bronquote:Primark Almere opent in december
De grootste Primark van Nederland opent medio december de deuren in Almere. Het gaat om een vierduizend vierkante meter grote winkel.
Primark meldt op de eigen website dat het bedrijf op zoek is naar medewerkers voor de nieuwe vestiging. De modeketen zoekt verkoopmedewerkers en supervisors.
Tot nu toe is de winkel in Zaandam het grootste Primark-filiaal in Nederland. De winkel, die eind vorig jaar opende, is zo'n drieduizend vierkante meter groot. In Eindhoven moet echter een nog grotere winkel komen. Het bedrijf heeft een winkelpand van 7350 vierkante meter aangeschaft aan de Vestdijk 2 / Hermanus Boextraat 1. Het hoekpand is recht tegenover het NS Station. Wanneer de Eindhovense winkel open gaat is nog niet bekend.
Volgens de Twentsche courant Tubantia aast Primark ook op een plek aan het H.J. van Heekplein in Enschede. In het pand is nu een vestiging van de Bijenkorf. Een woordvoerder van de Bijenkorf heeft aan de krant laten weten dat de warenhuisketen niet zal veranderen in een filiaal van Primark.
Hmm de Bijenkorf ik wel onderdeel van Selfridge Group, en die heeft weer dezelfde CEO als ASF Waar Primark dan weer bij hoortquote:
Ik kan niet wachten om niet meer maar de hell te moetenquote:Op dinsdag 25 september 2012 17:20 schreef littledrummergirl het volgende:
mooi, al die nieuwe filialen, hopelijk wordt het dan een tikje minder druk in alexander ( as if)
ik vind m ook vreselijk, maar voor cheap ondergoed, tassen en wegwerpshirtjes issie wel handig. die rijenquote:Op dinsdag 25 september 2012 17:24 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten om niet meer maar de hell te moeten![]()
Zoals ik al in het vorige topic zei...eerst zien dan geloven. Er zijn na de berichten van juli helemaal geen berichten meer hierover verschenen...quote:Op dinsdag 25 september 2012 18:24 schreef megamandy het volgende:
Ben ook nog steeds verbaast ovet de locatie in Eindhoven. Zo in het centrum.
Dat komt op zich wel vaker voor. In Londen bijvoorbeeld zit de eerste vestiging die ze daar hadden ook aan een hele grote winkelstraat. In Berlijn ligt die dan weer een eindje uit het centrumquote:Op dinsdag 25 september 2012 18:24 schreef megamandy het volgende:
Ben ook nog steeds verbaast ovet de locatie in Eindhoven. Zo in het centrum.
Ik heb wel min of meer een bevestiging gehad van een personeelslid van de America Today, die nu weg is. Maar goed, is natuurlijk ook niet zeker dat zij het 100% zeker weet.quote:Op dinsdag 25 september 2012 18:40 schreef amaranta het volgende:
[..]
Zoals ik al in het vorige topic zei...eerst zien dan geloven. Er zijn na de berichten van juli helemaal geen berichten meer hierover verschenen...
Dat vind ik (ik dus, mijn mening) allemaal van die vage bronnen....ja we hebben gehoord dat...quote:Op dinsdag 25 september 2012 18:47 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Ik heb wel min of meer een bevestiging gehad van een personeelslid van de America Today, die nu weg is. Maar goed, is natuurlijk ook niet zeker dat zij het 100% zeker weet.
Hierboven staat het anders ook weer genoemd.quote:Op dinsdag 25 september 2012 18:54 schreef amaranta het volgende:
[..]
Dat vind ik (ik dus, mijn mening) allemaal van die vage bronnen....ja we hebben gehoord dat...
Die medewerker zegt natuurlijk ook alleen wat ze van horen zeggen heeft. En dat primark er zou komen is vooralsnog ook gewoon een gerucht dat door de vastgoedhandelaar de wereld in is geholpen.
De woordvoerder van America Today bevestigt het... tja.... Ik blijf het zo vaag vinden.
Neemt niet weg dat ik graag wil dat er een primark in Eindhoven komt...
Heb het even opgezocht waar hij in Berlijn ligt, vind ik toch niet echt buiten het centrumquote:Op dinsdag 25 september 2012 18:41 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Dat komt op zich wel vaker voor. In Londen bijvoorbeeld zit de eerste vestiging die ze daar hadden ook aan een hele grote winkelstraat. In Berlijn ligt die dan weer een eindje uit het centrum
Dat ze niet weten wanneer het pand open gaat.quote:Op dinsdag 25 september 2012 19:04 schreef megamandy het volgende:
[..]
Hierboven staat het anders ook weer genoemd.
[..]
Heb het even opgezocht waar hij in Berlijn ligt, vind ik toch niet echt buiten het centrumBerlijn heeft namelijk niet echt 1 centrum en hij ligt toch op een plek waar je makkelijk heen kan wandelen.
Ja daar komt een tweede mini blob en daar komt de American Today in. Heb niet heel goed op het andere pand gelet maar zag wel dat er planken voor de ramen aan de kant van de Vestdijk waren vastgemaakt.quote:Op dinsdag 25 september 2012 19:07 schreef amaranta het volgende:
[..]
Dat ze niet weten wanneer het pand open gaat.
Het is toch raar, dat er helemaal niks, niks over bekend is? Ik vind dat echt vaag.
Als keten maak je juist toch zoiets bekend? Of hang je het op het pand...hier komt...
Volgens mij gebeurt dat wel vaker hoor. Ook toen er in Best bijvoorbeeld een Decathlon kwam. Of de McDonalds in Geldrop bijvoorbeeld.
Nouja, ik bedoel het niet aanvallend hoor, ik vind het gewoon een bizarre gang van zaken.
Sowieso gebeurt er volgens mij niks aan dat pand op het moment. Ze zijn bezig met iets recht ervoor, een soort van 2de blob ofzo.
Ik zal morgen eens kijken als ik het niet vergeet. Werk er vlakbij.quote:Op dinsdag 25 september 2012 19:08 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja daar komt een tweede mini blob en daar komt de American Today in. Heb niet heel goed op het andere pand gelet maar zag wel dat er planken voor de ramen aan de kant van de Vestdijk waren vastgemaakt.
Nou ja... Hij ligt op ruim een uur lopen vanaf bijvoorbeeld de Kurfurstendamm/station Berlin Zoo...quote:Op dinsdag 25 september 2012 19:04 schreef megamandy het volgende:
[..]
Hierboven staat het anders ook weer genoemd.
[..]
Heb het even opgezocht waar hij in Berlijn ligt, vind ik toch niet echt buiten het centrumBerlijn heeft namelijk niet echt 1 centrum en hij ligt toch op een plek waar je makkelijk heen kan wandelen.
op een paar planken op de ramen na is er volgensmij nog vrij weinig gebeurdquote:Op dinsdag 25 september 2012 19:15 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik zal morgen eens kijken als ik het niet vergeet. Werk er vlakbij.
Wisselt heel sterk. Sommige shirtjes zijn na 1 keer wassen al kapot of gerafeld, andere dingen gaan veel langer mee. Maar over het algemeen geldt dat voor een dubbeltje op de eerste rang zitten ook bij Primark niet opgaatquote:Op woensdag 31 oktober 2012 09:29 schreef Pomegranate123 het volgende:
Hoe vinden jullie de kwaliteit bij Primark?
Ze zijn wel constant aan het werk volgens mij, er zal binnen wel een hoop verbouwd moeten worden. De andere mega Primarks hebben veel roltrappen, dat zal hier ook wel gebouwd moeten worden. Gek genoeg is er nog steeds geen officieel bericht uitgegaan, maar goed dat is dus blijkbaar Primarkbeleid.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 10:16 schreef electronique het volgende:
[..]
op een paar planken op de ramen na is er volgensmij nog vrij weinig gebeurd![]()
vraag me ook af hoe ze dat gaan doen, want het zou dan de america today, de BCC en dat kleine winkeltje bij elkaar moeten worden. Moet dan nog een hoop aan verbouwd worden
Ik ben er toevallig vorige week (pas) opzettelijk langsgefietst, en idd niks te zien.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 10:16 schreef electronique het volgende:
[..]
op een paar planken op de ramen na is er volgensmij nog vrij weinig gebeurd![]()
vraag me ook af hoe ze dat gaan doen, want het zou dan de america today, de BCC en dat kleine winkeltje bij elkaar moeten worden. Moet dan nog een hoop aan verbouwd worden
bronquote:Primark-effect al voelbaar in Almere
Honderden vrouwen in de startblokken, een leger beveiligers die hen in toom moeten houden en een twee meter breed blauw lint dat door een trotse burgemeester wordt doorgeknipt. Dit scenario begint inmiddels een traditie te worden bij de opening van een nieuwe Primark winkel in Nederland. Het vierde Primark filliaal – dat tegenover treinstation Almere Centrum ligt – is vanochtend met hetzelfde enthousiasme geopend.
Volgens de eerste schattingen stonden er alleen al vanochtend zeshonderd consumenten voor de deur. Niet alleen Primark, maar ook ondernemers van omliggende winkels vieren vandaag feest. Uit eerdere winkelopeningen is namelijk gebleken dat Primark als een magneet voor consumenten werkt. Zo leverde de komst van Primark in Zaandam tot 30 procent meer passanten op in het totale winkelgebied volgens een telling van Locatus.
Ondernemers van omliggende winkels en cafés in het Almeerse centrum hebben daarom alles uit de kast gehaald om een graantje mee te pikken van het succes van de Ierse modeketen. Vanwege de opening blijft Primark vandaag tot negen uur open en zo’n veertig andere winkels in het Almeerse stadshart hebben volgens Almere Vandaag voor de gelegenheid een extra koopavond ingelast.
Zeeman, dat volgens onderzoek van GfK het meeste last heeft van de concurrentie met Primark, heeft ook een mascotte en een flyerteam ingezet om consumenten naar de winkel te trekken. De plaatselijke boordjeswinkel heeft kraam opgezet om aan de vraag van hongerige shoppers te kunnen voldoen.
Volgens burgemeester Annemarie Jorritsma is Primark dan ook een ‘buitengewoon welkome toevoeging van het winkelcentrum’. “Hierdoor gaat Almere een regionale, misschien zelfs wel bovenregionale, functie vervullen. Als meest Noordelijke stad met een Primark winkel hopen we consumenten uit andere steden en dorpen aan te trekken, zelfs tot Groningen en Friesland. Als gemeente gaan wij ervoor zorgen dat de consumenten ook andere winkels meepakken,” aldus Jorritsma.
Naast een impuls in het aantal passanten geeft Primark ook de werkgelegenheid een boost. Het filiaal, dat met 4.000 vierkante meter de grootste van Nederland is, heeft 256 mensen in dienst genomen, waarvan 190 jongeren en 75 mensen met een werkeloosheids- en bijstandsuitkering. De retailer wil ook kansen gaan bieden aan werkzoekenden met een Wajong-, WIA- of WAO-uitkering. Voor deze kandidaten gaat de winkelketen naar eigen zeggen ‘passende functies’ creëren.
Den Haag, Eindhoven en Nijmegen kijken vanwege dit 'Primark-effect' op de economie, retailsector en werkgelegenheid reikhalzend uit naar ‘hun’ eerste Primark winkels, die volgend jaar open moeten gaan. Over verdere expansie in Nederland wil Primark nog niets loslaten, maar volgens Wolfgang Krogmann, algemeen directeur van Primark Europa, is het bedrijf volop op zoek naar interessante winkellocaties. “We zien nog veel potentie in Nederland,” aldus Krogmann.
Online shoppen zit er daarentegen de eerste jaren niet in. In het eerste halfjaar van 2013 zal de website van Primark wel worden vernieuwd, maar volgens Krogmann focust de retailer zich nu volledig op fysieke winkels. In totaal heeft de dochteronderneming van Associated British Foods nu 265 in 8 landen.
Apart, de grootste waar ik ben geweest is Bristol (en die is enorm), en daar hebben ze buiten 2 tafeltjes met wat effe t-shirts op elke vloer ander spul liggenquote:Op woensdag 12 december 2012 19:06 schreef Beeertjee het volgende:
Ik weet niet hoe het in Nederland zit, maar in Duitsland zitten r een aantal grote.
Die hebben dan een paar verdiepingen maar er hangt dan veel hetzelfde op verschillende verdiepingen.
De laatste waar ik was, was in Essen. En hier vond ik veel hetzelfde spul op de 1e en op een van de hogere. Maar dan ga ik de volgende keer naar Bristol.quote:Op woensdag 12 december 2012 19:07 schreef Tanin het volgende:
[..]
Apart, de grootste waar ik ben geweest is Bristol (en die is enorm), en daar hebben ze buiten 2 tafeltjes met wat effe t-shirts op elke vloer ander spul liggen
edit: die is zo'n 100 000 vierkante voet, wat meer dan 9000 vierkante meter zou moeten zijn (?)
Ik ben pas in 2 geweest: Cardiff en Bristol, Cardiff is vervelend, klein, veel mensen, weinig personeel, slecht ingedeeld, maar Bristol vond ik erg lekker winkelen, ben meerdere keren terug geweest.quote:Op woensdag 12 december 2012 19:23 schreef Beeertjee het volgende:
[..]
De laatste waar ik was, was in Essen. En hier vond ik veel hetzelfde spul op de 1e en op een van de hogere. Maar dan ga ik de volgende keer naar Bristol.
Ik hoorde..... ja daar heb je weer zo'n betrouwbare bron...quote:Op maandag 10 december 2012 10:09 schreef Spees_Eend het volgende:
Ze bieden wel tegen elkaar op hè, eindhoven zou de grootste worden en die is er nog niet eens.. Ik hoorde trouwens dat die in mei open gaat, maar nog steeds geen officiële bron.
Ik ook! Wat een living hell!quote:Op woensdag 12 december 2012 19:37 schreef amaranta het volgende:
Ik was zaterdag in Essen, en na 2 minuten stond ik weer buiten. Verschrikkelijk druk. Er lagen mensen op de grond met stapels kleren om zich heen. En echt je kon niet rondlopen of niks.
valt mee hoor, ik woon erquote:Op vrijdag 14 december 2012 21:20 schreef Mixende_match het volgende:
Ik ga maandag denk, naar rotterdam. Almere is denk nog te druk.
Is het er altijd druk dan of zijn er ook rustige momenten?quote:Op vrijdag 14 december 2012 23:11 schreef heaven7 het volgende:
Rotterdam is een ellende, Hoofddorp is een stuk beter
Geen idee maar ik ben op een vrijdagmiddag in Hoofddorp geweest en dat was wel druk maar goed te doen, zaterdagochtend om 9 uur naar Rotterdam was een puinhoopquote:Op zondag 16 december 2012 12:03 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Is het er altijd druk dan of zijn er ook rustige momenten?
Wat een verschil zegquote:Op zondag 16 december 2012 21:43 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Geen idee maar ik ben op een vrijdagmiddag in Hoofddorp geweest en dat was wel druk maar goed te doen, zaterdagochtend om 9 uur naar Rotterdam was een puinhoop
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 19 december 2012 17:52 schreef Myraela het volgende:
Zo, ik ben naar Rotterdam geweest.3 shirtjes, een onwijs tof jurkje en bloemetjes kisten gekocht.
En 2 keer 4 van die mini-nagellakjes als een kerst cadeautje.
Totaal 45 euro kwijt.Omg die schoenenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
hoe duur waren die?
it's the map in my mind that sends me on my way.
quote:Op woensdag 19 december 2012 17:52 schreef Myraela het volgende:
Zo, ik ben naar Rotterdam geweest.3 shirtjes, een onwijs tof jurkje en bloemetjes kisten gekocht.
En 2 keer 4 van die mini-nagellakjes als een kerst cadeautje.
Totaal 45 euro kwijt.Holy fokking hell. Mijn onderboxen kosten al bijna meer manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bij de weg, wat is er met dat Primark!? Waarom doen alle vrouwen zo hysterisch over die winkel!?I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
Cheap as hell, een snel doorwisselende goedgevulde collectie. Dus van de meeste kledngstukken hangen er zeker wel 30quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:53 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Holy fokking hell. Mijn onderboxen kosten al bijna meer man
Bij de weg, wat is er met dat Primark!? Waarom doen alle vrouwen zo hysterisch over die winkel!?
Ah, een soort Action dus. Ik weet niet of je daar dood in gevonden wil wordenquote:Op zondag 23 december 2012 00:01 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Cheap as hell, een snel doorwisselende goedgevulde collectie. Dus van de meeste kledngstukken hangen er zeker wel 30
20 euro.quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:45 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Omg die schoenen![]()
hoe duur waren die?
Das niet duurquote:Op zondag 23 december 2012 00:07 schreef Myraela het volgende:
[..]
20 euro.
Ze hadden ze deze zomer ook al in een ander kleurtje, maar toen waren ze er niet meer in mijn maat. Dus ik was helemaal blij toen ik deze zag.
In ieder geval tot 42.quote:Op zondag 23 december 2012 11:28 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Das niet duurtot welke maat gingen ze?
Ah top, ik heb 42quote:
o hier zit je!quote:Op vrijdag 28 december 2012 18:30 schreef heaven7 het volgende:
Naar Hoofddorp geweest vandaagDe buit:
-Sloffen ¤2,-
-Thermosokken ¤4,-
-2 pyjama's ¤3,- per stuk
-Fleece thuisbroek ¤2,-
-Haarspeldjes ¤1,50
-Overhemd voor vriendlief ¤5,-
-Polo voor vriendlief ¤5,-
-Trui voor vriendlief ¤7,-
Totaal ¤32,50![]()
![]()
Oh ja!quote:Op vrijdag 28 december 2012 19:17 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
o hier zit je!
joehoe!ik heb nog twee comfortbra's voor je liggen hier
Goed te doen hoor. Zelfs een uurtje na de openingquote:
Op zaterdag zijn de rijen stevig (als ik berichten van kennissen in Almere mag geloven), in de categorie 45 min voor de paskamers en 45 min voor de kassa's.quote:
Ik kwam altijd in Primark in Cardiff, en ik pastte daar altijd alles midden in de zaak, evenals al m'n vrienden. Buiten wat rare blikken is er nooit iets van gezegd, moest er nog eens bijkomen, ik sta hen tijd te besparen!quote:Op vrijdag 28 december 2012 23:04 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Op zaterdag zijn de rijen stevig (als ik berichten van kennissen in Almere mag geloven), in de categorie 45 min voor de paskamers en 45 min voor de kassa's.
Ben soortgelijke rijen gewend bij die van Zaandam, waarop ik een trui in de winkel ging passen en bijna ruzie kreeg met een bewaker want 'dat mag niet mevrouw'. Het was een trui verdorie, ik had nog een shirt eronder aanDe lange rijen en ineffeciente methodes bij de paskamers (goh laten we met 3 man sorteren en 1 iemand laten innemen/uitdelen van kamers waardoor er continue minstens 5 kamers leeg zijn) maken het wel minder leuk voor mij.
Houd er rekening mee dat Primark groot valt, probeer dus zeker de 40 even!quote:Op zondag 23 december 2012 14:53 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ah top, ik heb 42morgen maar even langs dus denk ik
Whaaat 45 min? In bremen sta je 15min hoogstens bij de paskamers en 3 minuten bij de kassa!quote:Op vrijdag 28 december 2012 23:04 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Op zaterdag zijn de rijen stevig (als ik berichten van kennissen in Almere mag geloven), in de categorie 45 min voor de paskamers en 45 min voor de kassa's.
Ben soortgelijke rijen gewend bij die van Zaandam, waarop ik een trui in de winkel ging passen en bijna ruzie kreeg met een bewaker want 'dat mag niet mevrouw'. Het was een trui verdorie, ik had nog een shirt eronder aanDe lange rijen en ineffeciente methodes bij de paskamers (goh laten we met 3 man sorteren en 1 iemand laten innemen/uitdelen van kamers waardoor er continue minstens 5 kamers leeg zijn) maken het wel minder leuk voor mij.
Wat ik tot nu toe aan Primarks heb ervaren valt het wachten bij de kassa inderdaad behoorlijk mee. De wachttijden van de paskamers worden natuurlijk grotendeels door de klanten zelf gemaakt.quote:Op zaterdag 29 december 2012 01:04 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Whaaat 45 min? In bremen sta je 15min hoogstens bij de paskamers en 3 minuten bij de kassa!
Nouja de ervaring met 3 mensen die controleren op ineffeciente wijze hoeveel kledingstukken ermee naar binnen gaan en 1 persoon controleert de terugkomende personen ben ik het wel mee eens. In bremen, bij die 15minuten wachten was de helft van de paskamers gewoon leeg...quote:Op zaterdag 29 december 2012 01:38 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Wat ik tot nu toe aan Primarks heb ervaren valt het wachten bij de kassa inderdaad behoorlijk mee. De wachttijden van de paskamers worden natuurlijk grotendeels door de klanten zelf gemaakt.
Die bloemetjes kisten vallen niet echt groot, ik heb normaal 40.5/41 en bij deze de 42.quote:Op zaterdag 29 december 2012 00:59 schreef Tanin het volgende:
Houd er rekening mee dat Primark groot valt, probeer dus zeker de 40 even!
Wat?quote:Op zondag 30 december 2012 01:02 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Ik wil weer eens gaan...welke gaat het worden...Luik, Hoofddorp, Essen...? Andere tips? Vertrekpunt = Eindhoven. Rotterdam gaat het niet worden i.v.m. paupergehalte.
Publiek, rotzooi, medewerkers. Ja, uit eigen ervaring x 2.quote:Op zondag 30 december 2012 01:08 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Wat?
Op welke manier openbaart zich dat dan?
Maar komt datzelfde publiek niet ook in de andere Primarks dan? Essen was ook een belachelijke bende. Dus volgens mij ga je een beetje te kort door de bocht. Maar ik ben nog nooit in Rotterdam geweest, dus misschien is het daar wel 'erger' dan in andere winkels.quote:Op zondag 30 december 2012 11:18 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Publiek, rotzooi, medewerkers. Ja, uit eigen ervaring x 2.
Ik vind het wel meevallen!!quote:Op zondag 30 december 2012 11:18 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Publiek, rotzooi, medewerkers. Ja, uit eigen ervaring x 2.
Essen is 1000x erger dan Rotterdam.quote:Op zondag 30 december 2012 13:41 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Maar komt datzelfde publiek niet ook in de andere Primarks dan? Essen was ook een belachelijke bende. Dus volgens mij ga je een beetje te kort door de bocht. Maar ik ben nog nooit in Rotterdam geweest, dus misschien is het daar wel 'erger' dan in andere winkels.
Ik ga te kort door de bocht denk je, maar je bent er zelf nooit geweestquote:Op zondag 30 december 2012 13:41 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Maar komt datzelfde publiek niet ook in de andere Primarks dan? Essen was ook een belachelijke bende. Dus volgens mij ga je een beetje te kort door de bocht. Maar ik ben nog nooit in Rotterdam geweest, dus misschien is het daar wel 'erger' dan in andere winkels.
