Als je me beloofd dat je je tanden niet gaat poetsenquote:Op maandag 24 september 2012 23:35 schreef coban het volgende:
[..]mag ik wel crocs aan? Van die met wol van binnen?
dit wist ik al heel langquote:Op maandag 24 september 2012 23:34 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Je ego is zojuist door het dak gestegen.
ik heb al mijn tanden laten trekken zodat ik nooit hoef te poetsen dus komt in ordequote:Op maandag 24 september 2012 23:35 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Als je me beloofd dat je je tanden niet gaat poetsen
aha okequote:Op maandag 24 september 2012 23:36 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
dit wist ik al heel lang
SLISSER HAHA!!!quote:Op maandag 24 september 2012 23:37 schreef coban het volgende:
[..]
ik heb al mijn tanden laten trekken zodat ik nooit hoef te poetsen dus komt in orde
hahgay!quote:Op maandag 24 september 2012 23:38 schreef heloef het volgende:
Mijn naam betekent bloem volgens diverse website.
EEN FUCKING BLOEM?!? Ik wil een andere naam.
Ach krullie daar prik ik toch zo doorheenquote:Op maandag 24 september 2012 23:37 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
en mijn ego was al hoger dan het dak
quote:Op maandag 24 september 2012 23:38 schreef heloef het volgende:
Mijn naam betekent bloem volgens diverse websites.
EEN FUCKING BLOEM?!? Ik wil een andere naam.
Heul niet gay.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 24 september 2012 23:41 schreef FL_Freak het volgende:
Dit is misschien wel voor 2000 het beste nummer ooit gemaakt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Totaal niet eens, sowieso dit vergelijken met The Beatles, Michael Jackson etc.. mag nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar het is wel een tof nummer
![]()
Altijd met hoog stemmetje nazingen als je alleen thuis bentSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja ik bedoel het ook meer in het genre dan eigg. Die jij noemt is natuurlijk wel ontastbaarquote:Op maandag 24 september 2012 23:43 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Totaal niet eens, sowieso dit vergelijken met The Beatles, Michael Jackson etc.. mag nietmaar het is wel een tof nummer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |