Zo deed ik dat destijds met mn DFP stuurtje toen ik die net had en nog veel moest oefenen altijd.quote:
Niet direct op het makkelijkst he, want dan rij je in de top 5 mee met je Virgin en dat kan niet natuurlijk.quote:Op woensdag 26 september 2012 22:43 schreef AldoTheApache het volgende:
* AldoTheApache gaat de Ai makkelijker zetten, en meteen Melbourne afmaken
Ik heb op Intermediate nog wel redelijk gepresteerd met een 3de plaats maar het viel wel op dat je na een paar ronde al niet meer fatsoenlijk die rondes rijdt. Ook nog gespind maar dat hoort bij dit spel, Spa gecrasht net na mijn pitstop (het regende maar ik ging als enige naar binnen) vol de muur in.quote:Op dinsdag 25 september 2012 23:20 schreef JohnB52 het volgende:
Wat n tyfusgp is die van Hongarije zeg.....
Bandenslijtage is echt huge (ja ik zat te pushen)
Ergste is nog wel dat Massa won
Ik kreeg dat in de mail, dat je een rivaal mocht uitkiezen dus ik ga naar Monza voor de training, klik te vlug en heb Vettel als rivaal gekozen.quote:Op donderdag 27 september 2012 09:02 schreef JohnB52 het volgende:
Oh? Vanaf Singapore dan zeker?
Straks GP van Italië, kijken of dat beter gaat dan die van België, dramarace!
Al op Amateur of? Heeft de Marussia trouwens wel KERS?quote:Op donderdag 27 september 2012 11:54 schreef rjmaster7 het volgende:
rij bij team marussia
de rondetijden bij melbourne lagen rond de 1.48 tot 50 terwijl de rest er iets van rond de 1.40 over deed
Ik weet alleen dat HRT geen KERS heeft maar of Marussia en Caterham ook geen KERS hebben weet ik niet!quote:Op donderdag 27 september 2012 19:53 schreef JohnB52 het volgende:
Marussia heeft toch geen kers, wel drs????
Ik krijg nooit drive-through, alleen time penalyquote:Op vrijdag 28 september 2012 16:38 schreef Fiorano het volgende:
Godver Tyfus spel. Lig dik 1e. dan krijg ik een penalty omdat ik een HRT ff een zetje gaf tijdens het inhalen omdat hij niet opbokken. Drive trough genomen, nog steeds een voorsprong. Sping ik bij het zwembad, rijden al die gelapte idioten op me in en wordt ik gediskwalificeerd ivm obstruction. JA WTF LAAT ME DAN WEER FF IN HET RECHTE SPOOR KOMEN.
Je moet geluk hebben dat ze je niet eruit rijden, als dat niet gebeurd dan is het prima te doen. De aanrijdingen kun je in F1 2012 niet uitzetten maar misschien veranderen ze dat nog.quote:Op vrijdag 28 september 2012 19:13 schreef Tobi-wan het volgende:
Hoe zijn de online races? Jammer dat er voor de 360 geen goed stuur is, want de demo met de controller is niet te doen.
Ik, ik remde wel maar ik ging vol die muur in. Nu weer regen op Suzuka (Q2), ik rij met moeite 1:50.5 en kom gewoon 4.1 seconden te kort, zelfs Ricciardo is 3 seconden sneller dan ik.quote:
Moet je de rules even op Realistic zetten, krijg je drive-through.quote:Op vrijdag 28 september 2012 16:40 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik krijg nooit drive-through, alleen time penaly
Besturing is lastig ja, regelmatig de voorkant kwijt maar jullie geen last van dat je veel langzamer bent dan de Al als het regent? Zowel op Silverstone als Suzuka was ik 3+ seconden langzamer met de Al op Professional.quote:Op maandag 1 oktober 2012 09:09 schreef JohnB52 het volgende:
Nee , 2011 had dat niet. 2012 vereist een hele andere manier van rijden. Ook de setups zijn anders. Is in het echt ook zo
Demo is trouwens moeilijker dan het echte spel. Vind ik. Besturing is lastiger.
Ik ben dan juist veul snellerquote:Op maandag 1 oktober 2012 15:05 schreef Nober het volgende:
[..]
Besturing is lastig ja, regelmatig de voorkant kwijt maar jullie geen last van dat je veel langzamer bent dan de Al als het regent? Zowel op Silverstone als Suzuka was ik 3+ seconden langzamer met de Al op Professional.
Ja ik ook, maar het -lijkt- net alsof het weer ook 4x zo snel wisselt als je op 25% rijdt.quote:Op maandag 1 oktober 2012 15:05 schreef Nober het volgende:
[..]
Besturing is lastig ja, regelmatig de voorkant kwijt maar jullie geen last van dat je veel langzamer bent dan de Al als het regent? Zowel op Silverstone als Suzuka was ik 3+ seconden langzamer met de Al op Professional.
Is gewoon wraak op Webber voor die aanrijding in Valencia een paar jaar terug.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |