abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_117230687
F1 2012 is a video game by Codemasters currently in development. It is based on the 2012 Formula One season, and is the sequel to F1 2010 and F1 2011. It will be the fourth Formula One game developed by the Codemasters studios after the company renewed its licence to develop the official games of the series. It was announced on 18 March 2012, co-inciding with the first race of the 2012 season. The game will be released on 21 September 2012, and will use the EGO Engine.

Alle 12 teams en de nieuwe GP in Texas
The game will feature all twelve teams and twenty-four drivers competing in the 2012 season, as well as the twenty circuits — including the brand-new, incomplete Circuit of the Americas in Austin, Texas — included in the championship. The track will not have asphalt laid down until almost two months after the game is released.

"Young Drivers Test" Mode
The game will also feature a brand-new "Young Driver Test" mode, a tutorial mode designed to introduce new players to the handling characteristics of Formula One cars. As a demonstration, Codemasters approached several drivers — including Mercedes test driver Sam Bird and GP2 Series driver Stefano Coletti - at the real-life Young Driver Tests (for drivers who have never started a Grand Prix) in Abu Dhabi in November 2011, and asked them to drive the Yas Marina Circuit in F1 2011 instead of using the team simulators they would traditionally use to learn the circuit. All of the drivers who played the game reported that the game was realistic enough for them to learn the circuit to the point where they were confident enough to set competitive lap times. The Young Driver Test will also feature at the start of the Career mode. You start the career at the Young Driver Tests with either Red Bull, McLaren or Ferrari. You must make a first impression in the Test, as it is a lasting one i.e. it will last with you your entire 5-season career.

"Champions" Mode
It will also feature a new 'Champions' mode (which is semi-modelled on the challenges segment in F1 2009) and 'Season challenge', a much shorter version of the Career mode.

Sneller terug op de baan
It will also feature a revised menu, which helps to get you on track faster.

Drie Trailers
The game's first trailer was released on 5 June 2012, whilst the 'Champions mode' trailer was released on 6 August 2012. The game's second trailer was released on 10 August 2012. The game's third and last trailer was released on 31 August 2012.

5 juni

6 augustus

31 augustus

Release datum bekend
On 15 August 2012, it was confirmed that the game will be released on 21 September 2012. The demo will be released on 14 September 2012.

http://www.codemasters.com/uk/f12012/pc/#/uk/
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
pi_117231361
:)
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_117232416
Je hebt een FiPo!

Kan deze gereekst worden? Deel 1 + 2 enz enz
  dinsdag 25 september 2012 @ 17:55:27 #4
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_117240810
Op Racedepartement zijn ze alweer volop bezig met downloads te maken, moet je echt even rondneuzen:

http://www.racedepartment.com/forum/microdownloads/31/viewcat
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_117240926
Is toch heul anders met een stuurtje en pedalen enzo :@ Ben ineens een stuk minder snel -O-

Wel een stuk leuker om te spelen :)
pi_117241638
Doet ie t goed? Het stuurtje? Ook de doos heel aangekomen?
  dinsdag 25 september 2012 @ 19:51:34 #7
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_117245829
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2012 18:18 schreef JohnB52 het volgende:
behalve dat ie langzamer is, zo te lezen, zal die wel goed werken :P

volgens mij heb ik er een paar van FOK op mn playstation network dus een online race kan wel een keer...
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_117249581
denk ik ook, hij stuurt niks meer terug, dus zal wel volop aan het gamen zijn
pi_117252968
Wanneer krijg je eigenlijk nieuwe offers?

Ik ben wel klaar met HRT, een paar races is dat wel leuk om nadat je met DRS ingehaald bent diegene vervolgens weer in te halen door wat later te remmen net voor de eerste bocht en dat een race lang maar ik wil hogerop.

In Monaco natuurlijk gecrasht maar ik lag wel 10de, eigenlijk kan ik Monaco al meteen skippen want ik finish toch niet.

Overigens nog geen SC gezien, staat dat automatisch aan nu je minimaal 25% moet afleggen?
pi_117253268
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2012 22:01 schreef Nober het volgende:

Ik ben wel klaar met HRT, een paar races is dat wel leuk om nadat je met DRS ingehaald bent diegene vervolgens weer in te halen door wat later te remmen net voor de eerste bocht en dat een race lang maar ik wil hogerop.

In Monaco natuurlijk gecrasht maar ik lag wel 10de, eigenlijk kan ik Monaco al meteen skippen want ik finish toch niet.

Overigens nog geen SC gezien, staat dat automatisch aan nu je minimaal 25% moet afleggen?
Staat automatisch aan, en wordt alleen geactiveerd als er iemand te lang stil staat op de racelijn.
pi_117253496
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2012 22:01 schreef Nober het volgende:

Voor de GP van Hongarije kreeg ik n aanbod om bij Force India te tekenen.

Ik ben soms net zo eigenwijs als Vosss dus heb t afgewezen.

Nu in Q1 bezig met pogingen door te breken naar Q2... regen.
pi_117253806
Bij welk team zit je?

Ik had gewoon moeten kiezen voor Williams, maar aangezien je aanbiedingen krijgt tijdens het seizoen besloot ik voor HRT te gaan. Moet je nog een bepaalde ranking hebben gehaald voordat je offers krijgt?
pi_117254900
Ik zit bij caterham.

Team status is nu equal en ik ben, zo uit mijn hoofd, lvl8
pi_117255906
Ik ben nog 2nd driver, net Q2 gehaald in Montreal, 13 auto's binnen de seconden en ik was die 13de (1:17.161).
pi_117256603
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2012 17:59 schreef AldoTheApache het volgende:
Is toch heul anders met een stuurtje en pedalen enzo :@ Ben ineens een stuk minder snel -O-

Wel een stuk leuker om te spelen :)
Dat is alleen in het begin. Vergeet niet om alle hulpdingen uit te zetten.
En dan oefenen en voor je het weet rij je een heel stuk harder :Y

Bij echte sims is het overigens nog leuker imo :)
vosss is de naam,
pi_117256628
Ik ben nu al die challenges eens aan het doen. Zijn er niet zoveel zie ik.
Heb de eerste 3 nu gehaald :)
vosss is de naam,
pi_117257370
Wat n tyfusgp is die van Hongarije zeg.....

Bandenslijtage is echt huge (ja ik zat te pushen)

Ergste is nog wel dat Massa won :o
pi_117257391
En weer niet gefinisht, ik lag nog wel 6de maar ja als je dan een drive through krijgt dan kan ik beter een McLaren uit de race rijden en daarna die andere McLaren en mijzelf. :7

Pole op Valencia, dit jaar nog kampioen, ik zal ze hebben!!

[ Bericht 11% gewijzigd door Nober op 25-09-2012 23:37:04 ]
pi_117258064
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2012 23:20 schreef JohnB52 het volgende:
Wat n tyfusgp is die van Hongarije zeg.....

Bandenslijtage is echt huge (ja ik zat te pushen)

Ergste is nog wel dat Massa won :o
Geen virtuele bout tegen zijn helm geslagen? :o
pi_117258326
Een complete demper, maar zelfs dat hielp niet :(
pi_117258789
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2012 18:18 schreef JohnB52 het volgende:
Hij doet het perfect :D

Heb maar 1 race kunnen doen ivm werk, maar ben net terug :P

Wel goed afgeplakt alles trouwens :+
Topding _O_

Ben er heel erg blij mee :s) Bedankt :D
pi_117259722
Ja, mn rolletje ducttape is bijna op!

Dacht doe doe hoeken maar afplakken kan ie niet open scheuren toch?

Fijn dat je dr veel plezier mee hebt, en dat voor dat geld he? ;)
  woensdag 26 september 2012 @ 09:17:29 #23
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_117263598
Ik rij trouwens voor STR... in de career
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_117264320
Die STR is wel n beetje overpowered heb ik zo het idee?
pi_117264642
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 00:19 schreef JohnB52 het volgende:
Ja, mn rolletje ducttape is bijna op!

Dacht doe doe hoeken maar afplakken kan ie niet open scheuren toch?

Fijn dat je dr veel plezier mee hebt, en dat voor dat geld he? ;)
Nee hoor heb je goed gedaan ;)

inderdaad :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')