jij had die van mij ook ooit een keer genakkerdquote:
Oh dan staan we kietquote:Op dinsdag 25 september 2012 15:46 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
jij had die van mij ook ooit een keer genakkerd
is goed medve xxquote:
he gmeenquote:
so alsk in de bus zit :$quote:
quote:Op dinsdag 25 september 2012 15:51 schreef wietparkiet het volgende:
ws fa2 toch krul, je weet 1luf toch lobi alles
Ro-ald stuur eens een keer een lijstje met chille DJ's.quote:Op dinsdag 25 september 2012 15:48 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Hier een liedje die jij ook denk ik wel chill vind.Live is hij echt een baas![]()
Zou ik vanavond even doen.quote:Op dinsdag 25 september 2012 15:52 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ro-ald stuur eens een keer een lijstje met chille DJ's.
bel je mij geen btg :$quote:
ik weet het ook grotendeels nietquote:
haal je maar ik belde laatste keerquote:
abo sry volgende maand weerquote:Op dinsdag 25 september 2012 15:54 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
haal je maar ik belde laatste keer
quote:Op dinsdag 25 september 2012 15:54 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
ik weet het ook grotendeels niet
Gast doe eens normaalquote:Op dinsdag 25 september 2012 15:53 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Krul, wie is die lelijke slet op je ui?
Wie is die mooie nette dame in je ui?quote:Op dinsdag 25 september 2012 15:53 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Tyf nou eens op man mongoolquote:Op dinsdag 25 september 2012 15:53 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Niet iedereen spreekt straatquote:Op dinsdag 25 september 2012 15:54 schreef Oceanview het volgende:
[..]
abo sry volgende maand weer
[..]
Nou oke even ontledenquote:Op dinsdag 25 september 2012 15:51 schreef wietparkiet het volgende:
ws fa2 toch krul, je weet 1luf toch lobi alles
1 2 3 4 5 | You won $650,500.00 USD to claim Provide us with this details. Full Name:..................... Address:....................... Phone Number:.................. Country:...................... |
Ik ben ook niet van de straat maar ik weet meerendeels wel, nieuwe woorden weet ik meestal niet.quote:Op dinsdag 25 september 2012 15:55 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Niet iedereen spreekt straat
turkjequote:Op dinsdag 25 september 2012 15:56 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Nou oke even ontleden
Fa2 = Fatoe = Grapje
1 luf = 1 liefde
lobi = liefde.
quote:
quote:Op dinsdag 25 september 2012 15:56 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik ben ook niet van de straat maar ik weet meerendeels wel, nieuwe woorden weet ik meestal niet.
quote:Op dinsdag 25 september 2012 15:55 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Niet iedereen spreekt straat
ik plaats tog ook hartje ;s;s :$quote:
Een van de vele vrouwen die je nooit zal kunnen krijgenquote:Op dinsdag 25 september 2012 15:53 schreef AppelCake het volgende:
[..]
doen dus :$quote:Op dinsdag 25 september 2012 15:57 schreef Oceanview het volgende:
¤0.23 resterend tegoed dat is 1 minuut bellen.
en ick? :$:$$$quote:Op dinsdag 25 september 2012 15:57 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Een van de vele vrouwen die je nooit zal kunnen krijgen
quote:Op dinsdag 25 september 2012 15:57 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ik begreep alleen fa2 nietquote:Op dinsdag 25 september 2012 15:56 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik ben ook niet van de straat maar ik weet meerendeels wel, nieuwe woorden weet ik meestal niet.
Ze is bleek en heeft haar enge bruine ogen veel te hoog staan.quote:Op dinsdag 25 september 2012 15:57 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
fa2 is inmiddels achterhaald ben het woord alweer kwijt.quote:Op dinsdag 25 september 2012 15:58 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ik begreep alleen fa2 niet
Ga nou maar verder fappen op Miley.quote:Op dinsdag 25 september 2012 15:59 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ze is bleek en heeft enge bruine ogen veel te hoog staan.
quote:Op dinsdag 25 september 2012 15:59 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ze is bleek en heeft haar enge bruine ogen veel te hoog staan.
Fappen op beroemdheden.quote:Op dinsdag 25 september 2012 15:59 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ga nou maar verder fappen op Miley.
quote:Op dinsdag 25 september 2012 15:59 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ze is bleek en heeft haar enge bruine ogen veel te hoog staan.
Snap de realiteit nou als niemand je wilt moet je niet blijven plakken.quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:04 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Nee, ik ben voorheen nooit gaan haten maar jullie laten me gaan keus.
quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:10 schreef FL_Freak het volgende:
Poll: Wat vinden wij van appelcake?
• Een kutuser
• Een mongool
• Autist
• hommo
• Anders, namelijk...
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Komt goed poepie.quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:11 schreef Snowbells het volgende:
Vanavond ouderavond over de examens.
hoe zijn je examens gegaan dan?quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:11 schreef Snowbells het volgende:
Vanavond ouderavond over de examens.
Moet ik nog hebbenquote:Op dinsdag 25 september 2012 16:13 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
hoe zijn je examens gegaan dan?
ik dacht al want je had het er niet overquote:
Enige rede dat ik naar de mac ga samen met de mcflurry's en de milkshakesquote:Op dinsdag 25 september 2012 16:21 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Die blijf de lekkerste inderdaad.
kip daar is ook wel te etenquote:Op dinsdag 25 september 2012 16:21 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Enige rede dat ik naar de mac ga samen met de mcflurry's en de miljonairs
quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:21 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Enige rede dat ik naar de mac ga samen met de mcflurry's en de milkshakes
Nee, Babyquote:Op dinsdag 25 september 2012 16:23 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
'Klopt, trollie noemt mij blackberry.
mcflurry Roloquote:Op dinsdag 25 september 2012 16:21 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Enige rede dat ik naar de mac ga samen met de mcflurry's en de milkshakes
FL_babyquote:Op dinsdag 25 september 2012 16:24 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Dan is onze lobi niet over gelukkig.
Nee, ik vind bijv bepaalde muziek leuk en daarbij wil ik video's maken die de muziek uitdrukken.quote:
13 oktober jatog XDquote:Op dinsdag 25 september 2012 16:31 schreef FL_Freak het volgende:
trollie wanneer datne dan sgatje=$x
Je bedoelt zelf filmen en dan muziek er onder zetten?quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:33 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Nee, ik vind bijv bepaalde muziek leuk en daarbij wil ik video's maken die de muziek uitdrukken.
AppelCake ga je konijn neuken ofzo.quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:35 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Bah die lijken allemaal op jou.
https://www.google.nl/sea(...)sw4&biw=1920&bih=955
Ja, maar die (kale) video zal uiteraard ook flink wat bewerkingen ondergaan en dat gedeelte wil ik dus leren.quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:35 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Je bedoelt zelf filmen en dan muziek er onder zetten?
Neh...quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:35 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
AppelCake ga je konijn neuken ofzo.
Geen van allenquote:Op dinsdag 25 september 2012 16:35 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Bah die lijken allemaal op jou.
https://www.google.nl/sea(...)sw4&biw=1920&bih=955
Vreemdgangerquote:Op dinsdag 25 september 2012 16:35 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Eerst heppie hartje ov en nu krul ik ben gewild object.
Ik doe alles gewoon met iMoviequote:Op dinsdag 25 september 2012 16:35 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ja, maar die (kale) video zal uiteraard ook flink wat bewerkingen ondergaan en dat gedeelte wil ik dus leren.
quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:38 schreef Trollscience het volgende:
twitter:yoitsinge twitterde op dinsdag 25-09-2012 om 15:06:57habbo hotel anno 2012 [ afbeelding ] reageer retweet
Ik heb geen apple lieve schat.quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:37 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ik doe alles gewoon met iMovie
USA.quote:Romney: raampjes open in vliegtuig
DENVER - Als het aan de Amerikaanse presidentskandidaat Mitt Romney ligt, komt er voor luchtvaartpassagiers snel een mogelijkheid om de ramen in vliegtuigen te openen. De Republikein hoopt daarmee een hoop levens te besparen
Wat is een goed programma om mee te beginnen?quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:40 schreef Geo4kant het volgende:
Ik werkte met Premiere Pro en Avid Liquid
Karbonkel, de nachtmerriequote:Op dinsdag 25 september 2012 16:40 schreef wietparkiet het volgende:
[ afbeelding ]
Foto van appelcake gevonden
Ben je ookquote:Op dinsdag 25 september 2012 16:41 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik speciaal voor je was![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:40 schreef wietparkiet het volgende:
[ afbeelding ]
Foto van appelcake gevonden
quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:41 schreef Typisch het volgende:
Als ik ooit kinderen heb en ze doen vervelend laat ik ze gewoon verplicht een enge aflevering met karbonkel zien, dan zijn ze vanzelf lief.
Premiere pro icm After Effects en Magic Bullet (looks).quote:
Ik heb daar ook nog een zegje in hoor.quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:42 schreef Flippiee het volgende:
Mijn kinderen mogen geen tv kijken later.
We kunnen vast een compromis sluiten met wat we doen met onze kinderen schat.quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:42 schreef Flippiee het volgende:
Mijn kinderen hoeven nooit een kriebeltrui te dragen.quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:42 schreef Flippiee het volgende:
quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:43 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Mijn kinderen hoeven niet een kriebeltrui te dragen.
Kijk nog eens goed wie je quotequote:Op dinsdag 25 september 2012 16:42 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Premiere pro icm After Effects en Magic Bullet (looks).
Alleen heeft Adobe, althans in de versies die ik toen gebruikte het probleem dat ze heel veel formaten niet ondersteunen qua audio.
quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:42 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik heb daar ook nog een zegje in hoor.
Hehehequote:Op dinsdag 25 september 2012 16:43 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
We kunnen vast een compromis sluiten met wat we doen met onze kinderen schat.
Dan is t goedquote:Op dinsdag 25 september 2012 16:41 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ben je ook![]()
![]()
![]()
![]()
heppie en ik sijn gwn ja tja jaa
Crap, ik wilde jou quoten.. posten, van Karbonkel is eng en dan een nieuwe post maken voor die video shizzle.. maar ik vergat een stukquote:Op dinsdag 25 september 2012 16:43 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Kijk nog eens goed wie je quote
Succes met je kinderen die een gebreksziekte krijgen.quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:43 schreef Ro-ald het volgende:
Mijn kinderen hoeven later geen groenten te eten.
Zuchtquote:Op dinsdag 25 september 2012 16:44 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Succes met je kinderen die een gebreksziekte krijgen.
jaquote:
ik wil geen kinderen n_nquote:Op dinsdag 25 september 2012 16:42 schreef Flippiee het volgende:
quote:
Sorryquote:
Krijg ik dan met Valentijn een hartjes lolly van je?quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:45 schreef Oceanview het volgende:
[..]
wil jij verkering met mij?![]()
![]()
![]()
:
![]()
: @:@@@@!!!
quote:
quote:
Jaquote:
jaa en bonbons.quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:47 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Krijg ik dan met Valentijn een hartjes lolly van je?![]()
![]()
![]()
![]()
Die reclamequote:
Gefeliciteerd meidquote:Op dinsdag 25 september 2012 16:48 schreef Unfckingtitled het volgende:
OV, sollicitaties gingen goed! Ben bij 1 aangenomen, van de ander hoor ik morgen meer!
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 25 september 2012 16:48 schreef Unfckingtitled het volgende:
OV, sollicitaties gingen goed! Ben bij 1 aangenomen, van de ander hoor ik morgen meer!
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 25 september 2012 16:48 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ja hahahaquote:Op dinsdag 25 september 2012 16:48 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Jaecht mooi hoe dat kind kijkt .. 'Dus geen groenten he mam' .. uhu.. die kop dan
Videocopilot, maar dat is after effects. Verder gewoon op good-tutorials.com e.d. kijken.quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:47 schreef FL_Freak het volgende:
Adobe premiere maar eens 'kopen'. Geo heb je wat handige tips of tutorials?
Goed bezig!quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:48 schreef Unfckingtitled het volgende:
Het is meestal het geduld opbrengen om het te leren wat het lastigste isquote:Op dinsdag 25 september 2012 16:49 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Videocopilot, maar dat is after effects. Verder gewoon op good-tutorials.com e.d. kijken.
Maar het is allemaal simpel, meeste is toch knippen en plakken hier en daar een fade
Je moet gewoon even weten wat de tools doen en dan de hotkeys and thats it. Het is niet moeilijk
quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:43 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
We kunnen vast een compromis sluiten met wat we doen met onze kinderen schat.
Met hoeveel mannen denken jullie dat ik kinderen krijg ?quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:42 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik heb daar ook nog een zegje in hoor.
quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:43 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Mijn kinderen hoeven nooit een kriebeltrui te dragen.
Ik ook.quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:43 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ik was zo bang voor hem vroeger
1 callcenter en 1 debiteurenbeheer.quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:49 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Goed bezig!, naar welke functie solliciteer je eigenlijk?
Ja maar nu zou ze het sneller eten,omdat groente dan kleiner zijn en in soep drijven.quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:48 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Die reclameis dat kind blind ofzo je ziet toch al die groente drijven
Tof, tof!quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:50 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
1 callcenter en 1 debiteurenbeheer.
Groente is groentequote:Op dinsdag 25 september 2012 16:50 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ja maar nu zou ze het sneller eten,omdat groente dan kleiner zijn en in soep drijven.
Is blijkbaar lekkerder.
Awwwwwquote:
Hier ookquote:
Niet zeggen dat ik dat was anders klap ik jequote:Op dinsdag 25 september 2012 16:52 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Iemand zei in dm dat jij een kloon was.
Iemand die aardig was zei het.quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:53 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Niet zeggen dat ik dat was anders klap ik je
Wauw wat romantischquote:Op dinsdag 25 september 2012 16:51 schreef Oceanview het volgende:
[..]
En zelf geplukte roos geplakt op je kluisje![]()
![]()
Niemand dus, want er is niemand die aardig tegen jou doet!quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:53 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Iemand die aardig was zei het.
Ja ik ben aardig, dus niet zeggen dat ik het was anders klap ik je met knokploegquote:Op dinsdag 25 september 2012 16:53 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Iemand die aardig was zei het.
Nee, hoezo? Goed boek?quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:52 schreef wietparkiet het volgende:
Flips, heb jij the promise al gelezen?
Ik ben echt. Je kan je gewoon niet voorstellen dat er iemand zo geweldig als mij bestaatquote:Op dinsdag 25 september 2012 16:52 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Iemand zei in dm dat jij een kloon was.
quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:52 schreef Trollscience het volgende:
flippie is een lekker sletje (á)
kus op je lippen.quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:53 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Wauw wat romantisch:@
kus op je wang
![]()
Geen dankquote:
hahahaha wp hommoquote:Op dinsdag 25 september 2012 16:53 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Niet zeggen dat ik dat was anders klap ik je
quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:53 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Niemand dus, want er is niemand die aardig tegen jou doet!![]()
![]()
Genoeg mensen die aardig doen.quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:53 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ja ik ben aardig, dus niet zeggen dat ik het was anders klap ik je met knokploeg
Nadat hij dat zei begon ik ook te twijfelen... voelde me bijna genept want het is inderdaad bijna too good to be truequote:Op dinsdag 25 september 2012 16:53 schreef Flippiee het volgende:
Ik ben echt. Je kan je gewoon niet voorstellen dat er iemand zo geweldig als mij bestaat
Stripboek en jaquote:
Royale sneuheidquote:[..]
Ik ben echt. Je kan je gewoon niet voorstellen dat er iemand zo geweldig als mij bestaat
Ah gossiequote:Op dinsdag 25 september 2012 16:53 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Mijn moeder verstopt ook altijd groente in het eten.
Ik geloof je wel, maar diegene niet.quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:53 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wie dan?quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:54 schreef AppelCake het volgende:
[..]
[..]
Genoeg mensen die aardig doen.
Zelfs in dit topic een paar.
Flips is echt. Ze heeft me zelfs geklapt.quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:55 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik geloof je wel, maar diegene niet.
Dit inderdaad.quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:56 schreef wietparkiet het volgende:
Ik heb flips welleens aangeraakt, snel mijn handen gewassen natuurlijk. je weet maar nooit wat voor'n enge ziektes zo'n meid kan meedragen
quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:53 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Niemand dus, want er is niemand die aardig tegen jou doet!![]()
![]()
Gasttttquote:Op dinsdag 25 september 2012 16:54 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nadat hij dat zei begon ik ook te twijfelen... voelde me bijna genept want het is inderdaad bijna too good to be true
Ken ik niet.quote:
Opflikkerenquote:[..]
Royale sneuheid
Ik geloof jou ook niet.quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:55 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik geloof je wel, maar diegene niet.
Nogmaals sorryquote:Op dinsdag 25 september 2012 16:55 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Flips is echt. Ze heeft me zelfs geklapt.
Jammer dat het altijd een tijdje duurt voor zo een ziekte zich kan ontplooien.quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:56 schreef wietparkiet het volgende:
Ik heb flips welleens aangeraakt, snel mijn handen gewassen natuurlijk. je weet maar nooit wat voor'n enge ziektes zo'n meid kan meedragen
Ik geloof jou juist wel.quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:57 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Gastttt_!
[..]
Ken ik niet.
[..]
Opflikkeren
[..]
Ik geloof jou ook niet.
[..]
Nogmaals sorry
[..]
Jammer dat het altijd een tijdje duurt voor zo een ziekte zich kan ontplooien.
quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:58 schreef wietparkiet het volgende:
Wacht Flips ik DM je zometeen wel Link eerst even lapo FIXEN om een beledigende tt te maken naar appelkneus
Sommige groentequote:Op dinsdag 25 september 2012 16:56 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Is beter wel, dan eet ik het toch en proef je het niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |