abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_117237922

Primark

quote:
Primark Almere opent in december

De grootste Primark van Nederland opent medio december de deuren in Almere. Het gaat om een vierduizend vierkante meter grote winkel.

Primark meldt op de eigen website dat het bedrijf op zoek is naar medewerkers voor de nieuwe vestiging. De modeketen zoekt verkoopmedewerkers en supervisors.

Tot nu toe is de winkel in Zaandam het grootste Primark-filiaal in Nederland. De winkel, die eind vorig jaar opende, is zo'n drieduizend vierkante meter groot. In Eindhoven moet echter een nog grotere winkel komen. Het bedrijf heeft een winkelpand van 7350 vierkante meter aangeschaft aan de Vestdijk 2 / Hermanus Boextraat 1. Het hoekpand is recht tegenover het NS Station. Wanneer de Eindhovense winkel open gaat is nog niet bekend.

Volgens de Twentsche courant Tubantia aast Primark ook op een plek aan het H.J. van Heekplein in Enschede. In het pand is nu een vestiging van de Bijenkorf. Een woordvoerder van de Bijenkorf heeft aan de krant laten weten dat de warenhuisketen niet zal veranderen in een filiaal van Primark.
bron
pi_117238333
Dan opent het station hierzo ook die in 15 minuten voor de Primark stopt, is wel handig, kan ik gelijk ff een paar vesten halen.
  dinsdag 25 september 2012 @ 17:09:23 #3
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_117238899
quote:
Hmm de Bijenkorf ik wel onderdeel van Selfridge Group, en die heeft weer dezelfde CEO als ASF Waar Primark dan weer bij hoort :P

Maar het lijkt mij eigenlijk niet dat De Bijenkorf ruimte zal inleveren.
吴 曼 迪
pi_117239389
mooi, al die nieuwe filialen, hopelijk wordt het dan een tikje minder druk in alexander ( as if :') )
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_117239566
quote:
99s.gif Op dinsdag 25 september 2012 17:20 schreef littledrummergirl het volgende:
mooi, al die nieuwe filialen, hopelijk wordt het dan een tikje minder druk in alexander ( as if :') )
Ik kan niet wachten om niet meer maar de hell te moeten :D :P
pi_117240270
quote:
7s.gif Op dinsdag 25 september 2012 17:24 schreef amaranta het volgende:

[..]

Ik kan niet wachten om niet meer maar de hell te moeten :D :P
ik vind m ook vreselijk, maar voor cheap ondergoed, tassen en wegwerpshirtjes issie wel handig. die rijen :r met van die efteling linten ertussen
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_117241769
Enschede begint zo'n raar verhaal te worden...
Primark zou eerst in een al bestaand winkelcentrum komen, maar besluit na een hele lange tijd dat er toch teveel verbouwt moet worden om het pand Primark-proof te maken.
Opeens wordt het Primark te duur en teveel werk dus willen ze daar niet meer naar toe. Een dag later zou opeens de Bijenkorf uit Enschede willen vertrekken en zou Primark in het pand van de Bijenkorf trekken. Van een B- locatie in het centrum van Enschede naar een A+ locatie. Maar nu dan weer het bericht dat de Bijenkorf helemaal niet van plan is om uit Enschede te vertrekken... :')
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  dinsdag 25 september 2012 @ 18:24:04 #8
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_117241883
Ben ook nog steeds verbaast ovet de locatie in Eindhoven. Zo in het centrum.
吴 曼 迪
pi_117242526
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 september 2012 18:24 schreef megamandy het volgende:
Zoals ik al in het vorige topic zei...eerst zien dan geloven. Er zijn na de berichten van juli helemaal geen berichten meer hierover verschenen...
pi_117242580
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 september 2012 18:24 schreef megamandy het volgende:
Dat komt op zich wel vaker voor. In Londen bijvoorbeeld zit de eerste vestiging die ze daar hadden ook aan een hele grote winkelstraat. In Berlijn ligt die dan weer een eindje uit het centrum :?
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_117242818
quote:
7s.gif Op dinsdag 25 september 2012 18:40 schreef amaranta het volgende:

[..]

Zoals ik al in het vorige topic zei...eerst zien dan geloven. Er zijn na de berichten van juli helemaal geen berichten meer hierover verschenen...
Ik heb wel min of meer een bevestiging gehad van een personeelslid van de America Today, die nu weg is. Maar goed, is natuurlijk ook niet zeker dat zij het 100% zeker weet.
pi_117243088
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2012 18:47 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:

[..]

Ik heb wel min of meer een bevestiging gehad van een personeelslid van de America Today, die nu weg is. Maar goed, is natuurlijk ook niet zeker dat zij het 100% zeker weet.
Dat vind ik (ik dus, mijn mening) allemaal van die vage bronnen....ja we hebben gehoord dat...
Die medewerker zegt natuurlijk ook alleen wat ze van horen zeggen heeft. En dat primark er zou komen is vooralsnog ook gewoon een gerucht dat door de vastgoedhandelaar de wereld in is geholpen.
De woordvoerder van America Today bevestigt het... tja.... Ik blijf het zo vaag vinden.

Neemt niet weg dat ik graag wil dat er een primark in Eindhoven komt...
  dinsdag 25 september 2012 @ 19:04:29 #13
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_117243549
quote:
7s.gif Op dinsdag 25 september 2012 18:54 schreef amaranta het volgende:

[..]

Dat vind ik (ik dus, mijn mening) allemaal van die vage bronnen....ja we hebben gehoord dat...
Die medewerker zegt natuurlijk ook alleen wat ze van horen zeggen heeft. En dat primark er zou komen is vooralsnog ook gewoon een gerucht dat door de vastgoedhandelaar de wereld in is geholpen.
De woordvoerder van America Today bevestigt het... tja.... Ik blijf het zo vaag vinden.

Neemt niet weg dat ik graag wil dat er een primark in Eindhoven komt...
Hierboven staat het anders ook weer genoemd.
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2012 18:41 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Dat komt op zich wel vaker voor. In Londen bijvoorbeeld zit de eerste vestiging die ze daar hadden ook aan een hele grote winkelstraat. In Berlijn ligt die dan weer een eindje uit het centrum :?
Heb het even opgezocht waar hij in Berlijn ligt, vind ik toch niet echt buiten het centrum :P Berlijn heeft namelijk niet echt 1 centrum en hij ligt toch op een plek waar je makkelijk heen kan wandelen.
吴 曼 迪
pi_117243740
quote:
17s.gif Op dinsdag 25 september 2012 19:04 schreef megamandy het volgende:

[..]

[..]

Heb het even opgezocht waar hij in Berlijn ligt, vind ik toch niet echt buiten het centrum :P Berlijn heeft namelijk niet echt 1 centrum en hij ligt toch op een plek waar je makkelijk heen kan wandelen.
Dat ze niet weten wanneer het pand open gaat.
Het is toch raar, dat er helemaal niks, niks over bekend is? Ik vind dat echt vaag.
Als keten maak je juist toch zoiets bekend? Of hang je het op het pand...hier komt...
Volgens mij gebeurt dat wel vaker hoor. Ook toen er in Best bijvoorbeeld een Decathlon kwam. Of de McDonalds in Geldrop bijvoorbeeld.
Nouja, ik bedoel het niet aanvallend hoor, ik vind het gewoon een bizarre gang van zaken.
Sowieso gebeurt er volgens mij niks aan dat pand op het moment. Ze zijn bezig met iets recht ervoor, een soort van 2de blob ofzo.
  dinsdag 25 september 2012 @ 19:08:55 #15
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_117243795
quote:
7s.gif Op dinsdag 25 september 2012 19:07 schreef amaranta het volgende:

[..]

Dat ze niet weten wanneer het pand open gaat.
Het is toch raar, dat er helemaal niks, niks over bekend is? Ik vind dat echt vaag.
Als keten maak je juist toch zoiets bekend? Of hang je het op het pand...hier komt...
Volgens mij gebeurt dat wel vaker hoor. Ook toen er in Best bijvoorbeeld een Decathlon kwam. Of de McDonalds in Geldrop bijvoorbeeld.
Nouja, ik bedoel het niet aanvallend hoor, ik vind het gewoon een bizarre gang van zaken.
Sowieso gebeurt er volgens mij niks aan dat pand op het moment. Ze zijn bezig met iets recht ervoor, een soort van 2de blob ofzo.
Ja daar komt een tweede mini blob en daar komt de American Today in. Heb niet heel goed op het andere pand gelet maar zag wel dat er planken voor de ramen aan de kant van de Vestdijk waren vastgemaakt.
吴 曼 迪
pi_117244106
quote:
17s.gif Op dinsdag 25 september 2012 19:08 schreef megamandy het volgende:

[..]

Ja daar komt een tweede mini blob en daar komt de American Today in. Heb niet heel goed op het andere pand gelet maar zag wel dat er planken voor de ramen aan de kant van de Vestdijk waren vastgemaakt.
Ik zal morgen eens kijken als ik het niet vergeet. Werk er vlakbij.
pi_117376441
quote:
17s.gif Op dinsdag 25 september 2012 19:04 schreef megamandy het volgende:

[..]

[..]

Nou ja... Hij ligt op ruim een uur lopen vanaf bijvoorbeeld de Kurfurstendamm/station Berlin Zoo...
pi_118631883
Primark Berlijn SSC was echt super! Erg rustig, ruim en opgeruimd :o!
Leuke dingen gekocht oa voor 5.- per stuk van die gekleurde kunststof horloges. Eigenlijk achteraf jammer dat ik er niet meer meegenomen heb :(
  woensdag 31 oktober 2012 @ 08:19:11 #19
363056 Wildervankstertje
Nu een Westerleestertje
pi_118655120
Ik hoorde dat er ook een Primark in het Duitse Essen zit. Maar welke Essen is dat? Er zijn namelijk 2 plaatsen die zo heten. 1 in Nedersaksen en 1 in het Ruhrgebied.

Essen Nederseksen is voor mij niet zo ver weg, dichterbij als Rotterdam.
pi_118656107
Essen bij Oberhausen. :Y
It's all fun and games until someone loses a head
Mijn nagellakjes
Londena Blog
pi_118656465
Hoe vinden jullie de kwaliteit bij Primark?
pi_118657885
quote:
7s.gif Op dinsdag 25 september 2012 19:15 schreef amaranta het volgende:

[..]

Ik zal morgen eens kijken als ik het niet vergeet. Werk er vlakbij.
op een paar planken op de ramen na is er volgensmij nog vrij weinig gebeurd :')
vraag me ook af hoe ze dat gaan doen, want het zou dan de america today, de BCC en dat kleine winkeltje bij elkaar moeten worden. Moet dan nog een hoop aan verbouwd worden
  woensdag 31 oktober 2012 @ 11:05:40 #23
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_118659297
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 09:29 schreef Pomegranate123 het volgende:
Hoe vinden jullie de kwaliteit bij Primark?
Wisselt heel sterk. Sommige shirtjes zijn na 1 keer wassen al kapot of gerafeld, andere dingen gaan veel langer mee. Maar over het algemeen geldt dat voor een dubbeltje op de eerste rang zitten ook bij Primark niet opgaat O+.

quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 10:16 schreef electronique het volgende:

[..]

vraag me ook af hoe ze dat gaan doen, want het zou dan de america today, de BCC en dat kleine winkeltje bij elkaar moeten worden. Moet dan nog een hoop aan verbouwd worden
Ze zijn wel constant aan het werk volgens mij, er zal binnen wel een hoop verbouwd moeten worden. De andere mega Primarks hebben veel roltrappen, dat zal hier ook wel gebouwd moeten worden. Gek genoeg is er nog steeds geen officieel bericht uitgegaan, maar goed dat is dus blijkbaar Primarkbeleid.
pi_118665341
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 10:16 schreef electronique het volgende:

[..]

Ik ben er toevallig vorige week (pas) opzettelijk langsgefietst, en idd niks te zien.
pi_119989802
Primark Almere partycollectie

Woensdag 12 december opent Primark haar deuren in Almere. Styletoday is erbij voor een verslag. Hier vast een preview van hun partycollectie die nu in de winkels hangt.

Volgende week opent de grootste Primark van Nederland haar deuren in Almere. Met een winkeloppervlakte van vierduizend vierkante meter overtreft de winkel het filiaal in Zaandam dat drieduizend vierkante meter groot is.

Maar of dit de grootste zal blijven? Hoogstwaarschijnlijk niet. In Eindhoven lopen er plannen om dit record te verbreken. Daar is een winkelpand aangeschaft van 7350 vierkante meter aan de Vestdijk 2 / Hermanus Boextraat 1. Een walhalla voor de fashionista’s!

Adres Primark Almere
Metropolestraat 11

Partycollectie
Supervrouwelijk met glitter, pailletten, kant en goud; dat is de wintercollectie van Primark. Zowel op de jurkjes, truien en rokjes als op de accessoires zien we deze winter veel glitters en pailletten. In combinatie met zwart en leer krijgt je feestelijke outfit een stoere look. Wil je een zachtere en romantische look? Kies dan voor roomwit, lichtroze of lichtblauw.

bron

Leuk dat onderste jurkje, beetje truttig met zo'n kraag.
pi_119994105
Bovenstaande en middelste vind ik echt te gek, verder de trui is ook leuk en het onderste jurkje. Alleen vind ik de combi trui en rok niet zo. Ook de paillettentrui en de slangenbroek samen is mij net te hysterisch, maar met een mooie zwarte skinny zal ik het wel dragen. Ga zeker eens kijken in Almere.
  donderdag 6 december 2012 @ 13:52:07 #27
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_119994312
Zo'n high fashion model staat dat classy, de gemiddelde Nederlandse meid staat dat een beetje als Big Fat Gypsy Wedding/veerkampjes-kleding, vrees ik :{
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_119994476
Inderdaad ja. Dat is bij de meeste denk ik toch wat te heftig. Met een zwarte skinny zou ik het nog wel durven dragen inderdaad. Voor de kerst kan het wel weer iets hebben maar voor het werk nee dank je.
pi_119996260
Jemig, dat model kijkt echt alsof ze er zin in heeft. Waarom doen ze dat toch altijd. :')

Ik vind dat jurkje juist leuk. :@
Omdat peer.
pi_120105655
Almere is er helemaal klaar voor. Liep er deze week langs en alle kleding hangt al in de winkel. Ziet er wel spic en span uit allemaal. Op de website staat dat ze op donderdag tot 18:30 open zijn (net als de andere dagen) maar dan is er in heel Almere-Stad tot 21:00 uur koopavond, beetje vreemd. Maar ik ga me er in 2013 pas vertonen denk ik, volgens mij wordt het hysterisch druk. Je rolt eigenlijk zo vanuit het station de Primark in. Wel een super lokatie. Mocht je de rest van het centrum nog willen bekijken, dan moet je even een stuk doorlopen, de Primark zit namelijk in het "oude" centrum en achter dat centrum zit eigenlijk het nieuwe centrum, maar dat zie je niet goed als je het niet kent. Ben wel benieuwd naar verslagen :-).
pi_120106131
http://www.uwv.nl/OverUWV(...)_Primark_Almere.aspx

Ik wist dat er veel mensen werkten bij Primark, maar 275 is best veel :P
pi_120141112
De grootste komt tot nu toe in Den Haag 8500 m2 Primark
Helaas wel pas eind 2014 want er wordt een geheel nieuw pand gebouwd die ze helemaal huren.

http://lifesplash.nl/bouwtekeningen-van-primark-den-haag-bekend/
  maandag 10 december 2012 @ 10:09:04 #33
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_120141200
Ze bieden wel tegen elkaar op hè, eindhoven zou de grootste worden en die is er nog niet eens.. Ik hoorde trouwens dat die in mei open gaat, maar nog steeds geen officiële bron.
  maandag 10 december 2012 @ 10:18:19 #34
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_120141391
Dat duurt nog wel heel lang helaas -O-
Dan woon ik niet eens meer in Den Haag ga ik vanuit.
Maar prima locatie daar op de hoek :Y
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_120238722
quote:
Primark-effect al voelbaar in Almere

Honderden vrouwen in de startblokken, een leger beveiligers die hen in toom moeten houden en een twee meter breed blauw lint dat door een trotse burgemeester wordt doorgeknipt. Dit scenario begint inmiddels een traditie te worden bij de opening van een nieuwe Primark winkel in Nederland. Het vierde Primark filliaal – dat tegenover treinstation Almere Centrum ligt – is vanochtend met hetzelfde enthousiasme geopend.

Volgens de eerste schattingen stonden er alleen al vanochtend zeshonderd consumenten voor de deur. Niet alleen Primark, maar ook ondernemers van omliggende winkels vieren vandaag feest. Uit eerdere winkelopeningen is namelijk gebleken dat Primark als een magneet voor consumenten werkt. Zo leverde de komst van Primark in Zaandam tot 30 procent meer passanten op in het totale winkelgebied volgens een telling van Locatus.

Ondernemers van omliggende winkels en cafés in het Almeerse centrum hebben daarom alles uit de kast gehaald om een graantje mee te pikken van het succes van de Ierse modeketen. Vanwege de opening blijft Primark vandaag tot negen uur open en zo’n veertig andere winkels in het Almeerse stadshart hebben volgens Almere Vandaag voor de gelegenheid een extra koopavond ingelast.

Zeeman, dat volgens onderzoek van GfK het meeste last heeft van de concurrentie met Primark, heeft ook een mascotte en een flyerteam ingezet om consumenten naar de winkel te trekken. De plaatselijke boordjeswinkel heeft kraam opgezet om aan de vraag van hongerige shoppers te kunnen voldoen.

Volgens burgemeester Annemarie Jorritsma is Primark dan ook een ‘buitengewoon welkome toevoeging van het winkelcentrum’. “Hierdoor gaat Almere een regionale, misschien zelfs wel bovenregionale, functie vervullen. Als meest Noordelijke stad met een Primark winkel hopen we consumenten uit andere steden en dorpen aan te trekken, zelfs tot Groningen en Friesland. Als gemeente gaan wij ervoor zorgen dat de consumenten ook andere winkels meepakken,” aldus Jorritsma.

Naast een impuls in het aantal passanten geeft Primark ook de werkgelegenheid een boost. Het filiaal, dat met 4.000 vierkante meter de grootste van Nederland is, heeft 256 mensen in dienst genomen, waarvan 190 jongeren en 75 mensen met een werkeloosheids- en bijstandsuitkering. De retailer wil ook kansen gaan bieden aan werkzoekenden met een Wajong-, WIA- of WAO-uitkering. Voor deze kandidaten gaat de winkelketen naar eigen zeggen ‘passende functies’ creëren.

Den Haag, Eindhoven en Nijmegen kijken vanwege dit 'Primark-effect' op de economie, retailsector en werkgelegenheid reikhalzend uit naar ‘hun’ eerste Primark winkels, die volgend jaar open moeten gaan. Over verdere expansie in Nederland wil Primark nog niets loslaten, maar volgens Wolfgang Krogmann, algemeen directeur van Primark Europa, is het bedrijf volop op zoek naar interessante winkellocaties. “We zien nog veel potentie in Nederland,” aldus Krogmann.

Online shoppen zit er daarentegen de eerste jaren niet in. In het eerste halfjaar van 2013 zal de website van Primark wel worden vernieuwd, maar volgens Krogmann focust de retailer zich nu volledig op fysieke winkels. In totaal heeft de dochteronderneming van Associated British Foods nu 265 in 8 landen.
bron
  woensdag 12 december 2012 @ 19:03:08 #36
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_120238942
190 + 75 = 265

Heeft Primark 9 spoken in dienst of lopen er tegenwoordig al jongeren rond met een werkeloosheids/bijstandsuitkering?
"Dit? Dit zijn mijn oorlogswonden, heb jarenlang oorlog gevoerd met mezelf, maar ik heb gewonnen!"
pi_120239050
Ik weet niet hoe het in Nederland zit, maar in Duitsland zitten r een aantal grote.
Die hebben dan een paar verdiepingen maar er hangt dan veel hetzelfde op verschillende verdiepingen.
Peace; it does not mean to be in a place where there is no noise or trouble. It means to be in the midst of those things and still be calm in your heart.
  woensdag 12 december 2012 @ 19:07:07 #38
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_120239089
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 19:06 schreef Beeertjee het volgende:
Ik weet niet hoe het in Nederland zit, maar in Duitsland zitten r een aantal grote.
Die hebben dan een paar verdiepingen maar er hangt dan veel hetzelfde op verschillende verdiepingen.
Apart, de grootste waar ik ben geweest is Bristol (en die is enorm), en daar hebben ze buiten 2 tafeltjes met wat effe t-shirts op elke vloer ander spul liggen

edit: die is zo'n 100 000 vierkante voet, wat meer dan 9000 vierkante meter zou moeten zijn (?)
"Dit? Dit zijn mijn oorlogswonden, heb jarenlang oorlog gevoerd met mezelf, maar ik heb gewonnen!"
pi_120239677
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 19:07 schreef Tanin het volgende:

[..]

Apart, de grootste waar ik ben geweest is Bristol (en die is enorm), en daar hebben ze buiten 2 tafeltjes met wat effe t-shirts op elke vloer ander spul liggen

edit: die is zo'n 100 000 vierkante voet, wat meer dan 9000 vierkante meter zou moeten zijn (?)
De laatste waar ik was, was in Essen. En hier vond ik veel hetzelfde spul op de 1e en op een van de hogere. Maar dan ga ik de volgende keer naar Bristol.
Peace; it does not mean to be in a place where there is no noise or trouble. It means to be in the midst of those things and still be calm in your heart.
  woensdag 12 december 2012 @ 19:24:30 #40
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_120239730
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 19:23 schreef Beeertjee het volgende:

[..]

De laatste waar ik was, was in Essen. En hier vond ik veel hetzelfde spul op de 1e en op een van de hogere. Maar dan ga ik de volgende keer naar Bristol.
Ik ben pas in 2 geweest: Cardiff en Bristol, Cardiff is vervelend, klein, veel mensen, weinig personeel, slecht ingedeeld, maar Bristol vond ik erg lekker winkelen, ben meerdere keren terug geweest.
pi_120240201
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 10:09 schreef Spees_Eend het volgende:
Ze bieden wel tegen elkaar op hè, eindhoven zou de grootste worden en die is er nog niet eens.. Ik hoorde trouwens dat die in mei open gaat, maar nog steeds geen officiële bron.
Ik hoorde..... ja daar heb je weer zo'n betrouwbare bron...
Dat de partner van mijn bff laatst een bespreking had bij de gemeente. Waar iemand van de gemeente heeft gezegd dat de gemeente Ehv heel bewust de primark naar ehv heeft gehaald, en ook heel bewust dat pand heeft gekozen. Maar ze wist niet wanneer. Ik las ergens op een blog Februari.
pi_120240229
Ik was zaterdag in Essen, en na 2 minuten stond ik weer buiten. Verschrikkelijk druk. Er lagen mensen op de grond met stapels kleren om zich heen. En echt je kon niet rondlopen of niks.
pi_120320160
Ik ga maandag denk, naar rotterdam. Almere is denk nog te druk.
~ Bonito La Risa ~
pi_120326592
Rotterdam is een ellende, Hoofddorp is een stuk beter
pi_120367634
quote:
7s.gif Op woensdag 12 december 2012 19:37 schreef amaranta het volgende:
Ik was zaterdag in Essen, en na 2 minuten stond ik weer buiten. Verschrikkelijk druk. Er lagen mensen op de grond met stapels kleren om zich heen. En echt je kon niet rondlopen of niks.
Ik ook! Wat een living hell! :{ NOOOOIT meer.
pi_120367745
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2012 21:20 schreef Mixende_match het volgende:
Ik ga maandag denk, naar rotterdam. Almere is denk nog te druk.
valt mee hoor, ik woon er :P
dehket, ya3ni hassat hawak!
pi_120368029
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2012 23:11 schreef heaven7 het volgende:
Rotterdam is een ellende, Hoofddorp is een stuk beter
Is het er altijd druk dan of zijn er ook rustige momenten?
pi_120393185
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2012 12:03 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Is het er altijd druk dan of zijn er ook rustige momenten?
Geen idee maar ik ben op een vrijdagmiddag in Hoofddorp geweest en dat was wel druk maar goed te doen, zaterdagochtend om 9 uur naar Rotterdam was een puinhoop :o
  dinsdag 18 december 2012 @ 19:57:37 #49
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_120473162
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2012 21:43 schreef heaven7 het volgende:

[..]

Geen idee maar ik ben op een vrijdagmiddag in Hoofddorp geweest en dat was wel druk maar goed te doen, zaterdagochtend om 9 uur naar Rotterdam was een puinhoop :o
Wat een verschil zeg :o

Ik ga meestal vanuit mijn werk, rond de klok van 6en..
Vorige week was het zo heerlijk rustig en opgeruimd! :)

Ik woon er ook maar 10 minuten vandaan :@

[ Bericht 7% gewijzigd door Rijstebuiltje op 18-12-2012 20:07:24 ]
Wir müssen leben, bis wir sterben!
pi_120480063
Ik ben gisteren naar Almere geweest een kwartier voor sluitingstijd. Wel een lekker vest en koeienslofjes gescoord!
  † In Memoriam † dinsdag 18 december 2012 @ 22:20:53 #51
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_120484252
Ik ben vrijdagochtend de Primark in Almere binnen gelopen, was rond half 11 denk ik. Ik vond het erg meevallen qua drukte, bij Hoofddorp was het een paar dagen na opening hysterisch druk maar toen was ik in de middag gegaan. Nogal een verschil :P.
Geen rij bij de kassa en de rij bij de kleedkamer was ook niet lang. Puike schoenen en kek truitje gescoord 8-).

Mooie winkel overigens, en alles was zo opgeruimd, dat werkt ook wel mee aan een rustig effect. Bij mij dan :P.
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
pi_120512124
Ooh hebben ze van die teddystof pluisvesten toevallig??
pi_120515394
Zo, ik ben naar Rotterdam geweest. O+ 3 shirtjes, een onwijs tof jurkje en bloemetjes kisten gekocht. O+ En 2 keer 4 van die mini-nagellakjes als een kerst cadeautje.

Totaal 45 euro kwijt.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_120647019
Toevallig zelf afgelopen week even geweest. Vlak voor sluitingstijd nog gauw een leuk wollen Noors achtig vest gescoord en koeienpantoffels.
pi_120653637
quote:
14s.gif Op woensdag 19 december 2012 17:52 schreef Myraela het volgende:
Zo, ik ben naar Rotterdam geweest. O+ 3 shirtjes, een onwijs tof jurkje en bloemetjes kisten gekocht. O+ En 2 keer 4 van die mini-nagellakjes als een kerst cadeautje.

Totaal 45 euro kwijt.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omg die schoenen O+ O+ hoe duur waren die? :9
it's the map in my mind that sends me on my way.
pi_120654046
quote:
14s.gif Op woensdag 19 december 2012 17:52 schreef Myraela het volgende:

Totaal 45 euro kwijt.

SPOILER
Holy fokking hell. Mijn onderboxen kosten al bijna meer man :D

Bij de weg, wat is er met dat Primark!? Waarom doen alle vrouwen zo hysterisch over die winkel!?
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
  zondag 23 december 2012 @ 00:01:05 #57
242204 YskaFredriksson
Vitamientjes zijn je vriendjes
pi_120654373
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 23:53 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Holy fokking hell. Mijn onderboxen kosten al bijna meer man :D

Bij de weg, wat is er met dat Primark!? Waarom doen alle vrouwen zo hysterisch over die winkel!?
Cheap as hell, een snel doorwisselende goedgevulde collectie. Dus van de meeste kledngstukken hangen er zeker wel 30 :P
Attentie attentie letten wij even op... [kerst] Creatieve FOK!kers voor een fijne kerst voor FOK!kers
pi_120654457
quote:
1s.gif Op zondag 23 december 2012 00:01 schreef YskaFredriksson het volgende:

[..]

Cheap as hell, een snel doorwisselende goedgevulde collectie. Dus van de meeste kledngstukken hangen er zeker wel 30 :P
Ah, een soort Action dus. Ik weet niet of je daar dood in gevonden wil worden :{
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_120654697
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 23:45 schreef Diconnected het volgende:

[..]

Omg die schoenen O+ O+ hoe duur waren die? :9
20 euro. O+

Ze hadden ze deze zomer ook al in een ander kleurtje, maar toen waren ze er niet meer in mijn maat. Dus ik was helemaal blij toen ik deze zag. O+
  zondag 23 december 2012 @ 10:51:17 #60
327568 rosepetals
Beware of the thorns.
pi_120663415
Leuke schoenen O+

Kan echt niet wachten, na de vakantie ga ik, anders zou het wel druk zijn.
Zijn er al veel mensen in Almere geweest?
"What's in a name? That which we call a rose
By any other name would smell as sweet."
pi_120663579
Geruchten gaan dat er in Z'meer een Primark wordt geopend. Iemand hier die er iets meer over heeft gehoord?
Just when you think there is no one else to disappoint you, you disappoint yourself.
  zondag 23 december 2012 @ 11:17:02 #62
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_120663811
Eindhoven schijnt pas in de zomer te openen ;(.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  zondag 23 december 2012 @ 11:28:28 #63
203250 Diconnected
Zeg maar Dico.
pi_120664075
quote:
14s.gif Op zondag 23 december 2012 00:07 schreef Myraela het volgende:

[..]

20 euro. O+

Ze hadden ze deze zomer ook al in een ander kleurtje, maar toen waren ze er niet meer in mijn maat. Dus ik was helemaal blij toen ik deze zag. O+
Das niet duur :9 tot welke maat gingen ze?
pi_120665262
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 11:28 schreef Diconnected het volgende:

[..]

Das niet duur :9 tot welke maat gingen ze?
In ieder geval tot 42.
  zondag 23 december 2012 @ 14:53:43 #65
203250 Diconnected
Zeg maar Dico.
pi_120670672
quote:
14s.gif Op zondag 23 december 2012 12:23 schreef Myraela het volgende:

[..]

In ieder geval tot 42.
Ah top, ik heb 42 :D morgen maar even langs dus denk ik :Y
pi_120872840
Naar Hoofddorp geweest vandaag O+ De buit:

-Sloffen ¤2,-
-Thermosokken ¤4,-
-2 pyjama's ¤3,- per stuk
-Fleece thuisbroek ¤2,-
-Haarspeldjes ¤1,50
-Overhemd voor vriendlief ¤5,-
-Polo voor vriendlief ¤5,-
-Trui voor vriendlief ¤7,-

Totaal ¤32,50 :D _O- O+
  † In Memoriam † vrijdag 28 december 2012 @ 19:17:53 #67
37843 lady-wrb
kortaf
pi_120875113
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 18:30 schreef heaven7 het volgende:
Naar Hoofddorp geweest vandaag O+ De buit:

-Sloffen ¤2,-
-Thermosokken ¤4,-
-2 pyjama's ¤3,- per stuk
-Fleece thuisbroek ¤2,-
-Haarspeldjes ¤1,50
-Overhemd voor vriendlief ¤5,-
-Polo voor vriendlief ¤5,-
-Trui voor vriendlief ¤7,-

Totaal ¤32,50 :D _O- O+
o hier zit je!

joehoe! :W ik heb nog twee comfortbra's voor je liggen hier :W
  † In Memoriam † vrijdag 28 december 2012 @ 19:21:12 #68
240917 Mula
pi_120875295
Hoe druk is Almere? Iemand een idee?
pi_120884868
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 19:17 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

o hier zit je!

joehoe! :W ik heb nog twee comfortbra's voor je liggen hier :W
Oh ja! :P Ben nu in het land :P Nog een klein weekje, heb geen tingeldingetje meer voor je gevonden :( Ze waren schaars.. Ik PM je ff!
  vrijdag 28 december 2012 @ 22:01:15 #70
73348 mmascha
Restaurant Odell
pi_120885029
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 december 2012 19:21 schreef Mula het volgende:
Goed te doen hoor. Zelfs een uurtje na de opening O-)

Ik ben ook in Zaandam geweest. Dat was een tijdje na de opening en dat was chaos :X
Bij Hoevelaken rechtsaf.
pi_120885523
Vandaag dagje Primark Essen gedaan. Wat een drukte en wat een bende in de winkel zeg :{

Een behoorlijke tas vol voor +/- 60.- :D
pi_120889278
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 december 2012 19:21 schreef Mula het volgende:
Op zaterdag zijn de rijen stevig (als ik berichten van kennissen in Almere mag geloven), in de categorie 45 min voor de paskamers en 45 min voor de kassa's.

Ben soortgelijke rijen gewend bij die van Zaandam, waarop ik een trui in de winkel ging passen en bijna ruzie kreeg met een bewaker want 'dat mag niet mevrouw'. Het was een trui verdorie, ik had nog een shirt eronder aan }:| De lange rijen en ineffeciente methodes bij de paskamers (goh laten we met 3 man sorteren en 1 iemand laten innemen/uitdelen van kamers waardoor er continue minstens 5 kamers leeg zijn) maken het wel minder leuk voor mij.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  zaterdag 29 december 2012 @ 00:59:53 #73
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_120896040
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 23:04 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Op zaterdag zijn de rijen stevig (als ik berichten van kennissen in Almere mag geloven), in de categorie 45 min voor de paskamers en 45 min voor de kassa's.

Ben soortgelijke rijen gewend bij die van Zaandam, waarop ik een trui in de winkel ging passen en bijna ruzie kreeg met een bewaker want 'dat mag niet mevrouw'. Het was een trui verdorie, ik had nog een shirt eronder aan }:| De lange rijen en ineffeciente methodes bij de paskamers (goh laten we met 3 man sorteren en 1 iemand laten innemen/uitdelen van kamers waardoor er continue minstens 5 kamers leeg zijn) maken het wel minder leuk voor mij.
Ik kwam altijd in Primark in Cardiff, en ik pastte daar altijd alles midden in de zaak, evenals al m'n vrienden. Buiten wat rare blikken is er nooit iets van gezegd, moest er nog eens bijkomen, ik sta hen tijd te besparen!

quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 14:53 schreef Diconnected het volgende:

[..]

Ah top, ik heb 42 :D morgen maar even langs dus denk ik :Y
Houd er rekening mee dat Primark groot valt, probeer dus zeker de 40 even!
  zaterdag 29 december 2012 @ 01:04:44 #74
242204 YskaFredriksson
pi_120896295
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 23:04 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Whaaat 45 min? In bremen sta je 15min hoogstens bij de paskamers en 3 minuten bij de kassa!
Attentie attentie letten wij even op... [kerst] Creatieve FOK!kers voor een fijne kerst voor FOK!kers
pi_120897734
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 december 2012 01:04 schreef YskaFredriksson het volgende:

[..]

Whaaat 45 min? In bremen sta je 15min hoogstens bij de paskamers en 3 minuten bij de kassa!
Wat ik tot nu toe aan Primarks heb ervaren valt het wachten bij de kassa inderdaad behoorlijk mee. De wachttijden van de paskamers worden natuurlijk grotendeels door de klanten zelf gemaakt.
  zaterdag 29 december 2012 @ 01:46:02 #76
242204 YskaFredriksson
pi_120898045
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2012 01:38 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Wat ik tot nu toe aan Primarks heb ervaren valt het wachten bij de kassa inderdaad behoorlijk mee. De wachttijden van de paskamers worden natuurlijk grotendeels door de klanten zelf gemaakt.
Nouja de ervaring met 3 mensen die controleren op ineffeciente wijze hoeveel kledingstukken ermee naar binnen gaan en 1 persoon controleert de terugkomende personen ben ik het wel mee eens. In bremen, bij die 15minuten wachten was de helft van de paskamers gewoon leeg...
De doorgang was daar ook best smal.
  zaterdag 29 december 2012 @ 01:56:04 #77
9342 abraham
[Smart statement Pending]
pi_120898404
Hilarische winkel met wegwerpshirtjes!, cheap ass overhemden! chino's! en schoenen-. Werkelijk een genot om als een dolle dingen in een visnetje te gooien en op naar de paskamer. Prima prijs-kwaliteit verhouding behalve voor de voetbedekking. Zou het geen schoenen durven noemen. Je kunt er net op stil staan voor ze uit elkaar vallen. Maar dat is voor de damesschoenen met hakken van 12cm plus dan ook vast exact de bedoeling.

En afrekenen is ook geen straf. Als vent ben je wat minder bedeeld dan de dames maar zeker een aanrader. Mijn domein tot Den Haag opent: Hoofddorp :)
If at first you fail, re-define your objective.
pi_120912339
Primark Zaandam iemand? ;(
graag op anoniem
pi_120915831
De eerste keer Hoofddorp kreeg ik ook te horen dat ik geen kleren in de winkel mocht passen en had 10 dingen voor de paskamer maar moest er 2 laten hangen en daarvoor weer achter in de rij aansluiten :') Maar gisteren zag ik veel meer mensen passen in de winkel en dat heb ik zelf ook gedaan, ze zullen er inmiddels wel achter zijn dat het een stuk efficiënter werkt als je het wel toestaat.
pi_120933657
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2012 00:59 schreef Tanin het volgende:
Houd er rekening mee dat Primark groot valt, probeer dus zeker de 40 even!
Die bloemetjes kisten vallen niet echt groot, ik heb normaal 40.5/41 en bij deze de 42.
pi_120940688
Ik wil weer eens gaan...welke gaat het worden...Luik, Hoofddorp, Essen...? Andere tips? Vertrekpunt = Eindhoven. Rotterdam gaat het niet worden i.v.m. paupergehalte.
pi_120940987
quote:
0s.gif Op zondag 30 december 2012 01:02 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Ik wil weer eens gaan...welke gaat het worden...Luik, Hoofddorp, Essen...? Andere tips? Vertrekpunt = Eindhoven. Rotterdam gaat het niet worden i.v.m. paupergehalte.
Wat? :')

Op welke manier openbaart zich dat dan?
pi_120948141
quote:
0s.gif Op zondag 30 december 2012 01:08 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Wat? :')

Op welke manier openbaart zich dat dan?
Publiek, rotzooi, medewerkers. Ja, uit eigen ervaring x 2.
pi_120953230
quote:
0s.gif Op zondag 30 december 2012 11:18 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:

[..]

Maar komt datzelfde publiek niet ook in de andere Primarks dan? Essen was ook een belachelijke bende. Dus volgens mij ga je een beetje te kort door de bocht. Maar ik ben nog nooit in Rotterdam geweest, dus misschien is het daar wel 'erger' dan in andere winkels.
pi_120954203
quote:
0s.gif Op zondag 30 december 2012 11:18 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:

[..]

Ik vind het wel meevallen!!
pi_120954718
quote:
0s.gif Op zondag 30 december 2012 13:41 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Maar komt datzelfde publiek niet ook in de andere Primarks dan? Essen was ook een belachelijke bende. Dus volgens mij ga je een beetje te kort door de bocht. Maar ik ben nog nooit in Rotterdam geweest, dus misschien is het daar wel 'erger' dan in andere winkels.
Essen is 1000x erger dan Rotterdam. :)
pi_120955863
quote:
0s.gif Op zondag 30 december 2012 13:41 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Ik ga te kort door de bocht denk je, maar je bent er zelf nooit geweest :D . Nee, serieus, het was echt een grote bende daar met stinkend asovolk als publiek. Dat was in elk geval de 2x dat ik daar ben geweest zo, dus dan ga ik daar niet nog eens > 200km voor rijden :)
pi_120956054
quote:
0s.gif Op zondag 30 december 2012 14:38 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:

[..]

Ik ga te kort door de bocht denk je, maar je bent er zelf nooit geweest :D . Nee, serieus, het was echt een grote bende daar met stinkend asovolk als publiek. Dat was in elk geval de 2x dat ik daar ben geweest zo, dus dan ga ik daar niet nog eens > 200km voor rijden :)
Overdrijven is ook een vak zeg!!!
pi_120956343
quote:
0s.gif Op zondag 30 december 2012 14:41 schreef soapie het volgende:

[..]

Uhm...dat is mijn eigen ervaring :') . Maar goed, verder voor jullie toch ook totaal niet boeiend of ik nu wel of niet naar Rotterdam wil gaan.
pi_120957722
quote:
0s.gif Op zondag 30 december 2012 14:41 schreef soapie het volgende:

[..]

Ik sluit me helemaal bij haar aan hoor, ben bij elke wel een aantal x geweest maar die in Rotterdam is een en al asociale tokkies en onbeschofte buitenlanders met hordes kinderwagens.
All good things are wild and free.
  zondag 30 december 2012 @ 15:51:40 #91
131889 Ladylicious
Want more? Good luck.
pi_120959146
Pff ik ben afgelopen vrijdag (11u) naar Almere geweest. Wat een ellende. Kon nergens normaal bij, helft van de rekken was leeg en alles hing door elkaar. Daarnaast was de rij bij de kleedkamers 100m en bij de kassa 200m.
Ben maar weggegaan... ;(
Therapy has taught me that nothing is my fault.
pi_120967662
Rotterdam is idd vreselijk en ook nog eens een stuk kleiner. Ik snap volledig dat iemand daar geen 200 km voor gaat rijden!
  zondag 30 december 2012 @ 19:05:26 #93
327568 rosepetals
Beware of the thorns.
pi_120968344
quote:
10s.gif Op zondag 30 december 2012 15:19 schreef tliciouz het volgende:

[..]

Ik sluit me helemaal bij haar aan hoor, ben bij elke wel een aantal x geweest maar die in Rotterdam is een en al asociale tokkies en onbeschofte buitenlanders met hordes kinderwagens.
Sowieso heel vervelend al die kinderwagens in de primark. En ik snap ook niet goed dat je daar als moeder zelf zin in hebt. Ga dan een keer alleen als je man oppast ofzo.

Maar inderdaad, in Rotterdam wel veel asociale mensen. Ik liep per ongeluk (zachtjes!) tegen een vrouw aan en die begon meteen te gillen dat ik geen prinses was, uit mijn doppen moest kijken en een kutwijf was :D :')
"What's in a name? That which we call a rose
By any other name would smell as sweet."
pi_120968510
Ik ben zelf gisteren in Almere geweest (woon er maar een half uur vandaan). Allemensen wat een drukte zeg maar desondanks 2 hele leuke blazers gescoord, een spijkerbroek 2 shirtjes, een vest, een tas, camee oorbellen en ketting. Moet inderdaad wel zeggen dat ik er niet honderden kilometers voor zou gaan rijden.
  zondag 30 december 2012 @ 20:48:50 #95
293744 RichardHammond
Tante van Jan en Monique
pi_120974899
Elke keer als ik met de metro langs de Primark kom moet ik weer lachen, of als ik alle vrouwen met de bruine tasjes op het perron zie wachten op de trein of metro. :')
pi_120979076
quote:
0s.gif Op zondag 30 december 2012 20:48 schreef RichardHammond het volgende:
Elke keer als ik met de metro langs de Primark kom moet ik weer lachen, of als ik alle vrouwen met de bruine tasjes op het perron zie wachten op de trein of metro. :')
Nou ja ach het is toch leuk. Je hebt leuke spullen voor weinig.
pi_120985525
Vandaag met vriendin geweest, conclusie: NOOIT MEER! Ik haat dit soort winkels.
  † In Memoriam † maandag 31 december 2012 @ 08:31:18 #98
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_120997943
quote:
0s.gif Op zondag 30 december 2012 14:46 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:

[..]

Uhm...dat is mijn eigen ervaring :') . Maar goed, verder voor jullie toch ook totaal niet boeiend of ik nu wel of niet naar Rotterdam wil gaan.
Ha Rotterdam is bijna een verademing, de Primark in Blackpool is pas om te huilen :D.
Maar ik vind het grootste deel van het publiek in de Rotterdamse winkel ook niet fijn. Hoofddorp ook hoor. Ik probeer altijd heel relaxed te zijn als ik in zo'n winkel rondloop maar zelf ik raak er opgefokt van.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
pi_121002173
quote:
0s.gif Op zondag 30 december 2012 14:38 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:

[..]

Nou meer omdat volgens mij dus elke Primark hetzelfde publiek aantrekt.
  † In Memoriam † maandag 31 december 2012 @ 15:55:27 #100
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_121012734
quote:
0s.gif Op maandag 31 december 2012 11:35 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Nou meer omdat volgens mij dus elke Primark hetzelfde publiek aantrekt.
Ik stink niet ;(

Vanmorgen ff snel geweest, Che Guevara shirt (mannenafdeling, die zitten me beter dan de dames 3 euro shirtjes :D) en sjaal gescoord. Paskamers vermeden want die waren teringdruk :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')