en 75 :(

Volgende keer maar weer naar Bremen, dichterbij en minder druk. Hoog tijd dat er een filiaal in Groningen of Assen komt.
  maandag 25 februari 2013 @ 19:27:04 #178
363056 Wildervankstertje
Nu een Westerleestertje
pi_123336761
Kennis van mij heeft een Ierse neef die als architect voor Primark werkt. Die wist hem te vertellen dat de Bijenkorf in Groningen weg gaat en er een Primark in komt. Is nog niet officieel naar buiten gebracht dat nieuws maar schijnt snel te gebeuren.
  maandag 25 februari 2013 @ 20:08:24 #179
242204 YskaFredriksson
pi_123339702
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2013 19:27 schreef Wildervankstertje het volgende:
Kennis van mij heeft een Ierse neef die als architect voor Primark werkt. Die wist hem te vertellen dat de Bijenkorf in Groningen weg gaat en er een Primark in komt. Is nog niet officieel naar buiten gebracht dat nieuws maar schijnt snel te gebeuren.
Het klinkt een beetje vaag allemaal (kennis, ierse neef) maar ik hoop zo dat het waar is! De bijenkorf is afgetakeld sinds het eruit gooien van de Chill Out. Stomme amerikanen.
pi_123340065
quote:
99s.gif Op maandag 25 februari 2013 20:08 schreef YskaFredriksson het volgende:

[..]

Het klinkt een beetje vaag allemaal (kennis, ierse neef) maar ik hoop zo dat het waar is! De bijenkorf is afgetakeld sinds het eruit gooien van de Chill Out. Stomme amerikanen.
Die verhalen gingen ook een tijd over Enschede. Maar nooit wat over gehoord.
  maandag 25 februari 2013 @ 20:13:51 #181
242204 YskaFredriksson
pi_123340151
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2013 20:12 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Die verhalen gingen ook een tijd over Enschede. Maar nooit wat over gehoord.
http://www.retailactueel.(...)f-wijzigt-strategie/

Nouja het is iets...
pi_123340303
quote:
Een artikel uit de zomer waarin wordt gesproken over het sluiten van een 5-tal vestigingen in het najaar... Enschede is iig nog open.
  maandag 25 februari 2013 @ 20:24:17 #183
242204 YskaFredriksson
pi_123340851
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2013 20:15 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Een artikel uit de zomer waarin wordt gesproken over het sluiten van een 5-tal vestigingen in het najaar... Enschede is iig nog open.
:p ik doe oogkleppen op en hoop gewoon heel hard op een primark in Groningen.. Het zit nu allemaal teveel in dezelfde hoek...
  maandag 25 februari 2013 @ 20:29:10 #184
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_123341169
Ik ben erg benieuwd hoe rekbaar het begrip "binnenkort" in Eindhoven is.
pi_123342127
quote:
99s.gif Op maandag 25 februari 2013 20:24 schreef YskaFredriksson het volgende:

[..]

:p ik doe oogkleppen op en hoop gewoon heel hard op een primark in Groningen.. Het zit nu allemaal teveel in dezelfde hoek...
Hahaha (Y)

Het is inderdaad allemaal nog erg gericht op het westen...
pi_123342430
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2013 20:29 schreef Spees_Eend het volgende:
Ik ben erg benieuwd hoe rekbaar het begrip "binnenkort" in Eindhoven is.
Er hangt nu een megaposter aan de "Stationskant" zag ik gisteren. Of hing die er al?
  maandag 25 februari 2013 @ 20:54:40 #187
363056 Wildervankstertje
Nu een Westerleestertje
pi_123342821
quote:
Hoop ook dat het zo is. Maar als het zo is hoop ik niet dat die man z'n baan kwijtraakt. Zulke dingen naar buiten brengen mag toch niet?
  maandag 25 februari 2013 @ 20:55:33 #188
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_123342871
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2013 20:48 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:

[..]

Er hangt nu een megaposter aan de "Stationskant" zag ik gisteren. Of hing die er al?
Ja, die hangt er nu een paar weken.. :7
  maandag 25 februari 2013 @ 20:55:45 #189
363056 Wildervankstertje
Nu een Westerleestertje
pi_123342883
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2013 20:15 schreef Bartjebart het volgende:
Die in Groningen gaat sowieso wel dicht, ken iemand die er werkt en die vertelde het. Maar ze wist me niet te vertellen wat ervoor in de plaats komt. Zal ze ook wel niet mogen vertellen denk ik. Maar dat Bijenkorf weg gaat maakt niks uit, toch veel te duur.
pi_123342971
quote:
1s.gif Op maandag 25 februari 2013 20:55 schreef Spees_Eend het volgende:

[..]

Ja, die hangt er nu een paar weken.. :7
Oh okee, dan was ik voor niks capriolen aan het uithalen om een foto te maken die uiteindelijk mislukt was.
  maandag 25 februari 2013 @ 22:02:04 #191
242204 YskaFredriksson
pi_123346980
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2013 20:55 schreef Wildervankstertje het volgende:

[..]

Die in Groningen gaat sowieso wel dicht, ken iemand die er werkt en die vertelde het. Maar ze wist me niet te vertellen wat ervoor in de plaats komt. Zal ze ook wel niet mogen vertellen denk ik. Maar dat Bijenkorf weg gaat maakt niks uit, toch veel te duur.
En ze verkopen er geen nespresso. De reden waarom ik in Amsterdam wel in de Bijenkorf kom.
  dinsdag 26 februari 2013 @ 10:08:22 #192
363056 Wildervankstertje
Nu een Westerleestertje
pi_123358811
quote:
99s.gif Op maandag 25 februari 2013 22:02 schreef YskaFredriksson het volgende:

[..]

En ze verkopen er geen nespresso. De reden waarom ik in Amsterdam wel in de Bijenkorf kom.
Nespresso :r
  Moderator dinsdag 26 februari 2013 @ 10:28:07 #193
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_123359235
**ril, deze winkel**

zo pleuris druk altijd zeg.
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
  dinsdag 26 februari 2013 @ 10:35:57 #194
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_123359393
Schiet niet op met die Eindhovense Primark. Inmiddels staan er houten wanden om de shop heen, dwars over het fietspad en nog steeds geen openingsdatum op 't pand. Inmiddels bijna maart. Sensatiezoekers :P
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  dinsdag 26 februari 2013 @ 10:37:01 #195
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_123359424
quote:

[..]

Ik mis die echt :{ Altijd toffe hipster zooi, rare gadgets, sieraadjes daar O+
pi_123359872
quote:

[..]

De Engelsen, Selfridges heeft de Bijenkorf overgenomen. En volgens mij was Chill Out voor de overname al weg. Ik vond het ook wel een leuke afdeling, wel wat duur.
  dinsdag 26 februari 2013 @ 11:05:16 #197
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_123360078
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 10:56 schreef Mylene het volgende:

[..]

De Engelsen, Selfridges heeft de Bijenkorf overgenomen. En volgens mij was Chill Out voor de overname al weg. Ik vond het ook wel een leuke afdeling, wel wat duur.
Bijenkorf is sinds zomer 2010 met Chill Out gestopt, zij meenden dat de Chill Out-spullen steeds meer in de rest van de winkel lagen en Chill Out dus eigenlijk overbodig werd. Nonsens :{ .
  dinsdag 26 februari 2013 @ 14:33:01 #198
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_123366841
quote:
Dat Maastricht zou sluiten lijkt mij wel heel sterk. Heb er twee jaar geleden gewerkt en na Amsterdam was het een van de beste filialen qua omzet :')

En die hekken om de Primark in Eindhoven :')
吴 曼 迪
pi_123373760
Ik hoor steeds meer verhalen over Primark Eindhoven. Bouwvakkers zouden juni/juli gezegd hebben, maar hoor ook vaak december, begin 2014 pas.
Ik willem nuuuuuuuu ;(
  dinsdag 26 februari 2013 @ 20:06:51 #200
363056 Wildervankstertje
Nu een Westerleestertje
pi_123380792
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 10:28 schreef Jimbo het volgende:
zo pleuris druk altijd zeg.
In Bremen valt het op doordeweekse dagen wel mee met de drukte.
  dinsdag 26 februari 2013 @ 20:27:58 #201
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_123382157
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 17:21 schreef Fuzzer het volgende:
Ik hoor steeds meer verhalen over Primark Eindhoven. Bouwvakkers zouden juni/juli gezegd hebben, maar hoor ook vaak december, begin 2014 pas.
Ik willem nuuuuuuuu ;(
Dat laatste lijkt me echt sterk, nadat ze weken geleden al zo'n schreeuwerig bord hebben opgehangen. Ik vond mei al zo lang als ze zelf over 'binnenkort' spreken.
pi_123386414
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 20:27 schreef Spees_Eend het volgende:

[..]

Dat laatste lijkt me echt sterk, nadat ze weken geleden al zo'n schreeuwerig bord hebben opgehangen. Ik vond mei al zo lang als ze zelf over 'binnenkort' spreken.
Ik hoop dat je gelijk hebt. Het begint er wel steeds meer op te lijken, met die spannende muren eromheen :')
  dinsdag 26 februari 2013 @ 23:46:07 #203
242204 YskaFredriksson
pi_123393241
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 11:05 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Bijenkorf is sinds zomer 2010 met Chill Out gestopt, zij meenden dat de Chill Out-spullen steeds meer in de rest van de winkel lagen en Chill Out dus eigenlijk overbodig werd. Nonsens :{ .
Nou volgens mij op sommige locaties wel eerder.. inderdaad die gekke gadgets e.d. Gelukkig hebben we etsy nog ;)
  woensdag 27 februari 2013 @ 09:11:09 #204
363056 Wildervankstertje
Nu een Westerleestertje
pi_123399258
quote:

[..]

Chill Out? Was een afdeling met goedkope artikelen? Wat ik me herinner is dat sinds de opening van de Bijenkorf in Groningen alles al heel duur is.

Kan me ook nog herinneren dat er voorheen een Peek en Cloppenburg in het pand zat.
pi_123399394
Zelf ben ik ernom fan van de Primark! Het is helemaal niet duur en ook nog eens leuk. Wat ik zelf grappig vond, is dat je in de rij voor de kassa's vaak nog leuke producten hebt die je zo in je winkelmandje gooit! Slim gedaan en zo wordt het wachten ook nog eens leuk!

Top winkel die Primark! Je zou het overal moeten hebben.
Fashion lover | Shoe addict | Gossip Girl fan | Stagiair bij www.stylediscount.nl |
  woensdag 27 februari 2013 @ 09:29:28 #206
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_123399693
Vertel mij wat :( Alleen wil de onze niet open :D
  woensdag 27 februari 2013 @ 14:03:40 #207
242204 YskaFredriksson
pi_123408687
quote:
0s.gif Op woensdag 27 februari 2013 09:11 schreef Wildervankstertje het volgende:

[..]

Chill Out? Was een afdeling met goedkope artikelen? Wat ik me herinner is dat sinds de opening van de Bijenkorf in Groningen alles al heel duur is.

Kan me ook nog herinneren dat er voorheen een Peek en Cloppenburg in het pand zat.
Nouja het was niet perse heel goedkoop maar ze hadden wel leuke dingen. En hun eigen merk was goed betaalbaar.. Niet alles hoeft perse spot goedkoop te zijn, originaliteit vind ik ook leuk...
  zaterdag 2 maart 2013 @ 19:49:56 #208
363056 Wildervankstertje
Nu een Westerleestertje
pi_123546210
Leuke online shop van Primark, die site doet het niet eens :(
pi_123546279
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 19:49 schreef Wildervankstertje het volgende:
Leuke online shop van Primark, die site doet het niet eens :(
Primark.nl doet het hier gewoon :?

En Primark heeft toch nog helemaal geen online shop?
  zaterdag 2 maart 2013 @ 19:54:35 #210
363056 Wildervankstertje
Nu een Westerleestertje
pi_123546365
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 19:51 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Primark.nl doet het hier gewoon :?

En Primark heeft toch nog helemaal geen online shop?
www.primarkonlineshop.nl schijnt hun online shop te zijn.
pi_123546487
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 19:54 schreef Wildervankstertje het volgende:

[..]

www.primarkonlineshop.nl schijnt hun online shop te zijn.
Daar trap je echt in? :')
  zaterdag 2 maart 2013 @ 19:58:37 #212
363056 Wildervankstertje
Nu een Westerleestertje
pi_123546513
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 19:57 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Daar trap je echt in? :')
Kreeg die link van een kennis die beweerde er wat besteld te hebben. Maar blijkbaar klopt dat dus niet.
pi_123546577
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 19:58 schreef Wildervankstertje het volgende:

[..]

Kreeg die link van een kennis die beweerde er wat besteld te hebben. Maar blijkbaar klopt dat dus niet.
Eh nee... Ik denk dat je sowieso via primark.nl doorgestuurd zou moeten kunnen worden wanneer ze daar een apart internetdomein voor willen gaan gebruiken. Dit lijkt op een fanpage.
  † In Memoriam † zaterdag 2 maart 2013 @ 20:29:53 #214
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_123547930
Ik was afgelopen woensdag in de Primark in Almere, had wat volk meegenomen om daar hun slag te slaan. Bepakt en bezakt op weg naar buiten passeerden we wat kekke zonnebrillen. Dus wij alledrie een bril op, en foto maken he! Beveiliger komt eraan gesjeesd en vertelde mij dat het verboden is foto's te maken van de producten. :'). Ik moest lachen en huilen tegelijk want dat kan je nergens terugvinden in de mini policy bij de voordeur. Whateverrrr, wat hij wil.

Nouja om een lang verhaal kort te maken: 2 shirtjes en 3 zonnebrillen (niet die van de foto hoor :')) rijker en ik ben weer gelukkig O+.

Oh en 3 weken geleden met mijn moessie ook wat gescoord. We hadden allebei leuke gekleurde chino's in onze handen, afgeprijsd naar 9 euro! Dus wij nog wat rondscharrelen, komen we nog een rek tegen met die broeken! Maar wat stom, daar waren ze 13 euro. Dus ik vragen aan het personeel, zeggen ze doodleuk 'ja mevrouw u moet gewoon 13 euro betalen' dus ik van 'maar er staat 9 euro op' dus hij weer 'ja en als ik straks bij de kassa gaat afrekenen en hij scant niet goed bellen ze mij en dan geef ik door dat het 13 euro is'. Dus ik: Wat ontzettend flauw, dat ben ik van de Primark Engeland niet gewend.
En toen bedacht ik me dat ik geen discussie moet gaan voeren om 4 euro voor een broek van 13 euro en toen heb ik 'm lekker in het rek teruggehangen om vervolgens te bekijken hoe het personeel met een dikke Edding naar mijn broek rende om van die 9 een 13 te maken :D :'( :D
  zaterdag 2 maart 2013 @ 20:34:41 #215
363056 Wildervankstertje
Nu een Westerleestertje
pi_123548161
Heb 2 weken geleden 2 truitjes gekocht bij Primark, bij 1 vallen er nu al gaten in. Heb hem 1 keer gedragen :(
  † In Memoriam † zaterdag 2 maart 2013 @ 20:35:33 #216
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_123548198
Er is nog nooit een gat in mijn shirtje gevallen.
pi_123548218
quote:
6s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 20:29 schreef Skaai het volgende:
Beveiliger komt eraan gesjeesd en vertelde mij dat het verboden is foto's te maken van de producten. :').
Had jij geen kaartje in je tas dat je thuis ook geen foto's mag maken van producten dan? :o

Wat een ontzettende faalactie zeg :')
  † In Memoriam † zaterdag 2 maart 2013 @ 20:39:26 #218
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_123548341
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 20:36 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Had jij geen kaartje in je tas dat je thuis ook geen foto's mag maken van producten dan? :o

Wat een ontzettende faalactie zeg :')
Ja maar ik vond het weer too much om te zeggen 'en als ik die brillen nu koop, in de winkel op mijn neus zet, fotografeer, en bij de klantenservice weer terugbreng?'. Na die vorige actie was ik er wel klaar mee :'). Ik win er niks mee :P
pi_123548437
quote:
10s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 20:39 schreef Skaai het volgende:

[..]

Ja maar ik vond het weer too much om te zeggen 'en als ik die brillen nu koop, in de winkel op mijn neus zet, fotografeer, en bij de klantenservice weer terugbreng?'. Na die vorige actie was ik er wel klaar mee :'). Ik win er niks mee :P
Nee dat snap ik ;)
Dat ze geen foto's gemaakt willen hebben van instore-communicatie, maar dit soort dingen kun je echt never nooit voorkomen :'). Wat had die meneer-de-bewaker nou echt willen bereiken? :') Alsof iemand hem serieus neemt...
  zaterdag 2 maart 2013 @ 20:43:03 #220
363056 Wildervankstertje
Nu een Westerleestertje
pi_123548488
quote:
6s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 20:35 schreef Skaai het volgende:
Er is nog nooit een gat in mijn shirtje gevallen.
Ik heb het ook maar bij 1 van de 2. De steken (machinaal gebreid neem ik aan) gaan gewoon los.
  † In Memoriam † zaterdag 2 maart 2013 @ 20:48:29 #221
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_123548712
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 20:41 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Nee dat snap ik ;)
Dat ze geen foto's gemaakt willen hebben van instore-communicatie, maar dit soort dingen kun je echt never nooit voorkomen :'). Wat had die meneer-de-bewaker nou echt willen bereiken? :') Alsof iemand hem serieus neemt...
Ik werk zelf in de beveiliging en schaamde me een beetje ;( :P
  zaterdag 2 maart 2013 @ 21:57:47 #222
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_123551663
quote:
6s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 20:29 schreef Skaai het volgende:
Ik was afgelopen woensdag in de Primark in Almere, had wat volk meegenomen om daar hun slag te slaan. Bepakt en bezakt op weg naar buiten passeerden we wat kekke zonnebrillen. Dus wij alledrie een bril op, en foto maken he! Beveiliger komt eraan gesjeesd en vertelde mij dat het verboden is foto's te maken van de producten. :'). Ik moest lachen en huilen tegelijk want dat kan je nergens terugvinden in de mini policy bij de voordeur. Whateverrrr, wat hij wil.

Nouja om een lang verhaal kort te maken: 2 shirtjes en 3 zonnebrillen (niet die van de foto hoor :')) rijker en ik ben weer gelukkig O+.

Oh en 3 weken geleden met mijn moessie ook wat gescoord. We hadden allebei leuke gekleurde chino's in onze handen, afgeprijsd naar 9 euro! Dus wij nog wat rondscharrelen, komen we nog een rek tegen met die broeken! Maar wat stom, daar waren ze 13 euro. Dus ik vragen aan het personeel, zeggen ze doodleuk 'ja mevrouw u moet gewoon 13 euro betalen' dus ik van 'maar er staat 9 euro op' dus hij weer 'ja en als ik straks bij de kassa gaat afrekenen en hij scant niet goed bellen ze mij en dan geef ik door dat het 13 euro is'. Dus ik: Wat ontzettend flauw, dat ben ik van de Primark Engeland niet gewend.
En toen bedacht ik me dat ik geen discussie moet gaan voeren om 4 euro voor een broek van 13 euro en toen heb ik 'm lekker in het rek teruggehangen om vervolgens te bekijken hoe het personeel met een dikke Edding naar mijn broek rende om van die 9 een 13 te maken :D :'( :D
Ik was laatst ook in Almere, wat een stelletje boeven hier in Nederland :') Ik ben ook het VK gewend, hier zijn sommige dingen veel duurder en sommige delen van de winkel zijn een NOG groter zooitje
  zaterdag 2 maart 2013 @ 22:52:47 #223
305019 Lauren.
Fuck yeah
pi_123554209
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2013 19:27 schreef Wildervankstertje het volgende:
Ik woon in Groningen en hoorde vanmiddag bij de kapper ( :') ) dat de primark niet op de plek van de bijenkorf mag komen ivm oneerlijke concurentie en dat er wssn een in Assen komt

Zou mooi zijn!
  zondag 3 maart 2013 @ 08:18:46 #224
363056 Wildervankstertje
Nu een Westerleestertje
pi_123563776
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 22:52 schreef Lauren. het volgende:

[..]

Ik woon in Groningen en hoorde vanmiddag bij de kapper ( :') ) dat de primark niet op de plek van de bijenkorf mag komen ivm oneerlijke concurentie en dat er wssn een in Assen komt

Zou mooi zijn!
Dan is daar toch ook sprake van oneerlijke concurrentie? De binnenstad van Assen heeft filialen van dezelfde modeketens als die ook in Groningen zitten.
  zondag 3 maart 2013 @ 11:03:36 #225
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_123565253
Kan dat misschien aan de politiek liggen? Andere gemeenteraad dan in Groningen?
pi_123575983
Iemand enig idee welke Primark de grootste mannenafdeling heeft?
Zonder te vragen naar Rotterdam geweest, nondeju wat een teleurstelling.
  zondag 3 maart 2013 @ 17:17:37 #227
363056 Wildervankstertje
Nu een Westerleestertje
pi_123579254
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2013 15:55 schreef Riot- het volgende:
Bremen heeft een grote afdeling met herenkleding. Kom er zelf regelmatig met een goede vriend en die komt er met tassen vol de winkel uit altijd :P Van de filialen hier in Nederland weet ik het niet, niet op gelet. Kom ook meestal in Bremen omdat dat het dichtstbij is.
  zondag 3 maart 2013 @ 17:26:33 #228
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_123579677
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2013 15:55 schreef Riot- het volgende:
Ik woon er praktisch om de hoek, maar ik ga alleen:
Halverwege de maand en in de avond tegen sluitingstijd aan.. :)

Als de kinderbijslagen, uitkeringen, lonen etc weer zijn gestort moet je de zaak mijden :X
  zondag 3 maart 2013 @ 17:44:40 #229
363056 Wildervankstertje
Nu een Westerleestertje
pi_123580591
quote:
17s.gif Op zondag 3 maart 2013 17:26 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Als de kinderbijslagen, uitkeringen, lonen etc weer zijn gestort moet je de zaak mijden :X
Uitkeringen worden niet bij iedereen op dezelfde dag gestort (ww/zw niet, bijstand wel), dus dan zou 't er altijd druk moeten zijn. Maar ben nog nooit bij het filiaal in Rotterdam geweest, misschien toch eens kijken. Zit die in het centrum of ergens in een overdekt winkelcentrum? Centrum Rotterdam vind ik namelijk niet zo mooi om te winkelen en om alleen voor Primark erheen te gaan is niet echt de moeite.
  zondag 3 maart 2013 @ 17:58:20 #230
58711 soapie
Zeeperd
pi_123581160
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2013 17:44 schreef Wildervankstertje het volgende:

[..]

Uitkeringen worden niet bij iedereen op dezelfde dag gestort (ww/zw niet, bijstand wel), dus dan zou 't er altijd druk moeten zijn. Maar ben nog nooit bij het filiaal in Rotterdam geweest, misschien toch eens kijken. Zit die in het centrum of ergens in een overdekt winkelcentrum? Centrum Rotterdam vind ik namelijk niet zo mooi om te winkelen en om alleen voor Primark erheen te gaan is niet echt de moeite.
Zit in WC alexandrium, best een groot wc.... Vind het er altijd wel gezellig....
  zondag 3 maart 2013 @ 19:39:09 #231
363056 Wildervankstertje
Nu een Westerleestertje
pi_123585558
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2013 17:58 schreef soapie het volgende:

[..]

Zit in WC alexandrium, best een groot wc.... Vind het er altijd wel gezellig....
Oke, toch maar eens een kijkje nemen als ik weer eens in de buurt ben. Voorheen kon ik geen kleding kopen bij Primark omdat alles me te klein was. Maar nu na mijn maagverkleining gaat er gewoon een wereld voor me open :P Neem me altijd voor niet veel te kopen als ik ga winkelen maar als ik aanbiedingen zie kom ik met tassen vol thuis :P
  zondag 3 maart 2013 @ 20:27:02 #232
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_123587975
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2013 17:44 schreef Wildervankstertje het volgende:

[..]

Wat soapie zegt.. Het zit bij een groot winkelcentrum vast!
Ik bespaar je de moeite.. als je alleen voor de Primark zal komen, is dat vast een teleurstelling!
Tis vaak stervensdruk en rommelig.. Zacht uitgedrukt!

Gelukkig is het de keren dat ik er ben best ordelijk :)
  zondag 3 maart 2013 @ 20:31:22 #233
363056 Wildervankstertje
Nu een Westerleestertje
pi_123588230
quote:
17s.gif Op zondag 3 maart 2013 20:27 schreef Rijstebuiltje het volgende:

[..]

Wat soapie zegt.. Het zit bij een groot winkelcentrum vast!
Ik bespaar je de moeite.. als je alleen voor de Primark zal komen, is dat vast een teleurstelling!
Tis vaak stervensdruk en rommelig.. Zacht uitgedrukt!

Gelukkig is het de keren dat ik er ben best ordelijk :)
Dan hou ik het maar bij Bremen, wel druk maar genoeg paskamers.
pi_123606455
Ik ga woensdagochtend voor het eerst naar de Primark in Almere,
Is het een beetje te doen qua drukte op zo'n doordeweekse dag?
"Sans toi, les émotions d'aujourd'hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois.."
  maandag 4 maart 2013 @ 10:16:29 #235
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_123608017
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 09:02 schreef Miam het volgende:
Ik ga woensdagochtend voor het eerst naar de Primark in Almere,
Is het een beetje te doen qua drukte op zo'n doordeweekse dag?
Afgelopen vrijdag vond ik het prima te doen tov Rotterdam.
Ik heb je lief mijn hele leven
  maandag 4 maart 2013 @ 10:19:55 #236
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_123608093
Ik vond het donderdag prima te doen :D
pi_123609741
Okay, nou goed, we zien het wel! heb er onwijs veel zin in! *O*
"Sans toi, les émotions d'aujourd'hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois.."
pi_123738448
Geweldige dag gehad gisteren! wat een fantastische winkel zeg! O+
Waanzinnig leuke kleding gekocht + wat kleine hebbedingetjes gescoord.
Ik geloof dat ik iets van 60 Euro kwijt was, in vergelijking met wat ik in m`n tas had liggen
viel dit echt heel erg mee! :D

We hebben meteen maar afgesproken in net najaar weer een keer te gaan :)

Hoe zit het overigens met het vernieuwen van collecties?
Gebeurd dit regelmatig of? ..

Leuke tassen hebben ze ook trouwens O+
Zoveel spijt van dat ik niet eentje heb meegenomen.. :{
  donderdag 7 maart 2013 @ 20:22:54 #239
363056 Wildervankstertje
Nu een Westerleestertje
pi_123760623
De 2e van mijn Primark truitjes ook al kapot. Vallen ook na 2x dragen gaten in. Vorige week ook 2 beha's bij Primark gekocht, volgende keer beter een maat kleiner (in omvang, cup is wel goed) kopen want ze rekken behoorlijk uit. Gelukkig waren ze maar 7 euro per stuk.
pi_123781103
`k ga in april gewoon weer :D *O*
  vrijdag 8 maart 2013 @ 13:42:54 #241
363056 Wildervankstertje
Nu een Westerleestertje
pi_123788509
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 10:23 schreef Miam het volgende:
`k ga in april gewoon weer :D *O*
Ik ga dit weekend ff naar het filiaal in Bremen. Weet nu wat ik er wel en niet kan kopen. De truitjes die 6 euro per stuk kosten en de vestjes van dezelfde soort stof koop ik niet weer. Ben toe aan nieuwe broeken.

Wel jammer dat ze op de afdeling badmode niet veel keus hebben voor dames. Bijna alleen maar bikini's.
pi_123790405
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 13:42 schreef Wildervankstertje het volgende:

[..]

Ik ga dit weekend ff naar het filiaal in Bremen. Weet nu wat ik er wel en niet kan kopen. De truitjes die 6 euro per stuk kosten en de vestjes van dezelfde soort stof koop ik niet weer. Ben toe aan nieuwe broeken.

Wel jammer dat ze op de afdeling badmode niet veel keus hebben voor dames. Bijna alleen maar bikini's.
Oh, Bremen! O+ laat even weten hoe het was! ben erg benieuwd naar dat filiaal!
Met de kerst ben ik er super dichtbij geweest bleek achteraf :{

En inderdaad, veel bikini's. wat dat betreft vrij weinig keus ..
Zelfde als met jassen. die hadden ze ook niet heel veel in Almere.
  † In Memoriam † vrijdag 8 maart 2013 @ 18:00:57 #243
240917 Mula
pi_123799170
Bremen is echt de fijnste primark!

Ik ben vandaag in almere geweest. Ze hebben echt leuke blouses op het moment!
pi_123801524
Is er iemand die bij de Primark in Almere wil checken of er inmiddels meer dan 2 soorten nagelstickers hangen? Dus niet de nepnagels, maar die platte pakjes met stickers. Toen ik er paar weken terug was hingen er alleen bloemetjes en luipaard, maar er bestaan er veel meer. Dan weet ik of het de moeite is om er binnenkort weer heen te gaan. Alvast bedankt!
pi_123801771
Gisteren hingen er alleen nog de luipaard in almere...
pi_123802896
Hm, jammer, maar thnx!!
  vrijdag 8 maart 2013 @ 22:28:37 #247
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_123811114
Volgens mij hadden ze de buitenmuren van het pand op de begane grond eruit gehaald in Eindhoven.
吴 曼 迪
  zaterdag 9 maart 2013 @ 08:24:34 #248
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_123819560
quote:
17s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 22:28 schreef megamandy het volgende:
Volgens mij hadden ze de buitenmuren van het pand op de begane grond eruit gehaald in Eindhoven.
Kan wel kloppen, het zijn nu nog allemaal losse gevels.
pi_123821291
quote:
17s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 22:28 schreef megamandy het volgende:
Klopt, zag ik ook. Zal idd nog wel even duren dan.
pi_123825986
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 18:00 schreef Mula het volgende:
Bremen is echt de fijnste primark!

Ik ben vandaag in almere geweest. Ze hebben echt leuke blouses op het moment!
Ok, fijn om te weten! :)
Is het qua drukte te doen in Bremen?
Zou graag nog een keer deze stad willen bezoeken, vond het daar geweldig met kerst O+

Blouses zijn er in overvloed ja!
En leuke pyjama's daar in almere! O+ oelala
  zaterdag 9 maart 2013 @ 14:37:12 #251
363056 Wildervankstertje
Nu een Westerleestertje
pi_123826725
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 maart 2013 14:07 schreef Miam het volgende:
Ok, fijn om te weten! :)
Is het qua drukte te doen in Bremen?
Zou graag nog een keer deze stad willen bezoeken, vond het daar geweldig met kerst O+

Blouses zijn er in overvloed ja!
En leuke pyjama's daar in almere! O+ oelala
Qua drukte is Bremen beter te doen dan Almere, Hoofddorp en Zaandam (Rotterdam weet ik niet, nog niet geweest). De rijen bij de pashokjes zijn meestal ook veel minder lang. En het assortiment is uitgebreider. Parkeren is gratis, ook altijd fijn.
pi_123826974
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 maart 2013 14:37 schreef Wildervankstertje het volgende:

[..]

Qua drukte is Bremen beter te doen dan Almere, Hoofddorp en Zaandam (Rotterdam weet ik niet, nog niet geweest). De rijen bij de pashokjes zijn meestal ook veel minder lang. En het assortiment is uitgebreider. Parkeren is gratis, ook altijd fijn.
Alleen maar voordelen dus :P
  dinsdag 12 maart 2013 @ 17:12:16 #253
305019 Lauren.
Fuck yeah
pi_123965538
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2013 11:03 schreef Spees_Eend het volgende:
Kan dat misschien aan de politiek liggen? Andere gemeenteraad dan in Groningen?
Zou kunnen idd. Daarnaast is er natuurlijk ook een verschil tussen gaan zitten in de hoofdwinkelstraat van Groningen of buiten het centrum van Assen..
pi_124158426
Gister bij primark in almere geweest. Jezus wat een waardeloze paskamer.

Heb mezelf ook nog nooit zo lelijk gevoeld door het licht daarbinnen
#TeamMiley
  † In Memoriam † zondag 17 maart 2013 @ 21:22:14 #255
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_124181262
quote:
1s.gif Op zondag 17 maart 2013 12:22 schreef arachide. het volgende:
Gister bij primark in almere geweest. Jezus wat een waardeloze paskamer.

Heb mezelf ook nog nooit zo lelijk gevoeld door het licht daarbinnen
Nou he? Dat heb ik ook bij de H&M. In dat licht zie je ook elk pukkeltje, bobbeltje en rolletje. Voor mij totaal niet aanmoedigend om me lens te shoppen. Gelukkig voor alle anderen wel :P
  zondag 17 maart 2013 @ 21:53:52 #256
264437 Hitori
Pushing every button.
pi_124183399
quote:
9s.gif Op zondag 17 maart 2013 21:22 schreef Skaai het volgende:

[..]

Nou he? Dat heb ik ook bij de H&M. In dat licht zie je ook elk pukkeltje, bobbeltje en rolletje. Voor mij totaal niet aanmoedigend om me lens te shoppen. Gelukkig voor alle anderen wel :P
De paskamers in de h&m inderdaad. Altijd feest. ;(
pi_124187591
quote:
9s.gif Op zondag 17 maart 2013 21:22 schreef Skaai het volgende:

[..]

Ik stond diezelfde dag in een h&m met paskamers met zacht licht. Ideaal
#TeamMiley
  maandag 18 maart 2013 @ 09:57:49 #258
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_124196537
in Eindhoven hebben ze het voormalige America Today-pand volledig gesloopt; er is dus nu gewoon een gat waar die winkel ooit was. Vermoed dat ze de nieuwe Primark-winkel 'from scratch' gaan opbouwen. Dat duurt dus nog wel ff :')
pi_124196547
Zaterdag naar Zaandam geweest. Heel veel leuke dingen gekocht O+

Sjaal, vest, spijkerjack, jurkje, zonnebril, gilletje O+
  maandag 18 maart 2013 @ 13:59:26 #260
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_124204514
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2013 09:57 schreef SEMTEX het volgende:
in Eindhoven hebben ze het voormalige America Today-pand volledig gesloopt; er is dus nu gewoon een gat waar die winkel ooit was. Vermoed dat ze de nieuwe Primark-winkel 'from scratch' gaan opbouwen. Dat duurt dus nog wel ff :')
Hmm, er wordt natuurlijk wel minder in teruggezet dan er stond: veel meer open ruimte e.d.. Dus het is vooral de gevel denk ik. Ik vind gewoon dat 'ie met een maand of 2 wel klaar is!
  maandag 18 maart 2013 @ 16:53:24 #261
131889 Ladylicious
Want more? Good luck.
pi_124211458
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2013 21:53 schreef Hitori het volgende:

[..]

De paskamers in de h&m inderdaad. Altijd feest. ;(
Ik heb dankzij die paskamers anders wel twee witte zonnebank strepen onder mn bil ontdekt toen ik voorover boog om een broek uit te doen ^O^
pi_124360489
Waarom zie ik op een ander forum altijd toffe aankomen van mensen bij de Primark. En als ik zelf ga kom ik met bijna niets thuis.

Wel een toffe trui met "Dork" erop. O+ Voor mannen eigenlijk, maar ik wilde hem toch hebben. :@ En vind dat met sweaters stiekem wel tof.

En weer een hoop zonnebrillen. Telkens hetzelfde model, maar altijd weer nieuwe kleurtjes. O+ Heb er nu 12 ofzo. :')
pi_124363542
Hebben ze die goedkope gekleurde horloges weer?
Vorig jaar waren ze 5.- of zo en in het wit, zwart, groen, roze, etc...
  vrijdag 22 maart 2013 @ 12:52:34 #264
293744 RichardHammond
Tante van Jan en Monique
pi_124370425
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 07:28 schreef Bartjebart het volgende:
Hebben ze die goedkope gekleurde horloges weer?
Vorig jaar waren ze 5.- of zo en in het wit, zwart, groen, roze, etc...
Met zo'n lcd schermpje? Want zag net wel gekleurde horloges met lcd schermpje hangen.
pi_124375237
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 12:52 schreef RichardHammond het volgende:

[..]

Met zo'n lcd schermpje? Want zag net wel gekleurde horloges met lcd schermpje hangen.
Nee gewoon analoog. Een kopie van de ICE watch
  dinsdag 26 maart 2013 @ 15:19:56 #266
387467 Cuppiecake
Keep calm and have a Cupcake!
pi_124526269
Ik wil binnen kort met 3 vriendinnen naar de Primark. Welke is de beste?
pi_124526317
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 15:19 schreef Cuppiecake het volgende:
Luik, Bristol.
  dinsdag 26 maart 2013 @ 15:22:51 #268
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_124526366
quote:
14s.gif Op donderdag 21 maart 2013 23:57 schreef Myraela het volgende:
Waarom zie ik op een ander forum altijd toffe aankomen van mensen bij de Primark. En als ik zelf ga kom ik met bijna niets thuis.

Wel een toffe trui met "Dork" erop. O+ Voor mannen eigenlijk, maar ik wilde hem toch hebben. :@ En vind dat met sweaters stiekem wel tof.

En weer een hoop zonnebrillen. Telkens hetzelfde model, maar altijd weer nieuwe kleurtjes. O+ Heb er nu 12 ofzo. :')
Lol, voor dat geld heb je ook een degelijke zonnebril waarschijnlijk.
  dinsdag 26 maart 2013 @ 16:11:00 #269
387467 Cuppiecake
Keep calm and have a Cupcake!
pi_124528262
quote:
17s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 15:21 schreef friekin_ het volgende:

[..]

Luik, Bristol.
En binnen Nederland?
pi_124528427
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 16:11 schreef Cuppiecake het volgende:

[..]

En binnen Nederland?
Oh, dat stond er niet bij.
  dinsdag 26 maart 2013 @ 16:18:44 #271
357619 Kimberliedje
Nee, nee, nee.
pi_124528549
Het is hier vast al eens gemeld maar wanneer gaat het filiaal in Eindhoven nou precies open? Ze zijn al een aantal weken druk aan het klussen als ik voorbij kom maar echt veel wijzer word je daar ook niet van..
pi_124528702
quote:
17s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 16:18 schreef Kimberliedje het volgende:
Het is hier vast al eens gemeld maar wanneer gaat het filiaal in Eindhoven nou precies open? Ze zijn al een aantal weken druk aan het klussen als ik voorbij kom maar echt veel wijzer word je daar ook niet van..
Juli is gezegd. Dacht ik.
pi_124531519
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 15:19 schreef Cuppiecake het volgende:
Ik zou gewoon naar de Primark gaan die het dichste bij jou in de buurt is! Ik vind dat het qua grootte/inhoud allemaal weinig uitmaken :)
  dinsdag 26 maart 2013 @ 17:30:28 #274
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_124531550
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 16:22 schreef friekin_ het volgende:

[..]

In dat geval vind ik dat meneer of mevrouw Primark het woord 'binnenkort' nog eens moet opzoeken in de VanDale.
  dinsdag 26 maart 2013 @ 17:39:00 #275
357619 Kimberliedje
Nee, nee, nee.
pi_124531910
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 16:22 schreef friekin_ het volgende:

[..]

Jammer. Was leuk geweest om in de vakantie te werken..
  dinsdag 26 maart 2013 @ 18:58:58 #276
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_124534958
quote:
17s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 16:18 schreef Kimberliedje het volgende:
Ik heb niet echt de indruk dat er hard wordt gewerkt daar...
  dinsdag 26 maart 2013 @ 19:03:10 #277
357619 Kimberliedje
Nee, nee, nee.
pi_124535174
quote:
7s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 18:58 schreef amaranta het volgende:

[..]

Ik heb niet echt de indruk dat er hard wordt gewerkt daar...
Nee ik ook niet, tenminste ik zie weinig verandering.. Word ook pas sinds een paar weken aan gewerkt terwijl alle opgekochte ruimtes van het pand al veel langer leeg staan...
pi_124537044
Iemand een idee of er van die superheld pakken in rotterdam liggen? Voor volwassenen.
  dinsdag 2 april 2013 @ 21:17:10 #279
314273 Omdatappel
Omdat banaan.
pi_124809479
Kick!

Vriend heeft eindelijk toegezegd weer mee te gaan naar de Primark. We zijn al eens in Rotterdam geweest, maar dat was één grote teringbende. :')

Welke Primark raden jullie me aan?

En is iemand nog geweest, afgelopen week? Hebben ze leuke jurkjes? O+
Omdat peer.
pi_124813359
Is de Primark in London van hetzelfde prijsniveau of duurder/goedkoper dan hier?
pi_124825376
Volgende week dinsdag weer naar Primark Almere! O+
  maandag 6 mei 2013 @ 20:11:12 #282
357619 Kimberliedje
Nee, nee, nee.
pi_126143197
Welke Primarks zijn vanaf treinstations makkelijk te bereiken?
  maandag 6 mei 2013 @ 20:13:05 #283
16715 Mylene
*schatje*
pi_126143307
quote:
1s.gif Op maandag 6 mei 2013 20:11 schreef Kimberliedje het volgende:
Rotterdam in ieder geval.
pi_126143356
quote:
Almere zit tegenover het station. Zaandam zit er ook zowat tegenaan. :Y
It's all fun and games until someone loses a head
Mijn nagellakjes
Londena Blog
  maandag 6 mei 2013 @ 20:21:12 #285
357619 Kimberliedje
Nee, nee, nee.
pi_126143719
Ok, super! Bedankt :)
pi_126161037
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 22:19 schreef o.us2.0 het volgende:
Is de Primark in London van hetzelfde prijsniveau of duurder/goedkoper dan hier?
Hetzelfde als hier :)
  dinsdag 7 mei 2013 @ 08:32:06 #287
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_126161257
quote:
Straks Eindhoven als 'ie open is. Ligt er zowat tegenover.
  dinsdag 7 mei 2013 @ 08:36:31 #288
357619 Kimberliedje
Nee, nee, nee.
pi_126161319
quote:
17s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 08:32 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Dat weet ik dan weer wel. Kom er praktisch elke dag voorbij ;)
  dinsdag 7 mei 2013 @ 08:39:57 #289
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_126161382
quote:
17s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 08:32 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Met hun definitie van "binnenkort" zullen die met kerst 2018 wel hun openingsfeest houden.
  dinsdag 7 mei 2013 @ 09:23:33 #290
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_126162143
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 08:39 schreef Spees_Eend het volgende:

[..]

Met hun definitie van "binnenkort" zullen die met kerst 2018 wel hun openingsfeest houden.
;( ik vind het al zo lang duren.
pi_126162552
quote:
Volgensmij elke Primark behalve Hoofddorp, daarvoor moet je nog met de bus.
  dinsdag 7 mei 2013 @ 14:17:20 #292
16715 Mylene
*schatje*
pi_126171669
quote:
'Primark naar Damrak Amsterdam'

De Ierse modeketen Primark gaat een pand delen met C&A aan het Amsterdamse Damrak. Dat schrijft RetailActueel. Ook de ondernemersvereniging Damrak-Beursplein schrijft in een nieuwsbrief over de komst van de budgetketen naar Amsterdam.

In het bouwwerk waar nu C&A is gevestigd gaat volgens de ondernemersvereniging een ingrijpende verbouwing plaatsvinden. Het huidige pand gaat verdwijnen en wordt opnieuw gebouwd.

In het nieuwe pand zal C&A terugkeren. Een groot deel zal echter in beslag worden genomen door de winkelketen Primark, schrijft de vereniging. Volgens Retailacuteel gaat het om een winkelruimte van 20.000 vierkante meter, voor beide bedrijven, verdeeld over zes verdiepingen.

Vastgoedvermogensbeheerder Bouwinvest en projectontwikkelaar Top Vastgoed schrijven dat de bouwwerkzaamheden aan de Nieuwendijk in oktober zullen starten. Het Damrak wordt vanaf begin 2014 onder handen genomen. De bouwtijd is vermoedelijk anderhalf jaar. Wanneer Primark precies de deuren gaat openen is nog niet bekend. De winkelketen zelf was niet bereikbaar voor commentaar.
bron
  FOK!Babe dinsdag 7 mei 2013 @ 14:34:30 #293
11324 shmoopy
pi_126172385
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 14:17 schreef Mylene het volgende:

[..]

bron
O.M.G!

Hoera, juich, joepie, enz. *O*
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
  dinsdag 7 mei 2013 @ 14:54:13 #294
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_126173007
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 08:39 schreef Spees_Eend het volgende:

[..]

Ja dat is echt heel erg :')
吴 曼 迪
  dinsdag 7 mei 2013 @ 14:54:42 #295
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_126173027
quote:

[..]

bron
_O_
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  dinsdag 7 mei 2013 @ 17:10:52 #296
363056 Wildervankstertje
Nu een Westerleestertje
pi_126178872
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 14:54 schreef Mirjam het volgende:

[..]

_O_
Jammer, weer in het westen. Daar zitten er al 4, tijd dat er 1 hier in het noorden komt.
  dinsdag 7 mei 2013 @ 17:32:47 #297
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_126179806
quote:
17s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 09:23 schreef Debsterr het volgende:

[..]

;( ik vind het al zo lang duren.
De geruchten kwamen een jaar geleden op gang.
  dinsdag 7 mei 2013 @ 17:34:28 #298
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_126179874
quote:

[..]

bron
En Primark wederom niet bereikbaar voor commentaar.
Reken maar op 2017 dan
pi_126180616
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 22:52 schreef Lauren. het volgende:

[..]

Zou mooi zijn!
Dat zijn tokkiegeruchten, niks van geloven. Het is wel zo dat elke Jannie of Angela graag een Primark in haar eigen stad wil hebben en dan krijg je bij elk groot, leeg pand domme geruchten.
  dinsdag 7 mei 2013 @ 18:13:26 #300
16715 Mylene
*schatje*
pi_126181172
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 17:34 schreef amaranta het volgende:
2017
Ach, de jaren vliegen voorbij.
  dinsdag 7 mei 2013 @ 18:13:41 #301
16715 Mylene
*schatje*
pi_126181182