Je moet gewoon kunnen aantonen dat iets zo is zonder je eigen emotie (in dit geval onredelijkheid) dat te laten beinvloeden.quote:Op dinsdag 25 september 2012 15:10 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Dus ik moet meer praten vanuit feiten en bronnen zoals staan in geschriften of bijv nieuwsberichten en daaruit mijn eigen mening eraan geplakt?
Oke dus dat zijn dus de eisen om aan deze discussie mee te doen dan begrijp ik?quote:Op dinsdag 25 september 2012 15:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Je moet gewoon kunnen aantonen dat iets zo is zonder je eigen emotie (in dit geval onredelijkheid) dat te laten beinvloeden.
Weer geen antwoord op mijn vraag.quote:Op dinsdag 25 september 2012 15:22 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Er is hierbij wél een verschil in terreurdreiging de laatste tijd en de kans op ongelukken op de weg. Het risico op terrorisme wordt steeds groter, het risico op ongelukken steeds kleiner. Verder mag terrorisme nu ook niet, het wordt het dan alleen zwaarder bestraft. Er zijn nu wegen die tot voor kort 120km/h waren en nu 50km/h zijn. Je mocht wél 120 rijden, nu niet meer. Ook zit het verschil in de duizenden mensen die er last van hebben in tegenstelling tot die ene terrorist die zich er toch niet door laat weerhouden.
quote:Op dinsdag 25 september 2012 15:24 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Oke dus dat zijn dus de eisen om aan deze discussie mee te doen dan begrijp ik?
Gast.quote:Op dinsdag 25 september 2012 15:25 schreef FL_Freak het volgende:
Met een discussie had ik altijd het idee dat een mening erbij geven ook erbij hoorde.
Silly, silly me.
Je kan aan iedere discussie mee doen als je maar antwoord geeft op dat wat wordt gediscussieerd en je niet je emotie vertelt wat dus ook niet relevant is.quote:Op dinsdag 25 september 2012 15:24 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Oke dus dat zijn dus de eisen om aan deze discussie mee te doen dan begrijp ik?
Oke.quote:Op dinsdag 25 september 2012 15:25 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Je kan aan iedere discussie mee doen als je maar antwoord geeft op dat wat wordt gediscussieerd en je niet je emotie vertelt wat dus ook niet relevant is.
Roaldquote:
quote:
Nederland mag wel degelijk die wetten aanpassen hoor. Maar zonder maatschappelijk geaccepteerde redenen ga je daarmee een hoop mensen tegen de haren in strijken, met als gevolg dat de handhavers minder respect krijgen. Zo blij?quote:Op dinsdag 25 september 2012 15:24 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Weer geen antwoord op mijn vraag.
Er is wat mij betreft geen discussie.quote:Op dinsdag 25 september 2012 15:26 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Je kunt mij emogiffen idd, maar dat bevorderd de discussie niet echt.
Prima.quote:Op dinsdag 25 september 2012 15:28 schreef Typisch het volgende:
[..]
Er is wat mij betreft geen discussie.
wow so lievvvvv (K) (L) ntbquote:
ickheb sin in de 13e .. (L) 1luvquote:
lkr samen auto rijdequote:Op dinsdag 25 september 2012 15:32 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
ickheb sin in de 13e .. (L) 1luv
Ik ookquote:Op dinsdag 25 september 2012 13:28 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik hoop dat je dan in brabant woont
altyd samequote:
1luv ntbquote:
wnr weer belle? :$quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |