behalve dat ie langzamer is, zo te lezen, zal die wel goed werkenquote:Op dinsdag 25 september 2012 18:18 schreef JohnB52 het volgende:
Doet ie t goed? Het stuurtje? Ook de doos heel aangekomen?
Staat automatisch aan, en wordt alleen geactiveerd als er iemand te lang stil staat op de racelijn.quote:Op dinsdag 25 september 2012 22:01 schreef Nober het volgende:
Wanneer krijg je eigenlijk nieuwe offers?
Ik ben wel klaar met HRT, een paar races is dat wel leuk om nadat je met DRS ingehaald bent diegene vervolgens weer in te halen door wat later te remmen net voor de eerste bocht en dat een race lang maar ik wil hogerop.
In Monaco natuurlijk gecrasht maar ik lag wel 10de, eigenlijk kan ik Monaco al meteen skippen want ik finish toch niet.
Overigens nog geen SC gezien, staat dat automatisch aan nu je minimaal 25% moet afleggen?
Voor de GP van Hongarije kreeg ik n aanbod om bij Force India te tekenen.quote:Op dinsdag 25 september 2012 22:01 schreef Nober het volgende:
Wanneer krijg je eigenlijk nieuwe offers?
Ik ben wel klaar met HRT, een paar races is dat wel leuk om nadat je met DRS ingehaald bent diegene vervolgens weer in te halen door wat later te remmen net voor de eerste bocht en dat een race lang maar ik wil hogerop.
In Monaco natuurlijk gecrasht maar ik lag wel 10de, eigenlijk kan ik Monaco al meteen skippen want ik finish toch niet.
Overigens nog geen SC gezien, staat dat automatisch aan nu je minimaal 25% moet afleggen?
Dat is alleen in het begin. Vergeet niet om alle hulpdingen uit te zetten.quote:Op dinsdag 25 september 2012 17:59 schreef AldoTheApache het volgende:
Is toch heul anders met een stuurtje en pedalen enzoBen ineens een stuk minder snel
Wel een stuk leuker om te spelen
Geen virtuele bout tegen zijn helm geslagen?quote:Op dinsdag 25 september 2012 23:20 schreef JohnB52 het volgende:
Wat n tyfusgp is die van Hongarije zeg.....
Bandenslijtage is echt huge (ja ik zat te pushen)
Ergste is nog wel dat Massa won
Hij doet het perfectquote:Op dinsdag 25 september 2012 18:18 schreef JohnB52 het volgende:
Doet ie t goed? Het stuurtje? Ook de doos heel aangekomen?
Nee hoor heb je goed gedaanquote:Op woensdag 26 september 2012 00:19 schreef JohnB52 het volgende:
Ja, mn rolletje ducttape is bijna op!
Dacht doe doe hoeken maar afplakken kan ie niet open scheuren toch?
Fijn dat je dr veel plezier mee hebt, en dat voor dat geld he?
Valt mee, derde geworden in Melbourne en Sepang moet ik na 2 pogingen maar ff opnieuw doen hahahahaquote:Op woensdag 26 september 2012 09:46 schreef JohnB52 het volgende:
Die STR is wel n beetje overpowered heb ik zo het idee?
Het probleem is bij mij dat op intermediate ik in Australië netjes in de achterhoede rij met mn HRT, maar op bijvoorbeeld China veel te goed ben. Al komt dat waarschijnlijk ook omdat de AI daar in de eerste bocht ontiegelijk slecht is. Moet dus eigenlijk per track de sweetspot qua difficulty gaan vindenquote:Op woensdag 26 september 2012 15:13 schreef Haarklip het volgende:
Ik zou niet willen winnen met een achterhoede team..
Ik ben op Valencia veel sneller dan de AI op de een of andere manier.quote:Op woensdag 26 september 2012 15:19 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Het probleem is bij mij dat op intermediate ik in Australië netjes in de achterhoede rij met mn HRT, maar op bijvoorbeeld China veel te goed ben. Al komt dat waarschijnlijk ook omdat de AI daar in de eerste bocht ontiegelijk slecht is. Moet dus eigenlijk per track de sweetspot qua difficulty gaan vinden.
Ik herinner me van f1 2011 dat vooral het laatste gedeelte je gewoon vol gas door kon rijden, terwijl de AI dat niet deedquote:Op woensdag 26 september 2012 15:21 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Ik ben op Valencia veel sneller dan de AI op de een of andere manier.
Zeker maar na 3 GP's was ik het wel beu, je bent telkens aan het achteruit kijken want ze zitten pal achter je en je hebt geen KERS en ook geen DRS dus ze komen vrijwel elke ronde voorbij en dan moet je in de eerste bocht er weer voorbij zien te komen.quote:Op woensdag 26 september 2012 15:11 schreef JohnB52 het volgende:
Maar je hoort toch ergens in het middenveld rond te rijden?
Gebeurde mij per ongeluk in Maleisië bleek de Al op Amateur te staan, daarna op Intermediate wel gewonnen in Valencia en op Silverstone (een baan waar ik het sowieso al moeilijk heb). Tot en met Canada had ik de Al op Professional maar na 2 dnf's op rij raakte ik gefrustreerd.quote:Op woensdag 26 september 2012 15:13 schreef Haarklip het volgende:
Ik zou niet willen winnen met een achterhoede team..
Ik kon uit 6 teams kiezen want ik had die YDT gewoon goed gedaan maar koos voor HRT, vorig jaar koos ik Force India en werd meteen kampioen waarna ik naar Red Bull ging. Ik ging er vanuit dat alle teams gewoon KERS hadden en ik wel redelijk mee kon doen op Pro.quote:Op woensdag 26 september 2012 16:05 schreef nils7 het volgende:
Ik kon gewoon STR kiezen vanaf het begin in de career....
Hebben mensen expres voor HRT gekozen?
Precies. Als je al direct bij FI begint, of Williams, zit je straks 4 jaar bij red bull. Ik doe liever elk jaar n stapje hoger.quote:Op woensdag 26 september 2012 16:13 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik kon uit 6 teams kiezen want ik had die YDT gewoon goed gedaan maar koos voor HRT, vorig jaar koos ik Force India en werd meteen kampioen waarna ik naar Red Bull ging. Ik ging er vanuit dat alle teams gewoon KERS hadden en ik wel redelijk mee kon doen op Pro.
Op Monza kan je dat ook doen bij de Variante Ascari.quote:Op woensdag 26 september 2012 15:32 schreef JohnB52 het volgende:
GP van Spanje kan je de laatste chicane afsnijden zonder penalty
Ja maar bij spanje win je daar veel meer mee!quote:Op woensdag 26 september 2012 19:35 schreef vosss het volgende:
[..]
Op Monza kan je dat ook doen bij de Variante Ascari.
In de tussentijd kan je hem ook een tandje makkelijker zetten qua AI, dan blijft het tenminste nog leuk anders rij je het halve seizoen helemaal achteraan in je uppie de rondjes.quote:Op woensdag 26 september 2012 22:36 schreef AldoTheApache het volgende:
Op professional kom ik met de Virgin 6 seconden te kort bij Q1 op de nummer 23
Ik moet nog even heel veel oefenen
ook een optiequote:Op woensdag 26 september 2012 22:40 schreef vosss het volgende:
[..]
In de tussentijd kan je hem ook een tandje makkelijker zetten qua AI, dan blijft het tenminste nog leuk anders rij je het halve seizoen helemaal achteraan in je uppie de rondjes.
Als het dan beter gaat zet je hem weer hoger
Zo deed ik dat destijds met mn DFP stuurtje toen ik die net had en nog veel moest oefenen altijd.quote:
Niet direct op het makkelijkst he, want dan rij je in de top 5 mee met je Virgin en dat kan niet natuurlijk.quote:Op woensdag 26 september 2012 22:43 schreef AldoTheApache het volgende:
* AldoTheApache gaat de Ai makkelijker zetten, en meteen Melbourne afmaken
Ik heb op Intermediate nog wel redelijk gepresteerd met een 3de plaats maar het viel wel op dat je na een paar ronde al niet meer fatsoenlijk die rondes rijdt. Ook nog gespind maar dat hoort bij dit spel, Spa gecrasht net na mijn pitstop (het regende maar ik ging als enige naar binnen) vol de muur in.quote:Op dinsdag 25 september 2012 23:20 schreef JohnB52 het volgende:
Wat n tyfusgp is die van Hongarije zeg.....
Bandenslijtage is echt huge (ja ik zat te pushen)
Ergste is nog wel dat Massa won
Ik kreeg dat in de mail, dat je een rivaal mocht uitkiezen dus ik ga naar Monza voor de training, klik te vlug en heb Vettel als rivaal gekozen.quote:Op donderdag 27 september 2012 09:02 schreef JohnB52 het volgende:
Oh? Vanaf Singapore dan zeker?
Straks GP van Italië, kijken of dat beter gaat dan die van België, dramarace!
Al op Amateur of? Heeft de Marussia trouwens wel KERS?quote:Op donderdag 27 september 2012 11:54 schreef rjmaster7 het volgende:
rij bij team marussia
de rondetijden bij melbourne lagen rond de 1.48 tot 50 terwijl de rest er iets van rond de 1.40 over deed
Ik weet alleen dat HRT geen KERS heeft maar of Marussia en Caterham ook geen KERS hebben weet ik niet!quote:Op donderdag 27 september 2012 19:53 schreef JohnB52 het volgende:
Marussia heeft toch geen kers, wel drs????
Ik krijg nooit drive-through, alleen time penalyquote:Op vrijdag 28 september 2012 16:38 schreef Fiorano het volgende:
Godver Tyfus spel. Lig dik 1e. dan krijg ik een penalty omdat ik een HRT ff een zetje gaf tijdens het inhalen omdat hij niet opbokken. Drive trough genomen, nog steeds een voorsprong. Sping ik bij het zwembad, rijden al die gelapte idioten op me in en wordt ik gediskwalificeerd ivm obstruction. JA WTF LAAT ME DAN WEER FF IN HET RECHTE SPOOR KOMEN.
Je moet geluk hebben dat ze je niet eruit rijden, als dat niet gebeurd dan is het prima te doen. De aanrijdingen kun je in F1 2012 niet uitzetten maar misschien veranderen ze dat nog.quote:Op vrijdag 28 september 2012 19:13 schreef Tobi-wan het volgende:
Hoe zijn de online races? Jammer dat er voor de 360 geen goed stuur is, want de demo met de controller is niet te doen.
Ik, ik remde wel maar ik ging vol die muur in. Nu weer regen op Suzuka (Q2), ik rij met moeite 1:50.5 en kom gewoon 4.1 seconden te kort, zelfs Ricciardo is 3 seconden sneller dan ik.quote:
Moet je de rules even op Realistic zetten, krijg je drive-through.quote:Op vrijdag 28 september 2012 16:40 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik krijg nooit drive-through, alleen time penaly
Besturing is lastig ja, regelmatig de voorkant kwijt maar jullie geen last van dat je veel langzamer bent dan de Al als het regent? Zowel op Silverstone als Suzuka was ik 3+ seconden langzamer met de Al op Professional.quote:Op maandag 1 oktober 2012 09:09 schreef JohnB52 het volgende:
Nee , 2011 had dat niet. 2012 vereist een hele andere manier van rijden. Ook de setups zijn anders. Is in het echt ook zo
Demo is trouwens moeilijker dan het echte spel. Vind ik. Besturing is lastiger.
Ik ben dan juist veul snellerquote:Op maandag 1 oktober 2012 15:05 schreef Nober het volgende:
[..]
Besturing is lastig ja, regelmatig de voorkant kwijt maar jullie geen last van dat je veel langzamer bent dan de Al als het regent? Zowel op Silverstone als Suzuka was ik 3+ seconden langzamer met de Al op Professional.
Ja ik ook, maar het -lijkt- net alsof het weer ook 4x zo snel wisselt als je op 25% rijdt.quote:Op maandag 1 oktober 2012 15:05 schreef Nober het volgende:
[..]
Besturing is lastig ja, regelmatig de voorkant kwijt maar jullie geen last van dat je veel langzamer bent dan de Al als het regent? Zowel op Silverstone als Suzuka was ik 3+ seconden langzamer met de Al op Professional.
Is gewoon wraak op Webber voor die aanrijding in Valencia een paar jaar terug.quote:
Bug in de tweede stint?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 13:49 schreef JohnB52 het volgende:
Hehehe...
GP Japan: ik rij met de caterham op P15, alonso had n fout gemaakt en ligt achter me, maar door die bug is ie sneller in de 2e stint, hoor ik over de boordradio
"Alonso is faster then you"
Had ik toch mooi n Massa momentje
Die gaat over halverwege overstappen in het seizoenquote:
Je kiest een rivaal voor/na Monza en dan moet je hem verslaan over de daarop volgende 7 races, 4 keer voor je rivaal eindigen is dus voldoende.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 13:18 schreef JohnB52 het volgende:
Als je n rival moet kiezen in carreer, moet je die dan verslaan qua punten of qua onderling duel?
En hier noge n bug! Niet halverwege overstappen dus!!!!:
http://community.codemast(...)ves/m-p/78754#U78754
Natuurlijkquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:17 schreef JohnB52 het volgende:
Nee hoor ik ook!
Heb je 2011 ook nog gespeeld met mijn stuurtje?
Ik wilde naar de GP van Monza volgens mij en toen had ik Vettel als rivaal gekozen, kon het niet meer veranderen.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:10 schreef JohnB52 het volgende:
Hehe, waarom koos je dan voor een Red Bull als rivaal?
(omdat je hoog staat in het kampioenschap, en niet anders kon?)
Ik heb Raikkonnen gekozen, anders had ik naar Force India gemoeten of STR
Maar ik had dus regen daar, maakte het een stuk lastiger kan ik je melden.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 21:50 schreef JohnB52 het volgende:
Yas Marina is echt heel simpel om te winnen, de AI remt veel te vroeg bij sommige bochten!
Ik maak bijna nooit fouten op de een of andere manier, of ik krijg hem altijd weer gecorrigeerd. Wat bij het toetsenbord dus niet het geval wasquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:32 schreef JohnB52 het volgende:
En hoe is het nu met de snelheid?
Stuurtje is leuker natuurlijk, maar rij je ook sneller? En fouten maken? K weet niet hoe je rijd, maar maak je ook minder stuurfouten nu?
STRquote:
Heb er al 2 gehad, eerste keer na 10 races, gisteren na 17 50% career races...quote:
Vertel?quote:
Ik kon aardig mee met de Al op Intermediate bij STR maar niet in de regen, heb de Al nu verhoogd naar Pro aangezien ik bij Red Bull rij en dat gaat prima.quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:02 schreef Dudeweiser het volgende:
Op welk AI niveau spelen jullie? Ik ben niet zo'n begaafd coureur dus heb ik maar hem op intermediate gezet, maar dan pole pakken met een Toro Rosso is ook weer iets te makkelijk.
ik ga ook maar naar Pro denk ik na Maleisië, derde in Melbourne en pole op Sepang is niet echt logischquote:Op zondag 7 oktober 2012 22:00 schreef Nober het volgende:
R&D opdrachten hebben ook wel wat, je hebt er alleen erg veel bij de topteams.
[..]
Vertel?Heb gewoon autosaving of bedoel je wat anders?
[..]
Ik kon aardig mee met de Al op Intermediate bij STR maar niet in de regen, heb de Al nu verhoogd naar Pro aangezien ik bij Red Bull rij en dat gaat prima.
Je kunt in de Season Challenge trophies krijgen, als het goed is merkte je dat al toen je pole position pakte want dan krijg je er 3 en toen je won nog eens 5. Maar je kiest een rivaal en als je die verslaat neem je zijn stoeltje over al hoef je geen rivaal te kiezen. Je behaald punten voor de online leaderboard en je kan over die 10 races kampioen worden als je de meeste punten behaald.quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:04 schreef JohnB52 het volgende:
Nu bezig met season challenge, waar je 2x je tegenstander moet verslaan. Nu zit ik bij Ferrari. Maar wat is nou eigenlijk het doel?
Ik ging van caterham Williams Sauber naar Ferrari.
Denk dat Legend te moeilijk is tenzij je goede setups hebt. Dacht dat ik het niet zou redden in de regen maar met wat moeite wel pole en in de race weliswaar langzamer dan de rest maar als hun een pitstop meer doen dan ik dan is zo'n 25% race wel te winnen.quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:57 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik ga ook maar naar Pro denk ik na Maleisië, derde in Melbourne en pole op Sepang is niet echt logisch
He he, ben ik niet de enige! Ik heb gelukkig een droge race in China in het vooruitzicht.quote:Op maandag 8 oktober 2012 10:55 schreef nils7 het volgende:
Regen is echt moeilijk in Maleisie P4 behaald in de stromende regen en intermediates (apart maar goed)....
En P18 in CHN in de qually in de regen, kwam ik echt te kort en ik glij echt alle kanten op, zou niet weten hoe ik harder kan.
Trophies? Ik heb archievments op de Xbox.quote:Op maandag 8 oktober 2012 10:46 schreef Nober het volgende:
[..]
Je kunt in de Season Challenge trophies krijgen, als het goed is merkte je dat al toen je pole position pakte want dan krijg je er 3 en toen je won nog eens 5. Maar je kiest een rivaal en als je die verslaat neem je zijn stoeltje over al hoef je geen rivaal te kiezen. Je behaald punten voor de online leaderboard en je kan over die 10 races kampioen worden als je de meeste punten behaald.
[..]
Denk dat Legend te moeilijk is tenzij je goede setups hebt. Dacht dat ik het niet zou redden in de regen maar met wat moeite wel pole en in de race weliswaar langzamer dan de rest maar als hun een pitstop meer doen dan ik dan is zo'n 25% race wel te winnen.
Ja heb alles goud, 1:39.3 op Austin.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:32 schreef JohnB52 het volgende:
Hebben jullie de time attack ook geprobeerd?
Kom niet verder dan de silver medals...
Punten in die laatste race op Interlagos.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:23 schreef JohnB52 het volgende:
Wat zijn die plussen er achter ?
Laatste resultaat ?
Schijnt n bug te zijn.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:12 schreef RingBewoner het volgende:
Meer mensen die dit hebben? Tijdens kwali kan ik prima meekomen in FI en rij netjes rond p 8-14. Maar tijdens de race kan ik het tempo vaak niet bijhouden....
Ah, dat zou wat verklaren.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:09 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Schijnt n bug te zijn.
Ai rijdt hele tijd op high fuel mixture
Maar online rijden er ook een hoop die niet kunnen rijden, en na de start is het altijd maar weer hopen dat je nog niet gespind bent in de eerste bochten.quote:
Ja, klopt. Maar heb het ook al offline gehad, iemand die een gat wil gaan dat nooit past mij op de achtervleugel raakt, waardoor ik spin en een stuk of acht plaatsen verlies, maar ook nog een penalty krijg.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 00:35 schreef Nober het volgende:
[..]
Maar online rijden er ook een hoop die niet kunnen rijden, en na de start is het altijd maar weer hopen dat je nog niet gespind bent in de eerste bochten.
Maar het staat al op 'agressive' dus veranderen hoeft niet en beëindigen lijkt mij ook niet nodig.quote:Op zondag 21 oktober 2012 12:34 schreef JohnB52 het volgende:
Oh wat lomp van mij, zie nu pas dat je e-mails over R&D dus kunt beantwoorden....
Met de Al op Legend? Ik weet wel dat China en Korea makkelijk waren op Professional, deed gewoon 2 stops in Korea en bleef eerste over 25%.quote:Op zondag 21 oktober 2012 14:27 schreef JohnB52 het volgende:
Valencia is echt n eitje, na 14 rondjes 56 seconden voorsprong, zit echt wat mis met de AI
Yesquote:Op dinsdag 6 november 2012 17:08 schreef JohnB52 het volgende:
http://community.codemast(...)s/m-p/135072#U135072
quote:Fixed an issue where the engine could be damaged or destroyed when using a flashback.
Ja, in Amerika gehad.quote:Op zondag 11 november 2012 18:13 schreef LWD-Godius het volgende:
Herkent iemand deze bug; tijdens regenraces komt iedereen in ronde 1 binnen om van inters naar inters te wisselen. (25%)
F1 mag nog niet eens de voeten kussen van iRacing.quote:Op woensdag 12 juni 2013 08:03 schreef abruzzese het volgende:
F1 van Codemasters blijven toch de beste racegames als je van realistisch racegames houd .
Ik heb altijd een bewondering gehad van de F1 games en heb elke F1 game in geschiedenis gespeeld
http://en.wikipedia.org/wiki/Formula_One_video_games
Ik vind F1 van codemasters games blaast de andere racegames makkelijk weg , wat race deze serie zoooooo lekker weg of je zelf meerijd .
iRacing was mij helemaal niet bekend nadat jij mij hierover schreef ,kan wel interessant zijn maar zo ik gezien heb zijn er veel oval circuits in wat ik als saai gameplay .quote:Op zaterdag 15 juni 2013 13:13 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
F1 mag nog niet eens de voeten kussen van iRacing.
!.quote:Op woensdag 12 juni 2013 08:03 schreef abruzzese het volgende:
F1 van Codemasters blijven toch de beste racegames als je van realistisch racegames houd .
Als je een beetje meer geoefend bent en in een wat hogere klasse uitkomt dan geven de oval races echt een kick. Ronde na ronde 2 of 3 wijd naast elkaar met 230-280 km/h, soms tot 20 ronden achter elkaar. Hard maar fair racen komt heel vaak voor, en bij foutjes/crashes wordt er in de regel wel netjes sorry gezegd (of je moet een gekke amerikaan hebben). Als je bij wat mindere rijders zit of gewoon pech hebt en je rijd 75% van de race achter de safety car dan is het wel wat saai, maar ook dan moet je nog goed nadenken over je strategiequote:Op zaterdag 15 juni 2013 13:58 schreef abruzzese het volgende:
[..]
iRacing was mij helemaal niet bekend nadat jij mij hierover schreef ,kan wel interessant zijn maar zo ik gezien heb zijn er veel oval circuits in wat ik als saai gameplay .
Twijfel hierover maar op tweakers.net is deze constant in belangstelling op forum
Australië vind ik juist een van de makkelijkere GP's..quote:Op donderdag 27 juni 2013 02:26 schreef Keselo het volgende:
Vandaag (gisteren) bij de steam sale gekocht, 66% off, 10 eck. Wachtte er al een tijdje op en kon qua timing niet beter uitkomen aangezien ik dinsdag mijn Logitech GT Driving Force stuurtje binnen heb gekregen
. Heb er nu al 9 uur inzitten.
Carreer begonnen en er vervolgens 4 uur over gedaan voor ik de Grand Prix in Australie eindelijk onder de knie had en daar uiteindelijk als 7e geeindigd. Toen door naar Kuala Lumpur, iedere kwalificatie de snelste tijd en de echte race was ik ook geen enkel moment in de problemen gekomen, eerste plaats.
Als het de komende 3-4 races nog zo goed gaat, gaat de moeilijkheidsgraad naar Medium.
Zijn er meer mensen die de GP van Australie verschrikkelijk moeilijk vinden? Was weliswaar 7e geworden, maar de Easy AI hadden vrijwel allemaal betere laptimes dan ik. In vergelijking met de GP van Italie, Belgie en Maleisie was die van Australie echt 10 keer moeilijker.
Kom je tegen de railing bij het uitkomen van de bocht of bij het insturen? Je kan proberen de vering voor wat zachter in te stellen. Je kan ook diep de bocht induiken, scherp insturen en dan kan je bijna in een rechte lijn uitaccelereren. Deze racelijn moet je niet gebruiken als er iemand vlak achter je rijd, dan kan hij gewoon een aanval plaatsen.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 10:06 schreef abruzzese het volgende:
F1 2012 is een fantastische formule 1 game maar er is een circuit waar ik de bocht echt niet krijg genomen en steeds opnieuw beland ik tegen de vangrail .
Het gaat hier om bocht 6 circuit van Monaco
http://www.google.nl/imgr(...)ed=0CF0Q9QEwBg&dur=1
Is er een mogelijkheid om de setup toch te kunnen aanpassen ?????
Heb al meerdere malen geprobeerd de setup te veranderen maar zonder resultaat .
Je zou ook gewoon die bocht wat langzamer kunnen nemen.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 18:47 schreef abruzzese het volgende:
Vind het wel heel erg jammer dat bocht 6 in Monaco zoooo verschrikkelijk moeilijk is om in te draaien en je makkelijk in de vangrail belandt .
Heb hierboven al gereageerd en meerdere malen om gelijktijdig afremmen maar 1 keer van de 10 lukt het mij om geen vangrail te raken .
Heb een Xbox 360 controller voor de PC en werkt prima maar helaas vind ik het jammer om deze belangrijke bocht van Monaco bocht 6 NIET onbeschadigd door te komen .
F1 2012 blijft wel een TOPPER ondanks deze onmogelijke hairpin .
Zou wat zijn inderdaad, jammer dat ze dit niet doen...quote:Op woensdag 3 juli 2013 08:21 schreef abruzzese het volgende:
Je zou echt waar voor je geld krijgen als Codemasters een gratis update uitvoeren van de game F1 2012 die alle vernieuwingen van 2013 in de game updaten .
Dus niet elk jaar een nieuwe F1 game kopen .
Nogal logisch dat ze dat niet doen, dan kunnen ze zichzelf net zo goed direct failliet verklaren. EA brengt toch ook niet elk jaar een gratis update voor FIFA uit? Codemasters betaald fors geld voor de licentie dus die moeten heel wat spelletjes ieder jaar verkopen om er een beetje winst op te maken.quote:Op woensdag 3 juli 2013 08:21 schreef abruzzese het volgende:
Je zou echt waar voor je geld krijgen als Codemasters een gratis update uitvoeren van de game F1 2012 die alle vernieuwingen van 2013 in de game updaten .
Dus niet elk jaar een nieuwe F1 game kopen .
Opnieuw gepost omdat ik de foto had verwijderdquote:Op donderdag 20 juni 2013 14:22 schreef abruzzese het volgende:
Maar deze was ook weer helemaal HIP in de tijd 1992
[ link | afbeelding ]
Deze ook even opnieuw gepostquote:Op donderdag 20 juni 2013 14:10 schreef abruzzese het volgende:
We worden met de huidige generatie games zo verwend maar ikzelf kijk wel eens terug naar mijn periode waar ik bv formule 1 games speelde als deze link hieronder en dat was in die tijd ook bijzondere ervaring
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |