Eindelijk geef je het toe !quote:Op dinsdag 25 september 2012 19:58 schreef Bluesdude het volgende:
Zover ik de diskussie snapte op de overlegpagina van Wiki zegt Gouwenaar. Dat het vermelden van roddels en nog wel met linken niet thuis horen in een encyclopedie . Hij heeft in principe gelijk.
Kijk... ik ben nu betaald door het Groot Honderdjarig Complot om hier de boel te saboteren .
Dat het Ronde Huis in de krant zou belanden?quote:
Dat het zo@n hype zou worden.quote:Op woensdag 26 september 2012 09:57 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat het Ronde Huis in de krant zou belanden?
Wie waren deze jongeren? Van FOK!?quote:Toen enkele weken geleden een groep jongeren spontaan begon te graven bij het Ronde Huis trok dat uiteraard ook de belangstelling van de Nunspeetse journalist. Het werd ook steeds interessanter nadat bleek dat er daadwerkelijk een onderaards gangenstelsel, althans een deel daarvan, boven water kwam.
Nunspeetse jongeren begreep ik.quote:Op woensdag 26 september 2012 10:04 schreef Staal het volgende:
[..]
Wie waren deze jongeren? Van FOK!?
Sorry, ik kan niet alle topics teruglezen..
Ah okay. Vroeg me al af of ik op de meet een paar scheppen mee moest nemen.quote:Op woensdag 26 september 2012 10:05 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nunspeetse jongeren begreep ik.
Ze lezen wel veel. Op internet. En dan gaan ze iets ondernemen. Juist leuk.quote:Op woensdag 26 september 2012 10:05 schreef lxhkrd het volgende:
Hype hype!
Deze jongeren lezen denk ik niet zo veel, zijn meer doeners..
Zelfde soort bomen?quote:Op woensdag 26 september 2012 10:48 schreef lxhkrd het volgende:
hee!!
http://www.facebook.com/o(...)04362&type=1&theater
Indien je echter op de tekening van aos/ zonnestraal10 afgaat, dat is het bos waar de fallus ligt beduidend dikker beboomt. (ofwel: het bos is te jong)
quote:. Volgens Tuininga werd onderzoekers nogal eens gedwarsboomd in hun speurwerk.Er zouden tegen enkele van hen bedreigingen zijn geuit door onbekenden, die zo ernstig waren dat een van hen is gevlucht naar Canada
http://www.destentor.nl/r(...)-wordt-ware-hype.ecequote:Soms lijkt het er op alsof geprobeerd wordt te voorkomen dat hier iets ontdekt wordt dat men liever verborgen houdt", zegt Tuininga
Ik heb enkele weken gestaan naast de plek waar dit zich zou moeten bevinden, en heb ook iets gezien wat er op leek. Echter te onduidelijk voor op de foto. Was in een dikker beukenbos. (met coniferen, jong en oud.)quote:Op woensdag 26 september 2012 10:56 schreef Staal het volgende:
[..]
Zelfde soort bomen?
Ik ben geen expert maar ik woon al jaren omringt door bossen dus zie nog weleens wat. Kap en nieuwe aanplant (ook hele stukken) is iets dat hier vrij veel voorkomt. Geloof dat hier de reden bospest is. Dat is ooit aangeplant als vulhout maar overwoekert alles en trekt de bodem leeg dus soms worden hele stukken bos weggekapt en opnieuw aangeplant. Verder speelt verdroging van de Brabantse Wal hier ook nog een rol. Maar jonge stukken bos zegt niet alles. Zou je moeten onderzoeken.
quote:Op woensdag 26 september 2012 11:24 schreef lxhkrd het volgende:
Nu ik mijn foto's nog eens bekijk, begint de twijfel. ik ga eerdaags nog eens kijken
Brabantse Wal is het gebied waar ik woon.quote:Op woensdag 26 september 2012 11:08 schreef lxhkrd het volgende:
[..]
Ik heb enkele weken gestaan naast de plek waar dit zich zou moeten bevinden, en heb ook iets gezien wat er op leek. Echter te onduidelijk voor op de foto. Was in een dikker beukenbos. (met coniferen, jong en oud.)
Dat er trouwens zoveel takken liggen, wil niks zeggen. op het ogenblik is SBB met bosonderhoud bezig.
PS. "brabantse wal", was da?
[..]quote:Op woensdag 26 september 2012 11:05 schreef Bluesdude het volgende:
Er staat "soms lijkt het""[quote]Op woensdag 26 september 2012 11:05 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
[..]
http://www.destentor.nl/r(...)-wordt-ware-hype.ece
Rein.. je zit hier een complotsfeertje te bouwen.
Heb je gecheckt of die verhalen over bedreigingen waar zijn ? Waar, wie , wanneer?
Nog kwalijker, veel journalisten hebben hier ook een handje van: "Het lijkt er op dat...." en dan kan iemand met van alles die zin afmaken en voordat je het weet wordt het het nageroepen en vervolgens als waarheid aangenomen.quote:Op woensdag 26 september 2012 12:33 schreef Overd0se het volgende:
Er staat "Soms lijkt het er op alsof"
Hier is geen bewijs voor nodig, ik denk dat dit meer vanuit een persoonlijke mening is geschreven..
Dat is journalistiek. Neem bv De Telegraaf, daar kunnen ze van een weggelopen hond al een mysterieuze ontvoeringszaak makenquote:Op woensdag 26 september 2012 12:43 schreef Staal het volgende:
[..]
Nog kwalijker, veel journalisten hebben hier ook een handje van: "Het lijkt er op dat...." en dan kan iemand met van alles die zin afmaken en voordat je het weet wordt het het nageroepen en vervolgens als waarheid aangenomen.
'Sociale Media'?quote:
Is dat zo? Dat boek zou namelijk al heel lang geleden verschijnen, 1 uitgever zag er vanaf en 1 uitgever werd met bergen problemen opgezadeld.quote:die eind dit jaar een boek publiceert over de geheimzinnige villa in het Zandenbos.
Wellicht omdat HRH ook Facebook de shizzle is? Overigens heb ik het artikel niet getikt.quote:Op woensdag 26 september 2012 13:43 schreef yvonne het volgende:
[..]
'Sociale Media'?
Waarom niet gewoon FOK! noemen?
Nergens anders staat zoveel informatie bijelkaar.
Idd, voor een journalist erg handig.
Beetje lullig zo.
Nop. maar het lijkt mij niet waarschijnlijk, zoals al eerder genoemd is de snelweg verdiept aangelegt. Moet een diepe tunnel geweest zijn. Aan de andere kant: definieer tunnel. Er ligt ook een grote tunnel tussel Elburg en Nunspeet. Het riool.quote:Op woensdag 26 september 2012 13:13 schreef Overd0se het volgende:
Niemand weet iets over die tunnel tot aan het station?
Ik ben niet blind Koosquote:Op woensdag 26 september 2012 13:45 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wellicht omdat HRH ook Facebook de shizzle is? Overigens heb ik het artikel niet getikt.
Heb namelijk een ingang vlakbij het station gevondenquote:Op woensdag 26 september 2012 13:46 schreef lxhkrd het volgende:
[..]
Nop. maar het lijkt mij niet waarschijnlijk, zoals al eerder genoemd is de snelweg verdiept aangelegt. Moet een diepe tunnel geweest zijn. Aan de andere kant: definieer tunnel. Er ligt ook een grote tunnel tussel Elburg en Nunspeet. Het riool.
Ik ga zo mijn hond maar weer eens uitlaten..
Ik vermoed dat het niet om een complot gaat, maar dat Kleine simpelweg geen weet heeft van de discussie die hier gaande is.quote:Op woensdag 26 september 2012 13:49 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik ben niet blind Koos
Neh, te makkelijk, hier staat al tijden zoveel meer dan waar ok.
Maar goed, FOK! wordt wel vaker leeggetrokken voor eigen journalistiek gewin.
lijkt me sterk.. Waar, waar, waar?quote:Op woensdag 26 september 2012 13:57 schreef Overd0se het volgende:
[..]
Heb namelijk een ingang vlakbij het station gevonden
Op Facebook is het geen hype en op Twitter is het ook geen trending topic.quote:Op woensdag 26 september 2012 13:57 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik vermoed dat het niet om een complot gaat, maar dat Kleine simpelweg geen weet heeft van de discussie die hier gaande is.
Overd0se, beetje doortypen nu, die arme hond staat op knappen bij lxhkrd.quote:Op woensdag 26 september 2012 14:00 schreef lxhkrd het volgende:
[..]
lijkt me sterk.. Waar, waar, waar?
quote:Op woensdag 26 september 2012 14:00 schreef Staal het volgende:
[..]
Op Facebook is het geen hype en op Twitter is het ook geen trending topic.
Beetje doorzagen wat ik nu doe maar toch, een beetje flauw is het wel.
quote:Op woensdag 26 september 2012 13:57 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik vermoed dat het niet om een complot gaat, maar dat Kleine simpelweg geen weet heeft van de discussie die hier gaande is.
Welk hotel? Vennendaal?quote:Op woensdag 26 september 2012 14:04 schreef Overd0se het volgende:
Vorig jaar kreeg ik het te horen, gister wist iemand mij de plak nog aan te wijzen. en binnenkort gaat nog een bejaard iemand mee om meer aan te wijzen
Knap, dat meneer Kleine de hype heeft weten te ontdekken via de sociale media.quote:
Hond is fictief, maar soms wou ik dat ik er 1 had (al ben ik meer poezenmens)quote:Op woensdag 26 september 2012 14:02 schreef Staal het volgende:
[..]
Overd0se, beetje doortypen nu, die arme hond staat op knappen bij lxhkrd.
Ik kan je in ieder geval verzekeren dat daar geen FOK! aan te pas is gekomen. Maar goed, dat moet je verder maar aan Rein vragen.quote:Op woensdag 26 september 2012 14:07 schreef Staal het volgende:
[..]
Knap, dat meneer Kleine de hype heeft weten te ontdekken via de sociale media.
Er komt schot in ! Klinkt leuk !quote:Op woensdag 26 september 2012 15:04 schreef RHSEARCHER het volgende:
Het gebied van Het Ronde Huis heeft inmiddels de status van archeologische verwachtingswaarde. Daardoor is het niet meer toegestaan om zonder vergunning c.q. programma van eisen van het College van Nunspeet niet meer is toegestaan te graven. De regio-archeoloog wil in samenwerking met de gravers, staatsbosbeheer en de werkgroep Ronde Huis kijken bij Het Ronde Huis.
Dit staat gepland op aanstaande vrijdag om 16:00 uur, hierna zullen er verder instructies volgen over hoe en wat.
Topic 7 al en misschien nog het belangsrijkste: duizenden views.quote:Op woensdag 26 september 2012 13:49 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik ben niet blind Koos
Neh, te makkelijk, hier staat al tijden zoveel meer dan waar ok.
Maar goed, FOK! wordt wel vaker leeggetrokken voor eigen journalistiek gewin.
http://www.deweekkrant.nl/images/library/20110309155844.pdfquote:Op woensdag 26 september 2012 13:01 schreef Dissectienaald het volgende:
Ik heb toch altijd begrepen dat je als journalist niet van waarschijnlijkheden moet uitgaan maar van feiten...
Dat is onder andere wat mij tegenstaat aan het artikel van Biesemaat uit Must Magazine: het hangt teveel van waarschijnlijkheden aan elkaar en zijn bronnenmateriaal, voor zover daarvan sprake kan zijn daar hij geen bronvermelding heeft gedaan, is te vaag. Als je een uitgekiende beschuldiging wil doen over een pedofiel in het Koningshuis, dan zul je toch goed beslagen op het ijs moeten komen.
Ik ben het eens met Bluesdude dat Rein die opmerking over 'tegenwerken' beter niet had kunnen maken: het verstoort mijn beeld van een 'sceptische' journalist.
Zit AOS niet achter die website over het Ronde Huis?
Dat lijkt me stug, google maar eens Het Ronde Huis. Staan we bijna bovenaan.quote:Op woensdag 26 september 2012 13:57 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hij gooit het gewoon op een hoop onder de noemer 'social media'. Had ik ook gedaan.quote:Op woensdag 26 september 2012 15:57 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat lijkt me stug, google maar eens Het Ronde Huis. Staan we bijna bovenaan.
Waarom?quote:Op woensdag 26 september 2012 16:00 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hij gooit het gewoon op een hoop onder de noemer 'social media'. Had ik ook gedaan.
Omdat het de lading dekt en het noemen van FOK! geen toegevoegde waarde heeft voor het verhaal.quote:
Ben er al geweest vanmiddag, dit:quote:Op woensdag 26 september 2012 11:24 schreef lxhkrd het volgende:
Nu ik mijn foto's nog eens bekijk, begint de twijfel. ik ga eerdaags nog eens kijken
Goeie beslissing. Gericht en methodisch graven olv deskundigen.quote:Op woensdag 26 september 2012 15:04 schreef RHSEARCHER het volgende:
Het gebied van Het Ronde Huis heeft inmiddels de status van archeologische verwachtingswaarde. Daardoor is het niet meer toegestaan om zonder vergunning c.q. programma van eisen van het College van Nunspeet niet meer is toegestaan te graven. De regio-archeoloog wil in samenwerking met de gravers, staatsbosbeheer en de werkgroep Ronde Huis kijken bij Het Ronde Huis.
Dit staat gepland op aanstaande vrijdag om 16:00 uur, hierna zullen er verder instructies volgen over hoe en wat.
Maar voor FOK! wel, dus alleen daarom zou je dat al doen.quote:Op woensdag 26 september 2012 16:03 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Omdat het de lading dekt en het noemen van FOK! geen toegevoegde waarde heeft voor het verhaal.
Kaplan en Haenlein definiëren sociale media als "een groep internetapplicaties die gebruikmaken van de ideologie en de technologie van Web 2.0 en de creatieve uitwisseling van User Generated Content".[1][2] Onder de noemer sociale media worden onder andere weblogs, fora, sociale netwerken als Hyves, Facebook, LinkedIn, Twitter en Google+ geschaard.quote:
Ja, dat weet ik, maar in dit geval is de hernieuwde belangstelling voor Het Ronde Huis hier op FOK! begonnen.quote:Op woensdag 26 september 2012 16:14 schreef TagForce het volgende:
[..]
Kaplan en Haenlein definiëren sociale media als "een groep internetapplicaties die gebruikmaken van de ideologie en de technologie van Web 2.0 en de creatieve uitwisseling van User Generated Content".[1][2] Onder de noemer sociale media worden onder andere weblogs, fora, sociale netwerken als Hyves, Facebook, LinkedIn, Twitter en Google+ geschaard.
Dit is ook Social Media
"kennis is het enige wat meer wordt wanneer je het deelt"quote:Op woensdag 26 september 2012 16:18 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik, maar in dit geval is de hernieuwde belangstelling voor Het Ronde Huis hier op FOK! begonnen.
En hebben hier vele posters dingen opgeschreven en foto's geplaatst die nu gebruikt worden door journalisten, dus is het wel zo netjes om daarbij de juiste bron te vermelden en niet alles onder de noemer social media te scharen.
Bluesdudequote:Op woensdag 26 september 2012 11:05 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
[..]
http://www.destentor.nl/r(...)-wordt-ware-hype.ece
Rein.. je zit hier een complotsfeertje te bouwen.
Heb je gecheckt of die verhalen over bedreigingen waar zijn ? Waar, wie , wanneer?
Hoezo ?quote:Op woensdag 26 september 2012 16:31 schreef reintuininga het volgende:
[..]
Bluesdude
Als er een iemand hier bezig is dan ben jij dat...
Is het ? ... Je hebt verdomd veel aandacht voor dit roddelproject.quote:kortom: GELUL!!!
Inderdaad. Ga samen eens lekker een biertje drinken, mijmeren over het leven.quote:Op woensdag 26 september 2012 18:30 schreef Overd0se het volgende:
Zullen we het vriendelijk houden en NIET elkaar verwijten maken etc? Dat maakt het voor lezers op het forum ook fijner..
Welk hotel !? Vennendal ??quote:Op woensdag 26 september 2012 14:03 schreef Overd0se het volgende:
Hahaha, ligt op prive terrein van het Hotel
Een complot???? Wie of wat?quote:Op woensdag 26 september 2012 13:57 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Roel Kleine staat niet bekend als de meest ingelezen journalist...quote:Op woensdag 26 september 2012 15:57 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat lijkt me stug, google maar eens Het Ronde Huis. Staan we bijna bovenaan.
Oh, vandaar.quote:Op woensdag 26 september 2012 23:08 schreef reintuininga het volgende:
[..]
Roel Kleine staat niet bekend als de meest ingelezen journalist...
Beste Bluesdudequote:Op woensdag 26 september 2012 18:23 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Hoezo ?
[..]
Is het ? ... Je hebt verdomd veel aandacht voor dit roddelproject.
Nu kom jij ook met een vaag verhaal van bedreiging . Steeds weer duiken die verhalen op , maar het blijft allemaal vaag.
Met andere woorden, FOK! is besmuikt een hulpmiddel voor journalisten die hier ook de godganse dag rondhangen en als het om bronvermelding draait dan is het ineens de grote hoop. Echt he?quote:Op woensdag 26 september 2012 16:03 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Omdat het de lading dekt en het noemen van FOK! geen toegevoegde waarde heeft voor het verhaal.
Meer kan ik niet vertellen, met deze tip kom je een eind.. maar denk eraan, het ligt op prive terrein!quote:
Nicknames op het internet en zeker op Fok zijn heel normaal. Wie perse mijn privegegevens wilt hebben die vertrouw ik niet.quote:Op woensdag 26 september 2012 23:14 schreef reintuininga het volgende:
Het allerergste vind ik nog dat jij mij beticht van roddel! Het is jammer dat jij je schuilhoudt achter een nickname. Heel jammer!!
Dat gebeurt inderdaad... Bij mij op de site staan wel de verwijzingen naar FOK!quote:Op woensdag 26 september 2012 23:20 schreef Staal het volgende:
[..]
Met andere woorden, FOK! is besmuikt een hulpmiddel voor journalisten die hier ook de godganse dag rondhangen en als het om bronvermelding draait dan is het ineens de grote hoop. Echt he?.
Had je dan al eens iets verteld over HRHquote:Op donderdag 27 september 2012 00:12 schreef ohokok het volgende:
wat een hoop geheimzinnige henkies hier.![]()
ik kan helaas ook niks meer vertellen, mijn bron ziet er vanaf..het wordt te link nu.
er komen steeds meer geinteresseerden van de inside hier in het topic. op FOK nondeju..
wie weet leest..
oh, moet stoppen
Het zal best zijn dat Dirk Septer in Canada ging wonen.quote:Op woensdag 26 september 2012 23:14 schreef reintuininga het volgende:
[..]
Beste Bluesdude
Ik heb je uitgelegd hoe ik aan deze wijsheid kom. Dirk Septer is gevlucht naar Canada
Is dat diezelfde mevrouw waar Koos Vogels het over had ?quote:en de mevrouw die ik wilde interviewen over bedreigingen en het onder verdachte omstandigheden omgekomen familielid durfde niet meer.
Biesemaat staat bekend als oranje-stalker, net als Wim Klinkenberg.quote:Ik weet ook dat Ton Biesemaat last heeft van bepaalde zaken.Kortom: er wordt tegengewerkt, er zijn mensen bedreigd..
De verrmeende bedreigingen, de vermeende lijken, mysterieuse voorvallen etc zijn de basis voor het complotidee dat Frank van Vloten sexslavinnen hield en er een stel vermoordde.quote:Op donderdag 27 september 2012 13:06 schreef Overd0se het volgende:
@ BluesDude
Het punt waar het jou omgaat moet iedereen wel duidelijk zijn, toch? Helaas blijf je maar gefocust op dezelfde punten en het herhalen..
Ik ben bezig om feiten te achterhalen. Wie het verhaal van Kleine leest zal zien dat de meeste zaken van websites zijn gehaald. En wat er staat is omschreven met de nodige zorgvuldigheid: zouden zijn bedreigd en het lijkt wel etc.quote:Op donderdag 27 september 2012 14:57 schreef Dissectienaald het volgende:
Goed, gewetensvraag: is een journalist bij uitstek geschikt om historisch onderzoek uit te voeren, als bepaalde bronnen niet onthuld mogen worden? Als ik een bron niet vermeld, pleeg ik plagiaat. Als ik een bron niet bij name wil noemen, kan ik het feit niet vermelden omdat het niet geverifieerd kan worden. Ook dat draagt bij aan het 'mysterie' en het vermoeden van een 'doofpot' annex 'complot'...
Is dat sarcastisch of serieus bedoelt? Klinkt namelijk ook erg interessant.quote:Op donderdag 27 september 2012 10:16 schreef Dissectienaald het volgende:
Waar ik inmiddels wel van overtuigd ben is dat er op het Ministerie van Justitie een stelletje weirdo's rondlopen die in hun vrije tijd occulte seksrituelen uitvoeren en over kabouters schrijven...
Ik ben daar meer dan bekent, waar moet ik zoeken ( pb anders )quote:Op woensdag 26 september 2012 23:21 schreef Overd0se het volgende:
[..]
Meer kan ik niet vertellen, met deze tip kom je een eind.. maar denk eraan, het ligt op prive terrein!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |