behalve dat ie langzamer is, zo te lezen, zal die wel goed werkenquote:Op dinsdag 25 september 2012 18:18 schreef JohnB52 het volgende:
Doet ie t goed? Het stuurtje? Ook de doos heel aangekomen?
Staat automatisch aan, en wordt alleen geactiveerd als er iemand te lang stil staat op de racelijn.quote:Op dinsdag 25 september 2012 22:01 schreef Nober het volgende:
Wanneer krijg je eigenlijk nieuwe offers?
Ik ben wel klaar met HRT, een paar races is dat wel leuk om nadat je met DRS ingehaald bent diegene vervolgens weer in te halen door wat later te remmen net voor de eerste bocht en dat een race lang maar ik wil hogerop.
In Monaco natuurlijk gecrasht maar ik lag wel 10de, eigenlijk kan ik Monaco al meteen skippen want ik finish toch niet.
Overigens nog geen SC gezien, staat dat automatisch aan nu je minimaal 25% moet afleggen?
Voor de GP van Hongarije kreeg ik n aanbod om bij Force India te tekenen.quote:Op dinsdag 25 september 2012 22:01 schreef Nober het volgende:
Wanneer krijg je eigenlijk nieuwe offers?
Ik ben wel klaar met HRT, een paar races is dat wel leuk om nadat je met DRS ingehaald bent diegene vervolgens weer in te halen door wat later te remmen net voor de eerste bocht en dat een race lang maar ik wil hogerop.
In Monaco natuurlijk gecrasht maar ik lag wel 10de, eigenlijk kan ik Monaco al meteen skippen want ik finish toch niet.
Overigens nog geen SC gezien, staat dat automatisch aan nu je minimaal 25% moet afleggen?
Dat is alleen in het begin. Vergeet niet om alle hulpdingen uit te zetten.quote:Op dinsdag 25 september 2012 17:59 schreef AldoTheApache het volgende:
Is toch heul anders met een stuurtje en pedalen enzoBen ineens een stuk minder snel
Wel een stuk leuker om te spelen
Geen virtuele bout tegen zijn helm geslagen?quote:Op dinsdag 25 september 2012 23:20 schreef JohnB52 het volgende:
Wat n tyfusgp is die van Hongarije zeg.....
Bandenslijtage is echt huge (ja ik zat te pushen)
Ergste is nog wel dat Massa won
Hij doet het perfectquote:Op dinsdag 25 september 2012 18:18 schreef JohnB52 het volgende:
Doet ie t goed? Het stuurtje? Ook de doos heel aangekomen?
Nee hoor heb je goed gedaanquote:Op woensdag 26 september 2012 00:19 schreef JohnB52 het volgende:
Ja, mn rolletje ducttape is bijna op!
Dacht doe doe hoeken maar afplakken kan ie niet open scheuren toch?
Fijn dat je dr veel plezier mee hebt, en dat voor dat geld he?
Valt mee, derde geworden in Melbourne en Sepang moet ik na 2 pogingen maar ff opnieuw doen hahahahaquote:Op woensdag 26 september 2012 09:46 schreef JohnB52 het volgende:
Die STR is wel n beetje overpowered heb ik zo het idee?
Het probleem is bij mij dat op intermediate ik in Australië netjes in de achterhoede rij met mn HRT, maar op bijvoorbeeld China veel te goed ben. Al komt dat waarschijnlijk ook omdat de AI daar in de eerste bocht ontiegelijk slecht is. Moet dus eigenlijk per track de sweetspot qua difficulty gaan vindenquote:Op woensdag 26 september 2012 15:13 schreef Haarklip het volgende:
Ik zou niet willen winnen met een achterhoede team..
Ik ben op Valencia veel sneller dan de AI op de een of andere manier.quote:Op woensdag 26 september 2012 15:19 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Het probleem is bij mij dat op intermediate ik in Australië netjes in de achterhoede rij met mn HRT, maar op bijvoorbeeld China veel te goed ben. Al komt dat waarschijnlijk ook omdat de AI daar in de eerste bocht ontiegelijk slecht is. Moet dus eigenlijk per track de sweetspot qua difficulty gaan vinden.
Ik herinner me van f1 2011 dat vooral het laatste gedeelte je gewoon vol gas door kon rijden, terwijl de AI dat niet deedquote:Op woensdag 26 september 2012 15:21 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Ik ben op Valencia veel sneller dan de AI op de een of andere manier.
Zeker maar na 3 GP's was ik het wel beu, je bent telkens aan het achteruit kijken want ze zitten pal achter je en je hebt geen KERS en ook geen DRS dus ze komen vrijwel elke ronde voorbij en dan moet je in de eerste bocht er weer voorbij zien te komen.quote:Op woensdag 26 september 2012 15:11 schreef JohnB52 het volgende:
Maar je hoort toch ergens in het middenveld rond te rijden?
Gebeurde mij per ongeluk in Maleisië bleek de Al op Amateur te staan, daarna op Intermediate wel gewonnen in Valencia en op Silverstone (een baan waar ik het sowieso al moeilijk heb). Tot en met Canada had ik de Al op Professional maar na 2 dnf's op rij raakte ik gefrustreerd.quote:Op woensdag 26 september 2012 15:13 schreef Haarklip het volgende:
Ik zou niet willen winnen met een achterhoede team..
Ik kon uit 6 teams kiezen want ik had die YDT gewoon goed gedaan maar koos voor HRT, vorig jaar koos ik Force India en werd meteen kampioen waarna ik naar Red Bull ging. Ik ging er vanuit dat alle teams gewoon KERS hadden en ik wel redelijk mee kon doen op Pro.quote:Op woensdag 26 september 2012 16:05 schreef nils7 het volgende:
Ik kon gewoon STR kiezen vanaf het begin in de career....
Hebben mensen expres voor HRT gekozen?
Precies. Als je al direct bij FI begint, of Williams, zit je straks 4 jaar bij red bull. Ik doe liever elk jaar n stapje hoger.quote:Op woensdag 26 september 2012 16:13 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik kon uit 6 teams kiezen want ik had die YDT gewoon goed gedaan maar koos voor HRT, vorig jaar koos ik Force India en werd meteen kampioen waarna ik naar Red Bull ging. Ik ging er vanuit dat alle teams gewoon KERS hadden en ik wel redelijk mee kon doen op Pro.
Op Monza kan je dat ook doen bij de Variante Ascari.quote:Op woensdag 26 september 2012 15:32 schreef JohnB52 het volgende:
GP van Spanje kan je de laatste chicane afsnijden zonder penalty
Ja maar bij spanje win je daar veel meer mee!quote:Op woensdag 26 september 2012 19:35 schreef vosss het volgende:
[..]
Op Monza kan je dat ook doen bij de Variante Ascari.
In de tussentijd kan je hem ook een tandje makkelijker zetten qua AI, dan blijft het tenminste nog leuk anders rij je het halve seizoen helemaal achteraan in je uppie de rondjes.quote:Op woensdag 26 september 2012 22:36 schreef AldoTheApache het volgende:
Op professional kom ik met de Virgin 6 seconden te kort bij Q1 op de nummer 23
Ik moet nog even heel veel oefenen
ook een optiequote:Op woensdag 26 september 2012 22:40 schreef vosss het volgende:
[..]
In de tussentijd kan je hem ook een tandje makkelijker zetten qua AI, dan blijft het tenminste nog leuk anders rij je het halve seizoen helemaal achteraan in je uppie de rondjes.
Als het dan beter gaat zet je hem weer hoger
Zo deed ik dat destijds met mn DFP stuurtje toen ik die net had en nog veel moest oefenen altijd.quote:
Niet direct op het makkelijkst he, want dan rij je in de top 5 mee met je Virgin en dat kan niet natuurlijk.quote:Op woensdag 26 september 2012 22:43 schreef AldoTheApache het volgende:
* AldoTheApache gaat de Ai makkelijker zetten, en meteen Melbourne afmaken
Ik heb op Intermediate nog wel redelijk gepresteerd met een 3de plaats maar het viel wel op dat je na een paar ronde al niet meer fatsoenlijk die rondes rijdt. Ook nog gespind maar dat hoort bij dit spel, Spa gecrasht net na mijn pitstop (het regende maar ik ging als enige naar binnen) vol de muur in.quote:Op dinsdag 25 september 2012 23:20 schreef JohnB52 het volgende:
Wat n tyfusgp is die van Hongarije zeg.....
Bandenslijtage is echt huge (ja ik zat te pushen)
Ergste is nog wel dat Massa won
Ik kreeg dat in de mail, dat je een rivaal mocht uitkiezen dus ik ga naar Monza voor de training, klik te vlug en heb Vettel als rivaal gekozen.quote:Op donderdag 27 september 2012 09:02 schreef JohnB52 het volgende:
Oh? Vanaf Singapore dan zeker?
Straks GP van Italië, kijken of dat beter gaat dan die van België, dramarace!
Al op Amateur of? Heeft de Marussia trouwens wel KERS?quote:Op donderdag 27 september 2012 11:54 schreef rjmaster7 het volgende:
rij bij team marussia
de rondetijden bij melbourne lagen rond de 1.48 tot 50 terwijl de rest er iets van rond de 1.40 over deed
Ik weet alleen dat HRT geen KERS heeft maar of Marussia en Caterham ook geen KERS hebben weet ik niet!quote:Op donderdag 27 september 2012 19:53 schreef JohnB52 het volgende:
Marussia heeft toch geen kers, wel drs????
Ik krijg nooit drive-through, alleen time penalyquote:Op vrijdag 28 september 2012 16:38 schreef Fiorano het volgende:
Godver Tyfus spel. Lig dik 1e. dan krijg ik een penalty omdat ik een HRT ff een zetje gaf tijdens het inhalen omdat hij niet opbokken. Drive trough genomen, nog steeds een voorsprong. Sping ik bij het zwembad, rijden al die gelapte idioten op me in en wordt ik gediskwalificeerd ivm obstruction. JA WTF LAAT ME DAN WEER FF IN HET RECHTE SPOOR KOMEN.
Je moet geluk hebben dat ze je niet eruit rijden, als dat niet gebeurd dan is het prima te doen. De aanrijdingen kun je in F1 2012 niet uitzetten maar misschien veranderen ze dat nog.quote:Op vrijdag 28 september 2012 19:13 schreef Tobi-wan het volgende:
Hoe zijn de online races? Jammer dat er voor de 360 geen goed stuur is, want de demo met de controller is niet te doen.
Ik, ik remde wel maar ik ging vol die muur in. Nu weer regen op Suzuka (Q2), ik rij met moeite 1:50.5 en kom gewoon 4.1 seconden te kort, zelfs Ricciardo is 3 seconden sneller dan ik.quote:
Moet je de rules even op Realistic zetten, krijg je drive-through.quote:Op vrijdag 28 september 2012 16:40 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik krijg nooit drive-through, alleen time penaly
Besturing is lastig ja, regelmatig de voorkant kwijt maar jullie geen last van dat je veel langzamer bent dan de Al als het regent? Zowel op Silverstone als Suzuka was ik 3+ seconden langzamer met de Al op Professional.quote:Op maandag 1 oktober 2012 09:09 schreef JohnB52 het volgende:
Nee , 2011 had dat niet. 2012 vereist een hele andere manier van rijden. Ook de setups zijn anders. Is in het echt ook zo
Demo is trouwens moeilijker dan het echte spel. Vind ik. Besturing is lastiger.
Ik ben dan juist veul snellerquote:Op maandag 1 oktober 2012 15:05 schreef Nober het volgende:
[..]
Besturing is lastig ja, regelmatig de voorkant kwijt maar jullie geen last van dat je veel langzamer bent dan de Al als het regent? Zowel op Silverstone als Suzuka was ik 3+ seconden langzamer met de Al op Professional.
Ja ik ook, maar het -lijkt- net alsof het weer ook 4x zo snel wisselt als je op 25% rijdt.quote:Op maandag 1 oktober 2012 15:05 schreef Nober het volgende:
[..]
Besturing is lastig ja, regelmatig de voorkant kwijt maar jullie geen last van dat je veel langzamer bent dan de Al als het regent? Zowel op Silverstone als Suzuka was ik 3+ seconden langzamer met de Al op Professional.
Is gewoon wraak op Webber voor die aanrijding in Valencia een paar jaar terug.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |