Ik belde ene Aniek.quote:Op maandag 24 september 2012 22:47 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Hoe begon je?
zo van heey snooow
Ja het is goedquote:Op maandag 24 september 2012 22:48 schreef Geo4kant het volgende:
FL als ik je gekwetst heb, zo was het niet bedoeldwas gewoon een ongemakkelijk moment omdat ik het vergeten was
quote:Op maandag 24 september 2012 22:48 schreef Typisch het volgende:
[..]
heeft die ook zo'n mooie achternaam?
Ik en <random persoon> voor de rest lachen wij als idioten.quote:Op maandag 24 september 2012 22:51 schreef 2Happy4U het volgende:
Ik heb zo'n gevoel dat ik en OV meer lachen dan de rest hier
quote:Op maandag 24 september 2012 22:51 schreef Snowbells het volgende:
[..]
'Leuk gesprek...'
Gniffel gniffel lach lach
'Heb ik nou echt een accent?'quote:Op maandag 24 september 2012 22:51 schreef Snowbells het volgende:
[..]
'Leuk gesprek...'
Gniffel gniffel lach lach
quote:Op maandag 24 september 2012 22:51 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik en <random persoon> voor de rest lachen wij als idioten.
Ik word altijd eerst wakker voordat ik slapen gaquote:Op maandag 24 september 2012 22:52 schreef Hypocriet het volgende:
ik ga slapen voordat ik wakker word.
quote:Op maandag 24 september 2012 22:52 schreef Hypocriet het volgende:
Oké, je mag slapenquote:Op maandag 24 september 2012 22:52 schreef Hypocriet het volgende:
Ja daarom dus. Voor de verandering en zo.quote:Op maandag 24 september 2012 22:52 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik word altijd eerst wakker voordat ik slapen ga
wejow verandering spannend, welterusten.quote:Op maandag 24 september 2012 22:53 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ja daarom dus. Voor de verandering en zo.
Welterusten.
heb ik al gehoord dus bel maarquote:Op maandag 24 september 2012 22:54 schreef Snowbells het volgende:
Gewoon stiekem mijn verrotte accent willen horen.
Ich.. spreche kein Deutsch so wir nicht gehen telefonieren!quote:Op maandag 24 september 2012 22:54 schreef Snowbells het volgende:
en ik zo heel overdreven 'ja ik heb ook geen accent hoor'quote:Op maandag 24 september 2012 22:54 schreef Snowbells het volgende:
het ligt aan kpnquote:Op maandag 24 september 2012 22:54 schreef Typisch het volgende:
Er zit iemand mijn internet af te tappen of kpn zit te kutten, kan niet eens narmool VI terug kijken. Hij buffert enorm traag.
die krijgen van mij nog wat te heuren
bel mij maar over 2 minuten dan loop ik even naar bovenquote:Op maandag 24 september 2012 22:54 schreef Oceanview het volgende:
Ik moet alleen nog krul bellen en dan heb ik het wel gehad denk ik.
Dondersquote:Op maandag 24 september 2012 22:55 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja donders betaal niet voor niets 40 (weet niet eens) voor dat kut internet + tv. Hommos.
quote:Op maandag 24 september 2012 22:55 schreef Ro-ald het volgende:
Ik wil Typisch bellen en dan met een Amsterdams accent praten
Hahahaquote:Op maandag 24 september 2012 22:55 schreef Typisch het volgende:
[..]Dan hang ik weer op.
En niemand heeft mijn nummer hier.
FOK!sletjes, wat zijn het er veel!quote:Op maandag 24 september 2012 22:56 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wat een sletjemet iedereen aanpappen.
Roaldquote:
Dientjequote:
Misschien dat ik ontmaagd kan worden door zo'n Fok! sletjequote:Op maandag 24 september 2012 22:56 schreef Typisch het volgende:
[..]
FOK!sletjes, wat zijn het er veel!
Typisch slimmerdquote:
quote:
Al die sletjes zijn zelf nog gesloten man, schiet niet op.quote:Op maandag 24 september 2012 22:57 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Misschien dat ik ontmaagd kan worden door zo'n Fok! sletje.. heeft nu wel lang genoeg geduurd en wil er niet voor betalen.
was je maar een jonge :$:$$quote:Op maandag 24 september 2012 22:58 schreef Snowbells het volgende:
Ik klonk als een 18 jarige volgens FL
quote:Op maandag 24 september 2012 22:58 schreef Typisch het volgende:
[..]Kijk mensen, zij weet.
[..]
Al die sletjes zijn zelf nog gesloten man, schiet niet op.
Haha was tof om met je te bellenquote:Op maandag 24 september 2012 22:58 schreef Snowbells het volgende:
Ik klonk als een 18 jarige volgens FL
lul je zei dat je geen beltegoed hadquote:
quote:Op maandag 24 september 2012 22:58 schreef Typisch het volgende:
[..]Kijk mensen, zij weet.
[..]
Al die sletjes zijn zelf nog gesloten man, schiet niet op.
Awquote:Op maandag 24 september 2012 22:59 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Haha was tof om met je te bellen![]()
Je hebt ook wel een lieve stem moet ik zeggen.
Goed hoor, alleen beetje doodopquote:
Ik zei dat ik niet veel had.quote:Op maandag 24 september 2012 22:59 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
lul je zei dat je geen beltegoed had
Trusten SV Ridderquote:
Mooizo, nja gaat wel, hond is ingeslapen vandaagquote:Op maandag 24 september 2012 23:00 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Goed hoor, alleen beetje doodop
En met jou?
quote:Op maandag 24 september 2012 23:01 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Mooizo, nja gaat wel, hond is ingeslapen vandaag
Awwquote:Op maandag 24 september 2012 23:03 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ja, maarja is wel beter zo omdat ze al oud was en haast niet meer kon lopen
op het einde hoorde ik niets meerquote:Op maandag 24 september 2012 23:02 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Huh ik zei gewoon wat bel nog eens
Uit Rotterdam komenquote:Op maandag 24 september 2012 23:03 schreef Typisch het volgende:
Je schamen om je accent.Verbergen waar je vandaan komt.
Bel schweinquote:Op maandag 24 september 2012 23:03 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
op het einde hoorde ik niets meer
Naja ik ga toch niet aan iedereen me moeder's kut laten zien, doe eens normaal gastquote:Op maandag 24 september 2012 23:03 schreef Typisch het volgende:
Je schamen om je accent.Verbergen waar je vandaan komt.
pics?quote:Op maandag 24 september 2012 23:05 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Mijn zusje is in groningen geboren maar heeft nu totaal een Rotterdams accent
sry krul beldequote:
ik heb geen faceboekquote:Op maandag 24 september 2012 23:05 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ga maar sherlock holmes spelen op facebook
quote:Op maandag 24 september 2012 23:06 schreef Oceanview het volgende:
Hallo Sie sprechen mit der Polizei zeggen tegen Snow
Was sagst du?!?! Ich bin keine deutscher??quote:Op maandag 24 september 2012 23:06 schreef Oceanview het volgende:
Hallo Sie sprechen mit der Polizei zeggen tegen Snow
OEH DU BIST KEIN DEUTSCHER?quote:Op maandag 24 september 2012 23:07 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Was sagst du?!?! Ich bin keine deutscher??
'Hallo spreek ik met de Belastingdienst?'quote:
omg. link naar jouw facebook zodat ik kan zien of het wat is voor me. rap watquote:Op maandag 24 september 2012 23:07 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Jij hoort niet meer bij de bevolking!
JA PLANKEN.quote:Op maandag 24 september 2012 23:07 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Was sagst du?!?! Ich bin keine deutscher??
was sagen sie!quote:Op maandag 24 september 2012 23:08 schreef Snowbells het volgende:
WAAROM PRAAT IEDEREEN DUITS TEGEN ME
omdat tukkerquote:Op maandag 24 september 2012 23:08 schreef Snowbells het volgende:
WAAROM PRAAT IEDEREEN DUITS TEGEN ME
Vraag coban die had mij op facebook, oh wacht zij heeft geen facebook meerquote:Op maandag 24 september 2012 23:07 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
omg. link naar jouw facebook zodat ik kan zien of het wat is voor me. rap wat
mag ze niet van mij. ze blijft op d'r kamer of in d'r keuken. je weet!quote:Op maandag 24 september 2012 23:09 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Vraag coban die had mij op facebook, oh wacht zij heeft geen facebook meersorry maat
Wel met chest tegen elkaar maar onder lichamen van elkaar gescheiden houden zodat onze kruizen elkaar niet raken dat is pas een nohomo hugquote:Op maandag 24 september 2012 23:09 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
dientje dikke hug he
* brohug * nohomo
Voor jou tochquote:
Wij kunnen zo goed Duitsquote:Op maandag 24 september 2012 23:11 schreef Oceanview het volgende:
Hallow ish dit de belastiengdienenst?
Gutentag du sprecht met de Pizza hut
Echt welquote:Op maandag 24 september 2012 23:12 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Wij kunnen zo goed Duits
dit jaquote:Op maandag 24 september 2012 23:12 schreef Snowbells het volgende:
Maarre ik ga slapen en dromen over jullie mooie stemmen![]()
![]()
Voor het geval tochquote:Op maandag 24 september 2012 23:11 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
uiteraard kruizen gescheiden hoe durf je daar uberhaupt aan te denken
dat zou ik alleen per ongeluk bij coban doen
coban
Wist ik tochquote:
Nee denk ik?quote:Op maandag 24 september 2012 23:12 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
daarnaast ben je gewoon een evil bitch dit dat?
trustuh mattie!quote:Op maandag 24 september 2012 23:13 schreef Oceanview het volgende:
En ook ik moet gaan slapen 1e uur les.
Welterusten allen.
lb heeft geen evilheid in zich, daar is ze te lief voorquote:Op maandag 24 september 2012 23:12 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
daarnaast ben je gewoon een evil bitch dit dat?
Ja?quote:
quote:Op maandag 24 september 2012 23:13 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
lb heeft geen evilheid in zich, daar is ze te lief voor
allee dat is goed.quote:Op maandag 24 september 2012 23:12 schreef Snowbells het volgende:
Maarre ik ga slapen en dromen over jullie mooie stemmen![]()
![]()
we bringe of nee bezurge we bringen du bestelling schnell.quote:Op maandag 24 september 2012 23:14 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Danke vor die bestelling
Nevahquote:Op maandag 24 september 2012 23:14 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ja. er zijn ook rotmensen. geen rotmens worden hoor
quote:Op maandag 24 september 2012 23:15 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
En autorijden kan ze maar als de beste
Doeiquote:
ik zit weer beneden andere keer sorryquote:Op maandag 24 september 2012 23:16 schreef FL_Freak het volgende:
Krullie gaan wij dadelijk ook bellen?
Is goedquote:Op maandag 24 september 2012 23:17 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
doe jij ole dan, die durf ik niet
Oke popjequote:Op maandag 24 september 2012 23:17 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
ik zit weer beneden andere keer sorry
Kunnen jullie PUB niet langer handelen?quote:
Gedaanquote:Op maandag 24 september 2012 23:17 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
doe jij ole dan, die durf ik niet
Neequote:Op maandag 24 september 2012 23:17 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Kunnen jullie PUB niet langer handelen?
quote:
juistquote:Op maandag 24 september 2012 23:20 schreef FL_Freak het volgende:
Boeiend dan gaan we gewoon door pubberen.
Je bent wel een mooie zeehond hoor FLquote:Op maandag 24 september 2012 23:22 schreef FL_Freak het volgende:
Zeehond:
1) [zelfstandig naamwoord]• zoogdier dat in zee leeft en een blaffend geluid maakt vb:er is een zeehond aangespoeld op...
2) •rob van de "Phocidae"familie, vertoeft in de noordelijke zeeën en maakt een blaffend geluid....
3) 1) Bontsoort 2) Dier 3) Hondskop 4) Noordelijk dier 5) Pelsdier 6) Pelsrob 7) Rob 8) Roofdier 9) Vinvoetige 10) Vis 11) ...
zeerobben toch?quote:Op maandag 24 september 2012 23:22 schreef FL_Freak het volgende:
Zeehond:
1) [zelfstandig naamwoord]• zoogdier dat in zee leeft en een blaffend geluid maakt vb:er is een zeehond aangespoeld op...
2) •rob van de "Phocidae"familie, vertoeft in de noordelijke zeeën en maakt een blaffend geluid....
3) 1) Bontsoort 2) Dier 3) Hondskop 4) Noordelijk dier 5) Pelsdier 6) Pelsrob 7) Rob 8) Roofdier 9) Vinvoetige 10) Vis 11) ...
quote:Op maandag 24 september 2012 23:23 schreef FL_Freak het volgende:
[quote]
de rob zelfst.naamw. (m.)
Uitspraak: [rɔp]
Verbuigingen: rob|ben (meerv.)
zoogdier dat in de zee leeft en dat een blaffend geluid maakt dierkunde
Voorbeeld: `de robbenjacht`
Synoniem: zeehond
[/quote[
Laat de jacht op mij maar beginnen
rip mij.quote:Op maandag 24 september 2012 23:24 schreef Dientje12 het volgende:
wow, ik heb een plaatje met een ijsbeer en een zeerob, en al het sneeuw is rood
Deze betekenisquote:The baby boy or baby girl name Anisha comes from the Indian word which means, "Unobstructed." Indian word which means, "they are mean." Indian/hindu word which means, "Anisha is of Hindu origin. Anisha signifies continuum and uninterrupted perpetual process that never stops, one which has an everlasting flame for eternity. Anisha is also one of the names of Goddess Laxmi, in Indian culture and mythology. It may also mean "light" and "brightness" as in the opposite of night (i.e. "nisha" that signifies darkness).." Unknown word which means, "Its mixture of greek word and meaning is 'Satisfaction'."
Someone also suggested the name is an Indian word which means, "light, uninterrupted,constantly flowing,Goddess Laxmi." Indian word which means, "Pure, satisfaction and unceasing."
Waz met jijquote:
Je hebt gelijkquote:Op maandag 24 september 2012 23:27 schreef LittleBrownie het volgende:
Dientje kijk mijn naam shinen dan
Was fa2 toch Gquote:Op maandag 24 september 2012 23:28 schreef coban het volgende:
[..]
Daarom heb ik google translate voor je uitgevonden
Fuck noquote:Op maandag 24 september 2012 23:28 schreef FL_Freak het volgende:
Jesper:
Jesper
Jesper is een Deense jongensnaam. Het betekent `schat`. Extra info: Waar word het gebruikt? De naam Jesper wordt voornamelijk gebruikt in Denemarken. Wat zegt men in andere landen? Gaspar (In Spanje en in Portugal)
Gevonden op http://babybytes.nl/namen/jongens/Jesper
Nee hij is geen schat
Het betekent 'roem macht' en het is een Duitse jongensnaam klinkt een beetje raar.quote:Op maandag 24 september 2012 23:29 schreef FL_Freak het volgende:
Roald
Roald is een Duitse jongensnaam. Het betekent `roem macht`. Extra info: Waar word het gebruikt? De naam Roald wordt voornamelijk gebruikt in Noorwegen.
Gevonden op http://babybytes.nl/namen/jongens/Roald
Roald is een mof
Klopt ook wel een beetje toch?quote:Op maandag 24 september 2012 23:31 schreef Dientje12 het volgende:
Jordi is een Catalaanse jongensnaam.
De betekenis van de naam is `landwerker`.
Goed plan.quote:Op maandag 24 september 2012 23:32 schreef Dientje12 het volgende:
Mischien moet ik maar wietvelden gaan oogsten in de filipijnen
Nee in Jamaica.quote:Op maandag 24 september 2012 23:32 schreef Dientje12 het volgende:
Mischien moet ik maar wietvelden gaan oogsten in de filipijnen
slaap lekkerquote:Op maandag 24 september 2012 23:33 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik ga slapen, slaap lekker mooiboys
Slaap lekkerquote:Op maandag 24 september 2012 23:33 schreef LittleBrownie het volgende:
Weltrustenquote:Op maandag 24 september 2012 23:33 schreef LittleBrownie het volgende:
Slaaplekker snoezepoesquote:Op maandag 24 september 2012 23:33 schreef LittleBrownie het volgende:
Je ego is zojuist door het dak gestegen.quote:Op maandag 24 september 2012 23:33 schreef krullenbolletje het volgende:
Maya is een Hindoestaanse meisjesnaam.
De betekenis van de naam is `goddelijke creatieve kracht`.
Trustenquote:
Als je me beloofd dat je je tanden niet gaat poetsenquote:Op maandag 24 september 2012 23:35 schreef coban het volgende:
[..]mag ik wel crocs aan? Van die met wol van binnen?
dit wist ik al heel langquote:Op maandag 24 september 2012 23:34 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Je ego is zojuist door het dak gestegen.
ik heb al mijn tanden laten trekken zodat ik nooit hoef te poetsen dus komt in ordequote:Op maandag 24 september 2012 23:35 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Als je me beloofd dat je je tanden niet gaat poetsen
aha okequote:Op maandag 24 september 2012 23:36 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
dit wist ik al heel lang
SLISSER HAHA!!!quote:Op maandag 24 september 2012 23:37 schreef coban het volgende:
[..]
ik heb al mijn tanden laten trekken zodat ik nooit hoef te poetsen dus komt in orde
hahgay!quote:Op maandag 24 september 2012 23:38 schreef heloef het volgende:
Mijn naam betekent bloem volgens diverse website.
EEN FUCKING BLOEM?!? Ik wil een andere naam.
Ach krullie daar prik ik toch zo doorheenquote:Op maandag 24 september 2012 23:37 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
en mijn ego was al hoger dan het dak
quote:Op maandag 24 september 2012 23:38 schreef heloef het volgende:
Mijn naam betekent bloem volgens diverse websites.
EEN FUCKING BLOEM?!? Ik wil een andere naam.
Heul niet gay.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 24 september 2012 23:41 schreef FL_Freak het volgende:
Dit is misschien wel voor 2000 het beste nummer ooit gemaakt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Totaal niet eens, sowieso dit vergelijken met The Beatles, Michael Jackson etc.. mag nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar het is wel een tof nummer
![]()
Altijd met hoog stemmetje nazingen als je alleen thuis bentSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja ik bedoel het ook meer in het genre dan eigg. Die jij noemt is natuurlijk wel ontastbaarquote:Op maandag 24 september 2012 23:43 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Totaal niet eens, sowieso dit vergelijken met The Beatles, Michael Jackson etc.. mag nietmaar het is wel een tof nummer
Als mijn bed niet zo lekker lag en mijn laptop 10 cm dichterbij lag, dan had ik zin gehad.quote:
Onder welk genre valt het eigenlijk? Zou het niet weten.. house-light?quote:Op maandag 24 september 2012 23:44 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ja ik bedoel het ook meer in het genre dan eigg. Die jij noemt is natuurlijk wel ontastbaar
Hahaha ik heb eigenlijk toch niet zo veel in om te tc'enquote:Op maandag 24 september 2012 23:44 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Als mijn bed niet zo lekker lag en mijn laptop 10 cm dichterbij lag, dan had ik zin gehad.
Hoppa mijn dageljkse nutteloze bijdrage weer gehad.
Als ik heel eerlijk ben vind ik hem lastig in een hokje te plaatsen.quote:Op maandag 24 september 2012 23:45 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Onder welk genre valt het eigenlijk? Zou het niet weten.. house-light?
Ja jeetjeeeequote:Op maandag 24 september 2012 23:45 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Hahaha ik heb eigenlijk toch niet zo veel in om te tc'en
Flips ik wilde je net gaan wappen waar je bleefquote:Op maandag 24 september 2012 23:44 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Als mijn bed niet zo lekker lag en mijn laptop 10 cm dichterbij lag, dan had ik zin gehad.
quote:Op maandag 24 september 2012 23:44 schreef Flippiee het volgende:
[..]
wat een dood wijf op dat bedquote:Op maandag 24 september 2012 23:46 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Voor kerst/je verjaardag vragen.
Ik doe mijn best wakker te blijven . Al ligt mijn bed zo lekker dat ik zo wel in slaap valquote:Op maandag 24 september 2012 23:46 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Flips ik wilde je net gaan wappen waar je bleef
jammer jammer.quote:Op maandag 24 september 2012 23:47 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik doe mijn best wakker te blijven . Al ligt mijn bed zo lekker dat ik zo wel in slaap val![]()
![]()
En tcen gaat niet want laptop 50 cm te ver weg
Verjaardag net geweest en voor kerst wil ik al een snuggie.quote:Op maandag 24 september 2012 23:46 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Voor kerst/je verjaardag vragen.
6 uur. Moet nog huiswerk maken, maar ik ben al in slaap gevallen en wil bed niet meer uit en geen fel licht zienquote:
oeiquote:Op maandag 24 september 2012 23:49 schreef Flippiee het volgende:
[..]
6 uur. Moet nog huiswerk maken, maar ik ben al in slaap gevallen en wil bed niet meer uit en geen fel licht zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |