quote:Op maandag 24 september 2012 23:23 schreef FL_Freak het volgende:
[quote]
de rob zelfst.naamw. (m.)
Uitspraak: [rɔp]
Verbuigingen: rob|ben (meerv.)
zoogdier dat in de zee leeft en dat een blaffend geluid maakt dierkunde
Voorbeeld: `de robbenjacht`
Synoniem: zeehond
[/quote[
Laat de jacht op mij maar beginnen
rip mij.quote:Op maandag 24 september 2012 23:24 schreef Dientje12 het volgende:
wow, ik heb een plaatje met een ijsbeer en een zeerob, en al het sneeuw is rood
Deze betekenisquote:The baby boy or baby girl name Anisha comes from the Indian word which means, "Unobstructed." Indian word which means, "they are mean." Indian/hindu word which means, "Anisha is of Hindu origin. Anisha signifies continuum and uninterrupted perpetual process that never stops, one which has an everlasting flame for eternity. Anisha is also one of the names of Goddess Laxmi, in Indian culture and mythology. It may also mean "light" and "brightness" as in the opposite of night (i.e. "nisha" that signifies darkness).." Unknown word which means, "Its mixture of greek word and meaning is 'Satisfaction'."
Someone also suggested the name is an Indian word which means, "light, uninterrupted,constantly flowing,Goddess Laxmi." Indian word which means, "Pure, satisfaction and unceasing."
Waz met jijquote:
Je hebt gelijkquote:Op maandag 24 september 2012 23:27 schreef LittleBrownie het volgende:
Dientje kijk mijn naam shinen dan
Was fa2 toch Gquote:Op maandag 24 september 2012 23:28 schreef coban het volgende:
[..]
Daarom heb ik google translate voor je uitgevonden
Fuck noquote:Op maandag 24 september 2012 23:28 schreef FL_Freak het volgende:
Jesper:
Jesper
Jesper is een Deense jongensnaam. Het betekent `schat`. Extra info: Waar word het gebruikt? De naam Jesper wordt voornamelijk gebruikt in Denemarken. Wat zegt men in andere landen? Gaspar (In Spanje en in Portugal)
Gevonden op http://babybytes.nl/namen/jongens/Jesper
Nee hij is geen schat
Het betekent 'roem macht' en het is een Duitse jongensnaam klinkt een beetje raar.quote:Op maandag 24 september 2012 23:29 schreef FL_Freak het volgende:
Roald
Roald is een Duitse jongensnaam. Het betekent `roem macht`. Extra info: Waar word het gebruikt? De naam Roald wordt voornamelijk gebruikt in Noorwegen.
Gevonden op http://babybytes.nl/namen/jongens/Roald
Roald is een mof
Klopt ook wel een beetje toch?quote:Op maandag 24 september 2012 23:31 schreef Dientje12 het volgende:
Jordi is een Catalaanse jongensnaam.
De betekenis van de naam is `landwerker`.
Goed plan.quote:Op maandag 24 september 2012 23:32 schreef Dientje12 het volgende:
Mischien moet ik maar wietvelden gaan oogsten in de filipijnen
Nee in Jamaica.quote:Op maandag 24 september 2012 23:32 schreef Dientje12 het volgende:
Mischien moet ik maar wietvelden gaan oogsten in de filipijnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |