quote:Op dinsdag 25 september 2012 18:39 schreef motorbloempje het volgende:
Wel vervelend dat de stoepen/wegen hier echt héél ongelijk zijn en dat zie je in het donker dus gewoon NIET dus in het donker lopen wordt nog lastig deze winter; máár daar vinden we ook wel weer een oplossing voor.
Nog niet echt. Ik wil iig de Golden Tenloop gaan lopen, BtB/DtD, Mudmasters, Tough mudder, Army urban run, Strongman run. Misschien de Schoorlrun (of hoe die ook heet) in maart.quote:Op dinsdag 25 september 2012 19:25 schreef YUR het volgende:
Heb je een echt doel voor volgend jaar? Dé loop waar je naartoe gaat leven?
Trailrunnen dusquote:
Ja, en dan in zulke omgevingenquote:
In de bergen ergens in $vreemd_buitenland... Gaaf.quote:Op dinsdag 25 september 2012 19:34 schreef YUR het volgende:
[..]
Ja, en dan in zulke omgevingen
* YUR moet nog ff wat jaartjes doortrainen
Al die modderruns en obstakelloopjes zijn niet aan mij besteed.... Golden Ten wil ik ook wel weer doen, BtB en DtD weet ik nog niet zo....quote:Op dinsdag 25 september 2012 19:31 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Nog niet echt. Ik wil iig de Golden Tenloop gaan lopen, BtB/DtD, Mudmasters, Tough mudder, Army urban run, Strongman run. Misschien de Schoorlrun (of hoe die ook heet) in maart.
Blessurevrij is een doel!
Die 2 weken zijn zo om johquote:Op dinsdag 25 september 2012 17:00 schreef justmattie het volgende:
Ik heb het startnummer voor de 4mijl net binnen gekregenduurt nog wel dik twee weken voordat het zover is
Je gaat niet voor de Urbanathlon in Rotterdam? Daar stond een advertentie van in de RunnersWorldquote:Op dinsdag 25 september 2012 19:31 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Nog niet echt. Ik wil iig de Golden Tenloop gaan lopen, BtB/DtD, Mudmasters, Tough mudder, Army urban run, Strongman run. Misschien de Schoorlrun (of hoe die ook heet) in maart.
Blessurevrij is een doel!
Schotlandquote:Op dinsdag 25 september 2012 19:34 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
In de bergen ergens in $vreemd_buitenland... Gaaf.
Na wat ze in Amsterdam gedaan hebben? Fuck no.quote:Op dinsdag 25 september 2012 19:35 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Je gaat niet voor de Urbanathlon in Rotterdam? Daar stond een advertentie van in de RunnersWorld
Dacht ik alquote:Op dinsdag 25 september 2012 19:36 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Na wat ze in Amsterdam gedaan hebben? Fuck no.
Je moet het eigenlijk gewoon een keer gedaan hebben. Wat mij eraan trekt is dat het een combinatie is van loopvermogen en van kracht. En gewoon jezelf pushen op een heel andere manier dan een 21km hardlopen. Zo vet.quote:
Eentje verder dan de vorige.quote:Op dinsdag 25 september 2012 19:40 schreef Daywalk3r het volgende:
Die vage kramp in de bovenbenen van de KT is weg dus ff stuk hardlopen. Alleen ff zoeken welke les ik was.
Neh, dit soort dingen trekt mij echt totaal niet...dus ik ga het ook niet een keer gedaan hebbenquote:Op dinsdag 25 september 2012 19:40 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Je moet het eigenlijk gewoon een keer gedaan hebben. Wat mij eraan trekt is dat het een combinatie is van loopvermogen en van kracht. En gewoon jezelf pushen op een heel andere manier dan een 21km hardlopen. Zo vet.
Lijkt me ook gaaf om 1 keer te doen maar dan moet ik eerst nog wat trainenquote:Op dinsdag 25 september 2012 19:40 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Je moet het eigenlijk gewoon een keer gedaan hebben. Wat mij eraan trekt is dat het een combinatie is van loopvermogen en van kracht. En gewoon jezelf pushen op een heel andere manier dan een 21km hardlopen. Zo vet.
Joh..quote:
Ja? geen last?quote:Op dinsdag 25 september 2012 13:44 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Fuck you shin splints!
Nergens last van.quote:Op dinsdag 25 september 2012 19:49 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja? geen last?
Ik ga het morgen meemaken.
En toch denk ik dat je het een keertje moet doen. Maar he, dat ben ikquote:Op dinsdag 25 september 2012 19:42 schreef YUR het volgende:
Neh, dit soort dingen trekt mij echt totaal niet...dus ik ga het ook niet een keer gedaan hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |