Yesquote:Op dinsdag 6 november 2012 17:08 schreef JohnB52 het volgende:
http://community.codemast(...)s/m-p/135072#U135072
quote:Fixed an issue where the engine could be damaged or destroyed when using a flashback.
Ja, in Amerika gehad.quote:Op zondag 11 november 2012 18:13 schreef LWD-Godius het volgende:
Herkent iemand deze bug; tijdens regenraces komt iedereen in ronde 1 binnen om van inters naar inters te wisselen. (25%)
F1 mag nog niet eens de voeten kussen van iRacing.quote:Op woensdag 12 juni 2013 08:03 schreef abruzzese het volgende:
F1 van Codemasters blijven toch de beste racegames als je van realistisch racegames houd .
Ik heb altijd een bewondering gehad van de F1 games en heb elke F1 game in geschiedenis gespeeld
http://en.wikipedia.org/wiki/Formula_One_video_games
Ik vind F1 van codemasters games blaast de andere racegames makkelijk weg , wat race deze serie zoooooo lekker weg of je zelf meerijd .
iRacing was mij helemaal niet bekend nadat jij mij hierover schreef ,kan wel interessant zijn maar zo ik gezien heb zijn er veel oval circuits in wat ik als saai gameplay .quote:Op zaterdag 15 juni 2013 13:13 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
F1 mag nog niet eens de voeten kussen van iRacing.
!.quote:Op woensdag 12 juni 2013 08:03 schreef abruzzese het volgende:
F1 van Codemasters blijven toch de beste racegames als je van realistisch racegames houd .
Als je een beetje meer geoefend bent en in een wat hogere klasse uitkomt dan geven de oval races echt een kick. Ronde na ronde 2 of 3 wijd naast elkaar met 230-280 km/h, soms tot 20 ronden achter elkaar. Hard maar fair racen komt heel vaak voor, en bij foutjes/crashes wordt er in de regel wel netjes sorry gezegd (of je moet een gekke amerikaan hebben). Als je bij wat mindere rijders zit of gewoon pech hebt en je rijd 75% van de race achter de safety car dan is het wel wat saai, maar ook dan moet je nog goed nadenken over je strategiequote:Op zaterdag 15 juni 2013 13:58 schreef abruzzese het volgende:
[..]
iRacing was mij helemaal niet bekend nadat jij mij hierover schreef ,kan wel interessant zijn maar zo ik gezien heb zijn er veel oval circuits in wat ik als saai gameplay .
Twijfel hierover maar op tweakers.net is deze constant in belangstelling op forum
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |