Onder welk genre valt het eigenlijk? Zou het niet weten.. house-light?quote:Op maandag 24 september 2012 23:44 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ja ik bedoel het ook meer in het genre dan eigg. Die jij noemt is natuurlijk wel ontastbaar
Hahaha ik heb eigenlijk toch niet zo veel in om te tc'enquote:Op maandag 24 september 2012 23:44 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Als mijn bed niet zo lekker lag en mijn laptop 10 cm dichterbij lag, dan had ik zin gehad.
Hoppa mijn dageljkse nutteloze bijdrage weer gehad.
Als ik heel eerlijk ben vind ik hem lastig in een hokje te plaatsen.quote:Op maandag 24 september 2012 23:45 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Onder welk genre valt het eigenlijk? Zou het niet weten.. house-light?
Ja jeetjeeeequote:Op maandag 24 september 2012 23:45 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Hahaha ik heb eigenlijk toch niet zo veel in om te tc'en
Flips ik wilde je net gaan wappen waar je bleefquote:Op maandag 24 september 2012 23:44 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Als mijn bed niet zo lekker lag en mijn laptop 10 cm dichterbij lag, dan had ik zin gehad.
quote:Op maandag 24 september 2012 23:44 schreef Flippiee het volgende:
[..]
wat een dood wijf op dat bedquote:Op maandag 24 september 2012 23:46 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Voor kerst/je verjaardag vragen.
Ik doe mijn best wakker te blijven . Al ligt mijn bed zo lekker dat ik zo wel in slaap valquote:Op maandag 24 september 2012 23:46 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Flips ik wilde je net gaan wappen waar je bleef
jammer jammer.quote:Op maandag 24 september 2012 23:47 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik doe mijn best wakker te blijven . Al ligt mijn bed zo lekker dat ik zo wel in slaap val![]()
![]()
En tcen gaat niet want laptop 50 cm te ver weg
Verjaardag net geweest en voor kerst wil ik al een snuggie.quote:Op maandag 24 september 2012 23:46 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Voor kerst/je verjaardag vragen.
6 uur. Moet nog huiswerk maken, maar ik ben al in slaap gevallen en wil bed niet meer uit en geen fel licht zienquote:
oeiquote:Op maandag 24 september 2012 23:49 schreef Flippiee het volgende:
[..]
6 uur. Moet nog huiswerk maken, maar ik ben al in slaap gevallen en wil bed niet meer uit en geen fel licht zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |