abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 24 september 2012 @ 21:40:19 #1
370659 Elvenpath
Live life to its fullest
pi_117212114
Laat ik om te beginnen mezelf eens omschrijven: een normaal postuur. Dat wil zeggen niet te dik, niet te dun, bruin haar en bruine ogen. Ik ben ongeveer 1.64 (uitgegroeid) en 21 jaar oud. Nu heb ik een vrij jong gezicht en schat iedereen me jonger dan dat ik daadwerkelijk ben.

Ik probeer altijd zo volwassen mogelijk over te komen. Ik houd me aan afspraken, ben altijd netjes op tijd, kleed me netjes en ben beleefd. Ik denk mee tijdens vergaderingen en probeer mezelf altijd te ontwikkelen. Ik ben dus absoluut niet het type dat denkt 'mwaa laat de wereld maar om mij draaien en als het morgen regend draai ik me om en meld ik me ziek'. Toch behandeld men me vaak nog als een kind.
Een voorbeeld: ik vroeg laatst op stage aan een collega een vraag. Deze vroeg hierop of ik zelf het antwoord niet kon opzoeken. Ik gaf hierop aan dat ik eigenlijk het antwoord zelf al wist maar even een second opinion wou. Toen zei ze 'ja kinderen van tegenwoordig denken niet meer zo snel zelf over een vraag na, ze willen meteen een snel antwoord'.

Nu kan ik tijdelijk vanwege mijn ogen geen oogmascara en oogpotloot dragen maar toch.. Ik word gewoon furieus als iemand mij te jong inschat. Dan moet ik mezelf altijd dwingen om rustig adem te halen.

Nu is mijn vraag: heeft iemand ander hier ook last van en hoe gaan jullie hiermee om?
  maandag 24 september 2012 @ 21:41:31 #2
367004 TBakkert
Aleksandr Bukharov
pi_117212175
wat maak dat uit? als je 40 bent, ben je blij dat je er jonger uitziet dan je in werkelijkheid bent ;)
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
pi_117212286
Wees blij. Over 20 jaar praat je wel anders.
  maandag 24 september 2012 @ 21:43:45 #4
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_117212305
Altijd gehad. Ineens is het handig. Ben nu 35. Als ik met een stalen gezicht zeg dat ik 28 ben geloven ze me. Oftewel: je hebt er langer plezier can dan dat je er last van hebt gehad.
pi_117212401
Furieus worden omdat iemand je te jong inschat? De wereld vergaat, meid. Get a life en ga je druk maken om serieuze dingen in je leven.
  maandag 24 september 2012 @ 21:46:18 #6
384377 Zneeser
Grammaticaal Incorrect
pi_117212457
Pfft, bij mij vroegen ze op mijn 24ste nog om mijn legitimatie bewijs. En geloof me, ik zag er toen echt wel wat ouder uit dan 18.

En ik heb hetzelfde als BeamofLight, al ben ik wat jonger.
Over 10 jaar hoop je nog dat ze het doen ^O^
Dit is het einde.
pi_117212501
Maak je niet druk, als je er wel uit had gezien als 21 had die collega nog steeds die opmerking gemaakt. In haar ogen ben je gewoon jong totdat je of 35 bent of getrouwd bent met kindjes.
Niet zo boos om worden, heb je niets aan.
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
pi_117212531
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2012 21:46 schreef Zneeser het volgende:
Pfft, bij mij vroegen ze op mijn 24ste nog om mijn legitimatie bewijs. En geloof me, ik zag er toen echt wel wat ouder uit dan 18.

En ik heb hetzelfde als BeamofLight, al ben ik wat jonger.
Over 10 jaar hoop je nog dat ze het doen ^O^
Gewoon je baard laten staan? Doe ik ook. Dan schatten ze mij in als twintiger, zonder word ik ook ingeschat als 19-jarige.
pi_117212650
Ja, ook "last" van. Op mijn 21/22ste zag ik er ook uit als 17/18. Hierdoor werd vaak gedacht dat ik de oppas was van mijn dochter ipv haar moeder. Ik vond het wel grappig. Nog steeds word ik een jaar of 4 jonger geschat meestal, helemaal niet erg nu ik de 30 voorbij ben :D
pi_117212654
Ik word ook continue 5-6 jaar jonger geschat... ben 26.
Boos zal ik er niet om worden, maar het is wel vervelend aangezien ik vrijgezel ben en je er dan tegen aan loopt dat vrouwen niet snel vallen op iemand die zij (veel) jonger schatten dan zichzelf.
  maandag 24 september 2012 @ 21:50:17 #11
340140 eengoeiebuur
get off ma propertah
pi_117212685
quote:
oogmascara en oogpotloot
oh my...

Serieus though, tel je zegeningen dat je jonger wordt geschat; dit gaat je later alleen maar voordeel opleveren.
pi_117212687
Geniet er van! Ik voel me nog wel jong, maar baal er van dat bijna iedere jongere u tegen me zegt.
met een string in je spleet zie je veel en toch geen reet
  maandag 24 september 2012 @ 21:51:20 #13
340140 eengoeiebuur
get off ma propertah
pi_117212761
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2012 21:49 schreef VacaLoca het volgende:
Ik word ook continue 5-6 jaar jonger geschat... ben 26.
Boos zal ik er niet om worden, maar het is wel vervelend aangezien ik vrijgezel ben en je er dan tegen aan loopt dat vrouwen niet snel vallen op iemand die zij (veel) jonger schatten dan zichzelf.
hmmm ja of je doet er je voordeel mee en je gaat op jacht naar leuke jonge blaadjes.
pi_117212869
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2012 21:51 schreef eengoeiebuur het volgende:

[..]

hmmm ja of je doet er je voordeel mee en je gaat op jacht naar leuke jonge blaadjes.
Daar lig ik beter bij in de markt merk ik ja, maar dan word je er weer op aangekeken vanwege leeftijdsverschil, naast dat ik ze kwa gedrag vaak zelf ook niet echt vind matchen. Beetje tussen wal en schip dus.
pi_117213002
Zelf word ik altijd op m'n leeftijd geschat, of wat ouder (ligt er aan of ik me geschoren heb en hoe m'n haar zit).

Had vroeger wel z'n voordeeltjes, maar er jonger uit zien lijkt me meer voordelen hebben dan er ouder uit zien! :P
pi_117213129
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2012 21:55 schreef magnetronkoffie het volgende:
Zelf word ik altijd op m'n leeftijd geschat, of wat ouder (ligt er aan of ik me geschoren heb en hoe m'n haar zit).

Had vroeger wel z'n voordeeltjes, maar er jonger uit zien lijkt me meer voordelen hebben dan er ouder uit zien! :P
Zo is het maar net. Dat iemand zich daar druk om kan maken. Tuurlijk heeft het zijn nadelen, maar meer voordelen. Later heb je (hopelijk) genoeg tijd voor een uitgezakte huid, bierbuik, een kale hoofd en hangtieten. No worries.
pi_117213161
Ach, mijn broer vroegen toen hij bijna 30 was nog of hij zijn eerste brommer kwam kopen toen hij voor een motor kwam kijken :') ....nu hij 51 is schatten ze hem begin 30.....het komt wel goed TS. ;)
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  maandag 24 september 2012 @ 22:07:39 #18
370659 Elvenpath
Live life to its fullest
pi_117213722
quote:
2s.gif Op maandag 24 september 2012 21:41 schreef TBakkert het volgende:
wat maak dat uit? als je 40 bent, ben je blij dat je er jonger uitziet dan je in werkelijkheid bent ;)
Ja maar nu heb ik er niets aan. Daarbij loop ik stage (en volg ik een studie) in een richting waarmee ik dus met volwassenen moet gaan werken psychische problemen en schulden etc. Dus er een beetje ouder uitzien is dan wel gewenst.. Of zou jij graag je lief en leed willen vertellen aan iemand die zonder makeup op 16 word geschat?
  maandag 24 september 2012 @ 22:08:55 #19
370659 Elvenpath
Live life to its fullest
pi_117213788
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2012 21:50 schreef eengoeiebuur het volgende:

[..]

oh my...

Serieus though, tel je zegeningen dat je jonger wordt geschat; dit gaat je later alleen maar voordeel opleveren.
Wat is hier mis mee? Ik doe altijd maar een beetje op om er verzorgder uit te kunnen zien
  maandag 24 september 2012 @ 22:11:21 #20
367004 TBakkert
Aleksandr Bukharov
pi_117213940
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2012 22:07 schreef Elvenpath het volgende:

[..]

Ja maar nu heb ik er niets aan. Daarbij loop ik stage (en volg ik een studie) in een richting waarmee ik dus met volwassenen moet gaan werken psychische problemen en schulden etc. Dus er een beetje ouder uitzien is dan wel gewenst.. Of zou jij graag je lief en leed willen vertellen aan iemand die zonder makeup op 16 word geschat?
dat maakt geen zak uit. Als jij het goede advies geeft, zullen ze dat(met misschien wat meer moeite door jouw geschatte leeftijd) opvolgen :Y
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
pi_117214647
quote:

[..]

Die mensen vertellen uiteindelijk hun lief en leed niet tegen je leeftijd, maar tegen een personen die ze vertrouwen en waarderen. Natuurlijk kan het zijn dat ze je in het begin misschien voor snotneus aanzien word maar zo heeft iedereen wat.

Ik ben zelf dik in de 20 en mij is afgelopen zomer ook nog om me ID gevraagd om de kroeg in de mogen. En ik werk in de zorg sector en heb er bijna nooit problemen mee gehad dat ik er uitzie als iemand die jong is

Daarnaast ja het kan soms vervelend zijn dat je jonger word geschat, maar persoonlijk lach ik er altijd maar om
pi_117214945
Oh ik word ook altijd op 15-16 geschat op mijn 19e.
Boeiend, ik doe gewoon de kleren aan waar ik me prettig bij voel en de hoeveelheid opsmuk als make-up en dat soort dingen maken me niets zo veel uit en als dat me jonger laat lijken so what. Zo voel ik me nu eenmaal het meest mij.
pi_117214989
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2012 22:08 schreef Elvenpath het volgende:

[..]

Wat is hier mis mee?
De spelling van het woord potlood :').
pi_117215274
quote:
6s.gif Op maandag 24 september 2012 22:28 schreef Jerkmaine het volgende:

[..]

De spelling van het woord potlood :').
De hele OP staat bomvol met fouten overigens. Het is te hopen dat je naar je collega's niet op deze manier spelt als je ze mailt, kan ook een hoop doen in het al dan niet serieus genomen worden.
  maandag 24 september 2012 @ 22:35:19 #25
384377 Zneeser
Grammaticaal Incorrect
pi_117215375
quote:

[..]

Nouja, je kunt jezelf hier zo ontzettend en heel erg druk over gaan maken waardoor je binnen aanzienlijke tijd er een stukje ouder uit komt te zien vanwege al je zorgen.
Dit is het einde.
pi_117216522
Je hebt geluk. De tijd zal je probleem oplossen. Dat gebeurt overigens zonder dat je er iets voor moet doen. Nou ja, je moet natuurlijk in de tussentijd het loodje niet leggen, maar dat spreekt voor zich.
pi_117216620
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2012 21:43 schreef Jellereppe het volgende:
Wees blij. Over 20 jaar praat je wel anders.
"Whatever I was looking for was always you."Rumi
pi_117218078
Stel je niet zo aan, je lijkt wel een klein kind.
pi_117218825
Ik ben 29 en van de week werd ik op mijn werk 18 geschat... En dat gebeurt me dus constant. Vind ik niet zo erg alleen in een werksituatie denk ik soms dat ze me dan niet zo serieus nemen...
pi_117219087
Of dat ze altijd vragen; woon jij al op jezelf??
Ja kut ik ben bijna 30 }:|
pi_117219401
Als ik een fles wijn bij de AH haal moet ik me nog weleens legitimeren .. Ben 23. Kan me er druk om maken.. Maar wat schiet je er mee op.
I solemnly swear i'm up to no good
  dinsdag 25 september 2012 @ 00:01:30 #32
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_117219590
Ik ben 27 en moest een jaar geleden me legitimeren voor sigaren bij de AH. Het kan altijd erger lol
we dan
pi_117219632
je wordt jong geschat omdat je klein bent... klaar
I'm so happy I could scream!
  dinsdag 25 september 2012 @ 00:11:51 #34
381234 Vaatwastablet
Mening van vrijheidsuiting
pi_117219907
Ik word altijd ouder ingeschat, dat heeft als man zijn voordelen!
  dinsdag 25 september 2012 @ 00:14:03 #35
59269 Drakire
May Lyssa aid you
pi_117219977
Ik heb hetzelfde maar ben er juist blij om, ik gedraag me vaak ook wat jonger (misschien wel kinderachtiger zelfs.)
(24 jaar en soms als ik wijn in de AH koop vraagt men mijn ID kaart..)

Vind je het van bepaalde personen erger dan andere? bijvoorbeeld docenten of collegae?

Wat bij mij hielp op stage in iedergal was het feit dat ik veel dingen al wist en dat verbetervoorstellen, white papers of rapporten gewoon erg goed in elkaar zaten. ik weet niet of dit helemaal eerlijk is maar wat ik merkte was dat als je veel kennis van iets hebt of ergens goed onderzoek naar hebt gedaan men eerder bereid is naar je te luisteren als volwassen persoon.

Verder ben ik een man als ik een baard laat staan lijk ik direct een paar jaar ouder.

[ Bericht 4% gewijzigd door Drakire op 25-09-2012 00:24:07 ]
pi_117220036
Je zou het juist positief moeten bekijken. Ik word ook altijd veel jonger geschat, maar het maakt me niet meer zo veel uit. Beter jonger ingeschat worden dan ouder, want je hebt er later veel meer aan.
Somewhere between a mistress and commitment...
pi_117220886
Ik word ook altijd een stuk jonger ingeschat. Ik ben 22 en ik moet me vaker wel dan niet legitimeren als ik in de kroeg een drankje wil of een fles wijn in de supermarkt koop. Meestal boeit het me niet zo, hooguit vervelend dat ik iedere keer weer m'n ID moet pakken.

Maar inderdaad, als je dan met oudere mensen praat, word ik al gauw niet serieus genomen, terwijl leeftijdsgenoten die wel naar hun leeftijd lijken wel netjes te woord worden gestaan als gelijkwaardig. Ik heb er wel eens wat van gezegd, meestal werd daar wel positief op gereageerd, de meeste mensen hebben zelf niet eens in de gaten dat ze dat doen.

Maar over het algemeen vind ik het niet zo'n probleem hoor.
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
  dinsdag 25 september 2012 @ 00:54:28 #38
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_117221116
Je hebt je lengte niet mee vrees ik.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_117221952
Ach joh, gewoon om lachen. Ik ben 30 en ondertussen manager in een hotel, mij werd laatst gevraagd op welke afdeling ik dan stage liep?! :') Ik haal mijn schouders op en hoop dat ik er nog steeds zo jong uit zie als ik 40 ben :) En ja, toen ik 21 was werd ik ook vaak 17/18 of jonger geschat. Gaat vanzelf over....
Be the kind of woman that when your feet hit the floor each morning the devil says; "oh crap, she's up"
  dinsdag 25 september 2012 @ 02:13:00 #40
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_117222072
Totdat ze je een keer te oud inschatten, dan is het foute boel of niet TS?
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
pi_117222454
quote:

[..]

Elke dag onder de zonnebank en 2 pakjes sigaretten willen vast wel helpen om er ouder uit te zien. ;)

Zelf wordt ik ook altijd jonger geschat, behalve wanneer het voor mij voordelig is }:| , en eigenlijk boeit het me niet zo. Kan er tegenwoordig wel om lachen.
signatuurloos
pi_117223117
Soms kan het inderdaad wel handig zijn. Met scouting rekenen ze mij vaak als kind aan bij het zwembad op kamp enzo. En dat gebeurt bij meerdere dingen en dan scheelt dat best een hoop alles bij elkaar ^^
I solemnly swear i'm up to no good
pi_117223304
quote:
6s.gif Op maandag 24 september 2012 21:47 schreef Jellereppe het volgende:

[..]

Gewoon je baard laten staan? Doe ik ook. Dan schatten ze mij in als twintiger, zonder word ik ook ingeschat als 19-jarige.
ja Wendy, laat gewoon je baard staan.
pi_117223425
quote:
..non est vivere sed valere vita est ..
pi_117225488
quote:
11s.gif Op maandag 24 september 2012 21:40 schreef Elvenpath het volgende:
Laat ik om te beginnen mezelf eens omschrijven: een normaal postuur. Dat wil zeggen niet te dik, niet te dun, bruin haar en bruine ogen. Ik ben ongeveer 1.64 (uitgegroeid) en 21 jaar oud. Nu heb ik een vrij jong gezicht en schat iedereen me jonger dan dat ik daadwerkelijk ben.

Ik probeer altijd zo volwassen mogelijk over te komen. Ik houd me aan afspraken, ben altijd netjes op tijd, kleed me netjes en ben beleefd. Ik denk mee tijdens vergaderingen en probeer mezelf altijd te ontwikkelen. Ik ben dus absoluut niet het type dat denkt 'mwaa laat de wereld maar om mij draaien en als het morgen regend draai ik me om en meld ik me ziek'. Toch behandeld men me vaak nog als een kind.
Een voorbeeld: ik vroeg laatst op stage aan een collega een vraag. Deze vroeg hierop of ik zelf het antwoord niet kon opzoeken. Ik gaf hierop aan dat ik eigenlijk het antwoord zelf al wist maar even een second opinion wou. Toen zei ze 'ja kinderen van tegenwoordig denken niet meer zo snel zelf over een vraag na, ze willen meteen een snel antwoord'.

Nu kan ik tijdelijk vanwege mijn ogen geen oogmascara en oogpotloot dragen maar toch.. Ik word gewoon furieus als iemand mij te jong inschat. Dan moet ik mezelf altijd dwingen om rustig adem te halen.

Nu is mijn vraag: heeft iemand ander hier ook last van en hoe gaan jullie hiermee om?
Als ik jou was zou ik er geen zorgen om maken, ik heb een zware zwak voor dames die er heel jong uitzien maar toch meerderjarig zijn :). (zie er zelf ook jonger uit dan ik ben, 22 jaar ter info).

Bij vrouwen is dat sowieso sexy :o
pi_117225681
Ik heb een beetje het idee dat als je er wel ouder uit zou zien, je collega wel een andere rotopmerking had gemaakt.
pi_117225811
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2012 10:32 schreef Dauntl3ss het volgende:
Ik heb een beetje het idee dat als je er wel ouder uit zou zien, je collega wel een andere rotopmerking had gemaakt.
Dit.
Zeikerds heb je overal, en die hebben altijd wel iets te zeiken.

De vraag is, waarom zit je er zo mee dat je je er echt wat van aantrekt?
pi_117226078
Och meid wat een DRAAAAAMAAAAA!

Heb je echt niks beters te doen? geniet ervan, ik wordt altijd ouder geschat, dat is pas irritant!
S. 2014
J. 2016
pi_117226102
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2012 10:48 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
ik wordt altijd ouder geschat, dat is pas irritant!
Och meid wat een DRAAAAAMAAAAA!
pi_117230662
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2012 00:11 schreef Vaatwastablet het volgende:
Ik word altijd ouder ingeschat, dat heeft als man zijn voordelen!
Tot je 40 bent en men denkt dat je binnenkort de pensioengerechtigde leeftijd hebt weten te behalen. :+
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  dinsdag 25 september 2012 @ 14:26:10 #51
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_117232427
Het probleem zit hem denk ik in het 'proberen zo volwassen mogelijk over te komen'.
Wees jezelf, geniet van je leven en laat los dat het belangrijk is wat anderen van je denken.

Ik ben 25 en word ook nog regelmatig om mn ID gevraagd als ik sigaretten koop, so what?
an urge to help mankind overcomes me
  dinsdag 25 september 2012 @ 20:07:49 #52
367167 Poepje-miauw
miauwww, rrrraauw!
pi_117246693
Ik word ook altijd jonger geschat. Ik ben 24 maar helaas lijk ik blijkbaar 20. Misschien gedraag ik me toch te jolig :D
Poepje miauw, kom eens gauw
bruin substantie lekker rauw
Eet ik snel lekker weg
en andere visjes hebben lekker pech!
pi_117247233
Wees blij, mannen die jonger lijken hebben het pas moeilijk, probeer dan maar eens een meisje van je eigen leeftijd te krijgen! Als ik me scheer heb ik een babyface en als ik me niet scheer ziet het er raar uit omdat ik nog geen volledige baard heb. Zit een beetje in de twilight zone. Ben 21 maar moet nog vaak mijn ID laten zien.
pi_117737452
quote:

Vaak zien mensen er jonger uit doordat ze kort zijn, dik of door de kleding (of een combo ervan).

Maar waar maak je je druk over, zie het probleem niet.
pi_117737620
Ja sorry, maar toen ik 26 was, mocht ik een stagiare begeleiden. Dat meisje was toen ook rond de 21. Ik heb haar ook behandeld als kind. Je bent stagiare zeg je.. Wat verwacht je nu werkelijk van de medewerkers daar? Dat ze je als voleerd collega zien? Impossible.. U = stagiare.
  maandag 8 oktober 2012 @ 17:03:39 #56
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_117737627
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2012 20:17 schreef PindakaasMetVlokken het volgende:
Wees blij, mannen die jonger lijken hebben het pas moeilijk, probeer dan maar eens een meisje van je eigen leeftijd te krijgen! Als ik me scheer heb ik een babyface en als ik me niet scheer ziet het er raar uit omdat ik nog geen volledige baard heb. Zit een beetje in de twilight zone. Ben 21 maar moet nog vaak mijn ID laten zien.
Ik ben 28 en zie er serieus uit als 20 :') :') :') :') :') x 33
fucking sad haha :D
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
pi_117739885
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 17:03 schreef Michielos het volgende:

[..]

Is toch super, dan zul je vaak jaloerse reacties krijgen wanneer ze erachter komen :).
  maandag 8 oktober 2012 @ 17:56:45 #58
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_117739947
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 17:55 schreef Hypertext het volgende:

[..]

Is toch super, dan zul je vaak jaloerse reacties krijgen wanneer ze erachter komen :).
nee... tis verschrikkelijk :') echt :D
pi_117740747
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 17:56 schreef Michielos het volgende:

[..]

nee... tis verschrikkelijk :') echt :D
LOL, have fun!

En het is bewezen dat mensen die er jonger als hun leeftijd uitzien doordat ze langere telomeren hebben. Scheelt toch wat jaartjes, iets van 5 jaar langer leven *O* .

Maar dan moet het wel echt genetisch zijn.
  maandag 8 oktober 2012 @ 18:21:30 #60
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_117740895
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 18:17 schreef Hypertext het volgende:

[..]

LOL, have fun!

En het is bewezen dat mensen die er jonger als hun leeftijd uitzien doordat ze langere telomeren hebben. Scheelt toch wat jaartjes, iets van 5 jaar langer leven *O* .

Maar dan moet het wel echt genetisch zijn.
Hele fammilie heeft daar "last" van. Maar ik vind het erg omdat ik 0.0 kans heb bij leeftijdsgenoten die mij altijd te jong vinden uit zien (niet mannelijk, eerder jongensachtig) :D
pi_117741011
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 18:21 schreef Michielos het volgende:

[..]

Hele fammilie heeft daar "last" van. Maar ik vind het erg omdat ik 0.0 kans heb bij leeftijdsgenoten die mij altijd te jong vinden uit zien (niet mannelijk, eerder jongensachtig) :D
Haha, herken het. Maar voor de toekomst alleen maar beter jongen. En mensen zijn jaloers of vinden het prachtig ;) .
  maandag 8 oktober 2012 @ 18:29:07 #62
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_117741138
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 18:25 schreef Hypertext het volgende:

[..]

Haha, herken het. Maar voor de toekomst alleen maar beter jongen. En mensen zijn jaloers of vinden het prachtig ;) .
nou blijkt niet uit mijn "gaming" resultaten, maar ik laat me verbazen _O_
pi_117741215
quote:
10s.gif Op maandag 8 oktober 2012 18:29 schreef Michielos het volgende:

[..]

nou blijkt niet uit mijn "gaming" resultaten, maar ik laat me verbazen _O_
LOL!
  maandag 8 oktober 2012 @ 18:31:56 #64
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_117741235
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 18:31 schreef Hypertext het volgende:

[..]

LOL!
:D :D
  maandag 8 oktober 2012 @ 19:04:23 #65
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_117742644
Ze schatten je 16, maar je bent geen 16. Je bent 21. Het lijkt of je dat laatste zelf een beetje vergeten bent.

Je gedraagt en kleed je keurig, je bent kundig. So what dat ze je jonger schatten! Je gedraagt je als iemand van je eigen leeftijd en dat mensen denken dat je jonger bent doordat je weinig make-up draagt dat zit waarschijnlijk hoofdzakelijk in je hoofd. Wees professioneel en als iemand een opmerking maakt over 'dat je er jonger uit ziet', dan zeg je: 'Dankjewel! Hopelijk is dat over 20 jaar nog steeds zo.'
Los het op met humor ipv zo te mokken.
(Un)masking for the greater good.
pi_117746957
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 19:04 schreef Natalie het volgende:
Ze schatten je 16, maar je bent geen 16. Je bent 21. Het lijkt of je dat laatste zelf een beetje vergeten bent.

Je gedraagt en kleed je keurig, je bent kundig. So what dat ze je jonger schatten! Je gedraagt je als iemand van je eigen leeftijd en dat mensen denken dat je jonger bent doordat je weinig make-up draagt dat zit waarschijnlijk hoofdzakelijk in je hoofd. Wees professioneel en als iemand een opmerking maakt over 'dat je er jonger uit ziet', dan zeg je: 'Dankjewel! Hopelijk is dat over 20 jaar nog steeds zo.'
Los het op met humor ipv zo te mokken.
^O^ Met je eens.

De TS adviseer ik om vanuit haarzelf te denken en niet van uit anderen.

Waarom zou je je zorgen maken om iets wat zoveel mensen zelf zouden willen krijgen ;).
pi_117748770
Ben 24 en word meestal 20 geschat. Vind het geniaal :D Niets beter als er jong uitzien!

Mensen die er jonger uit zien zijn meestal ook knap ;)
pi_117750729
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2012 14:26 schreef saaw het volgende:
Het probleem zit hem denk ik in het 'proberen zo volwassen mogelijk over te komen'.
Wees jezelf, geniet van je leven en laat los dat het belangrijk is wat anderen van je denken.

Ik ben 25 en word ook nog regelmatig om mn ID gevraagd als ik sigaretten koop, so what?
Flink blijven doorroken, dan wordt er straks gevraagd wanneer je met pensioen mag :+
BlaBlaBla
  maandag 8 oktober 2012 @ 22:27:10 #69
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_117754872
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 20:53 schreef Desmosedici het volgende:
Ben 24 en word meestal 20 geschat. Vind het geniaal :D Niets beter als er jong uitzien!

Mensen die er jonger uit zien zijn meestal ook knap ;)
Dat kan ik onderstrepen ;)
pi_117803137
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 17:03 schreef Michielos het volgende:

[..]

Toen ik 19 was kocht ik een 16+ computerspel en moest ik mijn ID laten zien, schijnbaar kon ik toen doorgaan voor 15. :') En ik ben weinig veranderd.
  woensdag 10 oktober 2012 @ 10:44:30 #71
372316 Wandtegeltje
Gebruiksaanwijzing (PDF)
pi_117806545
quote:

Tja, je probeert er als een volwassene uit te zien en over te komen maar je gedraagt je niet zo.... dan wil je dat wel eens krijgen hé 8)7
  woensdag 10 oktober 2012 @ 11:10:15 #72
300252 Rembrand21
Rembrandt Harmenszoon van Rijn
pi_117807237
Je bent toch geen 21 geworden om je hier nog druk over te maken. Laat gaan joh!
Don’t mess too much with your hair, or by the time you're 40, it will look 85.
pi_117821752
Ik word op uiterlijk ook altijd jong ingeschat. Bijvoorbeeld een keer zo'n 7 jaar jonger toen ik me net glad had geschoren en me opeens moest legitimeren toen ik een fles whisky ging halen, de rode kop van het kassameisje na inspectie van m'n geboortedatum is dan wel priceless natuurlijk :P

Ik vind het wel best, zolang men mij er maar niet minder om respecteert in een professionele situatie (daar kan ik echt heel slecht tegen, als men dezelfde argumenten eerder aanneemt van iemand die er ouder uitziet).
pi_117822474
Mantelpakje, haar strak naar achteren in en staart en eventueel een bril opzetten als je die nog niet hebt, en daarover heen kijken. Wordt je meteen voor vol aangezien. Ik meen het serieus.
Kleren maken niet alleen de man, maar ook de vrouw.

Overigens heeft een en ander vaak ook nog te maken met neerhalen om zelf meer te lijken (seniorship, zeg maar), en daar moet je echt je schouders bij ophalen.
Maar als het om oprecht niet zien hoe oud je bent gaat, gewoon ouwelijker kleden.
“You can’t expect people to look eye to eye with you if you are looking down on them. Treat all with respect!” Jay Manuel
pi_117832975
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 10:44 schreef Wandtegeltje het volgende:

[..]

Tja, je probeert er als een volwassene uit te zien en over te komen maar je gedraagt je niet zo.... dan wil je dat wel eens krijgen hé 8)7
Is ook zo, in jouw opzicht is het best irritant misschien. Maar je moet gewoon jezelf zijn en je niet te anders gedragen. Ik krijg ook weleens iemand die dan gelijk denkt dat ik iets niet weet :). Gewoon schijt aan hebben en erop af gaan, dat vinden mensen dan opeens super (niet altijd).

Bij mijn werk is het overigens minder van belang hoe oud je eruit ziet als bij jou werkzaamheden, maar ik begrijp het wel van je.

En als het echt door je genen komt dat je er zo jong uitziet (dus niet door lengte, kleding etc.) dan heb ik goed nieuws voor je haha. Zoek maar eens op over telomeren op het web :).
pi_117837134
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2012 21:45 schreef Jellereppe het volgende:
Furieus worden omdat iemand je te jong inschat? De wereld vergaat, meid. Get a life en ga je druk maken om serieuze dingen in je leven.
Nou ja, het is natuurlijk niet alleen jong geschat worden. Dat gaat vaak samen met dat er een beetje op je neergekeken wordt. Van 'het is maar dat jonge meisje dat dit zegt' of men onderschat je.
I believe i can fly!
I believe i can touch the sky!
pi_117839895
quote:
1s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 23:00 schreef pietkanarie het volgende:

[..]

Nou ja, het is natuurlijk niet alleen jong geschat worden. Dat gaat vaak samen met dat er een beetje op je neergekeken wordt. Van 'het is maar dat jonge meisje dat dit zegt' of men onderschat je.
Het heeft ook zijn nadelen, maar je moet het ook niet overdrijven! Jeugd is een genot! Geniet ervan.
  donderdag 11 oktober 2012 @ 00:04:13 #78
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_117839970
We horen je wel over 10 jaar
pi_117840153
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 00:01 schreef Jellereppe het volgende:

[..]

Het heeft ook zijn nadelen, maar je moet het ook niet overdrijven! Jeugd is een genot! Geniet ervan.
Dat is ook weer zo. Jeugd is voor (de meeste) mensen een hele leuke fase. Waar men later nog wel eens naar terug zou willen.
Zelf ben ik 26 maar wordt 18 geschat. Op zich past een jonger uiterlijk goed bij mijn motto: jeugdig waar kan, volwassen waar nodig.
I believe i can fly!
I believe i can touch the sky!
pi_117840298
quote:
1s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 00:11 schreef pietkanarie het volgende:

[..]

Dat is ook weer zo. Jeugd is voor (de meeste) mensen een hele leuke fase. Waar men later nog wel eens naar terug zou willen.
Zelf ben ik 26 maar wordt 18 geschat. Op zich past een jonger uiterlijk goed bij mijn motto: jeugdig waar kan, volwassen waar nodig.
Helemaal mee eens. Kleding kan daar ook heel goed bij helpen. Je kunt je wat ouder kleden, zodat mensen je wat ouder schatten als dat nodig is. ;)
pi_117849207
Ik ben van het mannelijk geslacht, 28 en moet nog regelmatig m'n legitimatie laten zien bij de slijter o.i.d. :') Heb er geen moeite mee... Beter dat dan sommige leeftijdsgenoten die er al uitzien alsof ze tegen de 40 aanlopen.

Ik denk dat dat voor TS niet anders zou moeten zijn. Geniet ervan zolang het nog kan.
me·lo·maan\ (de ~ (m.), -manen)
1 iem. met een overdreven liefde voor muziek
pi_117849443
Hier ook een 28 jarige vrouw die regelmatig wordt aangezien voor een 15 jarige puber. Soms moet ik ook wel eens tot 100 tellen maar het is inderdaad wel hinderlijk. Ook hier nog regelmatig legitimatie laten zien bij de slijter/AH. Terwijl ik 1.80 ben en een behoorlijk fors postuur heb (90 kg). Verder draag ik ook niet echt puberkleding, rare staartjes oid. Waar het nu aan ligt weet ik niet maar ach later hebben we er profijt van zullen we maar zeggen.
  donderdag 11 oktober 2012 @ 12:37:11 #83
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_117849446
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 12:29 schreef Gitarist het volgende:
Ik ben van het mannelijk geslacht, 28 en moet nog regelmatig m'n legitimatie laten zien bij de slijter o.i.d. :') Heb er geen moeite mee... Beter dat dan sommige leeftijdsgenoten die er al uitzien alsof ze tegen de 40 aanlopen.

Ik denk dat dat voor TS niet anders zou moeten zijn. Geniet ervan zolang het nog kan.
Een lotgenoot :D
  donderdag 11 oktober 2012 @ 15:09:42 #84
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
  donderdag 11 oktober 2012 @ 16:15:06 #85
10863 AgeEll
Caaartman, what a lovely voice
pi_117857693
Ik vond/vind het nog steeds irritant als mensen mij echt fout inschatten. Mijn broertje en ik hebben er allebei erg last van gehad. Nu is het wel minder geworden. Maar mensen begrijpen eigenlijk niet dat het heel irritant is. Ook omdat ik het vaak niet terecht vond. Dan werd ik veel jonger geschat of iemand anders met wie je op pas was veel ouder.

Mijn broertje had het bv bij de kapper over naar welke school/opleiding hij ging uitzoeken. Maar dat was omdat hij van de Mavo naar het MBO ging. Vroeg zijn omaatje naar welke middelbare school hij ging. Ze dacht dus dat hij nog op de basisschool zat. :')
Nou zag hij er best jong uit. Maar niet meer 12 hoor.

Het enige wat ik kan zeggen, leer er een paar antwoorden op. En voor de rest niet te druk over maken. Je hebt het toch niet in de hand. Kan je hoogstens wat volwassener kleden en gedragen. Maar dat doe je al volgens mij
  donderdag 11 oktober 2012 @ 16:17:26 #86
10863 AgeEll
Caaartman, what a lovely voice
pi_117857793
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 04:37 schreef PindakaasMetVlokken het volgende:

[..]

Toen ik 19 was kocht ik een 16+ computerspel en moest ik mijn ID laten zien, schijnbaar kon ik toen doorgaan voor 15. :') En ik ben weinig veranderd.
Ook gehad met een krat bier kopen. Hoewel de legitimatieleeftijd op 21 ligt in supermarkten. Niet dat ze je het dan kunnen weigeren, maar als je er jonger als 21 uitziet moet je je legitimeren.
Ik zit er nu niet meer zo mee als toen ik 20 was en nog elke week ging stappen.
pi_117858116
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 16:15 schreef AgeEll het volgende:
Ik vond/vind het nog steeds irritant als mensen mij echt fout inschatten. Mijn broertje en ik hebben er allebei erg last van gehad. Nu is het wel minder geworden. Maar mensen begrijpen eigenlijk niet dat het heel irritant is. Ook omdat ik het vaak niet terecht vond. Dan werd ik veel jonger geschat of iemand anders met wie je op pas was veel ouder.

Mijn broertje had het bv bij de kapper over naar welke school/opleiding hij ging uitzoeken. Maar dat was omdat hij van de Mavo naar het MBO ging. Vroeg zijn omaatje naar welke middelbare school hij ging. Ze dacht dus dat hij nog op de basisschool zat. :')
Nou zag hij er best jong uit. Maar niet meer 12 hoor.

Het enige wat ik kan zeggen, leer er een paar antwoorden op. En voor de rest niet te druk over maken. Je hebt het toch niet in de hand. Kan je hoogstens wat volwassener kleden en gedragen. Maar dat doe je al volgens mij
Zo herkenbaar! Ik zat in het 3e jaar van de uni en de kapper vroeg in welke klas ik zat op de middelbare school. :')

quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 16:17 schreef AgeEll het volgende:

[..]

Ook gehad met een krat bier kopen. Hoewel de legitimatieleeftijd op 21 ligt in supermarkten. Niet dat ze je het dan kunnen weigeren, maar als je er jonger als 21 uitziet moet je je legitimeren.
Ik zit er nu niet meer zo mee als toen ik 20 was en nog elke week ging stappen.
Bij de supermarkt hoef ik me nooit te legitimeren, heb een beetje het idee dat die jonge kassameisjes dat niet durven te vragen. Bij de slijterij vrijwel altijd en ook vaak bij coffeeshops.
pi_117883291
het is een cliché maar hoe ouder je wordt hoe leuker je het vindt.
Ik wordt altijd al flink jonger geschat en ik vind het steeds leuker.
Vorige week nog had ik even een kletspraatje met een collega over kinderen en daarbij aangegeven dat ik die niet heb.
Haar reactie was; nouja, dat komt misschien nog wel want daar ben je misschien dan ook gewoon nog te jong voor.
ehm, ik ben voor in de 40.... (eerder te laat dus, als ik ze had gewild)
En ja, dat is leuk en dat voelt heel lekker. Niet serieus genomen op het werk of elders?
Is wel eens voorgekomen en dat was dan ook niet leuk, maar hoe leuk is het als je er juist ouder uitziet en dus wel serieus genomen wordt alleen op basis van je uiterlijk? En dan maar hopen dat diegene ook nog weet waar hij of zij het over heeft, anders valt zo iemand keihard door de mand vroeg of laat.

Je kunt er natuurlijk wel zelf een en ander aan doen, in kledingkeuze, manier van praten, lichaamshouding etc.
Ik heb jaren geleden geleerd om de 'rechtop, borst naar voren, schouders naar achteren' houding aan te nemen en, heel suf misschien, te spreken met een bewust iets lagere stem, dat soort subtiele dingen doen wel degelijk wat in hoe je overkomt.
Perfect paranoia is perfect awareness. Yes, I am a misfit.
  vrijdag 12 oktober 2012 @ 08:39:02 #89
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_117883698
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 16:25 schreef PindakaasMetVlokken het volgende:
[..]

Bij de supermarkt hoef ik me nooit te legitimeren, heb een beetje het idee dat die jonge kassameisjes dat niet durven te vragen. Bij de slijterij vrijwel altijd en ook vaak bij coffeeshops.
Grappig dat je dat zegt, bij mij is het juist precies andersom. Jonge meisjes in de supermarkt vragen me altijd om mn legitimatie maar in de slijter of coffeeshop word ik al jaren niet meer gevraagd. Is ook wel logisch want volwassenen kunnen vaak beter leeftijd inschatten dan meiden die zelf nog 17 zijn.
an urge to help mankind overcomes me
pi_117883944
Ik word ook altijd te jong ingeschat en dan zeg ik fuuuuuuu. Kan vanwege mijn geslacht geen oogpotlood en mascara dragen. Dus denk dat je wel een punt hebt daarmee TS.
You thought you were a hustler, a boy that was rude. But now you're in the dirt...
pi_117892153
quote:
:Y

Zelf ben ik 33, maar word ik vaak geschat op 25. Geen enkel probleem voor mij, zie er liever uit als 25 dan als 40 :P
pi_117896254
Ik ben 26 en moet ook nog met regelmaat bewijzen dat ik ouder dan 16 ben.
Ik vond dat wel leuk. Maar nu steeds minder, op mijn werk word er continue gevraagd of er iemand van de begeleiding is, nieuwe collega's bevelen mij om koffie te halen omdat iedereen denkt dat ik de stagiaire ben. Hoe meer jaar ik er werk, hoe vervelender ik dat begin te vinden.Ook al leren mensen naderhand dat ik jarenlang werkzaam ben in de zorg, een aantal mensen kan mijn jonge uiterlijk toch niet los koppelen en blijven me als minder vol aanzien.

Wel eens geprobeerd er ouder uit te zien, maar dat werkt niet, je gezicht kun je niet veranderen.
Ik denk dat je er maar mee moet leren leven. Mensen zijn nu eenmaal zo, ze gaan ook anders om met mannen of vrouwen, knappe mensen, lelijke mensen, dikke mensen etc.
pi_117898409
Ik ben 27 en de meeste mensen denken dat ik een jaar of 23/24 ben. Prima joh, over een paar jaar ben ik dr blij om ^O^
pi_117900066
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 08:39 schreef saaw het volgende:

[..]

Grappig dat je dat zegt, bij mij is het juist precies andersom. Jonge meisjes in de supermarkt vragen me altijd om mn legitimatie maar in de slijter of coffeeshop word ik al jaren niet meer gevraagd. Is ook wel logisch want volwassenen kunnen vaak beter leeftijd inschatten dan meiden die zelf nog 17 zijn.
Dat is gewoon verbitterde vrouwenpolitiek, die meisjes willen je treiteren. :Y
pi_117937322
Ik word ook altijd te jong ingeschat, een jaar of 17 terwijl ik bijna 23 ben. Ik vind het niet erg, maar wat ik wel echt storend vind is het feit dat ik constant 'Schattig' genoemd word..
Zet ik de meest badass kop op, en ga als een bad ass bier zitten zuipen en ruig zitten kijken, en nog steeds schattig.. Maarja, First World Problem
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')