Overdrijven is ook een vak zeg!!!quote:Op zondag 30 december 2012 14:38 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Ik ga te kort door de bocht denk je, maar je bent er zelf nooit geweest. Nee, serieus, het was echt een grote bende daar met stinkend asovolk als publiek. Dat was in elk geval de 2x dat ik daar ben geweest zo, dus dan ga ik daar niet nog eens > 200km voor rijden
Uhm...dat is mijn eigen ervaringquote:
Ik sluit me helemaal bij haar aan hoor, ben bij elke wel een aantal x geweest maar die in Rotterdam is een en al asociale tokkies en onbeschofte buitenlanders met hordes kinderwagens.quote:
Sowieso heel vervelend al die kinderwagens in de primark. En ik snap ook niet goed dat je daar als moeder zelf zin in hebt. Ga dan een keer alleen als je man oppast ofzo.quote:Op zondag 30 december 2012 15:19 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik sluit me helemaal bij haar aan hoor, ben bij elke wel een aantal x geweest maar die in Rotterdam is een en al asociale tokkies en onbeschofte buitenlanders met hordes kinderwagens.
Nou ja ach het is toch leuk. Je hebt leuke spullen voor weinig.quote:Op zondag 30 december 2012 20:48 schreef RichardHammond het volgende:
Elke keer als ik met de metro langs de Primark kom moet ik weer lachen, of als ik alle vrouwen met de bruine tasjes op het perron zie wachten op de trein of metro.
Ha Rotterdam is bijna een verademing, de Primark in Blackpool is pas om te huilenquote:Op zondag 30 december 2012 14:46 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Uhm...dat is mijn eigen ervaring. Maar goed, verder voor jullie toch ook totaal niet boeiend of ik nu wel of niet naar Rotterdam wil gaan.
Nou meer omdat volgens mij dus elke Primark hetzelfde publiek aantrekt.quote:Op zondag 30 december 2012 14:38 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Ik ga te kort door de bocht denk je, maar je bent er zelf nooit geweest. Nee, serieus, het was echt een grote bende daar met stinkend asovolk als publiek. Dat was in elk geval de 2x dat ik daar ben geweest zo, dus dan ga ik daar niet nog eens > 200km voor rijden
Ik stink nietquote:Op maandag 31 december 2012 11:35 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nou meer omdat volgens mij dus elke Primark hetzelfde publiek aantrekt.
Gewoon in de winkel passen inderdaad.quote:Op maandag 31 december 2012 15:55 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ik stink niet
Vanmorgen ff snel geweest, Che Guevara shirt (mannenafdeling, die zitten me beter dan de dames 3 euro shirtjes) en sjaal gescoord. Paskamers vermeden want die waren teringdruk
Nah met schoenen en jassen doe ik dat wel, shirtje heb ik op de gok meegenomen en hij past perfectquote:Op maandag 31 december 2012 16:16 schreef iFok. het volgende:
[..]
Gewoon in de winkel passen inderdaad.
Jammerquote:Op dinsdag 1 januari 2013 17:22 schreef Skaai het volgende:
[..]
Nah met schoenen en jassen doe ik dat wel, shirtje heb ik op de gok meegenomen en hij past perfect.
Had je dat niet beter in de Primark zelf kunnen vragen aan een medewerker?quote:Op woensdag 2 januari 2013 13:55 schreef Gulmez het volgende:
Wrm Heeft Primark in Rotterdam geen Pashokjes bij mannen afdeling?
Haha, kon ook jaquote:Op woensdag 2 januari 2013 14:02 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Had je dat niet beter in de Primark zelf kunnen vragen aan een medewerker?
HALLO! Stuur mij eens foto's! Ipv tijd te verspillen aan FOK!quote:Op woensdag 2 januari 2013 19:02 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Hier ook een shopdag @ Primark gehad. Dit keer in Luik! Erg druk en warm maar wel te doen. EUR 110,- armer maar wel heul veel dingen rijker
. Waaronder superleuke wijnrode schoenen met ingebouwde sleehak. Klinkt superlelijk maar ik vind ze heeeeeel gaaf! En een mooie zwarte broek met studs erop!
Haha ja snorry! Slik net m'n laatste hap macaroni door en zit nu keigaar op de bank! Ik ga nu moed verzamelen om naar boven te lopen, waar al de kleren liggenquote:Op woensdag 2 januari 2013 19:04 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
HALLO! Stuur mij eens foto's! Ipv tijd te verspillen aan FOK!
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 13:47 schreef megamandy het volgende:
In Eindhoven hangen nu ook posters op de ramen met "Primark opent binnenkort"
Foto's of het is niet gebeurdquote:Op zaterdag 12 januari 2013 17:19 schreef Spees_Eend het volgende:
Benieuwd of Amaranta het nu gelooft!!
Komt er een primark in Nijmegen?quote:Op zondag 13 januari 2013 11:04 schreef heaven7 het volgende:
Hoe zit het nou met Primark in Nijmegen eigenlijk?
Er komt er een ja, maar of die dit jaar af gaat zijn? Ze zijn er nog volop bezig met bouwen.quote:Op zondag 13 januari 2013 17:18 schreef heaven7 het volgende:
Dit jaar zelfs was de bedoeling maar ik hoor er niks meer overOp plein 1944.
Zat om 23u in de bus, niet echt een moment om foto's te maken hoewel ik er wel aan dachtquote:
Dat is een prima dag en tijd idd, als de kinderbijslag nog niet binnen is iig. Dan is het enorm druk altijd....quote:Op zaterdag 19 januari 2013 10:46 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Ik gok op een dinsdag om 9.30 ofzo...
Oh ja, goeie... zelfde geldt vast voor salarisquote:Op zaterdag 19 januari 2013 10:48 schreef soapie het volgende:
[..]
Dat is een prima dag en tijd idd, als de kinderbijslag nog niet binnen is iig. Dan is het enorm druk altijd....
Ik ben nu een paar keer op maandagmiddag gegaan in Hoofddorp, nog nooit hoeven wachten bij de pashokjes!quote:Op zaterdag 19 januari 2013 09:54 schreef parouscha het volgende:
Wat is nou de perfecte tijd om nou naar de Primark te gaan.
Het is een Iers merk dat vooral populair is op de Britse eilanden. Of het leuk staat weet ik niet, maar of ze die maten *hebben* hoef je je echt geen zorgen over te makenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:18 schreef mirjammajrim het volgende:
Heeft Primark ook leuke dingetjes als je maat L - XL hebt?
Of is het allemaal kleine maatjes?
Een vriendin met maat 46 kan slagen bij de primark, dus jij zeker hoorquote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:28 schreef mirjammajrim het volgende:
Haha oke duidelijk.
Ik ben niet moddervet ofzo. Maar een maatje 34 heb ik ook niet, en daarbij houd ik er niet van als kleding erg strak zit. Ik ben meer van de oversized truien en ruime blousjes..
Op Facebook las ik:quote:Op zondag 13 januari 2013 11:04 schreef heaven7 het volgende:
Hoe zit het nou met Primark in Nijmegen eigenlijk?
Apart, ik heb (voor zowel mannen als vrouwen) de tegenovergestelde ervaring...quote:Op dinsdag 22 januari 2013 18:38 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Ik vind wel dat kleding van de primark over het algemeen wat klein valt, dus zou dan sowieso een maatje groter passen.
Als ik uit eigen ervaring spreek vallen vooral de shirtjes, maar ook bepaalde jurken toch wel erg kort, terwijl ze wel mooi zitten. Daarom ga ik ook standaard een maatje groter zitten, omdat ik dan niet telkens kleren omlaag aan het trekken ben.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:32 schreef Tanin het volgende:
[..]
Apart, ik heb (voor zowel mannen als vrouwen) de tegenovergestelde ervaring...
oh, ja! bij de dames valt het allemaal inderdaad wel kort ja! dacht dat het over de breedte haddenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:15 schreef livalo het volgende:
[..]
Als ik uit eigen ervaring spreek vallen vooral de shirtjes, maar ook bepaalde jurken toch wel erg kort, terwijl ze wel mooi zitten. Daarom ga ik ook standaard een maatje groter zitten, omdat ik dan niet telkens kleren omlaag aan het trekken ben.
In Zaandam hebben ze hem nog. Net zien hangenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:44 schreef RandomMoron het volgende:
vraagje..
een klant in de winkel waar ik werk had een ontzettend leuke shawl om. Na navraag bleek deze van de primark te komen,
ik heb op internet gezocht en hij is in oktober ongeveer verkocht. Nu woon ik niet nabij een Primark,
is er iemand van jullie die weet of deze nog te koop is? en zo ja, zou iemand hem dan voor me mee willen nemen?
[ afbeelding ]
bronquote:Primark naar Zoetermeer
De Ierse modeketen Primark breidt verder uit in Nederland. Eind dit jaar moet een vestiging openen in Zoetermeer.
De winkel in Zoetermeer is ruim 3500 vierkante meter groot, zo laat een woordvoerder van het bedrijf weten aan FashionUnited. Aankomende winter gaan de deuren open van het filiaal in winkelcentrum Stadshart.
Eind vorig jaar opende Primark een filiaal in Almere. Zo'n zeshonderd consumenten stonden voor de opening voor de deur te wachten. Den Haag, Eindhoven en Nijmegen kijken vanwege dit 'Primark-effect' op de economie, retailsector en werkgelegenheid reikhalzend uit naar ‘hun’ eerste Primark winkels, die dit jaar open moeten gaan. Primark liet eerder al weten nog volop potentie te zien in Nederland.
ik ben vandaag naar Rotterdam geweest en nergens te vindenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 11:42 schreef Negentiendertig het volgende:
[..]
In Zaandam hebben ze hem nog. Net zien hangen
en Groningen, Assen of Leeuwarden...quote:
Eind juni zouden bouwvakkers hebben gezegd.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 05:56 schreef Spees_Eend het volgende:
De 'Primark opent binnenkort' affiche is nu wel erg huge in eindhoven. Kan niet heel lang meer duren lijkt me.
Ik heb het ook maar van een gillendewijven blog hoor.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 09:04 schreef Spees_Eend het volgende:
Oh dan hebben ze wel een erg ruime definitie van bijna
Goeie! We zullen ze hebben!quote:Op zaterdag 2 februari 2013 10:22 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik heb het ook maar van een gillendewijven blog hoor.
http://www.frizzling.nl/fashion/brands/opening-primark-eindhoven/
Wel erg bijzonder van Primark om zo stil erover te blijven.
Misschien moeten we een terugboycot doen, en de 1e 6 maanden de winkel niet bezoeken
Ze schieten nu als paddestoelen uit de grond, dus dat zal vast niet al te lang duren.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 09:47 schreef Wildervankstertje het volgende:
Wordt tijd dat er Primark in Groningen komt. Ze zitten nu allemaal veel te ver weg. De dichtstbijzijnde zit in Bremen.
Goh... das best duidelijkquote:
Het klinkt een beetje vaag allemaal (kennis, ierse neef) maar ik hoop zo dat het waar is! De bijenkorf is afgetakeld sinds het eruit gooien van de Chill Out. Stomme amerikanen.quote:Op maandag 25 februari 2013 19:27 schreef Wildervankstertje het volgende:
Kennis van mij heeft een Ierse neef die als architect voor Primark werkt. Die wist hem te vertellen dat de Bijenkorf in Groningen weg gaat en er een Primark in komt. Is nog niet officieel naar buiten gebracht dat nieuws maar schijnt snel te gebeuren.
Die verhalen gingen ook een tijd over Enschede. Maar nooit wat over gehoord.quote:Op maandag 25 februari 2013 20:08 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Het klinkt een beetje vaag allemaal (kennis, ierse neef) maar ik hoop zo dat het waar is! De bijenkorf is afgetakeld sinds het eruit gooien van de Chill Out. Stomme amerikanen.
http://www.retailactueel.(...)f-wijzigt-strategie/quote:Op maandag 25 februari 2013 20:12 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Die verhalen gingen ook een tijd over Enschede. Maar nooit wat over gehoord.
Een artikel uit de zomer waarin wordt gesproken over het sluiten van een 5-tal vestigingen in het najaar... Enschede is iig nog open.quote:Op maandag 25 februari 2013 20:13 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
http://www.retailactueel.(...)f-wijzigt-strategie/
Nouja het is iets...
:p ik doe oogkleppen op en hoop gewoon heel hard op een primark in Groningen.. Het zit nu allemaal teveel in dezelfde hoek...quote:Op maandag 25 februari 2013 20:15 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Een artikel uit de zomer waarin wordt gesproken over het sluiten van een 5-tal vestigingen in het najaar... Enschede is iig nog open.
Hahaha (Y)quote:Op maandag 25 februari 2013 20:24 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
:p ik doe oogkleppen op en hoop gewoon heel hard op een primark in Groningen.. Het zit nu allemaal teveel in dezelfde hoek...
Er hangt nu een megaposter aan de "Stationskant" zag ik gisteren. Of hing die er al?quote:Op maandag 25 februari 2013 20:29 schreef Spees_Eend het volgende:
Ik ben erg benieuwd hoe rekbaar het begrip "binnenkort" in Eindhoven is.
Hoop ook dat het zo is. Maar als het zo is hoop ik niet dat die man z'n baan kwijtraakt. Zulke dingen naar buiten brengen mag toch niet?quote:Op maandag 25 februari 2013 20:08 schreef YskaFredriksson het volgende:
Het klinkt een beetje vaag allemaal (kennis, ierse neef) maar ik hoop zo dat het waar is! De bijenkorf is afgetakeld sinds het eruit gooien van de Chill Out. Stomme amerikanen.
Ja, die hangt er nu een paar weken..quote:Op maandag 25 februari 2013 20:48 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Er hangt nu een megaposter aan de "Stationskant" zag ik gisteren. Of hing die er al?
Die in Groningen gaat sowieso wel dicht, ken iemand die er werkt en die vertelde het. Maar ze wist me niet te vertellen wat ervoor in de plaats komt. Zal ze ook wel niet mogen vertellen denk ik. Maar dat Bijenkorf weg gaat maakt niks uit, toch veel te duur.quote:Op maandag 25 februari 2013 20:15 schreef Bartjebart het volgende:
Een artikel uit de zomer waarin wordt gesproken over het sluiten van een 5-tal vestigingen in het najaar... Enschede is iig nog open.
Oh okee, dan was ik voor niks capriolen aan het uithalen om een foto te maken die uiteindelijk mislukt was.quote:Op maandag 25 februari 2013 20:55 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Ja, die hangt er nu een paar weken..
En ze verkopen er geen nespresso. De reden waarom ik in Amsterdam wel in de Bijenkorf kom.quote:Op maandag 25 februari 2013 20:55 schreef Wildervankstertje het volgende:
[..]
Die in Groningen gaat sowieso wel dicht, ken iemand die er werkt en die vertelde het. Maar ze wist me niet te vertellen wat ervoor in de plaats komt. Zal ze ook wel niet mogen vertellen denk ik. Maar dat Bijenkorf weg gaat maakt niks uit, toch veel te duur.
Nespressoquote:Op maandag 25 februari 2013 22:02 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
En ze verkopen er geen nespresso. De reden waarom ik in Amsterdam wel in de Bijenkorf kom.
Ik mis die echtquote:Op maandag 25 februari 2013 20:08 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
De Engelsen, Selfridges heeft de Bijenkorf overgenomen. En volgens mij was Chill Out voor de overname al weg. Ik vond het ook wel een leuke afdeling, wel wat duur.quote:Op maandag 25 februari 2013 20:08 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Bijenkorf is sinds zomer 2010 met Chill Out gestopt, zij meenden dat de Chill Out-spullen steeds meer in de rest van de winkel lagen en Chill Out dus eigenlijk overbodig werd. Nonsensquote:Op dinsdag 26 februari 2013 10:56 schreef Mylene het volgende:
[..]
De Engelsen, Selfridges heeft de Bijenkorf overgenomen. En volgens mij was Chill Out voor de overname al weg. Ik vond het ook wel een leuke afdeling, wel wat duur.
Dat Maastricht zou sluiten lijkt mij wel heel sterk. Heb er twee jaar geleden gewerkt en na Amsterdam was het een van de beste filialen qua omzetquote:Op maandag 25 februari 2013 20:13 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
http://www.retailactueel.(...)f-wijzigt-strategie/
Nouja het is iets...
Dat laatste lijkt me echt sterk, nadat ze weken geleden al zo'n schreeuwerig bord hebben opgehangen. Ik vond mei al zo lang als ze zelf over 'binnenkort' spreken.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:21 schreef Fuzzer het volgende:
Ik hoor steeds meer verhalen over Primark Eindhoven. Bouwvakkers zouden juni/juli gezegd hebben, maar hoor ook vaak december, begin 2014 pas.
Ik willem nuuuuuuuu
Ik hoop dat je gelijk hebt. Het begint er wel steeds meer op te lijken, met die spannende muren eromheenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:27 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Dat laatste lijkt me echt sterk, nadat ze weken geleden al zo'n schreeuwerig bord hebben opgehangen. Ik vond mei al zo lang als ze zelf over 'binnenkort' spreken.
Nou volgens mij op sommige locaties wel eerder.. inderdaad die gekke gadgets e.d. Gelukkig hebben we etsy nogquote:Op dinsdag 26 februari 2013 11:05 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Bijenkorf is sinds zomer 2010 met Chill Out gestopt, zij meenden dat de Chill Out-spullen steeds meer in de rest van de winkel lagen en Chill Out dus eigenlijk overbodig werd. Nonsens.
Chill Out? Was een afdeling met goedkope artikelen? Wat ik me herinner is dat sinds de opening van de Bijenkorf in Groningen alles al heel duur is.quote:Op maandag 25 februari 2013 20:08 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Nouja het was niet perse heel goedkoop maar ze hadden wel leuke dingen. En hun eigen merk was goed betaalbaar.. Niet alles hoeft perse spot goedkoop te zijn, originaliteit vind ik ook leuk...quote:Op woensdag 27 februari 2013 09:11 schreef Wildervankstertje het volgende:
[..]
Chill Out? Was een afdeling met goedkope artikelen? Wat ik me herinner is dat sinds de opening van de Bijenkorf in Groningen alles al heel duur is.
Kan me ook nog herinneren dat er voorheen een Peek en Cloppenburg in het pand zat.
Primark.nl doet het hier gewoonquote:Op zaterdag 2 maart 2013 19:49 schreef Wildervankstertje het volgende:
Leuke online shop van Primark, die site doet het niet eens
www.primarkonlineshop.nl schijnt hun online shop te zijn.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 19:51 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Primark.nl doet het hier gewoon
En Primark heeft toch nog helemaal geen online shop?
Daar trap je echt in?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 19:54 schreef Wildervankstertje het volgende:
[..]
www.primarkonlineshop.nl schijnt hun online shop te zijn.
Kreeg die link van een kennis die beweerde er wat besteld te hebben. Maar blijkbaar klopt dat dus niet.quote:
Eh nee... Ik denk dat je sowieso via primark.nl doorgestuurd zou moeten kunnen worden wanneer ze daar een apart internetdomein voor willen gaan gebruiken. Dit lijkt op een fanpage.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 19:58 schreef Wildervankstertje het volgende:
[..]
Kreeg die link van een kennis die beweerde er wat besteld te hebben. Maar blijkbaar klopt dat dus niet.
Had jij geen kaartje in je tas dat je thuis ook geen foto's mag maken van producten dan?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 20:29 schreef Skaai het volgende:
Beveiliger komt eraan gesjeesd en vertelde mij dat het verboden is foto's te maken van de producten..
Ja maar ik vond het weer too much om te zeggen 'en als ik die brillen nu koop, in de winkel op mijn neus zet, fotografeer, en bij de klantenservice weer terugbreng?'. Na die vorige actie was ik er wel klaar meequote:Op zaterdag 2 maart 2013 20:36 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Had jij geen kaartje in je tas dat je thuis ook geen foto's mag maken van producten dan?
Wat een ontzettende faalactie zeg
Nee dat snap ikquote:Op zaterdag 2 maart 2013 20:39 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ja maar ik vond het weer too much om te zeggen 'en als ik die brillen nu koop, in de winkel op mijn neus zet, fotografeer, en bij de klantenservice weer terugbreng?'. Na die vorige actie was ik er wel klaar mee. Ik win er niks mee
Ik heb het ook maar bij 1 van de 2. De steken (machinaal gebreid neem ik aan) gaan gewoon los.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 20:35 schreef Skaai het volgende:
Er is nog nooit een gat in mijn shirtje gevallen.
Ik werk zelf in de beveiliging en schaamde me een beetjequote:Op zaterdag 2 maart 2013 20:41 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nee dat snap ik
Dat ze geen foto's gemaakt willen hebben van instore-communicatie, maar dit soort dingen kun je echt never nooit voorkomen. Wat had die meneer-de-bewaker nou echt willen bereiken?
Alsof iemand hem serieus neemt...
Ik was laatst ook in Almere, wat een stelletje boeven hier in Nederlandquote:Op zaterdag 2 maart 2013 20:29 schreef Skaai het volgende:
Ik was afgelopen woensdag in de Primark in Almere, had wat volk meegenomen om daar hun slag te slaan. Bepakt en bezakt op weg naar buiten passeerden we wat kekke zonnebrillen. Dus wij alledrie een bril op, en foto maken he! Beveiliger komt eraan gesjeesd en vertelde mij dat het verboden is foto's te maken van de producten.. Ik moest lachen en huilen tegelijk want dat kan je nergens terugvinden in de mini policy bij de voordeur. Whateverrrr, wat hij wil.
Nouja om een lang verhaal kort te maken: 2 shirtjes en 3 zonnebrillen (niet die van de foto hoor) rijker en ik ben weer gelukkig
.
Oh en 3 weken geleden met mijn moessie ook wat gescoord. We hadden allebei leuke gekleurde chino's in onze handen, afgeprijsd naar 9 euro! Dus wij nog wat rondscharrelen, komen we nog een rek tegen met die broeken! Maar wat stom, daar waren ze 13 euro. Dus ik vragen aan het personeel, zeggen ze doodleuk 'ja mevrouw u moet gewoon 13 euro betalen' dus ik van 'maar er staat 9 euro op' dus hij weer 'ja en als ik straks bij de kassa gaat afrekenen en hij scant niet goed bellen ze mij en dan geef ik door dat het 13 euro is'. Dus ik: Wat ontzettend flauw, dat ben ik van de Primark Engeland niet gewend.
En toen bedacht ik me dat ik geen discussie moet gaan voeren om 4 euro voor een broek van 13 euro en toen heb ik 'm lekker in het rek teruggehangen om vervolgens te bekijken hoe het personeel met een dikke Edding naar mijn broek rende om van die 9 een 13 te maken![]()
![]()
Ik woon in Groningen en hoorde vanmiddag bij de kapper (quote:Op maandag 25 februari 2013 19:27 schreef Wildervankstertje het volgende:
Kennis van mij heeft een Ierse neef die als architect voor Primark werkt. Die wist hem te vertellen dat de Bijenkorf in Groningen weg gaat en er een Primark in komt. Is nog niet officieel naar buiten gebracht dat nieuws maar schijnt snel te gebeuren.
Dan is daar toch ook sprake van oneerlijke concurrentie? De binnenstad van Assen heeft filialen van dezelfde modeketens als die ook in Groningen zitten.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:52 schreef Lauren. het volgende:
[..]
Ik woon in Groningen en hoorde vanmiddag bij de kapper () dat de primark niet op de plek van de bijenkorf mag komen ivm oneerlijke concurentie en dat er wssn een in Assen komt
Zou mooi zijn!
Bremen heeft een grote afdeling met herenkleding. Kom er zelf regelmatig met een goede vriend en die komt er met tassen vol de winkel uit altijdquote:Op zondag 3 maart 2013 15:55 schreef Riot- het volgende:
Iemand enig idee welke Primark de grootste mannenafdeling heeft?
Zonder te vragen naar Rotterdam geweest, nondeju wat een teleurstelling.
Ik woon er praktisch om de hoek, maar ik ga alleen:quote:Op zondag 3 maart 2013 15:55 schreef Riot- het volgende:
Iemand enig idee welke Primark de grootste mannenafdeling heeft?
Zonder te vragen naar Rotterdam geweest, nondeju wat een teleurstelling.
Uitkeringen worden niet bij iedereen op dezelfde dag gestort (ww/zw niet, bijstand wel), dus dan zou 't er altijd druk moeten zijn. Maar ben nog nooit bij het filiaal in Rotterdam geweest, misschien toch eens kijken. Zit die in het centrum of ergens in een overdekt winkelcentrum? Centrum Rotterdam vind ik namelijk niet zo mooi om te winkelen en om alleen voor Primark erheen te gaan is niet echt de moeite.quote:Op zondag 3 maart 2013 17:26 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Als de kinderbijslagen, uitkeringen, lonen etc weer zijn gestort moet je de zaak mijden
Zit in WC alexandrium, best een groot wc.... Vind het er altijd wel gezellig....quote:Op zondag 3 maart 2013 17:44 schreef Wildervankstertje het volgende:
[..]
Uitkeringen worden niet bij iedereen op dezelfde dag gestort (ww/zw niet, bijstand wel), dus dan zou 't er altijd druk moeten zijn. Maar ben nog nooit bij het filiaal in Rotterdam geweest, misschien toch eens kijken. Zit die in het centrum of ergens in een overdekt winkelcentrum? Centrum Rotterdam vind ik namelijk niet zo mooi om te winkelen en om alleen voor Primark erheen te gaan is niet echt de moeite.
Oke, toch maar eens een kijkje nemen als ik weer eens in de buurt ben. Voorheen kon ik geen kleding kopen bij Primark omdat alles me te klein was. Maar nu na mijn maagverkleining gaat er gewoon een wereld voor me openquote:Op zondag 3 maart 2013 17:58 schreef soapie het volgende:
[..]
Zit in WC alexandrium, best een groot wc.... Vind het er altijd wel gezellig....
Wat soapie zegt.. Het zit bij een groot winkelcentrum vast!quote:Op zondag 3 maart 2013 17:44 schreef Wildervankstertje het volgende:
[..]
Uitkeringen worden niet bij iedereen op dezelfde dag gestort (ww/zw niet, bijstand wel), dus dan zou 't er altijd druk moeten zijn. Maar ben nog nooit bij het filiaal in Rotterdam geweest, misschien toch eens kijken. Zit die in het centrum of ergens in een overdekt winkelcentrum? Centrum Rotterdam vind ik namelijk niet zo mooi om te winkelen en om alleen voor Primark erheen te gaan is niet echt de moeite.
Dan hou ik het maar bij Bremen, wel druk maar genoeg paskamers.quote:Op zondag 3 maart 2013 20:27 schreef Rijstebuiltje het volgende:
[..]
Wat soapie zegt.. Het zit bij een groot winkelcentrum vast!
Ik bespaar je de moeite.. als je alleen voor de Primark zal komen, is dat vast een teleurstelling!
Tis vaak stervensdruk en rommelig.. Zacht uitgedrukt!
Gelukkig is het de keren dat ik er ben best ordelijk
Afgelopen vrijdag vond ik het prima te doen tov Rotterdam.quote:Op maandag 4 maart 2013 09:02 schreef Miam het volgende:
Ik ga woensdagochtend voor het eerst naar de Primark in Almere,
Is het een beetje te doen qua drukte op zo'n doordeweekse dag?
Ik ga dit weekend ff naar het filiaal in Bremen. Weet nu wat ik er wel en niet kan kopen. De truitjes die 6 euro per stuk kosten en de vestjes van dezelfde soort stof koop ik niet weer. Ben toe aan nieuwe broeken.quote:
Oh, Bremen!quote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:42 schreef Wildervankstertje het volgende:
[..]
Ik ga dit weekend ff naar het filiaal in Bremen. Weet nu wat ik er wel en niet kan kopen. De truitjes die 6 euro per stuk kosten en de vestjes van dezelfde soort stof koop ik niet weer. Ben toe aan nieuwe broeken.
Wel jammer dat ze op de afdeling badmode niet veel keus hebben voor dames. Bijna alleen maar bikini's.
Kan wel kloppen, het zijn nu nog allemaal losse gevels.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 22:28 schreef megamandy het volgende:
Volgens mij hadden ze de buitenmuren van het pand op de begane grond eruit gehaald in Eindhoven.
Klopt, zag ik ook. Zal idd nog wel even duren dan.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 22:28 schreef megamandy het volgende:
Volgens mij hadden ze de buitenmuren van het pand op de begane grond eruit gehaald in Eindhoven.
Ok, fijn om te weten!quote:Op vrijdag 8 maart 2013 18:00 schreef Mula het volgende:
Bremen is echt de fijnste primark!
Ik ben vandaag in almere geweest. Ze hebben echt leuke blouses op het moment!
Qua drukte is Bremen beter te doen dan Almere, Hoofddorp en Zaandam (Rotterdam weet ik niet, nog niet geweest). De rijen bij de pashokjes zijn meestal ook veel minder lang. En het assortiment is uitgebreider. Parkeren is gratis, ook altijd fijn.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 14:07 schreef Miam het volgende:
Ok, fijn om te weten!
Is het qua drukte te doen in Bremen?
Zou graag nog een keer deze stad willen bezoeken, vond het daar geweldig met kerst
Blouses zijn er in overvloed ja!
En leuke pyjama's daar in almere!oelala
Alleen maar voordelen dusquote:Op zaterdag 9 maart 2013 14:37 schreef Wildervankstertje het volgende:
[..]
Qua drukte is Bremen beter te doen dan Almere, Hoofddorp en Zaandam (Rotterdam weet ik niet, nog niet geweest). De rijen bij de pashokjes zijn meestal ook veel minder lang. En het assortiment is uitgebreider. Parkeren is gratis, ook altijd fijn.
Zou kunnen idd. Daarnaast is er natuurlijk ook een verschil tussen gaan zitten in de hoofdwinkelstraat van Groningen of buiten het centrum van Assen..quote:Op zondag 3 maart 2013 11:03 schreef Spees_Eend het volgende:
Kan dat misschien aan de politiek liggen? Andere gemeenteraad dan in Groningen?
Nou he? Dat heb ik ook bij de H&M. In dat licht zie je ook elk pukkeltje, bobbeltje en rolletje. Voor mij totaal niet aanmoedigend om me lens te shoppen. Gelukkig voor alle anderen welquote:Op zondag 17 maart 2013 12:22 schreef arachide. het volgende:
Gister bij primark in almere geweest. Jezus wat een waardeloze paskamer.
Heb mezelf ook nog nooit zo lelijk gevoeld door het licht daarbinnen
De paskamers in de h&m inderdaad. Altijd feest.quote:Op zondag 17 maart 2013 21:22 schreef Skaai het volgende:
[..]
Nou he? Dat heb ik ook bij de H&M. In dat licht zie je ook elk pukkeltje, bobbeltje en rolletje. Voor mij totaal niet aanmoedigend om me lens te shoppen. Gelukkig voor alle anderen wel
Ik stond diezelfde dag in een h&m met paskamers met zacht licht. Ideaalquote:Op zondag 17 maart 2013 21:22 schreef Skaai het volgende:
[..]
Nou he? Dat heb ik ook bij de H&M. In dat licht zie je ook elk pukkeltje, bobbeltje en rolletje. Voor mij totaal niet aanmoedigend om me lens te shoppen. Gelukkig voor alle anderen wel
Hmm, er wordt natuurlijk wel minder in teruggezet dan er stond: veel meer open ruimte e.d.. Dus het is vooral de gevel denk ik. Ik vind gewoon dat 'ie met een maand of 2 wel klaar is!quote:Op maandag 18 maart 2013 09:57 schreef SEMTEX het volgende:
in Eindhoven hebben ze het voormalige America Today-pand volledig gesloopt; er is dus nu gewoon een gat waar die winkel ooit was. Vermoed dat ze de nieuwe Primark-winkel 'from scratch' gaan opbouwen. Dat duurt dus nog wel ff
Ik heb dankzij die paskamers anders wel twee witte zonnebank strepen onder mn bil ontdekt toen ik voorover boog om een broek uit te doenquote:Op zondag 17 maart 2013 21:53 schreef Hitori het volgende:
[..]
De paskamers in de h&m inderdaad. Altijd feest.
Met zo'n lcd schermpje? Want zag net wel gekleurde horloges met lcd schermpje hangen.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 07:28 schreef Bartjebart het volgende:
Hebben ze die goedkope gekleurde horloges weer?
Vorig jaar waren ze 5.- of zo en in het wit, zwart, groen, roze, etc...
Nee gewoon analoog. Een kopie van de ICE watchquote:Op vrijdag 22 maart 2013 12:52 schreef RichardHammond het volgende:
[..]
Met zo'n lcd schermpje? Want zag net wel gekleurde horloges met lcd schermpje hangen.
Luik, Bristol.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 15:19 schreef Cuppiecake het volgende:
Ik wil binnen kort met 3 vriendinnen naar de Primark. Welke is de beste?
Lol, voor dat geld heb je ook een degelijke zonnebril waarschijnlijk.quote:Op donderdag 21 maart 2013 23:57 schreef Myraela het volgende:
Waarom zie ik op een ander forum altijd toffe aankomen van mensen bij de Primark. En als ik zelf ga kom ik met bijna niets thuis.
Wel een toffe trui met "Dork" erop.Voor mannen eigenlijk, maar ik wilde hem toch hebben.
En vind dat met sweaters stiekem wel tof.
En weer een hoop zonnebrillen. Telkens hetzelfde model, maar altijd weer nieuwe kleurtjes.Heb er nu 12 ofzo.
Juli is gezegd. Dacht ik.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 16:18 schreef Kimberliedje het volgende:
Het is hier vast al eens gemeld maar wanneer gaat het filiaal in Eindhoven nou precies open? Ze zijn al een aantal weken druk aan het klussen als ik voorbij kom maar echt veel wijzer word je daar ook niet van..
Ik zou gewoon naar de Primark gaan die het dichste bij jou in de buurt is! Ik vind dat het qua grootte/inhoud allemaal weinig uitmakenquote:Op dinsdag 26 maart 2013 15:19 schreef Cuppiecake het volgende:
Ik wil binnen kort met 3 vriendinnen naar de Primark. Welke is de beste?
In dat geval vind ik dat meneer of mevrouw Primark het woord 'binnenkort' nog eens moet opzoeken in de VanDale.quote:
Ik heb niet echt de indruk dat er hard wordt gewerkt daar...quote:Op dinsdag 26 maart 2013 16:18 schreef Kimberliedje het volgende:
Het is hier vast al eens gemeld maar wanneer gaat het filiaal in Eindhoven nou precies open? Ze zijn al een aantal weken druk aan het klussen als ik voorbij kom maar echt veel wijzer word je daar ook niet van..
Nee ik ook niet, tenminste ik zie weinig verandering.. Word ook pas sinds een paar weken aan gewerkt terwijl alle opgekochte ruimtes van het pand al veel langer leeg staan...quote:Op dinsdag 26 maart 2013 18:58 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik heb niet echt de indruk dat er hard wordt gewerkt daar...
Rotterdam in ieder geval.quote:Op maandag 6 mei 2013 20:11 schreef Kimberliedje het volgende:
Welke Primarks zijn vanaf treinstations makkelijk te bereiken?
Almere zit tegenover het station. Zaandam zit er ook zowat tegenaan.quote:Op maandag 6 mei 2013 20:11 schreef Kimberliedje het volgende:
Hetzelfde als hierquote:Op dinsdag 2 april 2013 22:19 schreef o.us2.0 het volgende:
Is de Primark in London van hetzelfde prijsniveau of duurder/goedkoper dan hier?
Straks Eindhoven als 'ie open is. Ligt er zowat tegenover.quote:Op maandag 6 mei 2013 20:11 schreef Kimberliedje het volgende:
Dat weet ik dan weer wel. Kom er praktisch elke dag voorbijquote:Op dinsdag 7 mei 2013 08:32 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Straks Eindhoven als 'ie open is. Ligt er zowat tegenover.
Met hun definitie van "binnenkort" zullen die met kerst 2018 wel hun openingsfeest houden.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 08:32 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Straks Eindhoven als 'ie open is. Ligt er zowat tegenover.
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 08:39 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Met hun definitie van "binnenkort" zullen die met kerst 2018 wel hun openingsfeest houden.
Volgensmij elke Primark behalve Hoofddorp, daarvoor moet je nog met de bus.quote:Op maandag 6 mei 2013 20:11 schreef Kimberliedje het volgende:
bronquote:'Primark naar Damrak Amsterdam'
De Ierse modeketen Primark gaat een pand delen met C&A aan het Amsterdamse Damrak. Dat schrijft RetailActueel. Ook de ondernemersvereniging Damrak-Beursplein schrijft in een nieuwsbrief over de komst van de budgetketen naar Amsterdam.
In het bouwwerk waar nu C&A is gevestigd gaat volgens de ondernemersvereniging een ingrijpende verbouwing plaatsvinden. Het huidige pand gaat verdwijnen en wordt opnieuw gebouwd.
In het nieuwe pand zal C&A terugkeren. Een groot deel zal echter in beslag worden genomen door de winkelketen Primark, schrijft de vereniging. Volgens Retailacuteel gaat het om een winkelruimte van 20.000 vierkante meter, voor beide bedrijven, verdeeld over zes verdiepingen.
Vastgoedvermogensbeheerder Bouwinvest en projectontwikkelaar Top Vastgoed schrijven dat de bouwwerkzaamheden aan de Nieuwendijk in oktober zullen starten. Het Damrak wordt vanaf begin 2014 onder handen genomen. De bouwtijd is vermoedelijk anderhalf jaar. Wanneer Primark precies de deuren gaat openen is nog niet bekend. De winkelketen zelf was niet bereikbaar voor commentaar.
O.M.G!quote:
Ja dat is echt heel ergquote:Op dinsdag 7 mei 2013 08:39 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Met hun definitie van "binnenkort" zullen die met kerst 2018 wel hun openingsfeest houden.
Dat zijn tokkiegeruchten, niks van geloven. Het is wel zo dat elke Jannie of Angela graag een Primark in haar eigen stad wil hebben en dan krijg je bij elk groot, leeg pand domme geruchten.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:52 schreef Lauren. het volgende:
[..]
Ik woon in Groningen en hoorde vanmiddag bij de kapper () dat de primark niet op de plek van de bijenkorf mag komen ivm oneerlijke concurentie en dat er wssn een in Assen komt
Zou mooi zijn!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |