Idem.quote:
Tja. Die bizarre vergelijkingen met Radiohead kun je de band nochtans moeilijk aanrekenen lijkt me.quote:Op vrijdag 28 september 2012 13:07 schreef Maxerazzi het volgende:
Zowaar (voor mij) een terechte recensie van Pitchfork qua afkraken. Ik kan persoonlijk helemaal niets met Alt-J en die vergelijkingen met Radiohead vond ik al helemaal van de zotte.
Die vergelijkingen reken ik niet de band aan, hoor. Het gaat om de vergelijking, die als een lul op een drumstel slaat. Zelfde dat ze Wilco de Amerikaanse Radiohead noemen, waar halen ze het vandaan?quote:Op vrijdag 28 september 2012 22:01 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Tja. Die bizarre vergelijkingen met Radiohead kun je de band nochtans moeilijk aanrekenen lijkt me.
Beschrijving klinkt alvast top, en meestal geef je wel goede tips op dit gebied, dus straks maar eens luisteren.quote:Op zaterdag 29 september 2012 12:50 schreef Moody het volgende:
Geweldig nieuw album van Right Away, Great Captain!
Een druppel Fleet Foxes, een druppel Midlake en een scheut Mumford & Sons (zonder de overdreven uitbarstingen)
Zijn stem heeft wel wat weg van Damien Rice. Eerste nummer klinkt goed, de andere twee weten me minder te boeien.quote:Op zaterdag 29 september 2012 12:50 schreef Moody het volgende:
Geweldig nieuw album van Right Away, Great Captain!
Een druppel Fleet Foxes, een druppel Midlake en een scheut Mumford & Sons (zonder de overdreven uitbarstingen)
Ik ben er ook bijquote:Op vrijdag 28 september 2012 15:30 schreef Z het volgende:
Over Radiohead gesproken. Over twee weken live.
CD is waarschijnlijk nu pas in de VS uit, dus vandaar. Django Django deden ze ook pas ergens deze maand.quote:Op zondag 30 september 2012 20:37 schreef Zocalo het volgende:
Zijn ze bij Pitchfork sowieso niet een maand of vier te laat met die recensie?
Ik vond het overigens de eerste paar keer geniaal en heb zelfs in een opwelling de LP gekocht. Maar nu trek ik het niet zo goed meer.
Leuk nummertje.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 00:00 schreef DeensZweet het volgende:
Deze band wordt door Rough Trade Records best wel gehyped. Wat vinden jullie?
Heb je de andere albums wel de tijd gegeven? Pablo Honey is sowieso kut imoquote:Op zaterdag 29 september 2012 13:47 schreef DeMessias het volgende:
Ik vind Radiohead, op OK Computer en In Rainbows na, een kutgroep.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |