abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_118554535
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2012 20:56 schreef On het volgende:
Balthazar glad afgeproduceerd? Zij hebben nota bene met een bandrecorder allerlei demo's opgenomen in metro's en parken waarvan sommige regelrecht op de eindmix zijn gezet. De violen zijn opgenomen in een park in Gent bijvoorbeeld. Dat het alsnog een hechte productie is geworden kan alleen maar lof voor gegeven worden wat mij betreft.
Dat is precies wat ik bedoel. Alles is te perfect, te goed gemixed. Geen enkele onvoorspelbaarheid en niet de spanning van hoe ze live zijn. Goed hoor maar soms is het live gewoon beter
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  zondag 28 oktober 2012 @ 21:24:16 #167
159761 Arn0
Abbey Road
pi_118555838
Nu we toch over Belgische bands bezig zijn: Het debuut van SX mag er ook wezen hoor. Ik zit al meer dan een jaar te wachten op de release na megahit Black Video en ze maken de hoge verwachtingen waar. Wederom een band met erg veel potentie.
By hook or by crook, I'll be last in this book.
pi_118557297
quote:
1s.gif Op zondag 28 oktober 2012 21:07 schreef Norrage het volgende:

[..]

Dat is precies wat ik bedoel. Alles is te perfect, te goed gemixed. Geen enkele onvoorspelbaarheid en niet de spanning van hoe ze live zijn. Goed hoor maar soms is het live gewoon beter
Er hinnikt naar verluid zelfs een paard op dat album door de demo-opname. Als dat geen onvoorspelbaarheid is weet ik het niet meer. Vind trouwens ook dat heel Rats juist door spanning wordt gedragen. Maargoed, smaken en visie verschillen. ;)
  zondag 28 oktober 2012 @ 21:46:53 #169
159761 Arn0
Abbey Road
pi_118557509
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2012 21:43 schreef On het volgende:

[..]

Er hinnikt naar verluid zelfs een paard op dat album door de demo-opname. Als dat geen onvoorspelbaarheid is weet ik het niet meer.
Hehe ja, luister maar eens aandachtig naar Any Suggestion. Album zit vol met kleine details die je eerst niet opvallen, echt knap gedaan.
pi_118557952
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2012 21:43 schreef On het volgende:

[..]

Er hinnikt naar verluid zelfs een paard op dat album door de demo-opname. Als dat geen onvoorspelbaarheid is weet ik het niet meer. Vind trouwens ook dat heel Rats juist door spanning wordt gedragen. Maargoed, smaken en visie verschillen. ;)
Ik zal het wat meer gaan luisteren, dat heb ik gewoon nog niet gedaan. Maar Balthazar heeft bij mij het probleem dat de studio-albums op geen enkele manier in de buurt komen bij de live performances. En dat ik die daardoor een beetje negatief beoordeel (alhoewel, ik ben vrij lyrisch hoor boven, het gaat mij er meer om dat ik het eerste album echt veel beter vind..vooralsnog)...
Ik heb het ook met mijn meest favoriete artiesten zoals Bruce, daar luister ik ook niks meer van de albums als ik eenmaal weet hoe het live is.
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  maandag 29 oktober 2012 @ 00:19:14 #171
159761 Arn0
Abbey Road
pi_118563894
Jongens, zeg het maar:
http://antwerpen.crossing(...)2_ANTWERPEN_1811.pdf

Ga hier naar toe op 18 november, en enkel First Aid Kit en Andrew Bird staan vast. De rest is nog volledig open dus wat zouden jullie aanraden? :P
pi_118564293
Spiritualized in ieder geval.. dat is niet eens een vraag. Ken je 'Ladies and Gentlemen: We Are Floating In Space' niet van ze? Dijk van een plaat hoor. Live ook erg goed. Afgelopen zomer gezien.
  maandag 29 oktober 2012 @ 07:26:58 #173
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_118565852
I am Kloot, _O_ van de tijd dat indie nog alternative heette
  maandag 29 oktober 2012 @ 08:59:02 #174
63598 bigshadow
Fan van iedereen
pi_118566715
quote:
2s.gif Op maandag 29 oktober 2012 07:26 schreef Beregd het volgende:
I am Kloot, _O_ van de tijd dat indie nog alternative heette
Je bedoelt 'new acoustic movement'? :D
pi_118570652
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2012 00:19 schreef Arn0 het volgende:
Jongens, zeg het maar:

Ga hier naar toe op 18 november, en enkel First Aid Kit en Andrew Bird staan vast. De rest is nog volledig open dus wat zouden jullie aanraden? :P
Dan vind ik de line-up van Den Haag toch beter, daar komt o.a. Mark Lanegan er nog bij :Y
"If you're not happy wearing denim, you're a devil in disguise"
  maandag 29 oktober 2012 @ 13:34:39 #176
159761 Arn0
Abbey Road
pi_118575179
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2012 11:28 schreef Bol_Wan het volgende:

[..]

Dan vind ik de line-up van Den Haag toch beter, daar komt o.a. Mark Lanegan er nog bij :Y
Ja, dat is een beetje pijnlijk, kwam er zonet achter dat ik op diezelfde dag al een ticket had voor Mark Lanegan in Brussel :') Maar zal toch naar Crossing Border gaan, dus bedankt voor de tips _O_
pi_118582048
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2012 00:19 schreef Arn0 het volgende:
Jongens, zeg het maar:

Ik ga naar Crossing Border in Enschede, ook o.a. Andrew Bird, First Aid Kit, I am Kloot en jawel....Mark Lanegan (!) :D
Jaarlijstjes: '08 | '09 | '10 | '11 | '12 |
'13 |
'14
  maandag 29 oktober 2012 @ 20:29:37 #178
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_118594118
quote:
14s.gif Op maandag 29 oktober 2012 08:59 schreef bigshadow het volgende:

[..]

Je bedoelt 'new acoustic movement'? :D
hehe, juist, was die term al helemaal kwijt. Kings of convenience heb ik hier ook nog albums van liggen :Y
pi_118625018
quote:
2s.gif Op maandag 29 oktober 2012 20:29 schreef Beregd het volgende:

[..]

hehe, juist, was die term al helemaal kwijt. Kings of convenience heb ik hier ook nog albums van liggen :Y
Dat waren tijden ja. Alfie, Badly Drawn Boy, Tom McRae, Turin Brakes.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_118625188
quote:
2s.gif Op maandag 29 oktober 2012 20:29 schreef Beregd het volgende:

[..]

Was dat een stroming? Nooit van gehoord :P
pi_118625771
Wat heet.... Quiet was the new loud.
www.thuisuiteten.nl
pi_118646565
Turin Brakes. Geniet ik nog steeds van. Pain Killer, Underdog, The Door, Mind over Money. Debuutplaat was een meesterwerkje.

Heerlijk:

'13 |
'14
pi_118656318
BNM op P4K, en het is inderdaad relaxte folk-muziek :D Zit een soort van interessant randje aan dat het een originele sound geeft. Wel lekker:

Wat vinden jullie trouwens van die andere hype Jake Bugg? Ik vind dat heel wat minder, vind het 13 in een dozijn folk muziek en kan er geen enkele eigen sound in ontdekken. Verder staat zijn stem me niet aan.

pi_118658125
quote:
7s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 09:24 schreef Norrage het volgende:
BNM op P4K, en het is inderdaad relaxte folk-muziek :D Zit een soort van interessant randje aan dat het een originele sound geeft. Wel lekker:

Wat vinden jullie trouwens van die andere hype Jake Bugg? Ik vind dat heel wat minder, vind het 13 in een dozijn folk muziek en kan er geen enkele eigen sound in ontdekken. Verder staat zijn stem me niet aan.

Jake Bugg kan me ook niet echt bekoren. Vind de vergelijking 'Britse Dylan' dan ook wel erg ver gaan :')
pi_118658325
Lightning Bolt kan ik niet meer aanhoren. Staat wel het een en ander wat leuks op zijn album en is een groot talent natuurlijk. Verder niet echt mijn ding. Hij was op ITGWO met zijn vader omdat hij nog zo jong is. :P Verder zingt hij op de plaat wel over dingen waar hij eigenlijk 20 jaar ouder voor moet zijn.
pi_118661550
Lightning Bolt vind ik wel een lekker nummertje. Leuk voor in een hele lange playlist met luisterbare nummers :)

Voor de rest is het album middelmaat. De krakerige stemproductie en overdubs doen dit deels verbloemen voor het grote publiek denk ik. Zijn stem is net wat te vlak en te lief om geloofwaardig te zijn in dit genre. De teksten passen wel prima, verbaast me niets als hij ze zelf geschreven heeft. Geen moeite mee, het is juist moeilijker te accepteren wanneer zo'n jochie over belangrijke dingen gaat schrijven. Het label folk/rock slaat ook volledig de plank mis, dit is 100% pop. Maakt niets uit, maar het schepte wat valse verwachtingen.
'13 |
'14
pi_118662508
Mac Demarco vind ik fantastisch.
Aldus.
pi_118663324
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 12:14 schreef Moody het volgende:
Lightning Bolt vind ik wel een lekker nummertje. Leuk voor in een hele lange playlist met luisterbare nummers :)

Voor de rest is het album middelmaat. De krakerige stemproductie en overdubs doen dit deels verbloemen voor het grote publiek denk ik. Zijn stem is net wat te vlak en te lief om geloofwaardig te zijn in dit genre. De teksten passen wel prima, verbaast me niets als hij ze zelf geschreven heeft. Geen moeite mee, het is juist moeilijker te accepteren wanneer zo'n jochie over belangrijke dingen gaat schrijven. Het label folk/rock slaat ook volledig de plank mis, dit is 100% pop. Maakt niets uit, maar het schepte wat valse verwachtingen.
Ik vind het echt wel folk, leunt echt veels te veel tegen country aan maar is het niet. Het is een beetje van alles maar is niks. Ik vind het echt verschrikkelijk nu ik het uitgebreider heb geluisterd.

Mac Demarco is wel fijn ja, en hij heeft 2 albums al uitgebracht dit jaar. Eens die andere luisterne
pi_118664194
quote:
7s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 13:05 schreef Norrage het volgende:

[..]

Ik vind het echt wel folk, leunt echt veels te veel tegen country aan maar is het niet. Het is een beetje van alles maar is niks. Ik vind het echt verschrikkelijk nu ik het uitgebreider heb geluisterd.

Mac Demarco is wel fijn ja, en hij heeft 2 albums al uitgebracht dit jaar. Eens die andere luisterne
Folk moet die classificatie "verdienen" vind ik. Het is een "volks geluid", maar vooral dankzij (het gebruik van) zijn stem en de (over)productie, maar niet gezien de teksten en intentie om catchy te klinken. Hangt er een beetje tussen. Hoe dan ook, het valt natuurlijk te prijzen dat zo'n jongen een minder voor de hand liggende muziekstroming kiest om door te breken.
'13 |
'14
pi_118664341
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 13:28 schreef Moody het volgende:

[..]

Folk moet die classificatie "verdienen" vind ik. Het is een "volks geluid", maar vooral dankzij (het gebruik van) zijn stem en de (over)productie, maar niet gezien de teksten en intentie om catchy te klinken. Hangt er een beetje tussen. Hoe dan ook, het valt natuurlijk te prijzen dat zo'n jongen een minder voor de hand liggende muziekstroming kiest om door te breken.
nou ja, "kiest". Hij was waarschijnlijk niet doorgebroken als hij had gekozen voor R&B :P
  woensdag 31 oktober 2012 @ 14:03:33 #191
256717 MagicMedicine
Moustached Mystic
pi_118665601
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 13:28 schreef Moody het volgende:

[..]

Hoe verdien je de classificatie folk dan volgens jou? Wat vind jij typische folk artiesten/bands?
pi_118667254
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 14:03 schreef MagicMedicine het volgende:

[..]

Hoe verdien je de classificatie folk dan volgens jou? Wat vind jij typische folk artiesten/bands?
Typische folk muziek is natuurlijk de oorspronkelijk muziek uit een land, bijv. Ierse folk (o.a. momenteel de Dubliners), Amerikaanse folk (eerst banjo-getokkel, en 50-75 jaar later namen als o.a. Dylan, Guthrie, Denver, Nelson) of Nederlandse folk (geëvolueerd uit de folk: Hazes, Shaffy, De Groot).

Als je het breed bekijkt aan de folk/pop-kant zijn volgens mij goede vertegenwoordigers momenteel M. Ward, Bon Iver, Beirut, Decemberists, Sufjan Stevens. Daar weer iets vanaf (maar wel verwant aan de folk) staan volgens mij de Mumford & Sons en Jake Buggs van deze wereld. Het is deels een gevoel dat ik heb hoor, geen exacte wetenschap :)

Als je maar lang genoeg doorredeneert is alles folk, want daaruit is alle muziek ontstaan. Bijv. de blues(rock) met namen als Stevie Ray Vaughan en later JJ Grey, Bonamassa etc.
'13 |
'14
pi_118667455
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 14:41 schreef Moody het volgende:

[..]

Typische folk muziek is natuurlijk de oorspronkelijk muziek uit een land, bijv. Ierse folk (o.a. momenteel de Dubliners), Amerikaanse folk (eerst banjo-getokkel, en 50-75 jaar later namen als o.a. Dylan, Guthrie, Denver, Nelson) of Nederlandse folk (geëvolueerd uit de folk: Hazes, Shaffy, De Groot).

Als je het breed bekijkt aan de folk/pop-kant zijn volgens mij goede vertegenwoordigers momenteel M. Ward, Bon Iver, Beirut, Decemberists, Sufjan Stevens. Daar weer iets vanaf (maar wel verwant aan de folk) staan volgens mij de Mumford & Sons en Jake Buggs van deze wereld. Het is deels een gevoel dat ik heb hoor, geen exacte wetenschap :)
Dit voelt een beetje als de indie-discussie. Als je twee artiesten hebt die zo ver uit elkaar als Hazes en Bon Iver, dan kan je dat moeilijk onder hetzelfde genre scharen. Het is het zoveelste bewijs dat muziek tegenwoordig haast niet meer onder te verdelen is in genres. Elke groep artiesten geeft er weer zo'n eigen draai aan dat het langzaam naar iets heel anders evolueert
pi_118667495
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 14:45 schreef Bol_Wan het volgende:

[..]

Dit voelt een beetje als de indie-discussie. Als je twee artiesten die zo ver uit elkaar als Hazes en Bon Iver, dan kan je dat moeilijk onder hetzelfde genre scharen. Het is het zoveelste bewijs dat muziek tegenwoordig haast niet meer onder te verdelen is in genres. Elke groep artiesten geeft er weer zo'n eigen draai aan dat het langzaam naar iets heel anders evolueert
100% eens :) Daarom is het lastig om iets in een genre te plaatsen, zeker als het gaat om het grootste genre dat er is; folk.

Ik heb alleen bij bijv. The Decemberists (vooral de eerste albums) veel meer een "folk gevoel" dan bij bijv. Jake Bugg, terwijl ze beide pop-muziek maken. Dat gevoel is meer gebasseerd op het idee dat het authentieker klinkt, meer bij het ontstaan van de muziekstroming. Bugg zou ik sneller in de bak pop gooien, dan in de bak folk. Gebaseerd op gevoel. Maar laten we deze "discussie"(?) inderdaad niet weer starten :)
'13 |
'14
pi_118667751
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 14:46 schreef Moody het volgende:

[..]

100% eens :) Daarom is het lastig om iets in een genre te plaatsen, zeker als het gaat om het grootste genre dat er is; folk.

Ik heb alleen bij bijv. The Decemberists (vooral de eerste albums) veel meer een "folk gevoel" dan bij bijv. Jake Bugg, terwijl ze beide pop-muziek maken. Dat gevoel is meer gebasseerd op het idee dat het authentieker klinkt, meer bij het ontstaan van de muziekstroming. Bugg zou ik sneller in de bak pop gooien, dan in de bak folk. Gewoon een gevoel.
Ik snap wat je bedoeld, maar misschien ligt dat ook aan het het land waar je de meeste muziek vandaan haalt. Amerikaanse folk neigt wat meer naar country, Engelse folk wat meer naar pop.
pi_118730750
Alt-J heeft zojuist de Mercury Prize gewonnen.
pi_118730810
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 00:26 schreef On het volgende:
*O* terecht!
  vrijdag 2 november 2012 @ 00:31:59 #198
283085 TWP
kassalade
pi_118730837
quote:
Goed nieuws.
:)
pi_118730838
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 16:03 schreef methodmich het volgende:

[..]

Dat waren tijden ja. Alfie, Badly Drawn Boy, Tom McRae, Turin Brakes.
Starsailor hoorde er toen ook bij. Ging natuurlijk ook rap over, toen al die bands meer muziek begonnen te maken. Soms zelfs met elektriek.
  vrijdag 2 november 2012 @ 00:34:50 #200
271695 EP3
Curiouser and curiouser!
pi_118730889
quote:
"Now which way do we go?" - Dorothy Gale
pi_118730893
Tom McRae O+

Zat vandaag wat badly drawn boy te luisteren, kende ik niet, fijn zeg ^O^
pi_118731092
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 00:35 schreef Norrage het volgende:
Tom McRae O+

Zat vandaag wat badly drawn boy te luisteren, kende ik niet, fijn zeg ^O^
The hour of Bewilderbeast is 1 van de beste albums van die tijd wat mij betreft. Daarna werd het wel rap minder... Na Have you fed the fish ben ik hem wel wat uit het oog verloren.
  Moderator vrijdag 2 november 2012 @ 00:50:56 #203
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_118731143
God, wat is dat Allah-Las kut zeg.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  vrijdag 2 november 2012 @ 00:57:30 #204
271695 EP3
Curiouser and curiouser!
pi_118731226
God, Allah en kut in 1 zin. Zo, het offerfeest kan beginnen.
pi_118735415
quote:
2s.gif Op vrijdag 2 november 2012 00:50 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
God, wat is dat Allah-Las kut zeg.
Godslasteraar! Allah-las (en Mac Demarco) helpen mij op dit moment de tentamens door :)
pi_118738161
Vanavond London Calling, zin in!

Vanavond in ieder geval: Gravenhurst, Joy Formidable, Cloud Nothings en Twin Shadow.
  vrijdag 2 november 2012 @ 13:40:58 #207
346625 DeMessias
I am the one who knocks
pi_118740194
Vanavond Bon Iver O+

Ga ik er met 'mijn' Emma naartoe :')
pi_118750567
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 00:32 schreef thijsdetweede het volgende:

[..]

Starsailor hoorde er toen ook bij. Ging natuurlijk ook rap over, toen al die bands meer muziek begonnen te maken. Soms zelfs met elektriek.
Starsailor toch niet echt? Al kwamen die wel gelijk in die tijd opzetten inderdaad. 2001 als ik me niet vergis, wat vliegt de tijd...
www.thuisuiteten.nl
pi_118750599
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 13:40 schreef DeMessias het volgende:
Vanavond Bon Iver O+

Als ze na afloop maar niet Forever Ago is dan... :')
www.thuisuiteten.nl
pi_118750701
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 19:11 schreef methodmich het volgende:

[..]

Als ze na afloop maar niet Forever Ago is dan... :')
Dum dum, tss!
pi_118751082
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 19:10 schreef methodmich het volgende:

[..]

Starsailor toch niet echt? Al kwamen die wel gelijk in die tijd opzetten inderdaad. 2001 als ik me niet vergis, wat vliegt de tijd...
Wel een beetje, in mijn herinnering. Wat wil je, als je je band naar een Tim Buckley album noemt.
pi_118751146
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 19:26 schreef thijsdetweede het volgende:

[..]

Wel een beetje, in mijn herinnering. Wat wil je, als je je band naar een Tim Buckley album noemt.
Da's waar, dan is de link gelegd. Maar kreeg niet direct Starsailor in mijn hoofd toen de term viel, die andere bands wel. Al was het een beetje een schemerig gebied. Low hoorde er ineens ook bij en je had nog zo'n Noorse band - Fireside, kan dat? - die erbij werd genoemd.
www.thuisuiteten.nl
pi_118751950
Fireside, nooit van gehoord geloof ik. De enige Noorse band in het genre die ik ken is Kings of Convenience. Ach ja, het was een hype natuurlijk. En dus was het zwaar overdreven, en hadden de bands er een bloed hekel aan. Maar het was wel een leuke hype :)
pi_118752782
Ik denk bij nader inzien dat Fireside uit Zweden kwam. De zanger, Kristoffer Astrom - met van die Zweedse rondjes boven de klinkers - maakte ook nog eens een soloplaat die best NAM genoemd mocht worden.
www.thuisuiteten.nl
pi_118753737
Zweeds ja. Elite is wel een aanrader.
Aldus.
pi_118758551
quote:
Vanavond Bon Iver O+

Dinsdag _O_ Ben benieuwd.
  vrijdag 2 november 2012 @ 23:40:40 #217
159761 Arn0
Abbey Road
pi_118761600
quote:
Vanavond Bon Iver O+

Ik was er ook en god allemachtig. Wat was dat fucking goed zeg. Er waren om te beginnen zowat 15 muzikanten on stage, blazers, dubbele drums, etc. Lichtshow was ook echt goed en de backdrops episch. En voor de rustigere momenten fake kaarsen, hèhè :P Ondanks de reputatie van galmbak was het geluid echt perfect, ondanks dat er echt zware bassen waren. Wat me op het volgende punt brengt: De uitvoering van de songs :D Het klonk echt zoveel krachtiger live, het paste echt in de arena. Het rustige wat je op album hoort kwam zelden terug (een keer wel toen hij met enkel zijn stem iedereen stil kreeg). Maar damn, het klonk zoveel gevarieerder live, ik hoorde jazz, rock, folk, hel zelfs rap. Alle nummers die ik wou horen, speelde hij, weliswaar vaak andere uitvoeringen maar dat is prima :D Meest enthousiaste publiek dat ik ooit in België heb gezien denk ik. En dan te bedenken dat ik bijna niet was gegaan, shit. Ik durf het bijna niet te zeggen maar.. Zelfs nét iets beter dan Radiohead. [/fanboy rant]
pi_118761763
O+ wow, ben heel benieuwd _O_ hopen dat ik hier niet het Radiohead effect heb ;)
pi_118762415
Leuk verhaal Arn0. Ik zag Bon Iver voor het laatst in een uitverkochte grote zaal van Paradiso in september 2008. Kreeg toen flink de kriebels. Ze deden toen ook een Graham Nash cover, namelijk 'Simple Man'. Ik ben er veel van vergeten helaas maar toen was het een van de mooiste concerten waar ik naartoe ben geweest.

Ik zou ze graag weer willen zien maar heb de laatste plaat nog niet eens gehoord, terwijl For Emma, Forever Ago een van mijn favoriete platen aller tijden is. Ben een beetje bang voor het 'bombastische' en dat het allemaal 'overdone' is, maar zo te lezen zit het wel goed..
  zaterdag 3 november 2012 @ 00:29:08 #220
271695 EP3
Curiouser and curiouser!
pi_118763311
Heb 'm hier in Groningen gezien een paar jaar terug.
In een relatief kleine zaal. Heel intieme sfeer. Was erg mooi.

--

Ik vond Bon Iver - Bon Iver de eerste paar luisterbeurten niet om aan te horen, emokid.
Mede omdat de sound zo ver verwijderd lag van de intimiteit die ik gewend was van For Emma, Forever Ago, denk ik.
Maar na nog wat herkansingen ben ik 'm toch wel gaan waarderen...
Ik weet alleen nog steeds niet zo goed wat ik van 't lelijke eendje Beth/Rest moet vinden, :').
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')