bronquote:Primark Almere opent in december
De grootste Primark van Nederland opent medio december de deuren in Almere. Het gaat om een vierduizend vierkante meter grote winkel.
Primark meldt op de eigen website dat het bedrijf op zoek is naar medewerkers voor de nieuwe vestiging. De modeketen zoekt verkoopmedewerkers en supervisors.
Tot nu toe is de winkel in Zaandam het grootste Primark-filiaal in Nederland. De winkel, die eind vorig jaar opende, is zo'n drieduizend vierkante meter groot. In Eindhoven moet echter een nog grotere winkel komen. Het bedrijf heeft een winkelpand van 7350 vierkante meter aangeschaft aan de Vestdijk 2 / Hermanus Boextraat 1. Het hoekpand is recht tegenover het NS Station. Wanneer de Eindhovense winkel open gaat is nog niet bekend.
Volgens de Twentsche courant Tubantia aast Primark ook op een plek aan het H.J. van Heekplein in Enschede. In het pand is nu een vestiging van de Bijenkorf. Een woordvoerder van de Bijenkorf heeft aan de krant laten weten dat de warenhuisketen niet zal veranderen in een filiaal van Primark.
Hmm de Bijenkorf ik wel onderdeel van Selfridge Group, en die heeft weer dezelfde CEO als ASF Waar Primark dan weer bij hoortquote:
Ik kan niet wachten om niet meer maar de hell te moetenquote:Op dinsdag 25 september 2012 17:20 schreef littledrummergirl het volgende:
mooi, al die nieuwe filialen, hopelijk wordt het dan een tikje minder druk in alexander ( as if)
ik vind m ook vreselijk, maar voor cheap ondergoed, tassen en wegwerpshirtjes issie wel handig. die rijenquote:Op dinsdag 25 september 2012 17:24 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten om niet meer maar de hell te moeten![]()
Zoals ik al in het vorige topic zei...eerst zien dan geloven. Er zijn na de berichten van juli helemaal geen berichten meer hierover verschenen...quote:Op dinsdag 25 september 2012 18:24 schreef megamandy het volgende:
Ben ook nog steeds verbaast ovet de locatie in Eindhoven. Zo in het centrum.
Dat komt op zich wel vaker voor. In Londen bijvoorbeeld zit de eerste vestiging die ze daar hadden ook aan een hele grote winkelstraat. In Berlijn ligt die dan weer een eindje uit het centrumquote:Op dinsdag 25 september 2012 18:24 schreef megamandy het volgende:
Ben ook nog steeds verbaast ovet de locatie in Eindhoven. Zo in het centrum.
Ik heb wel min of meer een bevestiging gehad van een personeelslid van de America Today, die nu weg is. Maar goed, is natuurlijk ook niet zeker dat zij het 100% zeker weet.quote:Op dinsdag 25 september 2012 18:40 schreef amaranta het volgende:
[..]
Zoals ik al in het vorige topic zei...eerst zien dan geloven. Er zijn na de berichten van juli helemaal geen berichten meer hierover verschenen...
Dat vind ik (ik dus, mijn mening) allemaal van die vage bronnen....ja we hebben gehoord dat...quote:Op dinsdag 25 september 2012 18:47 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Ik heb wel min of meer een bevestiging gehad van een personeelslid van de America Today, die nu weg is. Maar goed, is natuurlijk ook niet zeker dat zij het 100% zeker weet.
Hierboven staat het anders ook weer genoemd.quote:Op dinsdag 25 september 2012 18:54 schreef amaranta het volgende:
[..]
Dat vind ik (ik dus, mijn mening) allemaal van die vage bronnen....ja we hebben gehoord dat...
Die medewerker zegt natuurlijk ook alleen wat ze van horen zeggen heeft. En dat primark er zou komen is vooralsnog ook gewoon een gerucht dat door de vastgoedhandelaar de wereld in is geholpen.
De woordvoerder van America Today bevestigt het... tja.... Ik blijf het zo vaag vinden.
Neemt niet weg dat ik graag wil dat er een primark in Eindhoven komt...
Heb het even opgezocht waar hij in Berlijn ligt, vind ik toch niet echt buiten het centrumquote:Op dinsdag 25 september 2012 18:41 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Dat komt op zich wel vaker voor. In Londen bijvoorbeeld zit de eerste vestiging die ze daar hadden ook aan een hele grote winkelstraat. In Berlijn ligt die dan weer een eindje uit het centrum
Dat ze niet weten wanneer het pand open gaat.quote:Op dinsdag 25 september 2012 19:04 schreef megamandy het volgende:
[..]
Hierboven staat het anders ook weer genoemd.
[..]
Heb het even opgezocht waar hij in Berlijn ligt, vind ik toch niet echt buiten het centrumBerlijn heeft namelijk niet echt 1 centrum en hij ligt toch op een plek waar je makkelijk heen kan wandelen.
Ja daar komt een tweede mini blob en daar komt de American Today in. Heb niet heel goed op het andere pand gelet maar zag wel dat er planken voor de ramen aan de kant van de Vestdijk waren vastgemaakt.quote:Op dinsdag 25 september 2012 19:07 schreef amaranta het volgende:
[..]
Dat ze niet weten wanneer het pand open gaat.
Het is toch raar, dat er helemaal niks, niks over bekend is? Ik vind dat echt vaag.
Als keten maak je juist toch zoiets bekend? Of hang je het op het pand...hier komt...
Volgens mij gebeurt dat wel vaker hoor. Ook toen er in Best bijvoorbeeld een Decathlon kwam. Of de McDonalds in Geldrop bijvoorbeeld.
Nouja, ik bedoel het niet aanvallend hoor, ik vind het gewoon een bizarre gang van zaken.
Sowieso gebeurt er volgens mij niks aan dat pand op het moment. Ze zijn bezig met iets recht ervoor, een soort van 2de blob ofzo.
Ik zal morgen eens kijken als ik het niet vergeet. Werk er vlakbij.quote:Op dinsdag 25 september 2012 19:08 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja daar komt een tweede mini blob en daar komt de American Today in. Heb niet heel goed op het andere pand gelet maar zag wel dat er planken voor de ramen aan de kant van de Vestdijk waren vastgemaakt.
Nou ja... Hij ligt op ruim een uur lopen vanaf bijvoorbeeld de Kurfurstendamm/station Berlin Zoo...quote:Op dinsdag 25 september 2012 19:04 schreef megamandy het volgende:
[..]
Hierboven staat het anders ook weer genoemd.
[..]
Heb het even opgezocht waar hij in Berlijn ligt, vind ik toch niet echt buiten het centrumBerlijn heeft namelijk niet echt 1 centrum en hij ligt toch op een plek waar je makkelijk heen kan wandelen.
op een paar planken op de ramen na is er volgensmij nog vrij weinig gebeurdquote:Op dinsdag 25 september 2012 19:15 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik zal morgen eens kijken als ik het niet vergeet. Werk er vlakbij.
Wisselt heel sterk. Sommige shirtjes zijn na 1 keer wassen al kapot of gerafeld, andere dingen gaan veel langer mee. Maar over het algemeen geldt dat voor een dubbeltje op de eerste rang zitten ook bij Primark niet opgaatquote:Op woensdag 31 oktober 2012 09:29 schreef Pomegranate123 het volgende:
Hoe vinden jullie de kwaliteit bij Primark?
Ze zijn wel constant aan het werk volgens mij, er zal binnen wel een hoop verbouwd moeten worden. De andere mega Primarks hebben veel roltrappen, dat zal hier ook wel gebouwd moeten worden. Gek genoeg is er nog steeds geen officieel bericht uitgegaan, maar goed dat is dus blijkbaar Primarkbeleid.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 10:16 schreef electronique het volgende:
[..]
op een paar planken op de ramen na is er volgensmij nog vrij weinig gebeurd![]()
vraag me ook af hoe ze dat gaan doen, want het zou dan de america today, de BCC en dat kleine winkeltje bij elkaar moeten worden. Moet dan nog een hoop aan verbouwd worden
Ik ben er toevallig vorige week (pas) opzettelijk langsgefietst, en idd niks te zien.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 10:16 schreef electronique het volgende:
[..]
op een paar planken op de ramen na is er volgensmij nog vrij weinig gebeurd![]()
vraag me ook af hoe ze dat gaan doen, want het zou dan de america today, de BCC en dat kleine winkeltje bij elkaar moeten worden. Moet dan nog een hoop aan verbouwd worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |