SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ErwinRommel: 14 juni
Remco026 : 12 juli
MaryMouse: 21 juli
M.K: 1 september
Lotusss: 29 september
Rave_NL: 10 december
Statistieken vorige maand:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze maand:
Voor de actuele, individuele, statistieken van deze SC kan je kijken op http://www.fokkingstats.com
Topicreeks: DEF SCBlood Sugar Sex Magik
Geniet er van, welk bier mag het zijn?quote:Op dinsdag 25 september 2012 00:56 schreef Transmittendus het volgende:
Ik geniet van mijn laatste biertje. Na morgen ruim 6 maanden geen bier. U snapt het wel.
quote:Op dinsdag 25 september 2012 00:56 schreef Transmittendus het volgende:
Ik geniet van mijn laatste biertje. Na morgen ruim 6 maanden geen bier. U snapt het wel.
Ik hoop een duveltjequote:Op dinsdag 25 september 2012 00:57 schreef m.k het volgende:
[..]
Geniet er van, welk bier mag het zijn?
Goeie reis en hou je haaks daar.quote:Op dinsdag 25 september 2012 00:56 schreef Transmittendus het volgende:
Dat is geen raar ritme, dat is een normaal ritme.quote:Op dinsdag 25 september 2012 00:35 schreef hoogvlieger het volgende:
Ook maar eens tukken zo. Zit nog een beetje in rare ritme van de oefening. 8 uur op, 8 uur af.
Uitslaap dagje joh.quote:Op dinsdag 25 september 2012 08:30 schreef AchJa het volgende:
Mogguh, koffie en op pad naar 't Harde.
Bedankt! En geen idee eigenlijk...quote:Op dinsdag 25 september 2012 08:30 schreef AchJa het volgende:
[..]
Goeie reis en hou je haaks daar.
Ik begreep dat jullie met de C-17 vliegen?
Goede reis en een behouden thuiskomstquote:Op dinsdag 25 september 2012 08:58 schreef Transmittendus het volgende:
[..]
Bedankt! En geen idee eigenlijk...
quote:Op dinsdag 25 september 2012 09:17 schreef ErwinRommel het volgende:
Zo maar weer eens een tukkie arts bellen doen
quote:Op dinsdag 25 september 2012 09:18 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Neen
Morgen wel ff bloedprikken
Dat moest ik toch al doen, 2 weken voor de longfunctie test en de CT borstscan. Was al maanden van tevoren geplanned.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |