Ik heb twee weken rust gehad, met 2x kleine testloopjes om te beoordelen of/hoe het lopen ging voor BtB/DtD.quote:Op dinsdag 25 september 2012 19:51 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Hoe lang heb je in totaal niet gelopen?
Ow ok, ik heb in de afgelopen 5 weken 1 keer 5KM gelopen. Verder alleen gewandeld. Dat dan weer wel bijna elke dag.quote:Op dinsdag 25 september 2012 19:54 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Ik heb twee weken rust gehad, met 2x kleine testloopjes om te beoordelen of/hoe het lopen ging voor BtB/DtD.
Ik heb de 5km niet eens aangetikt. waren telkens loopjes van 3/4km. Maar ik ga even sportscholen. TTFN!quote:Op dinsdag 25 september 2012 19:56 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ow ok, ik heb in de afgelopen 5 weken 1 keer 5KM gelopen. Verder alleen gewandeld. Dat dan weer wel bijna elke dag.
was dat ooit niet het berucht "Garmin"doosje?quote:Op dinsdag 25 september 2012 13:52 schreef Guppyfriend het volgende:
Die van mij zitten trouwens in een doosje
[ link | afbeelding ]
Jaquote:Op dinsdag 25 september 2012 20:31 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
was dat ooit niet het berucht "Garmin"doosje?
Ik zal m'n rek.nr Dm'en. Geen hardloopkleding nodig?quote:Op dinsdag 25 september 2012 20:32 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Jadaar zit trouwens nog steeds geld in trouwens! Ik doe er braaf nog steeds elke week een tientje in, maar op het moment weet ik eigenlijk nog niet zo goed waarvoor...!
+1quote:Op dinsdag 25 september 2012 19:42 schreef YUR het volgende:
[..]
Neh, dit soort dingen trekt mij echt totaal niet...dus ik ga het ook niet een keer gedaan hebben
quote:Op dinsdag 25 september 2012 20:36 schreef alors het volgende:
Wooohooo mijn eerste les van Evy is een feit![]()
2.14 km in 19 minuten.
Zo en nu lekker douchen!
het begin is er!! well done!quote:Op dinsdag 25 september 2012 20:36 schreef alors het volgende:
2.14 km in 19 minuten.
Zo en nu lekker douchen!
Niet meteenquote:Op dinsdag 25 september 2012 20:33 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ik zal m'n rek.nr Dm'en. Geen hardloopkleding nodig?
Mooi!quote:Op dinsdag 25 september 2012 20:36 schreef alors het volgende:
2.14 km in 19 minuten.
Zo en nu lekker douchen!
Goedzoquote:Op dinsdag 25 september 2012 20:36 schreef alors het volgende:
2.14 km in 19 minuten.
Zo en nu lekker douchen!
2.14 km in 19 minuten.
Zo en nu lekker douchen!
2.14 km in 19 minuten.
Zo en nu lekker douchen!
Hockeyschoenen met grasnoppen? of zaalschoeisel ?quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:00 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
Toch ook hier maar eens wat typen.
Voor de zomervakantie begonnen met evy en nu bijna klaar.
Net een uurtje terug van les 25.
Ik merk wel dat ik last krijg van mijn onderrug....toch maar eens kijken naar goede schoenen. Ik ren nu op mijn nikes of op mijn hockeyschoenen.
Ik hoor het eea over runnersworld om adviezen in te winnen,iemand ervaring met deze winkel?
Erg tevreden overquote:Op dinsdag 25 september 2012 21:00 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
Toch ook hier maar eens wat typen.
Voor de zomervakantie begonnen met evy en nu bijna klaar.
Net een uurtje terug van les 25.
Ik merk wel dat ik last krijg van mijn onderrug....toch maar eens kijken naar goede schoenen. Ik ren nu op mijn nikes of op mijn hockeyschoenen.
Ik hoor het eea over runnersworld om adviezen in te winnen,iemand ervaring met deze winkel?
Kunstgrasquote:Op dinsdag 25 september 2012 21:05 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Hockeyschoenen met grasnoppen? of zaalschoeisel ?
Thanksquote:Op dinsdag 25 september 2012 18:16 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik heb je toegevoegd aan Amsterdam, bij Rotterdam stond je al
Ja klopt, maar ik wil iig even een paar keer hebben gelopen. Denk wel dat ik het snel ga doen want ik heb wel het idee dat deze echt 0,0 demping geven.quote:Op dinsdag 25 september 2012 20:51 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
GoedzoNog even mbt die schoenen. Dure schoenen kopen is natuurlijk ook een stok achter de deur
Maar ik snap je beredenering.
Ik heb de 2006quote:Op dinsdag 25 september 2012 20:54 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]![]()
Welke serie van Evy doe je? Die uit 2006 of die uit 2011?
Ah jaquote:Op dinsdag 25 september 2012 21:29 schreef alors het volgende:
[..]
Ja klopt, maar ik wil iig even een paar keer hebben gelopen. Denk wel dat ik het snel ga doen want ik heb wel het idee dat deze echt 0,0 demping geven.
[..]
Ik heb de 20062011 muziek leek me zo recent, die hoor je al genoeg op de radio.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |