Was fa2 toch Gquote:Op maandag 24 september 2012 23:28 schreef coban het volgende:
[..]
Daarom heb ik google translate voor je uitgevonden
Fuck noquote:Op maandag 24 september 2012 23:28 schreef FL_Freak het volgende:
Jesper:
Jesper
Jesper is een Deense jongensnaam. Het betekent `schat`. Extra info: Waar word het gebruikt? De naam Jesper wordt voornamelijk gebruikt in Denemarken. Wat zegt men in andere landen? Gaspar (In Spanje en in Portugal)
Gevonden op http://babybytes.nl/namen/jongens/Jesper
Nee hij is geen schat
Het betekent 'roem macht' en het is een Duitse jongensnaam klinkt een beetje raar.quote:Op maandag 24 september 2012 23:29 schreef FL_Freak het volgende:
Roald
Roald is een Duitse jongensnaam. Het betekent `roem macht`. Extra info: Waar word het gebruikt? De naam Roald wordt voornamelijk gebruikt in Noorwegen.
Gevonden op http://babybytes.nl/namen/jongens/Roald
Roald is een mof
Klopt ook wel een beetje toch?quote:Op maandag 24 september 2012 23:31 schreef Dientje12 het volgende:
Jordi is een Catalaanse jongensnaam.
De betekenis van de naam is `landwerker`.
Goed plan.quote:Op maandag 24 september 2012 23:32 schreef Dientje12 het volgende:
Mischien moet ik maar wietvelden gaan oogsten in de filipijnen
Nee in Jamaica.quote:Op maandag 24 september 2012 23:32 schreef Dientje12 het volgende:
Mischien moet ik maar wietvelden gaan oogsten in de filipijnen
slaap lekkerquote:Op maandag 24 september 2012 23:33 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik ga slapen, slaap lekker mooiboys
Slaap lekkerquote:Op maandag 24 september 2012 23:33 schreef LittleBrownie het volgende:
Weltrustenquote:Op maandag 24 september 2012 23:33 schreef LittleBrownie het volgende:
Slaaplekker snoezepoesquote:Op maandag 24 september 2012 23:33 schreef LittleBrownie het volgende:
Je ego is zojuist door het dak gestegen.quote:Op maandag 24 september 2012 23:33 schreef krullenbolletje het volgende:
Maya is een Hindoestaanse meisjesnaam.
De betekenis van de naam is `goddelijke creatieve kracht`.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |